Eerste beelden RollerCoaster Tycoon 4 Mobilequote:Rollercoaster Tycoon 4 is in de maak. Het spel komt naar de iPhone, iPad en iPod Touch. Het zal de eerste game zijn uit de Rollercoaster-franchise die naar de smartphones en tablets van Apple komt. De titel wordt ontwikkeld door iOS-gameontwikkelaar On5.
valt niet echt wat te winnen, eerder Pay or wait, maar desalniettemin een vreselijk principe.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Jump het volgende:
http://rollercoastertycoon.com/
[..]
Eerste beelden RollerCoaster Tycoon 4 Mobile
Yaay. Pay2win dus
Dit idd...quote:Op maandag 17 maart 2014 15:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
valt niet echt wat te winnen, eerder Pay or wait, maar desalniettemin een vreselijk principe.
Port dan tenminste RCT2, dit is gewoon een melkkoe zoals bijna elk IOS/Android spelquote:Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef Jump het volgende:
Het zat er in feite aan te komen. Nadat eerst Transport Tycoon naar ios gekomen was, zouden de adnere games van Chris Saywer ook snel volgen... Het heeft nog niet zo lang geduurd.
ze kunnen makkelijk de grapisch uit rct2 halen alleen een beetje omcodinerenquote:Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef Jump het volgende:
Het zat er in feite aan te komen. Nadat eerst Transport Tycoon naar ios gekomen was, zouden de adnere games van Chris Saywer ook snel volgen... Het heeft nog niet zo lang geduurd.
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:46 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
ze kunnen makkelijk de grapisch uit rct2 halen alleen een beetje omcodineren
Het ziet er zo treurig uit.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Jump het volgende:
http://rollercoastertycoon.com/
[..]
Eerste beelden RollerCoaster Tycoon 4 Mobile
Yaay. Pay2win dus
Met andere woorden, ook een 'verbeterde' versie van de app met facebook integratie vermoedelijk...quote:RollerCoaster Tycoon is back and it's coming to mobile (first)! Rest assured, there is a PC experience in production now for release in Fall 2014. This is just the first step in bringing the series back to its fans this year! We are excited and hope you are too!
Dit inderdaad en die stem onder het filmpje.quote:
Die stem jaquote:Op maandag 17 maart 2014 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad en die stem onder het filmpje.
En het ergste is dat het nog gaat verkopen ook bij de onwetende personenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef davedavy het volgende:
En dan denk je dat SimCity, ook zoiets, een game waar lang geen nieuw deel van kwam, al de grootste comeback flop was. Nou dit gaat het 100% zeker overtreffen.
Betwijfel het, mobile versie is 'gratis' en die PC experience verwacht ik ook eerlijk gezegd. Najaar 2014 is niet een lange productie tijd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
En het ergste is dat het nog gaat verkopen ook bij de onwetende personen
Dit is niet echt een comeback althans in mijn ogen kan dit niet de beoogde comeback zijn, net zoals dungeonkeeper geen comeback heeft gemaakt. Het zijn gewoon twee kutspellen van EA.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef davedavy het volgende:
En dan denk je dat SimCity, ook zoiets, een game waar lang geen nieuw deel van kwam, al de grootste comeback flop was. Nou dit gaat het 100% zeker overtreffen.
met DK ben ik het 100% met je eens, w.b.t. simcity: het zal wel hun visie zijn geweest, maar die strookte totaal niet met wat de old-skool gamers hadden verwachtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit is niet echt een comeback althans in mijn ogen kan dit niet de beoogde comeback zijn, net zoals dungeonkeeper geen comeback heeft gemaakt. Het zijn gewoon twee kutspellen van EA.
Ja oke maar bij Sim City hebben ze in ieder geval in mijn ogen niet het meest dramatisch mogelijke spel afgeleverd, ze hebben een aantal features geimplenteerd (always online) waarmee ze zich erg in de vingers hebben gesneden, en de maps waren te klein. Verder vond ik best veel toevoegingen eigenlijk wel leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
met DK ben ik het 100% met je eens, w.b.t. simcity: het zal wel hun visie zijn geweest, maar die strookte totaal niet met wat de old-skool gamers hadden verwacht
Dat was eigenlijk het enige wat mij irriteerde. Het always online systeem kon ik nog wel mee leven, zo lang als het werkte. De kleine maps baalde ik wel van. Je hebt in dat spel zo veel verschillende opties en je kunt ze nooit allemaal in 1 map kwijt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke maar bij Sim City hebben ze in ieder geval in mijn ogen niet het meest dramatisch mogelijke spel afgeleverd, ze hebben een aantal features geimplenteerd (always online) waarmee ze zich erg in de vingers hebben gesneden, en de maps waren te klein. Verder vond ik best veel toevoegingen eigenlijk wel leuk
De DK voor de telefoon erken ik gewoon niet
ik vond het hele goederen naar productie systeem als extra wel leuk, maar dat werkt denk ik alleen op de kleine schaal van die simcity..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke maar bij Sim City hebben ze in ieder geval in mijn ogen niet het meest dramatisch mogelijke spel afgeleverd, ze hebben een aantal features geimplenteerd (always online) waarmee ze zich erg in de vingers hebben gesneden, en de maps waren te klein. Verder vond ik best veel toevoegingen eigenlijk wel leuk
De DK voor de telefoon erken ik gewoon niet
Laat ik het hoe dan ook zo zeggen: Ik wilde dat de nieuwe RCT meer in de lijn was van de nieuwe simcity in zijn seriequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het hele goederen naar productie systeem als extra wel leuk, maar dat werkt denk ik alleen op de kleine schaal van die simcity..
SC4 was groter grootst enzo. en dat werkt niet met het micromanagment van die productie keten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |