abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 september 2013 @ 13:13:23 #76
141482 Q.
JurassiQ
pi_130944830
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 12:05 schreef Markeerstift het volgende:
Die bussen :') zeker ook klote dat ze nu na Vredenburg linksaf moeten om op het station te komen, dat is ongeveer +5 min. reistijd en die bussen kunnen de bocht onder HC niet maken :')
Dat is even een paar dagen zodat ze het tijdelijke platform kunnen opbouwen.
For great justice!
pi_130959482
Moest 20 cent meer betalen voor busreis :(
pi_130976578
quote:
2s.gif Op zondag 8 september 2013 13:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is even een paar dagen zodat ze het tijdelijke platform kunnen opbouwen.
O, gelukkig, dit is echt waardeloos :)
pi_130989591
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131049762
Fijn, zo te zien gaan alle fietsenstallingen aan de Sijpensteinkade er ook aan, zijn er nog plekken over waar je je fiets wel neer kan zetten? Met de bus naar het station is ook al geen optie tegenwoordig. :')

http://www.cu2030.nl/arch(...)aststelling-bestemmi
For great justice!
pi_131051665
Die op de Sijpestijnkade zijn ook echte deathtraps; maar dat ligt natuurlijk vooral aan van die domme hipsterwijven (op een of andere manier zijn zij het echt altijd) die zonder kijken ineens het fietspad opdraaien.

Maar goed er moet wel eerst een goed alternatief komen want betaald of onbetaald, er is echt een flink tekort aan die kant van het station...
  woensdag 11 september 2013 @ 10:14:08 #82
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_131052117
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:27 schreef Q. het volgende:
Fijn, zo te zien gaan alle fietsenstallingen aan de Sijpensteinkade er ook aan, zijn er nog plekken over waar je je fiets wel neer kan zetten? Met de bus naar het station is ook al geen optie tegenwoordig. :')

http://www.cu2030.nl/arch(...)aststelling-bestemmi
Te voet, of Overvecht dat doe ik de laatste 2 jaar al :o :{ .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 11 september 2013 @ 10:16:43 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_131052167
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:27 schreef Q. het volgende:
Fijn, zo te zien gaan alle fietsenstallingen aan de Sijpensteinkade er ook aan, zijn er nog plekken over waar je je fiets wel neer kan zetten? Met de bus naar het station is ook al geen optie tegenwoordig. :')

http://www.cu2030.nl/arch(...)aststelling-bestemmi
Damn dat zijn echt een paar duizend fietsen zonder alternatief. Dat wordt echt pandemonium.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131072353
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:14 schreef bork het volgende:

[..]

Te voet, of Overvecht dat doe ik de laatste 2 jaar al :o :{ .
Overdag kan ik hem nog op mn werk (Rabo) neerzetten maar die is 's avonds ook dicht. Op het Jaarbeursplein is ook geen enkele plek meer te vinden, was twee jaar geleden nog genoeg ruimte.
For great justice!
  Moderator woensdag 11 september 2013 @ 23:08:09 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_131080437
Gisteren voor het eerst in tijden weer met de bus geweest, wat ben ik blij met mijn auto *O* centraal is echt een mierenhoop :X en wat is er met bus 1 gebeurd, is opeens de 9 geworden ofzo :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 11 september 2013 @ 23:57:21 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_131082207
Ok herstel, vandaag is het nog veel kutter :X wist niet dat de stadsbussen nu bij de streekbussen staan en dat wordt ook slecht aangegeven. Op het station zijn alle doorgangen naar de stadsbussen afgesloten waardoor je bijna in paniek raakt omdat je denkt dat je niet meer bij je bus kan komen :') en vanochtend kwam de bus nog gewoon aan bij de stadsbussen :?

Dat hele oost en west zegt me ook geen reet, alsof ik daar ooit op gelet heb :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_131082553
Tering, gaat goed met de journalisten van DUIC:

quote:
Vorige week meldde wij al waarom de kiosk na 34 jaar gesloopt zou worden.
en
quote:
De kiosk word gesloopt om ruimte te maken op het marktplein.
Eerste uit de post van Nielsch (lelijke puist post) en de tweede uit de link in die link. Snapjum?

Edit: Dat commentaar ook echt:
quote:
Schande dat dit architectonische juweeltje, uniek in zijn soort naar een ontwerp van Herman Hertzberger, zomaar wordt gesloopt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131085165
Haha,

Amsterdamse Aaf is een beetje (keihard) op haar kutje getrapt door CNN. Dat commentaar ook; altijd hoor ik Amsterdammers steen en been klagen over die kuttoeristen die niet kunnen fietsen op hun MacBikes maar nu het een keer tegen ze wordt gebruikt is het ineens geen enkel probleem meer ofzo.

Hartelijk gelachen om de column van Aaf in de Volkskrant:

http://www.duic.nl/nieuws(...)dering-voor-utrecht/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131085239
:) blijkbaar doet t pijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131085259
Tsja, de titel beste koffiezaak van NL gaat ook al naar Utrecht en niet naar Amsterdam. Zit je dan hipster te zijn in de hoofdstad denkende dat je naar de beste koffiezaak ter wereld gaat. Niet dus.

http://www.duic.nl/nieuws(...)ezaak-van-nederland/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 08:05:33 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_131085543
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_131085715
Waaaaaarom?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 12 september 2013 @ 09:01:31 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_131086288
Komt weer een rijtje bij.

.

[ Bericht 11% gewijzigd door speknek op 12-09-2013 10:44:30 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:14:14 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_131086507
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:24 schreef Vanyel het volgende:
Waaaaaarom?
Wat moet ie anders doen. Waar kan hij heen, hij kan niet naar Duitsland.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131086602
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat moet ie anders doen. Waar kan hij heen, hij kan niet naar Duitsland.
Hij heeft ook alles geprobeerd...
  donderdag 12 september 2013 @ 09:38:43 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_131086850
Een keer trek je de conclusie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131090119
En zelfs op nu.nl gaan ze de cijfers manipuleren om Amsterdam boven Utrecht te krijgen:

quote:
Aantal te dikke mensen het laagst in Utrecht
In Utrecht, Amsterdam Nijmegen en in de Gooi en Vechtstreek is het percentage te zware volwassenen (respectievelijk 38, 41, 45 en 45 procent) het laagst.
Foto: ANP

'Te zwaar' wil zeggen dat deze personen een BMI van 25 of hoger hebben.

Dat blijkt uit cijfers van de eerste gezamenlijke Gezondheidsmonitor van GGD’en, het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Deze instanties vroegen vorig jaar bijna 400.000 mensen ouder dan 18 jaar naar hun gezondheid en levensstijl.

Hoe meer hoger opgeleiden in een regio, zoals in Utrecht, Amsterdam, Gooi en Vechtstreek en de regio Nijmegen, hoe minder inwoners overgewicht hebben.

Leeftijd

Als er echter veel lager opgeleiden in een regio wonen, zoals bijvoorbeeld in Zuid-Holland Zuid, Twente, Drenthe en Zuid Limburg, is het percentage te zware mensen het hoogst. Meer dan de helft van de mensen in die regio's kampt met overgewicht.

Overgewicht blijkt sterk samen te hangen met de genoten opleiding en ook met leeftijd. Van de mensen die na het vmbo verder geen opleiding meer hebben gevolgd, is ruim 60 procent te zwaar. Van de mensen met een universitaire opleiding is dat een derde.

Leeftijd is ook een belangrijke factor: hoe ouder, hoe groter de kans op overgewicht.

Correctie

Een woordvoerster van het CBS laats desgevraagd weten dat de cijfers een licht vertekend beeld weergeven.

"Wat je eigenlijk wilt vergelijken zijn mensen die ook echt vergelijkbaar zijn. In Utrecht wonen veel studenten, jonge mensen die nu nog veelal slank zijn. Die wil je vergelijken met inwoners van een soortgelijke studentenstad. Vergelijk je die populatie echter met Zuid-Limburg, dan vergelijk je ze met een sterk vergrijsde populatie. En overgewicht komt vaak met de jaren."

Als er van vergelijkbare individuen uit wordt gegaan, moet het aantal te zware mensen in Utrecht naar boven worden bijgesteld en staat Amsterdam op de eerste plaats.

Rokers

De organisaties keken ook waar de meeste rokers wonen. Ook hier blijkt dat de regio's met de meeste lager opgeleiden het vaakst roken. Het gaat om de steden in de Randstad, zoals Haaglanden, Rotterdam-Rijnmond, Amsterdam en Utrecht.

Maar ook in de landelijke regio's zoals bijvoorbeeld in het noorden van het land en Zuid-Limburg wordt flink gerookt. Gemiddeld is hier één op de vier mensen een roker.

Gevraagd naar hoe mensen hun gezondheid ervaren, zijn Zuid-Limburgers het minst positief. In Friesland, de Gooi & Vechtstreek, Hollands Midden en IJsselland noemen de meeste mensen hun gezondheid goed of zelfs zeer goed.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:25:01 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_131090957
Ik lees dit gewoon als dat Utrecht een jongere en slankere bevolking heeft.

Ik was van de week ook op de UvA, maar Amsterdamse studentes zijn volgens mij ook gewoon dikker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:28:55 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131091065
Aldus 'speknek'. :D
Gourmetten of steengrillen?
pi_131107505
Neusdorp kan het niet hebben dat ze nummer 2 zijn :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')