abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_142588256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:54 schreef Beunhaas92 het volgende:
GE-WEL-DIGE serie! Kan niet wachten tot seizoen 2.
We zijn al bij episode 2 van seizoen 2.
pi_144487662
S02E08 was echt nice. _O_ Geweldige serie.
If not now, then when.
  Admin zaterdag 13 september 2014 @ 16:33:09 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144487776
Ik geloof dat ik het tweede seizoen een stuk sterker vind dan het eerste. Which is good. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144487936
Hmmm ik ben afgehaakt bij s02e03, het wordt dus beter? Ik ergerde me vooral aan de familie drama shit.
pi_144487989
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ik geloof dat ik het tweede seizoen een stuk sterker vind dan het eerste. Which is good. :)
Ik vond S01E01 erg nice en was gelijk hooked, 2,3,4 vond ik matig, maar daarna werd het snel beter. S2 is idd sterk, zin in de volgende aflevering.

Mickey Donovan; fucking eindbaas. _O-
If not now, then when.
pi_144488033
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:39 schreef JDx het volgende:
Hmmm ik ben afgehaakt bij s02e03, het wordt dus beter? Ik ergerde me vooral aan de familie drama shit.
Ja, er is wel veel familie drama, maar het stoort me niet echt. Alhoewel in de laatste aflevering Abby Donovan mij echt op de zenuwen begon te werken. Ik vind het een leuke serie iig.
If not now, then when.
pi_144488718
ray zijn vrouw en dochter zijn zoals bij brody zijn vrouw en dochter in homeland ergerlijk , khad dat bij skyler of hoe noemt ze in breaking bad ook , maar die haatte ik op het einde dan ook meer en haar had ik de kanker toegewenst
pi_144613520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef cva het volgende:
ray zijn vrouw en dochter zijn zoals bij brody zijn vrouw en dochter in homeland ergerlijk , khad dat bij skyler of hoe noemt ze in breaking bad ook , maar die haatte ik op het einde dan ook meer en haar had ik de kanker toegewenst
:')
  Admin woensdag 17 september 2014 @ 07:05:22 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144613633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef cva het volgende:
ray zijn vrouw en dochter zijn zoals bij brody zijn vrouw en dochter in homeland ergerlijk , khad dat bij skyler of hoe noemt ze in breaking bad ook , maar die haatte ik op het einde dan ook meer en haar had ik de kanker toegewenst
Je bedoelt dat ze je afleiden van het hoofdverhaal? Want dat is bij Ray Donovan nou juist niet zo; het gaat over het feit dat Mister Regelaar het thuis allemaal een stuk minder strak voor elkaar heeft. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144615768
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef cva het volgende:
ray zijn vrouw en dochter zijn zoals bij brody zijn vrouw en dochter in homeland ergerlijk , khad dat bij skyler of hoe noemt ze in breaking bad ook , maar die haatte ik op het einde dan ook meer en haar had ik de kanker toegewenst
Ik heb precies hetzelfde, misschien haten we gewoon vrouwen die zich bemoeien met ons leven :')

heb verder wel een lieve vriendin enzo hoor, maar van haar mocht Skyler ook dood O+
pi_144825140
inmiddels een paar weken bij en elke maandag snel de nieuwste aflvering het kijken. Heerlijke serie, kwa opzet met werk/familie doet het me wat aan the sopranos denken. Vind hier itt veel andere series de familieverhalen ook niet zo irritant, al worden ze er dit seizoen wel wat met de haren bijgesleept zoals nu dat zoontje ook die toevallig in het appartement bij opa komt.

Verder wel een goeie aflevering gisteren, jammer het alweer de voorlaatste van het seizoen was. Maar dé ster van de serie is natuurlijk Jon Voight, vond hem altijd al een topacteur maar hier is ie fenomenaal. En Liev Schreiber was ik nooit echt van onder de indruk maar in deze rol is ie prima.
pi_144826231
Het is een toffe serie, maar het komt nogal rommelig over soms... daar stoor ik me wel eens aan. Zoals die verhaallijn van Mickey die mag werken als consultant van een filmstudio. Door een ruzie op een feestje is dat lijntje een episode later alweer klaar. Black Irish die de ene dag een hekel heeft aan Mickey en niet wil meedoen met de heist en een episode later wel de getaway driver is. Niet gevolgd hoe dit kwam.

Ben wel benieuwd naar de season final aanstaande maandag; veel verhaallijnen die nog tot een einde moeten komen en ben benieuwd hoe ze dat gaan doen (Cookie Brown en het filmpje van de moord op ReKon en MG Washington dat Ray heeft, Terry die opgepakt is door het verraad van die reclasseringsambtenaar, die reporter van de Boston Globe en haar verhaal over de FBI en de moord op Sully Sullivan, Mickey Donovan being Mickey Donovan...)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144826364
En ik vind die kinderen echt superirritant. Dat zoontje is echt een fucking mietje en Bridget is maar een miep.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144827117
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:24 schreef Nielsch het volgende:
Het is een toffe serie, maar het komt nogal rommelig over soms... daar stoor ik me wel eens aan. Zoals die verhaallijn van Mickey die mag werken als consultant van een filmstudio. Door een ruzie op een feestje is dat lijntje een episode later alweer klaar. Black Irish die de ene dag een hekel heeft aan Mickey en niet wil meedoen met de heist en een episode later wel de getaway driver is. Niet gevolgd hoe dit kwam.

