Ik bedoelde inderdaad scripted jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:17 schreef Chevalric het volgende:
On-rails? Je bedoelt dat het net zo scripted is als CoD single player? Tja, dat vind ik geen probleem, mits het verhaal je pakt. Ik denk wel dat Ryse met name gaat scoren omdat er weinig competitie is. De enige competitie is DR3 en misschien AC IV in hetzelfde genre (action adventure), al bieden die twee wel free roaming.
Hoe dan ook, ik ga 'm wel kopen.
Wat ook erg voor de game spreekt is het tijdperk, zijn helaas niet zoveel games die zich met Romeinen bezig houden...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:17 schreef Chevalric het volgende:
On-rails? Je bedoelt dat het net zo scripted is als CoD single player? Tja, dat vind ik geen probleem, mits het verhaal je pakt. Ik denk wel dat Ryse met name gaat scoren omdat er weinig competitie is. De enige competitie is DR3 en misschien AC IV in hetzelfde genre (action adventure), al bieden die twee wel free roaming.
Hoe dan ook, ik ga 'm wel kopen.
Eens, en Spartacus en Rome hebben laten zien dat de Romeinse tijd behoorlijk bruut en gewelddadig was, wat ook een leuke game maakt . Dat zie je in Ryse ook terug, de combat is hard en de klappen hebben echt impact.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat ook erg voor de game spreekt is het tijdperk, zijn helaas niet zoveel games die zich met Romeinen bezig houden...
quote:"Microsoft has revealed its latest product prop: a ridiculously large Xbox One in Vancouver. Straight reports that the console is 40 feet long and 20 feet wide, and that the prop will 'unlock' if enough people 'pledge' their gamertags — hinting that the next-generation monument could be preparing for some sort of human sacrifice."
quote:
Geinig!quote:
Dat ziet er tenminste uit als Dead Rising.quote:
Even terug lezen naar alle users die bij hoog en bij lag aan het beweren waren dat je er in graphics en beleving niks van zou merken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:45 schreef Giester het volgende:
Serieus, niemand die ook maar iets zegt over het feit dat de X1 nu ook in CoD: Ghosts maar 720p doet? Terwijl de PS4 1080p native doet.
Ik hou van Xbox, al jaren, maar dit steekt wel een beetje.
MS waar is de liefde?
Volgens mij ligt dat aan Infinity Ward, niet MSquote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:45 schreef Giester het volgende:
Serieus, niemand die ook maar iets zegt over het feit dat de X1 nu ook in CoD: Ghosts maar 720p doet? Terwijl de PS4 1080p native doet.
Ik hou van Xbox, al jaren, maar dit steekt wel een beetje.
MS waar is de liefde?
Waarom zouden ze het doen? Omdat ze dat eigenlijk net zoals op de PS4 het voor elkaar krijgen maar het leuk vinden om het niet te doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan Infinity Ward, niet MS
Klopt, maar daar gaat het even niet om.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat verschil niet denk ik, haat alleen framedrops en screentearing. Verder /care
Daar gaat het niet om, zij kiezen er uiteindelijk voor om het niet te doen, om welke reden dan ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het doen? Omdat ze dat eigenlijk net zoals op de PS4 het voor elkaar krijgen maar het leuk vinden om het niet te doen?
Er zullen wel problemen zijn om dat goed voor elkaar te krijgen lijkt mij. En aangezien het op andere devices wel werkt zal het denk ik niet aan de capaciteiten van IW liggen.
Nou, gezien Forza 5, NBA 2K14 en Ryse bijvoorbeeld allemaal wel op een hogere resolutie draaien, denk ik dat de capaciteiten van IW wel degelijk een rol spelen. Ook omdat die laatste twee ook third party games zijn en NBA 2K14 is ook nog eens cross platform.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het doen? Omdat ze dat eigenlijk net zoals op de PS4 het voor elkaar krijgen maar het leuk vinden om het niet te doen?
Er zullen wel problemen zijn om dat goed voor elkaar te krijgen lijkt mij. En aangezien het op andere devices wel werkt zal het denk ik niet aan de capaciteiten van IW liggen.
Ik kan me er niet druk om maken. Ja, misschien dat de PS4 graphics beter zijn, maar dat zie ik toch niet als ik de Xbox One eenmaal thuis heb staan. Mijn belangrijkste reden om over te stappen naar de One is omdat het een upgrade is ten opzichte van mijn 360. Die upgrade zit 'm niet alleen in resoluties, maar ook in de kleine dingen die ze nu wel kunnen en op de 360 niet (vergelijk de planten waar je je in kunt verstoppen in AC IV maar eens tussen Xbox en Xbox One).quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat het even niet om.
Denk eens na dat we nu een "futureproof" console moeten krijgen die ongeveer 10 jaar mee moet gaan in een tijdperk van 1080p > 4K. Waar onze mobieltjes Full-HD zijn en alles high-tech. En dan komt MS aanzetten met een nieuwe console die zelfs in het begin niet eens een game op 1080p native kan renderen terwijl die ook nog eens op een zeer oude engine draait.
Sorry, maar dan zie ik het een beetje somber in en hoop ik dat MS met een goede verklaring kan komen waarom ze mijn favoriete console lijn de grond in werken zo.
Daar gaat het niet om? Je vindt het niet interessant om te weten of het aan IW ligt of aan de xbox?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, zij kiezen er uiteindelijk voor om het niet te doen, om welke reden dan ook
Het ligt of aan de capaciteiten van IW (gezien ze hun engine van het jaar nul nog steeds gebruiken) of aan de kracht van de Xbone. Gezien er ook games zijn die 1080p doen is of CoD heel zwaar, of hun engine heel lichtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om? Je vindt het niet interessant om te weten of het aan IW ligt of aan de xbox?
Vreemd. Dat lijkt me juist de vraag. En als er twee uitgevers niet lukt lijken mij het valide vragen waarom het niet lukt.
Beetje makkelijk om alleen de uitgever de schuld te geven. Die doen dat niet voor hun lol lijkt mij.
Niet dat het mij heel veel uitmaakt. Doe CoD ghost waarschijnlijk zelfs op current gen
Aangezien hij op de PS4 het kennelijk wel kan.... Zal het dan nog de engine zijn?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt of aan de capaciteiten van IW (gezien ze hun engine van het jaar nul nog steeds gebruiken) of aan de kracht van de Xbone. Gezien er ook games zijn die 1080p doen is of CoD heel zwaar, of hun engine heel licht
Kan van alles zijn. Feit blijft dat IW het niet voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangezien hij op de PS4 het kennelijk wel kan.... Zal het dan nog de engine zijn?
Samenwerking van HW en engine?
Of support vanuit MS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |