abonnement Unibet Coolblue
pi_131278342
ik vind het alleen best wel saai als ik in mijn eentje aan het rondlopen ben. Wel leuk om met een ander, zeker als deze ong even geskilled is (iig qua level) rond te rennen op plekken waar je nooit eerder geweest bent.

Dat de wereld groot is... ja. Ongelooflijk vind ik het nog. Heb al meerdere malen expedities gemaakt van een aantal uren om nieuwe gebieden te leren kennen (ook veel hogere lv gebieden dan ik was) en waypoints te activeren, maar zit nog maar op 16% map explored.
pi_131278591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef Holy_Goat het volgende:
ik vind het alleen best wel saai als ik in mijn eentje aan het rondlopen ben. Wel leuk om met een ander, zeker als deze ong even geskilled is (iig qua level) rond te rennen op plekken waar je nooit eerder geweest bent.

Dat de wereld groot is... ja. Ongelooflijk vind ik het nog. Heb al meerdere malen expedities gemaakt van een aantal uren om nieuwe gebieden te leren kennen (ook veel hogere lv gebieden dan ik was) en waypoints te activeren, maar zit nog maar op 16% map explored.
Alles is natuurlijk leuker als je iets samen doet. En ik zat laatst eens te kijken... Mijn main is 100%. Maar ik heb nog 5 andere lvl80's. Het hoogste wat die hebben is 35%... (dat is er 1, de overige 4 zitten onder de 30%...) Maar, ik heb er nu 1 die WvW volledig heeft, dus ik ga met haar de rest van de wereld ook eens verkennen. (we hadden vorige week een gunstige loting in WvW, voor ons dan).
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:00:29 #153
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_131287572
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Saai? Ik vind het niet saai. Het zal wel saai zijn als je alleen maar voor goud speelt. En dus altijd hetzelfde doet omdat dat nu eenmaal het meeste opbrengt.

Het voordeel van GW is dat je het kunt kopen (eenmalige betaling), het een tijdje kunt spelen (net zoals je bij elk niet-online spel doet) en het dan opzij kunt leggen. En het een jaar later gewoon weer kunt oppakken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ik al van mensen hoor dat ze het saai vinden dan is het meestal pas als ze al een tijdje level 80 zijn. Er is gewoon zoveel te doen ( PvP, World vs World, PvE, Exploring, Jumping puzzles, living story, etc ) dat het nooit echt saai wordt imo. Ik heb meerdere level 80 characters maar ik heb het nooit echt saai gevonden. Sinds de start eigenlijk geen periode geweest langer dan een week dat ik het niet heb gespeeld, en dan meestal toch wel 1-2 uur per dag minimaal, en dat is wel eens veel hoger geweest.
Ah kijk, dit klinkt wel als een game voor mij. :) Ik heb toch wel vaak dat ik een tijd niet kan/wil gamen dus dan is het wel goed als je inderdaad het even opzij kan leggen. Even aanschaffen en over twee weekjes beginnen dan maar. :Y
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_131287736
GW2 gaat niet om end game en rushen naar max level. Het hele punt is dat de kracht van het spel is dat de weg ernaartoe interessant is. Mensen zeuren dat er geen end game raids zijn, maar dat is het idee van het hele spel niet.

Overigens, zoals ik al eerder gezegd heb ooit, ben ik een full time roleplayer, dus voor mij wordt het sowieso niet saai.
pi_131291917
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:44 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Even nieuwsgierig.... Hoeveel daarvan zijn permanent? (even hoveren over het aantal in het hero scherm geeft je een breakdown)
5595 zijn er permanent. Dus daar kan nog wel wat bij, o.a. SAB world 2 achievements natuurlijk, maar daar ben ik niet aan toegekomen deze keer, dus voor de volgende SAB ronde. :P Mis er sowieso hier en daar wat, heb bv nog nooit een personal story uitgespeeld (ja erg he) en de "shattered" achievement van the shatterer die krijg ik ook telkens maar niet omdat die crystals weg zijn voordat ik ze kan targetten. :') Plus ik moet nog een craft en arah 4 voor dungeon master dus er valt nog wel wat te sprokkelen!

En WvW natuurlijk maar die achievements zijn echt belachelijk en ik heb verder toch een hekel aan WvW haha.

