abonnement Unibet Coolblue
pi_130679450


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_130702340
Er is trouwens een actie bij de Etos. Mascara van max factor 1+1 gratis. Ik heb er meteen 4 ingeslagen, maar ik weet niet zeker of het nogsteeds geldt. :@
  zondag 1 september 2013 @ 16:39:14 #3
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130708411
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef Emm16 het volgende:
Er is trouwens een actie bij de Etos. Mascara van max factor 1+1 gratis. Ik heb er meteen 4 ingeslagen, maar ik weet niet zeker of het nogsteeds geldt. :@
Vandaag nog wel :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_130708918
Wie nog leuke kleurtjes oogschaduw of make-up van goede kwaliteit zoekt die ook nog eens super goedkoop is.....ga naar Flying Tiger!
Dat is een hippe, moderne Deense winkel met hetzelfde concept als Action en de BigBazar. Ze hebben supertoffe leuke dingen, die veel duurder lijken dan ze zijn. De prijzen variëren tussen 1 en 4 euro.
pi_130710577
Leuke winkel inderdaad! Ze hebben er ook best goede kruiden en zeepjes.

Was van de week bij ici paris, heb ik me laten neppen met een goodie bag met wattenschijfjes, nagelriemstokjes en een nagellak. Zo vind ik het niet leuk.
De 2 = 1 van bourjois was wel weer leuk, met een goedkopere versie van de chubby stick en perzikachtige blush :)
  FOK!fossiel zondag 1 september 2013 @ 19:34:07 #6
1455 Keroppi
kool kikker
pi_130714940
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuke winkel inderdaad! Ze hebben er ook best goede kruiden en zeepjes.

Was van de week bij ici paris, heb ik me laten neppen met een goodie bag met wattenschijfjes, nagelriemstokjes en een nagellak. Zo vind ik het niet leuk.
De 2 = 1 van bourjois was wel weer leuk, met een goedkopere versie van de chubby stick en perzikachtige blush :)
Wat heb je voor zo'n goodiebag moeten betalen?
Chick on a mission
pi_130715165
5 euro, is ook niet veel, maar een paar jaar terug had ik bij douglas zoiets voor 7,50 en daar zat mascara, doucheschuim, bodylotion, oogpotlood, gloss en een (niet designer, wel lekker) geurtje in ging een beetje daarvan uit.
pi_130777342
Ik weet niet of ik hier op het goede adres ben;

Maar ik bied mijn 2 Sleek palette's te koop aan
het gaat hierbij om de au natural en oh so special palette's.

Ze zijn beide vrijwel ongebruikt.

Ik doe ze weg omdat ik liever shimmery kleuren gebruik.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_131035563
Ik heb nog een UD theodora palette in de aanbieding. Als hij 3x is gebruikt dan is het veel, kan een foto maken als er interesse is :)
pi_131041055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog een UD theodora palette in de aanbieding. Als hij 3x is gebruikt dan is het veel, kan een foto maken als er interesse is :)
Wat wil je er voor hebben?
Ik heb zeker interesse!
pi_131041417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:44 schreef Miam het volgende:
Ik weet niet of ik hier op het goede adres ben;

Maar ik bied mijn 2 Sleek palette's te koop aan
het gaat hierbij om de au natural (...)

Ze zijn beide vrijwel ongebruikt.

Ik doe ze weg omdat ik liever shimmery kleuren gebruik.

Oeh, dit vind ik wel interessant... Zou zo'n palette de post overleven?
een envelop vol gekleurd stof en kruimels lijkt me niet fijn :P

Hoeveel zou je ervoor terug willen hebben?
  dinsdag 10 september 2013 @ 21:53:26 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131041981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Dyre het volgende:

[..]

Oeh, dit vind ik wel interessant... Zou zo'n palette de post overleven?
een envelop vol gekleurd stof en kruimels lijkt me niet fijn :P

Hoeveel zou je ervoor terug willen hebben?
Sleek wordt door webshops ook gewoon met de post verzonden, brievenbuspost. Gewoon bubbeltjesplastic 2 x eromheen vouwen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131042185
Dat klinkt als goed nieuws ;)
  dinsdag 10 september 2013 @ 21:57:39 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131042280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Dyre het volgende:
Dat klinkt als goed nieuws ;)
Mooie UI trouwens O+
Achtergrond is Schotland?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131042368
Euhm... Ik heb hem van Google Images geleend, dus ik weet het niet zo goed :@

Oh, en nu zie ik ook het topic pas in V&A :P
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:01:21 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131042535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef Dyre het volgende:
Euhm... Ik heb hem van Google Images geleend, dus ik weet het niet zo goed :@
hij is tof in ieder geval :Y

En nu weer ontopic :D

Duitse DM Gelliner oogpotloodjes zijn baas, jammer dat ik er maar 1 heb meegenomen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131042546
Hallo dames,
Ik post hier eigenlijk nooit maar ik heb hulp nodig. Ik heb vorige week een kadobon van de ici paris gehad van 100 euro. Ik ben al een paar keer langs de schappen gelopen maar ik kan niet kiezen! Wat zijn nou echt aanraders/musthaves?
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:03:45 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131042694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef F_S het volgende:
Hallo dames,
Ik post hier eigenlijk nooit maar ik heb hulp nodig. Ik heb vorige week een kadobon van de ici paris gehad van 100 euro. Ik ben al een paar keer langs de schappen gelopen maar ik kan niet kiezen! Wat zijn nou echt aanraders/musthaves?
Philosophy, Tweezerman en parfum.
Ze hebben niet zulke toffe merken daar vind ik ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131043891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef F_S het volgende:
Hallo dames,
Ik post hier eigenlijk nooit maar ik heb hulp nodig. Ik heb vorige week een kadobon van de ici paris gehad van 100 euro. Ik ben al een paar keer langs de schappen gelopen maar ik kan niet kiezen! Wat zijn nou echt aanraders/musthaves?
makeup basics? mooie poeder of foundation, mascara, blush

misschien handig om ff aan te geven wat je zoekt of wat je zelf leuk vind qua producten
pi_131045069
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Wat wil je er voor hebben?
Ik heb zeker interesse!
Vind ik lastig :o
Hij is LE en niet meer te krijgen op beautybay. De lipstick potlood krijg je er ook bij, die heb ik misschien 1x getest op mijn hand en meer niet, even afdoen met een tissue en die is ook goed als nieuw :) Ik heb denk ik de doos en het kaartje met de look ook nog.

Doe maar een bod zou ik zeggen. :)
pi_131045208
Voor de dames die geinteresseerd zijn heb ik ook nog wel een paar dingen liggen die ik of nooit of misschien een of twee keer heb uitgeprobeerd. Ik heb het naked palet 2 die amper is gebruikt (maar waar wel het doosje niet sluit omdat ik het een keer iets te hard naar achter heb geduwd :') ;)). En een paar Bourjois oogschaduwen, waarvan volgens mij een paar uitgeprobeerd en een paar zo goed als nieuw - zelfs het papiertje zit er nog bij de meeste in.

Deze kleuren zijn het:
- Light concentre de Lumiere 03 (nieuw)
- Intense extrait 06 (uitgeprobeerd)
- Light Concentre de Lumiere 02 (nieuw)
- Intense extrait 05 (uitgeprobeerd)
- Intense extrait 10 (uitgeprobeerd)

Als iemand interesse heeft wil ik ook best foto's maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 10-09-2013 22:53:16 ]
pi_131045558
Oh en ik heb ook nog twee Mac oogschaduwkwasten die net als de oogschaduwen amper zijn gebruikt en weg mogen. En met amper gebruikt bedoel ik ook echt maar een keer of 4-5. Het gaat om de 239 en 217.

Ja, ik heb besloten dat oogschaduw gewoon niks voor mij is en het erg zonde is om de spullen in de kast te laten liggen. :P
pi_131050495
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Philosophy, Tweezerman en parfum.
Ze hebben niet zulke toffe merken daar vind ik ;(
Een tweezerman heb ik, en van philosophy gebruik ik de microdelivery peel :9~ wat is nog meer lekker?

quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

makeup basics? mooie poeder of foundation, mascara, blush

misschien handig om ff aan te geven wat je zoekt of wat je zelf leuk vind qua producten
Oja sorry dat is wel handig..
Een mooi poeder is altijd goed (ik gebruik nu een compactpoeder van Clarins). Mascara heb ik net gekocht.. Blush vind ik ook erg mooi (maar moet wel passen bij mijn niet hele zuivere huid :{ )
Verder gebruik ik vooral veel eyeliner en ik ben nog op zoek naar een mooie lippenstift (die past bij bruin haar en blauwe ogen).

Shoot!
  FOK!fossiel woensdag 11 september 2013 @ 11:11:43 #24
1455 Keroppi
kool kikker
pi_131053579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef F_S het volgende:

[..]

Een tweezerman heb ik, en van philosophy gebruik ik de microdelivery peel :9~ wat is nog meer lekker?

[..]

Oja sorry dat is wel handig..
Een mooi poeder is altijd goed (ik gebruik nu een compactpoeder van Clarins). Mascara heb ik net gekocht.. Blush vind ik ook erg mooi (maar moet wel passen bij mijn niet hele zuivere huid :{ )
Verder gebruik ik vooral veel eyeliner en ik ben nog op zoek naar een mooie lippenstift (die past bij bruin haar en blauwe ogen).

Shoot!
Niet goedkoop maar wel heel fijn is ook de Dior Nudeskin BB cream (niet die uit de andere lijn). Hij zit qua dekking eigenlijk tussen de meeste BBcreams en een foundation in. Ik heb 'm aangeschaft omdat meerdere beautybloggers er zo enthousiast over waren. Zelf gebruik ik 'm alleen bij gelegenheden, maar hij is inderdaad heel erg mooi.

Qua kleuren lippenstift en blush kun je je misschien beter in de winkel laten adviseren (of niet... ik ben niet altijd te spreken over het IciParis personeel...)
Chick on a mission
pi_131055508
Ik heb nog een ongebruikt nude palette van ELF liggen, mag weg voor 15 e inclusief verzendkosten. Deze:



Doos zit er nog omheen.
pi_131056219
Nu wordt het meer een verkooptopic...

Vind ik persoonlijk geen ramp, maar is dit wel de bedoeling?
pi_131064212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Dyre het volgende:

[..]

Oeh, dit vind ik wel interessant... Zou zo'n palette de post overleven?
een envelop vol gekleurd stof en kruimels lijkt me niet fijn :P

Hoeveel zou je ervoor terug willen hebben?
Ja, ik verstuur de palette's in bubbelplastic + grote envelop.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  FOK!fossiel woensdag 11 september 2013 @ 17:15:48 #28
1455 Keroppi
kool kikker
pi_131064482
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:58 schreef Cheerful het volgende:
Nu wordt het meer een verkooptopic...

Vind ik persoonlijk geen ramp, maar is dit wel de bedoeling?
Ik vind het ook minder. Misschien een centraal make-up topic in V&A aanmaken en een linkje in de openingspost daar naar toe?
Chick on a mission
pi_131064999
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik vind het ook minder. Misschien een centraal make-up topic in V&A aanmaken en een linkje in de openingspost daar naar toe?
Dit lijkt mij best wel een goed idee.
pi_132134420
Ik ben opzoek naar een goede oogschaduw pallet met veel kleurtjes en goede pigmentatie. Iemand een tip?
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:32:02 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132134708
Als beginner (gok dat je dat bent?) is het 88-palette op Ebay ofzo voor een prikkie leuk om mee te beginnen.
Als je beter weet wat je wilt zijn duurdere merken tof (Urban Decay blijft beste spul vind ik), ertussenin zit qua prijs en "performance" bijv. Sleek.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132135000
Ik heb vooral veel losse poeder oogschaduws, een ramp als een beetje haast hebt! Thanks voor de tips!
pi_132286793
Heeft die doos van de M.A.C me de verkeerde kleur poeder verkocht :') Ik heb een NW20, ik vond het al een beetje vreemd aangezien ik normaal altijd NW15 heb en dat neigt vaak al een beetje naar de donkere kant maar ik dacht ach zij zal het wel weten :D Nu lijkt het net of ik een zwevend hoofd heb, potverdikkie. Ik heb hem al wel een paar keer gebruikt, ik zou zeker geen nieuwe meer terug kunnen krijgen? :')
i still see your shadows in my room
pi_132293431
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:39 schreef Dearest het volgende:
Heeft die doos van de M.A.C me de verkeerde kleur poeder verkocht :') Ik heb een NW20, ik vond het al een beetje vreemd aangezien ik normaal altijd NW15 heb en dat neigt vaak al een beetje naar de donkere kant maar ik dacht ach zij zal het wel weten :D Nu lijkt het net of ik een zwevend hoofd heb, potverdikkie. Ik heb hem al wel een paar keer gebruikt, ik zou zeker geen nieuwe meer terug kunnen krijgen? :')
Teruggaan :Y ik heb dat een keer met een foundation gehad, toen had ik Bijenkorf een klacht gestuurd en kon ik m om gaan ruilen :@
pi_132293524
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:39 schreef Dearest het volgende:
Heeft die doos van de M.A.C me de verkeerde kleur poeder verkocht :') Ik heb een NW20, ik vond het al een beetje vreemd aangezien ik normaal altijd NW15 heb en dat neigt vaak al een beetje naar de donkere kant maar ik dacht ach zij zal het wel weten :D Nu lijkt het net of ik een zwevend hoofd heb, potverdikkie. Ik heb hem al wel een paar keer gebruikt, ik zou zeker geen nieuwe meer terug kunnen krijgen? :')
Terug gaan idd :Y
pi_132293552
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Teruggaan :Y ik heb dat een keer met een foundation gehad, toen had ik Bijenkorf een klacht gestuurd en kon ik m om gaan ruilen :@
Wel een beetje het probleem dat ik niet echt in de buurt woon zeg maar :') Ik denk dat ik deze bewaar voor van 't zomer als ik wel wat bruiner ben, en voor nu een andere erbij haal.
i still see your shadows in my room
  roze zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:44:01 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132316466
Ik moet een nieuwe foundation hebben maar welke? Ik had 2x achter elkaar deze:

Maar wil nu toch wel weer een keer een ander. Probleem is wel dat ik een redelijke lichte moet omdat die anders al snel te donker is en hij moet goed dekken. Welke is op dit moment een beetje goed en budget? Foundation van Essence hoef ik niet haha
Your beauty never ever scared me.
pi_132317472
Waarom wil je een andere foundation, wat bevalt er niet aan deze?
Die van je plaatje is overigens uit het assortiment en vervangen door Catrice All Matt Plus.
Ik ken de oude versie niet, maar las veel lovende dingen over de nieuwe en heb hem gisteren gekocht. Zelf ben ik ook vrij licht en deze is niet te donker of gelig is en voelt ook plezierig aan.
Gosh heeft ook een heel lichte foundation, X-Ceptional Wear in de kleur porcelain. Helaas kon mijn huid daar niet tegen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  roze zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:54:48 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132320239
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 06:56 schreef Lolaatje het volgende:
Waarom wil je een andere foundation, wat bevalt er niet aan deze?
Die van je plaatje is overigens uit het assortiment en vervangen door Catrice All Matt Plus.
Ik ken de oude versie niet, maar las veel lovende dingen over de nieuwe en heb hem gisteren gekocht. Zelf ben ik ook vrij licht en deze is niet te donker of gelig is en voelt ook plezierig aan.
Gosh heeft ook een heel lichte foundation, X-Ceptional Wear in de kleur porcelain. Helaas kon mijn huid daar niet tegen.
Omdat ik nu een beter dekkende moet hebben :) Hij werkte wel prima hoor maar heb nu erg veel littekens, pukkels enz dus als ik dan een keer (niet vaak hoor) foundation op doe moet het meteen de boel verbergen haha
Your beauty never ever scared me.
pi_132320664
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe foundation hebben maar welke? Ik had 2x achter elkaar deze:
[ afbeelding ]
Maar wil nu toch wel weer een keer een ander. Probleem is wel dat ik een redelijke lichte moet omdat die anders al snel te donker is en hij moet goed dekken. Welke is op dit moment een beetje goed en budget? Foundation van Essence hoef ik niet haha
De photo finish foundation van Catrice.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_132323198
Ik vroeg me af hoe jullie je foundation uitzoeken. Enige tips?
  roze zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:03:27 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132331237
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie je foundation uitzoeken. Enige tips?
Eerst wist ik via het beautybloggen wel wat ik moest nemen :9 Maar zit al anderhalf jaar niet meer in dat wereldje dus ben niet meer op de hoogte.
Your beauty never ever scared me.
pi_132331503
http://www.makeupalley.com wil ik ook weleens checken of iets goed is of niet
pi_132333203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie je foundation uitzoeken. Enige tips?
Ik lees vaak reviews voordat ik iets probeer. Gezien ik nogal een lichte huid heb, kan ik vrij gericht zoeken naar ervaringen met foundations voor een lichte huid. Maar ik heb wel diverse miskopen gedaan, soms toch te donker, maar veelal dat mijn huid er niet goed op reageerde.

Momenteel heb ik een budget foundation, mocht ik de volgende keer een duurdere willen om een tester vragen voordat ik daadwerkelijk iets aanschaf. Dan kun je het zowel in natuurlijk licht bekijken als testen hoe je huid erop reageert.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:57:28 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132333778
Ik check blogs, test in de winkel (Etos, Douglas, Bijenkorf, MAC etc) en laat me eens ermee opmaken afhankelijk van of dat kan (Body Shop, Mac etc).
Wat voor mij wel makkelijk is is dat ik over het algemeen zelfde kleur nodig heb als de blogster misslipgloss dus dat zoekt makkelijk uit, zeker bij budget foundation :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132339333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie je foundation uitzoeken. Enige tips?
Ik had hier ook altijd problemen mee. Kon net niet de kleur of de juiste kwaliteit vinden.

Beste tip die ik ooit heb gehad, laat je een keer professioneel opmaken bij een goede winkel. Kan bijvoorbeeld bij de MAC. Neem wel voldoende geld mee, want goed spul is duur :)
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
  roze zondag 20 oktober 2013 @ 02:43:44 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132349447
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Eerst wist ik via het beautybloggen wel wat ik moest nemen :9 Maar zit al anderhalf jaar niet meer in dat wereldje dus ben niet meer op de hoogte.
+ Ik test het vaak op mijn hand met een tester en dan kijk ik buiten hoe ik het vind enz en dan besluit ik later of ik terug ga om hem te halen.
Your beauty never ever scared me.
pi_132349563
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:25 schreef Satijn het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede oogschaduw pallet met veel kleurtjes en goede pigmentatie. Iemand een tip?
Naked palette!
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:24:44 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_132352880
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Naked palette!
veel kleurtjes in naked?
disclaimer
pi_132353800
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie je foundation uitzoeken. Enige tips?
Door het lezen van blogs voornamelijk.
Ik gebruik nu al een aantal jaren dezelfde foundation (photo finish van catrice)
deze werd ook aangeraden destijds op misslipgloss weet ik nog.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_132355133
Ik moet denk ik op zoek gaan naar een nieuwe foundation omdat ik merk dat ik nu droge velletjes krijg.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat mijn foundation als derde ingrediënt alcohol bevat, maar het zou ook nog door het weer kunnen komen.

Iemand tips?
pi_132355483
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

veel kleurtjes in naked?
Muah, het bevat geen regenboogkleuren als dat is wat je zoekt, maar wel de wat rustige aardtinten. Maar, echt een aanrader!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2013 13:12:07 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:22:03 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132355768
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik moet denk ik op zoek gaan naar een nieuwe foundation omdat ik merk dat ik nu droge velletjes krijg.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat mijn foundation als derde ingrediënt alcohol bevat, maar het zou ook nog door het weer kunnen komen.

Iemand tips?
yep, de herfst heeft zijn intrede gedaan.

Andere dagcreme gebruiken eronder en/of een ietsjes vettere/voedendere foundation proberen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:23:52 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132355812
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik moet denk ik op zoek gaan naar een nieuwe foundation omdat ik merk dat ik nu droge velletjes krijg.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat mijn foundation als derde ingrediënt alcohol bevat, maar het zou ook nog door het weer kunnen komen.

Iemand tips?
Hoe lang gebruik je de foundation al :)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_132355902
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef Molo het volgende:

[..]

yep, de herfst heeft zijn intrede gedaan.

Andere dagcreme gebruiken eronder en/of een ietsjes vettere/voedendere foundation proberen
Dagcrčme gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.
Dus ik denk dat ik op zoek ga naar een foundation zonder alcohol.

Iemand ervaring met de Rimmel Match Perfection foundation?
pi_132355922
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoe lang gebruik je de foundation al :)?
Ik gebruik deze foundation al 2 jaar.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:27:52 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_132355927
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, het bevat geen regenboogkleuren als dat is wat je zoekt, maar wel de wat rustige aardtinten. Maar, echt een aanrader!
ik heb ze beide, tnx, maar om naked nou aan te raden aan iemand die een palette met veel kleuren zoekt is wel een beetje gek. Urban decay heeft daarvoor veel betere palettes ;)
disclaimer
pi_132355961
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Dagcrčme gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.
Dus ik denk dat ik op zoek ga naar een foundation zonder alcohol.

Iemand ervaring met de Rimmel Match Perfection foundation?
Dan gebruik je de verkeerde dagcreme :+
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:29:59 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132355987
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ik gebruik deze foundation al 2 jaar.
Hmm, dan zou ik zeggen dat je huid gewoon wat meer voeding nodig heeft.. tenminste, dat is sowieso makkelijker uit proberen dan weer een nieuwe foundation zoeken :).

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Dagcrčme gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.
Dus ik denk dat ik op zoek ga naar een foundation zonder alcohol.

Iemand ervaring met de Rimmel Match Perfection foundation?
Jup, ik hou van die Rimmel! En tipje, als je je kleur gevonden hebt, bestel 'm dan op feelunique.com. Gratis verzending en het scheelt iets van 4 euro.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:30:33 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132356004
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Dagcrčme gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.
Dus ik denk dat ik op zoek ga naar een foundation zonder alcohol.

Iemand ervaring met de Rimmel Match Perfection foundation?
voor mij is dat echt dé tip tegen velletjes. Anders trekt je foundation veel te snel in op drogere stukjes waardoor je velletjes krijgt.
Dagcreme gebruik je maar een klein beetje he, zodra je een vette bek ervan krijgt gebruik je wayyyyy too much.
De foundations van Bourjois hebben wat meer siliconen erin en geen alcohol, geven ook minder velletjes omdat het wat meer glad maakt en laagje op je huid legt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132356059
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef Molo het volgende:

[..]

voor mij is dat echt dé tip tegen velletjes. Anders trekt je foundation veel te snel in op drogere stukjes waardoor je velletjes krijgt.
Dagcreme gebruik je maar een klein beetje he, zodra je een vette bek ervan krijgt gebruik je wayyyyy too much.
De foundations van Bourjois hebben wat meer siliconen erin en geen alcohol, geven ook minder velletjes omdat het wat meer glad maakt en laagje op je huid legt.
Niet per se way too much, maar als jij een vette huid hebt een een dagcreme voor de gevoelige/droge huid hebt :')
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:33:09 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132356072
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Niet per se way too much, maar als jij een vette huid hebt een een dagcreme voor de gevoelige/droge huid hebt :')
ja dat kan ook idd. Anyways, alle dagcreme afzweren omdat je van 1 of 2 een vette bek krijgt lijkt me nogal onlogisch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132356076
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dan gebruik je de verkeerde dagcreme :+
Zou best kunnen.
Maar na talloze miskopen heb ik het maar opgegeven.

Het is alleen een probleem voor mij in de winter, omdat mijn huid dan iets droger wordt.
In de zomer gebruik ik alleen een foundation zonder dagcrčme of iets en dat gaat dan prima.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:33:48 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132356087
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:33 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Zou best kunnen.
Maar na talloze miskopen heb ik het maar opgegeven.

Het is alleen een probleem voor mij in de winter, omdat mijn huid dan iets droger wordt.
In de zomer gebruik ik alleen een foundation zonder dagcrčme of iets en dat gaat dan prima.
Volgens mij heb je je vraag zelf al beantwoord :). Dusseh, succes met een nieuwe foundation zoeken dan :+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:33:57 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132356090
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:33 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Zou best kunnen.
Maar na talloze miskopen heb ik het maar opgegeven.

Het is alleen een probleem voor mij in de winter, omdat mijn huid dan iets droger wordt.
In de zomer gebruik ik alleen een foundation zonder dagcrčme of iets en dat gaat dan prima.
daar heb je je antwoord op je foundation vraag. Fijn dat je tot inzicht bent gekomen.

Graag gedaan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132356129
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, dan zou ik zeggen dat je huid gewoon wat meer voeding nodig heeft.. tenminste, dat is sowieso makkelijker uit proberen dan weer een nieuwe foundation zoeken :).

[..]

Jup, ik hou van die Rimmel! En tipje, als je je kleur gevonden hebt, bestel 'm dan op feelunique.com. Gratis verzending en het scheelt iets van 4 euro.
Ja, dat klopt ook. Want in de zomer heb ik nergens last van.
Het komt door het koude weer en de verwarming binnen en daar wordt mijn huid gewoon niet vrolijk van.

Thnx, dan ga ik die van Rimmel eens proberen. :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 08:15:40 #67
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132384443
Als je echt last hebt van een droge huid 's winters, dan is de nachtcrčme van Oil of Olaz een goedkope maar goede optie.

En 1-2 x per week scrubben. Ben persoonlijk fan van de Clinique scrub. Is qua aanschaf prijzig (28 euro), maar je doet er lang mee.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:53:16 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132452258
Hee, sorry dat ik even kom binnenvallen O-) :@.

Heeft iemand misschien ervaring met Estee Lauder double wear stay-in-place foundation? Momenteel gebruik ik MAC Studio Sculpt maar ook wel eens GOSH (liefst beide mengen :D) omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met de dekking van MAC. Dus ik zoek naar iets anders, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132455443
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee, sorry dat ik even kom binnenvallen O-) :@.

Heeft iemand misschien ervaring met Estee Lauder double wear stay-in-place foundation? Momenteel gebruik ik MAC Studio Sculpt maar ook wel eens GOSH (liefst beide mengen :D) omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met de dekking van MAC. Dus ik zoek naar iets anders, :+.
Geen ervaring met Estee Lauder, maar als je tips van foundation wilt misschien ff laten weten wat voor huidtype je hebt dat is wat handiger :Y
pi_132455633
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee, sorry dat ik even kom binnenvallen O-) :@.

Heeft iemand misschien ervaring met Estee Lauder double wear stay-in-place foundation? Momenteel gebruik ik MAC Studio Sculpt maar ook wel eens GOSH (liefst beide mengen :D) omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met de dekking van MAC. Dus ik zoek naar iets anders, :+.
Ja hiero!! Ik gebruik 'm en ben er zeer tevreden mee :)
Noot noot.
pi_132465964
bijna naar de VS dus dan ga ik wel even een naked palette halen en back2mac doen :) heb het al een keer gevraagd maar zijn er verder nog makeup/beauty aanraders die je hier in nederland niet kan krijgen?
pi_132466031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:21 schreef electronique het volgende:
bijna naar de VS dus dan ga ik wel even een naked palette halen en back2mac doen :) heb het al een keer gevraagd maar zijn er verder nog makeup/beauty aanraders die je hier in nederland niet kan krijgen?
NARS, en nog make-up die voorheen in de Sephora te koop was?
pi_132466354
oh ja, wilde een nars blush halen inderdaad! en een foundation, maar weet nog niet welk merk foundation
pi_132468355
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee, sorry dat ik even kom binnenvallen O-) :@.

