stoere airco-units. Bedankt voor de foto trouwens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:20 schreef Drommelsch85 het volgende:
En de nieuwe U-bus lichting.. copy paste
[ afbeelding ]
Nope wel een gloednieuwe gelede bus die niet meer weg kon op de Neude.quote:Op zondag 8 december 2013 13:07 schreef springer1980 het volgende:
Heeft iemand al een ex-GVU dubbel gelede bus gezien? Las op een ander forum dat een soort van excuus sticker krijgen...
welk forum?quote:Op zondag 8 december 2013 13:07 schreef springer1980 het volgende:
Heeft iemand al een ex-GVU dubbel gelede bus gezien? Las op een ander forum dat een soort van excuus sticker krijgen...
De laatste serie originele GVU-bussen (bouwjaar 2007) kan best nog wel een tijdje mee hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 13:28 schreef bork het volgende:
Sterkte daar in de regio IJsselmond.
Een deel van het wagenpark van de GVU gaat naar OV Regio IJsselmond.
zou kunnen. Weet wel dat er in Duitsland op weg naar Nederland al een aanrijdinkje plaats heeft gevonden tussen twee bussen.quote:Op maandag 9 december 2013 08:58 schreef bork het volgende:
Zijn er gisteren al 2 nieuwe bussen betrokken geweest bij een botsing bij U-bus? (bron op FB)
Vanaf begin januari in Groningen te bewonderenquote:Op maandag 9 december 2013 14:43 schreef Woods het volgende:
Kijk ik even in dit topic leer ik gelijk dat Mercedes ook 4-assers heeft lopen. Nooit geweten dat je gelede bussen met dubbele assen hebt, maar welke wordt er dan daadwerkelijk aangedreven?
Al foto's PSM? Of van de nieuwe citaro's?quote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanaf begin januari in Groningen te bewonderen
neuh en die gaan er van mijn hand ook niet komen. Ben meer van de treinenquote:Op maandag 9 december 2013 18:31 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Al foto's PSM? Of van de nieuwe citaro's?
quote:Op zondag 8 december 2013 13:07 schreef springer1980 het volgende:
Heeft iemand al een ex-GVU dubbel gelede bus gezien? Las op een ander forum dat een soort van excuus sticker krijgen...
Lijn 12s is eigenlijk niet verdwenen maar is alleen die 's' kwijtgeraakt. Die paar extra tussenstops veroorzaken natuurlijk wel weer extra drukte.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Het is een gigantische concessie, waardoor er altijd aanloopproblemen zijn. Op een aantal lijnen zijn er wat zaken die niet lekker lopen, zo ook lijn 12 die nu extra drukte te verwerken krijgt, omdat lijn 11/28 minder druk moet worden en lijnen 12s en 13 verdwenen zijn.
Hoe krijgt 'ie het voor elkaar..quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vind het knap dat je hier een halte kunt missen: http://www.lc.nl/frieslan(...)nt-vast-boven-sloot-
waarschijnlijk heeft de chauffeur de wel naar links genomen ipv mee te gaan naar rechts. En keren was ook niet zijn sterkste punt, want met het fietspad erbij genomen is er genoeg ruimte op dat stuk, al heb je wel te maken met zachte bermen.
http://www.112fryslan.nl/news/9553
grapjas. Ik wist van mij afrijden meer dan 10 jaar geleden nog wel dat er daar een keerlusje zitquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef NoBody122 het volgende:
Ik heb hier (ventweg) wel eens gekeerd met een 12m Ambassador
Nee, die lag toen helemaal open (als in; afgesloten voor verkeer)... Vandaar dat ik het toen anders moest zien op te lossen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
grapjas. Ik wist van mij afrijden meer dan 10 jaar geleden nog wel dat er daar een keerlusje zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |