abonnement Unibet Coolblue
pi_131639293
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:59 schreef BenjaminLinus het volgende:
Beste allemaal,

Vorige maand ben ik vanuit mijn studentenhuis in een studio bij de Albert Cuypstraat in mijn eentje gaan wonen.

Sinds dien merk ik toch dat ik mezelf 's avonds vaak best wel zit te vervelen, en ook overdag ben ik vaker alleen dan me lief is.

Heb uiteraard wel vrienden, maar de een gaat straks 80 uur per week stage lopen op een advocatenkantoor, de ander heeft een vriendin en die belt wel op dinsdagmorgen om 10 uur om een keer ''een bakkie koffie'' te komen drinken, maar daar heb je verder ook niet zoveel aan als ik een keer een biertje wil drinken en dan zijn er nog twee die een beetje van het padje zijn en waarmee ''even een biertje drinken'' meteen uitloopt in een avond met cocaine, ruzies en om 6 uur 's nachts helemaal lam thuis..

Ben niet per se direct op zoek naar nieuwe beste vrienden ofzo, maar wil wel mijn kennissenkring wat vergroten. Ben te oud voor een studentenvereniging met mijn 24 jaar, maar studeer nog wel ; Wat zijn nu een beetje leuke dingen voor een redelijk normale 24 jarige jongen in Amsterdam om me bij aan te sluiten?
Ga op een teamsport. Ben je vaak toch alweer 2 avonden per week de deur uit. Plus het is ook nog eens Amsterdam, dus genoeg keus.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131640921
Ja, sport, politieke (of maatschappelijk) actief worden kan ook, via een (nieuw) baantje kan je ook nieuwe vrienden ontmoeten, etc.
  zaterdag 28 september 2013 @ 11:47:38 #203
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_131641530
Ah, we hebben weer eens een fietsprobleem!

Fietsen wordt kwelling
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_131642050
Tja fietsers kunnen ook zelf er wat aan doen, door niet de rekken bij stations vol te zetten met weesfietsen en niet internetten/facebooken/whatsappen tijdens het fietsen.

Laats een joch bijna aangereden zien worden omdat hij over straat slingerde met capuchon en oordoppen op en ondertussen met mobieltje bezig zijn
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:29:04 #205
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131642174
Eerst maar eens een fiets kopen :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131642187
Tja, Amsterdam heeft er sinds 1990 ook 100.000 inwoners bijgekregen (om nog maar te zwijgen van de groei van buurgemeentes), en ik denk dat de werkgelegenheid in (en net buiten) de stad nog meer gegroeid is (en het toerisme waarschijnlijk ook?). Ik denk dat de stad over het algemeen steeds drukker is geworden, logisch dat het aantal fietsers (en fiets-verkeersslachtoffers) dan nog meer toe neemt eigenlijk. Ik fiets dagelijks en heb zelf bijna nooit problemen in de stad (al weet ik de binnenstad wel redelijk te mijden).
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:33:43 #207
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_131642248
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:19 schreef computergirl het volgende:
Tja fietsers kunnen ook zelf er wat aan doen, door niet de rekken bij stations vol te zetten met weesfietsen en niet internetten/facebooken/whatsappen tijdens het fietsen.

Laats een joch bijna aangereden zien worden omdat hij over straat slingerde met capuchon en oordoppen op en ondertussen met mobieltje bezig zijn
dat klopt zeker waar het het aantal ongelukken betreft. en laten we daar al die scheurende scooters ook gelijk even bij pakken.
de drukte lijkt mij vooral vervelend, maar dat dat nou direct voor meer ongelukken zorgt lijkt mij stug.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_131648433
In de spits fietsen over de Prins Hendrikkade ter hoogte van het Victoria Hotel is eigenlijk gekkenwerk... Veel teveel fietsers en verdwaasde voetgangers richting de Dam en het CS :')


Heb onlangs trouwens in de nacht een aangereden meisje gevonden op een rustig fietspad, de Pool die haar straalbezopen met zijn brommer had aangereden stond ernaast, zij leefde nog wel maar was er niet best aan toe... De politie was 1,5 minuut na 112 te bellen al ter plaatse en dat was fijn.
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:43:57 #209
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131648938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:23 schreef WammesWaggel het volgende:
In de spits fietsen over de Prins Hendrikkade ter hoogte van het Victoria Hotel is eigenlijk gekkenwerk... Veel teveel fietsers en verdwaasde voetgangers richting de Dam en het CS :')
Die snappen er inderdaad niks van.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:47:58 #210
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131649027
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die snappen er inderdaad niks van.
Andersom heb je ook va die yuppenteven die denken dat het fietspad van hen is. Ik stak daar vandaag over, komt zo'n muts door rood rijden en wil ze tussen de voetgangers door rijden. Haar fietsbel bleef rinkelen, totdat ik tegen haar aan liep en haar er toch maar even op wees dat ze door rood rijdt en een zebrapad vol mensen door wilt. Enige wat ik terugkreeg was sukkel.

Muts :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:50:07 #211
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131649090
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:47 schreef Luco het volgende:

[..]

Andersom heb je ook va die yuppenteven die denken dat het fietspad van hen is. Ik stak daar vandaag over, komt zo'n muts door rood rijden en wil ze tussen de voetgangers door rijden. Haar fietsbel bleef rinkelen, totdat ik tegen haar aan liep en haar er toch maar even op wees dat ze door rood rijdt en een zebrapad vol mensen door wilt. Enige wat ik terugkreeg was sukkel.

Muts :')
Dat doe ik ook :@ Stug doorlopen en hopen dat ze tegen mij aanrijden. Kan ik weer even mijn frustaties erover botvieren op de persoon _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131649107
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die snappen er inderdaad niks van.
En dan gaan ze ook nog een fiets huren. Leuk allemaal slingeren op die rode huurfietsen op drukke plekken _O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:51:28 #213
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131649124
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

En dan gaan ze ook nog een fiets huren. Leuk allemaal slingeren op die rode huurfietsen op drukke plekken _O-
Ja, en niet weten hoe ze moeten remmen met die dingen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131649201
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

En dan gaan ze ook nog een fiets huren. Leuk allemaal slingeren op die rode huurfietsen op drukke plekken _O-
Gelukkig gaan ze niet zo hard... En dan die onzekere blikken van die figuren met hun IAmsterdam mutsjes op terwijl zij zich suf slingeren :')
pi_131649274
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:47 schreef Luco het volgende:

[..]

Andersom heb je ook va die yuppenteven die denken dat het fietspad van hen is. Ik stak daar vandaag over, komt zo'n muts door rood rijden en wil ze tussen de voetgangers door rijden. Haar fietsbel bleef rinkelen, totdat ik tegen haar aan liep en haar er toch maar even op wees dat ze door rood rijdt en een zebrapad vol mensen door wilt. Enige wat ik terugkreeg was sukkel.

Muts :')
Fietsers in Amsterdam zijn inderdaad het meest arrogante volk op aarde.

Ik maak me er zelf ook veelvuldig schuldig aan, moet ik eerlijk zeggen.
pi_131649322
Prins Hendrikkade is trouwens erg problematisch door alle touringcars die daar niet mogen staan. Ze moeten die hele straat herontwerpen zodat er meer ruimte komt voor voetgangers en fietsers.

Jammere is dat de gemeente amper oog heeft voor voetgangers, terwijl ze een groot gedeelte van het verkeer uitmaken worden ze niet meegenomen in tellingen... Zo kun je natuurlijk nooit goed beleid maken als het op openbare ruimte aankomt.
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:01:17 #217
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131649439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:57 schreef AMDB het volgende:
Prins Hendrikkade is trouwens erg problematisch door alle touringcars die daar niet mogen staan. Ze moeten die hele straat herontwerpen zodat er meer ruimte komt voor voetgangers en fietsers.

Jammere is dat de gemeente amper oog heeft voor voetgangers, terwijl ze een groot gedeelte van het verkeer uitmaken worden ze niet meegenomen in tellingen... Zo kun je natuurlijk nooit goed beleid maken als het op openbare ruimte aankomt.
Het gebied vanaf CS naar de Dam zijn ze al aan het herstructureren. Parkplaza (?, op de hoek) heeft de serre/veranda afgebroken en ook een andere tent heeft geen veranda meer. Teasers heeft nog wel de overkapping. Daarnaast worden heel veel gebouwen daar opgeknapt. Hopelijk wordt de doorstroom van mensen beter, want al die Tours & Tickets toeristen die buiten staan te wachten ben ik zat.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:34:49 #218
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131650174
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat doe ik ook :@ Stug doorlopen en hopen dat ze tegen mij aanrijden. Kan ik weer even mijn frustaties erover botvieren op de persoon _O_
Ik ben niet de enige *O*
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:35:50 #219
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131650206
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:34 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige *O*
:@
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131654542
Fietstaxi's die het hele fietspad innemen en zo super traag het verkeer ophouden :R
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:26:32 #221
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_131660915
Na de Pirates, nu de Dansen bij Jansen dicht, straks kan je nergens meer terecht om te sneuvelen? :'(
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:41:47 #222
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_131661287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:56 schreef AMDB het volgende:

[..]

Fietsers in Amsterdam zijn inderdaad het meest arrogante volk op aarde.

Ik maak me er zelf ook veelvuldig schuldig aan, moet ik eerlijk zeggen.
maak daar maar alle verkeersdeelnemers in Amsterdam van. Laatst bijna op de vuist gegaan toen ik op een gelijkwaardige kruising met mijn fiets van rechts kwam en voor de auto die van links kwam de kruising overstak. Hij hield al wat in, dus ik dacht netjes voorrang te krijgen.
Maar toen ik halverwege de kruising was begon die gast als een idioot te toeteren.
Dus ik in de remmen. Vragen wat het probleem was enzo. Begint hij (het zijn bijna altijd mannen) te schelden dat ik op moet kankeren als fietser :D
Dus ik: gelijkwaardige kruising, ik kom van rechts, ik vond u ook netjes gas terugnemen, dus wat is het probleem :?
Hij: $$@! k*nkerhond, wie denk je wel dat je bent met je fiets?!? ik zou je helemaal verrot moeten slaan!!!
En toen was ik zo stom om van mn fiets te springen en op hem af te rennen, ik was zo pissig door die reactie.
Gelukkig was dit kennelijk zo onverwacht voor meneer dat hij vol gas gaf en er vandoor ging :') sukkel.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 29 september 2013 @ 00:14:40 #223
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131662182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:26 schreef VeX- het volgende:
Na de Pirates, nu de Dansen bij Jansen dicht, straks kan je nergens meer terecht om te sneuvelen? :'(
De gieter
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 29 september 2013 @ 01:59:50 #224
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_131664495
Ik weet wel waar Dansen bij Jansen zit. Maar de rest van die tenten heb ik geen flauw idee van. Ga amper uit..
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_131665556
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef Luco het volgende:

[..]

De gieter
Die tent is zo oud dat ze nog steeds denken dat je studenten OV een stukje geplastificeerd papier is.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')