Heeft iemand misschien ervaring met Estee Lauder double wear stay-in-place foundation? Momenteel gebruik ik MAC Studio Sculpt maar ook wel eens GOSH (liefst beide mengen :D) omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met de dekking van MAC. Dus ik zoek naar iets anders, :+.
Hee, ik gebruik de Loreal True match foundation SPF 17, hij is op zich wel duur, maar goed is hij ook, ik ben namelijk een Indiase en ik moet echt de perfecte kleur hebben en dus niet dat ik er zoals in het verleden wel es is gebeurd, extreem bleek uit zag, of juist veel te donkere kleur en dat leek ook nergens op.. maar deze foundation is gewoon goed, makkelijk op te brengen en dat ik heb ook al eens anders ervaren en hij is er voor alle huiddtypes
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 11:52:24 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132468418
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Geen ervaring met Estee Lauder, maar als je tips van foundation wilt misschien ff laten weten wat voor huidtype je hebt dat is wat handiger :Y
Ik denk dat ik eerst even de winkel inga om eens de Estee Lauder te bekijken, want an sich zie ik veel goede verhalen en ook qua foto's lijkt hij op het merendeel wel behoorlijk dekkend. :Y
Eens even zien welke kleuren ze hebben en of dat gaat passen, want ik ben behoorlijk blank/bleek :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 11:53:20 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132468448
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja hiero!! Ik gebruik 'm en ben er zeer tevreden mee :)
Dekt 'ie goed? Ik heb namelijk sproetjes rondom mijn neus en wat onder mn ogen/wangen en die wil ik eigenlijk niet zichtbaar. Zij verpesten altijd mijn 'ik-wil-geheel-glad-als-een-pin-up'-look :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:03:31 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132468815
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef Molo het volgende:

Andere dagcreme gebruiken eronder
Dit :) Ik wissel van dagcreme zodra het kouder weer wordt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 12:06:13 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132468902
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dit :) Ik wissel van dagcreme zodra het kouder weer wordt.
Naar een vettere? Domme vraag waarschijnlijk, :') :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132468920
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Naar een vettere? Domme vraag waarschijnlijk, :') :@.
Doe ik ook, ik heb dat echt nodig als het kouder wordt.
ook nachtcreme wissel ik, en zoek dan een dikkere.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_132469036
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Naar een vettere? Domme vraag waarschijnlijk, :') :@.
Yeps, mijn zomer dagcreme is een stuk lichter en in de winter heb k gewoon ff wat meer bescherming nodig :9
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:10:37 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132469048
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Naar een vettere? Domme vraag waarschijnlijk, :') :@.
Yup. Merkte eigenlijk dat het werkte toen het 's winters zo vies koud was, met een snijdende wind en dan binnen zo'n heerlijk droge airco, toen begon mijn huid echt droog te worden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132469056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerst even de winkel inga om eens de Estee Lauder te bekijken, want an sich zie ik veel goede verhalen en ook qua foto's lijkt hij op het merendeel wel behoorlijk dekkend. :Y
Eens even zien welke kleuren ze hebben en of dat gaat passen, want ik ben behoorlijk blank/bleek :+.
Clinique en Givenchy hebben ook mooie lichte kleuren, ik ben zelf glow in the dark wit :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 12:11:55 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132469093
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Doe ik ook, ik heb dat echt nodig als het kouder wordt.
ook nachtcreme wissel ik, en zoek dan een dikkere.
's Nachts heb ik standaard een dikke (nog wel dan), namelijk Creme de la mer. Maar die is zo stervensduur dat ik daar nu niet meer aan begin :D. Hoewel hij echt werkt als tiet. Moet dus daar even iets nieuws voor verzinnen. Dacht eigenlijk aan Decubal, maar ben nog niet zeker. Wil voor overdag sowieso iets met SPF.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132469159
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:25 schreef Satijn het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede oogschaduw pallet met veel kleurtjes en goede pigmentatie. Iemand een tip?
Vice 2 palette van Urban Decay. Enorm goed gepigmenteerd, heel divers samengesteld, met ook een paar goede nudes erin om te combineren :)
pi_132469457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

's Nachts heb ik standaard een dikke (nog wel dan), namelijk Creme de la mer. Maar die is zo stervensduur dat ik daar nu niet meer aan begin :D. Hoewel hij echt werkt als tiet. Moet dus daar even iets nieuws voor verzinnen. Dacht eigenlijk aan Decubal, maar ben nog niet zeker. Wil voor overdag sowieso iets met SPF.
ik wil ook la mer :@ maar t is zo duur :'(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 12:43:45 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132470190
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik wil ook la mer :@ maar t is zo duur :'(
Haha ja heel erg duur :X. Eerste keer dat ik het kreeg was het een cadeautje van Vogue NL (heb toen voor ze gewerkt) en later kreeg ik het als verjaardagscadeau van m'n vriend :+. Maar nu, nee het is echt te duur voor mijn studentenbudget :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132470501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dekt 'ie goed? Ik heb namelijk sproetjes rondom mijn neus en wat onder mn ogen/wangen en die wil ik eigenlijk niet zichtbaar. Zij verpesten altijd mijn 'ik-wil-geheel-glad-als-een-pin-up'-look :').
Jaaa dekt prima :) Ik heb in de zomer altijd pigmentvlekjes die opvallen en dan doe ik ook altijd wat Estee Lauder op en dan zie je er niets meer van.
Noot noot.
pi_132470519
Ik heb trouwens van Douglas eerst een proefmonster meegekregen van Estee Lauder.
Noot noot.
pi_132471470
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha ja heel erg duur :X. Eerste keer dat ik het kreeg was het een cadeautje van Vogue NL (heb toen voor ze gewerkt) en later kreeg ik het als verjaardagscadeau van m'n vriend :+. Maar nu, nee het is echt te duur voor mijn studentenbudget :D.
Duur, maar imho het geld wel waard. Ik heb hele lichte huid waar heel snel rode vlekjes komen en veel cremes houden mijn huid wel okay maar ze maken hem niet echt mooier, die van la mer helpt zeker wel, zelfs de roodheid rond mijn ogen werd gelijk al minder O+
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:28:21 #90
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132471764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerst even de winkel inga om eens de Estee Lauder te bekijken, want an sich zie ik veel goede verhalen en ook qua foto's lijkt hij op het merendeel wel behoorlijk dekkend. :Y
Eens even zien welke kleuren ze hebben en of dat gaat passen, want ik ben behoorlijk blank/bleek :+.
Als je heel bleek bent zoals ik, dan kan je qua foundation zoeken naar Yves Saint Laurent, Clinique of Boots no. 7.

Het is alleen de vraag of de Nederlandse winkels die bleke tints wel in hun assortiment hebben.

Dat is de reden waarom ik mijn foundation meestal in de UK koop.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_132472067
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:28 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Als je heel bleek bent zoals ik, dan kan je qua foundation zoeken naar Yves Saint Laurent, Clinique of Boots no. 7.

Het is alleen de vraag of de Nederlandse winkels die bleke tints wel in hun assortiment hebben.

Dat is de reden waarom ik mijn foundation meestal in de UK koop.
Clinique wel :Y Die andere 2 weet ik niet, maar er zijn tegenwoordig aardig wat merken die lichtere kleuren hebben gelukkig.
  roze woensdag 23 oktober 2013 @ 18:54:59 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132483443
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 06:56 schreef Lolaatje het volgende:
Die van je plaatje is overigens uit het assortiment en vervangen door Catrice All Matt Plus.
Ik ken de oude versie niet, maar las veel lovende dingen over de nieuwe en heb hem gisteren gekocht. Zelf ben ik ook vrij licht en deze is niet te donker of gelig is en voelt ook plezierig aan.
Ik heb de vernieuwde versie van mijn oude foundation toch maar gekocht :) Bevalt me tot nu toe wel goed! Dekt ook goed, ik zag er meteen minder vercrackt uit met al die rode plekjes
Your beauty never ever scared me.
pi_132489738
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb de vernieuwde versie van mijn oude foundation toch maar gekocht :) Bevalt me tot nu toe wel goed! Dekt ook goed, ik zag er meteen minder vercrackt uit met al die rode plekjes
Fijn dat hij bevalt! Ik vind de dekking ook prima inderdaad, zelf heb ik vooral last van wat roodheid en dat wordt prima geëgaliseerd.
Alleen blijkt hij voor mij toch nog wat te donker nu ik hem in diverse soorten licht heb gezien.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  roze woensdag 23 oktober 2013 @ 21:01:41 #94
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132489915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:58 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Fijn dat hij bevalt! Ik vind de dekking ook prima inderdaad, zelf heb ik vooral last van wat roodheid en dat wordt prima geëgaliseerd.
Alleen blijkt hij voor mij toch nog wat te donker nu ik hem in diverse soorten licht heb gezien.
Ik heb de allerlichtste kleur meegenomen en die is goed voor mij :) Kon sowieso bij de Kruidvat weinig vinden qua foundation wat ik nou echt interessant vond lijken. Hij lijkt verder gewoon heel erg op mijn vorige foundation, wat ook wel logisch is
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 oktober 2013 @ 18:43:49 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132521082
Ik ging vandaag maar even langs de Douglas voor de Estee Lauder maar alle tinten die ze daar hadden, waren te donker voor mij :'(. Toen vroeg ik maar iemand om hulp en voor ik 't wist zat ik een uur in de stoel :Y).

Uiteindelijk moest ze nog flink zoeken naar iets wat geschikt was voor mijn huidskleur ( :') heb ik weer) en bij de 4e foundation ofzo kwam ze met Givency teint couture 3 aan. Hij is wel heel mooi en precies mijn kleur. Lijkt net of ik niets op heb! Ik twijfel alleen nog steeds of ik hem dekkend genoeg vind ;(. Misschien wil ik ook wel teveel maar ik wil gewoon zo'n gezichtje:



Ik heb dus wat sproetjes e.d. en die wil ik niet zichtbaar. Het moet kunnen, want zij heeft ook geen flawless skin.



Verder heeft ze Porefessional (benefit), Calvin Klein porcelain concealer en een poeder (double wear pebble 04) gebruikt.

Al met al vind ik het een mooi plaatje :+ maar misschien niet dekkend genoeg. Ik vraag me af of ze misschien ook gewoon erg licht heeft aangebracht en als ik er gewoon meer op smeer, dat 'ie dan wel goed dekt. Aangezien de kleur wel echt perfect is!

Trouwens, die Porefessional van Benefit vind ik ook erg fijn, maar vrij duur. Zijn hier alternatieven voor?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:25:59 #96
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132522740
Vergeet even niet de belichting en een beetje (soms veel) fotosoep bij datum soort foto's.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 oktober 2013 @ 19:33:48 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132523053
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:25 schreef Lotusss het volgende:
Vergeet even niet de belichting en een beetje (soms veel) fotosoep bij datum soort foto's.
Ja dat weet ik wel, :Y. Maar zij ziet overal er zo uit, :+. En sowieso geen photoshop in haar filmpjes natuurlijk. En Dita von Teese ziet er ook altijd flaweless uit, ook op streetpics!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:40:53 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132523358
Ik heb het linker kleurtje hieronder, heb zelf ook echt een hele lichte huid:


Je hebt hem zelfs nog lichter:


Voor mij is-ie licht genoeg. Ik had altijd het idee dat er tegenwoordig best veel lijnen zijn die een ivory tint in hun lijn hebben, al moet je vaak gewoon goed zoeken.
Dita von Teese smeert volgens mij ook met sunblock en komt nooit in de zon, dus misschien moet je je vampierneigingen dan wat gaan opvoeren :+

Ik heb trouwens nog 3 ongebruikte proefverpakkingen van Estee Lauder Double Wear Foundation, allemaal niet mijn kleur: 2 x 4CI Outdoor beige 03, 1 x 3W2 Cashew 93. iemand interesse?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:41:02 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132523369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, :Y. Maar zij ziet overal er zo uit, :+. En sowieso geen photoshop in haar filmpjes natuurlijk. En Dita von Teese ziet er ook altijd flaweless uit, ook op streetpics!
das zware koeklaag foundation, als je dat van 20 cm afstand zou zien ziet dat er niet bepaald natuurlijk uit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:53:48 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132523965
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:15:41 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132525036
Sinds gisteren in mijn bezit en ik ben er verliefd op O+

MAC Retro Matte lipstick (vaste collectie) in de kleur All Fired Up O+


(foto van temptalia)




(laatste 2 foto's van http://realpishiscolors.b(...)es-all-fired-up.html )

Hij is zoooo mooi O+ Geen rood en geen frambozenroze, gewoon perfecte combi van beide O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:29:02 #102
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132525647
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
Sinds gisteren in mijn bezit en ik ben er verliefd op O+

MAC Retro Matte lipstick (vaste collectie) in de kleur All Fired Up O+

[ afbeelding ]
(foto van temptalia)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(laatste 2 foto's van http://realpishiscolors.b(...)es-all-fired-up.html )

Hij is zoooo mooi O+ Geen rood en geen frambozenroze, gewoon perfecte combi van beide O+
Ik wil hem nu ook...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:36:34 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132525977
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik wil hem nu ook...
hij is weer op voorraad bij Mac webshop en gratis verzenden :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:38:07 #104
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132526037
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

hij is weer op voorraad bij Mac webshop en gratis verzenden :9
zoooooo verleidelijk...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:40:13 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132526117
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef Lotusss het volgende:

[..]

zoooooo verleidelijk...


O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:42:07 #106
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132526192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+
You just made my day :)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:48:27 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132526480
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:42 schreef Lotusss het volgende:

[..]

You just made my day :)
Good girl! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132526500
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
Sinds gisteren in mijn bezit en ik ben er verliefd op O+

MAC Retro Matte lipstick (vaste collectie) in de kleur All Fired Up O+

[ afbeelding ]
(foto van temptalia)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(laatste 2 foto's van http://realpishiscolors.b(...)es-all-fired-up.html )

Hij is zoooo mooi O+ Geen rood en geen frambozenroze, gewoon perfecte combi van beide O+
ehmygewrd ik ga die van mijn bac2mac spullies halen
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:50:57 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132526620
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ehmygewrd ik ga die van mijn bac2mac spullies halen
O+

hij is heel droog trouwens, maar voelt wel lekker aan op mijn lippen. Had ze wel goed ingevet ervoor (en toen overtollige weggeveegd) en heb eigenlijk nooit velletjes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132526894
Ik wil 'm ook ;( Maar ik kan niks kopen want huis.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:00:25 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132527085
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil 'm ook ;( Maar ik kan niks kopen want huis.
das velen toffer man :D

En ik heb iedereen blij gemaakt met een dooie mus, want het is helemaal niet meer gratis verzenden, is opeens (weer) naar gratis verzenden boven de 40 euro gegaan ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:12:36 #112
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132527761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:00 schreef Molo het volgende:

[..]

das velen toffer man :D

En ik heb iedereen blij gemaakt met een dooie mus, want het is helemaal niet meer gratis verzenden, is opeens (weer) naar gratis verzenden boven de 40 euro gegaan ;(
Ik heb al teveel eigenlijk :@
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_132528292
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
opeens
Lipstick > Inrichting van het nieuwe huis. Duh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:25:20 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132528401
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Lipstick > Inrichting van het nieuwe huis. Duh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehehe, tuurlijk was dat wel duidelijk, mafkees O+

Pics van jullie huis als jullie beetje richting verhuizen gaan in de feestboek? O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132528517
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:

[..]

hehehehe, tuurlijk was dat wel duidelijk, mafkees O+

Pics van jullie huis als jullie beetje richting verhuizen gaan in de feestboek? O+
We gaan eerst vet veel verbouwen (We als in hij) en dat komt in ons maagdelijke klustopic :D Maar uiteraard ook op facebook. En mooiere foto's post ik wel gelijk even, wacht :D
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:28:12 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132528537
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:27 schreef RenRen- het volgende:

[..]

We gaan eerst vet veel verbouwen (We als in hij) en dat komt in ons maagdelijke klustopic :D Maar uiteraard ook op facebook. En mooiere foto's post ik wel gelijk even, wacht :D
O+ me liky! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132528951
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
Sinds gisteren in mijn bezit en ik ben er verliefd op O+

MAC Retro Matte lipstick (vaste collectie) in de kleur All Fired Up O+

[ afbeelding ]
(foto van temptalia)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(laatste 2 foto's van http://realpishiscolors.b(...)es-all-fired-up.html )

Hij is zoooo mooi O+ Geen rood en geen frambozenroze, gewoon perfecte combi van beide O+
Oh dat kleurtje... Liefde O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_132557293
Is iemand hier bij de benefit brow bar geweest? Ik zit er aan te denken om over 2 weken heen te gaan en ik lees nogal verschillende reviews :') ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:56:22 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132559325
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Is iemand hier bij de benefit brow bar geweest? Ik zit er aan te denken om over 2 weken heen te gaan en ik lees nogal verschillende reviews :') ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn
nope, ik durf niet vanwege de wisselende ervaringen van anderen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132560114
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
Sinds gisteren in mijn bezit en ik ben er verliefd op O+

MAC Retro Matte lipstick (vaste collectie) in de kleur All Fired Up O+

[ afbeelding ]
(foto van temptalia)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(laatste 2 foto's van http://realpishiscolors.b(...)es-all-fired-up.html )

Hij is zoooo mooi O+ Geen rood en geen frambozenroze, gewoon perfecte combi van beide O+
Beetje late reactie misschien, maar dit lijkt me echt een prachtige kleur! Goeie keus!
pi_132560196
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Is iemand hier bij de benefit brow bar geweest? Ik zit er aan te denken om over 2 weken heen te gaan en ik lees nogal verschillende reviews :') ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn
Ik hoor over Anastasia wel altijd heel positieve dingen, Benefit weet ik niet. Is Anastasia ook bij jou in de buurt?
  FOK!fossiel vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:18:35 #122
1455 Keroppi
kool kikker
pi_132569068
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Ik hoor over Anastasia wel altijd heel positieve dingen, Benefit weet ik niet. Is Anastasia ook bij jou in de buurt?
Ervaringen met beide en over beiden positief. Nadeel is dat je wel voor het oog van het winkelend publiek behandeld wordt. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat waardeert.
Chick on a mission
pi_132571647
Anastasia heb ik wel ervaring mee. Stuk of 10x. Altijd positief.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 november 2013 @ 09:46:07 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132817534
Ik vroeg hier een tijdje geleden naar ervaringen met Estee Lauder Double Wear Foundation, maar de kleuren die we hier hebben zijn allemaal te donker/te geel etc. voor mij.

Heb me nu twee keer laten opmaken bij de Douglas, :') op zoek naar een nieuwe foundation want ik ben niet meer tevreden over mijn oude (SS NC15 van MAC). Eerst kreeg ik Givenchy teint couture, en die paste echt perfect bij mijn huidkleur. Vond hem alleen niet dekkend genoeg, dus later kreeg ik Givenchy Photo Perfexion. Die was ietsiepietsie donkerder (nauwelijks zichtbaar) dan mijn gezichtskleur maar dekte wel veel beter. Alleen 45 euro :X.

Hoeveel geven jullie uit voor een goede foundation?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132817640
Ik heb een hele fijne van de M.A.C, die was 33 euro geloof ik. Hoeveel was de foundation die je normaal altijd had? 45 euro is wel veel geld maar je doet er wel lang mee natuurlijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 november 2013 @ 10:12:03 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132817738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een hele fijne van de M.A.C, die was 33 euro geloof ik. Hoeveel was de foundation die je normaal altijd had? 45 euro is wel veel geld maar je doet er wel lang mee natuurlijk.
Nja, ik gebruik foundation in ieder geval dagelijks en de NC15 van Mac was zo'n 30 euro. Dus dit is wel 15 euro meer en ik ben nog student :+ .
Daarnaast had ze een Estee Lauder concealer eronder gedaan (en ik zocht ook een nieuwe concealer) en dat was wel erg mooi. Die is 25 euro (nu 20% korting dus 20 euro, maargoed).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132820559
Ik koop foundation altijd van drogisterijmerken. Mijn favorieten zijn Bourjois en Maybelline. Dan betaal je tussen de 10 en 15 euro. Tegenwoordig hebben die ook zeer lichte tinten.
pi_132824532
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vroeg hier een tijdje geleden naar ervaringen met Estee Lauder Double Wear Foundation, maar de kleuren die we hier hebben zijn allemaal te donker/te geel etc. voor mij.

Heb me nu twee keer laten opmaken bij de Douglas, :') op zoek naar een nieuwe foundation want ik ben niet meer tevreden over mijn oude (SS NC15 van MAC). Eerst kreeg ik Givenchy teint couture, en die paste echt perfect bij mijn huidkleur. Vond hem alleen niet dekkend genoeg, dus later kreeg ik Givenchy Photo Perfexion. Die was ietsiepietsie donkerder (nauwelijks zichtbaar) dan mijn gezichtskleur maar dekte wel veel beter. Alleen 45 euro :X.

Hoeveel geven jullie uit voor een goede foundation?
Ik vind het niet zo erg om wat meer uit te geven aan een foundation. Als je een lichte huid hebt is het best lastig om de juiste kleur te vinden, er komen steeds meer merken met lichte tinten maar dan zijn ze het vaak alsnog net niet. Ik heb zelf die van Givenchy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 november 2013 @ 17:14:07 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132827177
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg om wat meer uit te geven aan een foundation. Als je een lichte huid hebt is het best lastig om de juiste kleur te vinden, er komen steeds meer merken met lichte tinten maar dan zijn ze het vaak alsnog net niet. Ik heb zelf die van Givenchy
Ik heb die van Givenchy ook gekocht. Alle lichte tinten zijn het inderdaad net niet.. dan maar wat meer geld ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132888807
Ik heb hier in de VS de face en body foundation van Mac gekocht. Gebruik normaal die van Chanel, vitalumiere aqua, maar die is wel erg duur.

Sws is alles hier zo goedkoop, heb al flink ingeslagen hahaha ( Mac lipstick, clinique crčmes, nars bronzer, elf kwasten ( al vallen die tegen ), Urban decay primer)
  woensdag 6 november 2013 @ 17:15:54 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132968456
Tippie: Asos heeft weer flinke korting op Rimmel, bijvoorbeeld de Match Perfection foundation is nu ¤6,07 :)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_132986186
Voor de perfecte foundation ben ik bereid best veel uit te geven, het gaat immers over je hele gezicht. Helaas ben ik nog op zoek naar een holy grail foundation.
En ik heb al een aantal (te dure) miskopen liggen hoor... Maar ik blijf zoeken. Ik wil nu graag een foundation op waterbasis omdat ik last heb van acne hier en daar en een vette t-zone :{

Overigens heb ik ook de Estee Lauder Double wear Light liggen. Deze vind ik wel fijn omdat hij gewoon perfect blijft zitten, de hele dag! Ik heb ook de concealer van EL.

Ik heb een monstertje liggen van een foundation van Meditopics, op waterbasis. Ff testen dus.
Ik vind de foundations van Bourjois (healthy mix) ook erg fijn, alleen ben ik er nog niet uit of ik er nou puisten van krijg of niet. Lastig te bepalen altijd.



Deze is ook mooi en de kleur (warm ivory) is perfect voor mijn huid. Dan heb ik ook nog het idee dat deze foundation wat extra doet voor mijn huid (30+) ;)
The secret of getting ahead is getting started
pi_132990402
L'Oréal komt binnenkort met l'eau de teint, die schijnt zelfs lichter dan water te zijn. Is dat niet wat?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 november 2013 @ 15:06:26 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133109775
Eindelijk MAC Diva in mijn lipstickcollectie, O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 10 november 2013 @ 15:18:14 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133110169
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Eindelijk MAC Diva in mijn lipstickcollectie, O+.
Oe, heftig kleurtje! Mooi hoor!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 november 2013 @ 15:20:43 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133110246
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Oe, heftig kleurtje! Mooi hoor!
Ik ben er zo blij mee, O+!! Echt een soort bloedrood. En ik draag (op een enkele roze na) altijd rood dus hij past perfect!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 10 november 2013 @ 15:31:08 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133110579
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2013 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben er zo blij mee, O+!! Echt een soort bloedrood. En ik draag (op een enkele roze na) altijd rood dus hij past perfect!
Ik draag veel te weinig lipstick ;(
Op werk is het niet handig en niet gewenst, en in het weekend ben ik er vaak te gaar voor :')
En ik vind het zo leuk, das het stomme :')

Jij hebt licht haar aan je fotoboek te zien, toch? Doe je dan vrij dekkende foundation op als je MAC Diva op doet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 10 november 2013 @ 15:37:33 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133110769
Voor de mensen die het nog niet wisten, Urban Decay brengt binnenkort Naked 3 uit. Hij lag per ongeluk al in de winkel in Frankrijk, maar is eigenlijk nog niet verkrijgbaar.
Erg roze, dus ik skip 'm, want daar hou ik niet zo van.

Foto's en swatches van het palette kun je op onderstaande sites vinden :)

http://wheeconfetti.com/2(...)n-decay-les-swatchs/

http://www.natacha-birds.fr/leblog/naked3-urban-decay/
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 november 2013 @ 15:41:57 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133110883
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik draag veel te weinig lipstick ;(
Op werk is het niet handig en niet gewenst, en in het weekend ben ik er vaak te gaar voor :')
En ik vind het zo leuk, das het stomme :')

Jij hebt licht haar aan je fotoboek te zien, toch? Doe je dan vrij dekkende foundation op als je MAC Diva op doet?
Aww ;(.
Sowieso heb ik mijn foundation het liefst zo dekkend mogelijk, ja. Als ik geen tijd voor make-up heb, op mascara na, doe ik meestal niks op mijn lippen. Maar ik draag eigenlijk altijd lipstick dus dan voel ik me zo naakt en soms doe ik dan toch rood op (Russan Red of Ruby Woo) maar voel ik me wel altijd een beetje... gek. Vind het mooier met een egale huid en ik heb sproeten en alles :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!fossiel zondag 10 november 2013 @ 19:31:13 #140
1455 Keroppi
kool kikker
pi_133119233
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:37 schreef Molo het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, Urban Decay brengt binnenkort Naked 3 uit. Hij lag per ongeluk al in de winkel in Frankrijk, maar is eigenlijk nog niet verkrijgbaar.
Erg roze, dus ik skip 'm, want daar hou ik niet zo van.

Foto's en swatches van het palette kun je op onderstaande sites vinden :)

http://wheeconfetti.com/2(...)n-decay-les-swatchs/

http://www.natacha-birds.fr/leblog/naked3-urban-decay/
Ik had op Beautylab al wat vage foto's gezien maar dit is een stuk duidelijker. Erg roze inderdaad... ik denk dat ik 'm oversla.
Chick on a mission
  zondag 10 november 2013 @ 19:44:54 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133119845
Ik vind 'm wel erg mooi, dat soort roze tonen (samen met koper) staan meestal wel mooi bij mijn blauwe ogen :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_133124420
Ja, het lijkt me echt een geweldig palette. En ik mag 'm kopen van mezelf omdat ik qua oogschaduw alleen de twee Naked palettes heb gekocht de afgelopen jaren. ;)
  zondag 10 november 2013 @ 21:36:50 #143
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133127582
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind 'm wel erg mooi, dat soort roze tonen (samen met koper) staan meestal wel mooi bij mijn blauwe ogen :).
Check, ik denk dat ik 'm wel wil. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!fossiel zondag 10 november 2013 @ 21:51:36 #144
1455 Keroppi
kool kikker
pi_133128645
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind 'm wel erg mooi, dat soort roze tonen (samen met koper) staan meestal wel mooi bij mijn blauwe ogen :).
Hmmm ik heb ook blauwe ogen, nu maak je me aan het twijfelen he! o|O
Chick on a mission
  maandag 11 november 2013 @ 08:43:41 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133139058
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hmmm ik heb ook blauwe ogen, nu maak je me aan het twijfelen he! o|O
Graag gedaan :D ik wacht eerst eens de reviews af, kijken hoe het pigment is enzo. En vergelijkingen natuurlijk met Naked 2 (en 1), als er maar 1 of 2 kleuren zijn die echt de moeite waard zijn dan zoek ik die wel los ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!fossiel maandag 11 november 2013 @ 09:24:55 #146
1455 Keroppi
kool kikker
pi_133139621
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 08:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Graag gedaan :D ik wacht eerst eens de reviews af, kijken hoe het pigment is enzo. En vergelijkingen natuurlijk met Naked 2 (en 1), als er maar 1 of 2 kleuren zijn die echt de moeite waard zijn dan zoek ik die wel los ;).
Kijk even naar de links die Molo heeft gepost. Die hebben ook productfoto's en swatches. En volgens mij heeft de ene 'm naast Naked1 gelegd en de tweede naast Naked2.
Chick on a mission
pi_133140168
Ik vrees dat ik de Naked 3 wil. :') Ik krijg als het goed is nog de Naked Basics voor mijn verjaardag, maar er was volgens mij gezeik met een webshop... Maar die Naked 3 ziet er prachtig uit vind ik, en heel anders dan 1 en 2.
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2013 @ 11:50:43 #148
70532 loveli
N
pi_133279971
Ik kom even binnenvallen met een mascaravraag. Het is overal te vinden in noir, zwart, black, waterproof black, extra black, charcoal black en misschien eentje in brownish black, maar ik zoek juist een lichtbruine. Heeft iemand de ultieme tip?
crap in = crap out
pi_133291449
Ik heb heel lang een mascara van Bourjois gebruikt die lichtbruin was (in ieder geval in vergelijking met de zogenaamde bruintinten van andere merken waar je bijna geen verschil in ziet met zwart).

Ik weet niet of ze hem nog verkopen, maar hij heet Coup de Theatre:

(volgens mij is dit er alweer een nieuwere versie van)



Met mijn lichte huid en lichte wimpers zag het er nog heel natuurlijk uit. Alleen gaf hij niet echt heel erg veel volume.

MissLipgloss heeft er (al een tijdje geleden zie ik) een review over geschreven: http://www.misslipgloss.nl/bourjois-coup-de-theatre-vernieuwd/
pi_133319852
Mag ik hier iets vragen? :@
Ik heb nog nooit foundation gebruikt, wel eens voor de grap een testertje op mijn gezicht gesmeerd, maar dat was altijd oranje, dus nooit de neiging gehad om het te kopen.

Nu wil ik volgend jaar op mijn bruiloft mijn eigen make-up gaan doen, en ik denk dat het toch wel mooi is om iets op mijn gezicht te doen. Ik ben vrij bleek (met een gelige ondertoon denk ik), heb sproeten en rode vlekjes her en der.
Ik hoef niet helemaal egaal te worden, want dan zie ik er opeens zo anders uit lijkt me. Dus die sproeten mogen wel een beetje doorschijnen ofzo, maar ziet dat er niet raar uit?
Hoe kun je dat het beste doen? Of zou alleen wat poeder dan beter zijn?

2e vraag: Onder mijn ogen is het altijd vrij blauw. Ik heb een keer concealer van Estee Lauder gekocht, maar dat ziet er heel raar uit. Heel droog en korrelig en het lijkt dan alsof ik rimpels heb, geen gezicht. Daarnaast dekt het ook niet echt. Doe ik wat fout? Iemand een tip?
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:39:33 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133322569
Je zou een poederfoundation, licht dekkende vloeibare foundation of een BB cream kunnen gebruiken. Gebruik sowieso een goede (hoeft niet duur te zijn) dagcrčme als basis.
Als je je kleuren beetje beter wilt weten zou ik me eens laten opmaken bij MAC of Bobbi Brown, dan zie je hoe het zou "horen" en kun je wellicht zelf verder kijken wat je wilt.
En veel oefenen natuurlijk. Goed kijken in gewoon kunstlicht, daglicht etc. Als je op de foto gaat op de dag zelf zou ik foundations en BB-creams met SPF (zonnebescherming) vermijden, die weerkaatsen licht waardoor je er direct heel eng bleek uit ziet op je foto's en da's jammer natuurlijk.
Kijk goed op de ingrediëntenlijst, of er zinkoxides in zitten bijvoorbeeld of titaniumdioxides, of er SFP op staat en check online reviews, dan zie je veel achtergrond informatie op blogs en swatches (proefplaatjes) op de huid van anderen, dat geeft veel info :Y
Alleen poeder kan ook, alleen bedekt dat geen onzuiverheden, vlekjes ofzo en zorgt alleen voor een wat matter gezicht. Als je wallen hebt of rode wangen of rode vlekjes doet dat er eigenlijk vrijwel niks voor.

Wat vraag 2 betreft, doe ook onder je ogen eerst (een klein beetje) dagcrčme en dan pas (na beetje laten intrekken) je concealer.
Verder zou je echt moeten kijken wat voor huid je hebt en wat voor concealer precies. Ik heb er tientallen (ja ik ben gewoon erg :@ ) uitgeprobeerd en slechts weinigen passen echt bij mij. Qua kleur, textuur, dekking etc. En dan heb ik ook nog weleens een concealer gehad die gewoon bedorven was, dat helpt ook niet echt :')

Dussss, kortom, laten opmaken bij MAC/Bobbi Brown, blogs checken, uitproberen, uitproberen, uitproberen *O*
(en als je er niet uit komt fotootjes plaatsen, kan altijd hier :) )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_133328126
Super! Bedankt voor je tips molo! Ik ga ermee aan de slag en zal een foto plaatsen als het niet lukt!
pi_133330551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef loveli het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een mascaravraag. Het is overal te vinden in noir, zwart, black, waterproof black, extra black, charcoal black en misschien eentje in brownish black, maar ik zoek juist een lichtbruine. Heeft iemand de ultieme tip?
Volgens mij heeft Etos huismerk ook een bruine!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zondag 17 november 2013 @ 10:58:20 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133337572
Tipje: 12,50 voor 25 euro bon van The Body Shop http://www.groupon.nl/dea(...)e-Body-Shop/29848876
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Vis een optie? zondag 17 november 2013 @ 17:49:56 #155
70532 loveli
N
pi_133347941
Thanks voor de mascara tip, vooral de Bourjois lijkt me wat (standaard bruin is nog steeds te donker). Hij ligt helaas niet meer in de winkel, maar wie weet wat internet nog heeft.
crap in = crap out
  zondag 17 november 2013 @ 17:52:16 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133347997
Hoezo is dat te donker, ben je een albino ofzo? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_133352348
Mattiees, woensdagavond alle make-up 1+1 gratis bij de kruidvat. Dat word weer zo'n ontzettende chaos en ik moet gaan werken potver :(
pi_133362009
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Tipje: 12,50 voor 25 euro bon van The Body Shop http://www.groupon.nl/dea(...)e-Body-Shop/29848876
Wat fijn. Bedankt voor de tip :D
pi_133362086
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Emm16 het volgende:
Mattiees, woensdagavond alle make-up 1+1 gratis bij de kruidvat. Dat word weer zo'n ontzettende chaos en ik moet gaan werken potver :(
Waar staat dat? Ik kan het nergens vinden..
Ik ga wel even inslaan :D
pi_133423515
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Waar staat dat? Ik kan het nergens vinden..
Ik ga wel even inslaan :D
Als het goed is hoor je een kortingsbon thuis te krijgen. Maar volgens mij kun je ook gebruik maken van die actie zonder de bon, want bij de vorige actie kocht ik 2 Max Factor mascara's maar ik had geen kortingsbonnetje bij mij, caissičre sloeg toen de korting aan en dat deed ze bij iedereen
:P
pi_133423664
Hmm ik denk dat ik maar 2 lipsticks ga kopen van catrice en 1 mascara van essence. Lekker budget, heb al teveel geld besteed aan onzin spullen die nergens meer te bekennen zijn... :@
pi_133441450
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Emm16 het volgende:
Mattiees, woensdagavond alle make-up 1+1 gratis bij de kruidvat. Dat word weer zo'n ontzettende chaos en ik moet gaan werken potver :(
Ik was er net en het kassameisje zei dat het alleen van 17:00 tot 20:00 is. Jammer want dan kan ik niet en ik wilde wel zo'n catrice nude palette en een poeder.
pi_133444307
Bij welke mascara zweren jullie?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:38:52 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133444394
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Bij welke mascara zweren jullie?
Het mooiste bij mij is (helaas) Chanel Inimitable intense. Alleen die is veel te duur haha.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 20 november 2013 @ 13:39:31 #165
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_133444415
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Bij welke mascara zweren jullie?
Zweren is misschien in mijn geval een groot woord, maar onderstaande gebruik ik in ieder geval het laatste jaar en die bevalt me prima:

pi_133444490
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Bij welke mascara zweren jullie?
Een van clinique, power lash geloof ik. Gaat er met warm water af, dus geen vettige removers nodig, maar een regenbui overleeft 'ie wel. En geen korreltjes in m'n ogen, groot voordeel, want lenzen.

En, niet onbelangrijk, tevreden met hoe het eruit ziet. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133454797
Ik ben bij de kruidvat geweest. Wat druk. Was al druk om 16.45. En de kassarij was ook lang. Maar goed ik heb verschillende dingetjes gekocht die ik toch nog nodig had.

Catrice foundation: all matt plus 010
Catrice: Defining Blush Love and Peach
Catrice eyeshadow palette absolute nude
Catrice pure shine colour lip balm (040 my cherry berry)
essence geltint 03 flashy apricot
En cadeautje voor 13 jarig nichtje nagellak van essence.

Schade 11.50
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_133455609


Mijn buit! naar beide heel benieuwd maar de volle prijs vond ik zonde voor de CC cream.
De base wilde ik sowieso omdat ik er nu zo 31 weken zwanger niet meer stralend uit zie :')
  donderdag 21 november 2013 @ 07:54:41 #169
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_133474152
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een van clinique, power lash geloof ik. Gaat er met warm water af, dus geen vettige removers nodig, maar een regenbui overleeft 'ie wel. En geen korreltjes in m'n ogen, groot voordeel, want lenzen.

En, niet onbelangrijk, tevreden met hoe het eruit ziet. :)
Clinique is ideaal voor gevoelige ogen. Als budget versie heb je ook de Etos hypo-allergeen lijn, witte verpakking. De waterproof vind ik erg goed.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 25 november 2013 @ 20:01:22 #170
64792 Mryc
play me one more song
pi_133619910
Sinds gisteren kun je de make-up van Kat von D ook bestellen via haar webshop op wonderlandla.net (dus je hoeft er niet meer voor naar Amerika of eBay)

Heb alleen begrepen dat de verzendkosten dramatisch hoog zijn...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mryc op 25-11-2013 20:06:49 ]
  FOK!fossiel maandag 25 november 2013 @ 23:43:55 #171
1455 Keroppi
kool kikker
pi_133629833
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef Mryc het volgende:
Sinds gisteren kun je de make-up van Kat von D ook bestellen via haar webshop op wonderlandla.net (dus je hoeft er niet meer voor naar Amerika of eBay)

Heb alleen begrepen dat de verzendkosten dramatisch hoog zijn...
Zijn er aanraders? Ik weet dat misslipgloss.nl erg fan van de eyeliner pen is maar dat is niet echt een product wat ik veel gebruik.
Chick on a mission
  Vis een optie? dinsdag 26 november 2013 @ 00:52:58 #172
70532 loveli
N
pi_133631608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik was er net en het kassameisje zei dat het alleen van 17:00 tot 20:00 is. Jammer want dan kan ik niet en ik wilde wel zo'n catrice nude palette en een poeder.
Ik heb nog een MUA dupe van UD naked liggen. Kun je zo overnemen als je deze bent misgelopen.
crap in = crap out
  woensdag 27 november 2013 @ 08:57:07 #173
64792 Mryc
play me one more song
pi_133667618
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 23:43 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Zijn er aanraders? Ik weet dat misslipgloss.nl erg fan van de eyeliner pen is maar dat is niet echt een product wat ik veel gebruik.
Ik vind haar eye shadow pallettes en oogpotloden erg fijn
pi_133747883
Max factor heeft nu 2 + 2 tot 5 december op bol.com

Ik heb even dit gekocht. O+



Vooral erg benieuwd naar de lipstick. O+
pi_133748020
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Bij welke mascara zweren jullie?
Max factor clump defy. :Y
pi_133817635
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Bij welke mascara zweren jullie?
Op dit moment die roze van Essence, iets met I Love Extreme of zoiets?

Hebben jullie Naked 3 van Urban Decay al gezien? Ik vind hem erg mooi, maar het zijn vooral rozetinten en ik vind oranje- en bruintinten mooier bij mijn blauwe ogen, dus ik ga hem niet bestellen.
pi_133925882
Waar kopen jullie Eyeko? :)
  Vis een optie? maandag 9 december 2013 @ 11:46:18 #178
70532 loveli
N
pi_134076381
i Bood heeft vandaag een kwastenset in de aanbieding.
crap in = crap out
pi_134076590
Qua mascara heb ik studio fix boldblack van MAC, en ben er heel erg blij mee. Ik heb van mezelf al lange wimpers dus hoef niets dramatisch, en deze klont niet, plakt niet samen bij het aanbrengen, en gaat eeuwen mee. Ik had tussendoor iets van YSL geprobeerd, maar die was na een maand of 3 al niet goed meer. Al die tijd heeft de MAC ongebruikt in de kast gelegen, maar deed het nog steeds prima.

Maar goed, ik vind MAC-producten sowieso wel erg relaxed. M'n dagelijkse fountdation en poeder is ook van hun.
  maandag 9 december 2013 @ 16:49:47 #180
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_134084910
Weet iemand met wat voor een soort kwast je het best foundation kan aanbrengen? Ik hoor goede dingen over de kwasten van Zoeva.. Maar ik weet niet goed welke te nemen, iemand ervaringen? :)
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  maandag 9 december 2013 @ 17:54:44 #181
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134087109
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef rosepetals het volgende:
Weet iemand met wat voor een soort kwast je het best foundation kan aanbrengen? Ik hoor goede dingen over de kwasten van Zoeva.. Maar ik weet niet goed welke te nemen, iemand ervaringen? :)
Ik verdeel de foundation met een platte foundation kwast, en daarna gebruik ik een stippling brush in ronddraaiende bewegingen om 'm in de huid te werken. Kwasten zijn beide van Sigma :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 9 december 2013 @ 18:13:28 #182
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_134087695
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik verdeel de foundation met een platte foundation kwast, en daarna gebruik ik een stippling brush in ronddraaiende bewegingen om 'm in de huid te werken. Kwasten zijn beide van Sigma :).
Dankjewel voor je antwoord O+ Ik ga even googelen naar Sigma :)
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_134087914
Hema heeft ook een prima platte foundationkwast vind ik.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  maandag 9 december 2013 @ 18:50:17 #184
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134088866
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Lolaatje het volgende:
Hema heeft ook een prima platte foundationkwast vind ik.
Ja die platte kwast boeit niet zoveel op deze manier inderdaad, het gaat puur om het verdelen :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134089041
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik verdeel de foundation met een platte foundation kwast, en daarna gebruik ik een stippling brush in ronddraaiende bewegingen om 'm in de huid te werken. Kwasten zijn beide van Sigma :).
Dit!

En ik heb kwasten van sigma, mac en layla. Alle 3 wel tevreden over :Y
pi_134091581
Mijn sigma poederkwast geeft echt ziek veel haren af (zwart) op mijn gezicht. Elke keer. :')
  maandag 9 december 2013 @ 19:53:33 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134091627
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn sigma poederkwast geeft echt ziek veel haren af (zwart) op mijn gezicht. Elke keer. :')
Ik had dat met de stippling brush, gemaild en heb een nieuwe gekregen (na een jaar geloof ik!)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134091655
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik had dat met de stippling brush, gemaild en heb een nieuwe gekregen (na een jaar geloof ik!)
Ja ik heb m nu bijna een jaar. Ga maar eens mailen dan :o
pi_134094525
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef rosepetals het volgende:
Weet iemand met wat voor een soort kwast je het best foundation kan aanbrengen? Ik hoor goede dingen over de kwasten van Zoeva.. Maar ik weet niet goed welke te nemen, iemand ervaringen? :)
Zoeva heeft superfijne kwasten inderdaad! Ik heb voor vloeibare foundation de 102 Silk Finish, die bevalt heel goed! Ik heb ook hun Bamboo kwastenset en daarvan gebruik ik de bufferkwast, die is ook goed.
  dinsdag 10 december 2013 @ 09:56:33 #190
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_134108956
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Zoeva heeft superfijne kwasten inderdaad! Ik heb voor vloeibare foundation de 102 Silk Finish, die bevalt heel goed! Ik heb ook hun Bamboo kwastenset en daarvan gebruik ik de bufferkwast, die is ook goed.
Ik heb de bufferkwast, silk finish en de stippeling brush besteld bij Zoeva. Hopelijk is het wat :) Thanks voor alle antwoorden!
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_134109526
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef rosepetals het volgende:
Weet iemand met wat voor een soort kwast je het best foundation kan aanbrengen? Ik hoor goede dingen over de kwasten van Zoeva.. Maar ik weet niet goed welke te nemen, iemand ervaringen? :)
ik heb een kleine stipling brush, daar breng ik zowel concealer als foundation mee aan :)
pi_134521293
Weet iemand of Douglas nog van die Sleek palletten verkopen? :)
pi_134522099
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:53 schreef koekii het volgende:
Weet iemand of Douglas nog van die Sleek palletten verkopen? :)
Volgens mij heeft alleen ici paris dat tijdelijk gedaan?
Ik weet niet of je vlakbij groningen woont, daar zitten 2 winkels die sleek verkopen.
pi_134523816
Sleek kan je ook veelal online vinden :Y Ik heb zelf 2 palettes en een blush van Sleek, echt fijn spul is dat O+

Ik krijg ook Vice 2 voor kerst O+ *O* en dan hoef ik écht geen palettes meer. Denk ik. :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_134525037


Kerst kado voor mezelf O+
Ik gebruik niet veel make-up, alleen mascara en potlood maar ik had nog waardebonnen liggen en daar deze nu van gekocht. Hij is mooi!
pi_134535213
Welke naam heeft die lipstick? Ziet er enorm mooi uit!
pi_134536855
Dior lady nummer 039 :)
pi_134537225
Heeft iemand ervaring met de Nars Albatross highlighter. Ik heb er laatst een aangeschaft na talloze lovende reviews gelezen te hebben. Ik heb letterlijk geen enkele negatieve ervaring of review kunnen vinden op het net Maar wat valt ie tegen zeg }:| ! Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die ervaring hebben met deze highlighter of dat het gewoon aan mij ligt..
pi_134537260
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef StaceyJane het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Nars Albatross highlighter. Ik heb er laatst een aangeschaft na talloze lovende reviews gelezen te hebben. Ik heb letterlijk geen enkele negatieve ervaring of review kunnen vinden op het net Maar wat valt ie tegen zeg }:| ! Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die ervaring hebben met deze highlighter of dat het gewoon aan mij ligt..
wat valt er aan tegen? de kleur of brengt ie niet fijn aan of wat?
pi_134537651
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat valt er aan tegen? de kleur of brengt ie niet fijn aan of wat?
De ´´shine´´ vond ik heel erg tegenvallen. Ik kreeg niet het gewenste Kim Kardashian effect.
Ik kreeg er ook niet echt een gloed van op mijn gezicht ofzo.. -O-
pi_134537780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:55 schreef StaceyJane het volgende:

[..]

De ´´shine´´ vond ik heel erg tegenvallen. Ik kreeg niet het gewenste Kim Kardashian effect.
Ik kreeg er ook niet echt een gloed van op mijn gezicht ofzo.. -O-
mja helaas zien kleuren er op verschillende huidstinten heel anders uit. Ik heb zoveel dingen die bij anderen zo tof staan en bij mij meh :') Ik vind hem bij Kim heel mooi maar die heeft sowieso een mooie glanzende huid ook zonder makeup, als ik hem zoek op google afbeeldingen zoek zie ik ook genoeg mensen waarbij ik denk van mehhh
pi_134541091
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mja helaas zien kleuren er op verschillende huidstinten heel anders uit. Ik heb zoveel dingen die bij anderen zo tof staan en bij mij meh :') Ik vind hem bij Kim heel mooi maar die heeft sowieso een mooie glanzende huid ook zonder makeup, als ik hem zoek op google afbeeldingen zoek zie ik ook genoeg mensen waarbij ik denk van mehhh
Ja daar zou het idd aan kunnen liggen. Heb wel een hele mooie bij Inglot aangeschaft waar ik wel tevreden over ben!! ie is echt ultrashiny en opvallend, echt exact wat ik wilde :7
  FOK!fossiel zaterdag 21 december 2013 @ 23:27:12 #203
1455 Keroppi
kool kikker
pi_134541929
Ik heb Nars Albatros en ben er heel blij mee. Ik moet 'm juist heel voorzichtig aanbrengen om te voorkomen dat ik al te veel sta te shinen ;)
Chick on a mission
pi_134545338
Ik vind Kim Kardashian nou ook niet de persoon om jezelf mee te vergelijken. Daar wordt een 10cm lage makeup op gesmeerd door prof make up artiesten en ze wordt gephotoshopt als de pest :D
pi_134564186
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef StaceyJane het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Nars Albatross highlighter. Ik heb er laatst een aangeschaft na talloze lovende reviews gelezen te hebben. Ik heb letterlijk geen enkele negatieve ervaring of review kunnen vinden op het net Maar wat valt ie tegen zeg }:| ! Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die ervaring hebben met deze highlighter of dat het gewoon aan mij ligt..
Ik heb hem geprobeerd in de VS maar vond hem toch echt heel mooi hoor. Uiteindelijk alleen die bronzer (laguna?) gekocht, maar daar ben ik ook wel heel blij mee.

Heb trouwens eergisteren gelnagels(lak) laten doen voor kerst, na 1 uur was de helft van mijn duim er al af. wat een teleurstelling :'(
pi_134569151
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 15:17 schreef _Joy_ het volgende:
[ afbeelding ]

Kerst kado voor mezelf O+
Ik gebruik niet veel make-up, alleen mascara en potlood maar ik had nog waardebonnen liggen en daar deze nu van gekocht. Hij is mooi!
ben jaloers :'(
pi_134571641
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik heb hem geprobeerd in de VS maar vond hem toch echt heel mooi hoor. Uiteindelijk alleen die bronzer (laguna?) gekocht, maar daar ben ik ook wel heel blij mee.

Heb trouwens eergisteren gelnagels(lak) laten doen voor kerst, na 1 uur was de helft van mijn duim er al af. wat een teleurstelling :'(
Bij een studio? Dan zou je gewoon terug moeten kunnen. Dat zou namelijk echt niet mogen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 22-12-2013 19:37:34 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134572553
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bij een studio? Dan zou je gewoon terug moeten kunnen. DatzouX namelijk echt niet mogen :)
idd! Gewoon terug gaan! Ik heb dat echt nog nooit gehad!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134575288
Ja was wel bij een studio. Het vrouwtje sprak niet eens Nederlands en had volgensmij ook geen idee wat ze aan het doen was, terwijl dat een studio is die er wel echt al zeker een jaar of 5 zit. Er is volgensmij ook veel te veel van mijn nagels af gevijld, want ze zijn nu echt superdun :'(

En verder had ik een pijnlijk plekje bij mijn pink, wat gistermorgen zelfs een beetje ontstoken was. Ze heeft daar ook echt een paar keer in zitten porren toen ze mijn nagelriemen terug duwde.

Heb vaker gel nagellak gehad (eerste keer in NYC en daarna in een salon in Utrecht) en telkens is het wel goed blijven zitten dus het zal ook niet aan mijn nagels liggen.

heb gisteren gebeld en na opmerkingen als "we hebben het wel heel druk zo net voor de kerst" mag ik morgen terug komen, ben benieuwd :')
  zondag 22 december 2013 @ 20:28:24 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134575398
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef electronique het volgende:
Ja was wel bij een studio. Het vrouwtje sprak niet eens Nederlands en had volgensmij ook geen idee wat ze aan het doen was, terwijl dat een studio is die er wel echt al zeker een jaar of 5 zit. Er is volgensmij ook veel te veel van mijn nagels af gevijld, want ze zijn nu echt superdun :'(

En verder had ik een pijnlijk plekje bij mijn pink, wat gistermorgen zelfs een beetje ontstoken was. Ze heeft daar ook echt een paar keer in zitten porren toen ze mijn nagelriemen terug duwde.

Heb vaker gel nagellak gehad (eerste keer in NYC en daarna in een salon in Utrecht) en telkens is het wel goed blijven zitten dus het zal ook niet aan mijn nagels liggen.

heb gisteren gebeld en na opmerkingen als "we hebben het wel heel druk zo net voor de kerst" mag ik morgen terug komen, ben benieuwd :')
:{ klinkt niet echt als een fijne studio zeg! Volgens mij hoeven ze bijna niet te vijlen voor gelnagellak? Alleen lichtjes opruwen..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134575495
quote:
17s.gif Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:{ klinkt niet echt als een fijne studio zeg! Volgens mij hoeven ze bijna niet te vijlen voor gelnagellak? Alleen lichtjes opruwen..
Ze hebben de oude gelnagellak eraf gevijld. Volgensmij is dit ook echt niet de bedoeling :')
  zondag 22 december 2013 @ 20:33:22 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134575780
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef electronique het volgende:

[..]

Ze hebben de oude gelnagellak eraf gevijld. Volgensmij is dit ook echt niet de bedoeling :')
Uhh nee, gel nagellak is juist altijd soak off volgens mij. Licht opruwen zodat de toplaag stuk is en dan afweken met aceton.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!fossiel zondag 22 december 2013 @ 21:56:29 #213
1455 Keroppi
kool kikker
pi_134581434
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef electronique het volgende:
Ja was wel bij een studio. Het vrouwtje sprak niet eens Nederlands en had volgensmij ook geen idee wat ze aan het doen was, terwijl dat een studio is die er wel echt al zeker een jaar of 5 zit. Er is volgensmij ook veel te veel van mijn nagels af gevijld, want ze zijn nu echt superdun :'(

En verder had ik een pijnlijk plekje bij mijn pink, wat gistermorgen zelfs een beetje ontstoken was. Ze heeft daar ook echt een paar keer in zitten porren toen ze mijn nagelriemen terug duwde.

Heb vaker gel nagellak gehad (eerste keer in NYC en daarna in een salon in Utrecht) en telkens is het wel goed blijven zitten dus het zal ook niet aan mijn nagels liggen.

heb gisteren gebeld en na opmerkingen als "we hebben het wel heel druk zo net voor de kerst" mag ik morgen terug komen, ben benieuwd :')
Teruggaan om het te laten fixen en daarna nooit meer heen gaan ;)
Chick on a mission
pi_134582527
quote:
17s.gif Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Uhh nee, gel nagellak is juist altijd soak off volgens mij. Licht opruwen zodat de toplaag stuk is en dan afweken met aceton.
:Y

Fyi: https://www.cnd.com/pdf/S(...)lacSBSUpdate_REV.pdf
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134600962
teruggegaan en ze hebben het gelukkig helemaal opnieuw gedaan, maar daar ga ik dus nooit meer naar terug. Ben benieuwd hoe goed het nu blijft zitten :')

Merk ook dat dat soort salons geen CND of OPI ofzo gebruiken maar een of ander vaag merk dat je waarschijnlijk voor 1 euro per flesje op ebay kan kopen :')
pi_134601135
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef electronique het volgende:
Ja was wel bij een studio. Het vrouwtje sprak niet eens Nederlands en had volgensmij ook geen idee wat ze aan het doen was, terwijl dat een studio is die er wel echt al zeker een jaar of 5 zit. Er is volgensmij ook veel te veel van mijn nagels af gevijld, want ze zijn nu echt superdun :'(

En verder had ik een pijnlijk plekje bij mijn pink, wat gistermorgen zelfs een beetje ontstoken was. Ze heeft daar ook echt een paar keer in zitten porren toen ze mijn nagelriemen terug duwde.

Heb vaker gel nagellak gehad (eerste keer in NYC en daarna in een salon in Utrecht) en telkens is het wel goed blijven zitten dus het zal ook niet aan mijn nagels liggen.

heb gisteren gebeld en na opmerkingen als "we hebben het wel heel druk zo net voor de kerst" mag ik morgen terug komen, ben benieuwd :')
wtf :{ ga daar idd noooooooit meer heen!
pi_134601487
Ze zei trouwens ook nog dat ze gezegd had dat ik ook een manicure moest nemen want dan zou het beter blijven zitten. Heeft ze natuurlijk nooit gezegd, en bovendien ging het vanaf de toppen helemaal chippen en niet bij de randjes :')
pi_134950274
Ik heb gister weer 2 mac lipsticks binnen gekregen! *yay!*

Mac Fleshpot - Satin (Pro lipstick)
Mac Hue - Glaze

Nou ben ik achteraf alleen toch niet zo heel blij met Hue. Ik had echt verwacht dat er iets meer pigment van af kwam. Maar dat valt me nog best tegen! Echt zonde van de kleur in de huls is echt zo mooi.

Voortaan dus geen glaze formule meer kopen. :/

Ik ben wel helemaal in love met Fleshpot!
*foto van internet*
Groetjes, Lindsay
"Everyone in life is looking for a certain rush. Racing is where i get mine."
pi_135103585
Heeft iemand hier de beautyblender?
hoi
pi_135103641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:18 schreef Linds155 het volgende:
Ik heb gister weer 2 mac lipsticks binnen gekregen! *yay!*

Mac Fleshpot - Satin (Pro lipstick)
Mac Hue - Glaze

Nou ben ik achteraf alleen toch niet zo heel blij met Hue. Ik had echt verwacht dat er iets meer pigment van af kwam. Maar dat valt me nog best tegen! Echt zonde van de kleur in de huls is echt zo mooi.

Voortaan dus geen glaze formule meer kopen. :/

Ik ben wel helemaal in love met Fleshpot!
*foto van internet*
[ afbeelding ]
Mooi!
Dit soort kleuren staan mij helaas niet.. }:|
hoi
pi_135106121
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef hoiallesgoed het volgende:
Heeft iemand hier de beautyblender?
Ik had hem, maar heb hem weggegooid omdat hij al mijn foundation opzoog.
pi_135110523
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ik had hem, maar heb hem weggegooid omdat hij al mijn foundation opzoog.
Vond je het resultaat met de beautyblender mooier dan met een kwast?
hoi
pi_135112709
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef hoiallesgoed het volgende:

[..]

Vond je het resultaat met de beautyblender mooier dan met een kwast?
Nee.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:47:41 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135118745
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef hoiallesgoed het volgende:

[..]

Vond je het resultaat met de beautyblender mooier dan met een kwast?
er bestaan tig foundation kwasten dus dat is niet zo makkelijk te zeggen.
Ikzelf vind zo;n sponsje niks. Wordt zo snel vies en het zuigt idd veel foundation op.

Flat of round kabuki is het voor mij, afhankelijk van de soort foundation :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 januari 2014 @ 20:59:57 #225
409387 Lushie
Poessiemauw
pi_135119605
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef hoiallesgoed het volgende:
Heeft iemand hier de beautyblender?
Ik heb hem al een tijdje liggen, maar doe er eerlijk gezegd niet veel mee sinds ik een BB cream heb en die breng ik altijd gewoon met mijn vingers aan.
Ik lees hier verhalen dat hij veel foundation op zuigt, maar als je hem flink nat maakt en dan uitknijpt met een handdoek zou dit al veel minder moeten zijn.
Hij brengt foundation wel subtieler aan vind ik omdat je het er echt in dept en een dun laagje per keer aanbrengt :)

* Ik gebruik toch het meest mijn vingers of een bufferkwast :)
pi_135121268
Ik vind het resultaat met de blender echt 400 keer mooier dan met de kwast.
Ik denk ook dat heel veel mensen het verkeerd gebruiken en zich niet houden aan de "regels".
Ik heb dus nooit dat hij foundation zuigt of iets.

Ik breng er ook mijn blush mee aan en soms mijn highlighter etc
pi_135127047
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het resultaat met de blender echt 400 keer mooier dan met de kwast.
Ik denk ook dat heel veel mensen het verkeerd gebruiken en zich niet houden aan de "regels".
Ik heb dus nooit dat hij foundation zuigt of iets.

Ik breng er ook mijn blush mee aan en soms mijn highlighter etc
Oh wauw ik wou morgen een real techniques stippling brush bestellen maar nu maak je me weer aan het twijfelen :o :')
hoi
pi_135130858


Weet er iemand een mooie donker bordeaux(?) rode lipstick die ook nog betaalbaar is?
Ik weet dat chanel en mac een mooie hebben, maar die vind ik toch te duur voor een lippenstift waar ik nog niet helemaal zeker van ben of het iets voor mij is
  maandag 6 januari 2014 @ 00:32:08 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135131541
quote:
12s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]

Weet er iemand een mooie donker bordeaux(?) rode lipstick die ook nog betaalbaar is?
Ik weet dat chanel en mac een mooie hebben, maar die vind ik toch te duur voor een lippenstift waar ik nog niet helemaal zeker van ben of het iets voor mij is
Rimmel, die hebben ook zo'n mattige uitstraling bij deze soort kleuren.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 januari 2014 @ 06:47:11 #230
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_135134559
quote:
12s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]

Weet er iemand een mooie donker bordeaux(?) rode lipstick die ook nog betaalbaar is?
Ik weet dat chanel en mac een mooie hebben, maar die vind ik toch te duur voor een lippenstift waar ik nog niet helemaal zeker van ben of het iets voor mij is
Lipstick 107 van de Kate Moss Matte selectie van Rimmel (rode buitenkant).

Niet zo'n donker als op jouw foto's maar hij staat mij als English Rose (aka bleekscheet) supermooi.

Foto (niet ik) :
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_135134897
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef hoiallesgoed het volgende:

[..]

Oh wauw ik wou morgen een real techniques stippling brush bestellen maar nu maak je me weer aan het twijfelen :o :')
Niet twijfelen, heb bijna al mijn kwasten daarvan en het maakt een wereld van verschil! Kan niet zonder meer :D
All good things are wild and free.
pi_135136563
Tjah dat is een mening ik krijg het er niet half zo mooi mee als met de beauty blender :+

Ik wil graag bronzing pearls in dezelfde kleur als die ze hebben bij oriflame maar dan niet van oriflame en alle merken zijn het net niet.. Echt mission impossible. :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 14:01:55 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_135143481
Op mijn zus geeft de beautyblender echt heel mooi resultaat, op mezelf is het meh. :') (Wel heel andere huidtypes, dus zal daar wel van afhangen ook dan)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_135144270
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:57 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Niet twijfelen, heb bijna al mijn kwasten daarvan en het maakt een wereld van verschil! Kan niet zonder meer :D
Besteld *O*
hoi
pi_135151685
Ik heb geen ervaring met een beauty blender, maar ben wel helemaal lyrisch over m'n real techniques stippling brush *O*

Help! Ben op zoek naar een BB cream met een gele ondertoon. Mijn huidskleur is best donker (NC42 van MAC), maar kan geen geschikte BB cream vinden. Ik heb al tig soorten geprobeerd, maar ze zijn allemaal te "roze" -O-
pi_135183581
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Rimmel, die hebben ook zo'n mattige uitstraling bij deze soort kleuren.
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:47 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Lipstick 107 van de Kate Moss Matte selectie van Rimmel (rode buitenkant).

Niet zo'n donker als op jouw foto's maar hij staat mij als English Rose (aka bleekscheet) supermooi.

Foto (niet ik) :
[ afbeelding ]
dankje ik ga even kijken :)
pi_135197969
Ik vind Shu uemera face architect foundation heel goed! Laatst in Parijs eentje gekocht (shu uemera cosmetica wordt hier in Europa alleen in Parijs en Antwerpen verkocht). Was heel blij naar St. Germain gegaan en de verkoopster testte allerlei kleuren op me en had een hele goede kleur op mijn huid aangebracht, maar ik was koppig en wilde per se een wat donkere kleur en niemand kon me er van af praten. En nu zit ik met een veel te donkere kleur, dus als iemand die wilt hebbe? Vind het zonde om het hier weg te laten rotten :)
pi_135198067
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb geen ervaring met een beauty blender, maar ben wel helemaal lyrisch over m'n real techniques stippling brush *O*

Help! Ben op zoek naar een BB cream met een gele ondertoon. Mijn huidskleur is best donker (NC42 van MAC), maar kan geen geschikte BB cream vinden. Ik heb al tig soorten geprobeerd, maar ze zijn allemaal te "roze" -O-
Maybelline?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:16:01 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_135198332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:03 schreef Miss.X het volgende:
Ik vind Shu uemera face architect foundation heel goed! Laatst in Parijs eentje gekocht (shu uemera cosmetica wordt hier in Europa alleen in Parijs en Antwerpen verkocht).
Ja, de winkel in Magna Plaza in Amsterdam is weg. Heel jammer.
pi_135198366
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, de winkel in Magna Plaza in Amsterdam is weg. Heel jammer.
Sephora is ook al weg ;(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:18:59 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135200890
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb geen ervaring met een beauty blender, maar ben wel helemaal lyrisch over m'n real techniques stippling brush *O*

Help! Ben op zoek naar een BB cream met een gele ondertoon. Mijn huidskleur is best donker (NC42 van MAC), maar kan geen geschikte BB cream vinden. Ik heb al tig soorten geprobeerd, maar ze zijn allemaal te "roze" -O-
Had je de Mickey Contractor collectie van MAC al geprobeerd?
Anders wellicht proberen bij make-up winkels lf vage toko's (die hebben soms de leukste spullen) in steden met een grote Indiase of Hindoestaanse gemeenschap (Den Haag, Amsterdam, Rotterdam), omdat die dezelfde issues hebben als jij.
Je hebt wel van die speciale 'black' merken zoals Black Opal, maar die zijn echt weer te donker voor jou denk ik.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:20:35 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135200982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Sephora is ook al weg ;(
Alles is weg.... alles.., de citruspers, etagiere, kandelaars, servetten, kerstballen, placemates.... weg, alles is weg.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:21:45 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_135201036
De gastendoekjes... ;(
disclaimer
pi_135201431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
De gastendoekjes... ;(
:')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:29:27 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_135201466
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:')
lonaa O+
disclaimer
pi_135201519
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lonaa O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lonaa O+
skattie. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135205200
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Alles is weg.... alles.., de citruspers, etagiere, kandelaars, servetten, kerstballen, placemates.... weg, alles is weg.
Ik las placenta's -O-
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:57:58 #248
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_135206312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik las placenta's -O-
_O-
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:31:49 #249
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_135208306
Mooie twist heeft dit topic gekregen :')
吴 曼 迪
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:00:50 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135210261
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef megamandy het volgende:
Mooie twist heeft dit topic gekregen :')
Zekers :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135215334
Ik wil niet cheap overkomen maar is het spenderen van 20 euro aan een oogpenseel echt nodig?

http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000020857.html
pi_135215474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wil niet cheap overkomen maar is het spenderen van 20 euro aan een oogpenseel echt nodig?

http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000020857.html
Ik zou het zelf niet doen, ik vind mac penselen nogal overgewaardeerd.
pi_135215955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wil niet cheap overkomen maar is het spenderen van 20 euro aan een oogpenseel echt nodig?

http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000020857.html
Ik vind ze wel fijn, maar je hebt ook goedkopere alternatieven als sigma of nog goedkoper zoals zoeva en die vind iknet zo fijn.

Dus nee, nodig is het niet. Maar veel mensen doen het bij mac ook om te kunnen zeggen dat het mac is, denk ik vaak :+

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 23:27:17 ]
pi_135216262
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Ik zou het zelf niet doen, ik vind mac penselen nogal overgewaardeerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik vind ze wel fijn, maar je hebt ook goedkopere alternatieven als sigma of nog goedkoper zoals zoeva en die vind iknet zo fijn.

Dus nee, nodig is het niet. Maar veel mensen doen het bij mac ook om te kunnen zeggen dat het mac is, denk ik vaak :+
Bedankt :)

Het is gewoon zonde om enorm veel geld uit te geven aan iets wat ik niet al te vaak ga gebruiken. Ik ga de twee alternatieven eens opzoeken.
pi_135216406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

[..]

Bedankt :)

Het is gewoon zonde om enorm veel geld uit te geven aan iets wat ik niet al te vaak ga gebruiken. Ik ga de twee alternatieven eens opzoeken.
Als je het niet vaak gaat gebruiken dan zou ik sigma nog te duur vinden, lekker naar zoeva kijken dus :Y
pi_135234066
Ik heb de real techniques stippling brush en de miracle complexion sponge binnen O+
hoi
pi_135395379
Ik weet niet zeker of ik dit hier moet vragen of in het trouwtopic, maar hier lijkt me handiger.

Ik ga in mei trouwen en ik wil mijn eigen make-up doen. Nu ben ik nog op zoek naar een goede primer en een (liefst matte) blush. De rest heb ik, of ik weet al wat ik wil. Nog aanraders? Blush liefst een koele kleur voor een (zeer) lichte huid.
  zondag 12 januari 2014 @ 15:16:45 #258
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_135396255
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef Cheerful het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dit hier moet vragen of in het trouwtopic, maar hier lijkt me handiger.

Ik ga in mei trouwen en ik wil mijn eigen make-up doen. Nu ben ik nog op zoek naar een goede primer en een (liefst matte) blush. De rest heb ik, of ik weet al wat ik wil. Nog aanraders? Blush liefst een koele kleur voor een (zeer) lichte huid.
Zelf ben ik heeeeeel tevreden met de blush Pink Tea van Mac, mooie lichtroze kleur met een koele ondertoon. Ik ben een NC15 dus heb ook een lichte huid :)

Alleen nu probeer ik die blush online te zoeken en zie ik dat die volgens mij LE was? :( Als je de kans hebt zou ik dus even langs een mac counter gaan want sinds ik die blush heb gebruik ik mijn andere kleuren helemaal niet meer.
吴 曼 迪
pi_135396948
Misschien tenderling als blush? Ook van Mac. Geen idee of het een koele kleur is maar ik vind hem mooi en heel subtiel :@
  zondag 12 januari 2014 @ 15:50:42 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135397786
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien tenderling als blush? Ook van Mac. Geen idee of het een koele kleur is maar ik vind hem mooi en heel subtiel :@
ik vind die vrij bruinig, niet zo'n mooie blushkleur voor op bruidsfoto's (daar wil je juist iets meer kleur in je blush omdat kleur op foto's beetje weg valt).
Hij is niet echt koel of warm, zit er echt tussenin vind ik :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 januari 2014 @ 16:00:21 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135398166
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef Cheerful het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dit hier moet vragen of in het trouwtopic, maar hier lijkt me handiger.

Ik ga in mei trouwen en ik wil mijn eigen make-up doen. Nu ben ik nog op zoek naar een goede primer en een (liefst matte) blush. De rest heb ik, of ik weet al wat ik wil. Nog aanraders? Blush liefst een koele kleur voor een (zeer) lichte huid.
Leuk! Dat kan ook prima, je kent je eigen gezicht het beste en weet wat je mooi vindt :)

http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000047759.html
Kleur nummer 7, natural, is erg mooi en voor een goedkope blush wel eentje die goed blijft zitten. Ook online uit de VS of op Ebay vast wel te krijgen, goedkoper afhankelijk van de verzendkosten, maar iets meer gedoe.

MAC heeft natuurlijk ook mooie blushes, Pink Swoon (cheertone) is o.a. mooi. Lijkt heel heftig qua kleur, maar is heel sheer, dus lichtjes op te brengen en ook op te bouwen als je dat wilt. En mat.

Primer vind ik zelf nooit zo heel boeiend voor mezelf of het opmaken van anderen, maar dat ligt eraan wat voor foundation je gebruikt. Dus, wat voor foundation ga je gebruiken?
Vergeet een goede poeder niet om af/bij te poederen. Je zweet veel op zo'n dag, glimt meer dan normaal, jankt wat en wordt gekust door jan en alleman dus dat behoeft wat extra aandacht om ales netjes te laten zitten :D
Als je na het afronden van je make-up klaar bent met afpoederen en het resultaat wat heftig vindt qua poederkoppie, gewoon even wat waterspray op je gezicht doen en rustig zachtjes je handen tegen je huid "patten/duwen" zodat poeder als het ware versmelt met je huid en foundation.
Watersprays kun je kopen van Vichy ofzo, maar ook van The Bodyshop vitamine E spray of bijv. van Clinique. Of als je meer geld over hebt, de fixing sprays van Urban Decay of MAC, maar ikzelf vind waterspray voldoende.
Belangrijkste is dat de spraykop heel fijn is. Een plantenspuit is dat dus niet :P
(been there, done that oO< )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 januari 2014 @ 16:11:02 #262
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_135398494
Oja primer, ik heb toen eens een miniatuur van Urban Decay gekregen en die vind ik wel echt goed werken, dan kan ik gewoon een flinke nacht dansen en dan zit alles nog steeds goed.
Maar ik weet bijvoorbeeld dat Spaceinvaders die minder vind omdat er alcohol in zit.
吴 曼 迪
pi_135398541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

[..]

Bedankt :)

Het is gewoon zonde om enorm veel geld uit te geven aan iets wat ik niet al te vaak ga gebruiken. Ik ga de twee alternatieven eens opzoeken.
Ik heb wel een paar MAC penselen (gewoon alleen de 3 die ik veel gebruik) en die vind ik erg fijn O+ Ik had eerst een set van Sigma, maar die vond ik toch tegenvallen, veel haaruitval etc. Zoeva heb ik geen ervaring mee.

