abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 19:34:43 #1
137949 Disana
pi_130486522


21 januari 2012 heeft Laura het eiland Sint Maarten bereikt en daarmee haar wereldreis voltooid.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie is Laura?
Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom: Als jongste wil zij rondom de wereld zeilen. Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? :? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) ontvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht?
En who de fok was mister Mercer?! :?
En wie is Gerard van Erp? Conferencier en Laura-adept?

Update 25 augustus 2012:
Laura is met haar scheepsmaat Bruno op weg naar haar geboorteplaats Whangarei. Zij wil daar haar toekomst inrichten, maar naar verluidt is er vooralsnog helemaal niets voor haar geregeld. Hoe gaat Laura zich hieruit redden?

En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Reden genoeg dus voor deze geanimeerde discussie! :Y

Update 6 november 2012:
Laura is op weg naar Auckland om zich daar te vestigen. Laura zal hier een leven opbouwen waarbij ze zeilles gaat geven aan kinderen. Daarnaast gaat Laura meedoen met zeilwedstrijden, waaronder de Sydney-Hobart race.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De harde kern van posters:

avatar.png BabeWatcher ("Laura is fantasties! *O* ")

xc0ysg.jpg spuitje ("Laura is net Pinokkio" en tevens de enige echte ontdekker van de Guppy-tas),

noiconn.png Enneacanthus_Obesus ("Hoe zeer kan Laura zichzelf tegenspreken?!")

disana2.jpg Disana ("Van die blog klopt niets! Slapen en tegelijkertijd in de storm varen?, ja hoor! :P ")

wereldbol1.JPG livelink ("Ik hoop dat Laura de positieve flow weer snel te pakken krijgt")

noiconn.png svetan (Troll, Dick Dekker of gewoon Mr. Badguy?)

Mexklein.jpg RobertoCarlos, tevens maker van de OP ("Ik vertrouw die Henk niet helemaal")

noiconn.png wich ("Laura heeft het gewoon goed geregeld")

noiconn.png Hammondorgel ("ER IS GEEN VOLGBOOT!!!!!! :N ")

wksp3c.JPG sp3c ("owja ik mod dit hele spektakel")

zoso.jpg Spijkerbroek ("Ach, ze heeft ook de motor nog.")

Tide.jpg Tide (" http://solozeilster.hyves.nl/ ")

Eclipse%20klein.jpg Motorboot ("Zeilersspirit zit in ieder geval in d'r bloed! ")

noiconn.png MrFoureyes ("Die Mercer mediablokkade is inderdaad onverdraaglijk!")
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Topicreeks: Laura Dekker
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 19:40:19 #2
137949 Disana
pi_130486759
Zoals Babewatcher reeds postte, begint vanavond het spelprogramma Atlas waarin Laura meedoet. De deelnemers volgen een handelsroute vol gevaarlijke en mysterieuze opdrachten in het Marokkaanse Atlasgebergte.

In de VPRO-gids van deze week staat op pagina 40 naar aanleiding van dit programma een heel artikel over Laura inclusief telefonisch interview. Mijn scanner is niet aangesloten, mogelijk kan iemand anders het scannen. Een verkorte versie staat online:
http://www.vpro.nl/lees/gids/dagtips/2013/34/maandag.html
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 20:40:28 #3
137949 Disana
pi_130502431
Voor degene die het interesseren ik kan je vanuit een gerucht alweer een nieuwtje vertellen omtrent "Laura". Haar jongere zusje Kim (14 jaar) wordt momenteel door juridisch getouwtrek bij haar moeder ontnomen door haar vader om op een internationale zeilkamp te mogen gaan voor zes maanden. Ik voel het aan mijn water dat Pa lief zo publieksgeil is, dat hij zijn nieuwe kans schoon ziet om Kim het stokje over te laten nemen van Laura.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:18:04 #5
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_131085652


Zeilmeisje heeft Duitse vriend (30)

AMSTERDAM -
Zeilmeisje Laura Dekker (17) heeft een Duitse vriend die bijna twee keer zo oud is als zijzelf.

Dekker, die met veertien jaar als jongste mens op aarde solo rond de wereld zeilde, is gelukkig met Daniel, een 30-jarige oosterbuur uit Bonn.
Samen leven ze op Laura’s boot ’Guppy’ voor de kust van Nieuw-Zeeland. Dat vertelde Laura aan Duitse journalisten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vriend__30___.html
pi_131085913
oke maar is ze eigenlijk al klaar met de reis rond de wereld met haar zeilboot ?
pi_131091828
:')
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 13:41:33 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131092906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:38 schreef arjan1212 het volgende:
oke maar is ze eigenlijk al klaar met de reis rond de wereld met haar zeilboot ?
Solo om de wereld zeilen? :? Is ze eigenlijk al begonnen? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_131110027
Laura is verstandig. Niet met een cultuurverrijkende puber, maar met een wijze, iets oudere man gaan.
Het is ook weer die typisch rechtse zure Telegraafmanier van nieuws: "bijna 2x zo oud als zijzelf"

Laura (17, vanaf volgende week 18 jaar)
18 x 2 = 36
vriend is 6 jaar jonger dan dat, ja, echt bijna, je bent alleen twee Olympische Spelen en 4 nieuwe Nederlandse kabinetten verder.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_131112441
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 02:21 schreef MakkieR het volgende:
Voor degene die het interesseren ik kan je vanuit een gerucht alweer een nieuwtje vertellen omtrent "Laura". Haar jongere zusje Kim (14 jaar) wordt momenteel door juridisch getouwtrek bij haar moeder ontnomen door haar vader om op een internationale zeilkamp te mogen gaan voor zes maanden. Ik voel het aan mijn water dat Pa lief zo publieksgeil is, dat hij zijn nieuwe kans schoon ziet om Kim het stokje over te laten nemen van Laura.
Zeilmeisje Kim ^O^
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:09:44 #11
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_131125330
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef aloa het volgende:

[..]

Zeilmeisje Kim ^O^
Zijn er al picca's? :7
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_131149696
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:18 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]

Zeilmeisje heeft Duitse vriend (30)

AMSTERDAM -
Zeilmeisje Laura Dekker (17) heeft een Duitse vriend die bijna twee keer zo oud is als zijzelf.

Dekker, die met veertien jaar als jongste mens op aarde solo rond de wereld zeilde, is gelukkig met Daniel, een 30-jarige oosterbuur uit Bonn.
Samen leven ze op Laura’s boot ’Guppy’ voor de kust van Nieuw-Zeeland. Dat vertelde Laura aan Duitse journalisten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vriend__30___.html
Schandalig :(
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_131163935
Ik hoorde dat haar boek in september eindelijk uitgebracht wordt?
Of is dit al oud nieuws? If ja then sorry.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_131164306
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde dat haar boek in september eindelijk uitgebracht wordt?
Of is dit al oud nieuws? If ja then sorry.
Het boek is al uit. Te koop bij de betere boekhandel of online.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_131164375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Het boek is al uit. Te koop bij de betere boekhandel of online.
Oh, ik bedoelde niet dat ik het ga kopen.
Ammenooitnie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_131164987
Die vriend is een pedo.
Ура для россии
pi_131165089
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Die vriend is een pedo.
Ze is bijna 18. Zoek maar eens op wat "pedo" precies betekent.
Maar het is op z'n minst een :|W waard.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_131169699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura is verstandig. Niet met een cultuurverrijkende puber, maar met een wijze, iets oudere man gaan.
Het is ook weer die typisch rechtse zure Telegraafmanier van nieuws: "bijna 2x zo oud als zijzelf"

Laura (17, vanaf volgende week 18 jaar)
18 x 2 = 36
vriend is 6 jaar jonger dan dat, ja, echt bijna, je bent alleen twee Olympische Spelen en 4 nieuwe Nederlandse kabinetten verder.
Oh, dus dat is Svetan!
pi_131170261
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh, dus dat is Svetan!
_O_ ^O^
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † zaterdag 14 september 2013 @ 19:42:40 #20
137949 Disana
pi_131172517
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh, dus dat is Svetan!
:D
pi_131175479
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Die vriend is een pedo.
Aanstaande vrijdag is die vriend een ex-pedo, want dan wordt Laura 18 *O*
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_131176544
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Die vriend is een pedo.
Niet waar, is guppy love.
pi_131302518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:18 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]

Zeilmeisje heeft Duitse vriend (30)

AMSTERDAM -
Zeilmeisje Laura Dekker (17) heeft een Duitse vriend die bijna twee keer zo oud is als zijzelf.

Dekker, die met veertien jaar als jongste mens op aarde solo rond de wereld zeilde, is gelukkig met Daniel, een 30-jarige oosterbuur uit Bonn.
Samen leven ze op Laura’s boot ’Guppy’ voor de kust van Nieuw-Zeeland. Dat vertelde Laura aan Duitse journalisten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vriend__30___.html
Anno 2013 kijk ik hier allang niet meer van op. In de jaren zestig speelden meisjes van 15 met poppen. Nu gaan die leeftijdsgenoten naar de discotheek, trachten alcohol te drinken en heeft elk puberale chick maar een bezigheid waar ze zich mee bezighouden. Boys O-)
pi_131324983
Ach welnee. Dit is echte liefde, dat zie je zo. Laura is echt veel te intelligent om met de eerste jongen die ze tegenkomt mee te gaan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_131350623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Ach welnee. Dit is echte liefde, dat zie je zo. Laura is echt veel te intelligent om met de eerste jongen die ze tegenkomt mee te gaan.
Quoted voor het nageslacht _O-
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_131389898
*O* 18 jaar vandaag *O*

Lieve Laura, gefeliciteerd met deze prachtige leeftijd!
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_131395738
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef BabeWatcher het volgende:
*O* 18 jaar vandaag *O*

Lieve Laura, gefeliciteerd met deze prachtige leeftijd!
Kleine meisjes worden groot. Laura is dus nu officieel een volwassene.
Hallo
pi_131395778
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:39 schreef clavier het volgende:

[..]

Kleine meisjes worden groot. Laura is dus nu officieel een volwassene.
Gisteren was haar vriend nog een gehaat pedofiel, vandaag is het een gezonde man die van jonge vrouwen houdt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_131404056
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Gisteren was haar vriend nog een gehaat pedofiel, vandaag is het een gezonde man die van jonge vrouwen houdt.
Dat zal toch wel meevallen? Pedo is ie beslist niet vanwege een 17-jarige vriendin.
pi_131405541
Vanaf 16 is hier legaal...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_131684577
Na lange tijd weer even op deze site nadat de zeilgeinteresserden hier in Duitsland nu eindelijk het langverwachte boek hebben en Laura hier een paar presentaties houd.

18 jaar geworden en niets van alle negatieve vorspellingen en roddels uit Nederland is uitgekomen!
Ze heeft precies gedaan wat ik lang geleden al voorspeld had (Nieuw zeelands diploma middelbare school en nog diverse andere zaken) en ze is nu ook niet bepaald van de honger omgekomen.
Ook is ze na haar recordrondje om de wereld niet in een zwart gat gevallen en heeft op haar 18de nu al meer van de wereld en zijn culturen gezien als de minister van buitenlandse zaken.
Ik denk ook dat we de komende jaren nog wel meer van haar, en haar zeilkunsten, zullen horen.

