abonnement Unibet Coolblue
pi_130640214


Hallo ,

Omdat er nogal wat vragen over Roamler zijn probeer ik het hier uit te leggen.

Wat is Roamler?
Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,
*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken

Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven. Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.

Waarom doen bedrijven dit? Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.

Hoe wordt ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurt ook namelijk 1% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn.

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door zeeppaardje op 30-08-2013 17:06:09 ]
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:44:59 #2
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130640234
Ik denk dat je dit beter in DIG kan plaatsen ;)
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_130640245
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef Unmountable het volgende:
Ik denk dat je dit beter in DIG kan plaatsen ;)
Ja ik weet niet precies waar het thuis hoort maar dan moet iemand die het wel weet het er maar heen schoppen. :) Ik heb er veel moeite in gestoken :D
pi_130640257
Ik wil wel een graag invite. Woon midden in de stad dus veel winkels etc in de buurt, makkelijker voor de inviter qua xp verdienen enzo :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:46:21 #5
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130640259
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:45 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Ja ik weet niet precies waar het thuis hoort maar dan moet iemand die het wel weet het er maar heen schoppen. :) Ik heb er veel moeite in gestoken :D
Copy / paste van de tekst? :')
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_130640310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil wel een graag invite. Woon midden in de stad dus veel winkels etc in de buurt, makkelijker voor de inviter qua xp verdienen enzo :)
Zelf zit ik op 700 xp nu na een week en bij 1750xp ben je lvl 3 en dan kan ik pas een invite versturen. ;) maar ik zal het onthouden :)
pi_130640413
Ik wil ook een invite gr gr
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:51:22 #8
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130640421
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:47 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Zelf zit ik op 700 xp nu na een week en bij 1750xp ben je lvl 3 en dan kan ik pas een invite versturen. ;) maar ik zal het onthouden :)
Hoe ben je er zelf bijgekomen dan?
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:52:18 #9
351780 Piye
King of Kush
pi_130640447
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef zeeppaardje het volgende:
wordt ik
:')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_130640464
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:51 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Hoe ben je er zelf bijgekomen dan?
Op facebook hadden ze een actie met een quiz waarbij je de snelste 5 de uitkomst hadden van een inlogcode, bijvoorbeeld ACAA. Gelukkig was ik net op tijd :)
pi_130640482
5000+ Roamlers? Zin er dan zoveel opdrachten.
pi_130640516
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:53 schreef freek.etc het volgende:
5000+ Roamlers? Zin er dan zoveel opdrachten.
Elke dag komen er weer nieuwe (on)betaalde opdrachten binnen. Ik zal zo even een screenshot posten met wat voorbeelden van opdrachten :)
pi_130640885
Tvp.
Because you know i'm all about that ass
pi_130640966
OP upgedate met wat voorbeelden.
pi_130641045
Nice. Maar wat hwb je aan die exp als je er meer dna 175 hebt?
Because you know i'm all about that ass
pi_130641114
Als je zo, n opdracht accepteert heb je dus geen kans dat een ander sneller is tenzij je te laat bent?
Because you know i'm all about that ass
pi_130641586
Niet beschikbaar op Android?
pi_130641983
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef blow... het volgende:
Als je zo, n opdracht accepteert heb je dus geen kans dat een ander sneller is tenzij je te laat bent?
Als je een opdracht accepteert dan heb je 2 uur de tijd om hem uit te voeren en verdwijnt die uit de lijst voor andere mensen. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef .PRISM het volgende:
Niet beschikbaar op Android?
Ik heb het juist op android.

overigens is en nu op facebook een actie voor de snelste 10 die een invite krijgen - 34 min geleden, dus met een beetje geluk wil het nog net :)
pi_130642029
de app is kennelijk neit geschikt voor mijn telefoon -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130642054
XP is dus alleen voor hogere levels?
pi_130642072
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:46 schreef RavioliPunch het volgende:
XP is dus alleen voor hogere levels?
Nee, voor elke opdracht krijg je xp. Hoe meer opdrachten, hoe meer xp hoe hoger level je word.
pi_130642595
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef Mirjam het volgende:
de app is kennelijk niet geschikt voor mijn telefoon -O-
Voor mijne ook niet :(
Moeten zij weten
pi_130643185
Lijkt me wel een grappig spelletje. :) Soort van speurtocht waarmee je echt geld kan verdienen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:06 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Voor mijne ook niet :(
Wat voor telefoon hebben jullie dan?
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130643241
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Eglesiar het volgende:
Lijkt me wel een grappig spelletje. :) Soort van speurtocht waarmee je echt geld kan verdienen.

[..]

Wat voor telefoon hebben jullie dan?
Op iphones werk het sowieso, ik zelf heb de s3 en een vriend van mij die ook roamler heeft, heeft een LG
pi_130643533
heeft er iemand een invite voor mij?
pi_130646429
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:35 schreef krullenbolletje het volgende:
heeft er iemand een invite voor mij?
Jij zal hem vast wel krijgen met die dikke tette van jou
pi_130646601
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Jij zal hem vast wel krijgen met die dikke tette van jou
:') !
pi_130647620
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:54 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

:') !
leg uit hoe je gehosseld wil worden dan :{w
Because you know i'm all about that ass
pi_130648997
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:17 schreef blow... het volgende:

[..]

leg uit hoe je gehosseld wil worden dan :{w
Niet
pi_130650525
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Niet
dat is duidellijk geboeg voor een auti _O-
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:23:00 #31
336853 martino673
Sky is the limit
pi_130650788
K'heb ook roamler, inmiddels level 2 en in totaal 2 euro verdiend.
pi_130650984
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef martino673 het volgende:
K'heb ook roamler, inmiddels level 2 en in totaal 2 euro verdiend.
2 euro hahaha, heb je alleen de welkomstopdracht nog maar voltooid? :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:28:47 #33
336853 martino673
Sky is the limit
pi_130651104
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

2 euro hahaha, heb je alleen de welkomstopdracht nog maar voltooid? :P
kom vechte dan
pi_130658037
Ik heb nu ook een account.
Over een tijd kan ik dus stoppen met werken.
pi_130658079
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nu ook een account.
Over een tijd kan ik dus stoppen met werken.
Is het via die quiz gelukt? Of heb je het anders kunnen regelen :)
pi_130658171
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Is het via die quiz gelukt? Of heb je het anders kunnen regelen :)
Ik heb een invite van iemand gekregen
pi_130668809
De eerste 2 euro zijn al binnen :7
pi_130675148
ben inmiddels nieuwsgierig geworden :) iemand een invite voor mij? :)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_130676591
Als iemand een invite heeft voor mij is dat meer dan welkom! =D

Xoxo
Ja, hoi!
pi_130740065
Godver. :( Denk je dat ze hier in dit gehucht niet veel Roamlers zullen hebben... wel dus! :{
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_130741359
In FHF is er ook een topic voor Roamler invites ;)

Hier al wel een tijdje Roamler actief en in de vakantie een leuk zakcentje verdiend. :) Vooral de babymelkchecks elke vrijdag tikken leuk aan.
Beetje jammer is alleen dat de app op de Android zo vreselijk kut is. Steeds de foutmelding "Fout bij verwerking van de foto" of hij kan mijn locatie weer eens niet vinden. Na de gebruikelijke crash doet de app het weer een paar opdrachten redelijk en begint dan weer kuren te vertonen..
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 2 september 2013 @ 14:47:13 #42
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_130741989
Als iemand een invite over heeft..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 2 september 2013 @ 17:42:42 #43
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130747440
Heb t al een jaar, maar gebruik t niet :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_130747788
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Skittles het volgende:
In FHF is er ook een topic voor Roamler invites ;)

Hier al wel een tijdje Roamler actief en in de vakantie een leuk zakcentje verdiend. :) Vooral de babymelkchecks elke vrijdag tikken leuk aan.
Beetje jammer is alleen dat de app op de Android zo vreselijk kut is. Steeds de foutmelding "Fout bij verwerking van de foto" of hij kan mijn locatie weer eens niet vinden. Na de gebruikelijke crash doet de app het weer een paar opdrachten redelijk en begint dan weer kuren te vertonen..
leuk :D
Ben je ook wel eens 'betrapt'? En wat zei diegene dan of wat zei jij? Vrijdag keek een manager mij een beetje raar aan maar zei verder niks. Ik vind het wel altijd spannend.

En voor invites kun je beter naar fhf gaan idd dit topic is meer bedoeld voor ervaringen. :)
pi_130749152
Haha, nee ik ben nooit "betrapt". Wel een aantal rare gezichten inderdaad, vooral klanten.
In de Prenatal hier in het centrum is het wel altijd weer leuk. Schap met babymelk staat precies voor de kassa. Ondertussen tel ik het alvast en maak een foto als de winkelmedewerker met een klant bezig is. (Is wel ¤4,50 waard!). Mocht ik ooit de vraag krijgen, zeg ik gewoon dat ik babymelk moet kopen voor net bevallen schoonzus en ik geen idee meer heb welke ze nou wilde.

Ik heb één keer van tevoren gezegd dat ik voor Roamler kwam. Het regende en onweerde die dag en ik liep naar de Telfort winkel. In die winkel was natuurlijk geen hond te bekennen. Zou wel heel erg opvallen als ik daar een foto kwam maken, dus gezegd dat ik kwam in opdracht van Roamler en of ik misschien een foto vanaf de deurmat mocht maken. Manager kende Roamler al en nog een leuk praatje mee gemaakt!

Moet wel toegeven dat ik het in een "onbekende" winkel het heel spannend vind om zo onopvallend mogelijk foto's te maken. Vooral als het meerdere foto's moeten zijn van een x aantal meters schap.

En altijd heel vervelend als er klanten precies voor het schap staan te treuzelen waar je net een foto van moet maken :(
pi_130753389
Ik probeer er al maanden een te krijgen. ;(
pi_130802213
Eindhoven centrum talking. En interesse in een invite :)
pi_130805270
Wat verdien je hier nou aan? Of is het meer iets voor studenten met tijd over?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130810405
Ligt eraan hoeveel tijd je hebt en hoeveel opdrachten er open staan in de buurt. Ik heb op een goede dag wel eens 30-40 euro verdiend in ongeveer 3 uurtjes. Dat was in de vakantie, mooie zonnige dag in het weekend. Een enkele die de opdrachten ook accepteerde, dus er werd niet veel "gekaapt" en er lag veel op een doorlopende route. Zijn dus allerlei factoren waar je rekening mee moet houden.
Nu staat er niet veel open hier (+ veel mensen terug van de vakantie dus vele "kapingen" voor m'n neus) en heb ik gisteren in een uurtje "slechts" 5 euro verdiend.
pi_130812604
Is een uurgemiddelde van 10 Euro dan realistisch? Of zit je daar gemiddeld onder?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130812832
Ligt helemaal aan de dag. Vrijdag met de babymelkchecks zit ik daar wel op, ja. In het weekend ook wel aardig. Doordeweeks zit ik er onder, maar dan besteed ik ook meer tijd aan mijn studie.
pi_131067884
Vandaag deed ik een Heineken check, ongeveer 3 km van mijn huis ik. Ik weer onderweg naar huis kom ik thuis 'inzending afgekeurt' :'( Ik had een kartonnen display op de foto gezet en het mocht alleen maar een metalen zijn, maar bij een vriend van mij werd die in een andere winkel wel goedgekeurd. Dus ik een berichtje erachteraan met de vraag hoe dat kon. Het antwoord was dat hij heel heel veel geluk had gehad toen.

Maar goed ik wist nu precies wat ik moest doen en kwam er toch nog een keer langs vandaag. Dus snel naar binnen 2 fotootjes gemaakt en een minuut later weer weg.

Best raar om voor de tweede keer met lege handen langs de kassa te lopen.

Maar hij is nu wel goedgekeurd :P
pi_131068694
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef zeeppaardje het volgende:
Vandaag deed ik een Heineken check, ongeveer 3 km van mijn huis ik. Ik weer onderweg naar huis kom ik thuis 'inzending afgekeurt' :'( Ik had een kartonnen display op de foto gezet en het mocht alleen maar een metalen zijn, maar bij een vriend van mij werd die in een andere winkel wel goedgekeurd. Dus ik een berichtje erachteraan met de vraag hoe dat kon. Het antwoord was dat hij heel heel veel geluk had gehad toen.

Maar goed ik wist nu precies wat ik moest doen en kwam er toch nog een keer langs vandaag. Dus snel naar binnen 2 fotootjes gemaakt en een minuut later weer weg.

Best raar om voor de tweede keer met lege handen langs de kassa te lopen.

Maar hij is nu wel goedgekeurd :P
Whehe, had ik eergisteren ook. Naja.. Ik had een bavaria koeling op de foto gezet + 2 kartonnen displays en een metalen.
Rondje door de stad gemaakt en in totaal 12 Heineken checks gedaan (katjiiiing O-) ) plus nog twee Roamler direct opdrachten voor 2 euro en een aardappelcheck voor 6 euro :D .

Ga jij meejuichen met de flashmob morgen? Krijg je wel 20 euro voor.
pi_131068808
Nee die flashmob is voor mij veel te ver en ik moet morgen helaas werken. Het leek me wel een leuke opdracht dat wel, zal er een filmpje van op youtube komen denk je?
pi_131106373
Zo vandaag was ik om 17:00 vrij en besloot ik om met die fiets in de omliggende dorpen de heinenken checks te doen. Na 10km fietsen kwam ik aan bij het eerste dorp. Alles ging goed voor mijn gevoel, super rustig in de winkel dus kon rustig mijn gang gaan.

Op naar het tweede dorp een paar km verderop. Onderweg keek ik even op de kaart of ik er al bijna was en toen kreeg ik de melding, helaas je opdracht is niet goedgekeurd :'(

Je kon niet alle biersoorten die ik had ingevuld op de foto zien.



Jammer dacht ik, maar ik keer niet meer om. Wel vond ik het wat raar, want hoe kun je nou op een vierkante display op 1 foto alle merken zien? Achja het zal wel.

In de tweede opdracht moest ik een foto maken van de kassa's dat was wel even spannend want ik had het gevoel dat er continu op mij werd gelet. Maar op het juiste moment schoot ik een foto en niemand zag of hoorde het toen.

Op naar de derde in hetzelfde dorp. Opdracht geaccepteerd, maar daar bij de Albert Heijn aangekomen zag ik dat van de paden waar ik foto's van moest maken het halve dorp dat gangpad aan het bijvullen was, deze sloeg ik dus maar over.

En toen had ik honger en ging ik maar naar huis, 33km in totaal voor ¤2,50 en 40 xp :P

Achja ik heb me vermaakt met muziek onderweg. Wel jammer dat mijn S3 geluid maakt als je een foto maakt.
pi_131433652
Roamler level 4. Android.

Gewoon leuk voor als ik tijd heb. Ben kleine 3 maanden bezig denk ik. De ene dag komt je route goed uit. De andere x niet.

Plan goed en probeer zeker bij nieuwe opdrachten thuis of onderweg oid de opdracht alvast Door te nemen.

Ow ja. .. ik heb nog een invite over :-P ♥♡
pi_131433929
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 05:37 schreef Jweetje het volgende:
Roamler level 4. Android.

Gewoon leuk voor als ik tijd heb. Ben kleine 3 maanden bezig denk ik. De ene dag komt je route goed uit. De andere x niet.

Plan goed en probeer zeker bij nieuwe opdrachten thuis of onderweg oid de opdracht alvast Door te nemen.

Ow ja. .. ik heb nog een invite over :-P ♥♡
Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberen :)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
pi_131434095
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 08:22 schreef Drabit het volgende:

[..]

Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberen :)
Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten:

Hoe verder je op die kaar inzoomt hoe meer de opdrachten verspreiden, Ik moest hier wel voor inloggen dus weet niet of je als niet-roamler ook die opdrachten kan zien.
  zondag 22 september 2013 @ 10:36:04 #59
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_131434831
Wil ik ook een invite wil er wel wat voor neer leggen
Centrum van het universum ben ik..
pi_131437473
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 09:05 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten: [ afbeelding ]

Hoe verder je op die kaar inzoomt hoe meer de opdrachten verspreiden, Ik moest hier wel voor inloggen dus weet niet of je als niet-roamler ook die opdrachten kan zien.
Het is een foto dus ik kan er niet op inzoomen, maar het lijkt alsof er wel een aantal in de buurt te vinden zijn :) Een invite zal wel leuk zijn :)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
pi_131592541
3 kwartier gefietst voor een Hema check, kom ik thuis is hij afgekeurd omdat ik het verkeerde display had gefotografeerd (uitleg was niet duidelijk bij de opdracht). :|W
pi_131662330
Zo sinds vandaag ook actief op roamler. Ik had eerst geprobeerd mij thuis aan te melden maar dat was niet mogelijk omdat er voldoende roamlers waren. Vanmiddag had ik iets van laat ik het op mijn werk is proberen en gelukkig lukte het daar wel. Nu even snel proberen door te knallen naar level 2 zodat er wat meer opdrachten vrij komen.
pi_131815656
OLA checks *O*
pi_131849646
1 Hema check gedaan (goedgekeurd) en 4 Gillette checks (ingediend) *O* Oh en vanmiddag die alproccino gedronken en ¤5.20 verdiend (2,30 eraf voor de koffie) :+
pi_131850846
Boee! Ola station hier 500 meter vandaan vandaag proberen te doen. Is ie gesloten door de slechte verkoop en pas weer open als het lekker weer wordt, aldus de esso kassamedewerker. Doorgegeven aan Roamler, krijg ik te horen dat ik de openingstijden had moeten checken (waar dan?).. :{
Maar wel 2 babymelkchecks kunnen doen, een afgekeurde hema-check en twee gillette checks verstuurd.
pi_131852855
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
1 Hema check gedaan (goedgekeurd) en 4 Gillette checks (ingediend) *O* Oh en vanmiddag die alproccino gedronken en ¤5.20 verdiend (2,30 eraf voor de koffie) :+
1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurd :? _O-
pi_131853020
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurd :? _O-
Ja soms wordt ik er ook een beetje moe van inderdaad. Bij mij is de lol er inmiddels wel een beetje af, ook komen er hier maar weinig nieuwe opdrachten bij.
pi_131854926
Mijn telefoon is alweer een tijdje weg voor reparatie
Dus ik heb nog steeds maar 2 euro :D :'( :D
pi_131855862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn telefoon is alweer een tijdje weg voor reparatie
Dus ik heb nog steeds maar 2 euro :D :'( :D
Haha :P ik heb al wel 18 hele euro's!!
pi_131858175
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Ja soms wordt ik er ook een beetje moe van inderdaad. Bij mij is de lol er inmiddels wel een beetje af, ook komen er hier maar weinig nieuwe opdrachten bij.
Ja hier ook maar weinig opdrachten -O-
pi_131864276
297 eurootjes verdiend!

