abonnement Unibet Coolblue
pi_380619
Net als gisteren met Darius weer veel FOK!kers aanwezig. 'ns even kijken of de vragen en antwoorden in één msg passen >>>

[19:59] <Knorretje> Rex: Je kon merken dat je je entree in het BB-huis goed had voorbereid, toch werkte het niet helemaal. Heb je zelf enig idee waaraan dat heeft gelegen? Zou je het (als je een kans kreeg om het over te doen) anders doen ?
[19:59] <_Rex-> Knorretje Als ik een nieuwe kans kreeg zou ik me exact hetzelfde gedragen

[19:59] <sunny> hoe gaat het nu met jou nu je uit het huis bent
[20:00] <_Rex-> sunny Ik heb heel veel leuke reactiexg gehad en ik heb ontzettend genoten van de tijd die ik in het huis was

[20:00] <Komodo> Rex: Bij de bewoners kwam het over alsof je per se het huis in *moest*, toen je weggestemd werd pikte je dat goed op. Hoe ben je er verder mee omgegaan? Ben bijv. alweer gaan werken?
[20:01] <_Rex-> Komodo Ik heb inmiddels weer gewerkt, ik wilde dolgraag het huis in om een keer in mijn leven iets heel spanneds te doen
[20:01] <_Rex-> maar ik heb er nog steeds geen spijt van gehad

[20:01] <henkje5> hoe is dat met al die mooie vrouwen samen leven
[20:01] <_Rex-> henkje5 Het was veiliger voor mij geweest als ik in Big Brother klooster tussen nonnen had gezeten

[20:01] <WitteHeks> Ben je erg teleurgesteld dat je er uit bent?
[20:03] <_Rex-> WitteHeks Ik vind het nog steeds jammer maar er zijn veel ergere dingen

[20:03] <Hanekam> wat vond je van Miranda?
[20:03] <_Rex-> ik vond haar een hele leuke leive meid, ik hoopp dat de bewoners haar een eerlijke kans geven en ik gun haar dat ze ver zal komen

[20:04] <djiron> en wat vinden jullie van de bus
[20:05] <_Rex-> djiron Ik vind de Bus een flinke klasse lager en ik word al wagenziekals ik ernaar kijk

[20:05] <frickee> rex had je het liever gezien dat miranda was vertrokken ????
[20:05] <_Rex-> frickee Niet voor haar, maar ik had liever in haar plaats gebleven

[20:05] <zonnetje> wie denk je dat er gaat winnen?
[20:06] <_Rex-> zonnetje De bewoners die nu nog over zijn lijken mij allemaal mensen die keihard kunnen overleven
[20:07] <_Rex-> maar ik denk dat Annet een goede kans maaktomdat ze wat zachter van karakter is, en toch een doorzetter. En ik geef Hieke een goede kans

[20:07] <natasja> _Rex- , vind jij dat de bewoners van vorig jaar het moeilijker hadden doordat ze niet wisten waaraan ze begonnen , of juist de bewoners van dit jaar omdat het meer back to basic is ?
[20:08] <_Rex-> natasja ik vind dat de bewoners van vorig jaar meer lef hadden omdat ze niet wisten hoe zij op tv over zouden komen en wat hen te wachten zou staan als ze het huis uitkwamen

[20:07] <Dokuz> Rex, nu Leo eruit is, zou jij zijn plaats weer op willen vullen? Er moet toch weer iemand bij nu, lijkt me.
[20:08] <_Rex-> Dokuz Helaas is dat moeilijk, door de valse start is het moeilijk omje weer opnieuw op te laden
[20:09] <_Rex-> je komt dan ook geforceerd over en dat kan ook averechts werken

[20:07] <Kath> heb je al aanbiedingen gekregen??
[20:09] <_Rex-> Kath Ik hoop van jou de eerste te krijgen

[20:09] <pesa> heb je het wel leuk gehad ondanks dat je zo kort bent geweest
[20:10] <_Rex-> pesa Mijn korte verblijf is een van de momenten in mijn leven geweest die ik nooit meer zal vergeten

[20:10] <atb> rex wat heeft het je opgebracht die 2 dagen in het huis?
[20:11] <_Rex-> atb Een paar kilo geichtsverlies, een hoop spanning, een kick en een lekkere confrontatie met de bewoners

[20:10] <nurlaila> wie vond je het leukste en wat miste je het meest?
[20:11] <_Rex-> nurlaila Koos en ik hadden erg veel obvereenkomsten en omdat ik pas in het huis zat heb ik niet echt iets gemist

[20:11] <markf> wie denk je dat er volgenden week uitgaat
[20:12] <_Rex-> markf Dat hangt van de nominatie af, maar ik vrees toch Miranda

[20:11] <Komodo> Rex: Was het een geplande strategie om in het huis met alle bewoners even apart te praten? Had je verwacht op die manier te winnen van Miranda?
[20:13] <_Rex-> Komodo Ik ben gewoon mezelf geweest, ik ben altijd geinteresseerd in anderen en ik vond het belangrijk om aan de bewoners te laten zien wie ik echt ben
[20:13] <_Rex-> ik zou daarom de volgende keer precies hetzelfde doen

[20:11] <Knaller17> Rex, wat vond je van de reacties van de bewoners nadat je het huis had verlaten?
[20:12] <_Rex-> Knaller17 Keiharde reacties, maar als je bang bent om klappen op te lopen dan moet je nooit aan dit programma meedoen

[20:13] <kelsey> hoe vonden de kinderen het
[20:14] <_Rex-> kelsey Als je de klas bedoelt, die vonden het geweldig, ze hebben meer tv gekeken dan geleerd

[20:14] <Raf> Rex:vertel iedereen eens hoe aardig Desiree is??!!\
[20:14] <_Rex-> Raf Desiree is een echte brabantse, die volgens mij nog ver kan komen en menig mannehart op hol kan brengen

[20:14] <henkypanky> Rex, heb je spijt van je deelname aan BB?

[20:14] * _Hanekam- zegt dat Tuur wat mag vragen
[20:15] <_Rex-> henkypenky Ik heb nog nooit ergens spijt van gehad en zeker niet van BB

[20:14] <Tuur> Rex? Iedereen zegt het niet om het geld te doen, denk jij dat dat echt zo is? eerlijk antwoorden aub!
[20:16] <_Rex-> Tuur Natuurlijk zitten er mensen voor jhet geld, die zitten er altijd in

[20:14] <ruudje> Miranda is nu niet haar zelf ,hoe is ze wel Rex??
[20:16] <_Rex-> ruudje Volgens mij rustig, aardig van karakter en een gezellige kletstante

[20:15] <Crazy> Ik mag gewoon alweer een vraag stellen.. Zeg rex waar kom je vandaan en wanneer gaan we prive?
[20:17] <_Rex-> Crazy Ik kom uit Goirle, en na het chatten kom ik meteen naar je toe!

[20:16] <shannen> rex wie zou jij genomineerd hebben?
[20:17] <_Rex-> shannen Zoals ik al zei op tv, Ferdi met 2 punten en Georgie met 1 punt

[20:17] <pesa> Robin voelde zich bedreigd door jou. Heb jij dat ook zo ervaren?
[20:18] <_Rex-> pesa Nee, hij heeft dat goed voor mij verborgen kunnen houden

[20:18] <puckey> rex of je toch ondanks alles blij bent dat je dit allemaal mag mee maken
[20:18] <_Rex-> puckey Ik zou het voor geen goud willen missen

[20:19] <a-mr-Draak> Valt de interesse door de media jou mee of tegen en waarom vind je dat??
[20:19] <REX> a-mr-Draak Tot nu toe valt het mee, maar dat kan altijd snel veranderen
[20:19] <REX> maar dat houdt het leven spannend

[20:20] <koos27> hoi tex ik vond de meningen die over jouw gegeven waren door de meste bb bewoners erg onaardig hoe vond jij dat ?
[20:20] <_Rex-> koos27 De opmerkingen waren vaak keihard, maar de kijker heeft vast van de opname genoten en als je bang bent om klappen te krijgen moet je zeker nooit meedoen aan BB

[20:21] <Sara> Je hebt het record van de bewoner die het kortst in het huis was. Trots? En is dat record nog financieel uit te buiten?
[20:21] <_Rex-> Sara Dat zou voor mij een mooie troost zijn, maar het record kan nog altijd verbroken worden

[20:21] <td204> He rex... gewoon een simpele vraag: hoe gaat ie?
[20:22] <_Rex-> td204 Op dit moment zie ik sterretjes van de letters, ik heb 3 nachten slechts geslapen omdat ik niet goed kan typen maar ik heb nu goeie hulp en daarom gaat het nu goed met mij

[20:22] <ToYoSoFt> rex als je gevraagt wordt om de plaats van leo in te nemen ga je dan ????????
[20:23] <_Rex-> ToYoSoFt Nee

[20:22] <kasperthebest> Heb jij net als Darius iets gekregen van Big-Brother
[20:23] <_Rex-> kasperthebest Wat heeft Darius dan gekregen? Dit is wel belangrijk want anders heb ik nog iets tegeod

[20:23] <natasja> _Rex- heb je het gevoel door bb nu iets van een band te hebben met de bewoners of vind je dat allemaal nogal overdreven ?
[20:23] <_Rex-> natasja Een band niet, daar is het prgramma te hard voor

[20:23] <JoopJr> rex wat ga je nu doen. Ga je in series spelen ofzo
[20:24] <_Rex-> JoopJr Ik trek mijn hondenpak weer aan en ik ga weer verder als Commissaris Rex

[20:24] <td204> rex ik gun je je rust door geen vraag te stellen
[20:25] <_Rex-> td204 Hoeft niet, je hoeft geen medelijden met me te hebben

[20:24] <Hanekam> Ben je al veel herkend op straat?
[20:25] <_Rex-> Hanekam Door de buurvrouw in ieder geval wel

[20:24] <a-mr-Draak> Rex, wat vind je ervan dat je nu zit te chatten, vind je het niet raar dat iedereen nu met z'n allen achter de PC zit om met jou te chatten??
[20:25] <_Rex-> a-mr-Draak Ik ben zeer verbaasd, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die niets beters te doen hebben

[20:25] <Kabouter> _Rex-: Zul je nog contact met je BB vrienden hebben zodra het allemaal is afgelopen???
[20:26] <_Rex-> Kabouter Wellicht met een enkeling

[20:25] <JoopJr> Wilde je graag honderd dagen in het huis zitten
[20:26] <_Rex-> JoopJr Nee, maar mijn vrouw wilde wel 100 dagen rust, helaas ging dat niet door voor haar

[20:26] <Hanekam> even serieus Rex, wordt je herkend? En hoe is dat? Vreemde ervaring?
[20:27] <_Rex-> Hanekam Soms word ik herkend en dat vraag ikme wel eens af waarom die persoon een week eerder niet groette

[20:27] <Kabouter> _REX- Ze zeiden dat ze je jezelf nogal vonden overpresenteren. Heb je dit zelf ook zo ervaren, of ging het onbewust en ben je echt zo ?
[20:28] <_Rex-> Kabouter Ik ben echt zo, ik had geen zin om me 2 dagen rustig te houden. De bewoners moesten weten wie ze echt in huis zouden halen

[20:27] <Knorretje> Rex: Had jezelf tijdens het gesprek in de Dagboek kamer met de andere bewoners al het gevoel (aan bv de vragen, houding) dat jij niet degene was die mocht blijven?
[20:28] <_Rex-> Knorretje Ik merkte inderdaad dat de stemming wat veranderd was

[20:27] <Kath> groetjes en een dikke kus! Kom je hem halen?
[20:29] <_Rex-> Kath Waar moet ik naartoe? Help!

[20:29] <koos27> rex heb je er wat van geleerd van deze ervaring en hoe kom je aan die dikke armen )))
[20:30] <_Rex-> koos27 Het is allemaal al bij de geboorte fout gegaan

[20:29] <a-mr-Draak> Rex, heb je een computer thuis? Ik zie namelijk dat je met je handen over elkaar zit en niet lacht naar de camera. Heb je eigenlijk wel eens naar de streams gekeken via internet voordat je het huis in ging??
[20:30] <_Rex-> a-mr-Draak Ik heb een computer thuis en mijn vrouw is mijn secretaresse
[20:31] <_Rex-> a-mr-Draak Ja, maar de beeldkwaliteit was niet zo goed

[20:31] <Hestertje> rex, kijk je nu wel elke dag naar bb?
[20:31] <_Rex-> Hestertje Ik kijk nog steeds iedere dag maar het huis lijkt nu wel heel ver weg

[20:32] <Simonn|Away> Ik heb nog geen vraag gesteld, maar weet er ook geen 1
[20:33] <_Rex-> Simonn|Away Zal ik er een voor je verzinnen dan?

[20:33] <cvt> Voelde je je door Annet verraden?
[20:33] <_Rex-> cvt De tranen van Annet zeiden mij net zoveel als de stem van Koos

[20:33] <ruudje> wat moet er gebeuren om het weer spannend te maken?
[20:34] <_Rex-> ruudje Misschien moeten ze BB Bart mee laten doen?

[20:34] <JoopJr> krijg je pijn in je buik als je kijkt en lijkt het net of en mensen je vrienden zijn
[20:35] <_Rex-> JoopJr Je moet je gevoelens opzij zetten 4en harder worden voor jezelf
[20:35] <_Rex-> want als je zwakhedem voelt houd je het niet vol

[20:34] <DIGGER> Rex: kijk je nu na je korte verblijf in BB anders tegen de TV uitzendingen aan als voor dat je het BB huis inging? EN waarom wel/niet??
[20:34] <Raf> Rex:als jij het voor het kiezen zou hebben wat zou je kiezen 1 dag dat je alles kan en mag of 1 dag weer terug in het BB- huis??

[20:35] <Kabouter> REX: Wat is er nu met de kalendar die je had gemaakt, gebeurd??? Ik vond het zo'n leuk idee, maar het was zo snel over voor je...
[20:36] <_Rex-> Kabouter De kalender heeft twee volle vakjes en zal nu wel bij het toiletpapier belanden

[20:35] <Hestertje> wat vond je vrouw ervan dat je zo snel weer thuis was?
[20:37] <_Rex-> Hestertje Zij was wel opgelucht en vond het niet erg dat de rust thuis weer verdwenen was

[20:36] <satoko> Rex ken jij Wolly nog
[20:38] <_Rex-> satoko Ik ken haar nog steeds, net als haar vriendin Petra en net als het liedje 'Moody Blue' van Elvis

[20:35] <natasja> _Rex- ga je na vandaag heel hard oefenen op je typekunst en kom je dan nog eens terug om te chatten met de andere ?
[20:36] <Trudy_40> het ga je goed rex jammer dat je er uit moest verkeerde keuze hoor daar komen ze nog wel achter
[20:36] <cvt> Heet je echt Rex, of is het een bijnaam?
[20:37] <DianaSpoel> Rex, sta je al weer voor de klas?

[20:38] <a-mr-Draak> Rex, op internet stonden in sommige forums (zoals op fokforum.nl) wat negatieve berichten over jou (naar mijn mening onterecht) heb jij deze reactie's gelezen en wat vind je ervan dat mensen over je oordelen zonder je eigenlijk goed te kennen???
[20:39] <_Rex-> a-mr-Draak Als je je van alle reacties iets aan moet trekken, heb je geen leven
[20:40] <_Rex-> de T-Rex was een echte overwinnaar en ik zal deze naam eer aan doen en ik ben dan ook niet bang voor kritiek.Mijn echte vrienden kennen mij en weten wie ik ben

[20:39] <JoopJr> moest je wennen toen je weer uit het huis kwam en zit je echt naast witte heks
[20:40] <_Rex-> JoopJr Nee ik zit naast de rode heks, maar wel in de kamer met de witte heks
[20:41] <_Rex-> JoopJr Ja, ik moest ontzettend wennen

[20:41] <a-mr-Draak> Rex: Vindt je dat wat Veronica uitzendt een goed beeld schept van de realiteit in en om het huis ?
[20:43] <_Rex-> a-mr-Draak Dit is erg moeilijk, want het gaat om 24 uur en dan vaak nog op drie plaatsen tegelijk, dus het is moeilijk om 72 uur in 25 minuten tv samen te vatten

[20:42] <koos27> heb je nu een favoriet waarvan jij vind dat die mag winnen en zo ja wie?
[20:44] <_Rex-> koos27 Koos, niet omdat hij mij steunde, maar omdat wij veel dezelfde gedachten en eigenschappen hebben
[20:44] <_Rex-> en ook voor Annet heb ik nog steeds een zwak

[20:43] <Komodo> Rex: Bij je vertrek kreeg je een Casema/MrZap decoder mee waarmee je 24/7 BB op TV kan volgen. Hoevaak en hoelang volg je de bewoners via dat apparaat? Of kijk je alleen naar de normale uitzendingen?
[20:44] <_Rex-> Komodo Dat ding werkt niet in mijn woonplaats maar mijn zwager in Tilburg geniet er nu volop van

[20:44] <Wolly> Wil graag weten of er nog statiegeld op je brieven zit
[20:46] <_Rex-> Wolly Dat ligt aan het aantal brieven, maar een kwartje per brief moet er zeker afkunnen

[20:45] <wizard> wat vond je van watje leo??
[20:46] <_Rex-> wizard Voor mij is Leo geen watje, maar een keiharde concurrent die de wedstrijd op zijn manier gespeeld heeft

[20:47] <prinses> wat moet ik aan wie vragen?
[20:47] <_Rex-> prinses Maakt mij niet uit

[20:47] <Sneeuwitje> rex.....wie vond jij echt helemaal top in het huis
[20:48] <_Rex-> Sneeuwitje Koos is mijn maatje, zou Ruud zeggen

[20:48] <Sara> Wat vond je vrouw van je dansmarathon-prestaties?
[20:49] <_Rex-> Sara Het was de eerste keer dat ze mij zag dansen

[20:49] <a-mr-Draak> Waarom heb je de bal die je had meegenomen naar het huis niet achter gelaten voor de bewoners toen je weg ging??
[20:50] <_Rex-> a-mr-Draak Robin had al een prima voetbal

[20:50] <Sara> Ga je nu op een vervolgcursus dansen?
[20:50] <_Rex-> Sara Nee ik ben er voor mijn hele leven vanaf

[20:50] <MaCe> hey Rex, vind je dat je een eerlijke kans hebt gehad in het huis ?
[20:51] <_Rex-> MaCe Natuurlijk, maar Miranda en ik waren indringers en dan wordt het altijd moeilijk voor je


[20:51] <JoopJr> kom je nog eens op tv na vanavond en ik wens je veel succes vanavond als je bij beau in de uitzending komt en ik je op tv zie.
[20:52] <_Rex-> JoopJr Dat vind ik tof van je Joop

[20:51] <Sara> Heb je trouwens nog foute grappen gehoord over je naam? ' Rexit' ofzo?
[20:52] <_Rex-> Sara Die van Rexit had ik nog niet gehoord, maar die is helemaal top

[20:52] <td204> he rex... moet je niet onderhand slapen?
[20:52] <_Rex-> td204 Ja, maar jullie houden me zolang wakker

[20:52] <lorna> hoe ervaar je die hype nu al rondom je persoontje rex
[20:53] <_Rex-> lorna Ik ben me van geen hype bewust, maar misschien als ik direct naar buiten kom

[20:52] <Raf> Rex:wat heb je allemaal moeten doen en laten om in het BB-Huis te komen?
[20:54] <_Rex-> Raf Ik moest eerst bewijzen van mijn vrouw dat ik 100 dagen zonder seks kon, na 2 uur moest ik echter de strijd al opgeven

[20:53] <Peroen> ga je nog wat leuks doen in die live uitzending? iets wat niet in big brothers' planning staat?
[20:54] <_Rex-> Peroen Misschien, heb jij een leuk idee?

[20:55] <DIGGER> REX: Wat viel je van jezelf of de bewoners het meeste tegen aan je verblijf in BB??
[20:56] <_Rex-> DIGGER Er viel me niets tegen, want ik had me nergens op ingesteld

[20:55] <a-mr-Draak> Welke bekende nederlander zou jij in het bb huis plaatsen, gezien de samenstelling van de groep en waarom??
[20:57] <_Rex-> a-mr-Draak Ik heb geen flauw idee, maar ik dnek nog even na

[20:56] <Hestertje> merkte je al dat leo weg wilde toen je in het huis was of liet hij het niet zo merken tegenover jou???
[20:57] <_Rex-> Hestertje Ik heb niet gemerkt dat Leo weg wilde en ik was verrast dat hij zo snel na mij vertrok

[20:57] <JoopJr> rex ik wil je de groeten doen van mijzelf en mijn moeder. En zeg maar tegen witte heks dat ze geen heks is maar dat ze heel aardig is.
[20:58] <_Rex-> JoopJr Zoals de witte heks naar mij lachtte, moet zij wel heel aardig zijn (slijm)

[20:58] <Sara> Kijk je nu anders naar televisieprogramma's
[20:58] <_Rex-> Sara Nee, want er is geen enkel programma dat hetzelfde is als BB

[20:58] <DIGGER> REX: Gordon komt zo zingen in het BB huis, ben je nu stiekum niet blij dat je dat niet mee hoeft te maken?
[20:59] <_Rex-> DIGGER Sterker nog, na 1 dag in het huis wist ik al dat hij zou komen en ik ben me vanaf dat moment ongelofelijk onpopulair gaan gedragen
[20:59] <_Rex-> dat is mijn redding geweest

[21:00] <Djeedy> REXX je bent dus fanvan Gardon?
[21:00] <_Rex-> Djeedy Ik vind hem een leuke gast waar je een gezellige avond mee kan hebben

[21:02] <Knaller17> Rex, denk je dat dat de andere bewoners jou verkeerd begrepen hebben of je al BB gezien had of niet?
[21:03] <_Rex-> Knaller17 Misschien

[21:04] <hike> Rex: Was Bianca echt zo bazig als dat steeds gezegd wordt?
[21:04] <_Rex-> hike Ik heb daar niets van gemerkt

[21:05] <Sergio> Hey rex heb je ook veek heimwee naar huis gehad in het bb huis??
[21:05] <_Rex-> Sergio nee, geen enkel moment maar ik zat er ook maar heel kort in

[21:05] <JoopJr> he rex jammer dat je er niet in zit maar ik vind je een toffe vent alleen weet ik alleen nog niet of je nog op tv komt na vanavond
[21:05] <_Rex-> JoopJr Ik zal nog verschillende keren in de live-uitzendingen te zien zijn

[21:05] <a-mr-Draak> Van wie verwacht je nog meer dat hij/zij vrijwillig zou vertrekken uit het huis ?
[21:06] <_Rex-> a-mr-Draak Geen flauw idee, in deze BB 2 is alles mogelijk

[21:05] <satoko> rex hoe vond je de kippen
[21:06] <_Rex-> satoko Een beetje rauw

[21:06] <Komodo> Rex: Heb je nog iets anders van de programmamakers gekregen omdat de decoder diensten bij jou niet beschikbaar zijn? Zij hadden dat toch vooraf minstens even kunnen controleren? Als je niks anders hebt gekregen, regel dat nog alsnog even
[21:07] <_Rex-> Komodo Misschien kun jij iets regelen? Ik zoek nog een manager, interesse?

[21:06] <Sara> Veel succes vanavond in de uitzending! Ga je zingen met Gordon?
[21:07] <_Rex-> sara Dank je wel, nee ik ga niet zingen met hem, ik wil niet dat ze hem wegstemmen

[21:07] <Hestertje> was er wel genoeg eten? Anders ga ik wel ff met een parachute de tuin in, of is dat niet nodig?
[21:08] <_Rex-> Hestertje Er was genoeg te eten, maar je moest veel dingen zelf klaarmaken

[21:07] <Caroline> hallo rex, klopt het dat er ook een camera in de wc hangt?
[21:08] <_Rex-> Caroline Die hing er wel, maar ik heb hem doorgespoeld

[21:08] <MaCe> waarom noem je jezelf en Miranda "indringers" ? jullie waren toch gewoon de nieuwe bewoners ?
[21:08] <_Rex-> MaCe Ja, maar niet in de ogen van de echte bewoners

[21:09] <Wolly> Ga je big brother nog interessant voor me maken?
[21:09] <_Rex-> Wolly Vraag dat maar aan de programmamakers

[21:10] <_Rex-> Iedereen: heel erg bedankt voor de leuke vragen, ik had niet verwacht dat ik zoveel vragen zou krijgen na lsechts twee dagen in het huis te hebben gezeten

pi_380631
Met dank aan iedereen ik heb een hoop vragen kunnen stellen dankzij een paar aardige mensen

a-mr-draak

Ik hoor trouwens nu Gorden op de streams

pi_380655
Het was weer gezellig ja, en ik heb toch 3 vragen kunnen stellen en met name de laatste was wel leuk, inclusief het antwoord
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_380662
Digger, ik heb me doodgelachen om jou vraag en zijn antwoord !!!!

Ik moet toch eens proberen een rondleiding daar te krijgen heb vanavond wel veel contacten gemaakt!

pi_380673
Ok! Ok! als je hem niet ziet is ie een stuk leuker!!

Wel jammer dat hij REXologie: de lijst! nog niet uit zijn hoofd heeft geleerd..

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_380692
quote:
Op 05 oktober 2000 22:20 schreef meneer draak het volgende:
Digger, ik heb me doodgelachen om jou vraag en zijn antwoord !!!!

Ik moet toch eens proberen een rondleiding daar te krijgen heb vanavond wel veel contacten gemaakt!


gewoon lief doen tegen die @'s (na afloop wel je mond wassen) en dan kun je veel vragen. zeker als je ze zegt een leuke vraag te hebben en die ff laat zien, hoppa, 5 sec later heb je voice
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_380699
>>>>Met speciale dank aan MeneerDraak voor het stellen van (onze) vragen <<<<

Vraag:Je kon merken dat je je entree in het BB-huis goed had voorbereid, toch werkte het niet helemaal.
Heb je zelf enig idee waaraan dat heeft gelegen? Zou je het (als je een kans kreeg om het over te doen) anders doen ?
Antwoord:Als ik een nieuwe kans kreeg zou ik me exact hetzelfde gedragen
Vraag:hoe gaat het nu met jou nu je uit het huis bent
Antwoord:Ik heb heel veel leuke reactiexg gehad en ik heb ontzettend genoten van de tijd die ik in het huis was
Vraag:Bij de bewoners kwam het over alsof je per se het huis in *moest*, toen je weggestemd werd pikte je dat goed op. Hoe ben je er verder mee omgegaan? Ben bijv. alweer gaan werken?
Antwoord:Ik heb inmiddels weer gewerkt, ik wilde dolgraag het huis in om een keer in mijn leven iets heel spanneds te doen
Vraag:hoe is dat met al die mooie vrouwen samen leven
Antwoord:Het was veiliger voor mij geweest als ik in Big Brother klooster tussen nonnen had gezeten
Vraag:Ben je erg teleurgesteld dat je er uit bent?
Antwoord:Ik vind het nog steeds jammer maar er zijn veel ergere dingen
Vraag:wat vond je van Miranda?
Antwoord:ik vond haar een hele leuke leive meid, ik hoopp dat de bewoners haar een eerlijke kans geven en ik gun haar dat ze ver zal komen
Vraag:Rex is de morele winnaar van BB, NOT!!!
Antwoord:De morele winnaar kun je pas bepalen als het programma helemaal is afgelopen
Vraag:wat vinden jullie van de bus
Antwoord:Ik vind de Bus een flinke klasse lager en ik word al wagenziekals ik ernaar kijk
Vraag:had je het liever gezien dat miranda was vertrokken ????
Antwoord:Niet voor haar, maar ik had liever in haar plaats gebleven
Vraag:wie denk je dat er gaat winnen?
Antwoord:De bewoners die nu nog over zijn lijken mij allemaal mensen die keihard kunnen overleven, maar ik denk dat Annet een goede kans maaktomdat ze wat zachter van karakter is, en toch een doorzetter. En ik geef Hieke een goede kans
Vraag:vind jij dat de bewoners van vorig jaar het moeilijker hadden doordat ze niet wisten waaraan ze begonnen , of juist de bewoners van dit jaar omdat het meer back to basic is ?
Antwoord:ik vind dat de bewoners van vorig jaar meer lef hadden omdat ze niet wisten hoe zij op tv over zouden komen en wat hen te wachten zou staan als ze het huis uitkwamen
Vraag:Rex, nu Leo eruit is, zou jij zijn plaats weer op willen vullen? Er moet toch weer iemand bij nu, lijkt me.
Antwoord:Helaas is dat moeilijk, door de valse start is het moeilijk omje weer opnieuw op te ladenheb je al aanbiedingen gekregen??
Vraag:heb je al aanbiedingen gekregen??
Antwoord:Ik hoop van jou de eerste te krijgen
Vraag:heb je het wel leuk gehad ondanks dat je zo kort bent geweest
Antwoord:Mijn korte verblijf is een van de momenten in mijn leven geweest die ik nooit meer zal vergeten
Vraag:wat heeft het je opgebracht die 2 dagen in het huis?
Antwoord:Een paar kilo geichtsverlies, een hoop spanning, een kick en een lekkere confrontatie met de bewoners
Vraag:wie vond je het leukste en wat miste je het meest?
Antwoord:Koos en ik hadden erg veel obvereenkomsten en omdat ik pas in het huis zat heb ik niet echt iets gemist
Vraag:wie denk je dat er volgenden week uitgaat
Antwoord:Dat hangt van de nominatie af, maar ik vrees toch Miranda
Vraag:wat vond je van de reacties van de bewoners nadat je het huis had verlaten?
Antwoord:Keiharde reacties, maar als je bang bent om klappen op te lopen dan moet je nooit aan dit programma meedoen
Vraag:Was het een geplande strategie om in het huis met alle bewoners even apart te praten? Had je verwacht op die manier te winnen van Miranda?
Antwoord:Ik ben gewoon mezelf geweest, ik ben altijd geinteresseerd in anderen en ik vond het belangrijk om aan de bewoners te laten zien wie ik echt ben
ik zou daarom de volgende keer precies hetzelfde doen
Vraag:hoe vonden de kinderen het
Antwoord:Als je de klas bedoelt, die vonden het geweldig, ze hebben meer tv gekeken dan geleerd
Vraag:vertel iedereen eens hoe aardig Desiree is??!!
Antwoord:Desiree is een echte brabantse, die volgens mij nog ver kan komen en menig mannehart op hol kan brengen
Vraag:Iedereen zegt het niet om het geld te doen, denk jij dat dat echt zo is? eerlijk antwoorden aub!
Antwoord:Natuurlijk zitten er mensen voor jhet geld, die zitten er altijd in
Vraag:heb je spijt van je deelname aan BB?
Antwoord:Ik heb nog nooit ergens spijt van gehad en zeker niet van BB
Vraag:Zeg rex waar kom je vandaan en wanneer gaan we prive?
Antwoord:Ik kom uit Goirle, en na het chatten kom ik meteen naar je toe!
Vraag:wie zou jij genomineerd hebben?
Antwoord:Zoals ik al zei op tv, Ferdi met 2 punten en Georgie met 1 punt
Vraag:Miranda is niet haar zelf Rex, hoe is ze wel??
Antwoord:Volgens mij rustig, aardig van karakter en een gezellige kletstante
Vraag:Robin voelde zich bedreigd door jou. Heb jij dat ook zo ervaren?
Antwoord:Nee, hij heeft dat goed voor mij verborgen kunnen houden
Vraag:rex of je toch ondanks alles blij bent dat je dit allemaal mag mee maken
Antwoord:Ik zou het voor geen goud willen missen
Vraag:Valt de interesse door de media jou mee of tegen en waarom vind je dat??
Antwoord:Tot nu toe valt het mee, maar dat kan altijd snel veranderen, maar dat houdt het leven spannend
Vraag:ik vond de meningen die over jouw gegeven waren door de meste bb bewoners erg onaardig hoe vond jij dat ?
Antwoord:De opmerkingen waren vaak keihard, maar de kijker heeft vast van de opname genoten en als je bang bent om klappen te krijgen moet je zeker nooit meedoen aan BB
Vraag:Je hebt het record van de bewoner die het kortst in het huis was. Trots? En is dat record nog financieel uit te buiten?
Antwoord:Dat zou voor mij een mooie troost zijn, maar het record kan nog altijd verbroken worden
Vraag:als je gevraagt wordt om de plaats van leo in te nemen ga je dan ????????
Antwoord:Nee
Vraag:Heb jij net als Darius iets gekregen van Big-Brother
Antwoord:Wat heeft Darius dan gekregen? Dit is wel belangrijk want anders heb ik nog iets tegeod
Vraag:heb je het gevoel door bb nu iets van een band te hebben met de bewoners of vind je dat allemaal nogal overdreven ?
Antwoord:Een band niet, daar is het prgramma te hard voor
Vraag:wat ga je nu doen. Ga je in series spelen ofzo
Antwoord:Ik trek mijn hondenpak weer aan en ik ga weer verder als Commissaris Rex
Vraag:ik gun je je rust door geen vraag te stellen
Antwoord:Hoeft niet, je hoeft geen medelijden met me te hebben
Vraag:Ben je al veel herkend op straat?
Antwoord:Door de buurvrouw in ieder geval wel
Vraag:wat vind je ervan dat je nu zit te chatten, vind je het niet raar dat iedereen nu met z'n allen achter de PC zit om met jou te chatten??
Antwoord:Ik ben zeer verbaasd, ik wist niet dat er zoveel mensen waren die niets beters te doen hebben
Vraag:Zul je nog contact met je BB vrienden hebben zodra het allemaal is afgelopen???
Antwoord:Wellicht met een enkeling
Vraag:Wilde je graag honderd dagen in het huis zitten
Antwoord:Nee, maar mijn vrouw wilde wel 100 dagen rust, helaas ging dat niet door voor haar
Vraag:even serieus Rex, wordt je herkend? En hoe is dat? Vreemde ervaring?
Antwoord:Soms word ik herkend en dat vraag ikme wel eens af waarom die persoon een week eerder niet groette
Vraag:Ze zeiden dat ze je jezelf nogal vonden overpresenteren. Heb je dit zelf ook zo ervaren, of ging het onbewust en ben je echt zo ?
Antwoord:Ik ben echt zo, ik had geen zin om me 2 dagen rustig te houden. De bewoners moesten weten wie ze echt in huis zouden halen
Vraag:Had jezelf tijdens het gesprek in de Dagboek kamer met de andere bewoners al het gevoel (aan bv de vragen, houding) dat jij niet degene was die mocht blijven?
Antwoord:Ik merkte inderdaad dat de stemming wat veranderd was
Vraag:groetjes en een dikke kus! Kom je hem halen?
Antwoord:Waar moet ik naartoe? Help!
Vraag:Rex, heb je een computer thuis? Ik zie namelijk dat je met je handen over elkaar zit en niet lacht naar de camera. Heb je eigenlijk wel eens naar de streams gekeken via internet voordat je het huis in ging??
Antwoord:Ik heb een computer thuis en mijn vrouw is mijn secretaresse, en ja, maar de beeldkwaliteit was niet zo goed
Vraag:rex, kijk je nu wel elke dag naar bb?
Antwoord:Ik kijk nog steeds iedere dag maar het huis lijkt nu wel heel ver weg
Vraag:Voelde je je door Annet verraden?
Antwoord:De tranen van Annet zeiden mij net zoveel als de stem van Koos
Vraag:wat moet er gebeuren om het weer spannend te maken?
Antwoord:Misschien moeten ze BB Bart mee laten doen?
Vraag:krijg je pijn in je buik als je kijkt en lijkt het net of en mensen je vrienden zijn
Antwoord:Je moet je gevoelens opzij zetten en harder worden voor jezelf, want als je zwakhedem voelt houd je het niet vol
Vraag:als jij het voor het kiezen zou hebben wat zou je kiezen 1 dag dat je alles kan en mag of 1 dag weer terug in het BB- huis??
Antwoord:Een dag terug in het BB-huis om een sportieve revange te halen
Vraag:Wat is er nu met de kalendar die je had gemaakt, gebeurd??? Ik vond het zo'n leuk idee, maar het was zo snel over voor je...
Antwoord:De kalender heeft twee volle vakjes en zal nu wel bij het toiletpapier belanden
Vraag:wat vond je vrouw ervan dat je zo snel weer thuis was?
Antwoord:Zij was wel opgelucht en vond het niet erg dat de rust thuis weer verdwenen was
Vraag:Kenje Wolly nog ?
Antwoord:Ik ken haar nog steeds, net als haar vriendin Petra en net als het liedje 'Moody Blue' van Elvis
Vraag:Rex, op internet stonden in sommige forums (zoals op fokforum.nl) wat negatieve berichten over jou (naar mijn mening onterecht) heb jij deze reactie's gelezen en wat vind je ervan dat mensen over je oordelen zonder je eigenlijk goed te kennen???
Antwoord:Als je je van alle reacties iets aan moet trekken, heb je geen leven, de T-Rex was een echte overwinnaar en ik zal deze naam eer aan doen en ik ben dan ook niet bang voor kritiek.Mijn echte vrienden kennen mij en weten wie ik ben
Vraag:moest je wennen toen je weer uit het huis kwam en zit je echt naast witte heks (red. 1 van de ops van Veronica)
Antwoord:Nee ik zit naast de rode heks, maar wel in de kamer met de witte heks en Ja, ik moest ontzettend wennen
Vraag:Vindt je dat wat Veronica uitzendt een goed beeld schept van de realiteit in en om het huis ?
Antwoord:Dit is erg moeilijk, want het gaat om 24 uur en dan vaak nog op drie plaatsen tegelijk, dus het is moeilijk om 72 uur in 25 minuten tv samen te vatten
Vraag:heb je nu een favoriet waarvan jij vind dat die mag winnen en zo ja wie?
Antwoord:Koos, niet omdat hij mij steunde, maar omdat wij veel dezelfde gedachten en eigenschappen hebben, en ook voor Annet heb ik nog steeds een zwak
Vraag:Bij je vertrek kreeg je een Casema/MrZap decoder mee waarmee je 24/7 BB op TV kan volgen. Hoevaak en hoelang volg je de bewoners via dat apparaat? Of kijk je alleen naar de normale uitzendingen?
Antwoord:Dat ding werkt niet in mijn woonplaats maar mijn zwager in Tilburg geniet er nu volop van
Vraag:Wil graag weten of er nog statiegeld op je brieven zit
Antwoord:Dat ligt aan het aantal brieven, maar een kwartje per brief moet er zeker afkunnen
Vraag:wat vond je van watje leo??
Antwoord:Voor mij is Leo geen watje, maar een keiharde
Vraag:wie vond jij echt helemaal top in het huis
Antwoord:Koos is mijn maatje, zou Ruud zeggen
Vraag:Wat vond je vrouw van je dansmarathon-prestaties?
Antwoord:Het was de eerste keer dat ze mij zag dansen
Vraag:Waarom heb je de bal die je had meegenomen naar het huis niet achter gelaten voor de bewoners toen je weg ging??
Antwoord:Robin had al een prima voetbal
Vraag:hey Rex, vind je dat je een eerlijke kans hebt gehad in het huis ?
Antwoord:Natuurlijk, maar Miranda en ik waren indringers en dan wordt het altijd moeilijk voor je
Vraag:kom je nog eens op tv na vanavond en ik wens je veel succes vanavond als je bij beau in de uitzending komt en ik je op tv zie.
Antwoord:Dat vind ik tof van je
Vraag:Heb je trouwens nog foute grappen gehoord over je naam? ' Rexit' ofzo?
Antwoord:Die van Rexit had ik nog niet gehoord, maar die is helemaal top
Vraag:he rex... moet je niet onderhand slapen?
Antwoord:Ja, maar jullie houden me zolang wakker
Vraag:hoe ervaar je die hype nu al rondom je persoontje rex
Antwoord:Ik ben me van geen hype bewust, maar misschien als ik direct naar buiten kom
Vraag:Rex:wat heb je allemaal moeten doen en laten om in het BB-Huis te komen?
Antwoord:Ik moest eerst bewijzen van mijn vrouw dat ik 100 dagen zonder seks kon, na 2 uur moest ik echter de strijd al opgeven
Vraag:ga je nog wat leuks doen in die live uitzending? iets wat niet in big brothers' planning staat?
Antwoord:Misschien, heb jij een leuk idee?
Vraag:Wat viel je van jezelf of de bewoners het meeste tegen aan je verblijf in BB??
Antwoord:Er viel me niets tegen, want ik had me nergens op ingesteld
Vraag:Welke bekende nederlander zou jij in het bb huis plaatsen, gezien de samenstelling van de groep en waarom??
Antwoord:Ik heb geen flauw idee, maar ik dnek nog even na
Vraag:merkte je al dat leo weg wilde toen je in het huis was of liet hij het niet zo merken tegenover jou???
Antwoord:Ik heb niet gemerkt dat Leo weg wilde en ik was verrast dat hij zo snel na mij vertrok
Vraag:Kijk je nu anders naar televisieprogramma's
Antwoord:Nee, want er is geen enkel programma dat hetzelfde is als BB
Vraag:Gordon komt zo zingen in het BB huis, ben je nu stiekum niet blij dat je dat niet mee hoeft te maken?
Antwoord:Sterker nog, na 1 dag in het huis wist ik al dat hij zou komen en ik ben me vanaf dat moment ongelofelijk onpopulair gaan gedragen, dat is mijn redding geweest
Vraag:je bent dus fanvan Gardon?
Antwoord:Ik vind hem een leuke gast waar je een gezellige avond mee kan hebben
Vraag:Hey rex heb je ook vaak heimwee naar huis gehad in het huis ?
Antwoord:nee, geen enkel moment maar ik zat er ook maar heel kort in
Vraag:Van wie verwacht je nog meer dat hij/zij vrijwillig zou vertrekken uit het huis ?
Antwoord:Geen flauw idee, in deze BB 2 is alles mogelijk
Vraag:hoe vond je de kippen
Antwoord:Een beetje rauw
Vraag:Veel succes vanavond in de uitzending! Ga je zingen met Gordon?
Antwoord:Dank je wel, nee ik ga niet zingen met hem, ik wil niet dat ze hem wegstemmen
Vraag:Heb je nog iets anders van de programmamakers gekregen omdat de decoder diensten bij jou niet beschikbaar zijn? Zij hadden dat toch vooraf minstens even kunnen controleren? Als je niks anders hebt gekregen, regel dat nog alsnog even
Antwoord:Misschien kun jij iets regelen? Ik zoek nog een manager, interesse?
Vraag:was er wel genoeg eten? Anders ga ik wel ff met een parachute de tuin in, of is dat niet nodig?
Antwoord:Er was genoeg te eten, maar je moest veel dingen zelf klaarmaken
Vraag:klopt het dat er ook een camera in de wc hangt?
Antwoord:Die hing er wel, maar ik heb hem doorgespoeld
Vraag:waarom noem je jezelf en Miranda "indringers" ? jullie waren toch gewoon de nieuwe bewoners ?
Antwoord:Ja, maar niet in de ogen van de echte bewoners
Vraag:Ga je big brother nog interessant voor me maken?
Antwoord:Vraag dat maar aan de programmamakers


REX: heel erg bedankt voor de leuke vragen, ik had niet verwacht dat ik zoveel vragen zou krijgen na lsechts twee dagen in het huis te hebben gezeten


Dinsdag om 20:00 komt Jolanda chatten.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 05-10-2000 22:37]

  vrijdag 6 oktober 2000 @ 23:55:33 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_382411
Ok Rex had dus duidelijk moeten blijven die gast heeft Humor! Maarja je mag kennelijk niet je best doen om erin te blijven als je weet dat je maar kort de tijd krijgt Laat m maar eens bij ons chatten
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')