Het word nu echt tijd dat Nederland ook eens op het idee komt haar als voorbeeld voor de jeugd te gaan zien (wat ze in vele landen al is). De heksenjacht die de nederlandse overheid, organisaties en burgers op Laura hebben gehouden is voor een geciviliseerd land toch echt wel beschamend. Hier in Duitsland is men er trots op dat Laura ook nog een duitse pas in de zak heeft en dus ook een beetje van hun waarbij het feit dat ze deze presentaties in het duits houd haar extra applaus oplevert.
pi_131684776
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef svetan het volgende:
Na lange tijd weer even op deze site nadat de zeilgeinteresserden hier in Duitsland nu eindelijk het langverwachte boek hebben en Laura hier een paar presentaties houd.

18 jaar geworden en niets van alle negatieve vorspellingen en roddels uit Nederland is uitgekomen!
Ze heeft precies gedaan wat ik lang geleden al voorspeld had (Nieuw zeelands diploma middelbare school en nog diverse andere zaken) en ze is nu ook niet bepaald van de honger omgekomen.
Ook is ze na haar recordrondje om de wereld niet in een zwart gat gevallen en heeft op haar 18de nu al meer van de wereld en zijn culturen gezien als de minister van buitenlandse zaken.
Ik denk ook dat we de komende jaren nog wel meer van haar, en haar zeilkunsten, zullen horen.

Het word nu echt tijd dat Nederland ook eens op het idee komt haar als voorbeeld voor de jeugd te gaan zien (wat ze in vele landen al is). De heksenjacht die de nederlandse overheid, organisaties en burgers op Laura hebben gehouden is voor een geciviliseerd land toch echt wel beschamend. Hier in Duitsland is men er trots op dat Laura ook nog een duitse pas in de zak heeft en dus ook een beetje van hun waarbij het feit dat ze deze presentaties in het duits houd haar extra applaus oplevert.
Volgens mij heeft Laura juist haar best gedaan om buiten de media-aandacht te blijven. Van een heksenjacht is geen sprake. Ze mocht immers gaan maar zij brak alle afspraken. Heeft Laura een diploma gehaald op de middelbare school in Nieuw Zeeland?
Ik heb ook nog niet begrepen dat men in Duitsland trots is op het feit dat ze een Duits paspoort heeft. En houdt ze haar presentaties idd in het Duits?
pi_131684979
Laura heeft een Nieuw Zeelands highschool diploma en ze houd haar presentaties idd in het Duits (2 leden van de lokale zeilclub waren erbij).
  † In Memoriam † zondag 29 september 2013 @ 20:17:49 #34
137949 Disana
pi_131685055
Ik heb alleen maar gelezen dat ze de ene vakantie na de andere houdt met af en toe een presentatie. Over school is bij mijn weten nooit iets gezegd.
  zondag 29 september 2013 @ 20:19:46 #35
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_131685117
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
Ik heb alleen maar gelezen dat ze de ene vakantie na de andere houdt met af en toe een presentatie. Over school is bij mijn weten nooit iets gezegd.
Ze is een drop-out toch? Gaan we weinig tot niets meer van vernemen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  † In Memoriam † zondag 29 september 2013 @ 20:22:40 #36
137949 Disana
pi_131685226
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze is een drop-out toch? Gaan we weinig tot niets meer van vernemen.
Zo kun je het noemen. Feit is dat er nog steeds geld is voor haar reizen; ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.
pi_131685244
@Disana

Dat met de school staat niet alleen op Laura's site maar is op een presentatie hier in Duitsland ook bij navraag bevestigd. Overigens houd Laura vele presentaties in diverse landen.
  † In Memoriam † zondag 29 september 2013 @ 20:27:40 #38
137949 Disana
pi_131685440
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:23 schreef svetan het volgende:
@Disana

Dat met de school staat niet alleen op Laura's site maar is op een presentatie hier in Duitsland ook bij navraag bevestigd. Overigens houd Laura vele presentaties in diverse landen.
Ik ben het nergens tegen gekomen. Heb je een quote of althans een datum?
pi_131685683
@Disana

Zoek het zelf maar op in Laura's blog..... was een paar maanden nadat ze was aangekomen maar nog voor ze haar eigen auto had. Het was maar een regeltje waarin dit werd meegedeeld. In dat zelfde blog staat ook wat over een maritime vervolgopleiding.
  † In Memoriam † zondag 29 september 2013 @ 20:35:19 #40
137949 Disana
pi_131685835
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef svetan het volgende:
@Disana

Zoek het zelf maar op in Laura's blog..... was een paar maanden nadat ze was aangekomen maar nog voor ze haar eigen auto had. Het was maar een regeltje waarin dit werd meegedeeld. In dat zelfde blog staat ook wat over een maritime vervolgopleiding.
Ik geloof er niets van. Heb haar blog gevolgd en ben het nooit tegengekomen.
pi_131687839
@Disana

Blog van 21.12.2012 - je moet ook lezen wat je niet bevalt!

quote:
After I passed my school exams, I got accepted to Maritime School which will start after the summer holidays. It's really exciting but I still have a lot to arrange and prepare for it. It will be a great opportunity, as I will be studying for a few years toward my goal of becoming a captain on the big mega-yachts.


[ Bericht 72% gewijzigd door svetan op 29-09-2013 21:59:34 ]
pi_131687841
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef svetan het volgende:
Na lange tijd weer even op deze site nadat de zeilgeinteresserden hier in Duitsland nu eindelijk het langverwachte boek hebben en Laura hier een paar presentaties houd.

18 jaar geworden en niets van alle negatieve vorspellingen en roddels uit Nederland is uitgekomen!
Ze heeft precies gedaan wat ik lang geleden al voorspeld had (Nieuw zeelands diploma middelbare school en nog diverse andere zaken) en ze is nu ook niet bepaald van de honger omgekomen.
Ook is ze na haar recordrondje om de wereld niet in een zwart gat gevallen en heeft op haar 18de nu al meer van de wereld en zijn culturen gezien als de minister van buitenlandse zaken.
Ik denk ook dat we de komende jaren nog wel meer van haar, en haar zeilkunsten, zullen horen.

Het word nu echt tijd dat Nederland ook eens op het idee komt haar als voorbeeld voor de jeugd te gaan zien (wat ze in vele landen al is). De heksenjacht die de nederlandse overheid, organisaties en burgers op Laura hebben gehouden is voor een geciviliseerd land toch echt wel beschamend. Hier in Duitsland is men er trots op dat Laura ook nog een duitse pas in de zak heeft en dus ook een beetje van hun waarbij het feit dat ze deze presentaties in het duits houd haar extra applaus oplevert.
_O_
Laura is nu te zien op de Nationale Nederlandse Staatstelevisie, in een avonturen/survivalspel in de woestijn van Marokko. Dit is in juli dit jaar opgenomen.

Laura is een geweldige jonge vrouw en zou inderdaad als voorbeeld moeten dienen. Laura's deelname aan het voornoemde programma heeft veel ogen doen openen. Waar mensen haar voorheen als rebelse puber zagen, zien ze nu in dat Laura wel degelijk een begaafde vrouw is.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_131688166
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Laura is een geweldige jonge vrouw en zou inderdaad als voorbeeld moeten dienen. Laura's deelname aan het voornoemde programma heeft veel ogen doen openen. Waar mensen haar voorheen als rebelse puber zagen, zien ze nu in dat Laura wel degelijk een begaafde vrouw is.
:').
pi_131703445
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

_O_
Laura is nu te zien op de Nationale Nederlandse Staatstelevisie, in een avonturen/survivalspel in de woestijn van Marokko. Dit is in juli dit jaar opgenomen.

Laura is een geweldige jonge vrouw en zou inderdaad als voorbeeld moeten dienen. Laura's deelname aan het voornoemde programma heeft veel ogen doen openen. Waar mensen haar voorheen als rebelse puber zagen, zien ze nu in dat Laura wel degelijk een begaafde vrouw is.
Ze heeft geld nodig, dus wil ze nu wel meewerken aan filmopnames.
pi_131705130
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef svetan het volgende:
@Disana

Blog van 21.12.2012 - je moet ook lezen wat je niet bevalt!

[..]

Dat is gemakkelijk om dat te schrijven.....de zomerholiday in NZ is afgelopen in February, ik heb in haar blogs vanaf die tijd niks gezien wat op studeren leek....overigens hoef je helemaal geen highschool diploma te hebben om een cusus te volgen bij de Maritime School

Zie hier de requierements:Seatime Requirements:
36 months in deck capacity on vessels of at least 12m, including 6 months performing watchkeeping under the supervision of a certificated officer.
Minimum Age:
19 years old.
Further Requirements:
Note that you must complete and submit a Training Record Book before you can be examined for the oral examination.
NOTE: You must apply for and receive a MARITIME NZ Examination Permit before you can take the final oral examination.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_131706615
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2013 12:24 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Dat is gemakkelijk om dat te schrijven.....de zomerholiday in NZ is afgelopen in February, ik heb in haar blogs vanaf die tijd niks gezien wat op studeren leek....overigens hoef je helemaal geen highschool diploma te hebben om een cusus te volgen bij de Maritime School

Zie hier de requierements:Seatime Requirements:
36 months in deck capacity on vessels of at least 12m, including 6 months performing watchkeeping under the supervision of a certificated officer.
Minimum Age:
19 years old.
Further Requirements:
Note that you must complete and submit a Training Record Book before you can be examined for the oral examination.
NOTE: You must apply for and receive a MARITIME NZ Examination Permit before you can take the final oral examination.
Dus of het is een leugen, of ze bedoelde een toelatingsexamen. Niks middelbare schooldiploma dus.
  † In Memoriam † maandag 30 september 2013 @ 13:37:56 #47
137949 Disana
pi_131706836
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef svetan het volgende:
@Disana

Blog van 21.12.2012 - je moet ook lezen wat je niet bevalt!

[..]

Ik heb het gevonden en ik betwijfel of het de waarheid is. Want ze is voortdurend onderweg, nergens lees je iets over school. Ook lees je vervolgens nergens iets terug over die maritime school; ze is nog steeds aan het reizen.
  maandag 30 september 2013 @ 18:09:51 #48
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_131714146
Het is natuurlijk weer het verstoren van het feestje, maar eigenlijk vind ik het niet zo heel enorm bijzonder dat Zeilmeisje een presentatie in het Duits geeft. Dat moeten namelijk (in dat achterlijke Nederland) heel veel Nederlandse studenten doen die Duits in hun keuzepakket hebben. Met een Duitse moeder en een Duitse vriend moet het dan toch wel mogelijk zijn om een presentatie over een bekend onderwerp in het Duits te geven.

Die enorme belangstelling valt ook wel mee: op http://www.yacht.de/panor(...)z-normal/a83555.html hebben ze het over 100 bezoekers die haar presentatie bijwoonden. Dat is (met dank aan die geweldig slechte kwaliteit van het Nederlandse onderwijs) net drie schoolklassen. Het viel me overigens op dat in een of ander Duits ontbijtshowprogramma een paar weken terug Zeilmeisje moest worden gedubt in het Duits. Zal toch niet zijn geweest omdat haar Duits zo perfect is.

Maar daar gaat het natuurlijk allemaal niet om. Wat we hier wel hebben is iemand zonder opleiding of baan, die zich ervoor inspant om zover mogelijk van haar familie weg te blijven. Af en toe komen er bezwerende geluiden zoals dat Nieuwzeelandse schooldiploma dat haar zou zijn uitgereikt na "testen", de toelating tot een universitaire opleiding of de toekomstige carriere als kapitein op een groot schip. Ik denk dat de kans het grootst is dat het toch wat anders gaat lopen.
pi_131718782
@Disana

quote:
Ik heb het gevonden en ik betwijfel of het de waarheid is. Want ze is voortdurend onderweg, nergens lees je iets over school. Ook lees je vervolgens nergens iets terug over die maritime school; ze is nog steeds aan het reizen.
Zeg nu maar ronduit dat jij denkt dat ze liegt.... als je dat bij mij, zonder een vorm van bewijs, zou uithalen dan kreeg je een proces aan je broek!

School/ studie betekent in Nederland dat je met een aantal mensen in een kleine ruimte opgehokt zit en je 80% van de tijd verveelt. In andere landen gaat men daar een andere weg en laat men de mensen zelf (ook thuis) studeren en is de school er alleen maar voor regelmatige seminars en praktijkvakken. Zelf heb ik op deze manier, naast een werdag van 40 uur, mijn studie tot een goed einde gebracht.
Laura heeft op deze manier al reizende rond de wereld de highschool gedaan dus zal ze, ook al is ze veel onderweg, geen moeite hebben ook de volgende droom (captain) waar te maken.
  † In Memoriam † maandag 30 september 2013 @ 20:22:02 #50
137949 Disana
pi_131718961
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef svetan het volgende:
@Disana

[..]

Zeg nu maar ronduit dat jij denkt dat ze liegt.... als je dat bij mij, zonder een vorm van bewijs, zou uithalen dan kreeg je een proces aan je broek!

School/ studie betekent in Nederland dat je met een aantal mensen in een kleine ruimte opgehokt zit en je 80% van de tijd verveelt. In andere landen gaat men daar een andere weg en laat men de mensen zelf (ook thuis) studeren en is de school er alleen maar voor regelmatige seminars en praktijkvakken. Zelf heb ik op deze manier, naast een werdag van 40 uur, mijn studie tot een goed einde gebracht.
Laura heeft op deze manier al reizende rond de wereld de highschool gedaan dus zal ze, ook al is ze veel onderweg, geen moeite hebben ook de volgende droom (captain) waar te maken.
Moet je er wel eerst achter komen wie ik echt ben, svetan :D

Laten we zeggen dat ik denk dat ze het een beetje handig formuleert zodat het líjkt alsof ze de middelbare school heeft gehaald. Maar vervolgens hoor je niets meer over die scheepsopleiding, die ze volgens haar eigen zeggen allang had moeten beginnen.

Nee echt, het enige dat ik haar zie doen is rondreizen (op wiens kosten en op welke titel) :)
pi_131724688
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:37 schreef Disana het volgende:
Ook lees je vervolgens nergens iets terug over die maritime school; ze is nog steeds aan het reizen.
Jawel hoor:
quote:
15-2-2013
By now, Maritime School back in Auckland has started. I decided not to attend school after all.
;)

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef svetan het volgende:
School/ studie betekent in Nederland dat je met een aantal mensen in een kleine ruimte opgehokt zit en je 80% van de tijd verveelt. In andere landen gaat men daar een andere weg
Lol, je beseft dat ze hier zelfs nog schooluniformen hebben?!
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  † In Memoriam † maandag 30 september 2013 @ 22:06:48 #52
137949 Disana
pi_131724757
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef Logical het volgende:

Jawel hoor:

[..]

;)

[..]
Tsk, geen wonder dat ik het vergeten ben. Hoe voorspelbaar weer :D
pi_131737302
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef svetan het volgende:
@Disana

[..]

Zeg nu maar ronduit dat jij denkt dat ze liegt.... als je dat bij mij, zonder een vorm van bewijs, zou uithalen dan kreeg je een proces aan je broek!

School/ studie betekent in Nederland dat je met een aantal mensen in een kleine ruimte opgehokt zit en je 80% van de tijd verveelt. In andere landen gaat men daar een andere weg en laat men de mensen zelf (ook thuis) studeren en is de school er alleen maar voor regelmatige seminars en praktijkvakken. Zelf heb ik op deze manier, naast een werdag van 40 uur, mijn studie tot een goed einde gebracht.
Laura heeft op deze manier al reizende rond de wereld de highschool gedaan dus zal ze, ook al is ze veel onderweg, geen moeite hebben ook de volgende droom (captain) waar te maken.
Ze heeft gewoon geen diploma. En ik denk dat je liegt. Klaag je me nu aan? :')
pi_131741406
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef Logical het volgende:

[..]

Jawel hoor:

[..]

;)
Jeetje! Dat had ik nou ECHT niet verwacht! :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:30:27 #55
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_132017484
Is Zeilmeisje uit het programma gegooid? Gewoon omdat ze de beste was?

Henk 09-10-2013

Ik heb de laatste aflevering van Atlas gezien. Wat een clubje ratten: het lijkt net Jeugdzorg inderdaad. En jij moet een kopje kleiner worden gemaakt omdat je de beste bent - waar hebben we dat eerder gezien? Jij bent absoluut de allerbeste en elk team mag in zijn handen knijpen als ze jou als lid mogen hebben. Je bent de enige die kan navigeren, degene met de meeste energie, je bent eerlijk en oprecht en gaat heel goed om met iedereen. En natuurlijk wilden ze jou niet als leider: omdat in Nederland iemand als jij gewoon niet wordt geaccepteerd.

www.lauradekker.nl/gastenboek
pi_132018187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef MrFoureyes het volgende:
Is Zeilmeisje uit het programma gegooid? Gewoon omdat ze de beste was?

Henk 09-10-2013

Ik heb de laatste aflevering van Atlas gezien. Wat een clubje ratten: het lijkt net Jeugdzorg inderdaad. En jij moet een kopje kleiner worden gemaakt omdat je de beste bent - waar hebben we dat eerder gezien? Jij bent absoluut de allerbeste en elk team mag in zijn handen knijpen als ze jou als lid mogen hebben. Je bent de enige die kan navigeren, degene met de meeste energie, je bent eerlijk en oprecht en gaat heel goed om met iedereen. En natuurlijk wilden ze jou niet als leider: omdat in Nederland iemand als jij gewoon niet wordt geaccepteerd.

www.lauradekker.nl/gastenboek
Nog niet, omdat de redactie ingreep, maar waarschijnlijk zal het volgende keer gebeuren ;(
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2013 @ 20:52:39 #57
137949 Disana
pi_132018426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef MrFoureyes het volgende:

En natuurlijk wilden ze jou niet als leider: omdat in Nederland iemand als jij gewoon niet wordt geaccepteerd.
Heerlijk toch, die projecterende losers.
pi_132037840
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef MrFoureyes het volgende:
Henk
je bent eerlijk en oprecht
Ik heb een stukje daarvan gezien... was Laura niet degene die een plannetje initieerde en met die andere vrouwen smeedde om hun leider eruit te werken?
Bijzonder eerlijk en oprecht. Zoals we dat van haar kennen ^O^
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_132172399
Dat vervelende wicht is nu op Belgie 1.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_132173937
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Dat vervelende wicht is nu op Belgie 1.
gemist ;( wat was het voor programma?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_132184664
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gemist ;( wat was het voor programma?
Het was Café Corsari op Een.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:37:04 #62
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_132244197
Nu is ze echt uit Atlas - en de fans zijn woedend. Weer een voorbeeld van de spruitjesmentaliteit in Nederland - om over ons verrotte systeem maar te zwijgen.

"Mieke 16-10-2013

De geschiedenis herhaalt zich: weggestemd bij Atlas omdat je de beste bent! Net zoals de Nederlandse ambtenarij jou heeft weggepest omdat jij Nederland in de spiegel liet kijken, en keihard aantoonde hoe verrot het systeem hier is. Veel geluk in Nieuw Zeeland, in een maatschappij waar wel bewondering is voor iemand als jij die de vrijheid zoekt!"

www.lauradekker.nl/gastenboek
pi_132267158
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef MrFoureyes het volgende:
Nu is ze echt uit Atlas - en de fans zijn woedend. Weer een voorbeeld van de spruitjesmentaliteit in Nederland - om over ons verrotte systeem maar te zwijgen.

"Mieke 16-10-2013

De geschiedenis herhaalt zich: weggestemd bij Atlas omdat je de beste bent! Net zoals de Nederlandse ambtenarij jou heeft weggepest omdat jij Nederland in de spiegel liet kijken, en keihard aantoonde hoe verrot het systeem hier is. Veel geluk in Nieuw Zeeland, in een maatschappij waar wel bewondering is voor iemand als jij die de vrijheid zoekt!"

www.lauradekker.nl/gastenboek
_O-
Zo triest dat het weer hilarisch is :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_132267621
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef svetan het volgende:

[..]

Zeg nu maar ronduit dat jij denkt dat ze liegt.... als je dat bij mij, zonder een vorm van bewijs, zou uithalen dan kreeg je een proces aan je broek!

School/ studie betekent in Nederland dat je met een aantal mensen in een kleine ruimte opgehokt zit en je 80% van de tijd verveelt. In andere landen gaat men daar een andere weg en laat men de mensen zelf (ook thuis) studeren en is de school er alleen maar voor regelmatige seminars en praktijkvakken. Zelf heb ik op deze manier, naast een werdag van 40 uur, mijn studie tot een goed einde gebracht.
Laura heeft op deze manier al reizende rond de wereld de highschool gedaan dus zal ze, ook al is ze veel onderweg, geen moeite hebben ook de volgende droom (captain) waar te maken.
Ik denk dat je liegt.
pi_132271031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef MrFoureyes het volgende:
Nu is ze echt uit Atlas - en de fans zijn woedend. Weer een voorbeeld van de spruitjesmentaliteit in Nederland - om over ons verrotte systeem maar te zwijgen.

"Mieke 16-10-2013

De geschiedenis herhaalt zich: weggestemd bij Atlas omdat je de beste bent! Net zoals de Nederlandse ambtenarij jou heeft weggepest omdat jij Nederland in de spiegel liet kijken, en keihard aantoonde hoe verrot het systeem hier is. Veel geluk in Nieuw Zeeland, in een maatschappij waar wel bewondering is voor iemand als jij die de vrijheid zoekt!"

www.lauradekker.nl/gastenboek
Dit dus

Moreel is Laura de winnaar van Atlas, wie de winnaar uiteindelijk ook wordt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:42:15 #66
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_132271403
quote:
Moreel is Laura de winnaar van Atlas, wie de winnaar uiteindelijk ook wordt.
Uiteraard - moreel heeft ze ook een schooldiploma behaald en moreel is ze allang kapitein. En moreel is ze ook op een boot op volle zee geboren.
pi_132271506
Ik volgde die Laura nooit echt, wel wat van gehoord, maar ben onder de indruk van het kind. Dapper meisje met een goed hart.
pi_132273476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Jellereppe het volgende:
Ik volgde die Laura nooit echt, wel wat van gehoord, maar ben onder de indruk van het kind. Dapper meisje met een goed hart.
Over goed hart gesproken.. is er inmiddels bekend hoeveel geld zij gedoneerd kreeg om haar dubieuze recordpoging te bekostigen en dus hoeveel er naar Sea Shepherd is gegaan?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:22:02 #69
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_132281559
Ik heb dit Sea Shepherd wel eens gevraagd. Ze reageerden heel diplomatiek, en meldden dat donaties altijd welkom zijn. Verder verwezen ze mij naar de firma Dekker.
pi_132342532
http://www.een.be/programmas/cafe-corsari/zeil-je-voor-het-eerst

tl;dw:
- Wat voor werk ik doe? Uhhh....
- Ja
- Ja
- Ja
- Ja
- Ze lieten me niet gaan
- Kapteins license moeten ze me nog gewoon even geven
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:14:04 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132342877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:22 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik heb dit Sea Shepherd wel eens gevraagd. Ze reageerden heel diplomatiek, en meldden dat donaties altijd welkom zijn. Verder verwezen ze mij naar de firma Dekker.
0 dus.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132352787
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

0 dus.
Oplichterij, dus.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:23:59 #73
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_132540700
" I am ... very upset over the behaviour of the Dutch authorities. Such things seem rather congenial to totaliarian states as Nazi-Germany, the Sovietunion and the communist DDR in estern Germany many years ago. All these monsters have now disappeard but their homeless ghosts tries to infect even our democraties! Fight always down all corruption and misuse of power. That you have done and been victorious!"

www.lauradekker/gastenboek 24-10-2013

Juist, ja.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:54:11 #74
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_132541324
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:23 schreef MrFoureyes het volgende:
" I am ... very upset over the behaviour of the Dutch authorities. Such things seem rather congenial to totaliarian states as Nazi-Germany, the Sovietunion and the communist DDR in estern Germany many years ago. All these monsters have now disappeard but their homeless ghosts tries to infect even our democraties! Fight always down all corruption and misuse of power. That you have done and been victorious!"

www.lauradekker/gastenboek 24-10-2013

Juist, ja.
Aluhoedje gespot iemand? Wat hebben sommige mensen toch een bizar beeld van de wereld.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  vrijdag 29 november 2013 @ 11:05:18 #75
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_133737588
Nieuw thema:

Zeilmeisje is een genie:

Doug, 28-11-2013

The Winddancers must have been very happy and excited to have such a master sailor and accomplished mechanic on board! I am sure you will manage to overhaul the complete engine with no problem at all - is there anything at all you are unable to do? Best of luck with all your adventures: we can only watch in silent admiration.

Georg 28-11-2013

Hi Laura, on the waters, in your element! Much thanks for exciting news! - By reading your book I realized, when you have time, you are reading good literature. You are very sportive; in very different fields of sports. Also musical talented. You seem to be intelligent, diligent; school you remember as boring, don´t you? Occasionally you absolutely couldn´t understand, why the others didn´t understand you, could you? May it be … you are …gifted?! - Gods best bless for you, and all persons important in your life! Georg - Hi Laura: Once again thank you very much for this update!

http://www.lauradekker.nl/Gastenboek.html
pi_133737665
En ik maar denken dat dit drama wicht al lang op de bodem van een of andere oceaan lag.
pi_133773252
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:05 schreef MrFoureyes het volgende:
Doug, 28-11-2013

The Winddancers must have been very happy and excited to have such a master sailor and accomplished mechanic on board! I am sure you will manage to overhaul the complete engine with no problem at all - is there anything at all you are unable to do? Best of luck with all your adventures: we can only watch in silent admiration.
Als dat toch eens zou kunnen...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 19 januari 2014 @ 02:56:18 #78
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_135665733
Zat net te browsen op imdb en zag opeens dit.

Er wordt dus een docufilm over haar uitgebracht. :7

Hier de trailer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_135669069
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 02:56 schreef VeX- het volgende:
Zat net te browsen op imdb en zag opeens dit.

Er wordt dus een docufilm over haar uitgebracht. :7

Hier de trailer.
"MAIDENTRIP

Everything that has to do with the movie Maidentrip, I prefer to go trough Jillian (the producer), which I'd rather not talk about right this moment as there's still some issues about the film.

Thank you for your understanding.

I am not going to say much about the film Maidentrip, and I won't be representing it as I am not fully standing behind it."

Bron: http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=43&Lit=TEKST
pi_135678395
Ze mag wel wat meer Engelse leerboekjes meenemen bij de volgende reis. :')
pi_136100381
http://www.nu.nl/sport/36(...)senstop-in-haag.html
Stel je voor dat ze mee had willen doen aan deze race... moet ze verd*%&$@ WEER naar dat enge Nederland!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:18:20 #82
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_137264988
Weer eens een bijdrage van een echte fan:

"Rob 28-02-2014

... Ik volg je al vanaf het begin en heb altijd achter je gestaan, en je fel verdedigd als het weer eens negatief over het zeilmeisje ging op feestjes en verjaardagen, zo ontdek je wat voor papagaaien de meeste mensen zijn. Wat de overheid jou geflikt heeft is onbeschrijfelijk, wat een tuig, maar geweldig dat je ze een poepie hebt laten ruiken en dat ze nu wereldwijd voor joker staan.… Je hebt de goede beslissing genomen om nooit meer naar Nederland te komen, er is niet veel meer aan in Nederland, ze verzinnen de meest stomme regeltjes om hun slaafjes te binden, mensen die wat presteren worden gestraft, en mensen die de boel besodemieteren worden ge

www.lauradekker/gastenboek.nl

Hoe zou het leven eruit zien van dit soort fans?
pi_137265147
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:18 schreef MrFoureyes het volgende:

Hoe zou het leven eruit zien van dit soort fans?
Hetzelfde als van alle real life soap volgers.
Te weinig interessante gebeurtenissen in hun eigen leven om zich daar mee bezig te houden, dus dan gaan ze het leven van anderen maar volgen. (en worden dan fans of criticasters....1 pot nat)

Het is maar waar je plezier aan beleefd. -O-
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2014 @ 12:16:55 #84
137949 Disana
pi_137267780
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef Kingstown het volgende:

Hetzelfde als van alle real life soap volgers.
Te weinig interessante gebeurtenissen in hun eigen leven om zich daar mee bezig te houden, dus dan gaan ze het leven van anderen maar volgen. (en worden dan fans of criticasters....1 pot nat)

Het is maar waar je plezier aan beleefd. -O-
}:|
pi_137855815
Maidentrip is op vrijdag 21 maart te zien bij BNN op 3

http://broadcastmagazine.nl/maidentrip-docu-zeilmeisje-bij-bnn/
pi_137856076
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Hammondorgel het volgende:
Maidentrip is op vrijdag 21 maart te zien bij BNN op 3

http://broadcastmagazine.nl/maidentrip-docu-zeilmeisje-bij-bnn/
Nou, die site heeft ook weer niet verder gekeken dan haar neus lang is:
quote:
Dekker werd geboren op een boot in Nieuw Zeeland
's Kijken of ik vrijdag tijd heb. Zo ja, dan zal ik wel ff kijken hiernaar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137857995
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Hammondorgel het volgende:
Maidentrip is op vrijdag 21 maart te zien bij BNN op 3

http://broadcastmagazine.nl/maidentrip-docu-zeilmeisje-bij-bnn/
*O*
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_137892918
Jeezus hoe kan dat wicht al 63 eigen topics hebben hier op fok :o :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137893161
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:30 schreef TLC het volgende:
Jeezus hoe kan dat wicht al 63 eigen topics hebben hier op fok :o :')
svetan.
'nough said.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:47:31 #90
2651 svann
night-hawk
pi_138008160
Ik dacht BabeWatcher even waarschuwen, maar zoiets ontgaat hem natuurlijk niet.

Oh, het was Hammondorgel, zie ik nu.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:54:40 #91
2651 svann
night-hawk
pi_138008369
Dacht eigenlijk dat dit topic dood was, maar het blijft maar doorkabbelen blijkbaar.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_138008471
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:23 schreef MrFoureyes het volgende:
" I am ... very upset over the behaviour of the Dutch authorities. Such things seem rather congenial to totaliarian states as Nazi-Germany, the Sovietunion and the communist DDR in estern Germany many years ago. All these monsters have now disappeard but their homeless ghosts tries to infect even our democraties! Fight always down all corruption and misuse of power. That you have done and been victorious!"

www.lauradekker/gastenboek 24-10-2013

Juist, ja.
Mooie copy/paste van google translate ofzo. Jezus, blog dan gewoon in het Nederlands als je Engels zo droevig is. Ook echt dat 'fully standing behind it' over die film _O- :')

Sowieso, waarom is deze aandachtshoerpuber nog steeds 'nieuws'?
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 16:05:49 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138008741
quote:
Maidentrip
Documentaire Als de dertienjarige Laura Dekker aankondigt te willen vertrekken om als jongste solozeilster ooit om de wereld te varen, leidt dit tot strijd met de Nederlandse autoriteiten. Bureau Jeugdzorg vindt Laura te jong voor een dergelijk avontuur. In augustus 2010 vertrekt Laura met haar boot en realiseert met een jaar vertraging haar droom. Zij legt als veertienjarig solozeilster in 518 dagen 27.000 mijl af. In een mix van Laura's persoonlijke video- en voiceopnames op zee en intiem beeldmateriaal van locaties, waaronder de Galapagos Eilanden, Frans-Polynesië, Australië en Zuid-Afrika, wordt een mooi beeld gegeven van de jonge Dekker, haar extreme vastberadenheid en moedige geest.
Vrijdag 21 maart 2014, 21:15-22:10, BNN, Nederland 3.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_138016637
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:47 schreef svann het volgende:
Ik dacht BabeWatcher even waarschuwen, maar zoiets ontgaat hem natuurlijk niet.

Oh, het was Hammondorgel, zie ik nu.
O+ alsnog bedankt
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 21:18:19 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138019142
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, die site heeft ook weer niet verder gekeken dan haar neus lang is:
Ze zegt het net toch zelf ook weer. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 21:19:31 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138019197
That will takes weeks.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_138019217
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ze zegt het net toch zelf ook weer. :Y
Klopt, maar in deze reeks is het aannemelijk gemaakt (ook vanwege de uitspraken van haar moeder) dat ze niet op een boot geboren is, maar aan wal in een kliniek.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 21:20:18 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138019230
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt, maar in deze reeks is het aannemelijk gemaakt (ook vanwege de uitspraken van haar moeder) dat ze niet op een boot geboren is, maar aan wal in een kliniek.
I know. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_138019303
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
I know. ;)
Okee, ik weet niet meer wie er bij die discussie waren :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138021306
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hetzelfde als van alle real life soap volgers.
Te weinig interessante gebeurtenissen in hun eigen leven om zich daar mee bezig te houden, dus dan gaan ze het leven van anderen maar volgen. (en worden dan fans of criticasters....1 pot nat)

Het is maar waar je plezier aan beleefd. -O-
Gelukkig hebben wij Fok! *O*

Dit topic leeft nog, niet te geloven :D
pi_138021469
Hoe gaat het nu met haar , woont ze nog in Nederland ?
pi_138021472
Ik heb de 63 topics niet gevolgd (wie wel :') ) maar wat een fantastische documentaire nu op BNN _O_
Toen ik 15 was durfde ik net het dorp uit om naar een kinderdisco te gaan :P
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_138021645
quote:
Film MAIDENTRIP

I am not going to say much about the film Maidentrip, but I won't be representing it as I am not fully standing behind it.
Ik snap niet waarom ze er niet achter staat... er wordt niks slechts over haar gezegd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138021682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe gaat het nu met haar , woont ze nog in Nederland ?
Ze is niet teruggekeerd naar Nederland (op wat uitstapjes na), en woont in Nieuw Zeeland.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138021749
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze is niet teruggekeerd naar Nederland (op wat uitstapjes na), en woont in Nieuw Zeeland.
met die duitser ofzo
  Forum Admin vrijdag 21 maart 2014 @ 22:13:29 #106
232445 crew  Specularium
pi_138021786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze er niet achter staat... er wordt niks slechts over haar gezegd.
Ruzie met de makers? Blijft een pubermeisje met een sociale achterstand.

Kan verder ook niet veel vinden over de redenen hierachter.
pi_138021902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Ruzie met de makers? Blijft een pubermeisje met een sociale achterstand.

Kan verder ook niet veel vinden over de redenen hierachter.
Ohja, ze had de camera's op de boot uitgezet meteen na vertrek en vond dat dat de schuld was van Jillian, om welke vage reden dan ook.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 22:17:28 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138021968
Leuke docu, maar ook weer niet héél erg bijzonder. Beetje knorrig meisje tijdens een zeiltocht.
Ik hoef er nu verder ook geen boek meer van of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 21-03-2014 22:23:35 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_138022012
Ik ben benieuwd of Sea Shepherd ooit een cent gezien heeft.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 22:20:24 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138022092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hetzelfde als van alle real life soap volgers.
Te weinig interessante gebeurtenissen in hun eigen leven om zich daar mee bezig te houden, dus dan gaan ze het leven van anderen maar volgen. (en worden dan fans of criticasters....1 pot nat)

Het is maar waar je plezier aan beleefd. -O-
Zegt iemand die voornamelijk in een slowchat-reeks post over niets. Wat een boeiend leven heb je dán? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 22:21:26 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_138022145
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben benieuwd of Sea Shepherd ooit een cent gezien heeft.
Ik denk dat we het antwoord eigenlijk al wel weten. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_138022179
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat we het antwoord eigenlijk al wel weten. :7
Ja, het was eigenlijk best wel een retorische opmerking :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:22:17 #113
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022183
Laura O+
Zo geweldig als haar weblog was, zo tegenvallend was Maidentrip, die ik top mijn grote spijt nooit eerder gezien had. Sprongen van 100 dagen levert een filmpje van een uur op over een anderhalf jaar durende wereldreis.
Alweer ruim twee jaar geleden sinds ze haar reis heeft afgerond en drie en een half jaar sinds ze begonnen is, wat vliegt de tijd *zucht*
Heel lang geleden, ver voor internet, had ik een film van anderhalf uur gemaakt over een 9-daagse vakantie met mijn ouders naar Parijs met een tussenstop in Lille :') die "film" kwamen we vorig jaar toevallig tegen toen we de mogelijkheid vonden om VHS-banden te digitaliseren.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:27:37 #114
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022461
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ruzie met de makers? Blijft een pubermeisje met een sociale achterstand.

Kan verder ook niet veel vinden over de redenen hierachter.
Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.
Nog steeds blijft haar reis een enorme prestatie.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138022539
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.
Nog steeds blijft haar reis een enorme prestatie.
Neehee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138022572
Hier zijn 63 topics over volgeschreven?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:30:37 #117
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022620
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Neehee.
Als ik door Amsterdam rijdt, dan ga ik vaak nog even langs mijn geboortehuis. Technisch gezien ben ik daar niet geboren, maar vanaf dat ik zes uur oud was, heb ik daar acht jaar gewoond.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138022678
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ik door Amsterdam rijdt, dan ga ik vaak nog even langs mijn geboortehuis. Technisch gezien ben ik daar niet geboren, maar vanaf dat ik zes uur oud was, heb ik daar acht jaar gewoond.
Ik ga die hele discussie niet nog eens voeren. Lees maar terug ergens in deze reeks.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:34:06 #119
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138022779
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Hier zijn 63 topics over volgeschreven?
En al 63 topics zit het hier vol met zure haters ;(

Gelukkig heeft Laura nu de rust gevonden die ze nodig heeft. Helaas is dat zonder mij, maar als zij gelukkig is, ben ik dat ook.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138023090
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ze heeft natuurlijk geen normale jeugd gehad, geboren op een boot en tot leerplichtige leeftijd rondgereisd. Daardoor heeft ze aan het begin van haar leven al weinig contact gehad met leeftijdgenoten. Gescheiden ouders en al jong veel zelf moeten doen.
Nog steeds blijft haar reis een enorme prestatie.
Ze is niet geboren op een boot. Gewoon in een geboortekliniek.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:41:54 #121
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138023142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze is niet geboren op een boot. Gewoon in een geboortekliniek.
Zie mijn vorige post.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138023284
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ohja, ze had de camera's op de boot uitgezet meteen na vertrek en vond dat dat de schuld was van Jillian, om welke vage reden dan ook.
Nee, dat was met Eyeworks.. Met Jillian heeft ze die film wel afgemaakt. Maar achteraf kwam ze toch met haar in aanvaring. Vooral aan land komt dat nog weleens voor.
pi_138023349
Ah okee. Merci voor de opheldering.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138023442
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post.
Als ze niet op een boot is geboren, is ze niet op een boot geboren. Klaar. Haar oma heeft ook gezegd dat ze niet aan boord geboren is.
Het was alleen handig voor de mythevorming. Het is overigens niet zo dat je daardoor automatisch een betere zeiler wordt.
Je bent toch ook geen betere piloot als je in een vliegtuig bent geboren?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:52:02 #125
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138023610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als ze niet op een boot is geboren, is ze niet op een boot geboren. Klaar. Haar oma heeft ook gezegd dat ze niet aan boord geboren is.
Het was alleen handig voor de mythevorming. Het is overigens niet zo dat je daardoor automatisch een betere zeiler wordt.
Je bent toch ook geen betere piloot als je in een vliegtuig bent geboren?
Inderdaad. Ik trek daarom de vergelijking met mijn geboortehuis, dat trouwens momenteel gesloopt wordt ;( Met het ziekenhuis dat geheel verbouwd is en van naam veranderd is heb ik geen binding, dat is gewoon een babyfabriek.
Het is toch charmant, zo'n schattig babietje op een boot O+ wat maakt het uit waar ze geboren is.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138023731
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik trek daarom de vergelijking met mijn geboortehuis, dat trouwens momenteel gesloopt wordt ;( Met het ziekenhuis dat geheel verbouwd is en van naam veranderd is heb ik geen binding, dat is gewoon een babyfabriek.
Het is toch charmant, zo'n schattig babietje op een boot O+ wat maakt het uit waar ze geboren is.
Oh wat spijtig dat je ouderlijk huis wordt afgebroken..

Ik vind het in dit geval uitmaken omdat de begrippen 'aan boord', 'op zee' en 'aan land' nogal wat verschil uitmaken. Vooral als het erom gaat te benadrukken dat het meisje aan boord is opgegroeid.
Het blijft natuurlijk een drogreden. Ik vond het ook goed dat Riek Dekker dat rechtzette.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:02:16 #127
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138023962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh wat spijtig dat je ouderlijk huis wordt afgebroken..

Ik vind het in dit geval uitmaken omdat de begrippen 'aan boord', 'op zee' en 'aan land' nogal wat verschil uitmaken. Vooral als het erom gaat te benadrukken dat het meisje aan boord is opgegroeid.
Het blijft natuurlijk een drogreden. Ik vond het ook goed dat Riek Dekker dat rechtzette.
Mijn ouders wonen er ook al honderd jaar niet meer en het was gewoon een huurhuisje, maar je eerste huis vergeet je niet.
Natuurlijk maakt je geboorteplaats (absoluut) niets uit voor je vaardigheden. Je kan tijdens een vakantie in Frankrijk geboren zijn, dat maakt je geen talenwonder, noch een chef-kok.
Het is puur beeldvorming. Zus Kim heeft helemaal niks met zeilen. Toch staat het leuk op je cv als je geboren bent op een boot.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138024035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen er ook al honderd jaar niet meer en het was gewoon een huurhuisje, maar je eerste huis vergeet je niet.
Natuurlijk maakt je geboorteplaats (absoluut) niets uit voor je vaardigheden. Je kan tijdens een vakantie in Frankrijk geboren zijn, dat maakt je geen talenwonder, noch een chef-kok.
Het is puur beeldvorming. Zus Kim heeft helemaal niks met zeilen. Toch staat het leuk op je cv als je geboren bent op een boot.
Dat wel, maar ik ben een beetje wars van feitelijke onjuistheden. En zeker als het om haar persoon gaat.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 08:40:13 #129
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_138031257
1. Ik ben geboren op een boot
2. De Leerplichtambtenaar kwam in beeld doordat ik bezig was om mijn schoolopleiding te regelen
3. Jeugdzorg wilde mij opsluiten in een inrichting voor geestelijk gestoorde kinderen

Dat waren drie interpretaties van de werkelijkheid die mij opvielen.

Het meest interessant vond ik het fragment over pa Dekker: "een heel goede vader, maar ik moest als klein kind wel alles alleen doen. Ontbijt maken, boodschappen doen, school. Hij is heel aardig, maar hij kan ook ineens heel kwaad worden. Je weet nooit wanneer dat gebeurt. Daar was ik wel bang voor".
pi_138031564
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:40 schreef MrFoureyes het volgende:
1. Ik ben geboren op een boot
2. De Leerplichtambtenaar kwam in beeld doordat ik bezig was om mijn schoolopleiding te regelen
3. Jeugdzorg wilde mij opsluiten in een inrichting voor geestelijk gestoorde kinderen

Dat waren drie interpretaties van de werkelijkheid die mij opvielen.

Het meest interessant vond ik het fragment over pa Dekker: "een heel goede vader, maar ik moest als klein kind wel alles alleen doen. Ontbijt maken, boodschappen doen, school. Hij is heel aardig, maar hij kan ook ineens heel kwaad worden. Je weet nooit wanneer dat gebeurt. Daar was ik wel bang voor".
Ze heeft een vrij harde opvoeding gehad. Ze moest vroeg zelfstandig zijn enzo. Dat heeft zijn voordelen, maar heeft als nadeel dat zo iemand nooit kind heeft kunnen zijn.
Is een uitspraak van haar moeder, trouwens.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:07:56 #131
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_138033479
Nee, dat was Zeilmeisje zelf, ergens op driekwart in de film.
pi_138065671
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:07 schreef MrFoureyes het volgende:
Nee, dat was Zeilmeisje zelf, ergens op driekwart in de film.
De film heb ik nooit gezien. Haar moeder heeft zoiets ook gezegd, vlak nadat ze vertrokken was, geloof ik.
pi_138128135
Uit het gastenboek:
quote:
Freek
23-03-2014
Beste Laura, ik heb vol bewondering de film Maiden Trip bekeken. Ik snap wel dat je er niet helemaal achter staat, want er had wel meer zeilmateriaal in kunnen zitten. Maar de film toont wel aan hoe volwassen en zelfstandig jij bent. Veel te zelfstandig voor bekrompen Nederland, geregeerd door corrupte dictators die bereid zijn mensen die zich niet schikken in hun lot van onderwerping, helemaal kapot te maken. Jij bent de meest beroemde bootvluchteling, maar tienduizenden zullen je volgen. Als je hier je mond opendoet, is het afgelopen met je, dat bewijst het lot van de enige eerlijke Nederlandse politicus wel deze week (ik zal niet zeggen wie, want dan kom ik ook in de problemen).
Wilders-adept, Laura-adept en Nederland-hater.
Freek, een tip: stap in je boot en vlucht! :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138128251
Nog eentje:
quote:
STEN DANIELSON
23-03-2014
Helloh dear and brave Laura! I hope you make good progress för the captaines license! Tell us when you can show us the diploma and let us see the photo. <knip>
Ja, Laura, laat ons dat diploma eens zien waar je zo hard voor aan het studeren bent!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 24 maart 2014 @ 19:52:17 #135
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138128295
Misschien bedoelde hij een politicus van een van de vele Leefbare partijen. 8-)
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138128393
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Misschien bedoelde hij een politicus van een van de vele Leefbare partijen. 8-)
Dat is net zo erg.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:39:06 #137
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_138159807
Toch bijzonder om te zien hoe randfiguren worden aangetrokken door partijen die niets ophebben met mensen die buiten de boot vallen (no pun intended).

[ Bericht 6% gewijzigd door MrFoureyes op 26-03-2014 08:22:08 ]
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:42:48 #138
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_138794493
Jeanine 11-04-2014

Ook ik moet toegeven dat ik de film over jou heb gezien. Ik wilde eigenlijk niet kijken omdat ik al had begrepen dat jij er zelf niet achterstond, en nu ik hem toch heb gezien, begrijp ik je kritiek. Je zou een film verwachten over zeilen, maar er worden een paar heel vreemde insinuaties gedaan over jou en je achtergrond en sommige scenes geven een vreemd beeld van jou. Ik kan goed begrijpen dat je niet blij bent met deze film en ik heb zelf spijt dat ik toch heb besloten te kijken.

www.lauradekker.nl/gastenboek

Ja, dat krijg je als je de kijkadviezen van de familie Dekker niet opvolgt. Voor spijt is het nu te laat.
pi_138795574
Zeilmeisje Laura Dekker: “Niemand heeft gezegd dat zeilen leuk is, behalve ik”

Recensie documentaire Maidentrip

http://www.nautica.nl/boo(...)-leuk-is-behalve-ik/
pi_138801207
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:39 schreef Hammondorgel het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker: “Niemand heeft gezegd dat zeilen leuk is, behalve ik”

Recensie documentaire Maidentrip

http://www.nautica.nl/boo(...)-leuk-is-behalve-ik/
Nou, de Dekkers zullen vast niet achter deze recensie staan. Anders dan in de film wordt ze in deze recensie wel behoorlijk hard aangepakt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_139506681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nou, de Dekkers zullen vast niet achter deze recensie staan. Anders dan in de film wordt ze in deze recensie wel behoorlijk hard aangepakt.
ik vind het wel meevallen.. Gewoon een eerlijke recensie. De schoonheid van de reis, maar ook de worsteling van een puber die zich wil afzonderen en tevens aandacht vraagt.. Dat is waar de reis om begonnen is en dat zal best herkenbaar zijn voor velen. Het is menselijk, ze wordt echt niet afgebrand ofzo. Vind ik..
  maandag 19 mei 2014 @ 15:08:35 #142
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_140130493
Douglas Drewman 18-05-2014

I saw your movie last night, and besides a talented sailor you are also an extremely gifted director and film maker! If anyone is able to pull off such a cinematic adventure at your age, I believe an Oscar will be in store for your future movies! You are truly an example to mankind with your courage, determination, love and concern for others and your patience towards those who have wronged you. Being a religious person, I am convinced that you have been sent to earth to teach mankind the right path to paradise.

www.lauradekker.nl/gastenboek

En zij knielden aan haar kribbe, brachten haar offers en aanbaden haar.
pi_141509710
Zeilmeisje Laura Dekker wil haar eenzaamheid graag delen met de rest van de wereld

https://decorrespondent.n(...)02514197368-773a9345
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2014 @ 22:01:21 #144
137949 Disana
pi_141509973
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef Hammondorgel het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker wil haar eenzaamheid graag delen met de rest van de wereld

https://decorrespondent.n(...)02514197368-773a9345
Ik kwam dit gisteren tegen op Facebook, en begreep niet waarom ze zo veel jaar na dato nog met deze oude meuk komen.
pi_141562685
Laura geeft een samenvatting van haar leven middels een presentatie in Canada:
http://www.ideacityonline(...)-world-laura-dekker/
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143117371
Ze doet weer eens van haar spreken op de voor haar typische manier :D

https://www.facebook.com/(...)715607107698?fref=ts
Vooral de mensen afbranden die je het hardst hebben gesteund, Laura! Goed bezig! _O-

En ze zegt in die post dat ze geen Facebook heeft. Vanuit welk account post ze dan? :D
https://www.facebook.com/laura.dekker.58

God, wat een dom kind is het toch (nog steeds). :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 1 september 2014 @ 19:13:00 #147
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_144071656
"01-09-2014 Just watched Maidentrip, your impressive documentary about everything you have accomplished.

You are a role model for all young people in the world, and also your parents are fine examples of perfect parenting. Your father, for supporting you in your ambitions to become a world class sailor, and your mother, for finally coming round to your point and also for helping your sister te become a renowned circus artist.

The world would be such a better place if it were peopled only by personalities like you and your family. It is beyond me how the Dutch authorities could have missed your greatness and decided to persecute you to the extend they did. Also the Dutch as a nation seem to show only lukewarm enthusiasm towards you. A very small country, indeed."

www.lauradekker.nl/gastenboek

Zouden de Dekkers die berichten zelf schrijven?
pi_144072651
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:13 schreef MrFoureyes het volgende:
"01-09-2014 Just watched Maidentrip, your impressive documentary about everything you have accomplished.

You are a role model for all young people in the world, and also your parents are fine examples of perfect parenting. Your father, for supporting you in your ambitions to become a world class sailor, and your mother, for finally coming round to your point and also for helping your sister te become a renowned circus artist.

The world would be such a better place if it were peopled only by personalities like you and your family. It is beyond me how the Dutch authorities could have missed your greatness and decided to persecute you to the extend they did. Also the Dutch as a nation seem to show only lukewarm enthusiasm towards you. A very small country, indeed."

www.lauradekker.nl/gastenboek

Zouden de Dekkers die berichten zelf schrijven?
Dit niet. Het gebruikte Engels is te goed daarvoor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144072946
Leave Laura alone !! :(
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_144073387
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Leave Laura alone !! :(
Is zij niet al te oud voor jou?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144073578
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Is zij niet al te oud voor jou?
:') waarom denkt iedereen dat?
Ik ben nog steeds een groot fan. Ik kan niet wachten haar op de OS, of bij de Volvo Ocean Race te zien.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_144073853
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
:') waarom denkt iedereen dat?
Omdat je er genoeg aanwijzingen voor geeft.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144074167
Dat mensen zich hier zo druk om maken dat dit al deel #63 is :') ______________________________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 10 september 2014 @ 13:08:19 #154
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_144386072
Een bezoekje aan het gastenboek (gemodereerd door de familie Dekker, dus een redelijke graadmeter van hun hersenspinsels) levert het volgende op (oogst van 5 september tot nu):

• I love your attitude to say fuck it!
• Screw Holland!
• You should be required study for all young women
• Fuck the Dutch and their bureaucrats for making Laura's life miserable!
• The Dutch tried to lock you up in an institute for the criminally insane
• Shame on the Netherlands and their small minded population!
• In any other country you would have been a national hero, the recipient of honorary doctorates
• Screw the Dutch government
• You are a star, a guiding star that, I believe, will lead others on their paths to victory, guiding them through the darkest of nights shining your own light and letting them know that even through the most torrential of downpours and the most vicious of storms there is a light at the end of the tunnel and a goal at the end of their path.
• You're also very pretty

www.gastenboek.nl
pi_144400029
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:08 schreef MrFoureyes het volgende:
Een bezoekje aan het gastenboek (gemodereerd door de familie Dekker, dus een redelijke graadmeter van hun hersenspinsels) levert het volgende op (oogst van 5 september tot nu):

Toch ben ik het ermee eens. In elk normaal land zou een persoon als Laura de heldenstatus krijgen. Toen 13-14 jaar en alleen de wereld rondzeilen. Haar record staat nog steeds, maar zonder tegenwerking door de achterlijke Nederlandse overheid ( en jeugdzorg die al eerder afschuwelijke fouten met dodelijke afloop heeft gemaakt ) had ze het record anderhalf jaar eerder kunnen vestigen en had het nog eeuwen blijven bestaan.
Ook na haar record bleef het vanuit de regering angstvallig stil. Als een schaatser drie rondjes geschaatst heeft en wint belt dezelfde dag nog de premier en minister van sport en zendt de koningin een telegram. Daarna volgt nog een officiële huldiging. Laura heeft helemaal niks van waardering mogen ontvangen, behalve van ons, haar trouwe fans.
Waarom stond de premier niet op haar te wachten op Sint-Maarten?
Waarom heeft Jeugdzorg nooit excuus gemaakt?
Waarom wordt de immense prestatie nog altijd genegeerd door de rechtse pers, het kabinet en het koningshuis?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 11 september 2014 @ 23:12:46 #156
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_144440826
"wHAT DO YOU THINK OF BRYAN KOVARICS LANGUAGE IN HIS BLOG 5.9? HE CALLS YOU "FUCKING RAD". WHAT DOES HE REALLY MEAN WITH HIS INDECENT WORDS? THAT YOU WOULD LIKE TO FUCK THE DUTCH BEAUROCRATS?? OR BE FUCKED OF SUCH PARASITES ON MANKIND?"

www.lauradekker.nl/gastenboek

Ik denk dat vader Dekker, die dit blog modereert, toch wel een beetje het spoor bijster is.
  vrijdag 12 september 2014 @ 00:27:57 #157
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_144443075
Nederland is te klein voor Laura.

Hier regeert het adagium: "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg."

Wat een treurnis.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2014 @ 05:55:21 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144445204
Mwoa, ik vind dat iedereen die bewust zijn school niet afmaakt de rest van zijn leven geen aanspraak meer zou moeten kunnen doen op welke voorziening uit de staatskas dan ook. Als ze dat contractueel had ondertekend, mag ze van mij als kleuter al gaan zeilen. Maar ik gok zo maar dat ze ooit haar AOW-tje komt opeisen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:13:28 #159
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_144457941
Ja, die berichten in het gastenboek getuigen inderdaad van zeer ruime opvattingen.