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurd :? _O-
Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..

Hadden jullie trouwens vandaag een of meerdere babymelkchecks gedaan? Bij allebei de checks werd er bij mij gevraagd of ik wel goed naar de schapkaartjes had gekeken. Dan denk ik ja natuurlijk, anders klik ik het toch niet aan? Plus ik doe elke week die checks in dezelfde winkels. Ik weet onderhand heus wel wat ze wel en niet in het assortiment hebben. :')
pi_131864335
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Skittles het volgende:
297 eurootjes verdiend!

[..]

Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..

Hadden jullie trouwens vandaag een of meerdere babymelkchecks gedaan? Bij allebei de checks werd er bij mij gevraagd of ik wel goed naar de schapkaartjes had gekeken. Dan denk ik ja natuurlijk, anders klik ik het toch niet aan? Plus ik doe elke week die checks in dezelfde winkels. Ik weet onderhand heus wel wat ze wel en niet in het assortiment hebben. :')
Wow in welke omgeving? :o En ja dat had ik bij beide aangegeven -O-
pi_131864439
Dan vind ik het knap lullig om het daarom af te keuren. Toevallig Naomi die ook mijn Hema check heeft afgekeurd? :P
Omgeving Arnhem/Nijmegen! Over een hele zomervakantie hoor, na werktijd. O-)
pi_131865235
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:38 schreef Skittles het volgende:
Dan vind ik het knap lullig om het daarom af te keuren. Toevallig Naomi die ook mijn Hema check heeft afgekeurd? :P
Omgeving Arnhem/Nijmegen! Over een hele zomervakantie hoor, na werktijd. O-)
Nee barbera :P Ooooooh een hele vakantie ik dacht al _O-
pi_131867175
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Skittles het volgende:
297 eurootjes verdiend!

[..]

Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..

Hadden jullie trouwens vandaag een of meerdere babymelkchecks gedaan? Bij allebei de checks werd er bij mij gevraagd of ik wel goed naar de schapkaartjes had gekeken. Dan denk ik ja natuurlijk, anders klik ik het toch niet aan? Plus ik doe elke week die checks in dezelfde winkels. Ik weet onderhand heus wel wat ze wel en niet in het assortiment hebben. :')
Dat is echt een mooi bedrag al :o gewoon als extra's. Ik werd laatst uitgekozen voor die mona toetjes opdracht en had die toen gedaan. Ik at al op het werk dus mijn toetje werd eigenlijk dubbel vergoed :D
pi_131870625
Ik heb me onlangs na een jaar actief te zijn afgemeld als Roamler. Nauwelijks meer interessante checks in de buurt en vond de xp opdrachten wat aan de saaie kant. Vind het wel een goed concept verder :Y
pi_131870968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 01:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nee barbera :P Ooooooh een hele vakantie ik dacht al _O-
Haha ja, dat had ik niet gered in een enkele dag :P

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:11 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Dat is echt een mooi bedrag al :o gewoon als extra's. Ik werd laatst uitgekozen voor die mona toetjes opdracht en had die toen gedaan. Ik at al op het werk dus mijn toetje werd eigenlijk dubbel vergoed :D
Oh geluksvogel, ik wilde die toetjes check ook doen! Wat moest je doen en wat kreeg je ervoor?
pi_131871071
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:03 schreef Skittles het volgende:

[..]

Haha ja, dat had ik niet gered in een enkele dag :P

[..]

Oh geluksvogel, ik wilde die toetjes check ook doen! Wat moest je doen en wat kreeg je ervoor?
Je kreeg er ¤4,50 voor en je moest met 5 foto's uitleggen wat je rituelen zijn als je een mona toetje eet en dat kort (max. 10 woorden) uitleggen, en in 1 woord hoe je je voelde tijden dat ritueel, dus bijvoorbeeld 'vrolijk'.

Ik had gekozen voor de framboos duo verpakking van Mona, en maakte bijvoorbeeld een foto van hoe ik dat dekseltje aflikte :P

En dan moest je nog 4 foto's maken van hoe je het eet, waar je het eet, en wat er gebeurt als je de verpakking op hebt. Gooi je het weg of bewaar je de bakjes bijvoorbeeld.

Hij werd goedgekeurd gelukkig :D
pi_132421656
Iemand een invite voor mij aub? Woon in Amsterdam.
pi_132426730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:13 schreef Timo-Tea het volgende:
Iemand een invite voor mij aub? Woon in Amsterdam.
Je hebt maar 14 posts, sorry maar ik geef mijn invite liever aan iemand die het meer 'verdiend'.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:38:27 #81
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_132426861
Ik zou ook wel invite willen :D Omgeving Amersfoort.
pi_132436517
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Je hebt maar 14 posts, sorry maar ik geef mijn invite liever aan iemand die het meer 'verdiend'.
Snap ik opzich wel. Dit zegt alleen niets over het gebruiken van roamler. Degene die het "verdiend" doet er misschien wel niets mee. Terwijl ik met mijn wisseldiensten/verveling in het centrum van Amsterdam genoeg te doen heb.

Dus mocht iemand een invite over hebben hoor ik het graag.
pi_132703455
Lukt me niet om te editten dus dan maar zo; ik ben inmiddels voorzien. Succes allen. Gr
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 18:06:25 #84
163650 Greys
pi_133748467
Vandaag na een aantal maanden inactief de Paarse Spruiten Check gedaan bij de Lidl, omdat ik er toch heen moest. Ze waren er niet, de paarse spruiten, dus makkie :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133750004
Kan maar niet aan een Roamler invite komen.
Had me dus maar een tijdje geleden aangemeld voor SmartSpotter, vandaag e-mail gekregen dat ik kan beginnen. :)

Nog niet begonnen maar lijkt me wel leuk.
pi_133750518
De opdrachten met dichtstbijzijnde winkels zijn altijd meteen weg bij mij :r
pi_133750601
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
Vandaag na een aantal maanden inactief de Paarse Spruiten Check gedaan bij de Lidl, omdat ik er toch heen moest. Ze waren er niet, de paarse spruiten, dus makkie :7
Die heb ik vandaag ook gedaan. Waren al bijna uitverkocht!

De babymelkchecks werden vandaag niet voor m'n neus weggekaapt. Sterker nog, ze staan nu nog open. Jammer dat ik maar anderhalf uur tussen de colleges door had, maar toch 2 babymelkchecks, paarse spruiten check en een honig check kunnen doen :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 november 2013 @ 19:23:25 #88
163650 Greys
pi_133750721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Skittles het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag ook gedaan. Waren al bijna uitverkocht!

De babymelkchecks werden vandaag niet voor m'n neus weggekaapt. Sterker nog, ze staan nu nog open. Jammer dat ik maar anderhalf uur tussen de colleges door had, maar toch 2 babymelkchecks, paarse spruiten check en een honig check kunnen doen :)
Ik woon in een durp en die babymelkchecks en Honig waren toch weer 8-10 km verderop helaas. Dat is me dan de moeite niet met er heen rijden en parkeergeld enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133750772
Nee, voor die 2 en 2,50 euro zou ik ook niet zo'n end rijden.
pi_135921238
Ik mag twee Roamler invites weggeven namens Roamler. Wie kan ik blij maken ermee? Wel gelieve iemand die er actief mee aan de slag gaat :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:22:08 #91
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_135921949
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:19 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik mag twee Roamler invites weggeven namens Roamler. Wie kan ik blij maken ermee? Wel gelieve iemand die er actief mee aan de slag gaat :)
Yes please :o

Kijken of er in Enschede e.o wat te doen is!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_135922197
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:19 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik mag twee Roamler invites weggeven namens Roamler. Wie kan ik blij maken ermee? Wel gelieve iemand die er actief mee aan de slag gaat :)
Yeszzz please!

Lekker in Groningen ^^

[ Bericht 2% gewijzigd door Luukiemaster op 25-01-2014 10:44:43 ]
Ja, hoi!
pi_135922408
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:22 schreef Lt.Surge het volgende:

Yes please :o

Kijken of er in Enschede e.o wat te doen is!
Stuur mij een DM met je e-mail adres waar ik de invite heen kan sturen beste modje :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:38 schreef Luukiemaster het volgende:

Yeszzz please!

Lekker in Groningen ^^
Ook graag 'n dm sturen met je e-mail adres.

Dan zijn bij deze de invites weg gegeven! :)
pi_135925221
Heeft iemand toevallig nog een Roamler invite liggen :)? Eventueel tegen vergoeding
pi_135926290
Ik heb mijn Roamler invite vergeven aan een FOK!'er die gewoon niet actief is, daar baal ik wel van 8)7.
pi_135928235
Als iemand nog een roamler uitnodiging heeft hoor ik dat graag. Heb genoeg tijd over om actief mee te doen.
pi_135960721
Ik heb mijn laatste invite aan Lt.Surge gegeven maar die lijkt er geen gebruik van te maken. Best wel jammer want nu is er gewoon een invite verspilt :%
  zondag 26 januari 2014 @ 15:11:26 #98
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_135962966
Veel over gehoord ja. Maar tot op heden nog altijd nergens een invite kunnen scoren. Iemand hier eentje over voor mij? :7
  zondag 26 januari 2014 @ 15:12:32 #99
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_135963011
Verkeerde knopje :(
pi_135994047
Ik heb een paar maanden meegedaan met Roamler. Erg leuke app, daarna helaas geen motivatie meer en de boel laten versloffen. Vraag me af of ik nu opnieuw mee kan doen, maar aan de andere kant heb ik vrijwel geen tijd voor de opdrachten... Twijfel, twijfel.
  maandag 27 januari 2014 @ 01:43:22 #101
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_135994259
Nog nooit een invite gehad :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_135997826
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef Crientj het volgende:
Ik heb een paar maanden meegedaan met Roamler. Erg leuke app, daarna helaas geen motivatie meer en de boel laten versloffen. Vraag me af of ik nu opnieuw mee kan doen, maar aan de andere kant heb ik vrijwel geen tijd voor de opdrachten... Twijfel, twijfel.
Je kunt op hun facebook of via Twitter vragen of ze je account weer nieuw leven willen inblazen, mocht je er toch weer tijd voor hebben.
  maandag 27 januari 2014 @ 11:37:03 #103
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136000049
Van wie mag ik een invite??
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 27 januari 2014 @ 11:53:15 #104
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136000611
Binnen zeer korte tijd 2 invites weten te regelen via twitter! Mensen geven ze daar gewoon weg aan de eerste de beste die reageert en niet uit hun buurt komt!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136016755
Jezelf voor het karretje van bedrijven laten spannen. :')
De Republiek
  maandag 27 januari 2014 @ 22:11:02 #106
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136028979
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef stroopdoosch het volgende:
Jezelf voor het karretje van bedrijven laten spannen. :')
Betaald op zich best leuk..
Morgen 4 opdrachten doen, verdien ik toch al gauw zo'n 14 euro mee.. En dat voor een uurtje werk..?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136030903
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef stroopdoosch het volgende:
Jezelf voor het karretje van bedrijven laten spannen. :')
Hoe verdien jij je geld dan?
pi_136033687
Iemand een invite voor mij? Kom uit Medemblik :)
pi_136036180
Thanks voor de tip! Via twitter was het zo gelukt een invite te regelen.
pi_136039271
Ik geef er 2,50 voor... :)
  Eindredactie Games dinsdag 28 januari 2014 @ 09:00:25 #111
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136040045
Heb er al 1 :D

[ Bericht 30% gewijzigd door Oscar. op 28-01-2014 16:23:45 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:56:52 #112
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_136041082
Heeft iemand nog een invite over? :D
Hello, is it me you are looking for!?
pi_136042009
Invite gevraagd ! omgeving Hoorn.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:56:22 #114
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136055119
Net even een PM gestuurd naar Roamler, ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:50:32 #115
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136059669
Ik ben level 2!

Ik wil vriendjes met jullie worden, hoe kan ik dat doen?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136062920
Iemand een invite? 3 euro? :d
pi_136067033
Ik zit in roamler. Waarom heb ik geen welkomstopdrachten?
  Eindredactie Games dinsdag 28 januari 2014 @ 20:58:40 #118
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136069170
Krijgen jullie ook altijd een persoonlijk berichtje als je een opdracht hebt gedaan :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:12:31 #119
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136069998
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef donald_dick het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een persoonlijk berichtje als je een opdracht hebt gedaan :P
Ja, zo'n standaard tekst met; Leuk hoor! of Gaaf! Dat moet vast zwaar zijn!

:')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:12:49 #120
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136070013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Vleuver het volgende:
Ik zit in roamler. Waarom heb ik geen welkomstopdrachten?
Heb je ze ondertussen al?
Eerste komt vaak na een paar minuten.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  Eindredactie Games dinsdag 28 januari 2014 @ 21:12:59 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136070020
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ja, zo'n standaard tekst met; Leuk hoor! of Gaaf! Dat moet vast zwaar zijn!

:')
ik kreeg een bericht dat ze jaloers was op mijn 2 koffiezetapparaten :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:13:10 #122
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136070031
Zojuist mijn eerste twee geldopdrachten gedaan! 6,50 kom maar op! :)
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:13:30 #123
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136070050
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik kreeg een bericht dat ze jaloers was op mijn 2 koffiezetapparaten :P
Zozo! Ik heb een heel oud koffiezetapparaat, daarop had ze gereageerd;
Als tie het maar doet!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  Eindredactie Games dinsdag 28 januari 2014 @ 21:14:08 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136070088
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Zozo! Ik heb een heel oud koffiezetapparaat, daarop had ze gereageerd;
Als tie het maar doet!
:D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:14:32 #125
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136070112
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

:D


Naomi wilt me.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136070562
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Naomi wilt me.
Anneloes is een beetje agressief ingesteld :P van beneden naar boven lezen:
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:41:11 #127
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136071761
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Anneloes is een beetje agressief ingesteld :P van beneden naar boven lezen:[ afbeelding ]
Die Anneloes is een lekker mokkel!
Zou je ook bij Roamler kunnen werken?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136071767
Ik zoek echt al een week via Twitter en Facebook een invite, is het nou zo moeilijk :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:42:42 #129
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136071844
quote:
Eisen
Reageer op deze vacature als je:

de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst
een HBO of WO opleiding volgt
gestructureerd en precies werkt
minimaal 3 maanden voor minimaal 4 dagen per week beschikbaar bent
sociaal en communicatief sterk bent
creatief bent
een flexibele instelling hebt (je uren worden verspreid over de week/avond/het weekend)
bij voorkeur in het bezit bent van een Smartphone waar Roamler op draait
Wij bieden

Stagevergoeding; 350 euro bij een 40-urige werkweek
een stage met veel verantwoordelijkheden
flexibele werktijden (omdat jij dat zelf fijn vindt én omdat deze baan dat van je vraagt)
vrijdagmiddagborrels!
Damn, dat is het enige punt..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:42:55 #130
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136071863
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef igi0n het volgende:
Ik zoek echt al een week via Twitter en Facebook een invite, is het nou zo moeilijk :')
Ik fix voor je, DM me je mailadres en waar je woont.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:43:29 #131
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136071892
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef igi0n het volgende:
Ik zoek echt al een week via Twitter en Facebook een invite, is het nou zo moeilijk :')
Probeer je trouwens eens aan te melden, soms zijn er dorpen waarin ze nog mensen zoeken en dan kan je zonder invite aanmelden!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:44:04 #132
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136071930


YEAH!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136072020
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Probeer je trouwens eens aan te melden, soms zijn er dorpen waarin ze nog mensen zoeken en dan kan je zonder invite aanmelden!
Helaas al geprobeerd.. en ik woon ook nog in een een dorp van niks haha. DM komt eraan
pi_136072459
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Heb je ze ondertussen al?
Eerste komt vaak na een paar minuten.
Heb m, leuk dit!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:53:29 #135
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136072503
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef igi0n het volgende:

[..]

Helaas al geprobeerd.. en ik woon ook nog in een een dorp van niks haha. DM komt eraan
Ik heb wel een Mobarelize code voor je, is iets anders, maar komt op hetzelfde neer!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136072763
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ik heb wel een Mobarelize code voor je, is iets anders, maar komt op hetzelfde neer!
Haha tof, ik zie je gesprek langs komen op twitter! Maar nee, bedankt voor het aanbod. Had zelf Smartspotter al geinstallerd (hetzelfde) maar was nog niet echt heel populair en weinig opdrachten etc..
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:58:07 #137
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136072788
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef igi0n het volgende:

[..]

Haha tof, ik zie je gesprek langs komen op twitter! Maar nee, bedankt voor het aanbod. Had zelf Smartspotter al geinstallerd (hetzelfde) maar was nog niet echt heel populair en weinig opdrachten etc..
Oh god, ik ben vindbaar..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:58:23 #138
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136072803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef igi0n het volgende:

[..]

Haha tof, ik zie je gesprek langs komen op twitter! Maar nee, bedankt voor het aanbod. Had zelf Smartspotter al geinstallerd (hetzelfde) maar was nog niet echt heel populair en weinig opdrachten etc..
Even een meneer aangesproken die ik vandeweek ook had!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136072806
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Oh god, ik ben vindbaar..
Won't tell anyone :D :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:00:01 #140
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136072909
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef igi0n het volgende:

[..]

Won't tell anyone :D :P
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:05:54 #141
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_136073277
Ik heb het, maar heb er nog niks mee gedaan. Heb de opdrachten eens bekeken en wat daar dan tegen over staat, en voor dat geld kom ik mijn bed niet uit. Het is leuk voor studenten en mensen die eens een keer niets te doen hebben, en het dan op de lange termijn uit laten betalen. Als je het niet op de lange termijn uit laat betalen kun je er niet eens een keer fatsoenlijk van stappen naar mijn idee. Helaas heb ik dus ook te weinig xp, waardoor ik geen invites naar jullie kan sturen :'(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:10:25 #142
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136073560
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb het, maar heb er nog niks mee gedaan. Heb de opdrachten eens bekeken en wat daar dan tegen over staat, en voor dat geld kom ik mijn bed niet uit. Het is leuk voor studenten en mensen die eens een keer niets te doen hebben, en het dan op de lange termijn uit laten betalen. Als je het niet op de lange termijn uit laat betalen kun je er niet eens een keer fatsoenlijk van stappen naar mijn idee. Helaas heb ik dus ook te weinig xp, waardoor ik geen invites naar jullie kan sturen :'(
Op zich is het makkelijk, snel geld verdienen..
En ach, ik vind het wel leuk om te doen! Naarmate je een hoger level bent, krijg je meer uitbetaald he..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:30:45 #143
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_136074889
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Op zich is het makkelijk, snel geld verdienen..
En ach, ik vind het wel leuk om te doen! Naarmate je een hoger level bent, krijg je meer uitbetaald he..
Ja ik kan best begrijpen dat sommige mensen dit actief willen doen, en daarmee best een leuk bedrag per maand kunnen sparen. Maar voor mij is het niets ;)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:03:26 #144
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136076770
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef igi0n het volgende:

[..]

