abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 oktober 2013 @ 19:48:27 #251
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131910921
quote:
2s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En die past perfect in het rijtje.
Bradley Cooper heeft trouwens wel in Nip Tuck gespeeld maar dat was voor zijn doorbraak denk ik.

Kevin Spacey, Kevin Bacon en John Malkovic uitgerangeerde acteurs noemen slaat echt nergens op.
Feyenoord!
  zondag 6 oktober 2013 @ 19:50:04 #252
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131910983
quote:
2s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En die past perfect in het rijtje.

Ik denk Buscemi nog de meest relevante was die de overstap maakte, maar diens ster was toch ook al lichtjes aan het wegdeemsteren.

Ik zeg nergens dat daar iets mis mee is of dat het slechtere acteurs zijn geworden.
Buscemi? Kevin Spacey was toch een veel groter acteur joh. Heeft meerdere blockbusters op zijn naam staat als hoofdrolspeler.
Feyenoord!
pi_131910995
is het trouwens enkel bij mij dat de OP er zo uitziet

SPOILER: op kapot plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131911140
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:50 schreef redboyke het volgende:
is het trouwens enkel bij mij dat de OP er zo uitziet

SPOILER: op kapot plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:04:18 #255
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131911510
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hier ook ja.
Bij mij ook. Wat is dat voor chickie op je avatar?
Feyenoord!
pi_131911556
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bij mij ook. Wat is dat voor chickie op je avatar?
Gigi Ravelli
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:13:35 #257
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131911843
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bradley Cooper heeft trouwens wel in Nip Tuck gespeeld maar dat was voor zijn doorbraak denk ik.

Kevin Spacey, Kevin Bacon en John Malkovic uitgerangeerde acteurs noemen slaat echt nergens op.
Ik zeg nergens dat ze uitgerangeerd zijn, enkel dat ze over hun commercieel hoogtepunt zijn. Hun huidige status is absoluut niet te vergelijken met hun status 10-15 jaar geleden.

Kevin Costner lijkt me ook eentje om op te duiken op TV. Of Keanu Reeves. Of Val Kilmer. Ed Harris. Nick Nolte. Adrian Brody.

Oeh, Tim Robbins, dat is ook een mooie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:25:52 #258
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131912341
quote:
99s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze uitgerangeerd zijn, enkel dat ze over hun commercieel hoogtepunt zijn. Hun huidige status is absoluut niet te vergelijken met hun status 10-15 jaar geleden.

Kevin Costner lijkt me ook eentje om op te duiken op TV. Of Keanu Reeves. Of Val Kilmer. Ed Harris. Nick Nolte. Adrian Brody.

Oeh, Tim Robbins, dat is ook een mooie.
Tim Robbins heeft in 2011 al in een serie gespeeld. Maar goed die status kan heel snel veranderen. Kijk maar naar Jeff Bridges. Die is eigenlijk pas met Crazy Heart echt doorgebroken. En Kevin Spacey en Kevin Bacon kunnen zo weer opduiken in topfilms.

Maar goed ik denk dat het nog wel meer zal gaan veranderen. Dat er nog meer geld naar series toe zal gaan wat alleen nog maar meer topacteurs aan zal gaan trekken. Dat die acteurs zoals Spacey en Daniels en Bacon nu in series gaan spelen is ook een erg recente ontwikkeling.
Feyenoord!
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:16:08 #259
206322 Seam
Pillz-E
pi_131914973
Vinden jullie series dan serieus een interessanter medium dan films? Bij series is veel minder originaliteit te vinden. De filmacteurs die tot nu toe naar de tv gegaan zijn in recente jaren speelden allemaal in gezapige en/of slechte series. Boardwalk Empire, House of Cards en The Following enz zijn allemaal herhalingen van zetten met beter acteerwerk. Voor originele filmmakers is het medium tv niet interessant omdat er te vaak concessies gedaan moeten worden in verband met kijkcijfers.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:25:55 #260
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131915675
Ik durf het medium film anno 2013 niet meteen origineel noemen met ettelijke remakes, reboots, sequels, franchises, het klakkeloos kopiëren van een succesformule (iedereen maakt fantasy! nee, vampieren! nee, sprookjes verfilmen! nee, comic books! nee, grote monsters! nee, found footage! of wacht....). De grote filmstudio's zijn even ongeïnspireerd als de grote TV-netwerken. Alhoewel, dan vind ik het op filmvlak toch nog net iets erger.

Bij de kleinere, meer onafhankelijke studio's zit wel originaliteit, maar dat geldt dan ook voor de kabelnetwerken op TV.

Dan heb ik het uiteraard over de VS.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_131918097
ik vind series veel leuker heb je echt een band met de personages. heb je elke week iets om naar uit te kijken. en als er dan eens een aflevering tegenvalt dan is de volgende vast beter.
breaking bad bijvoorbeeld kost me in begin helemaal niet boeien maar pas dat die drugs begon te maken begon het wat spannender te worden enzo.

ik vind films helemaal geen verhaal hebben tegenwoordig vroeger keek ik veel meer films dan nu en zat toch regelmatig toch veel bagger tussen. zoals van die B-films waarvan je je al gewoon al ergert aan die beeldkwaliteit.
mij maakt het niet uit of die acteur al 20 jaar in het vak zit of pas bezig is zolang die maar goed acteert en emoties laat zien. maar ja tegenwoordig idd zoals saintofkillers zei veel remakes enzo. ik hoef geen 100 verschillende batmans te zien en ook niet 100 verschillende supermans en niet nog een Carrie.

met serie heb je trouwens meer kijkplezier waar de gemiddelde serie pakt zo'n 45min duurt ofzo heb de dikwijls bij een film zo'n leeg gevoel. bij series word er meestal opgebouwd naar het actie gedeelte enzo en sommige mensen vinden dat saai maar dat maakt het juist spannender dan een film waar constant vecht scenes inzitten en explosies enzo. bedoel jason statham zie ik graag spelen maar als je een film van hem gezien hebt heb je zowat een beetje al die zijn vechtmoves gezien en bij elke film zijn dat dezelfde moves.
  zondag 6 oktober 2013 @ 22:44:53 #262
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131920938
quote:
7s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Seam het volgende:
Vinden jullie series dan serieus een interessanter medium dan films? Bij series is veel minder originaliteit te vinden. De filmacteurs die tot nu toe naar de tv gegaan zijn in recente jaren speelden allemaal in gezapige en/of slechte series. Boardwalk Empire, House of Cards en The Following enz zijn allemaal herhalingen van zetten met beter acteerwerk. Voor originele filmmakers is het medium tv niet interessant omdat er te vaak concessies gedaan moeten worden in verband met kijkcijfers.
Ik keek vroeger veel films maar tegenwoordig echt totaal niet meer. In een film kan een acteur toch bijna nooit laten zien hoe iemand in elkaar steekt? Is een film veel te kort voor. Series hebben veel meer de toekomst dan films. Dat zie je ook aangezien steeds meer goeie acteurs overstappen naar series. En nog een erg belangrijk voordeel van series wat films niet hebben. Cliffhangers! Dat is toch iets wat een serie erg spannend maakt vaak. Er komt ook steeds meer creativiteit in series. Kijk maar naar bv Game of Thrones, Sopranos, BB, goeie western series als Deadwood en Hell on Wheels en volgend jaar dus twee piratenseries.
Feyenoord!
pi_131921386
Samuel L Jackson in Agents of SHIELD _O_ _O_
I are Baboon
pi_131924531
Vanavond de eerste aflevering van Ironside gekeken, goed bevallen en ga deze zeker blijven volgen.
pi_131926603
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:33 schreef Europees het volgende:
Vond Lucky 7 erg leuk, helaas al na 2 afleveringen gecanceld :(
Ik heb Lucky 7 niet gezien maar als je dit leuk vond moet je The Syndicate maar eens kijken. Britse serie waarop Lucky 7 gebaseerd is.
  maandag 7 oktober 2013 @ 06:36:15 #266
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131926772
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef pindaplukker het volgende:
Samuel L Jackson in Agents of SHIELD _O_ _O_
I rest my case. :)
Feyenoord!
pi_131927471
The Originals is best wel okee trouwens.

The Vampire Diaries nooit gekeken, is dat net zo duister?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131927569
Je moet denk ik wel om the originals echt te snappen eerst TVD kijken.
Ja dat is net zo duister af en toe :)
pi_131927995
Ik kon deze niet vinden in dit topic maar ik zag m toevallig voorbijkomen in de laatste aflevering van modern family. The Goldbergs, begint deze week.

http://abc.go.com/shows/the-goldbergs

Edit: staat notabene bovenaan in de 1e pagina, browser IE/Chrome toont alle youtube filmpjes over de tekst, ben ik de enige met dat probleem? En een aantal van die youtubes zijn niet beschikbaar.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_131930380
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:48 schreef Pvoesss het volgende:
Je moet denk ik wel om the originals echt te snappen eerst TVD kijken.
Ja dat is net zo duister af en toe :)
Ah, nou dan moet ik dat misschien via Netflix maar eens een keertje aanslingeren ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:29:52 #271
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131930996
Ach, Vampire Diaries is toch gewoon Twilight, de TV-serie. OK, wat beter geacteerd/geschreven, maar helaas wel even voorspelbaar en ongeïnspireerd. Het heeft even veel raakvlakken met True Blood als met Gossip Girl.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:41:37 #272
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_131936232
Agents of Shield viel tegen. Als het geen Marvel geweest was dan had ik het nooit meer gekeken, maar nu blijf ik het stiekem volgen, omdat ik fan van de meeste films ben.

Brooklyn nine-nine was wel ok, maar wegens tijdgebrek zet ik hem niet op de lijst.

Verder nog niks nieuws gekeken. Als ik het hier zo lees zijn er nog geen nieuwe "must-see" series. Of vergis ik mij?
pi_131957702
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef escalatie het volgende:
Agents of Shield viel tegen. Als het geen Marvel geweest was dan had ik het nooit meer gekeken, maar nu blijf ik het stiekem volgen, omdat ik fan van de meeste films ben.

Brooklyn nine-nine was wel ok, maar wegens tijdgebrek zet ik hem niet op de lijst.

Verder nog niks nieuws gekeken. Als ik het hier zo lees zijn er nog geen nieuwe "must-see" series. Of vergis ik mij?
Masters of Sex
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:18:39 #274
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_131964441
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:41 schreef escalatie het volgende:
Agents of Shield viel tegen. Als het geen Marvel geweest was dan had ik het nooit meer gekeken, maar nu blijf ik het stiekem volgen, omdat ik fan van de meeste films ben.

Brooklyn nine-nine was wel ok, maar wegens tijdgebrek zet ik hem niet op de lijst.

Verder nog niks nieuws gekeken. Als ik het hier zo lees zijn er nog geen nieuwe "must-see" series. Of vergis ik mij?
Sleepy Hollow, The Blacklist, Agents of Shield en Masters of Sex krijgen op IMDB allemaal zo rond de 7,8 nu. Op metacritic word vooral Masters of Sex geroemd.
Feyenoord!
pi_131965862
En die (Masters of Sex) vond ik nou juist niks aan, andere 3 ook niet trouwens. Gek genoeg vermaak ik me de laatste dagen sinds het einde van Breaking Bad nog het meest met Eastbound & Down season 4 en als domme comedy is Hello Ladies wel leuk.

Alleen Sleepy Hollow heb ik nog niet geprobeerd.

Brooklyn 99, We are men en Mom geef ik geen kans meer voorlopig.

Wie weet hoor je volgend jaar wel verhalen dat bepaalde series opeens beter zijn geworden. Zoals bij Parks & Recereation of Community ooit het geval was.

Heb nu gewoon niet het geduld om in een nieuwe serie te komen, geprobeerd met Under the Dome en Ray Donovan dit jaar, maar achteraf toch allemaal tegen gevallen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')