abonnement Unibet Coolblue
pi_380733
Eindstand van de nominaties:

Format: 1e nominatieronde | 2e nominatieronde | Naam
= aantal keer genomineerd
= aantal keer geen punten
vet = genomineerd


- | 14 | Miranda
4 | 4 | Koos
2 | 4 | Georgie

4 | 3 | Ferdie
3 | 2 | Robin
5 | 1 | Bianca
2 | 1 | Kim
1 | 1 | Annet
2 | 0 | Hieke
0 | 0 | Desiree


De bewoners die het huis hebben verlaten staan hieronder:
3 | Jolanda (vrijwillig)
8 | Mohammed Ali / Darius
2 | Leo (vrijwillig)

Hoe ging het de vorige keer? http://www.fokforum.nl/showtopic/19155/1

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-10-2000 23:29]

pi_380753
Koos:

2 punten voor:
- Georgie "Ik heb er weinig mee, spreek hem nauwelijks."

1 punt voor:
- Miranda "Ze is wel een van mijn favorieten, maar denkniet dat ze het erg vindt om naar huis te gaan.

pi_380754
Bianca:

2 punten voor:
- Koos: is mijn tiep niet

1 punt voor:
- vlotte meid, maar ken haar niet

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 22:55:01 #4
862 Arcee
Look closer
pi_380757
Koos: 2 voor Georgie en 1 voor Miranda
Bianca: 2 voor Koos en 1 voor Miranda
Vewdi: 2 voor Miranda en 1 voor Annet
Miranda: 2 voor Georgie en 1 voor Bianca
Robin: 2 voor Miranda en 1 voor Vewdi
Annet: 2 voor Vewdi en 1 voor Kim
Hieke: 2 voor Miranda en 1 voor Koos
Kim: 2 voor Miranda en 1 voor Koos
Georgie: 2 voor Miranda en 1 voor Robin
Dezeuree: 2 voor Miranda en 1 voor Robin

(BAH! Allemaal complimenten voor Miranda, maar wèl nomineren! )

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 05-10-2000 23:25]

pi_380758
Ferdi:

2 punten voor:
- Miranda: is het laatst erbij gekomen, minder recht op vaste plek.

1 punt voor:
- Annet: ze heeft het volgens mij heel moeilijk met nomineren en is erg gevoelig. Erg emotioneel. (apart potje eten koken hoeft van mij ook niet allemaal)

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 05-10-2000 22:56]

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 22:57:17 #6
862 Arcee
Look closer
pi_380759
Wat een BULLSHIT redenen om Miranda te nomineren! (Bianca: leuke meid, dus 1 punt )

Zal Miranda er wel uitgestemd worden. Tjonge jonge, wat boeiend allemaal weer. Een nieuwe die er gelijk weer uitvliegt

Maar ik hoop van niet! Want ik vind Miranda leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 05-10-2000 22:59]

pi_380767
Miranda:

2 punten voor:
- Georgie: vrij druk en aanwezig


1 punt voor:
- Bianca: was niet de bedoeling dat ik haar niet meer nomineerde maar Leo. zelfde reden als Georgie

pi_380769
Robin:

2 punten voor:
- Miranda: ze is er het laatst bij gekomen.

1 punt voor:
- Ferdi: soms wat overdreven druk

pi_380771
Annet:

2 punten voor:
- Ferdi: Manieren, taalgebruik en manieren niet altijd even prettig.

1 punt voor:
- Kim: Ze wou ook een vrouw nomineren, vond het moeilijk maar heeft met haar minder contact.

pi_380774
Hieke:

2 punten voor:
- Miranda: heb ik minder mee, komt ook dat ze nieuw is.

1 punt voor:
- Koos: Heb ik de vorige keer ook genomineerd, kan ik mee lachen. Maar hij heeft al aangegeven dat hij zijn doel heeft bereikt.Dus was het niet meer zo moeilijk.

  donderdag 5 oktober 2000 @ 23:09:18 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_380781
wel eentonig zeg..

Jah Miranda nomineren omdat ze er het laatst bij gekomen is... verzin eens iets origineels...

pi_380805
Kim:

2 punten voor:
- Miranda: Laatste erbij gekomen, de band met haar is minder dan met de anderen.

1 punt voor:
- Koos: Ik ben er bij hem vanuit gegaan wie het minst erg zou vinden eruit te moeten, Koos heeft het al een paar keer aangegeven.

pi_380807
Georgie:

2 punten voor:
- Miranda: Ik zie het als een sport, je begint op de reservebank. Daarom nomineer ik haar. Mag ze blijven vanhet publiek dan zie ik wel verder.

1 punt voor:
- Robin: Reacties van hem zijn af en toe niet zo geweldig tegenover anderen.

pi_380812
Desiree:

2 punten voor:
- Miranda: Het is een slap excuus en lullig maar heb nog geen band met haar op gebouwd.

1 punt voor:
- Robin: Is wel mijn maatje en vind het moeilijk zijn naam te noemen, maar hij is de enige die me kan kwesten in dit huis en dit ook doet.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 23:27:46 #15
862 Arcee
Look closer
pi_380816
Wat een absoluut BELACHELIJKE reden om Miranda te nomineren. Dat zou absoluut niet moeten mogen. "omdat ze er als laatste bij is gekomen". Blèh!!

Zo wordt een programma zooooooo saai. Iedereen stemt op de nieuwe die er bij komt (helemaal geen interessante motivatie dus) en 't publiek stemt de nieuwe eruit. Boeit niet!!

pi_380901
Annet nomineerde Miranda niet, dat vind ik wel weer cool van haar.
Eigenlijk zou dat 'verboden' moeten worden. Als NL Miranda wegstemd heeft ze helemaal geen kans gehad...of niet echt eigenlijk.
Of als BB de selectieronde goed had gedaan was een 'indringer' misschien niet eens nodig geweest.
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:01:45 #17
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_380911
Zeer opvallend inderdaad dat Annet als enige Miranda niet heeft genomineerd. Terwijl Annet zich zaterdag nog aansloot bij de groep en daarom op Rex stemde.

Door de aanwezigheid van Miranda geeft deze stemming een uitermate vertroebeld beeld. Niemand moest echt met de billen bloot en daar hebben de meesten (Annet uitgezonderd) gretig gebruik van gemaakt.

Overigens vind ik het veel geroemde groepsgevoel in deze BB2 een regelrechte farce. Twee minuten na de uitslag willen Robin en Ferdi alweer verder met Hints. Een nieuwkomer wordt er meteen genadeloos weer uitgestemd. Bah.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 00:04]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_380921
Ook opvallend:

Desiree nomineert Robin!!

Volgens mij is Dees echt de "Willem" van BB-2!

  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:10:18 #19
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_380929
Ja, maar haar motivatie was wel heel oprecht. "Hij is de enige die me kan kwetsen en hij is ook de enige die het doet."

Poeh, en dat van Desiree. Knap dat ze dat durft!

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_381045
Zow...

Eens even iets aangeven wat ik zelf het aller opvallendst vond.

Feit: Miranda is er later bijgekomen (maar zeg nu zelf, hoe lang daren de anderen al bezig van de 100 dagen). Dan moet er genomineerd worden. Dan kan ik me indenken dat als je echt iedereen leuk vind, je Miranda nomineert. Maar wat zie ik? Er zijn genoeg mensen die lopen te klagen over een ander (niet mijn type, te overdreven aanwezig, zijn reacties op anderen etc). En toch geef je Miranda 2 punten? Dus je geeft iemand tegen wie je niks hebt, maar je nog niet zo lang kent nog, meer punten dan iemand aan wie je je duidelijk irriteert op bepaalde punten?

En dan Kim en Hieke. Geven beiden Koos 1 en Miranda 2 punten, terwijl ze zeggen: Koos heeft zijn doel bereikt, die zou het niet erg vinden als ie eruit moet etc. Waarom geef je hem dan geen 2 punten???

Ik vind dat zo enorm zwak... Gewoon de nieuwe bewoonster massaal nomineren, weinig kans geven en ookal hebben ze niks tegen haar en wel tegen 1 of meerdere anderen, nog steeds al hun stemmen naar Miranda. Is dat angst of zo? dat ze denken dat het publiek haar er wel uitstemd en het een voor van zelfbescherming is?

Van mij mag Miranda iig blijven. Geef haar maar mooi een echte kans.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 01:06:00 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_381048
Ben helemaal niet zo verbaasd dat ze dat doet. Het klinkt een beetje lullig maar ze vráágt er gewoon om om gekwetst te worden door Robin (die overigens ook niet tot mijn favorieten behoort) en neemt gelijk wraak. Simpel toch? Althans, voor haar!!!