Won't tell anyone :D :P
bvdl86 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 22:11:50 laat hem mij maar benaderen reageer retweet
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136076888
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:03 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

bvdl86 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 22:11:50 laat hem mij maar benaderen reageer retweet
Ben benieuwd :)
pi_136077548
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef igi0n het volgende:
Ik zoek echt al een week via Twitter en Facebook een invite, is het nou zo moeilijk :')
Ik ook :')
pi_136084581
Zijn die opdrachten van maak eeen foto in de winkel maar 1x beschikbaar?
pi_136084839
Ik ben bijna level 2 en kan dan een invite vergeven. Ik wil wel zeker weten dat diegene ook actief is. Dus, dm me jullie motivatie.
pi_136092373
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:15 schreef Vleuver het volgende:
Ik ben bijna level 2 en kan dan een invite vergeven. Ik wil wel zeker weten dat diegene ook actief is. Dus, dm me jullie motivatie.
Waarschijnlijk heb ik er al één gescoord :)
pi_136093927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:15 schreef Vleuver het volgende:
Ik ben bijna level 2 en kan dan een invite vergeven. Ik wil wel zeker weten dat diegene ook actief is. Dus, dm me jullie motivatie.
Bij level 3 kan je pas een invite weggeven.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 29 januari 2014 @ 14:38:20 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_136094334
Lijkt me ook wel leuk. :) Iemand die een invite kan sturen? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:04:34 #152
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136095353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Vleuver het volgende:
Zijn die opdrachten van maak eeen foto in de winkel maar 1x beschikbaar?
Ja! Als je in de stad woont moet je dus snel zijn!

Zojuist weer even twee opdrachten gedaan, saldo: ¤11,50
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:20:09 #153
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136095972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me ook wel leuk. :) Iemand die een invite kan sturen? :D
Stuur een tweet naar @RikEsselink of @shirleyviswat.. Ze hebben allebei nog codes te vergeven!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136101442
*O* Mailtje gestuurd, account weer actief. Laatste opdracht was ingestuurd op 06-2012, iets langer terug dan dat ik dacht :').
Alleen geen betaalde opdrachten in de buurt, hopelijk komen er binnenkort een paar leuke erbij.

Ga in ieder geval nog wat XP sprokkelen met de gratis opdrachten.
Welk level zijn jullie? :)
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:55:00 #155
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136102264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:33 schreef Crientj het volgende:
*O* Mailtje gestuurd, account weer actief. Laatste opdracht was ingestuurd op 06-2012, iets langer terug dan dat ik dacht :').
Alleen geen betaalde opdrachten in de buurt, hopelijk komen er binnenkort een paar leuke erbij.

Ga in ieder geval nog wat XP sprokkelen met de gratis opdrachten.
Welk level zijn jullie? :)
Tof! Ik ben nu net level 2! En jij?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136102903
Worden jullie nooit aangesproken in de winkel? :@

Hoeveel euro krijgen jullie gemiddeld voor een opdracht? Heb er nu een aantal staan, veel voor babymelkschappen e.d. van 3.50 per opdracht.

Toch een leuk zakcentje dit :)
pi_136106660
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:55 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Tof! Ik ben nu net level 2! En jij?
Level 3!
pi_136106775
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Vleuver het volgende:
Worden jullie nooit aangesproken in de winkel? :@

Hoeveel euro krijgen jullie gemiddeld voor een opdracht? Heb er nu een aantal staan, veel voor babymelkschappen e.d. van 3.50 per opdracht.

Toch een leuk zakcentje dit :)
Ik liep ooit een snackbar in, voor de red bull check (moest vragen hoeveel het bij hun kost en een foto maken van het schap). Vrouwtje zat me wel raar aan te kijken, maar heb toen uitgelegd waarvoor het was.

Die babyspul checks zijn helaas niet in de buurt. Maar ik zit in een best druk gebied geloof ik (Rondom Utrecht). Lang leven pushberichten.
pi_136107949
Ga morgen een babyspulcheck doen. Best ingrwikkeld vergeleken met de andere opdrachten.
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:17:36 #160
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136112982
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef Vleuver het volgende:
Ga morgen een babyspulcheck doen. Best ingrwikkeld vergeleken met de andere opdrachten.
Klopt!
Ik heb er 1 gedaan en 2x die melkpoedercheck, die is best makkelijk!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 21:35:48 #161
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136114261
Wat kan je nou maximaal op een dag binnenharken ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136114519
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
Wat kan je nou maximaal op een dag binnenharken ?
Ligt eraan hoeveel opdrachten er beschikbaar zijn en hoe ver je ervoor wil reizen. Er zit volgens mij geen limiet aan, maar de locaties zijn specifiek. Je mag er overigens maar een bepaald aantal tegelijkertijd accepteren en moet ze binnen een bepaalde tijd inleveren.
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 21:40:06 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136114572
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel opdrachten er beschikbaar zijn en hoe ver je ervoor wil reizen. Er zit volgens mij geen limiet aan, maar de locaties zijn specifiek. Je mag er overigens maar een bepaald aantal tegelijkertijd accepteren en moet ze binnen een bepaalde tijd inleveren.
Het kan iig geen fulltime baan worden neem ik aan :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136115587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Het kan iig geen fulltime baan worden neem ik aan :+
Lol nee :P
pi_136118827
Kan iemand mij een invite sturen?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:12:02 #166
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136142119
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
Wat kan je nou maximaal op een dag binnenharken ?
Als je in een dorp woont, omringt door dorpen, waar NIEMAND ook maar ooit heeft gehoord van Roamler.. Redelijk wat.
Ik ben hier zelf een voorbeeld van :D
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136161252
Hoe kom je aan zo'n invite? Het ziet er wel erg leuk uit :)

Is dat alleen via mensen die er al een account hebben?
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_136175726
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:28 schreef hylian het volgende:
Hoe kom je aan zo'n invite? Het ziet er wel erg leuk uit :)

Is dat alleen via mensen die er al een account hebben?
Exact.
pi_136176885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Het kan iig geen fulltime baan worden neem ik aan :+
zwerver
pi_136199901
Iemand een invite kopen voor 2,50? Wil er alleen geld voor zodat ik zeker weet dat je er wat mee doet. 2,50 mag je terug als je level 2 bent geworden :)
pi_136200420
Mmhm... ik zoek ook een invite. Heb alleen momenteel niets om mee te betalen. Iemand die het me gunt?
pi_136200467
Is het ook mogelijk om je account aan iemand anders te geven?
Als dat kan mag iemand mijn account misschien hebben..
pi_136200500
Ik denk niet dat dat veel zin heeft? Aangezien ze mensen selecteren op bepaalde plaatsen en dat waarschijnlijk ook staat geregistreerd en dus vastgekoppeld is aan je persoonlijke account.
pi_136200602
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:09 schreef Vleuver het volgende:
Iemand een invite kopen voor 2,50? Wil er alleen geld voor zodat ik zeker weet dat je er wat mee doet. 2,50 mag je terug als je level 2 bent geworden :)
Zie dm
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136202929
Super tof dit Roamler! Alleen omdat ik in een dorp woon is er haast niets te doen, moet altijd minstens 25km reizen voor een opdracht.. dat maakt het wat minder ;(
pi_136321726
Ik mag 1 invite weggeven, iemand interesse?
pi_136434747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef Crientj het volgende:
Ik mag 1 invite weggeven, iemand interesse?
Ja! :) Geen idee welke informatie je verder nodig hebt... ik DM je wel even.
pi_136438295
MMMm zou voor mij best goed werken, ik heb namelijk 8 supermarkten binnen een straal van een kilometer :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 17 maart 2014 @ 11:43:02 #179
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137835454
Vanaf vandaag weer een hoop opdrachten die betaald zijn!

Mijn rondje:
1x Gilette Etos Check
4x Lotto Check
1x Waar ben ik?

Tot over een uur!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 17 maart 2014 @ 13:32:50 #180
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_137840038
Wie heeft er een invite voor mij over..? :$
Ik hou me aanbevolen, leuke nieuwe hobby! :D
pi_137840692
Geinige app! Is kijken of het interessant is voor mijn business. Iemand ook ervaring als opdrachtgever?
pi_137859007
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:43 schreef Rockiejj het volgende:
Vanaf vandaag weer een hoop opdrachten die betaald zijn!

Mijn rondje:
1x Gilette Etos Check
4x Lotto Check
1x Waar ben ik?

Tot over een uur!
Nice :). Lotto Check vond ik niet zo prettig om te doen, iets te dicht bij de kassa's / klantenservice. Maar wel binnen *O*
  maandag 17 maart 2014 @ 21:04:52 #183
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137859750
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef Crientj het volgende:

[..]

Nice :). Lotto Check vond ik niet zo prettig om te doen, iets te dicht bij de kassa's / klantenservice. Maar wel binnen *O*
Ik heb het vandaag aangegeven, dat ik namens het Miljoenspel foto's kom maken van het reclame materiaal. Kreeg zelfs een kop koffie van die man!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_137882583
Hm. Sommige Albert Heijn winkels hebben een scherm bij de kassa dat af en toe ook reclame aangeeft van het Miljoenenspel. Mijn inzending werd daarom afgewezen, omdat zij dat ook zien als reclame. Ik echter niet, maar ben te moe om nu nog een keer langs te gaan.

Ik hoop dat ze mijn Strepfen check goedkeuren, even 14 euro verdienen *O*
pi_138156044
Weinig leuke opdrachten op het moment. ;(

oh, precies weer nieuwe snackopdrachten vanaf morgen :)

[ Bericht 37% gewijzigd door Waterdrinker op 25-03-2014 16:39:26 ]
pi_138205641
Morgen komen weer een paar leuke opdrachten vrij :).
pi_138223519
Lekker weer, rondje fietsen. Op naar opdracht 7 & 8 van vandaag.
pi_138228421
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Crientj het volgende:
Lekker weer, rondje fietsen. Op naar opdracht 7 & 8 van vandaag.
Lekker bezig :D
Ik heb er 9 in drie uur gedaan :') en nog eentje waar ik enkel XP voor kreeg
pi_138231953
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:51 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Lekker bezig :D
Ik heb er 9 in drie uur gedaan :') en nog eentje waar ik enkel XP voor kreeg
Jij ook! Die XLS Medical was een leuke haha.
5x die gedaan, werd helaas 1 van afgekeurd. Maarja, da's mn eigen fout.
1 bloemencheck
1 sportwinkel promotie check
& die Hema kortingssticker check
pi_138232515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef Crientj het volgende:

[..]

Jij ook! Die XLS Medical was een leuke haha.
5x die gedaan, werd helaas 1 van afgekeurd. Maarja, da's mn eigen fout.
1 bloemencheck
1 sportwinkel promotie check
& die Hema kortingssticker check
Ja da's zeker een leuke. :P
Had er nog veel meer kunnen doen maar er waren genoeg inzendingen voor die helaas. ;(

Hema heb ik er drie van gedaan dacht ik, en nog een van Telfort. :)
pi_138441985
Wie wilt er een invite? Wel actief zijn aub. Geef even je woonplaats door.
pi_138481475
Niemand?
pi_138482418
Misschien als je mensen uit dit topic quote? Dan krijgen ze een melding :).
pi_138483483
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:32 schreef Rutger1983 het volgende:
Wie heeft er een invite voor mij over..? :$
Ik hou me aanbevolen, leuke nieuwe hobby! :D
Nog een invite nodig?

Thanks Crientj
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:51:20 #195
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_138533689
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:58 schreef Vleuver het volgende:

[..]

Nog een invite nodig?

Thanks Crientj
Ik houd me nog steeds aanbevolen ja :)
pi_138537784
Dm je email even :)
pi_138558640
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja! :) Geen idee welke informatie je verder nodig hebt... ik DM je wel even.
Nog interesse? :)
  zondag 6 april 2014 @ 00:52:07 #198
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_138558702
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 00:49 schreef Crientj het volgende:

[..]

Nog interesse? :)
Thanks, maar ik ben al een tijdje voorzien en Roam er al vrolijk op los! :P
pi_138584542
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 00:52 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Thanks, maar ik ben al een tijdje voorzien en Roam er al vrolijk op los! :P
Zie het nu staan ja :'). Zit lekker op te letten.

Anyway, ik heb een invite over; interesse? Let me know.
pi_138903164
Level 4 *O* Invite is overigens al weg.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:22:21 #201
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_138905530
Ik heb eventueel ook wel interesse in een invite :)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_138912097
Ik zou er graag ook een willen ontvangen indien mogelijk via DM?
Nu ( helaas) zeeën van tijd enzo.
pi_138913614
Ik heb een invite over. Als iemand er eentje wilt dan even een e-mailadres DM-en. :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:09:41 #204
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138921462
Bijna level 3! *O*
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:59:08 #205
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_138924371
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:07 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb een invite over. Als iemand er eentje wilt dan even een e-mailadres DM-en. :)
Thanks Gogo, kan er ook eens aan beginnen! ;)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_138926695
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Thanks Gogo, kan er ook eens aan beginnen! ;)
Geen dank. :)
pi_138978931
Ik heb twee invites over. :) Interesse? Stuur even een PM met je emailadres.
pi_139114337
Invites zijn weg. :) Morgen komt een leuke vrij van Plus, maar helaas zit die hier op +-12 km afstand, en zo ver ga ik niet fietsen voor een Roamler opdracht.
pi_139119758
Jammer ! Ik zie dit steeds te laat:-((
Mijn e mailadres is voorverkoopaangeboden at hotmail.com . Misschien een vriendelijke fokker die mij een invitecode wil mailen?
  zondag 27 april 2014 @ 10:47:17 #210
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_139297144
Hallo! Actieve roamler meldt zich!
Had ik het voorgenomen morgen een heel rondje opdrachten te gaan doen, zijn er veel weg :(
En weet iemand hoe het kan dat ik maar weinig opdrachten krijg voor xp?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_139315935
Ik kreeg via een ander topic een link naar hier. Zelf ben ik op zoek naar extra inkomen en Roamler lijkt me erg leuk om te doen. Iemand die mij een invite wil en kan aanbieden?
pi_139316583
Heeft iemand nog een invite voor mij over, dit lijkt me leuk om te doen :)
  zondag 27 april 2014 @ 20:40:46 #213
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139317483
*O* Ik wil graag een invite *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_139322619
Als iemand nog een invite over heeft, graag!
pi_139323969
Ik zou ook graag een invite willen, dus als iemand er nog eentje over heeft... :)
pi_139326212
Ik heb nog een invité over stuur me een bericht als je interesse hebt. Vermeld dan, hoeveel en waar je actief zal zijn, motivatie en mailadres.
pi_139326468
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Hallo! Actieve roamler meldt zich!
Had ik het voorgenomen morgen een heel rondje opdrachten te gaan doen, zijn er veel weg :(
En weet iemand hoe het kan dat ik maar weinig opdrachten krijg voor xp?
Waarschijnlijk komen er morgen weer nieuwe opdrachten tevoorschijn. Weinig opdrachten voor xp, welk level ben je? En bedoel je die blauwe opdrachten?
  maandag 28 april 2014 @ 01:38:22 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139329931
de vergoedingen zijn onder het minimumloon, hoe is dit legaal?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_139330125
Ik wil eigenlijk ook wel een invite :) omgeving Nijmegen, binnenkort Enschede :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_139336954
Ik zou ook wel een invite in Amsterdam willen.
pi_139380645
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Hallo! Actieve roamler meldt zich!
Had ik het voorgenomen morgen een heel rondje opdrachten te gaan doen, zijn er veel weg :(
En weet iemand hoe het kan dat ik maar weinig opdrachten krijg voor xp?
Soms helpt het ook om even de app te verwijderen en dan weer te downloaden. Heb ik ook een keer gehad dat veel opdrachten niet door kwamen.
pi_139381063
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
de vergoedingen zijn onder het minimumloon, hoe is dit legaal?
Want je bent werknemer en kunt maximaal één opdracht per uur ofzo doen?
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:06:19 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139382296
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:32 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Want je bent werknemer en kunt maximaal één opdracht per uur ofzo doen?
Ja lijkt me wel dat het gewoon onder arbeidswet valt he..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_139389804
wat houdt zo'n opdracht dan precies in? heb wel een beetje op die website gekeken, maar werd niet echt duidelijk wat het nou is.

Krijg je dan bijvoorbeeld de opdracht om een schap te fotograferen van hoeveel er nog beschikbaar zijn ofzo? en krijg je voor dat soort dingen dan ook geld of alleen exp?
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:38:24 #225
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_139391867
Gaaf!
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
pi_139396602
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:06 schreef rboy14 het volgende:
wat houdt zo'n opdracht dan precies in? heb wel een beetje op die website gekeken, maar werd niet echt duidelijk wat het nou is.

Krijg je dan bijvoorbeeld de opdracht om een schap te fotograferen van hoeveel er nog beschikbaar zijn ofzo? en krijg je voor dat soort dingen dan ook geld of alleen exp?
Een schap fotograferen is bijna altijd voor zowel geld als exp. Het ligt maar net aan de opdracht of je 1 schap moet fotograferen of verschillende actieschappen bijvoorbeeld. Hoeveelheid meters schap tellen, beschikbaarheid van de producten, soms een telefoonwinkel binnenlopen en informeren naar een abonnement vervolgens vragen over beantwoorden en een foto maken vanaf de ingang. Maar je kan ook een opdracht accepteren om op een terras een drankje te bestellen en vragen te beantwoorden over de reclame van het drankje in de desbetreffende café (incl. foto's van drankje, reclamemateriaal). Veel verschillende dingen dus :)
pi_139400143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef Skittles het volgende:

[..]

Een schap fotograferen is bijna altijd voor zowel geld als exp. Het ligt maar net aan de opdracht of je 1 schap moet fotograferen of verschillende actieschappen bijvoorbeeld. Hoeveelheid meters schap tellen, beschikbaarheid van de producten, soms een telefoonwinkel binnenlopen en informeren naar een abonnement vervolgens vragen over beantwoorden en een foto maken vanaf de ingang. Maar je kan ook een opdracht accepteren om op een terras een drankje te bestellen en vragen te beantwoorden over de reclame van het drankje in de desbetreffende café (incl. foto's van drankje, reclamemateriaal). Veel verschillende dingen dus :)
aha, klinkt wel leuk. Ik zou waarschijnlijk na een week al geen zin meer hebben dus is niet echt iets voor mij :P .
pi_139400703
Heeft er nog iemand een invite over? Lijkt me erg leuk om aan mee te doen :Y

Woon in centrum Utrecht, dus winkels zat :P en dis ook voordeel voor jou als je een invite over hebt :)

[ Bericht 46% gewijzigd door Ferdii op 30-04-2014 16:08:51 ]
hardcoholic
pi_139407054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:40 schreef rboy14 het volgende:

[..]

aha, klinkt wel leuk. Ik zou waarschijnlijk na een week al geen zin meer hebben dus is niet echt iets voor mij :P .
Mijn moeder wil het wel graag uittesten dus als iemand een invite over heeft mag die deze kant op :D .
pi_139484429
kickje, heeft er nog iemand een invite over? :P
hardcoholic
pi_139500057
weinig invites zo te merken ;(
pi_140237309
Level 5 *O*

Daarom ook 3 invites. Interesse? Stuur me een DM met daarin je woonplaats.
  maandag 26 mei 2014 @ 19:07:23 #233
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_140394886
iemand nog een roamler invite over?
pi_140407094
Yes, account is binnen :). Net de welkomsopdracht gedaan. Zodra ik in levels kom dat ik invites kan uitdelen laat ik het jullie weten.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:04:41 #235
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_140433019
Ik zou zo'n invite ook wel erg waarderen
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_140433904
Ik heb er nog eentje over. :)
pi_140435579
Voelen jullie je ongemakkelijk als je daar zo foto's staat te maken? Ik wel...
pi_140435999
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Vincento17 het volgende:
Voelen jullie je ongemakkelijk als je daar zo foto's staat te maken? Ik wel...
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Vincento17 het volgende:
Voelen jullie je ongemakkelijk als je daar zo foto's staat te maken? Ik wel...
Het verschilt per winkel, maar ik heb er niet zo'n moeite mee meestal. Mochten ze je aanspreken en je legt uit wat je aan het doen bent dan is het bij mij nog nooit een probleem geweest.
pi_140436025
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef bigbass het volgende:

[..]

[..]

Het verschilt per winkel, maar ik heb er niet zo'n moeite mee meestal. Mochten ze je aanspreken en je legt uit wat je aan het doen bent dan is het bij mij nog nooit een probleem geweest.
Vooral als ik 5 tot 10 foto's moet maken voel ik me niet echt op mijn gemak...
pi_140436122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef Crientj het volgende:
Ik heb er nog eentje over. :)
Nog steeds?
pi_140436190
Mijn ervaring is dat je onopvallend een foto probeert te maken dat het lastiger is en opvallender dan dat je gewoon open en bloot een foto maakt.

En in sommige, kleine, winkels zoals de Etos of jamin doe ik ook gewoon eerst naar personeel stappen en vertellen wat je komt doen. Dan krijg je achteraf tenminste geen gezeur dat de foto niet goed is omdat je te onopvallend ren foto wilde maken :')
hardcoholic
pi_140437394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Ferdii het volgende:
Mijn ervaring is dat je onopvallend een foto probeert te maken dat het lastiger is en opvallender dan dat je gewoon open en bloot een foto maakt.

En in sommige, kleine, winkels zoals de Etos of jamin doe ik ook gewoon eerst naar personeel stappen en vertellen wat je komt doen. Dan krijg je achteraf tenminste geen gezeur dat de foto niet goed is omdat je te onopvallend ren foto wilde maken :')
Is misschien wel slim ja. Ook als er staat dat je je als een mysterie shopper moet gedragen? Ik doe dit ook liever dan dat ik daar zogenaamd sneaky moet gaan staan.
pi_140443546
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Manonster het volgende:

[..]

Nog steeds?
Alweer. Iets met levels omhoog gaan en invites krijgen.
pi_140450702
Bij mij hangt de app vaak vast. Als ik op accepteren klik, dan blijft er 'accepteren' hangen, terwijl er verder niets gebeurt. Iemand een idee? Iphone trouwens met gewoon nieuwste software
pi_140450975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Vincento17 het volgende:
Bij mij hangt de app vaak vast. Als ik op accepteren klik, dan blijft er 'accepteren' hangen, terwijl er verder niets gebeurt. Iemand een idee? Iphone trouwens met gewoon nieuwste software
Algemeen bugje. Ze mogen van mij de app wel eens een update geven.
Gewoon even wachten. Gaat vanzelf weg.
pi_140451018
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef Crientj het volgende:

[..]

Algemeen bugje. Ze mogen van mij de app wel eens een update geven.
Gewoon even wachten. Gaat vanzelf weg.
Jow dankje. Inmiddels level 2 :)
pi_140523428
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Crientj het volgende:

[..]

Alweer. Iets met levels omhoog gaan en invites krijgen.
Bedoelde eigenlijk: heb je er nog steeds een over en zou ik die mogen hebben?
  Eindredactie Games donderdag 29 mei 2014 @ 23:07:19 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140523718
Elke keer als ik vlieg vreet de app gigantisch veel stroom. Alsof hij steeds probeert te loggen waar ik ben. Iemand die hier ook last van heeft?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_140526850
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Manonster het volgende:

[..]

Bedoelde eigenlijk: heb je er nog steeds een over en zou ik die mogen hebben?
Oh zo. Helaas niet meer. Als ik er weer een heb zal ik t hier posten. :)
pi_140526870
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef donald_dick het volgende:
Elke keer als ik vlieg vreet de app gigantisch veel stroom. Alsof hij steeds probeert te loggen waar ik ben. Iemand die hier ook last van heeft?
Hij vreet batterij ja, maar dat is vanwege de gps locatie. Uitzetten zodat ie niet op de achtergrond blijft draaien. :).
pi_140527677
Graag een invie voor amsterdam :)
  Eindredactie Games vrijdag 30 mei 2014 @ 08:41:19 #252
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140530430
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 00:25 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hij vreet batterij ja, maar dat is vanwege de gps locatie. Uitzetten zodat ie niet op de achtergrond blijft draaien. :).
Die staat standaard uit bij het vliegen, want vliegtuigmodus. Het is meer alsof de app probeert om toch nog een andere manier aan coördinaten te komen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_140531218
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 08:41 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Die staat standaard uit bij het vliegen, want vliegtuigmodus. Het is meer alsof de app probeert om toch nog een andere manier aan coördinaten te komen.
Anders een berichtje naar ze sturen via de app?
pi_140533347
Wat is dit voor een zelfregulerende big brother praktijk :') .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_140705084
Iemand van jullie die panini check al gedaan? Er zijn er hier 3 in de buurt, maar bij de eerste werd ik weggestuurd dus nu durf ik niet meer :P Kregen jullie toestemming?
pi_140705107
Ik ontvang graag een invite.
pi_140707976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:16 schreef Vincento17 het volgende:
Iemand van jullie die panini check al gedaan? Er zijn er hier 3 in de buurt, maar bij de eerste werd ik weggestuurd dus nu durf ik niet meer :P Kregen jullie toestemming?
Ik vind m te omslachtig voor het bedrag dat je krijgt. En stom dat je stickers moet kopen.
pi_140708304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik vind m te omslachtig voor het bedrag dat je krijgt. En stom dat je stickers moet kopen.
Dat wel, maar 3 checks in ongeveer 15 minuten. 9 - 1.20 is toch wel mooi 7.80
pi_140709244
Ah shit, had toch alle moed bij elkaar verzameld. Zijn ze weg... en er is maar 1 iemand anders die hier in de buurt aan roamler doet :(
pi_141143229
Ik heb een invite over!
pi_141165924
Klinkt leuk! Mocht iemand nog een code over hebben: ik houd me aanbevolen!
pi_141168166
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Aquadrenaline het volgende:
Klinkt leuk! Mocht iemand nog een code over hebben: ik houd me aanbevolen!
Jep, stuur maar een DM met je woonplaats en emailadres.
pi_141199225
Iemand nog?
pi_141200116
Graag
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef Vleuver het volgende:
Iemand nog?
pi_141217504
Ook hier een invite over, stuur maar een DM met emailadres / woonplaats.
pi_141222043
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef Crientj het volgende:
Ook hier een invite over, stuur maar een DM met emailadres / woonplaats.
ja, laat maar komen :D
pi_141222383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:52 schreef -niemand- het volgende:

[..]

ja, laat maar komen :D
^^
pi_141222493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:52 schreef -niemand- het volgende:

[..]

ja, laat maar komen :D
WatS je mail?
pi_141222553
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:59 schreef Vleuver het volgende:

[..]

WatS je mail?
Pb maar
pi_141222674
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:59 schreef Vleuver het volgende:

[..]

WatS je mail?
Heb er al eentje gekregen van crientj ;)
  woensdag 18 juni 2014 @ 01:45:02 #271
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_141232866
Mijn Roamler wachtwoord is gisteren opeens veranderd... Wat is deze.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_141232997
Nog iemand die een invite over heeft? ☺
  woensdag 18 juni 2014 @ 02:10:30 #273
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_141233138
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:53 schreef Remcaw het volgende:
Nog iemand die een invite over heeft? ☺
Iedereen die level 3 is kan geloof ik een extra invite weggeven voor een opdracht.
Zelf ben ik er nog lang niet
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 18 juni 2014 @ 04:47:37 #274
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_141233386
Ik zag dat het er ook voor Android was. Wil het wel eens proberen :) iemand zo lief om mij te helpen?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_141234209
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:53 schreef Remcaw het volgende:
Nog iemand die een invite over heeft? ☺
Pb je mail maar :) en waar je woont
pi_141302037
Morgen even naar de stad om 2 tabaronde checks (10 euro per stuk) en een kaldi check te doen. Iemand die kaldi al gedaan?
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:29:25 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_141303823
Waarom lees ik dit nu pas }:| Ik ben al jaren mysteryshopper en kom dus overal en nergens. En ik maak heel vaak undercover foto's.

Hoe krijg je betaald?

Ik lees hier veel over afgekeurde opdrachten vanwege verkeerde foto's. Mag je die opdrachten dan verbeteren? Ik neeem bij het mysteryshoppen altijd meerdere foto's voor het geval er een fout is.

Zijn er meer bedrijven zoals Roamler?
Spoilers!
pi_141308418
Klinkt super gaaf! Iemand een invite over?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_141341537
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas }:| Ik ben al jaren mysteryshopper en kom dus overal en nergens. En ik maak heel vaak undercover foto's.

Hoe krijg je betaald?

Ik lees hier veel over afgekeurde opdrachten vanwege verkeerde foto's. Mag je die opdrachten dan verbeteren? Ik neeem bij het mysteryshoppen altijd meerdere foto's voor het geval er een fout is.

Zijn er meer bedrijven zoals Roamler?
Betaling is via Paypal en gaat instant met boven de 20 euro geen transactiekosten. Heb nu 1x uitbetaald gekregen en stond echt in minuten op mijn rekening.

Als een opdracht wordt afgekeurd krijg je een keer de mogelijkheid terug te gaan en de opdracht opnieuw te doen.
pi_141341580
Ik heb 1 invite om weg te geven. Geïnteresseerden, stuur me even een pm met je locatie en hoeveel tijd je verwacht te hebben voor roamler/hoe actief je denkt te worden. Morgen eind van de dag kies ik iemand om de invite aan te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door bigbass op 21-06-2014 01:23:22 ]
pi_141344240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:47 schreef bigbass het volgende:

[..]

Betaling is via Paypal en gaat instant met boven de 20 euro geen transactiekosten. Heb nu 1x uitbetaald gekregen en stond echt in minuten op mijn rekening.

Als een opdracht wordt afgekeurd krijg je een keer de mogelijkheid terug te gaan en de opdracht opnieuw te doen.
Behalve wanneer de opdracht een limiet heeft, dan kan het zijn dat ie al weg is en je alsnog de melding krijgt om het opnieuw te proberen (Standaard reactie wanneer deze is afgekeurd, al zetten ze er wel bij wat je verkeerd hebt gedaan).
pi_141363904
Maar als je de opdracht gewoon goed leest, je antwoorden een keer naleest en de foto's nog even checkt of alles goed te zien is of niet (erg) bewogen wordt het over het algemeen zelden afgekeurd is mijn ervaring.
pi_141366947
Hullo. Dit lijkt mij ontzettend leuk om één of twee vrije dagen in de week te doen. Niet eens zozeer voor het geld, maar een reden om de deur uit te komen. Heeft er misschien iemand een invite?
pi_141367179
Ik wil doekoe maken iemand invite?
pi_141430538
Als iemand een invite heeft, graag :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_141571842
Ik moet nog een aantal punten halen om level 3 te worden, zodat ik een invite kan uitdelen.

Al iemand bezig met de opdracht samengestelde woorden?
Wel jammer dat je ze allemaal goed moet hebben om XP te krijgen.
Ik zit vast bij foto 4 (met dat been bij het hek), iemand hulp?
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:32:01 #287
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_141576494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:08 schreef White__Tiger het volgende:
Ik moet nog een aantal punten halen om level 3 te worden, zodat ik een invite kan uitdelen.

Al iemand bezig met de opdracht samengestelde woorden?
Wel jammer dat je ze allemaal goed moet hebben om XP te krijgen.
Ik zit vast bij foto 4 (met dat been bij het hek), iemand hulp?
foto 4 is bij mij een hand met een tekening erop..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:32:42 #288
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_141576518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 13:08 schreef White__Tiger het volgende:
Ik moet nog een aantal punten halen om level 3 te worden, zodat ik een invite kan uitdelen.

Al iemand bezig met de opdracht samengestelde woorden?
Wel jammer dat je ze allemaal goed moet hebben om XP te krijgen.
Ik zit vast bij foto 4 (met dat been bij het hek), iemand hulp?
Je bedoelt foto 5. Ik kom niet uit 2 en 3. Die letter met die hand en die vergrootte buddha.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:11:46 #289
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_141585651
Is er nog iemand die een invite 'over' heeft? Heb net de App geïnstalleerd maar kom erachter dat er genoeg zijn in Utrecht centrum :')
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_141600102
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:32 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Je bedoelt foto 5. Ik kom niet uit 2 en 3. Die letter met die hand en die vergrootte buddha.
Met de Buddha is Spiegelbeeld. De rest had ik fout tho.
pi_141601931
Wat is foto 2? Woord letter met een hand erbij in de vorm van een c ofzo?
hardcoholic
pi_141647593
Invite over voor iemand die actief, creatief en langdurig actief wil zijn op roamler, ook als de eerste opdrachten/levels wat saai zijn ;-) PM je emailadres!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_141648815
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef TearSong het volgende:
Invite over voor iemand die actief, creatief en langdurig actief wil zijn op roamler, ook als de eerste opdrachten/levels wat saai zijn ;-) PM je emailadres!
Je hebt pm.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:06:32 #294
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145796052
Grappig programma. Ik mag bijna een invite weggeven maar wat is voor mij het voordeel als ik hem aan iemand weggeef die heel actief is? Krijg ik daar ook iets voor?
pi_145800511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
Grappig programma. Ik mag bijna een invite weggeven maar wat is voor mij het voordeel als ik hem aan iemand weggeef die heel actief is? Krijg ik daar ook iets voor?
Als degene aan wie jij je invite geeft level 2 is krijg jij 2% over alles wat die persoon verdiend.
pi_146160377
Heb ook een invite nu. Hoe zoeken jullie gemotiveerde mensen om je invite aan te verkopen?
pi_146160451
Iemand ook een invite over? Lijkt me echt heel leuk om te doen
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_147913325
Als Roamler ambassadeur (ja, dat bestaat echt! :) ) kan ik alleen maar zeggen dat het weldegelijk een geweldige app is. Het is zo eenvoudig en leuk om te doen.

Ik ben dan ook heel blij dat ik hier met jullie een code kan delen. De code is "RobCode" en kan meermaals gebruikt worden. Dus je hoeft geen schrik te hebben dat hij al weg is als je dit niet direct leest!

Ik zou zeggen veel succes, en misschien tot op Roamler!
pi_147917272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:43 schreef robclaes het volgende:
Als Roamler ambassadeur (ja, dat bestaat echt! :) ) kan ik alleen maar zeggen dat het weldegelijk een geweldige app is. Het is zo eenvoudig en leuk om te doen.

Ik ben dan ook heel blij dat ik hier met jullie een code kan delen. De code is "RobCode" en kan meermaals gebruikt worden. Dus je hoeft geen schrik te hebben dat hij al weg is als je dit niet direct leest!

Ik zou zeggen veel succes, en misschien tot op Roamler!
Het lijkt mij een hoop werk voor een kleine beloning.. -O-

Maar als ambassadeur verdien je vast meer. ;)
  woensdag 24 december 2014 @ 15:12:50 #300
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_147920188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:43 schreef robclaes het volgende:
Als Roamler ambassadeur (ja, dat bestaat echt! :) ) kan ik alleen maar zeggen dat het weldegelijk een geweldige app is. Het is zo eenvoudig en leuk om te doen.

Ik ben dan ook heel blij dat ik hier met jullie een code kan delen. De code is "RobCode" en kan meermaals gebruikt worden. Dus je hoeft geen schrik te hebben dat hij al weg is als je dit niet direct leest!

Ik zou zeggen veel succes, en misschien tot op Roamler!
Ik heb het even gedaan maar ik ben er ook snel weer mee gestopt. Opdrachten worden om de haverklap afgekeurd terwijl de vraagstelling van Roamler niet duidelijk of onvolledig is.

Een voorbeeld:
Tijdens een opdracht moest ik een foto maken van 2 actie koelingen. Er was er maar 1 aanwezig in de hele winkel. Een tweede foto kon ik dus niet maken maar om de opdracht te voltooien moest ik wel een foto maken. Ik heb toen een foto van de grond gemaakt en daar duidelijk bijgezet dat ik geen tweede foto kan maken van een actiekoeling omdat er maar 1 was. Resultaat -> opdracht afgekeurd. Ik had dan volgens diegene die de opdracht moet beoordelen nog maar een foto van de eerste actiekoeling moeten maken. Dit stond dus niet in de opdracht. Als antwoord krijg je dan: "helaas je mag het nog een keer proberen". Dit is meerdere malen gebeurd. Ik kan me goed voorstellen dat ze daarna gewoon mijn opdracht wel hebben gebruikt omdat ze alles wat ze wilde weten door mijn opdracht (ondanks de volgens hun verkeerde foto) wel duidelijk was.

Van deze app word je niet rijk. Alleen Roamler zelf verdient er flink aan. Laat je als "Roamler" dus niet misbruiken door dit malafide bedrijf. Het lijkt leuk maar die paar euro die er aan verdient stelt echt helemaal niets voor.
  woensdag 24 december 2014 @ 16:24:48 #301
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_147922728
Ze moeten je sowieso het minimumloon betalen voor de tijd die je er aan spendeert.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')