abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:54:25 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_130619930
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sabia denkt dat Sylvie het zo tegen Zarka gezegd heeft?
Wat natuurlijk wel zou kunnen, als Sylvie tegen Zarka een zak modder over Sabia heeft opengetrokken.

Maar het kan net zo goed een verzinsel van Zarka zijn.


WTF? Heeft die bitch tegen Frans lopen lekken en heeft hij een interview gegeven?
Dat pikken wij niet Saab, tijd om jouw kant van het verhaal te vertellen! :(
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  roze donderdag 29 augustus 2013 @ 23:55:42 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130619988
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Een topic met samenvattingen zou wel handig zijn! :')
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:56:22 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130620014
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef APK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

WTF? Heeft die bitch tegen Frans lopen lekken en heeft hij een interview gegeven?
Dat pikken wij niet Saab, tijd om jouw kant van het verhaal te vertellen! :(

Ja dat :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130620114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef APK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

WTF? Heeft die bitch tegen Frans lopen lekken en heeft hij een interview gegeven?
Dat pikken wij niet Saab, tijd om jouw kant van het verhaal te vertellen! :(

Nee, volgens mij zegt ie....

En jij houdt verder je stomme harses dicht want ik heb hier geen trek in! :(

Ja,ja ik ga pitten :')
pi_130620129
Komen er nog sappige nieuwe roddels, het begint nu wel te vervelen zo...
pi_130620304
Ben benieuwd wat de dag van morgen brengt...

een paar suggesties :
- interview met de KLM top
- interview met de let's dance dancers
- interview met Karl lagerfeld
- interview met de mensen in de straat bij Betsy
en niet te vergeten :
- interview met Nikki
;)
pi_130620314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef Miss.X het volgende:
Komen er nog sappige nieuwe roddels, het begint nu wel te vervelen zo...
Binnenkort krijg je het verhaal van Rafael.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:03:45 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_130620379
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat :')
Zou zo maar kunnen, er zit geen audio bij :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130620440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:02 schreef flanken het volgende:

[..]

Binnenkort krijg je het verhaal van Rafael.
Ok, want anders is mijn aandacht zo weer verslapt hoor :(
pi_130620463
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:03 schreef APK het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen, er zit geen audio bij :+
misschien moeten ze maar een zendertje in de tuin neerzetten, kunnen we meeluisteren ;)
pi_130620525
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:05 schreef Rachilda het volgende:

[..]

misschien moeten ze maar een zendertje in de tuin neerzetten, kunnen we meeluisteren ;)
Dan moet je wel een heel saai leven hebben, wil je dat geneuzel horen
pi_130620598
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Dan moet je wel een heel saai leven hebben, wil je dat geneuzel horen
ik denk dat niemand al dat geneuzel wil horen, maar een samenvatting zou goed zijn ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:09:07 #163
163650 Greys
pi_130620610
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Dan moet je wel een heel saai leven hebben, wil je dat geneuzel horen
Ja jij wilde nieuwe sappige roddels ...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130620688
ik ga zzzzzz... slapen dus, hopelijk kunnen we morgen meer informatie krijgen van Betsy of iemand anders in de straat, of van wat andere hoofdrolspelers die we nu al of nog niet kennen
pi_130620807
is deze foto van vandaag van Sylvie met dat t-shirt Bitch?

http://www.bild.de/bild-p(...)ionToLogin.bild.html
pi_130620930
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja jij wilde nieuwe sappige roddels ...
Klopt, maar met zo een spy-zendertje in de tuin moet je ook naar ander soort irrelevante flauwekul luisteren en shownieuws geeft direct een kort maar krachtige samenvatting..het moet me natuurlijk niet teveel tijd kosten :+
pi_130620947
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:14 schreef Rachilda het volgende:
is deze foto van vandaag van Sylvie met dat t-shirt Bitch?

http://www.bild.de/bild-p(...)ionToLogin.bild.html
Het zijn precies dit soort "ik lijk erboven te staan maar ik geef toch subtiele hints"-acties van Syl die mij sterken in de gedachte dat zij het manipuleren en het onoprechte tot in haar kunstnagels beheerst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:21:34 #168
163650 Greys
pi_130621036
Als de foto van vandaag is kan je het onmogelijk een subtiele hint noemen :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:23:16 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130621098
Ik vind het best wel geniaal _O-
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:26:41 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_130621201
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Dan moet je wel een heel saai leven hebben, wil je dat geneuzel horen
Ik weten wat er gezegd wordt, niet wat een fotograaf of een redactielid denkt dat ze zeggen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130621236
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:26 schreef APK het volgende:

[..]

Ik weten wat er gezegd wordt, niet wat een fotograaf of een redactielid denkt dat ze zeggen.
Serious :') ...misschien dan maar een tentje opzetten in de tuinbosjes?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:29:38 #172
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_130621298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:05 schreef Rachilda het volgende:

[..]

misschien moeten ze maar een zendertje in de tuin neerzetten, kunnen we meeluisteren ;)
Verwacht dat ze heel snel gaan verhuizen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 02:34:12 #173
22592 crew  Ole
pi_130623350
Shirt van Nikkie?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130623656
Er zijn velen die hier schrijven dat Sabia onvoldoende rekening houdt met de gevoelens van Damian.

Maar Damian komt straks op de leeftijd dat hij de oude mooi-weer-verhalen kan lezen van Sylvie in de Grazia; en dan gaat hij ook anders tegen zijn moeder aankijken. Dus Sylvie is minstens net zo kortzichtig bezig geweest.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:30:49 #175
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130624033
Sabia verraadt Sylvie


DIT HAD NIEMAND verwacht! Dat ná Guillaume Zarka ook hartsvriendin SABIA nog eens een dolk in de rug van SYLVIE MEIS zou steken! Toch kun je je langzaam afvragen of Sylvies slachtofferrol langzaam niet is uitgespeeld. Met liefdesaffaires sinds 2009 bedroog zij niet alleen haar ’droomman’, volgens Sabia pleegde ze met Kerstmis zelfs hoogverraad…
OORLOG!
Ooit waren ze twee hartsvriendinnen… Sylvie van der Vaart en Sabia Boulahrouz. Door dik en, in Sylvies geval, dún. Ze gingen voor elkaar door het vuur. Maar nu vliegen Sylvie en Sabia elkaar in de zojuist weer ingeweven extensions! De liefde is over, het is oorlog!
Na acht maanden gezwegen te hebben, hangt Sabia de vuile was buiten over Sylvie, de geheimen van haar huwelijk én haar scheiding. Dat doet zij een dag nadat zij, vooral, de schuld in de schoenen geschoven krijgt voor de scheiding die Nederland en Duitsland vanaf januari stof tot gesprek levert; de scheiding van de Van der Vaartjes.
En zo wordt het leven van glamourvrouw Sylvie steeds leger en eenzamer… nu wéér iemand uit haar directe omgeving zich tegen haar keert!
De schuld aan deze laatste, schokkende ontwikkeling ligt voor een groot deel bij Fransman Guillaume Zarka. Hij klapt in het tweede deel van een onthullende interviewreeks in het Duitse blad Closer uit de school over de intieme gesprekken die hij, tijdens zijn relatie met Sylvie, met haar had.
Met de buitenwereld deelde zij nooit haar gevoelens over de breuk met Rafael. In Parijs, bij haar amant Zarka, deed Sylvie dat wel. En hem moet zij hebben verteld over de verraderlijke dubbelrol die Sabia, volgens haar, in het laatste jaar van haar huwelijk met Rafael had gespeeld. Sabia zou er doelbewust op uit zijn geweest Rafael van haar af te pakken, terwijl Sylvie vermoedde met Sabia iemand in huis te hebben gehaald die zij door en door kon vertrouwen.

Bij het lezen van Zarka’s interview moet Sabia echter in woede zijn ontstoken! Nog dezelfde dag stond zij Duitslands grootste krant Bild te woord en gaf daar haar ongezouten mening over Sylvie. En zij vertelde ook nog wat meer!
Sabia: „Rekening houdend met de familie en vrienden heb ik lange tijd niks gezegd. Maar nu zit het me tot híér! Dat ik me in het huwelijk van Rafael en Sylvie gewerkt zou hebben, dat ik haar man afgepakt zou hebben, er klopt niets van! Ik was met allebei goed bevriend. Maar heb, toen het huwelijk ten einde liep, met Rafael heel veel uren over zijn zorgen en problemen gesproken. Ik heb hem beter leren kennen, in de nachten dat hij zijn gepijnigde hart bij me uitstortte. Hij is een geweldige man, die ik me als de vader van mijn kinderen zou wensen. We zijn pas sinds maart samen. En onze gevoelens voor elkaar ontwikkelden zich niet eerder dan in de weken daarvoor.”
Daar hád Sabia Engizek het bij kunnen laten. Maar dat doet zij niet. Om aan te geven hoe het er, ver verborgen voor de buitenwereld, écht aan toe ging in het huwelijk van de Van der Vaartjes gaat zij zelfs nog een flinke stap verder. Om de bal niet bij haarzelf maar bij Sylvie te leggen, onthult zij de grootste geheimen van haar voormalige vriendin, die nogal haaks op Sylvies kunstig geboetseerde imago staan! Sabia doet uit de doeken hoe zij lange tijd als alibi fungeerde, wanneer Sylvie weer eens vreemd ging. Dat deed zij, volgens Sabia, met ‘een lange lijst van mannen’. In eerste instantie, in Bild , noemt zij nu ’slechts’ een KLM-piloot, een danser uit haar Duitse RTL-programma Let’s Dance en een bodyguard, als degenen met wie Sylvie haar thuiszittende Rafael bedroog!
Over de piloot schreef Weekblad Privé reeds in januari, toen een KLM-collega vertelde: „De vonk was overgesprongen tijdens een van de vele privévluchten die Sylvie de afgelopen jaren maakte. Ze verplaatst zich dan in kleine toestellen die veelal door KLM-piloten worden gevlogen. Hoog in de lucht is zij op een van hen verliefd geworden.”

De piloot speelde in alle opzichten ’hoog’ spel. Hij liet zich in 2010 door Sylvie bij haar en Rafael zelfs thuis uitnodigen om dat jaar samen het kerstfeest te vieren. Sabia: „Ze stelde hem aan Raf voor als een goede vriend. Maar in werkelijkheid hadden ze al lang een affaire; ik heb daarvoor de bewijzen.”
Sylvies avonturen moeten zich grotendeels hebben afgespeeld toen Raf nog in Londen bij Tottenham speelde… terwijl zij in Duitsland was!
Het paar leefde volledig langs elkaar heen. Raf met Damián in Londen. Syl in Duitsland, waar zij schitterde op tv, het ene lucratieve reclamecontract na het andere tekende en langzamerhand alles wat je in een gemiddeld warenhuis kunt vinden wel een keer heeft aangeprezen.
Sabia: „Ze ging al vreemd sinds 2009. Ik heb haar vaak een alibi verschaft. En, ja daar schaam ik me nu voor. Ik heb alles meegemaakt. En dat neem ik mezelf wel kwalijk. Dat ik haar door onze band veel te vaak gedekt heb. Ik zat er te diep in, en wilde haar ook niet laten vallen.”
Gevraagd naar haar mening over Sylvies openlijke getoonde scheidingsverdriet, schampert Sabia: „Sylvie heeft er steeds een grote show van gemaakt. Haar imago was voor haar steeds het belangrijkste. Als ze haar huis verlaat en op straat de bedrogen echtgenote speelt, weet ze heel goed dat er een groep fotografen op haar staat te wachten. Ze draagt dan een zonnebril die zo groot is, dat het lijkt alsof er net iemand is doodgegaan. Maar ze heeft mij afgelopen winter in Hamburg opgedragen met Rafael naar een modellenwedstrijd te gaan, zodat mensen zouden kunnen denken dat wij wat met elkaar hadden. Ze wilde zelfs een vrouw betalen om met Rafael uit te gaan. Hem móést een affaire worden toegedicht.”
En dit allemaal natuurlijk met maar één doel: zelfbenoemd heilige Sylvie Meis mocht, als het tot een echtscheiding kwam, nóóit daarvan de schuld krijgen. En het moet gezegd; acht maanden lang wist Sylvie bij het publiek inderdaad het voordeel van de twijfel te behouden. Daartoe was er eerst het verhaal van ‘de klap’; door Rafael later stellig ontkend. Toen was er de bizarre wending door Rafaels keuze voor Sabia. En Sylvie kreeg ook nog eens de sympathie van het publiek toen Guillaume Zarka zijn mond opendeed over hun liefde en seks. „Arme Sylvie!”
Maar de twijfel slaat toe. Terug van vakantie in Los Angeles, moet Sylvie bemerken dat er in Duitsland nu toch met wat andere ogen naar haar worden gekeken. ’Süsse Sylvie,’ de zoete Sylvie op wie niemand wat aan te merken kon hebben, blijkt een totaal andere kant te hebben. Een kant die vrijwel niemand kende, maar die door de afbrokkelende façade steeds meer zichtbaar wordt, nu haar grootste vertrouwelinge het stilzwijgen heeft verbroken…

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')