abonnement Unibet Coolblue
pi_130503911
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:21 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Awh Ceased ;( Hpelijk voel je je snel wat fitter.

Moggguhhhhhh moeeee :O
Beetje uitbrakken op het werk tussen de bedrijvigheid door, maar natuurlijk vandaag 3 meetings en 2 projecten staan :')

Probeer er vanavond ook wat na 8en te zijn :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130504132
Beterschap Ceased! Hopelijk tot vanavond :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130506428
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef bijdehand het volgende:
Beterschap Ceased! Hopelijk tot vanavond :7
Ik ben die gozer met een baard en een zwart overhemd ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130506467
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben die gozer met een baard en een zwart overhemd ;)
Ik ben die jongen met het wolvenshirtje. :P
pi_130506496
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben die gozer met een baard en een zwart overhemd ;)
Ik herken jou en barrie sowieso, verder moet ik een dertiger met een babyface zoeken en een limburger zoeken :D Weet niet of shifto komt maar die herken ik ook zeker wel :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130506531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ben die jongen met het wolvenshirtje. :P
unix beheerder?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130506536
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik herken jou en barrie sowieso, verder moet ik een dertiger met een babyface zoeken en een limburger zoeken :D Weet niet of shifto komt maar die herken ik ook zeker wel :D
Ik zal een t-shirt met zo een 30 bord dragen ipv mijn wolvenshirt. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

unix beheerder?
Nee, autist. ;(
pi_130506571
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, autist. ;(
Ik heb die memo gemist geloof ik, want ik heb geen wolvenshirt ;(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130506599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb die memo gemist geloof ik, want ik heb geen wolvenshirt ;(
Welke drakenshirt heb je? O+
pi_130506686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb die memo gemist geloof ik, want ik heb geen wolvenshirt ;(
Die zijn tof :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130507069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Welke drakenshirt heb je? O+
Heb deze :)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130507306
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb deze :)

[ afbeelding ]
_O_ _O_
pi_130507569
En deze :')

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130513750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:19 schreef Ceased2Be het volgende:
En deze :')

[ afbeelding ]
Aparte smaak heb je wel. :P
pi_130514249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:19 schreef Ceased2Be het volgende:
En deze :')

[ afbeelding ]
Die. Is. Awesome. _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130514314
Ik heb mijn chick gevraagd een rokje aan te doen om aan te tonen dat ik de broek draag thuis. :P
pi_130514357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Aparte smaak heb je wel. :P
Heb nu een italiaans overhemd aan, is toch iets professioneler ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130514398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb nu een italiaans overhemd aan, is toch iets professioneler ;)
Pics, wat is er italiaans aan? :P
pi_130514468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb mijn chick gevraagd een rokje aan te doen om aan te tonen dat ik de broek draag thuis. :P
Dan neem ik een spiegeltje mee
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130514480
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan neem ik een spiegeltje mee
Ik mijn boksbeugel.
pi_130514499
DA'S ILLEGAAL BEL NU DE WOUTE DE AIVD KOMT ZO
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130514550
Sssstttt ne ne
pi_130514636
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Pics, wat is er italiaans aan? :P
pasvorm, kraag etc...

als voorbeeld:
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130514792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

pasvorm, kraag etc...

als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Hm keertje proberen dan. ;)
Niet de jouwe hoor, in de winkel.
pi_130516336
Mijn god, door al die posts weet ik niet of ik nog wel durf vanavond :')

Ik herken sowieso alleen muhahaha, dus ik vrees dat ik vanavond ook mag gaan zoeken waar ik moet zijn :')

Ik kleed mij zowaar normaal, ben ik dan nog wel welkom? :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')