abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130473690

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_130479779
Iemand die weet hoe dit nummer heet @ 1h17m45s?

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_130496359
Niemand?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:46:45 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130496564
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Niemand?
Tip: Lees de OP eens.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet @ 1h17m45s?

Iemand anders in de YouTube-comments vraagt het zich ook af. Helaas geen antwoord vooralsnog.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130496694
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

Tip: Lees de OP eens.

[..]

Iemand anders in de YouTube-comments vraagt het zich ook af. Helaas geen antwoord vooralsnog.
Ja ja, dat heb ik gedaan. Leek me niet zo'n probleem om het éven opnieuw onder de aandacht te brengen. Anyway, het is een liedje dat ik echt jaren geleden al ooit heb gehoord, dus het is frustrerend om de titel niet te kunnen vinden :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:49:48 #6
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130496749
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja ja, dat heb ik gedaan. Leek me niet zo'n probleem om het éven opnieuw onder de aandacht te brengen. Anyway, het is een liedje dat ik echt jaren geleden al ooit heb gehoord, dus het is frustrerend om de titel niet te kunnen vinden :)
Je quote de post die boven je staat. :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:18:05 #7
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_130498311
quote:
3s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:49 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je quote de post die boven je staat. :{
Dus?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_130499405
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Dus?
Jor_dii vraagt binnen 24 uur nadat hij zijn vraag heeft gesteld nogmaals of iemand het nummer kent. In de OP staan duidelijke richtlijnen over het stellen van vragen.

quote:
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Plus dat hij de eerste in dit nieuwe topic is die om een nummer vraagt. Dat maakt het allemaal niet overzichtelijker.

Zo, en nu verder ontopic. Game on!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_130543441
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef zwartja het volgende:
Ik zoek het nummer wat om 13:30 begint bij onderstaande show van Hans Teeuwen. Om 13:40 verandert de muziek. In het geval dat dat een ander nummer is wat er meteen achteraan geplakt is, is dat het liedje wat ik zoek.

http://www.veoh.com/watch/v6963480KMjSnNqN?h1=Hans+Teeuwen+Trui

:)
pi_130550427
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet @ 1h17m45s?

Gevonden:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_130562627
Laatst hoorde ik een DJ op 3FM die heel erg lyrisch was over een clip van een bepaald nummer.
De clip was onlangs uitgekomen en hij noemde dit de beste clip van het jaar / beste clip ooit.
Het nummer is een vrij instrumentaal gespeeld nummer en in de titel komt iets van ''shows'' oid voor...
Wie weet wat ik bedoel?
Digo
pi_130562976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:30 schreef Tropanzia het volgende:
Laatst hoorde ik een DJ op 3FM die heel erg lyrisch was over een clip van een bepaald nummer.
De clip was onlangs uitgekomen en hij noemde dit de beste clip van het jaar / beste clip ooit.
Het nummer is een vrij instrumentaal gespeeld nummer en in de titel komt iets van ''shows'' oid voor...
Wie weet wat ik bedoel?
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_130563269
quote:
Nee, bedankt. Dat is niet welke ik bedoel.
Digo
pi_130627893
Oké, dit gaat een lastige worden.
Gister ging ik naar de film in een JT Bioscoop, en dan komen er ook verschillende trailers voorbij (voorafgaand aan de film). Daarna volgt ook een stuk uit een nieuwe film waarin wordt verzocht je mobieltje uit te doen. Dit keer kwam het stuk uit de film Soof. Deze film komt echter pas in december uit. In dat fragment, dat niet terug te vinden is in de trailer, zingt Dan (die jurylid, ik weet niet hoe hij in de film heet) een liedje naar degene die Soof speelt. Ofja, hij playbackt het. Dat nummer zoek ik!

Het is een mannenstem. En het is relatief rustig, en toch een tikkeltje romantisch. HIj zingt iets van,

Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl(lang, iets van girl, alleen dan zo; gu-u-u-u-uurllll I am watching you.

Of I am looking to youuuuu, gihirrrrl.

Het klinkt als R Kelly bij dit nummer;
van 0:00 tot 0:15.

Ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:18:30 #16
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130628617
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Atemno het volgende:
Oké, dit gaat een lastige worden.
Gister ging ik naar de film in een JT Bioscoop, en dan komen er ook verschillende trailers voorbij (voorafgaand aan de film). Daarna volgt ook een stuk uit een nieuwe film waarin wordt verzocht je mobieltje uit te doen. Dit keer kwam het stuk uit de film Soof. Deze film komt echter pas in december uit. In dat fragment, dat niet terug te vinden is in de trailer, zingt Dan (die jurylid, ik weet niet hoe hij in de film heet) een liedje naar degene die Soof speelt. Ofja, hij playbackt het. Dat nummer zoek ik!

Het is een mannenstem. En het is relatief rustig, en toch een tikkeltje romantisch. HIj zingt iets van,

Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl(lang, iets van girl, alleen dan zo; gu-u-u-u-uurllll I am watching you.

Of I am looking to youuuuu, gihirrrrl.

Het klinkt als R Kelly bij dit nummer;
van 0:00 tot 0:15.

Ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt.
Stuur KeyFilm een berichtje: https://www.facebook.com/KeyFilm
En vergeet niet het antwoord hier te posten. ;)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130629408
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Stuur KeyFilm een berichtje: https://www.facebook.com/KeyFilm
En vergeet niet het antwoord hier te posten. ;)
Ik heb ze gebeld maar ze konden t mij niet vertellen. Ze konden het wel doormailen naar de mensen van die film die het wel zouden moeten weten. Maar genoeg hierover.

Mensen die t hier weten?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:40:03 #18
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130629414
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik heb ze gebeld maar ze konden t mij niet vertellen. Ze konden het wel doormailen naar de mensen van die film die het wel weten.
Aardig.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130630363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Atemno het volgende:
Het is een mannenstem. En het is relatief rustig, en toch een tikkeltje romantisch. HIj zingt iets van,

Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl(lang, iets van girl, alleen dan zo; gu-u-u-u-uurllll I am watching you.

Of I am looking to youuuuu, gihirrrrl.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_130630465
quote:
Nee het is echt zoals R Kelly t zingt in bump n grind op het begin. Toch bedankt voor de moeite.
pi_130631623
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Atemno het volgende:
Oké, dit gaat een lastige worden.
Gister ging ik naar de film in een JT Bioscoop, en dan komen er ook verschillende trailers voorbij (voorafgaand aan de film). Daarna volgt ook een stuk uit een nieuwe film waarin wordt verzocht je mobieltje uit te doen. Dit keer kwam het stuk uit de film Soof. Deze film komt echter pas in december uit. In dat fragment, dat niet terug te vinden is in de trailer, zingt Dan (die jurylid, ik weet niet hoe hij in de film heet) een liedje naar degene die Soof speelt. Ofja, hij playbackt het. Dat nummer zoek ik!

Het is een mannenstem. En het is relatief rustig, en toch een tikkeltje romantisch. HIj zingt iets van,

Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl(lang, iets van girl, alleen dan zo; gu-u-u-u-uurllll I am watching you.

Of I am looking to youuuuu, gihirrrrl.

Het klinkt als R Kelly bij dit nummer;
van 0:00 tot 0:15.

Ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt.
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_130632254
quote:
You make my day!!!!!! Fantastisch haha, en dat met mijn beschrijving. Thanks allemaal!

Dat is m dus ja!
pi_130632331
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:04 schreef Atemno het volgende:

[..]

You make my day!!!!!! Fantastisch haha, en dat met mijn beschrijving. Thanks allemaal!

Dat is m dus ja!
Graag gedaan :)

Je beschrijving was anders best duidelijk hoor.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_130639116
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:30 schreef Tropanzia het volgende:
Laatst hoorde ik een DJ op 3FM die heel erg lyrisch was over een clip van een bepaald nummer.
De clip was onlangs uitgekomen en hij noemde dit de beste clip van het jaar / beste clip ooit.
Het nummer is een vrij instrumentaal gespeeld nummer en in de titel komt iets van ''shows'' oid voor...
Wie weet wat ik bedoel?
Ik denk Mike Mago - The Show, Michiel is daar heel erg enthousiast over ;)

pi_130641007
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ik denk Mike Mago - The Show, Michiel is daar heel erg enthousiast over ;)

Dat moet hem zijn, bedankt. De clip laat echter wel een klein beetje aan de verwachtingen over alhoewel ik hier ook niet vies van ben.
Digo
pi_130651423
Ik zoek een liedje dat voor een gedeelte bestaat uit puur geluiden die een mens kan maken. Het woord koffie speelt een belangrijke rol in dat liedje.

Alvast bedankt.
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
pi_130652507
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_130670352
Al een keer gevraagd, maar geen reactie dus ik waag nog een poging:

Op vakantie in Italië een elektro/dance nummer gehoord dat ik helaas niet terug kan vinden; lyrics is iets in de trant van "on the highway....like fireflies" gezongen door een jongere vrouw of evt. een kind. Voornamelijk highway en fireflies staat me nog goed bij.

Bij voorbaat dank.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:47:33 #29
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130670444
quote:
Speciaal gecomponeerd, Litterbemon.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130671028
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

Speciaal gecomponeerd, Litterbemon.
Kak. Klinkt namelijk wel luek.

Dankjewel voor het antwoord, Don.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:28:15 #31
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130671332
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Kak. Klinkt namelijk wel luek.

Dankjewel voor het antwoord, Don.
Je kunt een apart topic aanmaken en daarin vragen naar 'gerelateerde' muziek...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130678686
Kan iemand mij vertellen welk nummer ik hoor van Nick Cave & The Bad Seeds op 1.50-1.55

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/236682
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:25:40 #33
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_130679291
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef Bolter het volgende:
Al een keer gevraagd, maar geen reactie dus ik waag nog een poging:

Op vakantie in Italië een elektro/dance nummer gehoord dat ik helaas niet terug kan vinden; lyrics is iets in de trant van "on the highway....like fireflies" gezongen door een jongere vrouw of evt. een kind. Voornamelijk highway en fireflies staat me nog goed bij.

Bij voorbaat dank.
Ik denk dat je Owl City 'Fireflies' uit 2010 heb gehoord
'It's a boy'
pi_130680943
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef Tstikvoort het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer ik hoor van Nick Cave & The Bad Seeds op 1.50-1.55

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/236682
  zondag 1 september 2013 @ 12:26:36 #35
154880 Bolter
Awesomeness
pi_130698918
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Ivy_Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat je Owl City 'Fireflies' uit 2010 heb gehoord
Nee helaas niet. Was deze ookal op mijn google-zoektocht tegengekomen. Is ook duidelijk meer elektro; zat een goeie beat onder.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_130746548
Hoorde net een vrij bekend liedje gezongen door een man. Klinkt heel melancholisch. Vrij oud nummer. Ik verstond: "Tears and rain.....jalalalallala" maar kan hem niet vinden. Het is geen James Blunt.
Digo
  maandag 2 september 2013 @ 17:16:47 #37
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130746610
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Tropanzia het volgende:
Hoorde net een vrij bekend liedje gezongen door een man. Klinkt heel melancholisch. Vrij oud nummer. Ik verstond: "Tears and rain.....jalalalallala" maar kan hem niet vinden. Het is geen James Blunt.
If so: welke radiozender?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130758961
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

If so: welke radiozender?
Een lokale radiozender hier uit in de buurt. Ze hebben geen playlist op hun website staan, vandaar.
Het is echter wel een heel bekend liedje.... Iemand zou hem haast wel moeten herkennen lijkt mij.
Digo
  maandag 2 september 2013 @ 21:51:12 #39
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_130759425
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Tropanzia het volgende:
Hoorde net een vrij bekend liedje gezongen door een man. Klinkt heel melancholisch. Vrij oud nummer. Ik verstond: "Tears and rain.....jalalalallala" maar kan hem niet vinden. Het is geen James Blunt.
Deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_130759696
quote:
Ja die! Super, bedankt!
Digo
  maandag 2 september 2013 @ 23:01:44 #41
389597 Scheikundige123
Houd van scheikunde!
pi_130763327
Weet iemand hoe het liedje (eigenlijk meer een deuntje, word niet gezongen) heet van de Discovery Channel reclame van North America heet? ( de NL versie) alvast bedankt
Houd van alle stoffen en experimenteert veel!
  maandag 2 september 2013 @ 23:08:50 #42
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_130763677
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Scheikundige123 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje (eigenlijk meer een deuntje, word niet gezongen) heet van de Discovery Channel reclame van North America heet? ( de NL versie) alvast bedankt
Deze toevallig? Bij video's en dan aan het begin van elke video?

http://www.yourdiscovery.com/nl/web/north-america/
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 2 september 2013 @ 23:16:04 #43
389597 Scheikundige123
Houd van scheikunde!
pi_130763995
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Houd van alle stoffen en experimenteert veel!
  maandag 2 september 2013 @ 23:17:31 #44
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_130764053
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Ik zal er eens op letten als ik DC kijk :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 2 september 2013 @ 23:26:07 #45
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130764417
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Welke reclame bedoel je precies?
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130764430
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Scheikundige123 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje (eigenlijk meer een deuntje, word niet gezongen) heet van de Discovery Channel reclame van North America heet? ( de NL versie) alvast bedankt
Deze reclame toevallig?


Het nummer wat er speelt is 'Just Imagine' van Paul Reeves.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 2 september 2013 @ 23:37:54 #47
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130764898
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee die is het niet, kzoek een andere. Onthoud het is de orkest achtige versie met een enorme climax
Kan de reclame niet vinden, maar een gok: "Arrival of the Birds". Heb ik vaker bij Discovery langs horen komen.

I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:11:28 #48
389597 Scheikundige123
Houd van scheikunde!
pi_130769655
Nee het deuntje zit er nog niet bij. Het word tijdens de reclame afgespeeld en ondertussen loopt een vent wat dingen te vertellen
Houd van alle stoffen en experimenteert veel!
pi_130773853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Scheikundige123 het volgende:
Nee het deuntje zit er nog niet bij. Het word tijdens de reclame afgespeeld en ondertussen loopt een vent wat dingen te vertellen
Ik heb (denk ik) het filmpje gevonden. Maar Shazam herkent het niet helaas. Misschien dat er bij iemand anders een belletje gaat rinkelen?

(vanaf 00:38 - 00:48)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:44:37 #51
389597 Scheikundige123
Houd van scheikunde!
pi_130775761
Nee het is hem helaas niet :( ik zal proberen als in hem zie een filmpje te maken
Houd van alle stoffen en experimenteert veel!
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:08:15 #52
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_130776426
Help, ik zoek! :')


Die track die daar begint? Klinkt fakking epic.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_130776668
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Help, ik zoek! :')


Die track die daar begint? Klinkt fakking epic.
Shazam zegt:

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:18:37 #54
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130776704
quote:
Shazam gebruiken. ;(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:33:12 #55
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_130777061
quote:
Ik heb mijn twijfels eigenlijk..want dat stuk wat bij StukTV (see what I did there? :') ) op ongeveer 3:00 begint komt in die gehele skydrop niet voor volgens mij o.ó
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:35:46 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130777127
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels eigenlijk..want dat stuk wat bij StukTV (see what I did there? :') ) op ongeveer 3:00 begint komt in die gehele skydrop niet voor volgens mij o.ó
Het is
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130777157
quote:
Die wilde ik net posten!

En die heb ik ook geshazamd :6
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:37:33 #58
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130777185
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:36 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Die wilde ik net posten!

En die heb ik ook geshazamd :6
Shazammen is voor mietjes.

"Als je hersenen hebt, gebruik ze dan ook."
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130777230
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Shazammen is voor mietjes.

"Als je hersenen hebt, gebruik ze dan ook."
;(
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:42:33 #60
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_130777302
quote:
_O_ _O_
Yay! Dank dank!
Jammer dat het zo kort is ;_;
Even kopen :D
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:47:28 #61
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130777405
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

_O_ _O_
Yay! Dank dank!
Jammer dat het zo kort is ;_;
Even kopen :D
Geen dank. De Original Mix is 3.57 minuten lang.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:54:39 #62
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_130777593
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geen dank. De Original Mix is 3.57 minuten lang.
Hmm, zo ook eens beluisteren dan maar :9
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_130807806
Haay

Ik wil een nummer van Justin Timberlake downloaden, maar ik ken niet op de titel komen en ik kan het ook niet vinden op internet. Het is een oud nummer van hem, in het begin roept hij: beats.. drums... waarna hetgeen begint wat hij opnoemt. Ik hoop dat iemand m weet.

x
pi_130807817
Haay

Ik wil een nummer van Justin Timberlake downloaden, maar ik ken niet op de titel komen en ik kan het ook niet vinden op internet. Het is een oud nummer van hem, in het begin roept hij: beats.. drums... waarna hetgeen begint wat hij opnoemt. Ik hoop dat iemand m weet.

x
pi_130807847
haha ik dacht dat je er uit was Rectum
pi_130807896
Hallo,
Ik zoek een liedje dat afgelopen vrijdag bij TVOH langskwam toen diegene door was, maar ik kan het filmpje niet meer vinden want weet ook niet meer bij wie hij langskwam.
De enige zin die ik nog weet was 'beacause of you' die zin kwam ook heel vaak voor.
En het was niet die van Kelly Clarkson of Ne-Yo. Hij was namelijk heel snel en vrolijk.

Alvast bedankt!
pi_130808164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef Rectum het volgende:
Haay

Ik wil een nummer van Justin Timberlake downloaden, maar ik ken niet op de titel komen en ik kan het ook niet vinden op internet. Het is een oud nummer van hem, in het begin roept hij: beats.. drums... waarna hetgeen begint wat hij opnoemt. Ik hoop dat iemand m weet.

x
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_130808396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef Rectum het volgende:

[..]

thnx
Graag gedaan :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 4 september 2013 @ 18:56:15 #70
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_130820456
Misschien een enorm domme vraag, maar hoe heet dit nummer?
Shazam en Soundhound hebben geen idee.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_130823032
Beste forumbezoekers

ik ben op zoek naar het nummer in dit prank-filmpje, wat overigens wel een leuke is, wie kan me helpen aan de naam van de band van de achtergrondmuziek

alvast bedankt

Thomas
pi_130823127

quote]0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:54 schreef ThomasKuiper het volgende:
Beste forumbezoekers

ik ben op zoek naar het nummer in dit prank-filmpje, wat overigens wel een leuke is, wie kan me helpen aan de naam van de band van de achtergrondmuziek

alvast bedankt

Thomas
[/quote]
  woensdag 4 september 2013 @ 19:56:40 #73
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130823138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Creeg het volgende:
Misschien een enorm domme vraag, maar hoe heet dit nummer?
Shazam en Soundhound hebben geen idee.
Ze doen een cover van Eric Clapton - Change The World.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 4 september 2013 @ 21:16:52 #74
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_130826844
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:56 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ze doen een cover van Eric Clapton - Change The World.
Muchas gracias!
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  woensdag 4 september 2013 @ 21:21:05 #75
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130827053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Creeg het volgende:

[..]

Muchas gracias!
De rien.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 5 september 2013 @ 13:40:06 #76
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130846252
Ik zoek een groene CD uit de jaren '90, het was iets met 'Atomic', en hij had deze afbeelding zowel op de cd als op het album;



Iemand enig idee? Het waren allemaal dance nummers.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_130869659
Hoe heet dat soort muziek wat je oa. in Spaanse strandtentjes hoort? :P Soort chillout/lounge muziek met saxofoon en trommels en een beat eronder. Als ik met spotify zoek op chillout of lounge krijg ik vooral veel langzame, dromerige nummers. Heeft iemand voorbeelden van zulke nummers met beat eronder?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 september 2013 @ 00:44:55 #78
862 Arcee
Look closer
pi_130871018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:53 schreef Palomar het volgende:
Hoe heet dat soort muziek wat je oa. in Spaanse strandtentjes hoort? :P Soort chillout/lounge muziek met saxofoon en trommels en een beat eronder. Als ik met spotify zoek op chillout of lounge krijg ik vooral veel langzame, dromerige nummers. Heeft iemand voorbeelden van zulke nummers met beat eronder?
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:06:40 #79
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_130873868
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:53 schreef Palomar het volgende:
Hoe heet dat soort muziek wat je oa. in Spaanse strandtentjes hoort? :P Soort chillout/lounge muziek met saxofoon en trommels en een beat eronder. Als ik met spotify zoek op chillout of lounge krijg ik vooral veel langzame, dromerige nummers. Heeft iemand voorbeelden van zulke nummers met beat eronder?
Volgens mij bedoel je techno. Zoals
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_130873883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:53 schreef Palomar het volgende:
Hoe heet dat soort muziek wat je oa. in Spaanse strandtentjes hoort? :P Soort chillout/lounge muziek met saxofoon en trommels en een beat eronder. Als ik met spotify zoek op chillout of lounge krijg ik vooral veel langzame, dromerige nummers. Heeft iemand voorbeelden van zulke nummers met beat eronder?
Zoek eens op soulful house.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_130876744
ik zoek een nummer die ik net op zo een kpn zender zag van muziek, je ziet in het begin een beetje chinees jongentje en de vader zegt iets tegen m en dan doet ie zn vingers in zn oren zo van nee ik wil niet luisteren en dan loopt ie weg, welke is dat? iets met un begon het mee, unforgiveable of unchangeable weet niet fokkers help me :* :*
pi_130877036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:08 schreef Moccie het volgende:
ik zoek een nummer die ik net op zo een kpn zender zag van muziek, je ziet in het begin een beetje chinees jongentje en de vader zegt iets tegen m en dan doet ie zn vingers in zn oren zo van nee ik wil niet luisteren en dan loopt ie weg, welke is dat? iets met un begon het mee, unforgiveable of unchangeable weet niet fokkers help me :* :*
pi_130899732
Ik zoek een jaren '70/'80 rock/funk nummer dat begint met funky gitaar akkoorden. Op een gegeven moment wordt er iets gezongen als 'we found looooooooohooooohoooohoooove' door een zanger met vrouwelijke achtergrondzang en met 'love' dus lang uitgerekt. Ik weet niet of ze dat precies zingen want het is een diep weggezakte herinnering.
pi_130902711

Het nummer in de eerste minuut van dit filmpje?
ik weet dat het een theme van een western is maar ik weet niet welke
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:07:31 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130904355
Ik zoek dat instrumentale hitje waarmee je dood wordt gegooid op de radio de laatste weken (maanden?) Niet Bakermat, die andere.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_130904577
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zoek dat instrumentale hitje waarmee je dood wordt gegooid op de radio de laatste weken (maanden?) Niet Bakermat, die andere.
?
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:15:12 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130904635
quote:
Ik wist dat de eerste hit juist zou zijn! Thanks.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_130905133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef JessedeK het volgende:

Het nummer in de eerste minuut van dit filmpje?
ik weet dat het een theme van een western is maar ik weet niet welke
Soundhound zegt Ennio Morricone, La resa dei conti (na ongeveer 50 seconde begint het)

Film: The big gundown
pi_130905750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:30 schreef kvd het volgende:

[..]

Soundhound zegt Ennio Morricone, La resa dei conti (na ongeveer 50 seconde begint het)

Film: The big gundown
Ja dankje, dat was em ^O^
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  zaterdag 7 september 2013 @ 02:10:00 #91
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_130908503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef Dobbs het volgende:
Ik zoek een jaren '70/'80 rock/funk nummer dat begint met funky gitaar akkoorden. Op een gegeven moment wordt er iets gezongen als 'we found looooooooohooooohoooohoooove' door een zanger met vrouwelijke achtergrondzang en met 'love' dus lang uitgerekt. Ik weet niet of ze dat precies zingen want het is een diep weggezakte herinnering.
Klinkt als Third World - Now that we found love
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_130909701
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef Dobbs het volgende:
Ik zoek een jaren '70/'80 rock/funk nummer dat begint met funky gitaar akkoorden. Op een gegeven moment wordt er iets gezongen als 'we found looooooooohooooohoooohoooove' door een zanger met vrouwelijke achtergrondzang en met 'love' dus lang uitgerekt. Ik weet niet of ze dat precies zingen want het is een diep weggezakte herinnering.
Ik denk deze:
pi_130912014
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 02:10 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Klinkt als Third World - Now that we found love
Was ik ook tegengekomen, die was het niet helaas. Toch bedankt.

quote:
Ja, die is het! Bedankt! :) Heerlijk nummer.
pi_130913131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef JessedeK het volgende:

[..]

Ja dankje, dat was em ^O^
Graag gedaan
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:56:53 #95
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_130920474
Welke remix van Slapeloze Nachten wordt hier gebruikt?
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_130924541
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:44 schreef Dobbs het volgende:

[..]

Was ik ook tegengekomen, die was het niet helaas. Toch bedankt.

[..]

Ja, die is het! Bedankt! :) Heerlijk nummer.
Graag gedaan :)
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:14:00 #97
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_130926186
Hoe heet het liedje wat hier wordt gespeeld?
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater

Edit: Loona - Vamos A La Playa

Zelf al gevonden lolz :P
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  zondag 8 september 2013 @ 11:51:02 #98
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130942018
Hoi, ik zoek al een tijdje het nummer dat begint op 1:13:45 (1:14:40 knalt het 'refrein' erin)
http://www.be-at.tv/brand(...)loor-saturday/dj-dag

[ Bericht 4% gewijzigd door EDMAN- op 08-09-2013 17:45:31 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_130942669
Hallo..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een nummer van een jaar of 3/4 oud (denk ik).
Het is een beetje een vrolijk nummer en in de clip zie je alles eigenlijk uit het perspectief van de zanger. Hij loopt door en tuin en langs een zwembad en in die tuin heb je allemaal vrouwtjes die dansjes doen en het is soort van in één take opgenomen.

Naar mijn mening was het een Britse zanger, niet al te oud en het nummer een beetje Jamiriquai achtig. Maar misschien zit ik hier helemaal fout mee!

Hoop dat iemand me kan helpen. Roep maar wat als je denkt dat het het is!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  zondag 8 september 2013 @ 12:35:42 #100
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_130943481
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:12 schreef Leer2eK het volgende:
Hallo..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een nummer van een jaar of 3/4 oud (denk ik).
Het is een beetje een vrolijk nummer en in de clip zie je alles eigenlijk uit het perspectief van de zanger. Hij loopt door en tuin en langs een zwembad en in die tuin heb je allemaal vrouwtjes die dansjes doen en het is soort van in één take opgenomen.

Naar mijn mening was het een Britse zanger, niet al te oud en het nummer een beetje Jamiriquai achtig. Maar misschien zit ik hier helemaal fout mee!

Hoop dat iemand me kan helpen. Roep maar wat als je denkt dat het het is!
Gokje:
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_130943523
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:12 schreef Leer2eK het volgende:
Hallo..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een nummer van een jaar of 3/4 oud (denk ik).
Het is een beetje een vrolijk nummer en in de clip zie je alles eigenlijk uit het perspectief van de zanger. Hij loopt door en tuin en langs een zwembad en in die tuin heb je allemaal vrouwtjes die dansjes doen en het is soort van in één take opgenomen.

Naar mijn mening was het een Britse zanger, niet al te oud en het nummer een beetje Jamiriquai achtig. Maar misschien zit ik hier helemaal fout mee!

Hoop dat iemand me kan helpen. Roep maar wat als je denkt dat het het is!
James Morrisson?
pi_130943638
Nee, beide niet. Het was een swingender nummer. Maar bedankt voor de gokjes!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_130943851
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:40 schreef Leer2eK het volgende:
Nee, beide niet. Het was een swingender nummer. Maar bedankt voor de gokjes!
Misschien staat hij hier wel tussen
http://en.wikipedia.org/wiki/One_shot_(music_video)
pi_130944378
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef kvd het volgende:

[..]

Misschien staat hij hier wel tussen
http://en.wikipedia.org/wiki/One_shot_(music_video)
Stond er niet tussen, maar zag wel een andere naam staan die erop leek en daardoor gevonden. Thanks!!

http://m.youtube.com/watch?v=RAxBdYM8opg
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_130944500
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Stond er niet tussen, maar zag wel een andere naam staan die erop leek en daardoor gevonden. Thanks!!

http://m.youtube.com/watch?v=RAxBdYM8opg
^O^
pi_130949304
Weet iemand hoe dit pianomuziekje heet op 41:56? Hij is volgens mij best bekend, aangezien ik hem vaker hoor.

Edit:
quote:


[ Bericht 20% gewijzigd door wihehin op 08-09-2013 15:48:26 ]
  zondag 8 september 2013 @ 15:38:47 #107
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_130950314
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:09 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand hoe dit pianomuziekje heet? Hij is volgens mij best bekend, aangezien ik hem vaker hoor.
Waar zit die ongeveer? Geen zin om het hele filmpje te scannen naar het fragment.
pi_130950458
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:38 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Waar zit die ongeveer? Geen zin om het hele filmpje te scannen naar het fragment.
Snap ik! De "Beginnen bij:" functie werkt dus blijkbaar niet op FOK.

Het goede tijdstip is 41:56. Succes! :)
pi_130950526
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:43 schreef wihehin het volgende:

[..]

Snap ik! De "Beginnen bij:" functie werkt dus blijkbaar niet op FOK.

Het goede tijdstip is 41:56. Succes! :)
https://soundcloud.com/raju-rauniyar/locked-up-abroad-piano-theme

is gewoon van hun zelf
pi_130950608
quote:
Top! Thanks!
pi_130950637
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef wihehin het volgende:

[..]

Top! Thanks!
geen probleem enigste waar ik naar moest zoeken was "locked up abroad piano song"
pi_130950669
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:48 schreef Moccie het volgende:

[..]

geen probleem enigste waar ik naar moest zoeken was "locked up abroad piano song"
:{ :@
pi_130950714
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:50 schreef wihehin het volgende:

[..]

:{ :@
kracht van google he _O_ _O_
  zondag 8 september 2013 @ 20:35:47 #114
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130960701
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
Hoi, ik zoek al een tijdje het nummer dat begint op 1:13:45 (1:14:40 knalt het 'refrein' erin)
http://www.be-at.tv/brand(...)loor-saturday/dj-dag
Tracklist:
quote:
Nature One 2013: Zak Moya (Open Air Stage) tracklist:

1.)Daniel Kandi - Soul Searchin' (VillaNaranjos' Intro Mix) [Unreleased]

2.)VillaNaranjos - San Antonio [Unreleased]

3.)VillaNaranjos - I Can Feel It (ft. Jessica Leanne) [Unreleased]

4.)VillaNaranjos - Levante

5.)VillaNaranjos - Granadella

6.)VillaNaranjos - Barraca [Unreleased]

7.)Zak Moya - ID [Unreleased]

8.)Zak Moya - Soar

9.)Zak Moya - Harrier

10.)Zak Moya - Is It Love (ft. Shahin Badar)

11.)Zak Moya vs. Borderline:FIRE - I Wanna Go [Unreleased]

12.)First State - Seeing Stars (Zak Moya Remix) [Unreleased]

13.)Zak Moya - NoID

14.)Zak Moya - ID [Unreleased]

15.)Omnia vs. Nadia Ali - Infinite Rapture (Zak Moya Bootleg Mix) [Unreleased]

16.)Chicane - Going Deep (VillaNaranjos' 2013 Update) [Unreleased]

17.)Zak Moya - ID [Unreleased]

18.)Zak Moya - ID [Unreleased] vs. Nero - Guilt (Acapella)

19.)Zak Moya - ID [Unreleased] vs. Depeche Mode - Enjoy The Silence (Acapella)

20.)Amber - Noah (Zak Moya Remix) [Unreleased]

21.)VillaNaranjos - Jalon

22.)Lana Del Rey - Young & Beautiful (Zak Moya Remix) [Unreleased]

Thanks for tuning into Be-At.TV to watch my performance!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 9 september 2013 @ 08:52:37 #115
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130977546
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

Tracklist:

[..]

Ben ik nou zo blind?? Waar vond je die? :D
Thanks iig!

Edit: dit is btw niet de goede tracklist, deze is van Zak Moya, ik had het over DJ Dag :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 9 september 2013 @ 09:20:31 #116
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130977997
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:52 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ben ik nou zo blind?? Waar vond je die? :D
Thanks iig!

Edit: dit is btw niet de goede tracklist, deze is van Zak Moya, ik had het over DJ Dag :(
Dan heb je de verkeerde link gestuurd, want als ik je link opent, draait Zak Moya.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 9 september 2013 @ 09:29:16 #117
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_130978133
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 09:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dan heb je de verkeerde link gestuurd, want als ik je link opent, draait Zak Moya.
Vaag, er staat toch DJ Dag in de link :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 9 september 2013 @ 16:10:20 #118
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130988896
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:40 schreef Unmountable het volgende:
Ik zoek een groene CD uit de jaren '90, het was iets met 'Atomic', en hij had deze afbeelding zowel op de cd als op het album;

[ afbeelding ]

Iemand enig idee? Het waren allemaal dance nummers.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  maandag 9 september 2013 @ 21:29:08 #119
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_131002437
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 09:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dan heb je de verkeerde link gestuurd, want als ik je link opent, draait Zak Moya.
Nee hoor, DJ Dag draait in die link (linksboven zit de player), alleen is het eerste filmpje van Zak Moya, maar die zou je dan eerst aan moeten klikken.
Overigens is het filmpje van DJ Dag op de derde pagina, laatste filmpje. Aparte verschijning wel moet ik zeggen...

ON: Shazam geeft mij elke keer andere nummers, die er wel op lijken, maar het niet zijn :(
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:41:38 #120
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_131029001
Een nummer met een heel herkenbaar deuntje, een vrouw die volgens mij alleen maar 'Toop toop to-doop, toop to-doo-doop. Toop toop to-doop, toop to-doo-doop' zegt met wat simpele instrumenten erbij. Mijn eerste gok was Royksopp maar daar kon ik het niet vinden.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:43:14 #121
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_131029051
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:12 schreef Leer2eK het volgende:
Hallo..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar een nummer van een jaar of 3/4 oud (denk ik).
Het is een beetje een vrolijk nummer en in de clip zie je alles eigenlijk uit het perspectief van de zanger. Hij loopt door en tuin en langs een zwembad en in die tuin heb je allemaal vrouwtjes die dansjes doen en het is soort van in één take opgenomen.

Naar mijn mening was het een Britse zanger, niet al te oud en het nummer een beetje Jamiriquai achtig. Maar misschien zit ik hier helemaal fout mee!

Hoop dat iemand me kan helpen. Roep maar wat als je denkt dat het het is!
Deze had ik je zo kunnen geven.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:51:46 #122
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131029352
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Darkestrah het volgende:
Een nummer met een heel herkenbaar deuntje, een vrouw die volgens mij alleen maar 'Toop toop to-doop, toop to-doo-doop. Toop toop to-doop, toop to-doo-doop' zegt met wat simpele instrumenten erbij. Mijn eerste gok was Royksopp maar daar kon ik het niet vinden.
Probeer het eens via vocaroo.com en zet de link hier neer.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131029410
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Darkestrah het volgende:
Een nummer met een heel herkenbaar deuntje, een vrouw die volgens mij alleen maar 'Toop toop to-doop, toop to-doo-doop. Toop toop to-doop, toop to-doo-doop' zegt met wat simpele instrumenten erbij. Mijn eerste gok was Royksopp maar daar kon ik het niet vinden.
Is het niet 2 times van Ann Lee? (gaat wel iets anders qua toops)
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:55:32 #124
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_131029467
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Is het niet 2 times van Ann Lee? (gaat wel iets anders qua toops)
Nee nee, veel rustiger dan dat.
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:51 schreef donroyco het volgende:

[..]

Probeer het eens via vocaroo.com en zet de link hier neer.
... Oke, ik ga het proberen te fluiten. :') :@
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:02:30 #125
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_131029734
quote:
Ahhhh, DNA - Tom's Diner

of het origineel van Suzanne Vega natuurlijk
pi_131029741
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131029797
Die videolink is dus de DNA versie. Vega's origineel is acapella.
pi_131029885
quote:
DNA feat. Suzanne Vega - Tom's Diner
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_131029889
Oh. Hallo volgende pagina.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:15:56 #131
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_131030088
Yes, bedankt allen!
pi_131033954
edit, laat maar.

[ Bericht 93% gewijzigd door DutchMan0211 op 10-09-2013 20:10:29 ]
  dinsdag 10 september 2013 @ 20:33:19 #133
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_131036429
Edit:

Hahaha Het gefluit was te herkenbaar dus :)

Edit2:
En idd volgende pagina... 8)7
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 september 2013 @ 21:01:04 #134
862 Arcee
Look closer
pi_131038512
Pagina's? Werken jullie daar serieus nog mee?

Alles op 1 pagina. 8-)
pi_131050812
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ahhhh, DNA - Tom's Diner

of het origineel van Suzanne Vega natuurlijk
Jouw avatar in combinatie met Tom's Diner. Heerlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 september 2013 @ 13:07:08 #136
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131056420
quote:
5s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:39 schreef Veritas-1 het volgende:
Beste heren en dames,
Een vriendin van mij heeft mij gevraagd mee te zoeken naar een bepaald liedje/videoclip. Ze kan er weinig over vertellen, behalve dan dat het Nederlands is en iets wegheeft van Gers Pardoel/Lange Frans. De clip zelf is geanimeerd, zwart/wit en zou gaan over 2 monsters die ruzie maken aan tafel. Ook zouden ze een boom omhalen om die later weer rechtop te zetten... Het nummer is niet heel oud zegt ze.

Ik kom hier niet uit, vooral omdat het niet binnen mijn genre ligt. Kunnen jullie mij uit de brand helpen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131056628
Beste heren en dames,
Een vriendin van mij heeft mij gevraagd mee te zoeken naar een bepaald liedje/videoclip. Ze kan er weinig over vertellen, behalve dan dat het Nederlands is en iets wegheeft van Gers Pardoel/Lange Frans. De clip zelf is geanimeerd, zwart/wit en zou gaan over 2 monsters die ruzie maken aan tafel. Ook zouden ze een boom omhalen om die later weer rechtop te zetten... Het nummer is niet heel oud zegt ze.

Ik kom hier niet uit, vooral omdat het niet binnen mijn genre ligt. Kunnen jullie mij uit de brand helpen?
  woensdag 11 september 2013 @ 13:21:58 #138
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_131056784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef Veritas-1 het volgende:
Beste heren en dames,
Een vriendin van mij heeft mij gevraagd mee te zoeken naar een bepaald liedje/videoclip. Ze kan er weinig over vertellen, behalve dan dat het Nederlands is en iets wegheeft van Gers Pardoel/Lange Frans. De clip zelf is geanimeerd, zwart/wit en zou gaan over 2 monsters die ruzie maken aan tafel. Ook zouden ze een boom omhalen om die later weer rechtop te zetten... Het nummer is niet heel oud zegt ze.

Ik kom hier niet uit, vooral omdat het niet binnen mijn genre ligt. Kunnen jullie mij uit de brand helpen?
Heb je de post boven je eigen post gelezen?
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  woensdag 11 september 2013 @ 13:22:04 #139
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_131056787
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_131056799
WOW, bedankt! Dat lijkt er behoorlijk op ja. Ik had niet gezien dat mijn vraag beantwoord was, excuses hiervoor.
pi_131063334

Wie kent dit lied?
Digo
pi_131068224
Ik zoek.
Een soort trance nummer met samples/soundtrack van een western film.
pi_131072195

Weet iemand het nummer dat speelt/geremixed is op 0:19? Met de hoge stem(metjes)? :)
pi_131093374
Laatst hoorde ik een liedje op de radio waarin het woordje emergency redelijk vaak voorkwam volgens mij, de rest verstond ik niet. Er kwam eerst een stuk met een dikke beat en toen een stuk met iets van een trompet ofzo. Welke kan het zijn? Het lijkt er wel op dat het eerst een best populair nummer was. En hoe heet dat liedje in het filmpje van de vorige post van 1:15-1:19?
  donderdag 12 september 2013 @ 13:59:59 #145
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131093486
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef GangsterWal het volgende:
Laatst hoorde ik een liedje op de radio waarin het woordje emergency redelijk vaak voorkwam volgens mij, de rest verstond ik niet. Er kwam eerst een stuk met een dikke beat en toen een stuk met iets van een trompet ofzo. Welke kan het zijn? Het lijkt er wel op dat het eerst een best populair nummer was.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131093556
quote:
Bedankt dat je hebt gereageerd, maar dit is hem helaas niet. :$ volgens mij is het geen trompet maar iets dat er op lijkt.
pi_131095574
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef GangsterWal het volgende:
Laatst hoorde ik een liedje op de radio waarin het woordje emergency redelijk vaak voorkwam volgens mij, de rest verstond ik niet. Er kwam eerst een stuk met een dikke beat en toen een stuk met iets van een trompet ofzo. Welke kan het zijn? Het lijkt er wel op dat het eerst een best populair nummer was.
Dikke beat ^O^
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_131095850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:06 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Dikke beat ^O^
Haha deze is het ook niet, veel te oud liedje. Het is een wat moderner nummer, volgens mij is het dance

[ Bericht 1% gewijzigd door GangsterWal op 12-09-2013 15:25:29 ]
pi_131101369
van 00:10 tot 02:00. Hij is van Change (geniale band trouwens) maar kan hem nergens vinden.

pi_131101451
quote:
16s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:27 schreef Drankster het volgende:
van 00:10 tot 02:00. Hij is van Change (geniale band trouwens) maar kan hem nergens vinden.

Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131101633
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:34 schreef Drankster het volgende:

[..]

:D :Y _O_ *O* O+ ^)

:@ ..
*O* *;

Het stond gewoon in de comments hoor ;)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 12 september 2013 @ 20:00:11 #153
223565 Benelli
Hallo Dikke Rupsen!
pi_131104568
Ik weet niet op dit topic ook bedoeld is voor het zoeken naar videoclips, zo niet dan hoor ik het wel.

Ik zoek een videoclip waar ik echt heel weinig van weet. Artiest en titel dus ook niet, weet alleen dat ik 'm een jaar of twee geleden zag. Weet niet of het nummer wellicht ouder is.

De clip bestond geheel uit zwart geschminkte mensen op een zwarte achtergrond, en volgens mij ook zwarte paarden die renden, grote haute couture jurken en weet ik veel wat nog meer :P (en nee, het heeft niets met Sinterklaas te maken :D)
Zou de clip graag weer vinden als inspiratie voor een fotoshoot, maar google levert helaas niets op in mijn zoektochten.

Wie kan me helpen? :D
Op een Solex, op een Solex, zit je als een miljonair.
Je hoeft alleen maar op te stappen en dan maar fietsen, zonder trappen.
pi_131105606

Op 2 minuten precies start de intro van een nummer, gespeeld op de piano. Wie weet welk nummer dat is? :)
  donderdag 12 september 2013 @ 20:36:45 #155
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131105849
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef Flounder het volgende:

Op 2 minuten precies start de intro van een nummer, gespeeld op de piano. Wie weet welk nummer dat is? :)
Je bent niet de enige die op zoek is, houd de comments onder de video in de gaten.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131105923
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die op zoek is, houd de comments onder de video in de gaten.
Mag jij raden wie een van de 2 comments daar heeft gezet?
  donderdag 12 september 2013 @ 20:40:45 #157
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131106035
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef Flounder het volgende:

[..]

Mag jij raden wie een van de 2 comments daar heeft gezet?
Eén van de twee? Er staan er bijna 3000, waarvan er minimaal 20+ over het pianonummer gaan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:08:45 #158
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_131133698

Herkent iemand deze tune? Ergens komt ie me bekend voor... :)

Alvast bedankt :Y
(Vanaf 30 seconden ongeveer goed hoorbaar...)
pi_131149560
Ik zoek een dance nummer, die volgens mij uit eind jaren 90 komt. In de clip gooien mannen met een helm een (papieren?) vliegtuig de lucht in, deze komt volgens mij op een wolk terecht.
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:36:38 #160
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_131151212
Ik zoek een Frans nummer, 'couzeis nanna couzeis' ofzo, ik weet t niet. Het is een lekker nummer, genre is duidelijk Hip-Hop, en de gast die het zingt/rapt/yolod heeft een relatief zware stem.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:45:35 #161
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_131151444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:45 schreef bersenka het volgende:
Ik zoek een dance nummer, die volgens mij uit eind jaren 90 komt. In de clip gooien mannen met een helm een (papieren?) vliegtuig de lucht in, deze komt volgens mij op een wolk terecht.
Stardust - Music sounds better with you?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  zaterdag 14 september 2013 @ 03:41:34 #162
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_131154167
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:45 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Stardust - Music sounds better with you?
Dat dacht ik ook, lijkt me juist :)
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_131177837
Goed, weer een ohja gevalletje maar zit al 2 dagen te zoeken en kan em niet vinden :')

in filmpje bij dit artikel, fragment vanaf 3:50
http://tweakers.net/video(...)aren-aan-de-top.html

Ambient achtig, ik denk uit een film ...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:58:41 #164
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_131178643
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:36 schreef HalfGod het volgende:
Ik zoek een Frans nummer, 'couzeis nanna couzeis' ofzo, ik weet t niet. Het is een lekker nummer, genre is duidelijk Hip-Hop, en de gast die het zingt/rapt/yolod heeft een relatief zware stem.
?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:11:02 #165
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_131179144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Goed, weer een ohja gevalletje maar zit al 2 dagen te zoeken en kan em niet vinden :')

in filmpje bij dit artikel, fragment vanaf 3:50
http://tweakers.net/video(...)aren-aan-de-top.html

Ambient achtig, ik denk uit een film ...
Ik moest aan deze intro denken. :')

pi_131179474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:11 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik moest aan deze intro denken. :')

haha helaas
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 15 september 2013 @ 08:59:08 #167
223565 Benelli
Hallo Dikke Rupsen!
pi_131189103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:00 schreef Benelli het volgende:
Ik weet niet op dit topic ook bedoeld is voor het zoeken naar videoclips, zo niet dan hoor ik het wel.

Ik zoek een videoclip waar ik echt heel weinig van weet. Artiest en titel dus ook niet, weet alleen dat ik 'm een jaar of twee geleden zag. Weet niet of het nummer wellicht ouder is.

De clip bestond geheel uit zwart geschminkte mensen op een zwarte achtergrond, en volgens mij ook zwarte paarden die renden, grote haute couture jurken en weet ik veel wat nog meer :P (en nee, het heeft niets met Sinterklaas te maken :D)
Zou de clip graag weer vinden als inspiratie voor een fotoshoot, maar google levert helaas niets op in mijn zoektochten.

Wie kan me helpen? :D
Iemand?
Op een Solex, op een Solex, zit je als een miljonair.
Je hoeft alleen maar op te stappen en dan maar fietsen, zonder trappen.
pi_131204870
Ik was jaren op zoek naar een nummer dat ik heel lang geleden goed vond, maar ik kon het niet vinden.

Het was een vrouw die zong meerdere malen: "I'll Breakdown, I'll Breakdown" op heavy gitaren, hard maar niet erg snel, maar wel een beetje snel, met een langzamere drumbeat. Maar ik na tig liedjes geluisterd te hebben met breakdown, gaf ik het maar op. Ik dacht uit de '90, maar ik weet het nu echt niet meer zeker. Ja, moet in de '90 geweest zijn, maar wie? Misschien toch Cannonballs, pfff ik word er alweer gek van als ik er aan denk hoe ik zocht en niet vond.

Maar ik zie dat hier bijna het onmogelijke gegokt kan worden, dus misschien weet iemand het?
pi_131204954
quote:
Klinkt als een James Brown Cover, maar ehm, geen idee of dat ook echt zo is.
pi_131205049
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Goed, weer een ohja gevalletje maar zit al 2 dagen te zoeken en kan em niet vinden :')

in filmpje bij dit artikel, fragment vanaf 3:50
http://tweakers.net/video(...)aren-aan-de-top.html

Ambient achtig, ik denk uit een film ...
vraag het aan http://tweakers.net/contact/
pi_131205329
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik was jaren op zoek naar een nummer dat ik heel lang geleden goed vond, maar ik kon het niet vinden.

Het was een vrouw die zong meerdere malen: "I'll Breakdown, I'll Breakdown" op heavy gitaren, hard maar niet erg snel, maar wel een beetje snel, met een langzamere drumbeat. Maar ik na tig liedjes geluisterd te hebben met breakdown, gaf ik het maar op. Ik dacht uit de '90, maar ik weet het nu echt niet meer zeker. Ja, moet in de '90 geweest zijn, maar wie? Misschien toch Cannonballs, pfff ik word er alweer gek van als ik er aan denk hoe ik zocht en niet vond.

Maar ik zie dat hier bijna het onmogelijke gegokt kan worden, dus misschien weet iemand het?
Phoe....hele wilde gok

Anouk - Break down the wall?
  zondag 15 september 2013 @ 18:48:52 #172
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_131205470
quote:
Nee, hij heeft een veel zwaardere stem, die gast van het nummer.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_131205633
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:44 schreef kvd het volgende:

[..]

Phoe....hele wilde gok

Anouk - Break down the wall?
Thanks, maar nee geen Anouk.
pi_131222542
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef Flounder het volgende:

Op 2 minuten precies start de intro van een nummer, gespeeld op de piano. Wie weet welk nummer dat is? :)
Helemaal niemand?....... :'(
  Boks-Chick zondag 15 september 2013 @ 23:26:45 #175
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_131222828
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Flounder het volgende:

[..]

Helemaal niemand?....... :'(
het eerste stukje doet me (helaas) aan deze versie denken...


maar zal wel niet zijn wat je zoekt :D
lolwut
  zondag 15 september 2013 @ 23:43:42 #176
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_131223638
Hoe heet dat nummer vanaf 19:10?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1365293
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 16 september 2013 @ 11:10:55 #177
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_131230918
Jaja, ik zie de :') al voorbij komen maar wie weet uit welk liedje deze muziek uit de Zeeman reclame komt?

Het begin is van Cyndi Lauper maar wat daarna komt wil ik graag weten.

http://www.zeeman.com/get(...)/TV-commercials.aspx

Het gaat om de panty reclame.
pi_131234116
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik was jaren op zoek naar een nummer dat ik heel lang geleden goed vond, maar ik kon het niet vinden.

Het was een vrouw die zong meerdere malen: "I'll Breakdown, I'll Breakdown" op heavy gitaren, hard maar niet erg snel, maar wel een beetje snel, met een langzamere drumbeat. Maar ik na tig liedjes geluisterd te hebben met breakdown, gaf ik het maar op. Ik dacht uit de '90, maar ik weet het nu echt niet meer zeker. Ja, moet in de '90 geweest zijn, maar wie? Misschien toch Cannonballs, pfff ik word er alweer gek van als ik er aan denk hoe ik zocht en niet vond.

Maar ik zie dat hier bijna het onmogelijke gegokt kan worden, dus misschien weet iemand het?
Gokje ( Weet je zeker dat het "I'll Breakdown" is?)

pi_131242013
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Prixie het volgende:

[..]

Gokje ( Weet je zeker dat het "I'll Breakdown" is?)

Thanks, maar helaas.
En tsja, straks is het geen eens I'll Breakdown... Verklaart waarom ik het niet kon vinden:) Maar ik denk wel dat het I'll Breakdown was.
Maar het was meer jaren 90 stijl zoals de Rockende vrouwen van die tijd zoals Cranberries/Zombie, Alanis Morrisette/You Oughta Know, The Breeders/Canonball Ik ga meteen de discografie checken van The Breeders, want straks zijn zij het toch.

Nee, ze zijn het toch niet
en nu ik The Breeders weer hoor, lijkt dit qua zang helemaal niet op I'll Breakdown
Volgens mij qua stijl leek het meer op Radiohead/Creep (zoals het eind)


[ Bericht 1% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 16-09-2013 16:38:04 ]
pi_131242227
quote:
19s.gif Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

het eerste stukje doet me (helaas) aan deze versie denken...


maar zal wel niet zijn wat je zoekt :D
Ehmm,,,,, nee.
pi_131242553
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef penny-wise het volgende:
Jaja, ik zie de :') al voorbij komen maar wie weet uit welk liedje deze muziek uit de Zeeman reclame komt?

Het begin is van Cyndi Lauper maar wat daarna komt wil ik graag weten.

http://www.zeeman.com/get(...)/TV-commercials.aspx

Het gaat om de panty reclame.
welke week?
  maandag 16 september 2013 @ 16:35:18 #182
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_131242608
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

welke week?
37, daar hoor je toch Cindy Lauper O-) Hij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_131242674
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

37, daar hoor je toch Cindy Lauper O-) Hij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens :')
Ja maar ik hoor daar alleen maar een aangepaste in de K3-remix-Cindy Lauper, verder niks.
Alsof de eerste de beste Zeeman werknemer de muziek heeft gedaan :)
  maandag 16 september 2013 @ 16:45:48 #184
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_131243006
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

37, daar hoor je toch Cindy Lauper O-) Hij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens :')
Nee, dat zit in een ander liedje. Het zit in mijn hoofd maar het komt er niet uit verdulleme
pi_131259410
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef Flounder het volgende:

Op 2 minuten precies start de intro van een nummer, gespeeld op de piano. Wie weet welk nummer dat is? :)
Gokje

Doet mij aan The Beatles denken Let It Be

pi_131259974
Dat zijn inderdaad dezelfde akkoorden, Dank je wel!:)
pi_131260807
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Flounder het volgende:
Dat zijn inderdaad dezelfde akkoorden, Dank je wel!:)
Graag gedaan. :)
pi_131262477
Afgelopen week in een Italiaanse club gehoord, maar kan het niet meer vinden.

Een soort van techno achtig nummer met tektst. Als ik het goed herinner: Johnny I am gonna break your arm, break your arm.

Al kan die tekst enigzins afwijken. Iemand een idee?
pi_131267663
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Flounder het volgende:
Dat zijn inderdaad dezelfde akkoorden, Dank je wel!:)
Dezelfde akkoorden zegt nog niks, want
  dinsdag 17 september 2013 @ 03:22:43 #190
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_131268358
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef penny-wise het volgende:
Jaja, ik zie de :') al voorbij komen maar wie weet uit welk liedje deze muziek uit de Zeeman reclame komt?

Het begin is van Cyndi Lauper maar wat daarna komt wil ik graag weten.

http://www.zeeman.com/get(...)/TV-commercials.aspx

Het gaat om de panty reclame.
Is dat niet gewoon een Zeeman riedeltje :? Hoor het ook aan het einde van die andere filmpjes.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  dinsdag 17 september 2013 @ 03:32:04 #191
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_131268374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 01:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dezelfde akkoorden zegt nog niks, want
:D _O-
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_131271686
True
pi_131271768
Dubbel
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:34:35 #194
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_131278687
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:40 schreef Unmountable het volgende:
Ik zoek een groene CD uit de jaren '90, het was iets met 'Atomic', en hij had deze afbeelding zowel op de cd als op het album;

[ afbeelding ]

Iemand enig idee? Het waren allemaal dance nummers.
Echt niemand?
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  dinsdag 17 september 2013 @ 18:24:59 #195
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_131286613
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

37, daar hoor je toch Cindy Lauper O-) Hij bedoelt dus dat gitaarlijntje, volgens mij hoort dat gewoon bij deze Girl Just Wanna Have Fun remake. Klinkt als Oja lele van K3 trouwens :')
Gevonden.
pi_131291839
Hoi,
Ik ben op zoek naar het nummer dat in de promo voor de film Paul voorkomt (nou ja voorkwam, film is nu bezig) bij Veronica.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131296026
Toch eens proberen, ik heb echt veel te weinig info maar goed:

Ik zoek een rocknummer met een videoclip die zich afspeelt in een vliegtuig.

Meer weet ik niet meer ;( Kreeg opeens een brainfart dat ik dat nummer 5~8 jaar geleden best tof vond
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:50:48 #198
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_131296105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Toch eens proberen, ik heb echt veel te weinig info maar goed:

Ik zoek een rocknummer met een videoclip die zich afspeelt in een vliegtuig.

Meer weet ik niet meer ;( Kreeg opeens een brainfart dat ik dat nummer 5~8 jaar geleden best tof vond
foo fighters- learning to fly?
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_131296164
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:50 schreef lubje25 het volgende:

[..]

foo fighters- learning to fly?
nope. de band is sowieso onbekender dan dat
Nieuw is niet altijd beter.
pi_131297202
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Toch eens proberen, ik heb echt veel te weinig info maar goed:

Ik zoek een rocknummer met een videoclip die zich afspeelt in een vliegtuig.

Meer weet ik niet meer ;( Kreeg opeens een brainfart dat ik dat nummer 5~8 jaar geleden best tof vond
Deze misschien?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131297484
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Deze misschien?

nope. het was iets hardere rock ook
Nieuw is niet altijd beter.
pi_131298103
In de film Basic Instinct hoor je een heel vette 90s technoplaat als ze in een club staan. Als die agent die chick voor de eerste keer scoort. Welke plaat is dit? Shazam en Soundhound herkennen m niet :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_131298497
Latour - blue is het, maar op spotify staat een andere versie.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_131324143
Op de digitale zender Comedy Central Family komen tussen de programma's door promo's voor andere series. Zo ook voor de serie ' Unhappily ever after' , in deze promo zie je Mr. FLoppy spreken met achtergrond muziek. Iemand enkel idee welke muziek???? Ik zoek me suf. Mijn ouders kennnen het wel maar weten niet van wie.
Apps om muziek te herkennen heb ik niet op mijn mobiel.

Help!
  woensdag 18 september 2013 @ 21:40:08 #205
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131329224
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:02 schreef Skillsy het volgende:
Op de digitale zender Comedy Central Family komen tussen de programma's door promo's voor andere series. Zo ook voor de serie ' Unhappily ever after' , in deze promo zie je Mr. FLoppy spreken met achtergrond muziek. Iemand enkel idee welke muziek???? Ik zoek me suf. Mijn ouders kennnen het wel maar weten niet van wie.
Apps om muziek te herkennen heb ik niet op mijn mobiel.

Help!
Kun je een stukje opnemen of heb je een linkje?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131332539
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kun je een stukje opnemen of heb je een linkje?
Neen kan het niet opnemen. Heb geen goede mobiel. Het komt meedere keren per dag langs op Comedy Central Family , dus als iemand dat een paar uur bekijkt ga je het zien !

Mijn vader zegt dat het nummer is van Barbra Streisand : Memory , en het lijkt er echt op maar ik twijfel nog. Kan iemand het mischien bevestigen? Iemand die veel comedy Central Family kijkt?

-edit- Het is wel Memory van Barbra Streisand!
  woensdag 18 september 2013 @ 23:50:56 #207
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131335981
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Neen kan het niet opnemen. Heb geen goede mobiel. Het komt meedere keren per dag langs op Comedy Central Family , dus als iemand dat een paar uur bekijkt ga je het zien !

Mijn vader zegt dat het nummer is van Barbra Streisand : Memory , en het lijkt er echt op maar ik twijfel nog. Kan iemand het mischien bevestigen? Iemand die veel comedy Central Family kijkt?

-edit- Het is wel Memory van Barbra Streisand!
^O^
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131339812
Ik zoek een punknummer uit de 'goeie ouwe tijd' (77-79) wat een redelijk hitje is geweest maar toch een beetje achtergebleven is bij de echte klassiekers. Qua sound deed het me altijd denken aan Costello en aan The Only Ones. Volgens mij zat er in de artiestennaam ook een &/and, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan me ook herinneren dat de tekst iets met liefde was, maar ook dat weet ik niet 100% zeker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131346784
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zoek een punknummer uit de 'goeie ouwe tijd' (77-79) wat een redelijk hitje is geweest maar toch een beetje achtergebleven is bij de echte klassiekers. Qua sound deed het me altijd denken aan Costello en aan The Only Ones. Volgens mij zat er in de artiestennaam ook een &/and, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan me ook herinneren dat de tekst iets met liefde was, maar ook dat weet ik niet 100% zeker.
Gokjes



pi_131346923
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 19 september 2013 @ 16:44:28 #211
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_131352134
Waddup ya'llll!!!

Zouden jullie even onderstaande filmpje willen bekijken.
Ik zoek het nummer wat speelt van 1.42 min. tot 2.00 min.

Cool nummertje, de gouden tip verdient absolute superduberbaas status!

Thanks!! _O_

100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_131352350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Waddup ya'llll!!!

Zouden jullie even onderstaande filmpje willen bekijken.
Ik zoek het nummer wat speelt van 1.42 min. tot 2.00 min.

Cool nummertje, de gouden tip verdient absolute superduberbaas status!

Thanks!! _O_

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 19 september 2013 @ 16:55:31 #213
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_131352482
quote:
Damn da's snel, hoe heb je die gevonden? Je kende hem? :o
Thanks iig! :)
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_131352531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Damn da's snel, hoe heb je die gevonden? Je kende hem? :o
Thanks iig! :)
Ik kende hem niet, maar ik heb een stukje van de hoorbare tekst gegoogeld.

Graag gedaan. :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131379404
Weet iemand welk nummer op 09:00 begint in de aftermovie van Tomorrowland?
Eens met wat hierboven staat
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:31:00 #216
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131379712
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:20 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand welk nummer op 09:00 begint in de aftermovie van Tomorrowland?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Redactie Sport vrijdag 20 september 2013 @ 13:48:25 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131380209
Gevonden, het waren Eddie and the Hot Rods.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:51:21 #218
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131380290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zoek een punknummer uit de 'goeie ouwe tijd' (77-79) wat een redelijk hitje is geweest maar toch een beetje achtergebleven is bij de echte klassiekers. Qua sound deed het me altijd denken aan Costello en aan The Only Ones. Volgens mij zat er in de artiestennaam ook een &/and, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan me ook herinneren dat de tekst iets met liefde was, maar ook dat weet ik niet 100% zeker.
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gevonden, het waren Eddie and the Hot Rods.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Redactie Sport vrijdag 20 september 2013 @ 13:52:13 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131380310
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:51 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

Ja dat dus, had 'm gequote maar hij was opeens verdwenen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:27:34 #220
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_131395072
Housemuziekje, beetje jaren '90 geluid.

Kenmerkend waren melodie van Casio VL-Tone biepjes in combinatie met een (gok ik) 303 basgeluid. Af en toe een zingende dame.

Magere omschrijving, ik weet het, maar wellicht herkent iemand dit?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_131395276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Beelzebufo het volgende:
Housemuziekje, beetje jaren '90 geluid.

Kenmerkend waren melodie van Casio VL-Tone biepjes in combinatie met een (gok ik) 303 basgeluid. Af en toe een zingende dame.

Magere omschrijving, ik weet het, maar wellicht herkent iemand dit?
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:36:44 #222
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_131395590
quote:
Leuk! Maar nee, deze kende ik wel (en dit nou niet echt '90 house...)

Het zijn wél van die bliepjes, overigens!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_131395866
oké mensen ik ben op zoek naar twee nummers:$

ten eerste dit liedje... opgelost door''nightcowboy'' <3

het tweede liedje zit al langere tijd in mijn hoofd
het is een oud liedje uit 199x en de clip begint in de woestijn en dan zie je vogels vliegen en vlieg je volgens mij in een vliegtuig erover
het word gezongen door een vrouw in het...... iets buitenlands? en in de clip is mooie natuur etc te zien en laten ze zien hoe mooi mens en de natuur is
ik weet een beetje van de text maar dat schiet heel weinig op als ik het hier neerzet als het klinkt als....'' na se sa ne no ma dedadado'' ... haha klinkt nergens na dus xD

wie o wie kan me helpen :$

[ Bericht 15% gewijzigd door bosatlas op 20-09-2013 23:47:41 ]
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_131398328
Ik ben een enorme fan van the Babysitters Circus en heb net hun album in bezit (persoonlijk van hun gehad in Haarlem). Ik ben nu op zoek naar alle teksten van dat album, behalve everything's gonna be alright en no more. Van Mondays wil ik graag de albumversie hebben. Heeft iemand die voor mij?
van het concert des levens heeft niemand een program
pi_131398543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef bosatlas het volgende:
ten eerste dit liedje (paar seconden opname van hardstyle nr ? text is: "across the land and here we are are my mind and heart..." ) http://www53.zippyshare.com/v/30077653/file.html
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:37:40 #226
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131398817
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef muziekfan2 het volgende:
Ik ben een enorme fan van the Babysitters Circus en heb net hun album in bezit (persoonlijk van hun gehad in Haarlem). Ik ben nu op zoek naar alle teksten van dat album, behalve everything's gonna be alright en no more. Van Mondays wil ik graag de albumversie hebben. Heeft iemand die voor mij?
Hier heb je het hele album:
https://itunes.apple.com/(...)-alright/id622528954
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131399524
quote:
quote:

Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef muziekfan2 het volgende:
Ik ben een enorme fan van the Babysitters Circus en heb net hun album in bezit (persoonlijk van hun gehad in Haarlem). Ik ben nu op zoek naar alle teksten van dat album, behalve everything's gonna be alright en no more. Van Mondays wil ik graag de albumversie hebben. Heeft iemand die voor mij?

Hier heb je het hele album:
https://itunes.apple.com/(...)-alright/id622528954
Ja, die heb ik dus zelf ook. Maar ik zoek de songteksten ervan. Die kan ik nergens vinden.
van het concert des levens heeft niemand een program
pi_131401831
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_131401884
sorry dubbel :$
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_131404942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef bosatlas het volgende:
oké mensen ik ben op zoek naar twee nummers:$

ten eerste dit liedje... opgelost door''nightcowboy'' <3

het tweede liedje zit al langere tijd in mijn hoofd
het is een oud liedje uit 199x en de clip begint in de woestijn en dan zie je vogels vliegen en vlieg je volgens mij in een vliegtuig erover
het word gezongen door een vrouw in het...... iets buitenlands? en in de clip is mooie natuur etc te zien en laten ze zien hoe mooi mens en de natuur is
ik weet een beetje van de text maar dat schiet heel weinig op als ik het hier neerzet als het klinkt als....'' na se sa ne no ma dedadado'' ... haha klinkt nergens na dus xD

wie o wie kan me helpen :$
pi_131404954
quote:
Zo, lang niet gehoord :P
pi_131405047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Beelzebufo het volgende:
Housemuziekje, beetje jaren '90 geluid.

Kenmerkend waren melodie van Casio VL-Tone biepjes in combinatie met een (gok ik) 303 basgeluid. Af en toe een zingende dame.

Magere omschrijving, ik weet het, maar wellicht herkent iemand dit?
Gokje

pi_131405768
quote:
hé wat leuk deze weer eens te horen , echt al zeker 10 jaar geleden laatst gehoord :)

maar helaas dit is um niet :(

ik kan het liedje wat ik zoek wel half zingen maar dat klinkt ook nergens naar haha.

wat ik zoek is een heel rustig nummer eigenlijk
melk is goed voor elk
-imikethat
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 september 2013 @ 11:59:43 #234
862 Arcee
Look closer
pi_131408375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:42 schreef bosatlas het volgende:
oké mensen ik ben op zoek naar twee nummers:$

ten eerste dit liedje... opgelost door''nightcowboy'' <3

het tweede liedje zit al langere tijd in mijn hoofd
het is een oud liedje uit 199x en de clip begint in de woestijn en dan zie je vogels vliegen en vlieg je volgens mij in een vliegtuig erover
het word gezongen door een vrouw in het...... iets buitenlands? en in de clip is mooie natuur etc te zien en laten ze zien hoe mooi mens en de natuur is
ik weet een beetje van de text maar dat schiet heel weinig op als ik het hier neerzet als het klinkt als....'' na se sa ne no ma dedadado'' ... haha klinkt nergens na dus xD

wie o wie kan me helpen :$
Gokje:

pi_131408387
quote:
je bent mijn held !!!!!!!!!!!! :DDDDDD <3
melk is goed voor elk
-imikethat
  zaterdag 21 september 2013 @ 21:19:50 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131423014
Het liedje wat die gozah speelt op 1.18, kan er niet opkomen ;(

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1285190
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_131423456
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Het liedje wat die gozah speelt op 1.18, kan er niet opkomen ;(

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1285190
  zaterdag 21 september 2013 @ 21:35:01 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131423640
quote:
Je bent mijn held!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_131431102
Zoek dat nummer dat wordt gespeeld op tv wanneer ze het rtl 7 programma Jarhead aankondigen, geloof dat dat donderdag op tv komt ofzo. Weet iemand het? Kan het niet echt beschrijven omdat ik alleen de intro hoorde..
  zondag 22 september 2013 @ 01:00:35 #240
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131431209
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 00:57 schreef Xetran het volgende:
Zoek dat nummer dat wordt gespeeld op tv wanneer ze het rtl 7 programma Jarhead aankondigen, geloof dat dat donderdag op tv komt ofzo. Weet iemand het? Kan het niet echt beschrijven omdat ik alleen de intro hoorde..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131431285
quote:
Koning. En dat ook nog eens zo snel _O_
  zondag 22 september 2013 @ 01:03:57 #242
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131431312
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 01:03 schreef Xetran het volgende:

[..]

Koning. En dat ook nog eens zo snel _O_
:7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131432090
ik zag laatst een filmpje van een DJ die een hardcore remix had gemaakt met hierin verwerkt een aantal tunes van bassie en adriaan. Dit filmpje stond op dumpert maar ik kan het niet meer vinden. Het gaat over een filmpje van een live optreden.

Met podium zag er uit als een groot scherm met daarin een ruimte waar de DJ stond. Als iemand het feest weet of de DJ zou ik dit graag horen.
  zondag 22 september 2013 @ 01:42:55 #244
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131432221
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 01:35 schreef sanderw16 het volgende:
ik zag laatst een filmpje van een DJ die een hardcore remix had gemaakt met hierin verwerkt een aantal tunes van bassie en adriaan. Dit filmpje stond op dumpert maar ik kan het niet meer vinden. Het gaat over een filmpje van een live optreden.

Met podium zag er uit als een groot scherm met daarin een ruimte waar de DJ stond. Als iemand het feest weet of de DJ zou ik dit graag horen.
Filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)round_zero_2013.html

Muziek:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131454733
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik me voornamelijk de clip nog goed kan herinneren. Er zit een oude vrouw / man op een veranda van een vrijstaand houten huis mee te neuriën of fluiten (mondharmonica zou ook kunnen). De clip is een beetje ouderwets om te zien en opgenomen in een woestijn.Het is een rock nummer het zou bijvoorbeeld van Metallica of Nirvana kunnen zijn. Heb inmiddels al heel wat clips gezien maar kan deze gewoon niet vinden.
  Redactie Sport maandag 23 september 2013 @ 16:48:43 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131484002
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef Wendy2110 het volgende:
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen.
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik me voornamelijk de clip nog goed kan herinneren. Er zit een oude vrouw / man op een veranda van een vrijstaand houten huis mee te neuriën of fluiten (mondharmonica zou ook kunnen). De clip is een beetje ouderwets om te zien en opgenomen in een woestijn.Het is een rock nummer het zou bijvoorbeeld van Metallica of Nirvana kunnen zijn. Heb inmiddels al heel wat clips gezien maar kan deze gewoon niet vinden.
Wolfmother - Mind's Eye?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131500297
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wolfmother - Mind's Eye?
Bedankt voor het meedenken maar dit is niet het nummer wat ik zoek je zit trouwens wel in de goede richting. Het nummer is minimaal 15 jaar oud.
pi_131500895
Oké, na lang dubben dan toch maar eens proberen...

Ik heb in mijn soundhound een stukje van een nummer staan wat niet wordt herkend. Waarschijnlijk tijdens het stappen opgenomen.

Het gaat om een dance-achtig nummer, de stukjes tekst die ik eruit kan halen lijken en beetje op:

It's in the air till a sacred time, let them speak... We have just watch them :S (het is echt heel slecht te horen)

het heeft wat weg van Special D als mensen dit nog kennen.

Iemand?
pi_131517831
Wie herkent dit nummer?

Ik ben al geruime tijd op zoek naar het volgende nummer.

http://www65.zippyshare.com/v/99715487/file.html

Ik weet niet van wie het is en hoe het heet.
Ze herhalen wel regelmatig "All Night", dus het zou zo kunnen heten.
Het is afkomstig uit de jaren '80.
Waarschijnlijk opgenomen van "Hilversum 3".
Het kan in de tipparade hebben gestaan, maar dat weet ik eigenlijk niet.
Je kunt het niet controleren als je niet weet hoe het heet.
Ik heb overal gezocht en er muziekherkenningssoftware op los gelaten.
Maar dat alles zonder resultaat.

Als iemand het weet dan word ik daar hoogstwaarschijnlijk erg blij :) van.
Ik wacht met spanning af.

Groet, Adrie
pi_131520842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:00 schreef DartZ het volgende:
Oké, na lang dubben dan toch maar eens proberen...

Ik heb in mijn soundhound een stukje van een nummer staan wat niet wordt herkend. Waarschijnlijk tijdens het stappen opgenomen.

Het gaat om een dance-achtig nummer, de stukjes tekst die ik eruit kan halen lijken en beetje op:

It's in the air till a sacred time, let them speak... We have just watch them :S (het is echt heel slecht te horen)

het heeft wat weg van Special D als mensen dit nog kennen.

Iemand?
download een voice recorder , zet die aan en snel op soundhound afspelen ?
zo had ik dat ook bij dat liedje vorige pagina gedaan!
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_131569020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef bosatlas het volgende:

[..]

download een voice recorder , zet die aan en snel op soundhound afspelen ?
zo had ik dat ook bij dat liedje vorige pagina gedaan!
http://www64.zippyshare.com/v/54051693/file.html

Dit is het link waar de soundhound search onder staat.
pi_131570981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef DartZ het volgende:

[..]

http://www64.zippyshare.com/v/54051693/file.html

Dit is het link waar de soundhound search onder staat.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131582915
Super bedankt, dat had ik er echt nooit uit kunnen halen!
pi_131621096
Ik heb een live set waar ik de titel en artiest zoek van een nummer.


Als het goed is start hij precies op dat punt. Het is dubstep in ieder geval.

Edit: Hij springt niet direct naar dat stuk maar ik bedoel vanaf 42:00 minuten.

Edit: En nu vind in eens wel en tracklist op een russische site. Nummer heet dus:

Noisia - Tommy's Theme

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2013 16:22:12 ]
pi_131621386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb een live set waar ik de titel en artiest zoek van een nummer.


Als het goed is start hij precies op dat punt. Het is dubstep in ieder geval.

Edit: Hij springt niet direct naar dat stuk maar ik bedoel vanaf 42:00 minuten.

Edit: En nu vind in eens wel en tracklist op een russische site. Nummer heet dus:

Noisia - Tommy's Theme
De tracklist staat ook in de comments trouwens :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131621490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:25 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

De tracklist staat ook in de comments trouwens :)
:o Dat moet dan wel erg veel naar beneden scrollen zijn denk ik? Want die heb ik niet zo snel gevonden. Wel af en toe een paar nummers maar niet alles.
Maar goed ik heb de titel al. Ik was iets te snel met posten. :)
pi_131621541
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:30 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

:o Dat moet dan wel erg veel naar beneden scrollen zijn denk ik? Want die heb ik niet zo snel gevonden. Wel af en toe een paar nummers maar niet alles.
Maar goed ik heb de titel al. Ik was iets te snel met posten. :)
De volgende keer op 'all comments' klikken en dan zoeken op 'track' of 'song'. Er was iemand die 5 maanden geleden de volledige tracklisting van de set plaatste.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131621580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:32 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

De volgende keer op 'all comments' klikken en dan zoeken op 'track' of 'song'. Er was iemand die 5 maanden geleden de volledige tracklisting van de set plaatste.
Haha ik gebruik youtube al sinds het bestaat en zoiets simpels schiet mij dan niet te binnen hè. Tnx, weer wat geleerd.
pi_131621587
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Haha ik gebruik youtube al sinds het bestaat en zoiets simpels schiet mij dan niet te binnen hè. Tnx, weer wat geleerd.
:D Graag gedaan.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131624348
Dit is een remix van Ladytron - Seventeen, door Soulwax/2many Dj's.
Ik heb het origineel beluisterd en door de rest van het album gescrolled, maar ik kom er niet achter van wie de gitaar-rif is, die je er doorheen hoort.

Is dat van Soulwax zelf of zit er nog een andere band in verwerkt?

  vrijdag 27 september 2013 @ 20:00:53 #261
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131626372
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:40 schreef Faazz het volgende:
Dit is een remix van Ladytron - Seventeen, door Soulwax/2many Dj's.
Ik heb het origineel beluisterd en door de rest van het album gescrolled, maar ik kom er niet achter van wie de gitaar-rif is, die je er doorheen hoort.

Is dat van Soulwax zelf of zit er nog een andere band in verwerkt?

Soulwax doet dat vrij veel. Het lijkt een verbastering van de originele melodie te zijn. Discogs / WhoSampled geven geen uitsluitsel.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:37:20 #262
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_131656625
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_131661159
Hallo,

Ik zoek het nummer dat ik een tijdje terug op de radio hoorde. Let niet op hoe of waar ik rijd, ik bedoel de muziek ;) :

  zaterdag 28 september 2013 @ 23:46:25 #264
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131661392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:37 schreef Isdnh het volgende:
Hallo,

Ik zoek het nummer dat ik een tijdje terug op de radio hoorde. Let niet op hoe of waar ik rijd, ik bedoel de muziek ;) :

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 29 september 2013 @ 11:55:19 #265
404738 Ceades96
Het zijn de kleine dingetjes!
pi_131668160
Ello,

ik heb gister een liedje op youtube gekeken van een bekende rapper dacht ik, engels en volgensmij was het van Vevo.. in het liedje zag je met grote grijze letters in het beeld hop hop boom boom pop pop staan..o.i.d. maar ben vergeten welk liedje dit was :(

kunnen jullie helpen?

danku!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ceades96 op 29-09-2013 12:01:13 ]
pi_131668736
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:55 schreef Ceades96 het volgende:
Ello,

ik heb gister een liedje op youtube gekeken van een bekende rapper dacht ik, engels en volgensmij was het van Vevo.. in het liedje zag je met grote grijze letters in het beeld hop hop boom boom pop pop staan..o.i.d. maar ben vergeten welk liedje dit was :(

kunnen jullie helpen?

danku!
Geen idee van de video, maar:

De geschiedenis bekijken van pc/laptop? De geschiedenis van youtube bekijken (weergavengeschiedenis)? In geval van doorklikken bij youtube, weet je nog waar je eerst naar keek, dat opzoeken en weer dezelfde clips bekijken...
  zondag 29 september 2013 @ 12:24:30 #267
404738 Ceades96
Het zijn de kleine dingetjes!
pi_131668890
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:17 schreef kvd het volgende:

[..]

Geen idee van de video, maar:

De geschiedenis bekijken van pc/laptop? De geschiedenis van youtube bekijken (weergavengeschiedenis)? In geval van doorklikken bij youtube, weet je nog waar je eerst naar keek, dat opzoeken en weer dezelfde clips bekijken...
Dankuwelll :P eigenlijk niet nagedacht over die optie :s)
het was ASAP rocky met fashion killa
pi_131668943
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:24 schreef Ceades96 het volgende:

[..]

Dankuwelll :P eigenlijk niet nagedacht over die optie :s)
het was ASAP rocky met fashion killa
^O^
  zondag 29 september 2013 @ 13:02:30 #269
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131670097
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clap - Rich Kidd
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 29 september 2013 @ 13:08:28 #270
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_131670253
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]


Dat is een totaal andere track?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_131691902
quote:
Thnx! Dat was snel.
  zondag 29 september 2013 @ 22:20:11 #272
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131691927
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:19 schreef Isdnh het volgende:

[..]

Thnx! Dat was snel.
Graag gedaan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131721656
Dus ik ben op zoek naar een liedje die ik vanmorgen op 3fm hoorde. Het is een rustig 'zielig' nummertje, maar het blijft een beetje hangen en nu wil ik het toch erg graag weten.
Het is niet in de lijst op 3fm terug te vinden, maar het werd 'sochtends rond 09:00 gedraaid en er zat de tekst 'lost and found' en/of 'lost for words', ook weet ik dat ze zeiden dat het wel een beetje op jewels van coldplay leek.
  maandag 30 september 2013 @ 21:37:28 #274
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_131722944
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus ik ben op zoek naar een liedje die ik vanmorgen op 3fm hoorde. Het is een rustig 'zielig' nummertje, maar het blijft een beetje hangen en nu wil ik het toch erg graag weten.
Het is niet in de lijst op 3fm terug te vinden, maar het werd 'sochtends rond 09:00 gedraaid en er zat de tekst 'lost and found' en/of 'lost for words', ook weet ik dat ze zeiden dat het wel een beetje op jewels van coldplay leek.
Dat was Birdy, Birdie of zoiets. Geen idee van de titel.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_131724573
Gelukt, thanks.
Birdy - wings

Niet heel bijzonder, maar kan nu wel slapen nu ik weet hoe het nummer heet ^^
  maandag 30 september 2013 @ 22:08:05 #276
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_131724823
Graag gedaan! Ik had de radio ook aan vanochtend :P.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 30 september 2013 @ 22:09:28 #277
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_131724903
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus ik ben op zoek naar een liedje die ik vanmorgen op 3fm hoorde. Het is een rustig 'zielig' nummertje, maar het blijft een beetje hangen en nu wil ik het toch erg graag weten.
Het is niet in de lijst op 3fm terug te vinden, maar het werd 'sochtends rond 09:00 gedraaid en er zat de tekst 'lost and found' en/of 'lost for words', ook weet ik dat ze zeiden dat het wel een beetje op jewels van coldplay leek.
Verder is de gehele muziekgeschiedenis van 3fm vanaf 2008 hier te vinden: http://www.3fmfan.nl/
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_131773192
http://mediathek.daserste(...)julia?datum=20131001

op 28.40
prachtig nummer en ik wil het weten!
sup?
pi_131775910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:48 schreef 2l33t4u het volgende:
http://mediathek.daserste(...)julia?datum=20131001

op 28.40
prachtig nummer en ik wil het weten!
Musik: Stefan Mertin, Martin Hornung
http://www.einsfestival.de/sendungen/sendung.jsp?ID=10719087237
Zoek eens op youtube oid op die namen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:42:10 #280
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_131775952
Ik was op zoek naar een stuk klassieke muziek, zeer bekend. Nu weet ik alleen niet hoe het heet, vandaar dat mijn lieve vriendinnetje het even heeft 'gezongen'. Alhier:

https://soundcloud.com/jorn-hoogeveen/wie-kent-dit-liedje
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_131777015
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Musik: Stefan Mertin, Martin Hornung
http://www.einsfestival.de/sendungen/sendung.jsp?ID=10719087237
Zoek eens op youtube oid op die namen.
Daar komt helaas niks uit
sup?
  ESF Reporter woensdag 2 oktober 2013 @ 19:23:56 #282
87554 Cee
Welluk?
pi_131786280
quote:
5s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:42 schreef JAM het volgende:
Ik was op zoek naar een stuk klassieke muziek, zeer bekend. Nu weet ik alleen niet hoe het heet, vandaar dat mijn lieve vriendinnetje het even heeft 'gezongen'. Alhier:

https://soundcloud.com/jorn-hoogeveen/wie-kent-dit-liedje
Ik kende het hiervan, speelde ik uren achter elkaar :D


En dankzij de comments onder dat filmpje kom ik op dit (vanaf 1.10 wordt het herkenbaar):


Ik hoop dat het 'm is.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:19:02 #283
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_131788498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik kende het hiervan, speelde ik uren achter elkaar :D


En dankzij de comments onder dat filmpje kom ik op dit (vanaf 1.10 wordt het herkenbaar):


Ik hoop dat het 'm is.
14.gif.

Dank je wel!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:37:45 #284
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_131831800
Kent er iemand een hardcorenummer met dezelfde tekst en melodie als dat van het refrein van Xzibit's Multiply? Ik weet zeker dat ik het nummer ken, maar ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb.

Ter vergelijking, dit is Multiply van Xzibit:
pi_131836918
Ik ben op zoek naar het nummer in dit filmpje;


Ik heb allerlei nummers van M83 al geluisterd, maar daar zat hij niet tussen. Iemand een idee?
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_131843200
Zijn er hier nog kenners van deephouse en techhouse?

Uit deze mix zoek ik de titel van:

-de eerste track
-de track na ongeveer 9 minuten
-de twee tracks na ongeveer 30 minuten

Ik had al contact gezocht met degene die dit aan elkaar gemixt heeft, maar helaas blijft het stil. :{
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:26:08 #287
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_131851619
Ik zoek een nummer op basis van de videoclip! Weet er niet heel veel meer van, maar er staat me nog iets bij dat het een strijd is tussen een villain (gekke professor?) en de 'held', waarbij op het einde van de clip de slechterik uit een vliegtuig/luchtschip wordt gegooid. De clip is bewust slecht qua acteerwerk, make-up/pruiken en effecten en volgens mij zijn het bandleden die de rollen spelen.

Ik heb in m'n hoofd zitten dat het iets van de Foo Fighters of Beastie Boys is, maar ik kom zo gauw niet iets tegen wat er op lijkt...

-edit-
Het is niet Sabotage, Intergalactic, Learn To Fly of Breakout.

-edit 2-
Het is dus Body Movin' :+

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_131852195
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef female81 het volgende:
Zijn er hier nog kenners van deephouse en techhouse?

Uit deze mix zoek ik de titel van:

-de eerste track
-de track na ongeveer 9 minuten
-de twee tracks na ongeveer 30 minuten

Ik had al contact gezocht met degene die dit aan elkaar gemixt heeft, maar helaas blijft het stil. :{
De eerste track.
-
pi_131867086
Wow, dank je wel! Ik ben ook blij dat het van dit jaar blijkt te zijn, in plaats van iets uit 1992/1993 (het klinkt nogal als iets met van die typische ouderwetse klasse).

De rest heb ik inmiddels ook; simpelweg door ze op YouTube te zetten. Ik kreeg de titels cadeau; eigenlijk moet ik dat vaker zo doen. Alleen bij die hierboven gaf YT de titel niet. :)

Die van na zo'n 9 minuten - bleek de dubversie van die hieronder te zijn:


Die twee na zo'n 30 minuten:



[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2013 07:58:10 ]
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:07:55 #290
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_131867153
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kent er iemand een hardcorenummer met dezelfde tekst en melodie als dat van het refrein van Xzibit's Multiply? Ik weet zeker dat ik het nummer ken, maar ik weet niet meer precies waar ik het gehoord heb.

Ter vergelijking, dit is Multiply van Xzibit:
Heb je hier wat aan?

http://www.whosampled.com/Multiply/Xzibit/
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:14:02 #291
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_131867179
quote:
Nee, die site had ik al gevonden maar daar staat het niet bij. ;(
pi_131884944
Ik heb ook een vraagje :) Vandaag werd in Blauw Bloed een bekend Israëlisch nummer gedraaid. Zie hier voor de uitzending: http://gemi.st/EO_101206009. Welk nummer wordt er gedraaid vanaf 30:58? Het klinkt zo bekend, maar ik kan het niet vinden :'(
Somebody that I used to know
pi_131885376
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb ook een vraagje :) Vandaag werd in Blauw Bloed een bekend Israëlisch nummer gedraaid. Zie hier voor de uitzending: http://gemi.st/EO_101206009. Welk nummer wordt er gedraaid vanaf 30:58? Het klinkt zo bekend, maar ik kan het niet vinden :'(
Ik kan de juiste uitvoering (nog) niet vinden, maar het heet Dona Dona/Donna Donna

http://en.wikipedia.org/wiki/Donna_Donna
pi_131885418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:43 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik kan de juiste uitvoering (nog) niet vinden, maar het heet Dona Dona
Merci, met de naam ben ik er al ^O^
Somebody that I used to know
pi_131887811
wie weet van welke track dit eerste liedje vandaan komt, van 0 tot 1:40 is het hoorbaar.
no
pi_131887844
wie weet waar dit eerste liedje vandaan komt?


van 0 tot 1.40 seconden is het hoorbaar.
no
pi_131888228
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:01 schreef bammetjekwak het volgende:
wie weet waar dit eerste liedje vandaan komt?


van 0 tot 1.40 seconden is het hoorbaar.
pi_131891026
Nog psytrance liefhebbers? Ik ben echt al een hele tijd op zoek naar de tracks uit deze set (copy paste link, dan krijg je het juiste tijdstip op Youtube):

@ 1:17:36
1http://www.youtube.com/watch?v=I4RnhPjjNII&t=77m36s

@ 1:26:18
1http://www.youtube.com/watch?v=I4RnhPjjNII&t=86m18s



[ Bericht 6% gewijzigd door Kowloon op 06-10-2013 03:58:43 ]
pi_131895747
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, ik ben op zoek naar een spaans nummer, met geloof ik ook wat engels erin, ik denk dat het een band is, maar het kan ook een zanger alleen zijn. Er zit nogal wat gitaar in het nummer en ik vind dat het uitermate geschikt zou kunnen zijn voor een begrafenis, het is niet echt heel commercieel. Ik hoorde het nummer op Joe fm, en heb ondertussen hun hele afspeellijst al teruggezocht, maar tevergeefs. Heb ze ook gemaild, maar geen gehoor.

Het zou uiteraard wat makkelijker zijn met delen van de songtekst maar ook die heb ik dus niet.
Dus;

Spaans nummer, wellicht wat engels erin
Mannelijke zanger(s?)
Rustig nummer, met gitaar
Geschikt voor een begrafenis
Niet een ontzettend recent nummer.

Ik hoop dat jullie me helpen kunnnen!
I won't cross these streets until you hold my hand.
  zondag 6 oktober 2013 @ 12:22:53 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_131895778
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:21 schreef Carmy het volgende:
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, ik ben op zoek naar een spaans nummer, met geloof ik ook wat engels erin, ik denk dat het een band is, maar het kan ook een zanger alleen zijn. Er zit nogal wat gitaar in het nummer en ik vind dat het uitermate geschikt zou kunnen zijn voor een begrafenis, het is niet echt heel commercieel. Ik hoorde het nummer op Joe fm, en heb ondertussen hun hele afspeellijst al teruggezocht, maar tevergeefs. Heb ze ook gemaild, maar geen gehoor.

Het zou uiteraard wat makkelijker zijn met delen van de songtekst maar ook die heb ik dus niet.
Dus;

Spaans nummer, wellicht wat engels erin
Mannelijke zanger(s?)
Rustig nummer, met gitaar
Geschikt voor een begrafenis
Niet een ontzettend recent nummer.

Ik hoop dat jullie me helpen kunnnen!
Iets van Santana?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')