Ik vind het spel trouwens ook niet saai, heb inmiddels 12 characters maar verveel me nog lang niet. 8-) Het is wel zo dat je (zeker na langere tijd) zelf een beetje een doel moet stellen, er is niks dat "moet" of aangewezen wordt als "dé manier om je tijd in te vullen", dat zelf kunnen kiezen is niet voor iedereen geschikt, sommige mensen hebben daardoor inderdaad het idee dat er niks te doen is en dat het saai is.
pi_131307240
Ik heb nog 2 characters die op level 80 moeten, warrior en mesmer.... maar ik vind die mesmer echt zo niks voor mij..... denk dat ik die maar ga deleten (is 50 nu) en een......Ranger.....aan maak....
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_131308034
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:25 schreef raulbouli het volgende:
Ik heb nog 2 characters die op level 80 moeten, warrior en mesmer.... maar ik vind die mesmer echt zo niks voor mij..... denk dat ik die maar ga deleten (is 50 nu) en een......Ranger.....aan maak....
Lvl 50 deleten :'(
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_131308450
Ja dat is wel zonde. ;( Aan de andere kant, liever nu deleten dan helemaal naar 80 brengen en gearen en dan alsnog bedenken dat je de class eigenlijk niks vindt. :Y)
  woensdag 18 september 2013 @ 11:28:53 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131308654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Overigens, zoals ik al eerder gezegd heb ooit, ben ik een full time roleplayer, dus voor mij wordt het sowieso niet saai.
Dat heb ik ook een tijd gedaan met een andere mmorpg en zodra je erin komt geeft het inderdaad wel een extra dimensie aan het spel O+. Moet je wel op een server/in een guild zitten die er ook redelijk serieus mee bezig is uiteraard :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_131309223
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Lvl 50 deleten :'(
:'( Speel er nooit mee :'(
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_131309721
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat heb ik ook een tijd gedaan met een andere mmorpg en zodra je erin komt geeft het inderdaad wel een extra dimensie aan het spel O+. Moet je wel op een server/in een guild zitten die er ook redelijk serieus mee bezig is uiteraard :).
Piken Square (waar ik zit) en Tarnished Coast zijn de onofficiele RP servers, dus het zit er helemaal vol mee. Ik zit in verschillende RP guilds, waaronder ik er één leid, dus gaat prima. :)
pi_131311448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:49 schreef raulbouli het volgende:

[..]

:'( Speel er nooit mee :'(
Aardig wat uren in gezeten om hem op 50 te krijgen :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_131312268
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Aardig wat uren in gezeten om hem op 50 te krijgen :P
Ja zeker wel 20 minuten..
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_131312296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Ja zeker wel 20 minuten..
Teach me, master :o
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_131312325
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Teach me, master :o
Met 1 klik was die level 20 en daarna gewoon crafting gedaan met een crafting booster :)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_131312418
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Met 1 klik was die level 20 en daarna gewoon crafting gedaan met een crafting booster :)
Crafting zegt mij niks nog, en hoe werkt die 1 klik leveler?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_131312515
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Crafting zegt mij niks nog, en hoe werkt die 1 klik leveler?
Nou, het is dubbelklikken erop met je level 1 character en poef "magic"
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_131315977
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Crafting zegt mij niks nog, en hoe werkt die 1 klik leveler?
Experience Scroll, krijg je van verschillende dingen (birthday gift, 5k achievement points). Hij levelt elke character waar je hem op gebruikt onder de 20 instant omhoog naar 20. Het is wel een 1 time use, maar ik heb er ondertussen ook al 3.
pi_131340465
Ik heb er ook een boel, ik vind het wel handig maar aan de andere kant, ik mis dan wel weer een stuk world completion die ik anders wel had gehad als ik op eigen kracht naar 20 was geleveld. :'D Het chillste is dat je de weapon skills dan in 1x leert, niet meer 10 dingen mollen om eindelijk Churning Earth ofzo te unlocken. :9
pi_131457504
Ben benieuwd wat er in de volgende patch zit. :D
pi_131469986
Komt er alweer een patch? Moet TEQ nog echt verslaan... weet precies hoe het moet, maar steeds net met te weinig mensen in de overflow.......
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  maandag 23 september 2013 @ 09:44:02 #172
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_131470449
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2013 09:20 schreef raulbouli het volgende:
Komt er alweer een patch? Moet TEQ nog echt verslaan... weet precies hoe het moet, maar steeds net met te weinig mensen in de overflow.......
Gister talloze malen gedaan. Lukt hij net die ene keer dat ik net in de overflow terecht komt...wat een geluk weer!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_131471114
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Gister talloze malen gedaan. Lukt hij net die ene keer dat ik net in de overflow terecht komt...wat een geluk weer!
Zeker geluk, ik wil graag die titel halen :)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  maandag 23 september 2013 @ 10:17:23 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_131471280
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Zeker geluk, ik wil graag die titel halen :)
Oh, ik was sarcastisch. Ik bedoelde dat ik hem de hele middag deed, maar dat net de keer dat ik in de verkeerde overflow zat, mijn vriend en de rest van de server hem wel haalden, ruim zelfs. Echt kut. Daarna ook nog paar keer geprobeerd ( hele middag daar gestaan, dus nergens anders naartoe mappen, omdat we bang waren dat we dan weer in een overflow terecht zouden komen ), maar ging elke keer weer mis. Was me toch gefrustreerd :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_131485565
Tequatl is permanent hoor, die blijft ook nadat er gepatcht wordt. :) Alleen boss week is een tijdelijk iets, maar daarvoor hoef je Taco the Sauceless niet te verslaan. :Q
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')