abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130566700
Hallo allemaal!
Ik ga volgend jaar met een groep vrienden naar Blanes, we hebben alleen een soort van probleem.
We zijn dan allemaal 17 en 16, maar de minimumleeftijd voor alcohol in Spanje is 18.
Er doen zich alleen een heleboel verhalen de ronde, er wordt namelijk vaak gezegd dat het daar zo'n jongerenvakantiespot is dat ze daar niet moeilijk doen over drank halen in de supermarkt etc.
Wij willen graag duidelijkheid! Kan iemand dit ons geven?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:31:05 #2
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130567556
Je kan daar gewoon shit halen. het is crisis daar vent. alsof hun jou ene reet schele hoe oud je bent.
Geloof me.

edit: JE EERSTE POSTTOPIC!!! WE HEBBEN EEN NIEUW LID! :D :D :D :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130568240
Haha oke! Dankje :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:25:37 #4
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_130570725
quote:
7s.gif
Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef evavdlaar1997 het volgende:
Haha oke! Dankje :)
Gebruik trouwens dat mooie "Quote" knopje rechts boven iemand zijn post! :D
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_130602678
Ik ben er dit jaar geweest en ze doen totaal niet moeilijk in Blanes.
pi_130736942
Bovendien ben je een vrouw meisje. Nog minder problemen om iets te regelen lijkt mij.
pi_130774786
Ik heb genoeg 16 en 17-jarigen gehad in de bus tijdens mijn tijd als reisleiding in o.a. Blanes. Dus geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop