abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130400584


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.


[ Bericht 28% gewijzigd door Bartjebart op 23-08-2013 23:36:37 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:02:34 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_130400798
Ik heb toen de slopen nog de Zweedse maten hadden, mijn dekbedsets gekocht. Alle drie de sets zijn nog verkrijgbaar, nu dus met NL maten voor de slopen. Maar ik moet een volledige dekbedset opnieuw kopen en kan niet enkel de slopen voor de kussens apart kopen.

Dus ik prop mijn NL kussens (die niet van de IKEA zijn) in de Zweedse veel te kleine slopen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:19:47 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130401655
Vandaag toch maar eens de vraag gesteld bij de IKEA wanneer de donzen dekbedden terug zouden komen.

Blijkt ergens gekke vogelziekte uitgebroken te zijn, waardoor er leveringsproblemen voor dons :? zijn ontstaan :?. Zou ergens rond 10 november weer voorraad moeten zijn.

Tevens heb ik twee van de laatste Sultan Hovags gekocht (latex top, comfort zones, pocketveren, opgevolgd door de middelharde Hyllestad) in de veronderstelling dat ze opgerold verpakt zouden zijn.

En toen moest ik vanuit het magazijn weer terug naar de transportservice :')
Confidence through competence
pi_130402447
Goed, hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar het is me gelukt: ik heb de twee delen van een Komplement scharnier verkeerd om in elkaar geklikt. Alleen, kan dit nog weer los en zo ja, hoe kan dit zonder dat ik mn vingers kwijt raak?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_130403863

OMAR stellingkast van 29.95 voor 19.95

Max. 6 stuks p.p
Verzinkt, 92x92x36 cm.

Deze aanbieding geldt alleen in de IKEA vestigingen. Op=op
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130403983
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef JohnB52 het volgende:
Je bent ook n dag te vroeg he, morgen is t pas gratis;-)
Ik was met opzet niet morgen, om vele vieze kinderhandjes voor te zijn. Ik kwam dus voor het glutenvrij, om te zien welk snoep glutenvrij is.
pi_130404608
TRENDIG 2013 assortiment;
Eetkamerstoel; in wit, rood en zwart. 69.-
Voetenbankje; in groen, rood, wit en bamboe. 19.99
Serveerwagen; massief berken. 99.-
Snijplank; bamboe. 29.99
Kast; groen. 199.-

En nog veel meer. Prijzen zijn de prijzen die IKEA Duitsland gaat hanteren. Slechts een aantal vestigingen zullen TRENDIG 2013 gaan verkopen. (volgens de tekst in de catalogus ;) ).
Hier vind je meer onderdelen van de TRENDIG 2013 serie. Vanaf pagina 50.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130404801
Ik vind die voetenbankjes leuk O+. Maar je zult altijd zien dat IKEA Hengelo dit niet gaat verkopen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 06:28:34 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_130408161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
OMAR stellingkast van 29.95 voor 19.95

Max. 6 stuks p.p
Verzinkt, 92x92x36 cm.

Deze aanbieding geldt alleen in de IKEA vestigingen. Op=op
Hengelo heeft er maar liefst 16 op voorraad :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130412478
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 06:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Hengelo heeft er maar liefst 16 op voorraad :P
Die voorraad komt nog wel :)
(Ga ik vanuit :') )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130415149
Die eetkamerstoel ziet er geweldig uit
pi_130416368
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Die eetkamerstoel ziet er geweldig uit
Ikea heeft nu een aantal modellen met een groot gat waar je een rugleuning verwachten zou. Bij deze zakken kleine kinderen er nog doorheen, maar voor een volwassene werkt die stoplat wel.

In het vergrote restaurant in Utrecht hebben ze nu meer modellen staan. Dus ga ik elke keer ergens anders zitten om ze allemaal proberen.
pi_130416615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Doen ze dat ja?
Als je het netjes vraagt is de kans zeer groot dat ze dat doen. :)
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:03:25 #14
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_130418958
Onverwachts naar Ikea geweest vandaag :D dekbedovertrekset, ovenhandschoenen, schoenen'doosjes' voor in de kast, muurstickers, bloempotjes + een plantje en een meelzeef. Ik ben zeer content :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_130419440
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ikea heeft nu een aantal modellen met een groot gat waar je een rugleuning verwachten zou. Bij deze zakken kleine kinderen er nog doorheen, maar voor een volwassene werkt die stoplat wel.

In het vergrote restaurant in Utrecht hebben ze nu meer modellen staan. Dus ga ik elke keer ergens anders zitten om ze allemaal proberen.
Bedoel je deze:

?

Ik vind de modellen allemaal zoveel op elkaar lijken de laatste tijd. Die bovenste twee, de TRENDIG hierboven.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130421098
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]?

Ik vind de modellen allemaal zoveel op elkaar lijken de laatste tijd. Die bovenste twee, de TRENDIG hierboven.
Ik vind de stockholm helemaal niet zo lekker zitten ook :@
pi_130421674
Ik vind eigenlijk geen enkele eetkamerstoel van IKEA lekker zitten.
pi_130421929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind eigenlijk geen enkele eetkamerstoel van IKEA lekker zitten.
Ik heb 4 verschillende eetkamerstoelen en er zijn er 2 waar ik nooit opzit omdat ze inderdaad niet erg comfortabel zijn, maar twee stoelen zijn stoelen waar je best een tijdje op kunt zitten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:59:59 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_130424383
Weet iemand waarom Amersfoort de hele dag gesloten was, technische storing aldus twitter? :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130424448
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:59 schreef Adelante het volgende:
Weet iemand waarom Amersfoort de hele dag gesloten was, technische storing aldus twitter? :o
Stroomstoring las ik
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130426059
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] ?

Ik vind de modellen allemaal zoveel op elkaar lijken de laatste tijd. Die bovenste twee, de TRENDIG hierboven.
Deze twee heb ik nog niet in het restaurant gezien, misschien er overheen gekeken in de grote ruimte. Wel was ik was verward bij het catalogus doorbladeren, omdat er twee sprekend op elkaar lijken. Eentje heeft een bijpassend kuipkussen, waarmee het er gelijk uitziet als een uitdragerij.

Urban: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80067789/

Ikea PS 2012 http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00206794/

en nog eentje, die zich nu niet wil laten zien. In zwart en een paar felle kleuren (cyclaamroze en blauw), van metaal, met veel ronde ventilatiegaten in de zitting.

De witte triplex-stoelen die er in eerste instantie even leuk uitzien, zitten akelig. Ze hebben de rechte harde rand vooraan, die in je benen kunnen snijden. Ze hebben ook een groot ruggat, maar zien er minder alarmerend uit. Er zijn twee modellen van, zie nu maar eentje op de site.

  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:53:46 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130426509
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:59 schreef Adelante het volgende:
Weet iemand waarom Amersfoort de hele dag gesloten was, technische storing aldus twitter? :o
Op het papiertje bij het hek stond wegens een technische storing....
* Leandra stond voor de deur een gesloten hek.

Maar volgens Stedin (de netbeheerder) is de oorzaak van de stroomstoring intern (bij Ikea).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130441708
Weet iemand of IKEA nog de limited edition van Malm nog verkoopt? Het gaat om de spiegelkast.
pi_130447398


[ Bericht 64% gewijzigd door NotGuilty op 26-08-2013 18:04:56 (.) ]
pi_130447666
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:58 schreef koekii het volgende:
Weet iemand of IKEA nog de limited edition van Malm nog verkoopt? Het gaat om de spiegelkast.
Volgens mij is die per 1 augustus uit het assortiment gegaan. Ik heb in Hengelo gezien dat die kast met een behoorlijke korting verkocht is.
Het zou kunnen dat een winkel nog voorraad heeft. De landelijke klantenservice kan dat voor je nakijken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:47:01 #26
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_130447947
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is die per 1 augustus uit het assortiment gegaan. Ik heb in Hengelo gezien dat die kast met een behoorlijke korting verkocht is.
Het zou kunnen dat een winkel nog voorraad heeft. De landelijke klantenservice kan dat voor je nakijken.
Hoe weet je dat hij met een behoorlijke korting is verkocht?


Trouwens, ik vind die trendig lijn echt spuuglelijk..
pi_130448085
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:47 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij met een behoorlijke korting is verkocht?

Trouwens, ik vind die trendig lijn echt spuuglelijk..
Als je in de winkel ziet dat die kast normaal 299.- of zo is en dan verkocht wordt voor 99.- dan vind ik dat een behoorlijke korting
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:21:23 #28
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_130448858
Juist
pi_130450746
Mwa, ik vind de rechthoekige eettafel van TRENDIG tof genoeg om 'm te gaan kopen als hij binnen is.

pi_130451069
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je in de winkel ziet dat die kast normaal 299.- of zo is en dan verkocht wordt voor 99.- dan vind ik dat een behoorlijke korting
Wat fijn dat hij nu met korting wordt verkocht. Ik zal morgen wel even navragen bij de klantenservice :)
pi_130451083
Die tafel is wel leuk, maar voor n paar jaartjes,

Dan ben ik m weer beu, en waarschijnlijk ook versleten...
pi_130451311
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef JohnB52 het volgende:
Die tafel is wel leuk, maar voor n paar jaartjes,

Dan ben ik m weer beu, en waarschijnlijk ook versleten...
Mwa, was massief eiken. En de andere tafel die we gezien hebben kost 1400 euro. Dan vind ik deze voor +- 239 veel redelijker.
pi_130451584
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef koekii het volgende:

[..]

Wat fijn dat hij nu met korting wordt verkocht. Ik zal morgen wel even navragen bij de klantenservice :)
Dat was ergens in juli al hoor. Maar wellicht dat ze em nog ergens voor je hebben :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130451828
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat was ergens in juli al hoor. Maar wellicht dat ze em nog ergens voor je hebben :)
Het is al een hele tijd geleden dat ik langs de IKEA kwam :@
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:33:58 #35
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130461452
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90130667/#/20130675

De TUPPLUR voorraadinformatie klopt maar half. De TUPPLUR heeft een nieuw mechaniek gekregen: weg zijn de kraaltjes, vervangen door een ingebouwd veermechaniek in de roller zelf. Het gordijn trek je met het nieuwe mechaniek fysiek zelf naar beneden, al dan niet vasthoudend aan het plastic oogje wat bijgeleverd wordt.

Trek je hard, en stop je dan, dan blijft het gordijn op niveau hangen. Trek je dan nog een stukje naar beneden en laat je het weer los, dan roetsjt het gordijn automatisch naar boven.

Heb het ding zojuist geinstalleerd. Not sure if better than old mechanism....

De kleinere TUPPLURs ( < 160 cm, geloof ik, of 140 cm) hebben nog wel het kraaltjesmechaniek. Best kut van IKEA dat ze dezelfde merknaam eigenlijk twee verschillende produkten leveren.
Confidence through competence
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:47:19 #36
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_130462135
quote:
0s.gif Op [url=http://forum.:Dk.nl/topic/2012056/2/25#130450746]zondag 25 augustus 2013 18:14[/url] schreef friekin_ het volgende:
Mwa, ik vind de rechthoekige eettafel van TRENDIG tof genoeg om 'm te gaan kopen als hij binnen is.

[ afbeelding ]
Die stoel is ook wel tof. Alleen twijfel ik of die wel echt lekker zit :D
pi_130462278
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90130667/#/20130675

De TUPPLUR voorraadinformatie klopt maar half. De TUPPLUR heeft een nieuw mechaniek gekregen: weg zijn de kraaltjes, vervangen door een ingebouwd veermechaniek in de roller zelf. Het gordijn trek je met het nieuwe mechaniek fysiek zelf naar beneden, al dan niet vasthoudend aan het plastic oogje wat bijgeleverd wordt.

Trek je hard, en stop je dan, dan blijft het gordijn op niveau hangen. Trek je dan nog een stukje naar beneden en laat je het weer los, dan roetsjt het gordijn automatisch naar boven.

Heb het ding zojuist geinstalleerd. Not sure if better than old mechanism....

De kleinere TUPPLURs ( < 160 cm, geloof ik, of 140 cm) hebben nog wel het kraaltjesmechaniek. Best kut van IKEA dat ze dezelfde merknaam eigenlijk twee verschillende produkten leveren.
Nou ik denk dat de hele serie overstapt van koord naar trek en dat van de grotere maten de oude variant al uitverkocht is.
Het is voor IKEA's doen wel raar dat een nieuw mechanisme geen nieuw artikelnummer maakt. Dat was in het verleden wel vaak het geval.

Volgens mij is deze keuze gemaakt omdat kinderen dan niet meer zouden kunnen stikken in het koord.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130462779
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef JohnB52 het volgende:
Die tafel is wel leuk, maar voor n paar jaartjes,

Dan ben ik m weer beu, en waarschijnlijk ook versleten...
Dan heb je die schuine poten waarschijnlijk kaal getrapt.
pi_130463005
Schokkend nieuws voor mij als prospekt keuken koper:

Na ruim twintig jaar trouwe dienst lijken de Faktum-keukens van IKEA plaats te gaan maken voor een geheel nieuw systeem: Metod. Met Metod speelt IKEA in op de nieuwe keukentrends en maakt de indeling van haar keukens nog flexibeler.

Innovaties die direct impact zouden hebben op mij:
- Hogere kastjes
- Meer breedte maten mogelijk
- ???

Ik zit te klooien hoe ik op een nette manier een keukenblad op 95 kan krijgen, zonder een plint van een halve meter hoog. Dat kan dus niet, want het is 70cm standaard.

Nou vond ik al een site waarop ze suggereren om dan maar de 125 kasten te kopen en af te zagen. Dan heb je netto een lade meer ruimte en een lagere plint. Allemaal prachtig maar ik ben al 2 jaar aan het aanpassen, medderen, klooien en oplossingen zoeken over een paar maanden.

Ik dacht er redelijk uit te zijn: IKEA keuken it is... maar nu? Hmmm ;(
Laat die handjes wapperen!
pi_130463719
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:08 schreef Gieliovd het volgende:
Schokkend nieuws voor mij als prospekt keuken koper:

Na ruim twintig jaar trouwe dienst lijken de Faktum-keukens van IKEA plaats te gaan maken voor een geheel nieuw systeem: Metod. Met Metod speelt IKEA in op de nieuwe keukentrends en maakt de indeling van haar keukens nog flexibeler.

Innovaties die direct impact zouden hebben op mij:
- Hogere kastjes
- Meer breedte maten mogelijk
- ???

Ik zit te klooien hoe ik op een nette manier een keukenblad op 95 kan krijgen, zonder een plint van een halve meter hoog. Dat kan dus niet, want het is 70cm standaard.

Nou vond ik al een site waarop ze suggereren om dan maar de 125 kasten te kopen en af te zagen. Dan heb je netto een lade meer ruimte en een lagere plint. Allemaal prachtig maar ik ben al 2 jaar aan het aanpassen, medderen, klooien en oplossingen zoeken over een paar maanden.

