abonnement Unibet Coolblue
pi_130817289
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon legit, die trainers waren voor minder te koop in de outlet. Zal ze wel hebben gekocht voor resell.

Overigens, internationale release van bricks&mortar pack bekend: 21 September.

[ afbeelding ]

Bron:

http://hypebeast.com/2013(...)rick-and-mortar-pack
Deze man heeft full sizerun bricks & mortar

http://link.marktplaats.nl/715194815

En wat iedereen gekocht verteld heeft, hij woont in heerlen, dus zal wel gekocht hebben bij die outlet. waar ze ze voor 66 verkochten.

[ Bericht 3% gewijzigd door doo. op 04-09-2013 17:18:24 ]
pi_130817614
Die cw zocht ik :')
Faka G
  woensdag 4 september 2013 @ 17:17:53 #153
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_130817666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef doo. het volgende:

[..]

Deze man heeft full sizerun bricks & mortar

http://link.marktplaats.nl/715194815
:D
#FREEBAJSKORV
  woensdag 4 september 2013 @ 17:58:43 #154
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_130818784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een legit check op deze gast via marktplaats? Verkoopt flyknits, maar heeft full size runs van veel schoenen.
Wat een prijzen. :')

Ik denk dat die daar nog wel even op blijft zitten.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:14:37 #155
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_130819196
Nike Flyknit Lunar1+ "White Label"

pi_130821741
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Flyknit Lunar1+ "White Label"

[ afbeelding ]
okee dit is de eerste flyknit die kopwaardig is (op htm's na)
tering vet
  woensdag 4 september 2013 @ 19:38:02 #157
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_130822283
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Flyknit Lunar1+ "White Label"

[ afbeelding ]
Die hele lijn is zo vet. Misschien wil ik deze ook. :X ik krijg onderhand een steeds uitgebreidere flyknit collectie.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_130823802
Inmiddels 7 stuka flyknit inderdaad, maar deze doet me qua model weinig. Cw is dope.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 4 september 2013 @ 20:53:07 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_130825782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef Bajskorv het volgende:
Inmiddels 7 stuka flyknit inderdaad, maar deze doet me qua model weinig. Cw is dope.
Ik heb alleen maar verschillende eig. deze zou een mooie toevoeging zijn. Ook niet helemaal mijn model, maar de cw is bijzonder geslaagd.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_130826054
Lunar1+ is echt een crackmodel :') geef mij maar racers. Die Puma Mihara Yasuhiro die je poste Bajs, zien er on pic heul nice uit!!
Zelf al een tijd geen kicks gekocht maar komt ook gewoon veel troep uit momenteel. Wil zelf nog die am1 clot 2.0 hebben, wellicht die puma's en natuurlijk de HAL pack. Vind die OT x Hanon Colorado 85 wel dope trouwens en heb deze en het vervolg van deze collabo ook al in mn handen gehad en was best overtuigd dat OT ook best dope kan zijn (mooie finish en materialen), dus ga die ook nog wel proberen te regelen :P
abominable creation beats science today.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:12:05 #161
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_130826632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef acbs2 het volgende:
Lunar1+ is echt een crackmodel :') geef mij maar racers. Die Puma Mihara Yasuhiro die je poste Bajs, zien er on pic heul nice uit!!
Zelf al een tijd geen kicks gekocht maar komt ook gewoon veel troep uit momenteel. Wil zelf nog die am1 clot 2.0 hebben, wellicht die puma's en natuurlijk de HAL pack. Vind die OT x Hanon Colorado 85 wel dope trouwens en heb deze en het vervolg van deze collabo ook al in mn handen gehad en was best overtuigd dat OT ook best dope kan zijn (mooie finish en materialen), dus ga die ook nog wel proberen te regelen :P
Tijdje niet gezien hier. Zag vandaag wat Gr. tigers en er zat een paar tussen die zeker oké was. De racers zijn zeker Nice, al moet ik altijd weer even wennen wanneer ik ze een tijdje niet heb aangehad. De achterkant loopt immers wat omhoog aan de buitenkanten.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_130827825
Ik vind dit model juist toegankelijker, vind die rare 'inham' van racers een beetje raar. Al moet ik zeggen dat ik die zwarte / witte racers vandaag in de trein zag bij iemand met een pinrol en dat het toch aardig dope is.

Het blijft een shorts / pinrol schoen imho.
pi_130827998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef acbs2 het volgende:
Lunar1+ is echt een crackmodel :') geef mij maar racers. Die Puma Mihara Yasuhiro die je poste Bajs, zien er on pic heul nice uit!!
Zelf al een tijd geen kicks gekocht maar komt ook gewoon veel troep uit momenteel. Wil zelf nog die am1 clot 2.0 hebben, wellicht die puma's en natuurlijk de HAL pack. Vind die OT x Hanon Colorado 85 wel dope trouwens en heb deze en het vervolg van deze collabo ook al in mn handen gehad en was best overtuigd dat OT ook best dope kan zijn (mooie finish en materialen), dus ga die ook nog wel proberen te regelen :P
Interessant verhaal van de gasten bij Hanon, misschien al lang en breed bekend: Asics is voor nu gestopt met collabs. Afgelopen jaren hebben de collabs Asics weer "cool" gemaakt, en blijkbaar willen ze hetzelfde met OT doen. In de VS hebben ze blijkbaar een "loophole" gevonden, daarom zijn de RF series officieel geen "collabs", en staat er ook nergens een RF logo ofzo op.

Die Colorado inderdaad bekeken, net niet mijn schoentje qua model, maar CW is dope. Nog een pick-up als echte fanboy, zal zo posten.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130828819
Zo, drukke dag geweest. In Aberdeen tijd gehad voor 30 minuten bij Hanon. Dope shop, relaxte gasten. Ze hebben al hun collabs in de winkel liggen, mooi om ze allemaal op een rijtje te zien. Verder dus die Colorado, maar verder weinig bijzonders behalve die Obsidian Free Woven 4.0. Erg harde CW.

Maar goed, ben fanboy natuurlijk. Bij een Made in de UK een nette Hanon tas erbij, zo makkelijk ben ik :6



Nu aangekomen in Parijs, bekaf...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130829161
En omdat ik het niet kon laten... Copped!



"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130832549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Wat een prijzen. :')

Ik denk dat die daar nog wel even op blijft zitten.
Nja, ik ben niet bekend met de CW maar dit lijkt mij dan weer in orde qua prijs. Of ben ik nou gek?

Vanmiddag de sneakers trouwens opgehaald in Deventer, echt overal in de straatjes eromheen lagen dozen en deksels :') Mongolen.
pi_130832790
Bajs twee dope aankopen, mayfly's zijn dope. Hen de grijze m'n chick aangesmeerd staat damn haaawt. Nb's ook dope. Die nikés moet ik on foot zien maar ik denk dat jij ze wel weet te rocke
pi_130833556
Die woven dingen zijn juist teringhard. Zou die ook wel willen, maar niet voor retail.
Swag lvl moet wel over 9000 zijn om die goed te rocken.
Ik hoop vannacht ook een nieuwe pickup te hebben :D
Faka G
pi_130835571
Fuuuuuuuu vans x wtaps staan op gereserveerd en is niet voor mij :'(
Nu al mijn hoop op de snipe van vannacht, hopen dat internet niet uit valt :9
Faka G
pi_130838171
T t t t triple post!!! :+
Pick up:
Visvimgang we in this


Faka G
pi_130841768
Sexy! Goed prijsje?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130843204
132 shipped :) imo zeer goede deal als je naar retail kijkt
Die wtaps jammer genoeg niet maar visvim kwaliteit > vans. Al zou ik die bones sk8 hi's nog steeds erg graag willen
Faka G
pi_130844280
to whom it may concern... de Supreme shop heeft weer wat spulletjes te koop :)
  donderdag 5 september 2013 @ 12:27:34 #174
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_130844440
Lekker die visvims atta! Daar zou ik ook nog wel een keer een paartje van willen. Materiaal ziet er altijd fapfapfap uit.
#FREEBAJSKORV
pi_130844478
Vraagje van een leek hier ; die Bodega New Balance 577 colabo die zaterdag/zondag gereleased wordt is die (in eerste instantie) alleen bij Bodega (online) te scoren? Komt hij elders ook te liggen?
Instore gaat natuurlijk niet lukken, Boston is net te ver weg, maar online wellicht, tenzij ze natuurlijk instore uitverkopen? Iemand enig idee hoe dat zit?

Ik vind hem zo sexy..

http://bdgastore.com/blog(...)7-hyprcat/#more-4501

Thanks alvast!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')