abonnement Unibet Coolblue
pi_130506242
Er zijn wel meer dingen die dit aan een vrouwentopic doet denken.
Bijvoorbeeld dat de gemiddelde user hier zo'n 20+ paar schoenen in de kast heeft staan.

We don't care, we are men.
pi_130506404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Er zijn wel meer dingen die dit aan een vrouwentopic doet denken.
Bijvoorbeeld dat de gemiddelde user hier zo'n 20+ paar schoenen in de kast heeft staan.

We don't care, we are men.
That is also true... Ik denk dat ik, als vrouw, hier de kleinste collectie sneakers heb ;(
Whatever you're about to discover we off that.
pi_130506648
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Aan te raden ja? Ik ga altijd naar Coef maar als die barbier bevalt ga ik voortaan daarheen.

Ik heb overigens ook niet genoeg baardgroei voor een hippe barbierscheerbeurt ;( .
Zal hem naar verwachting ook nimmer worden, matige genen meegekregen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een festival was dat. _O_
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:08:27 #129
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_130508818
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Half topic volgeluld over kapsels omdat Bajs het even over z'n baard had....
Het lijkt wel een vrouwenforum :')
Kunnen we niet een apart lifestyle topic openen voor zulke praat?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_130508842
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:08 schreef leeroy het volgende:

[..]

Kunnen we niet een apart lifestyle topic openen voor zulke praat?
Dit is een speciaal topic voor 'dit soort praat'.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:10:33 #131
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_130508877
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dit is een speciaal topic voor 'dit soort praat'.
Vandaar de 'enzo'
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_130509431
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Half topic volgeluld over kapsels omdat Bajs het even over z'n baard had....
Het lijkt wel een vrouwenforum :')
Hilarisch he :) Die jochies zijn zo druk bezig met hun baardje, de cliché zogenaamde trendy barbier die daar bij hoort. Zich druk maken of hun selvedge wel goed in de rol zit. Ijdeltuitende trendvolgers met lange teentjes en een groot ego :)

Heb 4,5 jaar samengewoond met één van de bekendste/beste stylistes van NL en dacht, qua ijdeltuiterij, alles wel gezien te hebben, maar dit topic is voor mij nog grappiger dan de types die ik af en toe in mijn huis zag lopen vroeger ;)
pi_130509534
Is het weer die tijd van de maand.
pi_130509538
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Aan te raden ja? Ik ga altijd naar Coef maar als die barbier bevalt ga ik voortaan daarheen.

Ik heb overigens ook niet genoeg baardgroei voor een hippe barbierscheerbeurt ;( .
Zal hem naar verwachting ook nimmer worden, matige genen meegekregen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er alleen heen om te knippen, scheren doe ik zelf wel. Maar kan daar ook als je wilt. Aardige mensen en een redelijke prijs.
pi_130509557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Google leert mij ook niets.

Daarnaast, om maar even offtopic te blijven, in navolging van Cpt. zo'n casio horloge besteld.
Het horloge wat ik eigenlijk wil kan ik voorlopig niet betalen dus dan deze maar voor the time being.

SPOILER: Deze dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog zo'n klokje, mag weg voor een zacht prijsje.
pi_130509578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef flotser het volgende:

[..]

Hilarisch he :) Die jochies zijn zo druk bezig met hun baardje, de cliché zogenaamde trendy barbier die daar bij hoort. Zich druk maken of hun selvedge wel goed in de rol zit. Ijdeltuitende trendvolgers met lange teentjes en een groot ego :)

Heb 4,5 jaar samengewoond met één van de bekendste/beste stylistes van NL en dacht, qua ijdeltuiterij, alles wel gezien te hebben, maar dit topic is voor mij nog grappiger dan de types die ik af en toe in mijn huis zag lopen vroeger ;)
Je was de toyboy van Mari van der Ven?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:41:32 #137
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130509729
Door dit soort topics weet ik weer dat ik geen echte sneakerfreak pappi ben.
pi_130509758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:35 schreef Pauller het volgende:

[..]

Je was de toyboy van Mari van der Ven?
[ afbeelding ]
Daar lijkt het op. Begrijp de frustratie niet zo. Ik heb geen moeilijke denim, alleen toevallig een baard. So what, heb dat ding al jaren, hekel aan scheren. Voor echt hip zijn ben ik al te oud en kaal.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130509829
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:41 schreef Hiatus het volgende:
Door dit soort topics weet ik weer dat ik geen echte sneakerfreak pappi ben.
Net als 90 procent van de posters hier dus.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130510368
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:42 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Daar lijkt het op. Begrijp de frustratie niet zo. Ik heb geen moeilijke denim, alleen toevallig een baard. So what, heb dat ding al jaren, hekel aan scheren. Voor echt hip zijn ben ik al te oud en kaal.
Sorry Bajs, had 't tegen niemand persoonlijk. Zie veel "kuddegedrag" hier, maar jou plaats ik daar niet specifiek onder. De enige frustratie die ik heb in 't leven speelt zich niet op dit forum af ;) Ik ga slechts graag confrontaties aan en leg met plezier m'n vinger op "gevoelige" plekken :)
pi_130510467
Mijn punt is meer dat je snel die indruk krijgt als je dit topic leest, maar dan generaliseer je gewoon makkelijk en snel. Als je naar de verschillende users kijkt, zijn we allemaal maar normale lui. Ik vind het kudde gedrag juist erg meevallen hier, heb daar op LB juist meer moeite mee.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_130510904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:02 schreef flotser het volgende:

[..]

Sorry Bajs, had 't tegen niemand persoonlijk. Zie veel "kuddegedrag" hier, maar jou plaats ik daar niet specifiek onder. De enige frustratie die ik heb in 't leven speelt zich niet op dit forum af ;) Ik ga slechts graag confrontaties aan en leg met plezier m'n vinger op "gevoelige" plekken :)
Wel opvallend dat jij degene bent die iemand als ADWKV het hardste afbrandt terwijl, of zelfs omdat, hij het minste kuddegedrag vertoont.

Iedereen volgt trends, is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven. De een doet het meer dan de ander maar dat maakt iemand niet meer of minder dan de ander. Move along now.
pi_130511371
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Google leert mij ook niets.

Daarnaast, om maar even offtopic te blijven, in navolging van Cpt. zo'n casio horloge besteld.
Het horloge wat ik eigenlijk wil kan ik voorlopig niet betalen dus dan deze maar voor the time being.

SPOILER: Deze dus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zat zegmaar een handvat op om hem te knippen, verder was de voorkant hetzelfde als een tondeuze. Heel gek ding :+
Ps ik ben Mari van der Ven
Faka G
pi_130511671
Kuddegedrag, hybebeasts, hipsters. Ja, we doen er allemaal wel aan mee
Oi!
pi_130512034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:02 schreef flotser het volgende:

[..]

Sorry Bajs, had 't tegen niemand persoonlijk. Zie veel "kuddegedrag" hier, maar jou plaats ik daar niet specifiek onder. De enige frustratie die ik heb in 't leven speelt zich niet op dit forum af ;) Ik ga slechts graag confrontaties aan en leg met plezier m'n vinger op "gevoelige" plekken :)
Niet alleen je vinger /marivoice
pi_130512323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:

Wel opvallend dat jij degene bent die iemand als ADWKV het hardste afbrandt terwijl, of zelfs omdat, hij het minste kuddegedrag vertoont.
ADWKV vind ik dan ook één van de leukste, grappigste en meest authentieke personen in dit topic. Zijn keuze van sneakers lijkt heel veel op wat ik zo'n jaar of 7 geleden kocht. Ik heb er nog een paar van, maar draag ze nooit meer. Iedereen gaat door fases en smaken veranderen met de tijd. Wat jij als afbranden ziet, zie ik als "spielerij". Ik brand 'm niet af, loop 'm slechts te dollen. Mocht dit door hem anders ervaren worden, dan spijt mij dat. Maar volgens mij heeft hij dat ook wel een beetje door...

quote:
Iedereen volgt trends, is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven. De een doet het meer dan de ander maar dat maakt iemand niet meer of minder dan de ander. Move along now.
Tuurlijk volgt iedereen trends. Ook ik soms. Ding is dat sommige er een beetje te veel in doorslaan. Te overstyled. Maar goed, das mijn mening en in 't grote universum totaal niet belangrijk. Probeer jezelf te blijven en ga lekker je gang. Ik geniet er van en maak af en toe eens een opmerking... that's it :)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:13:19 #147
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_130512631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef flotser het volgende:

[..]

Hilarisch he :) Die jochies zijn zo druk bezig met hun baardje, de cliché zogenaamde trendy barbier die daar bij hoort. Zich druk maken of hun selvedge wel goed in de rol zit. Ijdeltuitende trendvolgers met lange teentjes en een groot ego :)

Heb 4,5 jaar samengewoond met één van de bekendste/beste stylistes van NL en dacht, qua ijdeltuiterij, alles wel gezien te hebben, maar dit topic is voor mij nog grappiger dan de types die ik af en toe in mijn huis zag lopen vroeger ;)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:28:02 #148
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_130513072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef flotser het volgende:

[..]

Hilarisch he :) Die jochies zijn zo druk bezig met hun baardje, de cliché zogenaamde trendy barbier die daar bij hoort. Zich druk maken of hun selvedge wel goed in de rol zit. Ijdeltuitende trendvolgers met lange teentjes en een groot ego :)

Heb 4,5 jaar samengewoond met één van de bekendste/beste stylistes van NL en dacht, qua ijdeltuiterij, alles wel gezien te hebben, maar dit topic is voor mij nog grappiger dan de types die ik af en toe in mijn huis zag lopen vroeger ;)
Moet dat nu weer zo?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_130513363
Yo het is zomer wijfies, ga buiten lekker chille!
pi_130513483
Ontopic. Hard. En ik hou niet eens van AMs.

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')