abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:40:48 #201
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131795865
Inderdaad zeer selectief geredeneer omtrent Volkert van der Graaf. Onzin dat zijn rechten opeens anders moeten liggen omdat zijn moorddaad Pim Fortuyn betrof...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131799093
Hij begint toch te groeien.
I´m back.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 00:29:53 #203
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131799469
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Hij begint toch te groeien.
Volgens mij zijn die regelmatig aanschuivende vreselijke RTL-BN-ers gewoon verplichte nummers. Ik vind dat er steeds vaker gewoon een heel degelijke en interessante tafel zit.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131799547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:29 schreef Kenju het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die regelmatig aanschuivende vreselijke RTL-BN-ers gewoon verplichte nummers. Ik vind dat er steeds vaker gewoon een heel degelijke en interessante tafel zit.
Ja, klopt ik heb twee dagen geleden gekeken, en vond dat-ie an sich wel goed interviewt en als de gasten interessant zijn, rolt er een aardig programma uit....
I´m back.
pi_131801384
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Hij begint toch te groeien.
Wist niet dat het mogelijk was, maar zijn ego lijkt inderdaad met de dag te groeien _O-
pi_131805210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:29 schreef Kenju het volgende:

Volgens mij zijn die regelmatig aanschuivende vreselijke RTL-BN-ers gewoon verplichte nummers. Ik vind dat er steeds vaker gewoon een heel degelijke en interessante tafel zit.
Het is gewoon een rechts variatie op DWDD met een "excuus neger" om het even heel zwart/wit te zeggen. Ik mis nog een betaalde rechtse populist die in een Jan Mulder rol een beetje het geweten van het volk speelt en een nog dikker betaalde columnist die in de rol van Nico Dijkshoorn sommige lieden in de openbaarheid te kakken zet.

Heb je 'm door hoe het werkt? O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 11:49:21 ]
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:06:14 #207
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131807312
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:

Het is gewoon een rechts variatie op DWDD met een "excuus neger" om het even heel zwart/wit te zeggen.
Vind ik een rare omschrijving. Ten eerste is Humberto geen excuusneger. Wellicht dat jij dat per definitie zo ziet wanneer je een neger ziet, dat het iemand is met mindere capaciteiten en alleen maar is waar hij is doordat mensen een donker persoon op tv willen. Maar ik denk dat hij van alle presentatoren de beste achtergrond heeft in termen van opleiding, ondernemersachtergrond, journalistiek en het hebben van breed ingesteld interesse-gamma. Alleen als het om het behandelen van politieke onderwerpen gaat, heeft hij minder ervaring en achtergrond dan Thijs van den Brink (die die ervaring lang niet altijd laat blijken en eigenlijk een vrij slechte presentator is voor een dergelijk programma, aangezien hij niet kritisch is en bijv. ook Derksen de grootst mogelijk onzin laat praten alsof het een expert is) , Jeroen Pauw en Paul Witteman.

En hoe RTLLN rechts zou zijn, mag je me ook uitleggen.

quote:
Ik mis nog een betaalde rechtse populist die in een Jan Mulder rol een beetje het geweten van het volk speelt
Ik hoop niet dat dat is wat Jan Mulder doet. Jan Mulder hangt gewoon een idioot uit, en wil tendentieus overkomen, terwijl hij dat niet kan, omdat hij daar in werkelijkheid gewoon te slim voor is en het verstand wel degelijk heeft.

quote:
Nico Dijkshoorn sommige lieden in de openbaarheid te kakken zet.
Sowieso een overschat figuur met zijn kutrijmpjes. Een van de voorbeelden die de originele betekenis van het woord 'briljant' vervuild heeft door de steun die hij krijgt van de simpelen onder het volk die via programma's als DWDD de actualiteit denken te volgen en van het voetbal op de hoogte denken te blijven middels VITV.

RTLLateNight is gewoon een talkshow waarin ze van alles willen behandelen, en waarbij de eigen achterban, het RTL-volk, op de wenken bediend moet worden voor zover dat mogelijk is, plus het geven van een spreekbuis aan figuren die voor RTL belangrijk zijn.
quote:
Heb je 'm door hoe het werkt? O-)
Dat bekrompen wereld je van je? Ja, dat heb ik aardig door....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131861720
Regilio Tuur. Wat een arrogante zak. :')
pi_131861769
Wat een super irritant mannetje die Tuur!
pi_131861801
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een super irritant mannetje die Tuur!
Is er weer een ramp gebeurt? ;)
pi_131861929
Nou komt het.. His Final Speech..
pi_131861954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:24 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Is er weer een ramp gebeurt? ;)
Nee nu is er een tv producer die met die dwerg loopt te leuren om een film over hem te maken..
Mensen redden bij een vliegtuigramp doe je natuurlijk niet jaarlijks :-)
pi_131862048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:27 schreef cobain1994 het volgende:
Nou komt het.. His Final Speech..
Hij bleef maar zeggen "Hoge bomen vangen veel wind" die sukkel die dagelijks heen en weer rijdt door de PC Hooft op z'n scootertje in de hoop dat hij herkend wordt heeft heeeeeeel veel kapsones.
Het is echt vergane glorie maar dat heeft hij zelf in de verste verte niet door.
pi_131862106
Regilio poept Engelse.. oh nee American drop.. ;)
pi_131862232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hij bleef maar zeggen "Hoge bomen vangen veel wind" die sukkel die dagelijks heen en weer rijdt door de PC Hooft op z'n scootertje in de hoop dat hij herkend wordt heeft heeeeeeel veel kapsones.
Het is echt vergane glorie maar dat heeft hij zelf in de verste verte niet door.
Lijkt me een verdomd moeilijk persoon om mee te leven..
pi_131862353
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hij bleef maar zeggen "Hoge bomen vangen veel wind" die sukkel die dagelijks heen en weer rijdt door de PC Hooft op z'n scootertje in de hoop dat hij herkend wordt heeft heeeeeeel veel kapsones.
Het is echt vergane glorie maar dat heeft hij zelf in de verste verte niet door.
"Ik ben een winnaar". "Ik heb de meeste discipline hier van allemaal". :')
Ik haat Jeroen van Koningsburghe maar nu was ik het eens met zijn gezichtsuitdrukking. Hij zweeg verstandig. ;)
pi_131862628
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

"Ik ben een winnaar". "Ik heb de meeste discipline hier van allemaal". :')
Ik haat Jeroen van Koningsburghe maar nu was ik het eens met zijn gezichtsuitdrukking. Hij zweeg verstandig. ;)
Ik begrijp niet dat Reinout Oerlemans vertelde interesse te hebben in de productie vd film over hem.....maar ja aan de andere kant...hij houdt zich tegenwoordig wel vaak bezig met rommeltv...
pi_131864540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat Reinout Oerlemans vertelde interesse te hebben in de productie vd film over hem.....maar ja aan de andere kant...hij houdt zich tegenwoordig wel vaak bezig met rommeltv...
Hij zei ook iets van respect voor hem te hebben ofzo?
Ik heb geen enkel respect voor Tuur. :N
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 07:15:24 #219
225540 Pugg
Friends forever
pi_131867020
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Het is gewoon een rechts variatie op DWDD met een "excuus neger" om het even heel zwart/wit te zeggen. Ik mis nog een betaalde rechtse populist die in een Jan Mulder rol een beetje het geweten van het volk speelt en een nog dikker betaalde columnist die in de rol van Nico Dijkshoorn sommige lieden in de openbaarheid te kakken zet.

Heb je 'm door hoe het werkt? O-)
Vast iets voor jou!
pi_131893588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

Nee nu is er een tv producer die met die dwerg loopt te leuren om een film over hem te maken..
Mensen redden bij een vliegtuigramp doe je natuurlijk niet jaarlijks :-)
Oh ja. _O- en het mooie was dat niemand hem op die plek des onheils heeft gezien.
Niet de volop aanwezige bewakingscamera's noch mensen van allerlei overheidsdiensten in NYC.

En toch hield Regilio Tuur vol dat hij er geweest was. :+ Maar Eyeworks zal maar met 1 reden iets met Tuur willen doen en wel om hem als zo een lieve jongen neer te kunnen zetten die gewoonweg pech in het leven heeft gehad maar eigenlijk gewoon een hele lieve aardige jongen was. Gevangenis gezeten? vrouwen mishandeld? Als ondernemer mislukt? Ben je gek,niet waar en onbelangrijk. }:|

Of..Eyeworks zit om nieuwe ideeën verlegen na al die formats van bagger reality.
Waarom dan niet een criminele nobody die ooit een kampioen boksen was in zijn gewichtsklasse.

Betekend dit nu dat Regilio Tuur weer veelvuldig op zijn scootertje gaat rondrijden in de PC Hooft?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2013 10:45:02 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:44:51 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131989549
wat een slechte discussie :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:46:20 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131989628
RTL 75% van de programmering van de NPO overnemen _O- ja en dan alle programma's aanpassen en vol met belspelletjes stoppen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_131989782
Met mensen als Smits en Hartman zou ik sowieso niet in discussie gaan over kwaliteit.

Edit: en Petertje natuurlijk.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_131989900
Wel typisch dat ze nooit aanhalen dat er bij commerciële zenders veel efficienter te werk wordt gegaan, bij de publieke omroep wordt ontzettend veel geld verbrast.
aardappels, sproitjes, sloavink.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:52:03 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131989901
Eredivisie samenvattingen kunnen nooit achter de decoder. Dat is echt het enige slechte argument. De CL kan met gemak weg bij de NOS. Dat wil RTL met plezier uitzenden en dat gekwijl over Barcelona heeft weinig met journalistiek te maken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')