Ben wel benieuwd naar de season final aanstaande maandag; veel verhaallijnen die nog tot een einde moeten komen en ben benieuwd hoe ze dat gaan doen (Cookie Brown en het filmpje van de moord op ReKon en MG Washington dat Ray heeft, Terry die opgepakt is door het verraad van die reclasseringsambtenaar, die reporter van de Boston Globe en haar verhaal over de FBI en de moord op Sully Sullivan, Mickey Donovan being Mickey Donovan...)
klopt wel ja, soms zijn er wat slordigheden maar in het algemeen vind ik eigenlijk elke aflevering wel de moeite waard. Echte fillers zijn er niet en het verhaal loopt wel lekker door. De kids hoeven voor mij ook niet maar zoals gezegd, ze kunnen irritanter zijn in series. Vond het bijv wel vreemd dat die fbi agent zich zo snel door de kop knalt.

Cookey Brown vind ik wel een coole gast trouwens, echt zo een badass waar niet mee te fokken valt :D hopelijk overleeft hij volgende week. Hij zal wel gaan flippen nu Ray dat filmpje niet afgeleverd heeft. En verder zijn er idd nog heel wat dingen die afgehandeld gaan worden, wordt een goede finale. Kan niet anders :P
  maandag 29 september 2014 @ 21:40:26 #40
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_145034377
OHMY GAAAWDD _O_ _O_ net laatste aflevering gekeken. Wat een bazenserie, nu wachten tot seizoen 3 begint :'(
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Admin maandag 29 september 2014 @ 22:20:34 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145036187
Hele sterke finale. Alles netjes opgeruimd. Misschien iets te veel in één aflevering, maar het was erg boeiend om te zien, met een hele goede cast om het te laten zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_145050616
vond het een beetje tegenvallen. Alles ging wel heel erg makkelijk, vooral met cooky brown. Even paf paf en zijn crew laat het allemaal maar gebeuren. Wel veel plotjes die volgend seizoen kunnen vullen zoals dat dit seizoen gebeurde met de naslaap van Sully.

Mooi dat het Mickey eindelijk meezit met zijn (grappige) visioen en de miljoen winst want zo een slechte vent is het ook weer niet. En Terry moet niet zo zeuren, hij wilde zelf meedoen en dan moet ie niet boos op papa zijn.
pi_145208673
TVP.

The Season 2 finale of 'Ray Donovan' entitled "The Captain" just concluded on Sunday and now it has been confirmed that the crime drama television series on Showtime has been renewed for a third season, which will air sometime in 2015.

TV / [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2013/2014 #7
జ్ఞ‌ా
pi_145210661
Seizoen 2 begon sterk, had een wat minder middenstuk en eindigde met een knal. Ray ruimt even flink op zodat we niet nog eens een seizoen met Cookie zitten die hem in z'n zak heeft en 'gebruikt'.
Opent weer wat mogelijkheden voor seizoen 3 ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 8 februari 2015 @ 12:33:50 #45
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149467516
Prima serie. Net begonnen met seizoen 1. Tot nu toe erg goed. Mickie (Jon Voight) ^O^ . Wat een baas :D
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_154341343
Ik vind het bijna bizar dat deze serie zo weinig populariteit geniet.
Ray is een fucking held.
I was an atheist until I realized I was God
pi_154350785
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:48 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het bijna bizar dat deze serie zo weinig populariteit geniet.
Ray is een fucking held.
De fucking held van S3E1 was toch echt Mickey Donovan!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154352684
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 04:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De fucking held van S3E1 was toch echt Mickey Donovan!
haha dat is helemaal waar. Sowieso van de serie vind ik, Ray is altijd zo depri en nu helemaal. Maar een uitstekend begin van het seizoen. Dit is zo langzamerhand toch 1 van mijn favoriete lopende series geworden.
pi_154352955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

haha dat is helemaal waar. Sowieso van de serie vind ik, Ray is altijd zo depri en nu helemaal. Maar een uitstekend begin van het seizoen. Dit is zo langzamerhand toch 1 van mijn favoriete lopende series geworden.
Whaha ja die Gary, wat een fucking stomme redneck. Totaal niet door dat hij met een toch best wel keiharde voormalige gangster uit Boston te maken had. Mickey "Fucking" Donovan.

Neem aan dat Ray nog wel meer te maken krijgt met die Finney, anders zouden ze hem niet zo introduceren denk ik. Of gaan ze dit seizoen voor een opdrachtgever-van-de-week?

Wat ik alleen niet snapte was; toen Ray die jongen had "gered" en naar zijn huis reed oefenden ze een verhaal waarin iemand met het geldkoffertje was weggerend. Eenmaal bij z'n opdrachtgever gaf Ray toch het geldkoffertje terug aan z'n opdrachtgever.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_154353012
Owja, ik had gisteren wel even: "ugh, Katie Holmes"...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')