Doe dan maar liever gewoon.
  zaterdag 13 september 2014 @ 07:17:33 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144478166
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2014 05:55 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, ik vind dat iedereen die bewust zijn school niet afmaakt de rest van zijn leven geen aanspraak meer zou moeten kunnen doen op welke voorziening uit de staatskas dan ook. Als ze dat contractueel had ondertekend, mag ze van mij als kleuter al gaan zeilen. Maar ik gok zo maar dat ze ooit haar AOW-tje komt opeisen. :')
Als je x-jaar bent weggeweest heb je nergens recht op.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 07:31:43 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144478191
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2014 05:55 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa, ik vind dat iedereen die bewust zijn school niet afmaakt de rest van zijn leven geen aanspraak meer zou moeten kunnen doen op welke voorziening uit de staatskas dan ook. Als ze dat contractueel had ondertekend, mag ze van mij als kleuter al gaan zeilen. Maar ik gok zo maar dat ze ooit haar AOW-tje komt opeisen. :')
Wat zijn dit voor nazi - gedachten?!?!?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2014 @ 07:53:59 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144478238
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 07:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor nazi - gedachten?!?!?
Tsja, als onderdeel van de maatschappij heb je recht op enig vangnet. Als je je bewust buiten de spelregels van die maatschappij plaatst, zou het vangnet wat mij betreft best onder je vandaan getrokken mogen worden. :')

Hoe Hitler dat vroeger deed weet ik niet, en dat boeit me eigenlijk ook niet zo.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2014 @ 07:56:37 #163
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144478243
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 07:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je x-jaar bent weggeweest heb je nergens recht op.
Je bouwt alleen AOW op over elk jaar dat je woonachtig bent in Nederland.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 13 september 2014 @ 08:03:44 #164
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144478259
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 07:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, als onderdeel van de maatschappij heb je recht op enig vangnet. Als je je bewust buiten de spelregels van die maatschappij plaatst, zou het vangnet wat mij betreft best onder je vandaan getrokken mogen worden. :')

Hoe Hitler dat vroeger deed weet ik niet, en dat boeit me eigenlijk ook niet zo.
Valt helemaal niet onder de spelregels joh oelewapper dat je er bent.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 13 september 2014 @ 08:07:28 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144478268
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 07:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je bouwt alleen AOW op over elk jaar dat je woonachtig bent in Nederland.
*verzekerd bent voor aow.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144478562
quote:
13s.gif Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef xpompompomx het volgende:
Dat mensen zich hier zo druk om maken dat dit al deel #63 is :') ______________________________!
Onbegrijpelijk inderdaad.
pi_144478594
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad.
ik vraag me ook af waarom ik nog steeds meedoe aan deze discussie.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zaterdag 13 september 2014 @ 09:13:08 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144478694
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad.
Het is gewoon schandalig dat een mens doet waar het hart ligt. Waar halen ze het lef vandaan :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144478719
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is gewoon schandalig dat een mens doet waar het hart ligt. Waar halen ze het lef vandaan :r
Dit dus.

Made to feel the way that every child should. Sit and listen! Sit and listen!
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † zondag 14 september 2014 @ 21:37:53 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144531145
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 08:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Valt helemaal niet onder de spelregels joh oelewapper dat je er bent.
Oh sorry, ik dacht dat er een leerplicht was tot 16 jaar. :@
Maar eeh, ga vooral lekker zeilen. :W
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_144531422
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat er een leerplicht was tot 16 jaar. :@
Maar eeh, ga vooral lekker zeilen. :W
quote:
Kinderen van 5 tot 16 jaar zijn leerplichtig. Zij moeten naar school. Zo kunnen zij zich voorbereiden op de maatschappij en de arbeidsmarkt. Jongeren die na hun 16e nog geen startkwalificatie hebben, moeten tot hun 18e onderwijs volgen. Een startkwalificatie is een diploma havo, vwo of mbo (niveau 2 of hoger).
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/leerplicht
Volgens mij heeft ze geen startkwalificatie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † zondag 14 september 2014 @ 21:42:38 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144531461
Dven heeft kennelijk andere info. :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 14 september 2014 @ 21:49:19 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144531791
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 21:37 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht dat er een leerplicht was tot 16 jaar. :@
Maar eeh, ga vooral lekker zeilen. :W
Het is maar net wat jij onder diploma verstaat.

Anyway, je bent een eng figuur door mensen zaken willen te onthouden omdat ze zich niet net als alle andere mensen gedragen. En waar ik de kans krijg ontwijk ik enge mensen liever. Hierbij houdt het dus mooi op.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  † In Memoriam † zondag 14 september 2014 @ 21:55:14 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144532058
Eeh, ik versta niks onder een diploma. :?

We begrijpen elkaar niet, denk ik. Van mij mag elke kleuter, peuter of puber een wereldreis maken en van mij hoeft ook niemand naar school die dat niet wil. Daar zitten wat mij betreft dan natuurlijk wél consequenties aan: het gebruik maken van alle voorzieningen die we met z'n allen betalen is dan geen automatisme meer, lijkt me.

Nou ja, als je dat gek vindt kappen we deze discussie toch gewoon. Ook goed. :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 15 september 2014 @ 00:32:31 #175
14505 OProg
A Life in Music
pi_144539282
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 21:55 schreef Cynix ® het volgende:
Eeh, ik versta niks onder een diploma. :?

We begrijpen elkaar niet, denk ik. Van mij mag elke kleuter, peuter of puber een wereldreis maken en van mij hoeft ook niemand naar school die dat niet wil. Daar zitten wat mij betreft dan natuurlijk wél consequenties aan: het gebruik maken van alle voorzieningen die we met z'n allen betalen is dan geen automatisme meer, lijkt me.

Nou ja, als je dat gek vindt kappen we deze discussie toch gewoon. Ook goed. :D
En hoeft dat iemand die er voor heeft gekozen geen aanspraak te maken op voorzieningen ook geen enkele bijdrage meer te leveren, ook niet als hij of zij succesvol is?

En kan iedereen dan volgens jou afstand doen van alles?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  † In Memoriam † maandag 15 september 2014 @ 06:24:07 #176
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144541223
Oei, wat een fundamentele discussie. :D

Nou ja, geen idee eigenlijk. Ik vind het nog steeds verstandig dat iemand zijn of haar school af maakt en mijn gevoel zegt dat wie dat niet doet, zichzelf daarmee een beetje buitenspel zet in deze maatschappij en daarvan dus ook minder te eisen of te verwachten heeft. Nou ja, zoiets. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_144575960
quote:
99s.gif Op maandag 15 september 2014 06:24 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, wat een fundamentele discussie. :D

Nou ja, geen idee eigenlijk. Ik vind het nog steeds verstandig dat iemand zijn of haar school af maakt en mijn gevoel zegt dat wie dat niet doet, zichzelf daarmee een beetje buitenspel zet in deze maatschappij en daarvan dus ook minder te eisen of te verwachten heeft. Nou ja, zoiets. :)
Ja maar verplicht je nu iemand tot het volgen van klassikaal onderwijs, of verplicht je iemand tot het volgen van een opleiding met startkwalificatie. Iemand die een wereldreis wilt maken kan natuurlijk heel makkelijk tegenwoordig met internet een normale opleiding doen. Kijk bijvoorbeeld eens naar een Max Verstappen, Nyck de Vries of tja elke internationaal veel reizende en sportende Nederlander
pi_144575992
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 02:49 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ja maar verplicht je nu iemand tot het volgen van klassikaal onderwijs, of verplicht je iemand tot het volgen van een opleiding met startkwalificatie. Iemand die een wereldreis wilt maken kan natuurlijk heel makkelijk tegenwoordig met internet een normale opleiding doen.
Thing is... Laura heeft de schoolboeken op een gegeven moment tijdens haar reis aan de kant gegooid, terwijl de rechter, die haar heeft laten gaan, heeft geëist dat ze m.b.v. de Wereldschool haar school af zou maken. Zij is daarmee akkoord gegaan, maar is dus tijdens haar reis eenzijdig op die afspraak teruggekomen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144576189
Het kan ook echt alleen op Fok! dat er nog steeds over zo'n tienersletje wordt gediscussieerd, terwijl er al lang niets bijzonders meer te melden valt over die troel. :')
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2014 @ 15:21:23 #180
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144587890
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 02:49 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ja maar verplicht je nu iemand tot het volgen van klassikaal onderwijs, of verplicht je iemand tot het volgen van een opleiding met startkwalificatie.
In principe het tweede. Maar daar is wel discipline voor nodig. En die bleek mevrouw dus niet te hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_144589007
Dit topic :D
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2014 @ 18:11:37 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144593271
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:00 schreef EJ403 het volgende:
Dit topic :D
Nou, meer: deze reeks! :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145493329
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, meer: deze reeks! :D
Ik vind hem nog steeds geweldig :D

Iemand nog nieuws over ons (anti)idool?
pi_145502724
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds geweldig :D
Iemand nog nieuws over ons (anti)idool?
Helaas zit zij niet op de vrouwenboot van de Volvo Ocean Race. Misschien volgende keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door BabeWatcher op 13-10-2014 19:36:09 ]
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_145508943
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Helaas zit zij niet op de vrouwenboot van de Volvo Ocean Race. Misschien volgende keer.
Ze zou toch meedoen?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 00:00:10 #186
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_145554147
Ze haalt eerst haar kapiteinsbrevet.
pi_145556886
Staat ze onderhand al in de Playboy ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_145774919
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind hem nog steeds geweldig :D

Iemand nog nieuws over ons (anti)idool?
Kijk nou toch.. haar eerste officiële papiertje?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145784897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kijk nou toch.. haar eerste officiële papiertje?
[ afbeelding ]
_O_
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 23 oktober 2014 @ 19:25:48 #190
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_145860748
En nu nog even wachten tot de claim volgt dat dit een kapiteins patent is.
pi_146088200
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef svetan het volgende:
@Disana

[..]

Zeg nu maar ronduit dat jij denkt dat ze liegt.... als je dat bij mij, zonder een vorm van bewijs, zou uithalen dan kreeg je een proces aan je broek!

School/ studie betekent in Nederland dat je met een aantal mensen in een kleine ruimte opgehokt zit en je 80% van de tijd verveelt. In andere landen gaat men daar een andere weg en laat men de mensen zelf (ook thuis) studeren en is de school er alleen maar voor regelmatige seminars en praktijkvakken. Zelf heb ik op deze manier, naast een werdag van 40 uur, mijn studie tot een goed einde gebracht.
Laura heeft op deze manier al reizende rond de wereld de highschool gedaan dus zal ze, ook al is ze veel onderweg, geen moeite hebben ook de volgende droom (captain) waar te maken.
Punt is dat ze het nooit meer heeft over dat laatste. Dus ik denk ook dat dat bullshit was. Ga je me nu een proces aandoen? :T
  donderdag 30 oktober 2014 @ 20:08:00 #192
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_146125848
Ze heeft ok geen highschool gedaan - waar zou ze dat gedaan moeten hebben?