Ik dacht er redelijk uit te zijn: IKEA keuken it is... maar nu? Hmmm ;(
Die keukenserie komt er pas definitief in juli. Over een paar maanden lukt wel dus. Verder zijn de onderkasten inderdaad 70 cm, je kan hoogte aanpassen door andere pootjes (11,16,21 cm). Maar dan krijg je idd wel een hoge plint (als je kiest voor een plint, hoeft niet perse). Maar bovenstaande geldt allemaal voor FAKTUM. Ik weet niet hoe het voor METOD is, we krijgen pas later instructie erover.
pi_130463905
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:03 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dan heb je die schuine poten waarschijnlijk kaal getrapt.
Nee dan heb je kinderen die met vanalles op de tafel timmeren, tekenen, verven enz enz...
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:58:53 #42
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130464913
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ik denk dat de hele serie overstapt van koord naar trek en dat van de grotere maten de oude variant al uitverkocht is.
Het is voor IKEA's doen wel raar dat een nieuw mechanisme geen nieuw artikelnummer maakt. Dat was in het verleden wel vaak het geval.

Volgens mij is deze keuze gemaakt omdat kinderen dan niet meer zouden kunnen stikken in het koord.
Ik raakte ook al in de war nu ze voor de Hyllestad matrassen een middelharde en stevige variant hebben, waarbij de middelharde een latex top heeft en de stevige een memoryfoam top.

Was eerst de Halberg en ... eh... een andere naam voor de stevige variant. Gek dat ze dan consolideren op 1 merknaam met twee verschillende elementen in de toplaag.
Confidence through competence
pi_130469168
Ik heb gelukkig onlangs nog 1 Tupplur rolgordijn met het oude mechanisme kunnen kopen, beide systemen waren ruim voorradig.
pi_130478756
Ik wacht al een paar weken op de hemnes vitrinekast, maar telkens niet op voorraad in Hengelo. :'(

Artikelnr ; 102.135.91
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:56:13 #45
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_130479931
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik raakte ook al in de war nu ze voor de Hyllestad matrassen een middelharde en stevige variant hebben, waarbij de middelharde een latex top heeft en de stevige een memoryfoam top.

Was eerst de Halberg en ... eh... een andere naam voor de stevige variant. Gek dat ze dan consolideren op 1 merknaam met twee verschillende elementen in de toplaag.
Ik heb die hyllestad hard matras.
pi_130483916
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Die keukenserie komt er pas definitief in juli. Over een paar maanden lukt wel dus. Verder zijn de onderkasten inderdaad 70 cm, je kan hoogte aanpassen door andere pootjes (11,16,21 cm). Maar dan krijg je idd wel een hoge plint (als je kiest voor een plint, hoeft niet perse). Maar bovenstaande geldt allemaal voor FAKTUM. Ik weet niet hoe het voor METOD is, we krijgen pas later instructie erover.
Juli 2014 zeker?

Plint is wel een eis. Smerige stof bende onder de kastjes anders. En al m'n elektra enzo moet onder de plint komen :)
Laat die handjes wapperen!
pi_130526123
Zijn er problemen met de rookmelder? Bijna nergens op voorraad, of heel beperkt.

Ik dacht 'laat ik weer eens vrijwillig langs de Ikea gaan, die hebben goedkope rookmelders', maar helaas.

En de LEDlampen zijn ook anders, ik heb 3 van deze in een KVART zitten, en omdat ik nog ergens anders een spotje had dacht ik 'laat ik die ook maar vervangen', maar dat is dus een totaal andere lamp, veel geler licht.
Zou deze met GU4 fitting ook een stuk geler zijn?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:46:33 #48
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130527754
quote:
Je kan je vraag beter zo stellen.
pi_130528527
quote:
Nou ja het voordeel van IKEA is op zich dat je verschillende matrassen kunt kiezen. Dus je kunt ook echt dé matras kiezen die het beste bij je past. In hoeverre dat bij Leenbakker kan weet ik niet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130528966
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Die keukenserie komt er pas definitief in juli. Over een paar maanden lukt wel dus. Verder zijn de onderkasten inderdaad 70 cm, je kan hoogte aanpassen door andere pootjes (11,16,21 cm). Maar dan krijg je idd wel een hoge plint (als je kiest voor een plint, hoeft niet perse). Maar bovenstaande geldt allemaal voor FAKTUM. Ik weet niet hoe het voor METOD is, we krijgen pas later instructie erover.
Uitgaande van het assortiment in Scandinavië is er maar 1 maat plint. Dus kom je uit op een werkhoogte van 92cm

quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:46 schreef koekii het volgende:

[..]

Het is al een hele tijd geleden dat ik langs de IKEA kwam :@
Is het nog gelukt?

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik raakte ook al in de war nu ze voor de Hyllestad matrassen een middelharde en stevige variant hebben, waarbij de middelharde een latex top heeft en de stevige een memoryfoam top.

Was eerst de Halberg en ... eh... een andere naam voor de stevige variant. Gek dat ze dan consolideren op 1 merknaam met twee verschillende elementen in de toplaag.
Heeft denk ik te maken met de bekleding van de matras dat ze daar voor dezelfde naam hebben gekozen.

quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht al een paar weken op de hemnes vitrinekast, maar telkens niet op voorraad in Hengelo. :'(

Artikelnr ; 102.135.91
Vrijdag waarschijnlijk volgens de site! Heb je een email/smsnotificatie vastgelegd?

[ Bericht 20% gewijzigd door Bartjebart op 28-08-2013 00:13:11 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130531557
Sinds ik bij Ikea werk zie ik teveel leuke dingen. ARG.



Nachtkastje van staal O+



Lovbacken O+ O+ O+

Het is een drama, te weinig ruimte om alles kwijt te kunnen _O-
pi_130534106
Dan moet je t in de doos laten zitten, heb je ruimte zat! ;)
pi_130534476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JohnB52 het volgende:
Dan moet je t in de doos laten zitten, heb je ruimte zat! ;)
_O-
pi_130536290
dan kan je ook onbeperkt wisselen (ruilen). lang leve de family pas ;)
pi_130537894
Mooi staaltje IKEA-bureaucratie!
Beide wandplanken 80cm breed.


Dit heet een handdoekstang/rekje en kost 19.95 (assortimentsgroep: badkamers)


Het wandrek kost 16.95. :? (assortimentsgroep: keukens)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130537924
_O-
pi_130539689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
Mooi staaltje IKEA-bureaucratie!
Beide wandplanken 80cm breed.

[ afbeelding ]
Dit heet een handdoekstang/rekje en kost 19.95 (assortimentsgroep: badkamers)

[ afbeelding ]
Het wandrek kost 16.95. :? (assortimentsgroep: keukens)
Dit is al veel meer mijn style!
pi_130539801
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:53 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Dit is al veel meer mijn style!
Hoe bedoel je?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 augustus 2013 @ 02:44:47 #60
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130541674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ja het voordeel van IKEA is op zich dat je verschillende matrassen kunt kiezen. Dus je kunt ook echt dé matras kiezen die het beste bij je past. In hoeverre dat bij Leenbakker kan weet ik niet.
Volgens mij zijn die matrassen bij die boxspring van leenbakker beter in dit geval. Maar kan je dus bij de complete boxspring van ikea de matrassen aanpassen?
pi_130542357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
Mooi staaltje IKEA-bureaucratie!
Beide wandplanken 80cm breed.

[ afbeelding ]
Dit heet een handdoekstang/rekje en kost 19.95 (assortimentsgroep: badkamers)

[ afbeelding ]
Het wandrek kost 16.95. :? (assortimentsgroep: keukens)
Ik zie wel verschillen.

Die onderste glimt meer en heeft meer van die buizendingetjes.
pi_130542747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Omdat ik dat trendig ofzo afschuwelijk vond!
pi_130544555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 02:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die matrassen bij die boxspring van leenbakker beter in dit geval. Maar kan je dus bij de complete boxspring van ikea de matrassen aanpassen?
Die hebben een losse onderkant, pootjes en matras, allemaal zelf uitzoeken.

Waar baseer je je bevindin van het leenbakker matras op?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:13:27 #64
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130544843
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Die hebben een losse onderkant, pootjes en matras, allemaal zelf uitzoeken.

Waar baseer je je bevindin van het leenbakker matras op?
Online zie ik niet dat die complete boxen aan te passen zijn.

Als je kijkt naar soort matras etc. bonell vs pocketvering

quote:
Binnenveringsmatras:
Tijk/ Tijk: 64% polyester, 36% katoen
Tijk, zijkant/ Tijk: 64% katoen, 36% polyester
Tijk, onderkant/ Tijk: 100% polyester
Bonnell springveren: staal
Comfortmateriaal: Polyether 25 kg/m3, polyesterwatten, Polyether 28 kg/m3
Voering: vezelstof van polypropeen
quote:
Pocketvering matras Stockholm:
Kern: individueel verpakte tonvorminge pocketveren met draaddikte van 1,9mm en 9 comfortzones
Afdekking: slijtvaste drukverdeler en 2 cm comfortschuim SG25
Hoes: zijkanten en 10 cm op de boven en onderkant glad gestoffeerd in meubelstof
Hoogte: 21 cm
Maximaal gewicht: elk gewicht
pi_130548001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:23 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik zie wel verschillen.

Die onderste glimt meer en heeft meer van die buizendingetjes.
Geloof mij dat de hele GRUNDTAL serie van hetzelfde materiaal gemaakt is. En het is toch raar dat de goedkopere versie meer buizen (die exact hetzelfde zijn) heeft dan de duurdere versie?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130548288
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geloof mij dat de hele GRUNDTAL serie van hetzelfde materiaal gemaakt is. En het is toch raar dat de goedkopere versie meer buizen (die exact hetzelfde zijn) heeft dan de duurdere versie?
Ze lijken iets dunner??

Heb ook grundtal in de badkamer. Zo eentje met vier van die stangen die apart van elkaar kunnen bewegen. Lijkt me handiger dan dit nieuwe rekje.

Maar ik denk dat je die van de keuken weer niet zo goed in de badkamer kan gebruiken, passen de handdoeken vast minder goed tussen.

En andersom die van de badkamer, daar kunnen potjes e.d. van de keuken weer gemakkelijker scheef door gaan staan ofzo, want te grote openingen.

Maar inderdaad... wel rare prijsverschillen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 15:37:33 #68
163650 Greys
pi_130556412
Ik ben een beetje verliefd op het Säter bankje.
Maar gaat dat ding nou wel een jaartje of twee goed mee, doorgaans?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130565971
Vast wel hoor.

Maar t is splitleer, dus mindere kwaliteit dan wat duurder nerfleer
pi_130566191
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op het Säter bankje.
Maar gaat dat ding nou wel een jaartje of twee goed mee, doorgaans?

[ afbeelding ]
2 jaar moet sowieso lukken, want dat is de garantietermijn die IKEA hanteert :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 20:06:38 #71
163650 Greys
pi_130566435
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Vast wel hoor.

Maar t is splitleer, dus mindere kwaliteit dan wat duurder nerfleer
Wat houdt dat zo'n beetje in? :@ Ik heb er echt nul verstand van.
Dat het sneller slijt? Sneller lubbert? Sneller krast?
Google was mijn beste vriend!

Het punt is dat ik een hond en een kat heb die op de bank mogen :P Dus dit leek me op zich een goed 'probeersel' voor dat geld. Maar stel dat je zegt 'op nerfleer zie je tien keer zo weinig krassen dan op splitleer' dan denk ik er nog eens over na.
Op zich heb ik geen illusie dat het vijf jaar prachtig blijft ofzo, maar als zoiets er dan binnen 2 maanden niet meer uit ziet dan is het alsnog zonde geld.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

2 jaar moet sowieso lukken, want dat is de garantietermijn die IKEA hanteert :P
Ah dank je, dat is ook sowieso goed om te weten! :)
Niet qua krassen enzo (dat ligt dan toch echt aan de hond) maar voor bv naden die evt loslaten ofzo.

Ik heb een beetje zitten Googlen op leren banken van IKEA en moet zeggen dat ze er over het algemeen best heel goed 'vanaf' komen in reviews.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 28-08-2013 20:13:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 20:09:08 #72
163650 Greys
pi_130566562
Trouwens jammer dat IKEA op de site zelf geen reviewmogelijkheid heeft bij de producten :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130566655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vrijdag waarschijnlijk volgens de site! Heb je een email/smsnotificatie vastgelegd?
Helaas verspringt de voorraad elke keer 2 dagen, morgen zal de voorraad op zaterdag/maandag staan :D ;(

edit; nu staat op de Ikea dat er zaterdag 8 op voorraad zijn w/

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2013 20:13:15 ]
pi_130566835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat houdt dat zo'n beetje in? :@ Ik heb er echt nul verstand van.
Dat het sneller slijt? Sneller lubbert? Sneller krast?

Het punt is dat ik een hond en een kat heb die op de bank mogen :P Dus dit leek me op zich een goed 'probeersel' voor dat geld. Maar stel dat je zegt 'op nerfleer zie je tien keer zo weinig krassen dan op splitleer' dan denk ik er nog eens over na.
Op zich heb ik geen illusie dat het vijf jaar prachtig blijft ofzo, maar als zoiets er dan binnen 2 maanden niet meer uit ziet dan is het alsnog zonde geld.

[..]

Ah dank je, dat is ook sowieso goed om te weten! :)
Niet qua krassen enzo (dat ligt dan toch echt aan de hond) maar voor bv naden die evt loslaten ofzo.

Ik heb een beetje zitten Googlen op leren banken van IKEA en moet zeggen dat ze er over het algemeen best heel goed 'vanaf' komen in reviews.
Alle waar naar zijn geld natuurlijk.

Een lederen huid kan je in plakjes snijden, nerfleer is de bovenste kant, dus de beste kwaliteit, en daar zijn ook weer gradaties in...

Splitleer is van de onderste laag, dus poreuzer...

Als je dat op Google intypt kan je nog meer vinden daarover.

Voor 400 euro kan je ook een hele goede 2e hands bank kopen van een topmerk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 21:11:09 #75
163650 Greys
pi_130569835
Dankjewel, heb er even e.e.a. over gelezen idd :)

Nog een vraag...
Hoe goed/makkelijk zijn die hoezen van de Karlstad banken nou écht te verwisselen? :P
En hoe groot is de kans dat die hoezen er over een jaar of 2 helemaal uit zijn, als in niet meer te verkrijgen? Want dat zou evt ook nog een oplossing zijn met de huisdieren, een bank waarvoor je na een tijdje een nieuwe hoes koopt. Maar als die dan bv niet meer te krijgen zijn zit je alsnog...

Er staat altijd 'gewoon in de wasmachine te wassen', maar past het dan nog daarna om je bank echt enzo? :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 28-08-2013 21:18:48 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130571142
Ik heb maar 1 hoes voor mijn ektorp en eigenlijk had ik hem allang een keer willen wassen.. Alleen dan zit er geen hoes om de bank en ik heb geen droger :P En nu heb ik spijt dat ik een zwarte hoes heb genomen met een wit/bruine en wit/rode kat :'(
Waarschijnlijk is deze nu gewoon niet meer te redden.. dus binnenkort een andere hoes kopen. Deze wordt dan reserve.
Maar ik denk dat het wassen wel goed moet gaan. Goed aan de voorschriften houden en onthouden hoe ze om de bank zaten.
pi_130571163
weg
pi_130571258
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Dankjewel, heb er even e.e.a. over gelezen idd :)

Nog een vraag...
Hoe goed/makkelijk zijn die hoezen van de Karlstad banken nou écht te verwisselen? :P
En hoe groot is de kans dat die hoezen er over een jaar of 2 helemaal uit zijn, als in niet meer te verkrijgen? Want dat zou evt ook nog een oplossing zijn met de huisdieren, een bank waarvoor je na een tijdje een nieuwe hoes koopt. Maar als die dan bv niet meer te krijgen zijn zit je alsnog...

Er staat altijd 'gewoon in de wasmachine te wassen', maar past het dan nog daarna om je bank echt enzo? :@
Ik heb een karlstad en daar laatst één kussenhoes van gewassen op 40 graden. Hij was daarna schoon en paste nog om het kussen en geen kleurverschil met de andere kussens.

De karlstad is toch sowieso een blijvende bank? Dus ze zullen ook wel altijd hoezen verkopen lijkt me. Ik heb een hoes die volgens mij nu al niet meer te koop is, maar als ik over 3 jaar een andere hoes wil kies ik er gewoon een uit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 21:38:30 #79
163650 Greys
pi_130571371
Dankjewel :)

Ik weet gewoon niet genoeg van IKEA om te weten of iets een 'blijvende bank' is.
Als dat zo is, dan zullen ze er inderdaad wel altijd hoezen voor blijven maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:39:11 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130571398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb maar 1 hoes voor mijn ektorp
Ik ben in de markt voor een nieuwe bank, en ben gisteren tussen 18:00-21:00 op allerhande banken gaan zitten in de IKEA als een echte autist.

Mijn verwachting was dat ik voor een 3-persoons Kivik of Karlstad zou gaan (da's ongeveer mijn budget), maar het bleek dat ik te klein :') ben (1.66m) voor deze redelijk diepe banken. 8)7 De Ektorp is een stuk minder diep, en daar kan ik én tegen de kussens aan leunen én mijn voeten tegelijkertijd op de vloer houden. Met de Kivik of Karlstad lukt beide niet tegelijk. oO<

Heb jij dat ook met je Ektorp? Of ben je 1.90m? :? :P

Ik vond het goedkope zwart en het dure grijs het mooist. Stiekem zit ik met een schuin oog naar het wit te kijken.
Confidence through competence
pi_130571499
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben in de markt voor een nieuwe bank, en ben gisteren tussen 18:00-21:00 op allerhande banken gaan zitten in de IKEA als een echte autist.

Mijn verwachting was dat ik voor een 3-persoons Kivik of Karlstad zou gaan (da's ongeveer mijn budget), maar het bleek dat ik te klein :') ben (1.66m) voor deze redelijk diepe banken. 8)7 De Ektorp is een stuk minder diep, en daar kan ik én tegen de kussens aan leunen én mijn voeten tegelijkertijd op de vloer houden. Met de Kivik of Karlstad lukt beide niet tegelijk. oO<

Heb jij dat ook met je Ektorp? Of ben je 1.90m? :? :P
Ik kan goed bij de grond en ben 1.65 ;) Meestal heb ik mijn voeten op de poef trouwens, dus ben speciaal voor jou even met mijn voeten op de grond gaan zitten :P
Grijs vond ik trouwens ook het mooiste, maar het prijsverschil was me te groot.. Dan maar iets minder mooi maar veel goedkoper.. Ik ga nu gewoon voor een beige hoes waarschijnlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dragonberry op 28-08-2013 21:51:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 21:41:33 #82
163650 Greys
pi_130571513
Hoe weet je eigenlijk of iets een 'blijvende' serie is? :@

Kramfors bv bestaat nu niet meer.
Maar Ektorp en Karlstad blijven 'altijd'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130571723
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Dankjewel :)

Ik weet gewoon niet genoeg van IKEA om te weten of iets een 'blijvende bank' is.
Als dat zo is, dan zullen ze er inderdaad wel altijd hoezen voor blijven maken.
Er zijn zelfs andere bedrijven die hoezen maken voor IKEA banken, zoals savemysofa.com
Wel behoorlijk prijzig
pi_130571769
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Dankjewel, heb er even e.e.a. over gelezen idd :)

Nog een vraag...
Hoe goed/makkelijk zijn die hoezen van de Karlstad banken nou écht te verwisselen? :P
En hoe groot is de kans dat die hoezen er over een jaar of 2 helemaal uit zijn, als in niet meer te verkrijgen? Want dat zou evt ook nog een oplossing zijn met de huisdieren, een bank waarvoor je na een tijdje een nieuwe hoes koopt. Maar als die dan bv niet meer te krijgen zijn zit je alsnog...

Er staat altijd 'gewoon in de wasmachine te wassen', maar past het dan nog daarna om je bank echt enzo? :@
Het is best een klus als je de hele bank uit elkaar moet halen om álle hoezen te kunnen wassen.

Als IKEA zegt dat iets machinewasbaar is, mag je daar vanuit gaan. Mits je de wasvoorschriften volgt.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of iets een 'blijvende' serie is? :@

Kramfors bv bestaat nu niet meer.
Maar Ektorp en Karlstad blijven 'altijd'?
Niet. IKEA kan zomaar ineens iets bedacht hebben waardoor een serie uit het assortiment gaat. Kijk naar FAKTUM keukens, 20+ jaar in het assortiment en nu bezig met zijn laatste jaar. EFFEKTIV bureauserie, jaaaaaren verkocht en opeens is er GALANT. KARLSTAD is zo'n 7 a 8 jaar geleden als vervanger van de KARLANDA serie gekomen. Onderdelen van geen van eerder genoemde serie zijn toepasbaar op zijn nieuwe variant.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130571830
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben in de markt voor een nieuwe bank, en ben gisteren tussen 18:00-21:00 op allerhande banken gaan zitten in de IKEA als een echte autist.

Mijn verwachting was dat ik voor een 3-persoons Kivik of Karlstad zou gaan (da's ongeveer mijn budget), maar het bleek dat ik te klein :') ben (1.66m) voor deze redelijk diepe banken. 8)7 De Ektorp is een stuk minder diep, en daar kan ik én tegen de kussens aan leunen én mijn voeten tegelijkertijd op de vloer houden. Met de Kivik of Karlstad lukt beide niet tegelijk. oO<

Heb jij dat ook met je Ektorp? Of ben je 1.90m? :? :P

Ik vond het goedkope zwart en het dure grijs het mooist. Stiekem zit ik met een schuin oog naar het wit te kijken.
Sowieso een tip is om banken te gaan proberen 's morgens vroeg. Net als matrassen trouwens. Aan het einde van een dag ben je lichamelijk best moe en zullen dingen al snel veel comfortabeler aanvoelen dan 's ochtends.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 21:50:13 #86
163650 Greys
pi_130572000
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

Er zijn zelfs andere bedrijven die hoezen maken voor IKEA banken, zoals savemysofa.com
Wel behoorlijk prijzig
Ik vond net bemz.com die echt práchtige hoezen maken voor de Karlstad.
Maar de hoes is net zo duur als de complete bank zelf :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130572140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is best een klus als je de hele bank uit elkaar moet halen om álle hoezen te kunnen wassen.

Als IKEA zegt dat iets machinewasbaar is, mag je daar vanuit gaan. Mits je de wasvoorschriften volgt.

[..]

Niet. IKEA kan zomaar ineens iets bedacht hebben waardoor een serie uit het assortiment gaat. Kijk naar FAKTUM keukens, 20+ jaar in het assortiment en nu bezig met zijn laatste jaar. EFFEKTIV bureauserie, jaaaaaren verkocht en opeens is er GALANT. KARLSTAD is zo'n 7 a 8 jaar geleden als vervanger van de KARLANDA serie gekomen. Onderdelen van geen van eerder genoemde serie zijn toepasbaar op zijn nieuwe variant.
Wordt het wel altijd tijdig aangegeven als een bank eruit gaat?
pi_130572195
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Wordt het wel altijd tijdig aangegeven als een bank eruit gaat?
Nope
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130572659
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nope
Oh. dat is wel minder dan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 22:00:39 #90
163650 Greys
pi_130572711
Enige inside info of de Karlstad op korte termijn er uit gaat? O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130573017
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Oh. dat is wel minder dan.
Nja de redenering van IKEA is dat niemand meer dat product gaat kopen als ze weten dat het eruit gaat. En dat is op zich best logisch.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Greys het volgende:
Enige inside info of de Karlstad op korte termijn er uit gaat? O-)
Misschien dat friekin dat voor je na kan kijken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2013 @ 22:07:58 #92
163650 Greys
pi_130573132
Ja is ook wel logisch, maar aan de andere kant kost het ze misschien ook klanten als ze een bepaalde bank niet meer durven kopen omdát ze bang zijn dat ie er misschien binnenkort of later uit gaat, net als zij een nieuwe hoes nodig hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130573701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Ja is ook wel logisch, maar aan de andere kant kost het ze misschien ook klanten als ze een bepaalde bank niet meer durven kopen omdát ze bang zijn dat ie er misschien binnenkort of later uit gaat, net als zij een nieuwe hoes nodig hebben.
Maar de vraag is dan ook hoelang IKEA zoiets van te voren moet communiceren.

Mja IKEA heeft hier voor gekozen. Wellicht dat e ooit nog eens een andere richting opgaan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:18:58 #94
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130573786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Ik kan goed bij de grond en ben 1.65 ;) Meestal heb ik mijn voeten op de poef trouwens, dus ben speciaal voor jou even met mijn voeten op de grond gaan zitten :P
Ah, dank :P

quote:
Grijs vond ik trouwens ook het mooiste, maar het prijsverschil was me te groot.. Dan maar iets minder mooi maar veel goedkoper.. Ik ga nu gewoon voor een beige hoes waarschijnlijk.
Mja, scheelt zo'n 200 EUR tussen de (dunne) zwarte hoes en de (dikke) grijze hoes. De grijze hoes heeft wel meer textuur, is wel mooier.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sowieso een tip is om banken te gaan proberen 's morgens vroeg. Net als matrassen trouwens. Aan het einde van een dag ben je lichamelijk best moe en zullen dingen al snel veel comfortabeler aanvoelen dan 's ochtends.
Goed punt; ik was idd behoorlijk uitgeput. Ik was bezig de A4'tjes door te nemen van de Kivik en Karlstad (waarom kun je die A4'tjes met alle prijs- en optieinfo niet online downloaden 8)7 ) terwijl ik op een Ektorp zat. Halverwege dacht ik: wat een comfortabele bank is dit. 8)7
Confidence through competence
  donderdag 29 augustus 2013 @ 09:51:02 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130586791
Weet iemand of je de SIGNUM kabelgoot onder een hol bureaublad kunt monteren, zoals een LINNMON?

De SIGNUM moet je met schroeven vastmaken, maar hebben die met een hol blad genoeg grip? Kom er niet uit met de montage handleiding.
Confidence through competence
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:26:16 #96
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130587554
Hoe handig is het om die nieuwe eenvaks expedits aan de muur te hangen? En past de inzet met de laatjes er dan nog in? Ideale vervanging voor de belachelijk dure nachtkastjes, maar dan moet het wel werken...

Overigens staat mijn Ektorp al jaaaaren en zittie nog steeds lekker :D Toevallig maandag verkocht, want nieuwe hoekbank besteld bij Pronto. De hoekbanken van Ikea vind ik duur en over het algemeen niet mooi.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130587844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja de redenering van IKEA is dat niemand meer dat product gaat kopen als ze weten dat het eruit gaat. En dat is op zich best logisch.

[..]

Misschien dat friekin dat voor je na kan kijken?
Ik zal zaterdag eens kijken.
pi_130587939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja de redenering van IKEA is dat niemand meer dat product gaat kopen als ze weten dat het eruit gaat. En dat is op zich best logisch.
En toch is dat vaak juist andersom, als ik hier niet gelezen had dat de bedden van 220 eruit gingen, dan had ik de dekmatras voor mijn zoon nog niet gekocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130588663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:51 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand of je de SIGNUM kabelgoot onder een hol bureaublad kunt monteren, zoals een LINNMON?

De SIGNUM moet je met schroeven vastmaken, maar hebben die met een hol blad genoeg grip? Kom er niet uit met de montage handleiding.
Afhankelijk van waar je em vastschroeft heb je kans dat die gewoon naar beneden valt. De LINNMON bladen hebben een verstevigde rand, maar dan steekt je kabelgoot onder het blad uit.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch is dat vaak juist andersom, als ik hier niet gelezen had dat de bedden van 220 eruit gingen, dan had ik de dekmatras voor mijn zoon nog niet gekocht.
Tuurlijk! Andersom werkt het ook. Maar omzettechnisch gezien werkt het voor IKEA beter om het niet (of niet te lang van te voren) te communiceren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130588771
Ik heb een Elga kast van IKEA en ga verhuizen naar een andere kamer. De kast moet dus uit en in elkaar. Op de website van IKEA kan ik deze kast niet meer vinden en zo ook de monteerhandleiding niet. Kast overgekocht twee jaar geleden zonder handleiding erbij (omdat deze in die tijd te downloaden was).
Heeft iemand deze handleiding toevallig?
pi_130588837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:14 schreef leonie-89 het volgende:
Ik heb een Elga kast van IKEA en ga verhuizen naar een andere kamer. De kast moet dus uit en in elkaar. Op de website van IKEA kan ik deze kast niet meer vinden en zo ook de monteerhandleiding niet. Kast overgekocht twee jaar geleden zonder handleiding erbij (omdat deze in die tijd te downloaden was).
Heeft iemand deze handleiding toevallig?
IKEA kan dat waarschijnlijk gewoon voor je opzoeken. Stuur ze een berichtje via facebook of via de website en dan zouden ze deze moeten kunnen toemailen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Redactie Frontpage donderdag 29 augustus 2013 @ 11:57:24 #102
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_130589870
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:14 schreef leonie-89 het volgende:
Ik heb een Elga kast van IKEA en ga verhuizen naar een andere kamer. De kast moet dus uit en in elkaar. Op de website van IKEA kan ik deze kast niet meer vinden en zo ook de monteerhandleiding niet. Kast overgekocht twee jaar geleden zonder handleiding erbij (omdat deze in die tijd te downloaden was).
Heeft iemand deze handleiding toevallig?
Heb je deze? Elga kast en Elga schuifdeuren

Hier gevonden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 12:06:33 #103
163650 Greys
pi_130590128
Vast een domme vraag maar ik moet me eens wat beter in IKEA en alle systemen verdiepen :@

Ik heb deze al jaren:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80116596/

Maar ik erger me dood aan die glazen deurtjes. Nooit aan gedacht dat ik daar dan andere deurtjes voor kon kopen :') Maar is het dus zó simpel dat ik dan deze kan kopen en dat het dan past? :o
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60087076/

EDIT: arghhhhhh nee dus, die zijn kennelijk weer alleen voor de boekenkasten :(

Zijn ze er ook voor de buffetkast?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130599903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
Vast een domme vraag maar ik moet me eens wat beter in IKEA en alle systemen verdiepen :@

Ik heb deze al jaren:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80116596/

Maar ik erger me dood aan die glazen deurtjes. Nooit aan gedacht dat ik daar dan andere deurtjes voor kon kopen :') Maar is het dus zó simpel dat ik dan deze kan kopen en dat het dan past? :o
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60087076/

EDIT: arghhhhhh nee dus, die zijn kennelijk weer alleen voor de boekenkasten :(

Zijn ze er ook voor de buffetkast?
Met plakfolie kan je ze transparant of dekkend (hout, metaal) afdichten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:18:00 #105
163650 Greys
pi_130601367
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Met plakfolie kan je ze transparant of dekkend (hout, metaal) afdichten.
Hm ja da's misschien een idee. Ik wil dat je er helemaal niet meer doorheen kunt kijken. Heb er dvd's en cd's enzo inliggen en het staat NOOIT opgeruimd gewoon, hoe netjes de stapels ook liggen :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130601456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
Vast een domme vraag maar ik moet me eens wat beter in IKEA en alle systemen verdiepen :@

Ik heb deze al jaren:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80116596/

Maar ik erger me dood aan die glazen deurtjes. Nooit aan gedacht dat ik daar dan andere deurtjes voor kon kopen :') Maar is het dus zó simpel dat ik dan deze kan kopen en dat het dan past? :o
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60087076/

EDIT: arghhhhhh nee dus, die zijn kennelijk weer alleen voor de boekenkasten :(

Zijn ze er ook voor de buffetkast?
Het buffet wordt als 1 pakket verkocht. Er zijn dus geen aparte deuren voor. Wellicht dat deze deuren wel passen, maar die kans lijkt me erg klein.

Wat IKEA zelf nog wel eens doet is een stofje spannen en vast nieten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 augustus 2013 @ 17:34:43 #107
163650 Greys
pi_130601933
Heej zeg, dát vind ik een goed idee en staat volgens mij ook mooi :)
Een mooi stofje aan de binnenkant, punaises er in, klaarrrrrr. Zo kan je je kast ook nog om de zoveel tijd een ander aanzien geven, of bij de bank laten passen ofzo haha.

Dankjewel, supertip O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:05:30 #108
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130610652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Afhankelijk van waar je em vastschroeft heb je kans dat die gewoon naar beneden valt. De LINNMON bladen hebben een verstevigde rand, maar dan steekt je kabelgoot onder het blad uit.
:'(

Ik zat te twijfelen tussen een LINNMON combinatie of het witte MALM bureau (met ingebouwde snoergoot). Probleem is: de MALM is 65 cm diep, de LINNMON 75 cm. Als ik er een grote 20"+ monitor op wil zetten, dan wil ik die op een redelijk afstand hebben van mijn gezicht, en dan is de MALM nét te ondiep.
Confidence through competence
pi_130610710
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:'(

Ik zat te twijfelen tussen een LINNMON combinatie of het witte MALM bureau (met ingebouwde snoergoot). Probleem is: de MALM is 65 cm diep, de LINNMON 75 cm. Als ik er een grote 20"+ monitor op wil zetten, dan wil ik die op een redelijk afstand hebben van mijn gezicht, en dan is de MALM nét te ondiep.
MALM is ook hol, dus daar kun je ook geen SIGNUM onder monteren.

Edit: Oh ik zie je eigen edit; ja dan is MALM wel praktischer ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:06:51 #110
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130610748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

MALM is ook hol, dus daar kun je ook geen SIGNUM onder monteren.
Ja zie edit, de MALM heeft een ingebouwde snoergoot/plank onder het blad...



Hmm, aan de andere kant:

quote:
I bought this and attached it under my Ikea Linnmon table top and could not be happier. Rack is secure and tight with plenty of room to hang all cables.
http://www.amazon.com/IKE(...)t-reviews/9178891604

Zal het eens aan de IKEA-mensen vragen weer eens... fucking hell, ik kan beter in de IKEA wonen, zo vaak ik er kom.
Confidence through competence
pi_130611626
Je kunt het proberen hoor. Toen ik kantoormeubelen verkocht bij IKEA mochten we het bijvoorbeeld al niet laten zien op de showroom en/of bijverkopen. Maar wellicht dat dit met LINNMON tafelbladen anders is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130615280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb maar 1 hoes voor mijn ektorp en eigenlijk had ik hem allang een keer willen wassen.. Alleen dan zit er geen hoes om de bank en ik heb geen droger :P En nu heb ik spijt dat ik een zwarte hoes heb genomen met een wit/bruine en wit/rode kat :'(
Waarschijnlijk is deze nu gewoon niet meer te redden.. dus binnenkort een andere hoes kopen. Deze wordt dan reserve.
Maar ik denk dat het wassen wel goed moet gaan. Goed aan de voorschriften houden en onthouden hoe ze om de bank zaten.
Geen garantie meer op je hoes dan ?
Ik heb een rode ektorp hoes en die heb ik al eens geruild omdat hij verkleurde, nieuwe hoes begin ik nu ook al beetje verkleuring te zien dus die zal ik volgend jaar maar weer omruilen dus.
pi_130615376
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef ddx het volgende:

[..]

Geen garantie meer op je hoes dan ?
Ik heb een rode ektorp hoes en die heb ik al eens geruild omdat hij verkleurde, nieuwe hoes begin ik nu ook al beetje verkleuring te zien dus die zal ik volgend jaar maar weer omruilen dus.
Garantie omdat katten hun haren op de hoezen achterlaten?
Tenminste dat lees ik in die post
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130615526
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef ddx het volgende:

[..]

Geen garantie meer op je hoes dan ?
Ik heb een rode ektorp hoes en die heb ik al eens geruild omdat hij verkleurde, nieuwe hoes begin ik nu ook al beetje verkleuring te zien dus die zal ik volgend jaar maar weer omruilen dus.
ach, verkleuren valt heel erg mee, het is meer dat ik met deze kleur elk katten haartje zie zitten ;) ik hou hem gewoon als reserve. Ben de bon van de hele bank ook kwijt :(
pi_130615755
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

ach, verkleuren valt heel erg mee, het is meer dat ik met deze kleur elk katten haartje zie zitten ;) ik hou hem gewoon als reserve. Ben de bon van de hele bank ook kwijt :(
Heb je betaald met je bankpas of Visa-kaart?
Dan zou je met een afschrift van je betaling kunnen aantonen dat je betaald hebt en aanspraak maken op je garantie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130619779
http://www.ikea.com/nl/nl/store/delft/food

Of het is omdat t conceptstore is, of ze hebben t nog niet aangepast,

Hier staan nog de oude prijzen?
pi_130619917
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:51 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/delft/food

Of het is omdat t conceptstore is, of ze hebben t nog niet aangepast,

Hier staan nog de oude prijzen?
Het kan allebei :)
Sterker nog, zelfs in Amsterdam, Barendrecht en Heerlen zouden de prijzen kunnen verschillen.

Ik kreeg toen ik afgelopen week bij IKEA was en me inlogde op het wifinetwerk nog de pagina met de familyaanbieding van de hotdog. :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 06:57:33 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_130623914
Ik heb gisteren die miniset gezien, maar vind hem best huge :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:01:16 #119
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_130627950
Ik vind dit een leuke lamp:

maar zou die genoeg licht geven boven de eettafel?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_130628712
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Garantie omdat katten hun haren op de hoezen achterlaten?
Tenminste dat lees ik in die post
Mja maar dat zou je dan met gewoon even wassen kunnen fixen.
Gooi je desnoods kleed over je bank als je echt geen dag zonder kan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:24:34 #121
163650 Greys
pi_130628845
Deze vind ik mooi :) En fijn dat die groene hoes maar 99 eu kost, heb je altijd een reserve.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:36:40 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130629290
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:01 schreef MaLo het volgende:
Ik vind dit een leuke lamp:
[ afbeelding ]
maar zou die genoeg licht geven boven de eettafel?
ben dr bang voor

voor een romanitsch etentje misschien, maar als je wilt zien wat je eet?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:37:50 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130629345
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik mooi :) En fijn dat die groene hoes maar 99 eu kost, heb je altijd een reserve.

[ afbeelding ]
Die is inderdaad leuk

Ik heb die andere bank, die simpele wat ook met hoezen werkt. en heb er 2 reserve hoezen bijgekregen van een kennis. Ondanks dat ik ze leuk vind, is er nog nooit een andere dan de zwarte hoes overheen geweest :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:38:55 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130629379
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

ach, verkleuren valt heel erg mee, het is meer dat ik met deze kleur elk katten haartje zie zitten ;) ik hou hem gewoon als reserve. Ben de bon van de hele bank ook kwijt :(
Die kledingrollers doen wonderen, gewoon even eroverheen gaan en hij is weer haarvrij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:48:33 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_130631688
Die lamp in combinatie met groen liet mij even denken dat die lamp groen licht zou geven en ik snapte er al niets meer van :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:52:35 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130634264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

Die kledingrollers doen wonderen, gewoon even eroverheen gaan en hij is weer haarvrij
Of gewoon de stofzuiger voor de grote haren en dan de kledingroller voor de rest... Ik heb al jaren een ektorp met een zwarte hoes en twee lichte katten en het is gewoon een kwestie van bijhouden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:31:48 #127
163650 Greys
pi_130637789
Het was weer leuk, tweede keer IKEA in 1 week :+
IKEA, voor al uw (drop)fudge, gerbera's en koekjes O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130639089
Heb je ook sperziebonen gekocht? :D
pi_130639676
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:20 schreef ddx het volgende:

[..]

Mja maar dat zou je dan met gewoon even wassen kunnen fixen.
Gooi je desnoods kleed over je bank als je echt geen dag zonder kan.
Lees de post ff goed door ;) Het ging erom dat wassen wel kon, maar dat ze tijdens het wassen en drogen geen hoes op de bank heeft :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130639716
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

Die kledingrollers doen wonderen, gewoon even eroverheen gaan en hij is weer haarvrij
Ik hoorde laatst een tip van schoonmaakhandschoenen over de bank wrijven. Zou ook helpen. Nog niet geprobeerd trouwens.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130639811
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Lees de post ff goed door ;) Het ging erom dat wassen wel kon, maar dat ze tijdens het wassen en drogen geen hoes op de bank heeft :P
Ja maar je kan dan toch wel even iets anders over je bank gooien als je niet een dagje zonder kan ?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:57:53 #132
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_130640648
Hallo,

Hoe zit het met de NORDEN eettafel zoals die te zien is op de catalogus cover van 2013 (de nieuwste).



Via de Ikea app ben ik er achter dat het een NORDEN is.
Echter nergens ofzo terug te vinden in het assortiment?
pi_130641089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef ddx het volgende:

[..]

Ja maar je kan dan toch wel even iets anders over je bank gooien als je niet een dagje zonder kan ?
Ja ik heb geen idee. Maar hoe dan ook is dit geen garantiekwestie dus :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:18:57 #134
163650 Greys
pi_130641307
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:06 schreef computergirl het volgende:
Heb je ook sperziebonen gekocht? :D
Hahahaha dat lijkt echt net he? :D
Het zijn appelsnoepslierten :9 :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130642332
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja ik heb geen idee. Maar hoe dan ook is dit geen garantiekwestie dus :)
Precies, dat maakt niet uit. Ik zoek gewoon een excuus om hem niet te hoeven wassen, stel het uit, enz.. :@
Kledingrollers werken inderdaad perfect, of iets van rubber.
pi_130642740
Ik heb ook een gekke vraag. Wij hebben in een lange smalle kamer twee expedits tegen over elkaar staan, dus tegen de korte zijden van de kamer. Beide hebben een besta bureau aanbouw ding, waardoor je dus twee bureaus krijgt tegen de lange wand van de kamer. Nu zit tussen de twee bureaus exact de ruimte die een derde bureau zou innemen. Ik wil dus nog zo'n bureau set kopen, en die er op de een of andere manier "tussen" hangen, om zo een hele lange tafel tussen twee expedits te creëren. Alleen is dat bureaupakket daar niet voor bedoeld: er zit maar aan 1 kant een plank om de boel rechtop te houden.

Nu ben ik niet onhandig met zaag en schroeven, maar ik vraag me af hoe ik dit het beste aanpak. Ik kan de verticale plank in vieren zagen, om poten te maken, maar ik heb het vermoeden dat die dingen hol zijn. Dat gaat dan niet werken. Zelfde probleem als ik ga schroeven, in een holle plank werkt dat niet geweldig.

Kan iemand me vertellen of de verticale plank inderdaad hol is, en hoe dit het best aangepakt kan worden? Zijn er misschien toevallig poten die precies hoog genoeg zijn, of kan ik toch beter gaan schroeven?
pi_130645005
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef H-blast het volgende:
Hallo,

Hoe zit het met de NORDEN eettafel zoals die te zien is op de catalogus cover van 2013 (de nieuwste).

[ afbeelding ]

Via de Ikea app ben ik er achter dat het een NORDEN is.
Echter nergens ofzo terug te vinden in het assortiment?
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=norden
pi_130645096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:11 schreef Pulsy het volgende:
Ik heb ook een gekke vraag. Wij hebben in een lange smalle kamer twee expedits tegen over elkaar staan, dus tegen de korte zijden van de kamer. Beide hebben een besta bureau aanbouw ding, waardoor je dus twee bureaus krijgt tegen de lange wand van de kamer. Nu zit tussen de twee bureaus exact de ruimte die een derde bureau zou innemen. Ik wil dus nog zo'n bureau set kopen, en die er op de een of andere manier "tussen" hangen, om zo een hele lange tafel tussen twee expedits te creëren. Alleen is dat bureaupakket daar niet voor bedoeld: er zit maar aan 1 kant een plank om de boel rechtop te houden.

Nu ben ik niet onhandig met zaag en schroeven, maar ik vraag me af hoe ik dit het beste aanpak. Ik kan de verticale plank in vieren zagen, om poten te maken, maar ik heb het vermoeden dat die dingen hol zijn. Dat gaat dan niet werken. Zelfde probleem als ik ga schroeven, in een holle plank werkt dat niet geweldig.

Kan iemand me vertellen of de verticale plank inderdaad hol is, en hoe dit het best aangepakt kan worden? Zijn er misschien toevallig poten die precies hoog genoeg zijn, of kan ik toch beter gaan schroeven?
Je kan nog het langste (keuken)werkblad kopen en over beide bureaus heen leggen.
pi_130645397
Ben zo blij met mijn nieuwe theezeefjes O+
Voor 2,99 euro waren ze van mij.



En wat is de - voor mij- nieuwe papershop leueuk!
Vooral de VÄXTGLÄDJE-lijn!



[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 30-08-2013 19:27:53 ]
pi_130650376
Die zeefjes zag ik niet vorige week.
pi_130681031
Welke matrassen zijn nu echt kneiterhard? Ik heb vandaag op een paar matrassen gelegen, maar alles was echt te zacht... Ik heb er niet heel veel gehad, omdat het schreeuwend druk was en bijna alle matrassen constant bezet waren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130682544
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:58 schreef koekii het volgende:
Weet iemand of IKEA nog de limited edition van Malm nog verkoopt? Het gaat om de spiegelkast.
vorige wk nog in koopjeshoek delft gezien
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:10:42 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130685714
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welke matrassen zijn nu echt kneiterhard? Ik heb vandaag op een paar matrassen gelegen, maar alles was echt te zacht... Ik heb er niet heel veel gehad, omdat het schreeuwend druk was en bijna alle matrassen constant bezet waren.
De nieuwe matrassen die wij ergens anders gekocht hebben :'(

Een maat die Ikea niet voert (90x210), anders had ik ze wel bij Ikea gehaald.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130685792
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

De nieuwe matrassen die wij ergens anders gekocht hebben :'(

Een maat die Ikea niet voert (90x210), anders had ik ze wel bij Ikea gehaald.
Waren die ook wat betaalbaar?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:16:27 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130685989
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waren die ook wat betaalbaar?
Ja, want voor het logeerbed, maar ik baal van de matrassen en de winkel, want hun 90 dagen omruilgarantie gaat dus pas na 30 dagen in? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:17:50 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130686060
Ze hadden de 4 uit hun naam moeten halen en zich gewoon sleep less moeten noemen :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130686314
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want voor het logeerbed, maar ik baal van de matrassen en de winkel, want hun 90 dagen omruilgarantie gaat dus pas na 30 dagen in? :')
Bij IKEA mag je (volgens mij) ook niet zomaar na 1 nacht je matras omruilen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:24:41 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_130686400
Vandaag officieel geopend:



quote:
UTRECHT - Een bijzondere dag voor voetbalvereniging Faja Lobi KDS. Hun nieuwe kunstgrasvelden op het dak van de nieuwe parkeergarage van IKEA in Utrecht werden zaterdag geopend door wethouder Gilbert Isabella, clubvoorzitter Tom Bainathsah en Nanda de Bruin, storemanager van IKEA Utrecht.

Faja Lobi KDS speelde aansluitend zijn allereerste wedstrijd op 9 meter hoogte tegen het RTL Sterrenteam onder leiding van John Williams.

De parkeergarage is onderdeel van de uitbreiding van IKEA Utrecht. Door de expansie moest wel een nieuw onderkomen worden gezocht voor Faja Lobi KDS. Het Zweedse woonwarenhuis tilde het denken in slimme oplossingen letterlijk naar een hoger niveau door het dak van de nieuwe parkeergarage als alternatief aan te dragen.

Rond de velden staan netten. Omdat ze maar acht meter hoog mochten zijn, zal de bal daar dus wel regelmatig overheen gaan. Daarom is bij de club vast de volgende regel ingesteld: wie de bal van het dak schiet, moet hem zelf halen.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ikeadak-geopend.html
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:27:55 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130686580
:D
Ik vroeg me vorige week al af of het daarboven niet veel harder waait?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:31:28 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_130686764
Mooi om te zien ook hoe IKEA het hele clubhuis heeft ingericht. Betrokkenheid bij de buurt O+

https://www.facebook.com/FajaLobiKds
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130686940
De eerste (en waarschijnlijk ook laatste ;) ) voetbalvelden op een IKEA. Leuk! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130687280
Vandaag in recordtijd (voor mijn doen) door de Ikea geweest. (1 uurtje, 100 euro armer) En misschien had ik iets langzamer moeten zijn, of minder moeten kletsen,.. kan ook.

Knubbig lampje meegenomen. Maar natuurlijk geen lampjes! :(
Nu kan ik wel vinden dat het halogeen g9 18watt lampjes zijn. Natuurlijk niet in de Ikea webshop te koop :(
Als ik erop google kan ik ze wel vinden van andere merken. En soms staat er 18w = 25w bij. Maakt dat nog uit? Kan wel gewoon, toch??
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:42:53 #153
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130687348
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Adelante het volgende:
Mooi om te zien ook hoe IKEA het hele clubhuis heeft ingericht. Betrokkenheid bij de buurt O+

https://www.facebook.com/FajaLobiKds
Helemaal TOP! ^O^

(ja, ik woon hier vrij dichtbij. ;) )
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:46:27 #154
163650 Greys
pi_130687521
Deze groene glazen borden waren zo mooi in het echt O+
Ik ga ze nog wel halen denk ik.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:50:02 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_130687678
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:41 schreef Kekaa het volgende:
Vandaag in recordtijd (voor mijn doen) door de Ikea geweest. (1 uurtje, 100 euro armer) En misschien had ik iets langzamer moeten zijn, of minder moeten kletsen,.. kan ook.

Knubbig lampje meegenomen. Maar natuurlijk geen lampjes! :(
Nu kan ik wel vinden dat het halogeen g9 18watt lampjes zijn. Natuurlijk niet in de Ikea webshop te koop :(
Als ik erop google kan ik ze wel vinden van andere merken. En soms staat er 18w = 25w bij. Maakt dat nog uit? Kan wel gewoon, toch??
Gewoon ergens G9 18watt bestellen, past altijd :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:54:43 #156
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130687853
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
Deze groene glazen borden waren zo mooi in het echt O+
Ik ga ze nog wel halen denk ik.

[ afbeelding ]
Het is dat ik net terug ben van vakantie (en dus nu helaas behoorlijk blut :{ ) maar anders stond ik maandagmiddag op de stoep. O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:55:29 #157
163650 Greys
pi_130687880
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het is dat ik net terug ben van vakantie (en dus nu helaas behoorlijk blut :{ ) maar anders stond ik maandagmiddag op de stoep. O+
Ze zijn in het echt nog mooier dan op de foto.
Spijt dat ik ze (nog) niet gekocht heb :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:00:00 #158
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130688062
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze zijn in het echt nog mooier dan op de foto.
Spijt dat ik ze (nog) niet gekocht heb :D
Awww, ja dat prachtige groene kleurtje!

Groen. O+ O+ O+

Zoals al gezegd, helaas blut op dit moment, dus ik moet IKEA eventjes vermijden de komende maand. :'( :P
Ongelooflijk zoals ik daar altijd weer een bak geld uitgeef zonder het ooit van plan te zijn geweest. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_130688372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Gewoon ergens G9 18watt bestellen, past altijd :Y
Thanks!
pi_130689609
Net het item gezien in RTL Nieuws. Leuk ^O^.

Wat zul je je als klant zijnde kapot schrikken als er opeens een bal naast je belandt. Of kan dat niet?
(kan ook behoorlijk pijn doen denk ik?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130690509
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
Net het item gezien in RTL Nieuws. Leuk ^O^.

Wat zul je je als klant zijnde kapot schrikken als er opeens een bal naast je belandt. Of kan dat niet?
(kan ook behoorlijk pijn doen denk ik?)
Ikea sponsort ook de voetballen:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40124409/

;)
pi_130690649
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ikea sponsort ook de voetballen:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40124409/

;)
Haha de tegenpartij ziet je ermee aankomen! _O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130692096
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
Net het item gezien in RTL Nieuws. Leuk ^O^.

Wat zul je je als klant zijnde kapot schrikken als er opeens een bal naast je belandt. Of kan dat niet?
(kan ook behoorlijk pijn doen denk ik?)
Ja, dat kan. In het artikel (vorige pagina) staat dat de hekken niet hoger dan 8 m hoog zijn. Ze hebben de afspraak dat wie de bal er overheen trapt, hem zelf moet ophalen.
Had niet gedacht dat ze schoonheid o.i.d. voor veiligheid lieten gaan. Je zal er maar net langs fietsen of hem op je voorruit krijgen.
pi_130692209
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 00:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Haha de tegenpartij ziet je ermee aankomen! _O-
Ze zijn trouwens 2x zo duur geworden, eerst waren ze 1 euro...
pi_130692314
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 01:13 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ja, dat kan. In het artikel (vorige pagina) staat dat de hekken niet hoger dan 8 m hoog zijn. Ze hebben de afspraak dat wie de bal er overheen trapt, hem zelf moet ophalen.
Had niet gedacht dat ze schoonheid o.i.d. voor veiligheid lieten gaan. Je zal er maar net langs fietsen of hem op je voorruit krijgen.
Ik denk niet dat het te maken heeft met schoonheid maar waarschijnlijk met veiligheid.
En ik denk dat er op de een of andere manier wel voor gezorgd is dat je die dingen niet in je nek kunt krijgen :P

quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 01:18 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ze zijn trouwens 2x zo duur geworden, eerst waren ze 1 euro...
Heel heel vroeger toen ze er net waren wellicht. Maar toen zaten ze in het "free range" assortiment en konden winkels binnen bepaalde marges zelf de prijs bepalen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130692674
Nee paar maanden geleden nog, toen had ik er in opdracht ook 5 gekocht...
  zondag 1 september 2013 @ 11:45:37 #167
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_130697851
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
Deze groene glazen borden waren zo mooi in het echt O+
Ik ga ze nog wel halen denk ik.

[ afbeelding ]
Wat mooi! Ik heb ze nog niet echt gezien helaas.
pi_130697966
De voetballen waren alleen even in de aanbieding.
pi_130710217
Ik heb die borden in het echt gezien, zijn echt mooi. Maar ik vind het minder om te eten uit zo'n volbedrukt bord. Goed zien en zo. Het zal ook niet met alle gerechten goed samenkleuren.
pi_130729598
De tijdelijke IKEA 'CHALET'-collectie:

(Verkrijgbaar vanaf oktober, prijzen en artikelen kunnen verschillen in Nederland.)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130729867
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb die borden in het echt gezien, zijn echt mooi. Maar ik vind het minder om te eten uit zo'n volbedrukt bord. Goed zien en zo. Het zal ook niet met alle gerechten goed samenkleuren.
Dat heb ik ook. Ik eet gewoon van witte borden :P nou ja, ik heb ook twee groene diepe borden, maar geen bloemetjes en troep erbij.
Tap tap tap
pi_130743470
Ohh die Chalet-collectie O+ Ben heel benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet!
  maandag 2 september 2013 @ 16:46:06 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130745588
Voor degenen die nog een 90x220 matrasbodem zoeken: in Amersfoort staat 3 keer een Atna in de koopjeshoek voor ¤ 10 per stuk :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130756159
Zodra ik de bezorgkosten voor mijn online bestelling wil berekenen, krijg ik de melding: "Er is een probleem met een van de producten in je winkelwagen. Neem contact op met de klantenservice."

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Het lijkt niet uit te maken wat ik wil bestellen namelijk. Ik heb alles uit de winkelwagen gegooid en daarna diverse dingen getest, maar ik krijg hoe dan ook die melding.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  maandag 2 september 2013 @ 20:58:32 #175
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_130756270
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die nog een 90x220 matrasbodem zoeken: in Amersfoort staat 3 keer een Atna in de koopjeshoek voor ¤ 10 per stuk :o
Kooppie!!
  maandag 2 september 2013 @ 21:06:29 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_130756775
http://www.ikea-download.(...)HALET-Kollektion.pdf

betere link naar die Chalet collectie. Best grappig die Zweedse stijl, lekker warm voor de winter. :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130757299
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Lolaatje het volgende:
Zodra ik de bezorgkosten voor mijn online bestelling wil berekenen, krijg ik de melding: "Er is een probleem met een van de producten in je winkelwagen. Neem contact op met de klantenservice."

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Het lijkt niet uit te maken wat ik wil bestellen namelijk. Ik heb alles uit de winkelwagen gegooid en daarna diverse dingen getest, maar ik krijg hoe dan ook die melding.
Wat probeer je te bestellen dan? Misschien dat iemand anders voor je kan kijken of die kan laten berekenen wat verzenden kost?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 2 september 2013 @ 22:12:58 #178
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130760683
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Lolaatje het volgende:
Zodra ik de bezorgkosten voor mijn online bestelling wil berekenen, krijg ik de melding: "Er is een probleem met een van de producten in je winkelwagen. Neem contact op met de klantenservice."

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Het lijkt niet uit te maken wat ik wil bestellen namelijk. Ik heb alles uit de winkelwagen gegooid en daarna diverse dingen getest, maar ik krijg hoe dan ook die melding.
Ik krijg de melding ook; probeer gewoon eens de bestelling in te gaan? Voordat je moet bevestigen, heb je allang het bedrag uitgerekend gekregen.

Echter vrees ik dat mijn melding komt doordat ik de KOMPLEMENT broekhanger wilde bestellen via de webshop... in Nederland is er geen een meer, en ik vrees dat de webshop magazijn het ook niet meer heeft.

Volgens de IKEA-gozer die ik sprak gister gaat heel KOMPLEMENT eruit en komt er een nieuwe lijn in, met o.a. een nieuwe broekhanger. Shit, zit ik straks met een heel gat in m'n PAX waar de broekhanger had moeten hangen.

Oh en voor degenen die op de MORVIK wachten: het probleem was dat de schuifdeuren er steeds uit vielen. De IKEA-gast zei dat hij elke dag wel meemaakte dat iemand de MORVIK schuifdeur molde met alle ongelukken van dien. Daarom heeft IKEA de MORVIK uit de showroom gehaald in afwachting van een ander railmechanisme.

Tevens ook, niet dat iemand het interesseert, maar wie weet komt er iemand vanuit Google Search op deze post 8)7 Ik wilde de PAX schuifdeuren online bestellen, maar je hebt daar alleen standaard keuze uit het aluminium frame. Als je een donkere PAX kast hebt, is dat dus gruwelijk lelijk. Er is geen mogelijkheid momenteel om in de webshop het donkere frame te bestellen. Wat dan ook de reden was dat ik naar de lokale IKEA ben gereden en daar de verzamel/transportservice heb ingeschakeld. 140 EUR voor alles bij elkaar. :'(

/ennuhouikop
Confidence through competence
  maandag 2 september 2013 @ 23:23:08 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130764293
Bij Ikea Delft kun je de framesoorten en panelen volgens mij zelfs los bestellen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 september 2013 @ 13:07:13 #180
163650 Greys
pi_130774860
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea-download.(...)HALET-Kollektion.pdf

betere link naar die Chalet collectie. Best grappig die Zweedse stijl, lekker warm voor de winter. :7
Oeh leuk leuk! :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:49:16 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_130775888
Is dat nou de Henriksdalstoel met leuningen???
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:50:43 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_130775933
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die nog een 90x220 matrasbodem zoeken: in Amersfoort staat 3 keer een Atna in de koopjeshoek voor ¤ 10 per stuk :o
Dat is geen geld. Punt is dat ik dan ook twee matrassen nodig heb, een nieuwe achterwand, een nieuwe slaapkamer en nieuwe moltons en hoeslakens :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130776297
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:49 schreef Troel het volgende:
Is dat nou de Henriksdalstoel met leuningen???
Daar links op die foto? Dat is volgens mij een NILS
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130776412
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik krijg de melding ook; probeer gewoon eens de bestelling in te gaan? Voordat je moet bevestigen, heb je allang het bedrag uitgerekend gekregen.

Echter vrees ik dat mijn melding komt doordat ik de KOMPLEMENT broekhanger wilde bestellen via de webshop... in Nederland is er geen een meer, en ik vrees dat de webshop magazijn het ook niet meer heeft.

Volgens de IKEA-gozer die ik sprak gister gaat heel KOMPLEMENT eruit en komt er een nieuwe lijn in, met o.a. een nieuwe broekhanger. Shit, zit ik straks met een heel gat in m'n PAX waar de broekhanger had moeten hangen.

Oh en voor degenen die op de MORVIK wachten: het probleem was dat de schuifdeuren er steeds uit vielen. De IKEA-gast zei dat hij elke dag wel meemaakte dat iemand de MORVIK schuifdeur molde met alle ongelukken van dien. Daarom heeft IKEA de MORVIK uit de showroom gehaald in afwachting van een ander railmechanisme.

Tevens ook, niet dat iemand het interesseert, maar wie weet komt er iemand vanuit Google Search op deze post 8)7 Ik wilde de PAX schuifdeuren online bestellen, maar je hebt daar alleen standaard keuze uit het aluminium frame. Als je een donkere PAX kast hebt, is dat dus gruwelijk lelijk. Er is geen mogelijkheid momenteel om in de webshop het donkere frame te bestellen. Wat dan ook de reden was dat ik naar de lokale IKEA ben gereden en daar de verzamel/transportservice heb ingeschakeld. 140 EUR voor alles bij elkaar. :'(

/ennuhouikop
volgens mij hebben wij er nog. zo'n een die je uit kan trekken?
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:10:41 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_130776490
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar links op die foto? Dat is volgens mij een NILS
Die is dan zeker in de plaats gekomen van de Henriksdal ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130776561
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Die is dan zeker in de plaats gekomen van de Henriksdal ofzo?
Die bestond al eerder dan de HENRIKSDAL armleunstoel :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:19:52 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_130776733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die bestond al eerder dan de HENRIKSDAL armleunstoel :)
Waarom is Henriksdal dan weg :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130776752
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom is Henriksdal dan weg :(
Er kunnen verschillende redenen zijn :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:23:20 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_130776811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er kunnen verschillende redenen zijn :P
:(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 september 2013 @ 14:36:52 #190
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130777155
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst een tip van schoonmaakhandschoenen over de bank wrijven. Zou ook helpen. Nog niet geprobeerd trouwens.
Of een kapotte panty
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:30:59 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130784075
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom is Henriksdal dan weg :(
Henriksdal is niet weg :?
Confidence through competence
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:31:25 #192
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130784089
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

Of een kapotte panty
Oplopende fetishlevels :P
Confidence through competence
pi_130784196
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea-download.(...)HALET-Kollektion.pdf

betere link naar die Chalet collectie. Best grappig die Zweedse stijl, lekker warm voor de winter. :7
Nou, ik weet niet... maandenlang in de sneeuwkou en dan ook nog in huis al dat wit en donker? Het hele winterpanorama in huis halen omdat je het graag warm & knus hebt? Geen wonder dat er zoveel aan depressie geleden wordt daar in het hoge noorden.
pi_130784208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Henriksdal is niet weg :?
HENRIKSDAL met armleuningen wordt er bedoeld :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130784250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet... maandenlang in de sneeuwkou en dan ook nog in huis al dat wit en donker? Het hele winterpanorama in huis halen omdat je het graag warm & knus hebt? Geen wonder dat er zoveel aan depressie geleden wordt daar in het hoge noorden.
Nou nou. Ooit in Zweden geweest? Die huizen zijn juist licht en fleurig.
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:38:35 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130784346
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

HENRIKSDAL met armleuningen wordt er bedoeld :)
Oh, is er ooit HENDRIKSDAL met armleuningen geweest :? :@
Confidence through competence
pi_130784652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet... maandenlang in de sneeuwkou en dan ook nog in huis al dat wit en donker? Het hele winterpanorama in huis halen omdat je het graag warm & knus hebt? Geen wonder dat er zoveel aan depressie geleden wordt daar in het hoge noorden.
Zweden kiezen juist veel voor lichte kleuren in huis juist omdat het daar in de wintermaanden zo donker en grauw is buiten. De dierenvellen zijn een resultaat van de jacht. En dat is dan ook zo te zien de basis van het Chalet-assortiment. En tja dat het gecombineerd is met een zwartbruine tafel en een stoel met zwartbruine poten dat is meer een keuze om het assortiment duidelijk te presenteren.
Maar je hoeft het niet te kopen natuurlijk ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oh, is er ooit HENDRIKSDAL met armleuningen geweest :? :@
Ja ;) Een jaar of 3 volgens mij :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:53:26 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_130784808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oh, is er ooit HENDRIKSDAL met armleuningen geweest :? :@
Ik denk het wel, aangezien die in mijn huis staan :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 september 2013 @ 18:54:49 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130784855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oplopende fetishlevels :P
Bij jou dan toch. >:)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130784878
Als ik het zo lees dan heb ik waarschijnlijk geluk gehad met mijn bestelling van de Komplement broekhanger. Al is het nog afwachten natuurlijk totdat de bestelling over 2 weken geleverd wordt.
pi_130785174
Gaat de Inreda kledingroede uit het assortiment? Hij lijkt (bijna) overal uitverkocht te zijn en wordt nauwelijks meer aangevuld geloof ik..
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40163962/
pi_130785209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef Soulagement het volgende:
Gaat de Inreda kledingroede uit het assortiment? Hij lijkt (bijna) overal uitverkocht te zijn en wordt nauwelijks meer aangevuld geloof ik..
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40163962/
quote:
Dit product gaat binnenkort uit het assortiment en komt waarschijnlijk niet meer binnen. Je kan ook een alternatief product bekijken.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/40163962/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130785278
quote:
Wow, dat is snel! :D Die zin heb ik nergens zien staan, ben ik nou scheel?
Ik was vandaag in Utrecht en daar lag 'ie dus niet meer. Ik zie dat er nog 5 zouden moeten liggen in Barendrecht, maar dat is redelijk om en wie weet klopt die info ook niet?
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:07:32 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130785332
Maar dat staat er mobiel weer niet bij...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 september 2013 @ 19:10:18 #205
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130785435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Wow, dat is snel! :D Die zin heb ik nergens zien staan, ben ik nou scheel?
Ik was vandaag in Utrecht en daar lag 'ie dus niet meer. Ik zie dat er nog 5 zouden moeten liggen in Barendrecht, maar dat is redelijk om en wie weet klopt die info ook niet?
nu 6 aanwezig en vrijdag pas 5
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130785465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

nu 6 aanwezig en vrijdag pas 5
Typefoutje, maar hoe weet ik dat het klopt? In Utrecht zouden er immers ook nog 2 moeten liggen en dat was niet zo vandaag :{
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 september 2013 @ 19:13:59 #207
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130785578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:11 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Typefoutje, maar hoe weet ik dat het klopt? In Utrecht zouden er immers ook nog 2 moeten liggen en dat was niet zo vandaag :{
Bellen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130785612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:11 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Typefoutje, maar hoe weet ik dat het klopt? In Utrecht zouden er immers ook nog 2 moeten liggen en dat was niet zo vandaag :{
Maar is er niet iemand die in de buurt van Barendrecht woont en dat ding voor je wil kopen en wil opsturen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130785668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar is er niet iemand die in de buurt van Barendrecht woont en dat ding voor je wil kopen en wil opsturen?
Nee :'(

En bellen is een goed plan uiteraard! ^O^
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:17:00 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130785712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Wow, dat is snel! :D Die zin heb ik nergens zien staan, ben ik nou scheel?
Ik was vandaag in Utrecht en daar lag 'ie dus niet meer. Ik zie dat er nog 5 zouden moeten liggen in Barendrecht, maar dat is redelijk om en wie weet klopt die info ook niet?
Ik wilde hem kopen dit weekend, en die gast die het checkte zei dat er geeneen meer was in heel Nederland.
Confidence through competence
pi_130785804
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik wilde hem kopen dit weekend, en die gast die het checkte zei dat er geeneen meer was in heel Nederland.
:( :'( ;(

Kut. Weet iemand dan een goed alternatief? Ik weet dat je bij bouwmarkten wel een horizontale kastroede kunt kopen maar ik heb juist m'n kledingkast van Besta gebouwd omdat die deze handige roede had :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:22:07 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_130785918
Kleren opvouwen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130785966
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef Troel het volgende:
Kleren opvouwen :P
Haha ja, daar heb ik de rest van de kast al voor :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:21:46 #214
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130788699
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90106785/

wat stom, ze hebben hem ondersteboven gefotografeerd :') de steeltjes wijzen naar beneden ipv boven :')
Confidence through competence
pi_130801466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90106785/

wat stom, ze hebben hem ondersteboven gefotografeerd :') de steeltjes wijzen naar beneden ipv boven :')
Dat is ook gek inderdaad!
Maar IKEA heeft wel vaker rare dingetjes :')


Een thee-ei in een POKAL glas. Bij POKAL staat echter:
quote:
Uitsluitend te gebruiken voor koude dranken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130803276
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:54 schreef Bartjebart het volgende:

[ afbeelding ]
Een thee-ei in een POKAL glas. Bij POKAL staat echter:

[..]

Duidelijk Ijsthee in de POKAL >:)

Weet iemand wanneer TRENDIG in de winkels komt? Ik wil graag naar die stoffen kijken en die zijn Limited Edition. Ik had gehoopt ergens in Oktober als het Kerstassorti er ook is, dan ben ik namelijk in 1x klaar :P
pi_130803445
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:24 schreef kahlie het volgende:

[..]

Duidelijk Ijsthee in de POKAL >:)

Weet iemand wanneer TRENDIG in de winkels komt? Ik wil graag naar die stoffen kijken en die zijn Limited Edition. Ik had gehoopt ergens in Oktober als het Kerstassorti er ook is, dan ben ik namelijk in 1x klaar :P
Zou er in oktober zijn volgens IKEA systeem.
pi_130804010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:40 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zou er in oktober zijn volgens IKEA systeem.
Super, dank je wel :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 september 2013 @ 11:26:59 #219
163650 Greys
pi_130807464
Wanneer is die Chalet collectie te verkrijgen in Nederland?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 september 2013 @ 13:39:41 #220
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_130810949
Iemand die het volgende vloerkleed van de Ikea heeft?
Ik twijfel een beetje tussen de afmetingen. Komt in de woonkamer te liggen (onder de eettafel of salontafel) maar heb geen idee wat in dat geval de beste maat is. 200x200 cm of 200x300 cm (al lijkt dit laatste me wel érg groot). Thoughts?

  woensdag 4 september 2013 @ 13:57:45 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130811465
Dat ligt waarschijnlijk aan de maat van je eetkamer (en van je eettafel).... als je de eettafel gewoon in een doorzonwoonkamer van 4 bij 7½ hebt staan dan is zo'n formaat kleed onder de eettafel een beetje riant,

Als je een aparte eetkamer hebt valt het al snel mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130812786
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is ook gek inderdaad!
Maar IKEA heeft wel vaker rare dingetjes :')

[ afbeelding ]
Een thee-ei in een POKAL glas. Bij POKAL staat echter:

[..]

Mijn ervaring met ijsthee maken is dat je sowieso je water moet koken omdat de thee anders niet 'trekt'. Dus koken, thee erin, eventueel suiker, en afkoelen. Vreemd dat ze dat maken dus...
  woensdag 4 september 2013 @ 18:57:23 #223
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130820511
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is ook gek inderdaad!
Maar IKEA heeft wel vaker rare dingetjes :')

[ afbeelding ]
Een thee-ei in een POKAL glas. Bij POKAL staat echter:

[..]

Ben ik de enige die steeds een POKAL-glas mee naar de IKEA neemt (en weer terug? :@ )

/nominatie triest award :')
Confidence through competence
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 september 2013 @ 19:45:40 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_130822607
Mocht m'n oudste vandaag 'eindelijk' een keer naar smäland .. begon hij bij de ingang te janken dattie niet wilde. Oke, na veel gesoebat, toch maar mee de winkel in :') begint ie halverwege te bleren dattie toch naar smäland wilde :') en dat heeft geduurd tot we thuis waren :X

maar ik ben wel goed geslaagd bij de ikea vandaag O+ *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 september 2013 @ 19:49:53 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130822788
Je had zo weinig tijd dat hij niet alsnog naar Smäland kon?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130822951
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben ik de enige die steeds een POKAL-glas mee naar de IKEA neemt (en weer terug? :@ )

/nominatie triest award :')
Eh... waarom?! :P

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:49 schreef Leandra het volgende:
Je had zo weinig tijd dat hij niet alsnog naar Smäland kon?
Dat had ik persoonlijk ook niet gedaan hoor.

[ Bericht 23% gewijzigd door Bartjebart op 04-09-2013 20:04:05 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 september 2013 @ 20:01:28 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_130823366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:49 schreef Leandra het volgende:
Je had zo weinig tijd dat hij niet alsnog naar Smäland kon?
buiten dat, ik ben niet van het toegeven dat wanneer hij eerst niet wil, en vervolgens ergens halverwege de winkel ineens wel, dat ik dan ga toegeven aan zijn 'eisen'. Jan is nou eenmaal niet het makkelijkste kind, en als ik op deze manier ga toegeven aan zijn 'grillen' dan neemt hij helemaal een loopje met me. Nee is nee, zelfs in zo'n geval als deze.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 september 2013 @ 20:09:19 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130823757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
Dat had ik persoonlijk ook niet gedaan hoor.
Ik wel, maar ik heb dan ook geen kind met loop over me heen issues.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2013 @ 20:13:32 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_130823972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh... waarom?! :P

[..]

Dat had ik persoonlijk ook niet gedaan hoor.
Daarom ben ik zo blij met twee ingangen. Ze krijgen twee keer de vraag of ze wel of niet willen, ze kunnen dus ook halverwege weer met me meelopen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130824098
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik wel, maar ik heb dan ook geen kind met loop over me heen issues.
Ik weet dat consequent zijn en blijven voor veel kinderen erg belangrijk is. Dus kan me de keuze in dit geval goed voorstellen. Maar zo heeft iedereen zijn eigen manieren en aanpakken wat betreft de opvoeding en dat moet (deels) ook lekker zo blijven wat mij betreft.

quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Daarom ben ik zo blij met twee ingangen. Ze krijgen twee keer de vraag of ze wel of niet willen, ze kunnen dus ook halverwege weer met me meelopen!
Mits ze beiden ook als ingang worden gebruikt wat volgens mij niet in elke vestiging zo is ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 september 2013 @ 20:18:28 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_130824210
ik weet dat Jan vrij onzeker is voor onbekende dingen, ik had hem daarom ook van te voren héél duidelijk uitgelegd dat wanneer hij geen zin meer had in Smäland, hij naar een 'juf' kon gaan en laten roepen dat hij naar mama wilde. Dat vond hij allemaal helemaal geweldig, tot het moment dat ik hem wilde afleveren bij smaland. Toen was het helemaal in tranen dat hij gewoon met mij meewilde. Prima, maar dan ook geen tweede kans, die komt volgende keer wel weer.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 september 2013 @ 20:19:46 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_130824261
Overigens heerlijk die frambozenspeedysnoepjes :9~
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 20:21:12 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130824343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet dat consequent zijn en blijven voor veel kinderen erg belangrijk is. Dus kan me de keuze in dit geval goed voorstellen. Maar zo heeft iedereen zijn eigen manieren en aanpakken wat betreft de opvoeding en dat moet (deels) ook lekker zo blijven wat mij betreft.

[..]

Mits ze beiden ook als ingang worden gebruikt wat volgens mij niet in elke vestiging zo is ;)
Pop, ik heb er een die over 3 maanden 3 wordt, en ik heb er 1 die over 3 maanden 22 wordt, en die van bijna 22 heb ik alleen opgevoed, als er iemand is voor wie het belangrijk is dat er niet overheen gelopen wordt dan is dat voor mij dus, want anders kun je niet in je uppie een kind opvoeden.

En een kind wat eerst iets niet durft of niet wil, en dat later toch misschien wel denkt te durven, de kans geven dat uit te proberen heeft weinig met consequent zijn te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2013 @ 20:22:21 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_130824388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet dat consequent zijn en blijven voor veel kinderen erg belangrijk is. Dus kan me de keuze in dit geval goed voorstellen. Maar zo heeft iedereen zijn eigen manieren en aanpakken wat betreft de opvoeding en dat moet (deels) ook lekker zo blijven wat mij betreft.

[..]

Mits ze beiden ook als ingang worden gebruikt wat volgens mij niet in elke vestiging zo is ;)
Ik heb in Hengelo nu aangegeven dat een bel wel erg handig zou zijn, omdat ze de ene kant gewoon niet kunnen zien als ze bij de hoofdingang staan. Sta je daar voor jan met de korte achternaam te wachten en zelfs aanspreken horen ze niet :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 20:27:39 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_130824657
Ook grappig. Vandaag een kastje gekocht: SKOGHALL
Op de website echter enkel als badmat te vinden :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130824805
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb in Hengelo nu aangegeven dat een bel wel erg handig zou zijn, omdat ze de ene kant gewoon niet kunnen zien als ze bij de hoofdingang staan. Sta je daar voor jan met de korte achternaam te wachten en zelfs aanspreken horen ze niet :')
Vroegah hing er een bel :?
Wellicht verdwenen na de verbouwing een tijdje terug.
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:27 schreef Troel het volgende:
Ook grappig. Vandaag een kastje gekocht: SKOGHALL
Op de website echter enkel als badmat te vinden :D
SKOGHALL is een artikel uit het "vrije-keuze-assortiment" en zit dus niet in het standaard IKEA assortiment. Dus óf IKEA Hengelo ziet een commerciële kans in die schoenenkast óf het centrale VKA-magazijn heeft het artikel niet langer in zijn assortiment en hebben de voorraad verdeeld over de winkels om deze daar uit te laten verkopen (altijd een pretje voor de winkels; not :') )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 september 2013 @ 20:33:10 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_130824889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vroegah hing er een bel :?
Wellicht verdwenen na de verbouwing een tijdje terug.

[..]

SKOGHALL is een artikel uit het "vrije-keuze-assortiment" en zit dus niet in het standaard IKEA assortiment. Dus óf IKEA Hengelo ziet een commerciële kans in die schoenenkast óf het centrale VKA-magazijn heeft het artikel niet langer in zijn assortiment en hebben de voorraad verdeeld over de winkels om deze daar uit te laten verkopen (altijd een pretje voor de winkels; not :') )
zo kwam ik op de afdeling ergens een lack tv meubeltje tegen van heel goedkoop, in het zelfbedieningsmagazijn en op de website nergens te vinden. Daarom maar laten liggen, had geen zin om een verkoper aan te spreken -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 september 2013 @ 20:38:26 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_130825116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vroegah hing er een bel :?
Wellicht verdwenen na de verbouwing een tijdje terug.

[..]

SKOGHALL is een artikel uit het "vrije-keuze-assortiment" en zit dus niet in het standaard IKEA assortiment. Dus óf IKEA Hengelo ziet een commerciële kans in die schoenenkast óf het centrale VKA-magazijn heeft het artikel niet langer in zijn assortiment en hebben de voorraad verdeeld over de winkels om deze daar uit te laten verkopen (altijd een pretje voor de winkels; not :') )
Ik vond het serieus al jammer dat ze niet meer hadden van die serie :P Was goedkoper dan de nieuwe serie :P
Heel veel voorraad was er niet en het lag ook ergens helemaal achteraan in een gangpad :D
Maar hey, het past daar waar ik het hebben wilde, dus ik vind het prima :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 20:43:30 #239
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130825369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh... waarom?! :P
Gratis onbeperkt drinken? :@ :@ :@
Confidence through competence
  woensdag 4 september 2013 @ 20:44:15 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130825414
Bij de badkamerverbouwing van ons vorige huis heb ik de Godmorgon ladenblok met een wasbak erop laten plaatsen:



En ik was zo te spreken over de kwaliteit van de lades, dat ik ze in ons nieuwe huis eigenlijk ook in de badkamer wil hebben, echter is er voorlopig geen plan tot het verbouwen van de badkamer, en wil ik dat ladenblok ook niet onder een wastafel, maar gewoon zelfstandig (al dan niet met kastjes erboven) tussen het bad en de douche neerzetten....

Heeft iemand daar een optie voor? Waar zou ik dat ladenblok aan de bovenkant mee kunnen afdekken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130825419
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vond het serieus al jammer dat ze niet meer hadden van die serie :P Was goedkoper dan de nieuwe serie :P
Heel veel voorraad was er niet en het lag ook ergens helemaal achteraan in een gangpad :D
Maar hey, het past daar waar ik het hebben wilde, dus ik vind het prima :D
Het is niet echt een serie maar meer een verzamelnaam :)
Dus het wil ook helemaal niet zeggen dat er meer producten in dezelfde stijl onder dezelfde naam verkocht (gaan) worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gratis onbeperkt drinken? :@ :@ :@
:{ _O-
Dat werkt dan ook alleen als het restaurant waar je komt ook POKAL glazen gebruikt?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef Leandra het volgende:
Bij de badkamerverbouwing van ons vorige huis heb ik de Godmorgon ladenblok met een wasbak erop laten plaatsen:

[ afbeelding ]

En ik was zo te spreken over de kwaliteit van de lades, dat ik ze in ons nieuwe huis eigenlijk ook in de badkamer wil hebben, echter is er voorlopig geen plan tot het verbouwen van de badkamer, en wil ik dat ladenblok ook niet onder een wastafel, maar gewoon zelfstandig (al dan niet met kastjes erboven) tussen het bad en de douche neerzetten....

Heeft iemand daar een optie voor? Waar zou ik dat ladenblok aan de bovenkant mee kunnen afdekken?
Daar zouden ze inderdaad eens iets voor moeten gaan bedenken want volgens mij bestaat zoiets op dit moment nog niet (binnen het badkamerassortiment)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 4 september 2013 @ 20:46:27 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130825506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gratis onbeperkt drinken? :@ :@ :@
:D :o

OMG.... hoe verzin je het?! :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2013 @ 20:47:04 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_130825534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gratis onbeperkt drinken? :@ :@ :@
Diefstal?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 20:47:13 #244
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130825541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef Bartjebart het volgende:

Dat werkt dan ook alleen als het restaurant waar je komt ook POKAL glazen gebruikt?
Jup :@

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D :o

OMG.... hoe verzin je het?! :')
Creabea is mijn doopnaam. ):O :|W

quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Diefstal?
Ja, als je het zo benoemd wel eigenlijk. :o
Confidence through competence
  woensdag 4 september 2013 @ 20:48:14 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130825587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jup :@

[..]

Creabea is mijn doopnaam. ):O :|W
En niet bang opgepakt te worden voor diefstal als je de winkel verlaat??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130825590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef Leandra het volgende:
Bij de badkamerverbouwing van ons vorige huis heb ik de Godmorgon ladenblok met een wasbak erop laten plaatsen:

[ afbeelding ]

En ik was zo te spreken over de kwaliteit van de lades, dat ik ze in ons nieuwe huis eigenlijk ook in de badkamer wil hebben, echter is er voorlopig geen plan tot het verbouwen van de badkamer, en wil ik dat ladenblok ook niet onder een wastafel, maar gewoon zelfstandig (al dan niet met kastjes erboven) tussen het bad en de douche neerzetten....

Heeft iemand daar een optie voor? Waar zou ik dat ladenblok aan de bovenkant mee kunnen afdekken?
Bij keukenboer een blad op maat laten maken?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 september 2013 @ 20:48:52 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_130825610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

En niet bang opgepakt te worden voor diefstal als je de winkel verlaat??
aankoopbon van dat glas in je zak houden :Y)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 4 september 2013 @ 20:49:13 #248
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130825621
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

En niet bang opgepakt te worden voor diefstal als je de winkel verlaat??
Dat zou ook kunnen, het zou wat zijn :o

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

aankoopbon van dat glas in je zak houden :Y)
PDF'je op de smartphone? :@
Confidence through competence
pi_130825761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen, het zou wat zijn :o

[..]

PDF'je op de smartphone? :@
Op die manier kun je 100x met een nieuw glas uit de winkel door de kassa. "Ja maar die heb ik al eerder een keer gekocht, ik heb em alleen nog steeds bij me in mijn tas. Ja en dat die naar een jaar nog steeds heel is, is gewoon de geweldige kwaliteit van IKEA toch?" :')

En dat allemaal voor een glas drinken :')

Ben je ook creatief met de zelfscan? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 4 september 2013 @ 20:53:12 #250
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130825785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op die manier kun je 100x met een nieuw glas uit de winkel door de kassa. "Ja maar die heb ik al eerder een keer gekocht, ik heb em alleen nog steeds bij me in mijn tas. Ja en dat die naar een jaar nog steeds heel is, is gewoon de geweldige kwaliteit van IKEA toch?" :')
_O- veel beter dan de POANG test, toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

Ben je ook creatief met de zelfscan? :P
Helaas, had met de verzamelservice voor bijna 2000 EUR aan spul gekocht. Zelfscan gebruikt: meteen alarm af en rood licht. Blijkt de toezichthouder dan toestemming te moeten geven omdat het zo'n groot bedrag was :P
Confidence through competence
pi_130825922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

_O- veel beter dan de POANG test, toch?

[..]

Helaas, had met de verzamelservice voor bijna 2000 EUR aan spul gekocht. Zelfscan gebruikt: meteen alarm af en rood licht. Blijkt de toezichthouder dan toestemming te moeten geven omdat het zo'n groot bedrag was :P
Nja de zelfscan is ook maar tot een x aantal producten ;)
Maar de zelfscan heeft ook een karcontrole ingebouwd. Een op de zoveel klanten wordt gecontroleerd of ze wel alles gescand hebben :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 4 september 2013 @ 20:56:28 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130825937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja de zelfscan is ook maar tot een x aantal producten ;)
Ah okee, ik had er idd zo'n stuk of 40 :P
Confidence through competence
  woensdag 4 september 2013 @ 21:01:38 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_130826178
Ik werd vandaag al terecht op mijn vingers getikt door mijn oudste omdat ik al een patatje in mijn mond stopte voordat we betaald hadden :D
't Ding was van het bordje gevallen dus ik dacht, hap, maar hij had gelijk :d
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 21:03:56 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130826283
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Bij keukenboer een blad op maat laten maken?
Dat zou bij Ikea ook kunnen natuurlijk, maar volgens mij is het probleem vooral dat de bovenkant van dat ladenblok precies in een onderrand van de wastafel moet vallen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130826366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

_O- veel beter dan de POANG test, toch?

[..]

Helaas, had met de verzamelservice voor bijna 2000 EUR aan spul gekocht. Zelfscan gebruikt: meteen alarm af en rood licht. Blijkt de toezichthouder dan toestemming te moeten geven omdat het zo'n groot bedrag was :P
2000 euro?

Geen geld meer voor n glas drinken?

Neem je volgende x maar koffie of thee!

Door jou zijn de prijzen van de food dus omhoog gegaan! Boef ;)
  woensdag 4 september 2013 @ 21:06:03 #256
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130826395
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

2000 euro?

Geen geld meer voor n glas drinken?

Neem je volgende x maar koffie of thee!

Door jou zijn de prijzen van de food dus omhoog gegaan! Boef ;)
Ja, volgende keer weer netjes in de rij gaan staan ;(

Hee wacht, het IKEA 365+ koffiemokje heb ik ook thuis staan.... >:)
Confidence through competence
  woensdag 4 september 2013 @ 21:08:01 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130826473
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, volgende keer weer netjes in de rij gaan staan ;(

Hee wacht, het IKEA 365+ koffiemokje heb ik ook thuis staan.... >:)
o|O

Het zou werkelijk niet bij me opkomen, ik zou mijn kind al op z'n duvel geven als hij een gratis 2de ijsje in z'n leeggelikte hoorntje zou proberen te scoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:13:57 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130826713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

o|O

Het zou werkelijk niet bij me opkomen, ik zou mijn kind al op z'n duvel geven als hij een gratis 2de ijsje in z'n leeggelikte hoorntje zou proberen te scoren.
Had ik maar zo'n moeder als jij gehad, Leandra...
Confidence through competence
  woensdag 4 september 2013 @ 21:17:25 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_130826879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

o|O

Het zou werkelijk niet bij me opkomen, ik zou mijn kind al op z'n duvel geven als hij een gratis 2de ijsje in z'n leeggelikte hoorntje zou proberen te scoren.
Ik vind het al niet geheel netjes van mezelf als ik boven niet bijvul met drinken, maar beneden in de bistro een keer bijvul :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 21:18:00 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130826899
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Had ik maar zo'n moeder als jij gehad, Leandra...
Als nummer 2 net zo opdroogt als nummer 1 dan ben ik een tevreden mens ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:18:06 #261
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130826907
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het al niet geheel netjes van mezelf als ik boven niet bijvul met drinken, maar beneden in de bistro een keer bijvul :')
:o

Heeft jouw IKEA papieren bekers voor beide? Die van ons alleen in de Bistro.
Confidence through competence
  woensdag 4 september 2013 @ 21:18:55 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130826940
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het al niet geheel netjes van mezelf als ik boven niet bijvul met drinken, maar beneden in de bistro een keer bijvul :')
Dat zou ik denk ik ook niet doen, hoewel de regels qua bijvullen identiek zijn zie ik het echt als 2 verschillende locaties.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:19:20 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_130826961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:o

Heeft jouw IKEA papieren bekers voor beide? Die van ons alleen in de Bistro.
Hadden ze, nu niet meer. Ik heb nu vaak dat de jongens een kindermenu hebben, ik het drinken niet haal en ze dat pas in de bistro geef, dus dan is het zelfs nog een schone beker (ze hebben ALTIJD dorst na het ijsje!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130828661
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ah okee, ik had er idd zo'n stuk of 40 :P
ik stoor me niet aan veel dingen bij de ikea. maar wel aan mensen die met een volgeladen kar bij de zelfscan gaan staan.

ik zie de zelfscan meer als een soort mandjeskassa bij de supermarkt dus voor een paar kleine spulletjes, geen kar vol. dan kan je even snel een kleine boodschap afrekenen ipv in die mega rijen voor de kassa te moeten wachten.
  woensdag 4 september 2013 @ 21:54:21 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130828898
Oh, en als het om zelfscanergernissen gaat: mensen die niet begrijpen dat je ÉÉN rij maakt voor de zelfscan, en geen twee :(
(Per blokje van 4 die samen 1 zelfscankassa vormen that is)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:56:05 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_130828982
Ik erger me vooral aan mensen die geïrriteerd doen over de lange rijen bij de kassa's :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 21:57:33 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_130829067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef loecje het volgende:

[..]

ik stoor me niet aan veel dingen bij de ikea. maar wel aan mensen die met een volgeladen kar bij de zelfscan gaan staan.

ik zie de zelfscan meer als een soort mandjeskassa bij de supermarkt dus voor een paar kleine spulletjes, geen kar vol. dan kan je even snel een kleine boodschap afrekenen ipv in die mega rijen voor de kassa te moeten wachten.
Het staat er ook boven he: max 15 artikelen.
Hoewel je sneller bent met 30 pakken laminaat dan met 15 verschillende artikelen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 4 september 2013 @ 21:58:53 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_130829143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het staat er ook boven he: max 15 artikelen.
Hoewel je sneller bent met 30 pakken laminaat dan met 15 verschillende artikelen.
Maar dan is de vraag. Wat zijn 15 artikelen :P Want als ik 30 pakken laminaat heb met dezelfde code, zou ik wel gewoon die kassa pakken, omdat het om dezelfde artikelen gaat :P
Zou er producten hebben gestaan, dan zou ik er anders over denken :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 september 2013 @ 22:06:37 #269
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130829550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef loecje het volgende:

[..]

ik stoor me niet aan veel dingen bij de ikea. maar wel aan mensen die met een volgeladen kar bij de zelfscan gaan staan.

ik zie de zelfscan meer als een soort mandjeskassa bij de supermarkt dus voor een paar kleine spulletjes, geen kar vol. dan kan je even snel een kleine boodschap afrekenen ipv in die mega rijen voor de kassa te moeten wachten.
Verzamel en transportservice - ik had dus maar 2 streepjescodes op 2 A4'tjes te scannen ;)
Confidence through competence
  woensdag 4 september 2013 @ 22:07:24 #270
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130829605
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:
Oh, en als het om zelfscanergernissen gaat: mensen die niet begrijpen dat je ÉÉN rij maakt voor de zelfscan, en geen twee :(
(Per blokje van 4 die samen 1 zelfscankassa vormen that is)
Geldt ook voor de AH :P
Confidence through competence
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 september 2013 @ 22:09:12 #271
163650 Greys
pi_130829704
Vandaag weer ( :@ ) een rondje IKEA gedaan. Die mooie groene glazen borden gekocht, de roze kleinere er maar meteen bij. Plus een leuk oud-blauw ijzeren dienblad.

En uiteraard weer een gerbera. En dropfudge :P

Allemachtig, wat is dat snoep scheppen daar goedkoop. De helft van de Jamin. Had bijna een kilo snoep en het was vijf/zes euro.

Wat werken er een leuke mannen bij IKEA Delft trouwens :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130830016
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het staat er ook boven he: max 15 artikelen.
Hoewel je sneller bent met 30 pakken laminaat dan met 15 verschillende artikelen.
veel mensen kunnen blijkbaar niet lezen. een kar of zelfs meerdere karren vol is niet vreemd.

kom de laatste tijd wat te vaak bij de ikea voor een paar kleine dingen en dan stoort dat toch wel een beetje. afgelopen weekend nog voor nieuwe keukenkast scharnieren, dan is het wel fijn als je even snel door de zelfscan heen kan.
pi_130830528
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben ik de enige die steeds een POKAL-glas mee naar de IKEA neemt (en weer terug? :@ )

/nominatie triest award :')
In een periode waarin ik erg snel dorst had, nam ik wel een duidelijk eigen beker mee naar AH.
pi_130859216
Oh joy....

Zie net dat beide godmorgOn legkasten aan de onderkant aangetast zijn door vocht...

Edit: dus met 3 x een o :-)

[ Bericht 16% gewijzigd door JohnB52 op 06-09-2013 00:01:05 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 22:55:45 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130867253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef JohnB52 het volgende:
Oh joy....

Zie net dat beide godmorgan legkasten aan de onderkant aangetast zijn door vocht...
:o

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 september 2013 @ 22:58:15 #276
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130867365
_O-
Confidence through competence
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:15:55 #277
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_130901503

Kan iemand mij de naam van deze kastjes geven? :p
pi_130901664
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:15 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij de naam van deze kastjes geven? :p
Met schroefjes aan de zijkant / gladde voorkant: FIRA
Zonder schroefjes / houtverbinding aan de voorkant van de lade: MOPPE

Volgens mij de eerste en de derde: FIRA, de tweede MOPPE.
(ook te zien in de constructie van de laatjes trouwens)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:19:29 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:20:37 #280
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_130901927
O+
  zondag 8 september 2013 @ 02:18:44 #281
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130937642
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 8 september 2013 @ 11:10:17 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130941261


Ik heb mijn PAX een week geleden gekocht. Ik ga zo met de bon ernaar toe en vragen of ze die 10% korting alsnog willen verrekenen. Doen ze meestal wel toch? Scheelt toch weer 50-60 EUR.
Confidence through competence
pi_130941809
quote:
11s.gif Op zondag 8 september 2013 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb mijn PAX een week geleden gekocht. Ik ga zo met de bon ernaar toe en vragen of ze die 10% korting alsnog willen verrekenen. Doen ze meestal wel toch? Scheelt toch weer 50-60 EUR.
Meestal wel. En anders moet je voor dat geld weer aan de bak :')
Dat zou ik ze ook zeggen trouwens, zou hun ook veel werk kunnen opleveren :P

Heb je bij aankoop wel je Family kaart laten "swipen"?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130941839
Je kunt het ook uit elkaar halen, retour brengen en in de loop van de dag uit de koopjeshoek vissen :D

Scheelt je wel 30% :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130941945
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt het ook uit elkaar halen, retour brengen en in de loop van de dag uit de koopjeshoek vissen :D

Scheelt je wel 30% :D
? :{

Als het goed is kan dat niet zomaar
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_130942080
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

? :{

Als het goed is kan dat niet zomaar
Ik heb eens kastjes teruggebracht, omdat ik toch voor een ander model wilde gaan. Ik bracht ze terug en ging daarna de IKEA nog door om te shoppen. Aan het einde ging ik de koopjeshoek in en daar stonden mijn kastjes met 30% korting! :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 8 september 2013 @ 13:58:21 #287
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130946568
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Meestal wel. En anders moet je voor dat geld weer aan de bak :')
Dat zou ik ze ook zeggen trouwens, zou hun ook veel werk kunnen opleveren :P

Heb je bij aankoop wel je Family kaart laten "swipen"?
Gelukt, zonder morren!

Gewoon op vriendelijke toon gevraagd, IKEA Family pas laten zien, bonnetje laten zien, en 5 minuten later had ik 60 eur contant in m'n portemonnee :) Prima service.
Confidence through competence
pi_130946662
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt het ook uit elkaar halen, retour brengen en in de loop van de dag uit de koopjeshoek vissen :D

Scheelt je wel 30% :D
dat is een hoop werk met een paxkast...
pi_130948003
waarom is er maar een beperkt aantal schuifdeuren voor een PAX kast van 201cm hoog?
  zondag 8 september 2013 @ 14:38:05 #290
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_130948115
quote:
11s.gif Op zondag 8 september 2013 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb mijn PAX een week geleden gekocht. Ik ga zo met de bon ernaar toe en vragen of ze die 10% korting alsnog willen verrekenen. Doen ze meestal wel toch? Scheelt toch weer 50-60 EUR.
Ik wil ook nog zo'n grote PAX kast. Zijn er regelmatig van die kortingen dan?
pi_130948247
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb eens kastjes teruggebracht, omdat ik toch voor een ander model wilde gaan. Ik bracht ze terug en ging daarna de IKEA nog door om te shoppen. Aan het einde ging ik de koopjeshoek in en daar stonden mijn kastjes met 30% korting! :D
Bijzonder. Om twee redenen. Enerzijds dat je gemonteerde producten mocht terug brengen (of mag dat tegenwoordig? :?) anderzijds omdat het vroegah zo was dat de koopjeshoek de producten volgens mij niet direct in de verkoop mocht plaatsen om dit soort acties te voorkomen.
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gelukt, zonder morren!

Gewoon op vriendelijke toon gevraagd, IKEA Family pas laten zien, bonnetje laten zien, en 5 minuten later had ik 60 eur contant in m'n portemonnee :) Prima service.
Fijn dat het gelukt is! :)
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef loecje het volgende:
waarom is er maar een beperkt aantal schuifdeuren voor een PAX kast van 201cm hoog?
Ik denk dat men in Zweden meer omzetpotentie ziet in de 236cm hoge kasten.
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:38 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik wil ook nog zo'n grote PAX kast. Zijn er regelmatig van die kortingen dan?
Meestal 1 a 2 keer per catalogusjaar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Jubileum moderator zondag 8 september 2013 @ 16:02:57 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_130951096
Mijn Ikea Hagavik matras heeft een kuil :{ een hele vervelende, nekpijn veroorzakende, kuil.
Anderhalf jaar oud, en ik ben nu halve zolder aan het omkeren naar bonnetje. Tot nu toe zonder succes :{

Hoeveel kans van slagen heb ik zonder bon maar met dagafschrift?

En is het verstandig om eerst contact op te nemen met de klantenservice voor ik auto leen en met matrassen ga slepen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_130951333
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef Lois het volgende:
Mijn Ikea Hagavik matras heeft een kuil :{ een hele vervelende, nekpijn veroorzakende, kuil.
Anderhalf jaar oud, en ik ben nu halve zolder aan het omkeren naar bonnetje. Tot nu toe zonder succes :{

Hoeveel kans van slagen heb ik zonder bon maar met dagafschrift?

En is het verstandig om eerst contact op te nemen met de klantenservice voor ik auto leen en met matrassen ga slepen?
Groot! Want op basis van je bankafschrift kunnen ze je kassabongegevens terugzoeken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Jubileum moderator zondag 8 september 2013 @ 17:33:06 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_130954154
Top, tnx!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 8 september 2013 @ 18:54:22 #295
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130956606
Prötip: ik scan altijd al mijn bonnetjes in van 'grote' aankopen, IKEA of niet, en die gaat Dropbox in, of je kunt ze mailen naar jezelf. Dan geen last van verhuizingen, vervagingen, of katten die je bonnetjes opeten.

Overigens lees ik iets te vaak dat IKEA veringsmatrassen een kuil ontwikkelen. Ik hoop dat mijn Halberg het gaat houden....
Confidence through competence
pi_130958386
Matras regelmatig keren sowieso
  zondag 8 september 2013 @ 20:26:08 #297
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130960017
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Matras regelmatig keren sowieso
Sommige matrassen kun je niet keren. Mijn Halberg heeft bijvoorbeeld maar aan 1 kant een latex schuimaag. Die moet boven.

Of bedoel je hoofd/voeteneind keren? Dat soberso, maar de kuil zal zich wel ergens in het midden vormen....
Confidence through competence
pi_131026762
En ja hoor, bericht dat de Komplement broekhanger van mijn online bestelling toch niet geleverd wordt. Verdorie, ik heb al voor de montage ervan betaald en hoe ga ik dat gat in mijn kledingkast nu opvullen? Ik heb verdorie een week of 4 geleden al besteld.
pi_131027977
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef JohnB52 het volgende:
Oh joy....

Zie net dat beide godmorgOn legkasten aan de onderkant aangetast zijn door vocht...

Edit: dus met 3 x een o :-)
De wastafel blijkt ook aan de onderkant aangetast te zijn, maar t is alleen bij de hoogglans wit, we hebben ook nog de spiegelkasten, en die hebben er geen last van.

Voordat iemand t vraagt: ja, we ventileren genoeg.

Nu op zoek naar t kassabonnetje. Ik hoop niet dat ik de wastafel los moet schroeven en alles uit elkaar om het te laten zien bij de klantenservice, maar een foto ervan ook mag?
pi_131029552
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Sommige matrassen kun je niet keren. Mijn Halberg heeft bijvoorbeeld maar aan 1 kant een latex schuimaag. Die moet boven.

Of bedoel je hoofd/voeteneind keren? Dat soberso, maar de kuil zal zich wel ergens in het midden vormen....
Soberso?
Je kunt elk matras in iedergeval 1x keren; hoofdeind/voeteneind.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, bericht dat de Komplement broekhanger van mijn online bestelling toch niet geleverd wordt. Verdorie, ik heb al voor de montage ervan betaald en hoe ga ik dat gat in mijn kledingkast nu opvullen? Ik heb verdorie een week of 4 geleden al besteld.
De vervanger die er waarschijnlijk gaat komen erin stoppen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_131029587
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

De wastafel blijkt ook aan de onderkant aangetast te zijn, maar t is alleen bij de hoogglans wit, we hebben ook nog de spiegelkasten, en die hebben er geen last van.

Voordat iemand t vraagt: ja, we ventileren genoeg.

Nu op zoek naar t kassabonnetje. Ik hoop niet dat ik de wastafel los moet schroeven en alles uit elkaar om het te laten zien bij de klantenservice, maar een foto ervan ook mag?
Dat ligt er aan wat je wilt. Als je de kast wilt omruilen zul je deze moeten demonteren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')