Ik heb de groene HD-primer van Make up Forerver, vind die erg fijn omdat ik zelf nogal een rode huid heb en met die primer blijft het ook een stuk beter zitten :)

[ Bericht 6% gewijzigd door _Hestia_ op 12-01-2014 16:27:25 ]
pi_135399108
Ja, ik heb te veel horrorverhalen gehoord van mensen die hun make-up opnieuw hebben gedaan nadat een 'vigasist' een spook van hen had gemaakt :X

Dank voor alle tips! Ik had al bij NYX zitten kijken, maar ik moet misschien eens het een en ander uittesten in de winkel.

Misschien ook nog tips voor nagellak? Ik zoek een mooie, niet te felle, roze tint.

Edit: O ja, foundation. Ik denk Maybelline Fit Me :)
pi_135405599
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:28 schreef Cheerful het volgende:
Ja, ik heb te veel horrorverhalen gehoord van mensen die hun make-up opnieuw hebben gedaan nadat een 'vigasist' een spook van hen had gemaakt :X

Dank voor alle tips! Ik had al bij NYX zitten kijken, maar ik moet misschien eens het een en ander uittesten in de winkel.

Misschien ook nog tips voor nagellak? Ik zoek een mooie, niet te felle, roze tint.

Edit: O ja, foundation. Ik denk Maybelline Fit Me :)
Essie heeft een heel breed assortiment aan roze! :)
http://www.essie.com/Colors.aspx
hoi
pi_135408475
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef Cheerful het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dit hier moet vragen of in het trouwtopic, maar hier lijkt me handiger.

Ik ga in mei trouwen en ik wil mijn eigen make-up doen. Nu ben ik nog op zoek naar een goede primer en een (liefst matte) blush. De rest heb ik, of ik weet al wat ik wil. Nog aanraders? Blush liefst een koele kleur voor een (zeer) lichte huid.
Gebruik in ieder geval niets waar SPF of minerale dingen in zitten (foundations en blushes enzo). Dan word je een spookje van de flits op foto's
pi_135410029
Heb mijn Pro Longwear concealer van nog geen 4 weken oud kapotgegooid. :'( :')
  zondag 12 januari 2014 @ 20:52:05 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135411108
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef electronique het volgende:

[..]

Gebruik in ieder geval niets waar SPF of minerale dingen in zitten (foundations en blushes enzo). Dan word je een spookje van de flits op foto's
ja goeie, vergat ik helemaal te zeggen net :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 januari 2014 @ 20:52:33 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135411157
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Heb mijn Pro Longwear concealer van nog geen 4 weken oud kapotgegooid. :'( :')
das best knap :D

wel kut dat die zo duur is :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135412817
Hoihoi,

Ik ben op zoek naar een fijne niet al te dure oogschaduw primer. Heeft iemand een goeie tip voor me?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135412831
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hophop,

Ik ben op zoek naar een fijne niet al te dure oogschaduw primer. Heeft iemand een goeie tip voor me?
Die van catrice vind ik fijn! In een potje
hoi
pi_135412902
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef hoiallesgoed het volgende:

[..]

Die van catrice vind ik fijn! In een potje
Ik vind potjes niet zo hygiënisch :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135412935
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind potjes niet zo hygiënisch :@
Snap ik. Deze kan je ook aanbrengen met een stevige concealer kwast mocht je die hebben
hoi
pi_135413279
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef hoiallesgoed het volgende:

[..]

Snap ik. Deze kan je ook aanbrengen met een stevige concealer kwast mocht je die hebben
Nee die heb ik niet. Maar is altijd te kopen natuurlijk. Ik hoopte in iets in een tubetje ofzo. Net zo iets als die van too faced. Maarja die verkochten ze bij de sephora.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135413329
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee die heb ik niet. Maar is altijd te kopen natuurlijk. Ik hoopte in iets in een tubetje ofzo. Net zo iets als die van too faced. Maarja die verkochten ze bij de sephora.
Essence heeft ook een tube! Weet alleen niet of die goed werkt
hoi
pi_135413384
Die van too faced trouwens ook hier te koop, http://www.asos.com/Too-F(...)&clr=Shadowinsurance, zonder verzendkosten!
hoi
pi_135413398
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef hoiallesgoed het volgende:
Die van too faced trouwens ook hier te koop, http://www.asos.com/Too-F(...)&clr=Shadowinsurance, zonder verzendkosten!
En anders via beautybay.
pi_135413875
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef Molo het volgende:

[..]

das best knap :D

wel kut dat die zo duur is :X
Ik was nogal slaperig en voor ik het wist lag ie op de grond, ik kon wel janken. :{

Maar ik vond hem wel heel fijn dus ik ga binnenkort een andere kopen.
pi_135414679
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar MAC penselen (gewoon alleen de 3 die ik veel gebruik) en die vind ik erg fijn O+ Ik had eerst een set van Sigma, maar die vond ik toch tegenvallen, veel haaruitval etc. Zoeva heb ik geen ervaring mee.

Ik heb de groene HD-primer van Make up Forerver, vind die erg fijn omdat ik zelf nogal een rode huid heb en met die primer blijft het ook een stuk beter zitten :)
Bedankt! Ik ga die van Zoeva eerst proberen. Ik wil niet gelijk 20 euro uitgeven aan een penseel zonder de goedkopere optie te hebben geprobeerd :)
pi_135414869
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef hoiallesgoed het volgende:
Die van too faced trouwens ook hier te koop, http://www.asos.com/Too-F(...)&clr=Shadowinsurance, zonder verzendkosten!
Zal eens kijken of dat wat is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135414890
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

En anders via beautybay.
Ook daar eens kijken :-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135418225
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:52 schreef Molo het volgende:

[..]

das best knap :D

wel kut dat die zo duur is :X
Een keer viel die pro longwear concealer bij mij .. meteen in duizend stukjes :(
  zondag 12 januari 2014 @ 22:45:30 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135418787
Pro Longwear concealer moeten ze lekker in een andere verpakking doen, met een ander pompje. De dosering is ook prut en het glas dus blijkbaar heel dun en breekbaar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 januari 2014 @ 22:51:57 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135419186
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Ik ben op zoek naar een fijne niet al te dure oogschaduw primer. Heeft iemand een goeie tip voor me?
ik heb deze een keer in de aanbieding (50% korting) op Asos.com gekocht. Is prima spul. Praktisch puur siliconenspul, maar wel prima.
Dat kun je als je dat wilt van het sponsje af op een bakje of je schone hand doen en dan pas op je oogleden aanbrengen vanuit hygiëne oogpunt.
Ikzelf doe dat niet, want lui.

Too Faced Shadow Insurance werkt wel nóg beter, maar is ook veel duurder.

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 januari 2014 @ 22:54:51 #285
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135419381
Ik gebruik altijd de Catrice Prime & Fine eyeshadow base. Kost 3 euro geloof ik en werkt net zo goed als TFSI vind ik. En gewoon bij het Kruidvat te koop :D.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:56:16 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135419467
Ja die had ik toen op jouw aanraden gekocht maar ik vind 'm te stroef met aanbrengen :D
Heb 'm dus maar weggegeven en die dame die hem nu heeft is er nu wel heel blij mee :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 januari 2014 @ 23:02:50 #287
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135419938
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:56 schreef Molo het volgende:
Ja die had ik toen op jouw aanraden gekocht maar ik vind 'm te stroef met aanbrengen :D
Heb 'm dus maar weggegeven en die dame die hem nu heeft is er nu wel heel blij mee :D
Oh ik vind em juist wel fijn dat stroeve, kan em beter uitsmeren zegmaar :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135422132
Ik wil er wel even bijzeggen dat je handig een jaar doet met een tube TFSI. Dan valt die 20+ euro ook wel weer mee.
pi_135422950
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil er wel even bijzeggen dat je handig een jaar doet met een tube TFSI. Dan valt die 20+ euro ook wel weer mee.
Ik had die maar had geen idee dat hij ook online te bestellen was ^^ En merkte vandaag dat ik primer toch wel erg fijn vind. Want sleek vind ik best goed gepigmenteerd maar met primer komt het nog beter uit.
I solemnly swear i'm up to no good
  Vis een optie? maandag 13 januari 2014 @ 10:12:23 #290
70532 loveli
N
pi_135427842
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef Cheerful het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dit hier moet vragen of in het trouwtopic, maar hier lijkt me handiger.

Ik ga in mei trouwen en ik wil mijn eigen make-up doen. Nu ben ik nog op zoek naar een goede primer en een (liefst matte) blush. De rest heb ik, of ik weet al wat ik wil. Nog aanraders? Blush liefst een koele kleur voor een (zeer) lichte huid.
Ergens op internet de tip gelezen dat foundation van illamasqua zo mooi fotografeert en daarom erg geschikt is voor je trouwdag. Foundation met SPF mijden ivm rare effecten met flits. Goede primer zoek ik zelf ook nog, volgens de lokale parfumerie heeft Collistar een goede, maar die wil ik nog eens uitproberen voor ik iets koop.
Blush.. als je het geld ervoor over hebt, Dior heeft heel mooie blushes (en is geniaal met oogschaduw!!!), zowel mat als met een heel subtiele shimmer/glow. Desnoods koop je een tester voor een fractie van de nieuwprijs. Het verschil in kwaliteit tussen Dior en drogisterijspullen is behoorlijk en als je het eenmaal geprobeerd hebt, wil je niet meer terug.
crap in = crap out
pi_135427881
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ergens op internet de tip gelezen dat foundation van illamasqua zo mooi fotografeert en daarom erg geschikt is voor je trouwdag. Foundation met SPF mijden ivm rare effecten met flits. Goede primer zoek ik zelf ook nog, volgens de lokale parfumerie heeft Collistar een goede, maar die wil ik nog eens uitproberen voor ik iets koop.
Blush.. als je het geld ervoor over hebt, Dior heeft heel mooie blushes (en is geniaal met oogschaduw!!!), zowel mat als met een heel subtiele shimmer/glow. Desnoods koop je een tester voor een fractie van de nieuwprijs. Het verschil in kwaliteit tussen Dior en drogisterijspullen is behoorlijk en als je het eenmaal geprobeerd hebt, wil je niet meer terug.
Dior oogschaduw? Kan ze dan niet beter voor urban decay gaan? :P Is een stuk goedkoper. Koop bijvoorbeeld naked 1 2 of 3 voor rond de 40 euro, in plaats van een dior quad voor 50? geen idee wat dat kost,
  Vis een optie? maandag 13 januari 2014 @ 10:18:14 #292
70532 loveli
N
pi_135427953
Sinds ik wat van Dior heb (uitverkoop, niet de volle mep), kijk ik niet meer om naar m'n UD Naked. En een Naked voor 40 euro lukt op het moment niet meer, was in die tijd aan het zoeken naar een Naked 2 en kwam in plaats daarvan Dior tegen. Win.
crap in = crap out
  maandag 13 januari 2014 @ 10:18:35 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_135427964
Over het algemeen krijg je geen volle flitsers in je smoel als je een goede bruidsfotograaf hebt, dat is tenminste mijn ervaring. Die rare flitsmuilen zie je meestal alleen maar op red carpets - als er 50 fotografen tegelijk hun flips aanzetten :D Ik zou dus vooral "sticken" bij wat goed bij je staat en zichzelf bewezen heeft in plaats van overstappen naar ander spul voor je trouwdag (again, persoonlijke voorkeur).

Ik heb ook alleen een gezichtsprimer extra aangeschaft voor mijn trouwdag - ik geloof eentje van L'Oreal, en mijn make-up is prima blijven zitten. Alleen tegen het einde toe niet meer, maar als je vet uit je dak gaat op de dansvloer met een giganorme bruidsjurk aan zweet je toch best wat litertjes weg, daar is geen houden aan :')
disclaimer
pi_135428074
Ik kan alleen de prijs van naked 3 vinden, maar ik dacht dat 1 en 2 rond de 40 euro lagen? 43 ofzo?
  Vis een optie? maandag 13 januari 2014 @ 10:32:56 #295
70532 loveli
N
pi_135428333
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan alleen de prijs van naked 3 vinden, maar ik dacht dat 1 en 2 rond de 40 euro lagen? 43 ofzo?
Bij Beautybay ruim 52 euro:
http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/nakedpalette3/
Laatste prijs van de N2 daar lag ook rond dat bedrag.

Het verschil tussen UD en Dior is wat mij betreft, dat het bij UD de kleuren zijn waarmee je effecten bereikt en bij Dior een subtieler schaduwspel. Ik heb een huidtype 0 tint en mijn ogen liggen relatief diep, waardoor donkere niet-lichte kleuren snel een goth-effect geven. Met Dior krijg ik geen goth-look.

Nou ja, ik ben fan.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 13-01-2014 10:41:27 ]
crap in = crap out
pi_135431873
Ik vind juist de pigmentatie van de meeste dior oogschaduws niet zo goed..
hoi
pi_135442789
Oke, bedankt voor alle handige tips!

Ik heb Naked 2, die is inderdaad heel mooi, maar ik weet nog niet of ik voor bruintinten ga.
Primer van L'Oreal en blush van Dior ga ik eens bekijken :)
pi_135451319
Heeft iemand hier mac soft and gentle?
hoi
pi_135479275
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Maybelline?
Ook te roze -O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Had je de Mickey Contractor collectie van MAC al geprobeerd?
Anders wellicht proberen bij make-up winkels lf vage toko's (die hebben soms de leukste spullen) in steden met een grote Indiase of Hindoestaanse gemeenschap (Den Haag, Amsterdam, Rotterdam), omdat die dezelfde issues hebben als jij.
Je hebt wel van die speciale 'black' merken zoals Black Opal, maar die zijn echt weer te donker voor jou denk ik.
Vage toko's galore hier, maar hebben niet wat ik zoek helaas. Wel veel foundations van allerlei shady merken, maar daar zoek ik dus niet naar. Met de Mickey Contractor collectie ben ik niet bekend, wordt dat gewoon in de MAC pro-store verkocht? Black Opal etc zijn idd weer te donker.. wat een gedoe :D In ieder geval wel bedankt voor de tips

Heb inmiddels een BB cream uit Korea, van "Etude House". Zo op het eerste gezicht best geel, maar nog niet uitgeprobeerd. Ben benieuwd..
pi_135506690
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Ik ben op zoek naar een fijne niet al te dure oogschaduw primer. Heeft iemand een goeie tip voor me?
Ik raad ook Prime and Fine van Catrice aan, ik heb enorm olieachtige oogleden, en met deze blijft het zitten! Ook van Etude House gebruik ik de oogprimer en van Ruby Kisses, allebei via Ebay en allebei prima. Dure heb ik nog niet gebruikt, wil die van Too Faced, NARS en Urban Decay wel eens proberen, maarja, niet om de hoek, en ik wil eerst een tester :')
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:19:06 #301
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_135509936
Ok doei.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')