Effe een kwootje van mezelf, uit het D'ree-topic:

quote:
Op 22 september 2000 17:20 schreef Jane het volgende:
Right, Right! Dat was mij ook al opgevallen. Desiree wordt de nieuwe Willem, let op mijn woorden!
Ze blijft inderdaad op bepaalde vlakken opvallende overeenkomsten vertonen met Willem. Ik denk alleen dat ze het niet zo lang volhoudt als hij. Daarvoor laat ze zich toch teveel kennen. Haar geluk tot nu toe is geweest dat ze voor niemand nog irritatie-factor 1 of 2 is, maar dat zal als de groep kleiner wordt veranderen.

Overigens acht ik het helemaal niet uitgesloten dat Robin in een later stadium Dees ook nomineert. Wat dat betreft is ze hem dus wel voor geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 06-10-2000 01:28]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_381078
quote:
Op 05 oktober 2000 22:55 schreef Arcee het volgende:
Koos: 2 voor Georgie en 1 voor Miranda
Vewdi: 2 voor Miranda en 1 voor Annet
Robin: 2 voor Miranda en 1 voor Vewdi
Georgie: 2 voor Miranda en 1 voor Robin
Dan zitten er nu maar 4 mannen in het huis, als je zelf nomineren moet heb je de keuze uit 3 mannen en 6 vrouwen. En wat doen ze dan vervolgens? nadat ze allemaal 1 nominatie voor Miranda hebben gebruikt, stemmen liefst 3 van de vier als 2e nominatie om een man.
Ferdi is daarin de enige uitzondering met zijn nominatie voor Annet.

Tell voor het gemak ook eens niet de nominaties mee voor Miranda....Dan krijgen alle 4 de mannen meer nominatiepunten als alle vrouwen. De mannen krijgen dan 13 nominaties met hun vieren en die 5 vrouwen krijgen er maar 3. Zeer opvallend verschil.

Willen de mannen elkaar weg hebben of zo? Of zijn ze te laf om op een vrouw te stemmen?

Ik vind dit alles zeeeeeer opvallend

En Bianca, de vorige keer 5 punten, heeft er nu nog maar 1, en dat nog wel van nieuwkomenr Miranda.....

Het lijkt zo wel een heuse vrouwen BB te worden met van die softies als mannen zeg....

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 06-10-2000 01:40]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:07:33 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381292
Miranda heeft gewoon genomineerd zoals zij dacht dat de anderen weer zouden doen. Zij heeft natuurlijk gezien wie er allemaal op bianca stemden de vorige keer en ging er vanuit dat dat weer zou gebeuren.
***
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 15:41:54 #24
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_381720
Dit was de volgorde waarin de bewoners hebben gestemd in de DBK:

Desiree - Koos - Bianca - Ferdi - Miranda - Robin - Annet - Georgie - Kim - Hieke.

Dit was de volgorde waarin de nominaties werden uitgezonden:

Koos - Bianca - Ferdi - Miranda - Robin - Annet - Hieke - Kim - Georgie - Desiree.

Desiree, die als eerste had genomineerd, moest later nog eens terugkomen omdat er iets niet goed was gegaan. Daarom zal ze ook wel als laatste zijn uitgezonden. (Of wilden ze het leukste voor het laatst bewaren?) Verder klopt de volgorde wel aardig, afgezien dan van Hieke, Kim en Georgie die zijn omgewisseld. Jammer trouwens dat er geen tussenstanden meer werden doorgegeven. Een beetje spanning zou geen kwaad hebben gekund in dat huis.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_381790
quote:
Op 06 oktober 2000 00:10 schreef PingPong het volgende:
Ja, maar haar motivatie was wel heel oprecht. "Hij is de enige die me kan kwetsen en hij is ook de enige die het doet."

Poeh, en dat van Desiree. Knap dat ze dat durft!


Knap dat ze dat doet?????
Eh Laf dat ze dat doet denk ik.
Ik las net in de streams dat ze vandaag (dag na nomineren) weer met hem zit te zoenen!!
Dit noem ik nu een matennaaistertje.
en ik hoop maar ben erg bang van niet, dat de anderen er achter komen, nou dan zou ze wel wat te horen krijgen. in ieder geval achter haar rug
alleen van Robin weet ik zeker dat als hij te weten komt dat ze en met hem zoent en hem nomineert, hij zijn bek wel open trekt. Niet mijn favoriet die Robin maar nu hoop ik dat ze door de mand valt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')