Ze heeft alleen een niet-afgemaakte HAVO.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:02:21 #193
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146168351
Maar gelijk in de Playboy voordat ze vergeten en/of verlept is.
Wie dit leest is gek
pi_146335009
Radio-interview
http://www.radionz.co.nz/(...)-sailor-laura-dekker
Na 10 minuten heb ik 'm uitgezet. Same old blahblah.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146336090
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Radio-interview
http://www.radionz.co.nz/(...)-sailor-laura-dekker
Na 10 minuten heb ik 'm uitgezet. Same old blahblah.
1:43, toen had ik er al genoeg van.... Nu was ze ineens weer 8 jaar ipv 10 toen ze voor het eerst de gedachte kreeg.. :O

[ Bericht 1% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-11-2014 17:09:23 ]
  woensdag 5 november 2014 @ 23:42:37 #196
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_146353959
Ik vond de beweringen over Jeugdzorg en de AIVD wel interessant.

Bij Jeugdzorg werken alleen maar losers zonder opleiding en de AIVD tapte haar mail en luisterde haar af - alleen maar om haar een geestelijke inzinking te bezorgen. De overheid zocht steeds de publiciteit - want zonder publiciteit zou Zeilmeisje op een tweejarige wachtlijst komen voor ze haar zouden mogen onderzoeken, en nu kwam ze meteen aan de beurt. Gelukkig weten we nu dankzij Zeilmeisje precies hoe dit soort instanties functioneert - dat was ook een belangrijke motivatie voor haar om de reis door te zetten.

Dat wordt net zo'n verwarde ziel als haar vader.
  zondag 9 november 2014 @ 06:07:11 #197
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146454684
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 22:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar gelijk in de Playboy voordat ze vergeten en/of verlept is.
pi_147016496
Zeilmeisje Laura in Expeditie Poolcirkel

Acht bekende topsporters doen mee aan Expeditie Poolcirkel. Onder anderen oud-voetballer Glenn Helder, ex-schaatser Tonny de Jong en zeilmeisje Laura Dekker zijn te zien in het nieuwe seizoen van het survivalprogramma.

Oud-voetballer John de Wolf, topatleet Bram Som, ex-schaatser Hein Vergeer, voormalig tennisser Brenda Schultz-McCarthy en olympisch hockeykampioene Miek van Geenhuizen zijn de andere deelnemers die acht weken lang bizarre weersomstandigheden doorstaan en fysieke uitdagingen aangaan.
Expeditie Poolcirkel speelt zich dit keer af in IJsland en is volgens RTL5 zwaarder dan ooit. De eerste uitzending is op 5 januari 2015 te zien. Het programma wordt gepresenteerd door Yolanthe Sneijder-Cabau.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ie_Poolcirkel__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_147062111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zeilmeisje Laura in Expeditie Poolcirkel

Acht bekende topsporters doen mee aan Expeditie Poolcirkel. Onder anderen oud-voetballer Glenn Helder, ex-schaatser Tonny de Jong en zeilmeisje Laura Dekker zijn te zien in het nieuwe seizoen van het survivalprogramma.

Poolcirkel...
Ik heb zo maar het idee dat we hier geen zeilmeisje in bikini gaan zien. :{
Wie dit leest is gek
pi_147072651
drie-en-zestig delen maar liefst. Goeie help.
  vrijdag 28 november 2014 @ 00:36:44 #201
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_147076027
Waar is er in die tussentijd in hemelsnaam over gediscusieerd oO<
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_147076412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:36 schreef Woods het volgende:
Waar is er in die tussentijd in hemelsnaam over gediscusieerd oO<
Lees ze terug, zou ik zeggen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 28 november 2014 @ 02:36:06 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_147077473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zeilmeisje Laura in Expeditie Poolcirkel

Acht bekende topsporters doen mee aan Expeditie Poolcirkel. Onder anderen oud-voetballer Glenn Helder, ex-schaatser Tonny de Jong en zeilmeisje Laura Dekker zijn te zien in het nieuwe seizoen van het survivalprogramma.

Oud-voetballer John de Wolf, topatleet Bram Som, ex-schaatser Hein Vergeer, voormalig tennisser Brenda Schultz-McCarthy en olympisch hockeykampioene Miek van Geenhuizen zijn de andere deelnemers die acht weken lang bizarre weersomstandigheden doorstaan en fysieke uitdagingen aangaan.
Expeditie Poolcirkel speelt zich dit keer af in IJsland en is volgens RTL5 zwaarder dan ooit. De eerste uitzending is op 5 januari 2015 te zien. Het programma wordt gepresenteerd door Yolanthe Sneijder-Cabau.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ie_Poolcirkel__.html
Sprekede namen wel
pi_147110882
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147112711
Laura wint EP met twee vingers in haar neus. 8-)
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 8 april 2015 @ 00:17:42 #206
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
  woensdag 8 april 2015 @ 00:44:03 #208
2651 svann
night-hawk
pi_151472699
Voor de eerste keer.

 

Lekker valse opmerking.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Forum Admin woensdag 8 april 2015 @ 01:49:51 #209
232445 crew  Specularium
pi_151473340
Hoe lang doet hij haar al?
  woensdag 8 april 2015 @ 02:02:13 #210
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151473412
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:49 schreef Specularium het volgende:
Hoe lang doet hij haar al?
Al een tijdje. Hadden al in 2013 een relatie (even gegoogeld).
pi_151473739
Vieze vent wel. Beetje tienermeisjes palen als late twintiger.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151476527
Ze is best lekker geworden, verder trouwen op je 19e :')
hhhhh
pi_151476632
Gastenboek:
quote:
Carl Pearcy
07-04-2015
Dear Laura, I have been watching you from afar since you asked me not to write anymore. I break silence now simply to wish you and Dan all the best of everything, and to hope you two will be able to have a long and happy life together! I didn't see Kim in your wedding pictures, so I suppose that she wasn't there. I know that made you very sad, if true. Good luck forever.
:o
Stalker much?

Verder overigens geen woord van Laura voor haar fans over dit toch belangrijke nieuws.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_151477836
Goed voor haar, ze zal nu wel snel een kind gaan werpen.
Ура для россии
pi_151478233
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Goed voor haar, ze zal nu wel snel een kind gaan werpen.
Krijgen we dat weer... is dat kind aan boord geboren of in het ziekenhuis?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_151478424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 10:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura wint EP met twee vingers in haar neus. 8-)
Wat was ze goed ^O^
  woensdag 8 april 2015 @ 15:47:46 #217
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151485276
Lauragodin
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 13 april 2015 @ 13:22:56 #218
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_151643141
Onze verlosser!

www.lauradekker.nl/gastenboek

Evelien

13-04-2015

Ik blijf maar steeds naar je trouwfoto's kijken. Er is iets heel magisch aan jou en Daniel. Jouw verhaal doet me denken aan het Paasverhaal en het leven van Jezus, die ook naar de aarde was gezonden voor de mensheid en uiteindelijk werd vermoord door de machthebbers. Jouw ervaringen met de Nederlandse overheid lijken hier wel heel veel op. Het Nederlandse volk keek toe, schreeuwde "kruisig haar" en Balkenende waste zijn handen in onschuld.
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 15:15:40 #219
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161550811
quote:
Zeilmeisje Laura verkoopt haar eerste liefde
17 APR 2016
Laura Dekker, ook wel bekend als het zeilmeisje, heeft besloten een grote stap te zetten. Ze verkoopt haar boot Guppy, waarmee zij als jongste meisje ooit de wereld rondzeilde.

Dat meldt het AD. ,,Ik heb besloten om mijn liefdevolle huisje en reismaatje Guppy te verkopen'', schrijft Laura op het sociale medium. ,,Ik wil naar een grotere boot verhuizen.'' Ze laat weten dat het tijd is voor nieuwe avonturen. ,,Dat betekent dat ik het los moet laten.''

Laura's boot Guppy, is een kitsgetuigde Gin Fizz van Jeanneau. De tweemaster heeft een lengte van 11,40 meter en is 3,76 meter breed. De Gin Fizz werd tussen 1978 en 1984 door de Franse jachtbouwer Jeanneau geproduceerd.
http://www.telegraaf.nl/p(...)erkoopt_Guppy__.html

GuppyGod nee :'(

Dacht door die titel dat ze haar man zou verkopen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_161551068
Ik vind ook nog dit interview van begin dit jaar:


Slechtste interview ooit? :')
gr gr
  Moderator dinsdag 19 april 2016 @ 15:30:57 #221
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161551154
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind ook nog dit interview van begin dit jaar:


Slechtste interview ooit? :')
Viel wel mee toch. Heb ze erger gezien, gelukkig werkt zij nog een beetje mee
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_177395098
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_177396004
Het geld is op, kennelijk. Er moeten nieuwe (oude?) bronnen aangeboord worden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177396190
Och leeft zij ook nog, de aandachtstrekker.
Hoe oud is ze inmiddels?
U MAD?
pi_177398119
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
de aandachtstrekker.

:') :') :')
pi_177398746
Lekker relevant.
  zondag 1 juli 2018 @ 22:23:36 #227
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_180174726
Ik zie haar net verschijnen in een Duitse reclame voor Deutche Bank.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 1 juli 2018 @ 22:31:07 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180175162
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 22:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zie haar net verschijnen in een Duitse reclame voor Deutche Bank.
Wat een feest
pi_180175291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
Och leeft zij ook nog, de aandachtstrekker.
Hoe oud is ze inmiddels?
Too old.
pi_180177627
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 22:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zie haar net verschijnen in een Duitse reclame voor Deutche Bank.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juli 2018 @ 08:45:06 #231
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_180180895
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 22:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat een feest
Was meer verbaasd eerlijk gezegd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_180181128
quote:
Ik vind haar niet zo lekker opgedroogd eigenlijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180181137
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind haar niet zo lekker opgedroogd eigenlijk.
Krijg je door die zilte zeelucht, dat schuurt.
U MAD?
  maandag 2 juli 2018 @ 09:13:05 #234
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180181138
quote:
Doet ze goed. Weet niet hoelang de reclame te zien is, maar zo'n filmpje voor zo'n grote bank levert zo een jaarinkomen op.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 2 juli 2018 @ 09:24:10 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180181263
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind haar niet zo lekker opgedroogd eigenlijk.
Hadden ze inderdaad wel een betere chick voor kunnen regelen.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:12:54 #236
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_180303041
quote:
2s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Doet ze goed. Weet niet hoelang de reclame te zien is, maar zo'n filmpje voor zo'n grote bank levert zo een jaarinkomen op.
Dit lijkt me geen commercial die op tv gaat, dit is meer een promotiefilmpje waar ze er nog 100 van hebben.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 7 juli 2018 @ 10:59:10 #237
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180303692
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:12 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dit lijkt me geen commercial die op tv gaat, dit is meer een promotiefilmpje waar ze er nog 100 van hebben.
Hoe dan ook betalen grote Duitste bedrijven vaak erg goed.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 11:51:48 #238
117098 Hathor
Effe niet
pi_180304631
quote:
2s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Doet ze goed. Weet niet hoelang de reclame te zien is, maar zo'n filmpje voor zo'n grote bank levert zo een jaarinkomen op.
En tevens ook sluikreclame voor bruine M&M's zo te zien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')