abonnement Unibet Coolblue
pi_130325105
Kent iemand nog een goede Tattoo Artiest? Ik dacht dat ik er 1 had gevonden op aanraden van dit forum, Tattoo Eus in Leiden namelijk maar dat ging dus niet op...

Eerste twee keer langs geweest en uiteindelijk een afspraak gemaakt. Prijs afgesproken en tekening achtergelaten. Het zou mijn eerste Tattoo worden met nogal een beladen betekenis. Kom ik daar om de tattoo te laten zetten is mevrouw de tekening kwijt!!

De afspraak was om 19:00 uur en ze was de tekening in de middag al kwijt toen Eus de tattoo moest overtrekken. In plaats van bellen dat ze de tekening was verloren, zodat ik niet voor niks naar de zaak zou komen, laat ze me voor niks komen. Toen ik daar was is ze nog 10 min. gaan zoeken maar dat was waarschijnlijk enkel voor de schijn.

Durft ze tijdens het zoeken ook nog te vragen waarom ik daar maar zit te wachten en niet de tekening even opnieuw maak!!! Ik was stomheid geslagen… Van iemand die in een tattoo shop werkt verwacht je dat die toch wel begrijpt hoe specifiek en beladen een tattoo kan zijn (zeker als je de reden van de tattoo kent, iets wat een normaal persoon allang had achterhaald).

Uiteindelijk heeft ze de zoektocht opgegeven en stelde ze voor om een nieuwe afspraak te maken. Geen excuses niks, enkel… Ik ben hem kwijt, dat kan toch gebeuren? 1. Dat kan niet gebeuren als je professioneel bezig bent met je werk. 2. Die middag kom je erachter dat je hem kwijt ben. Bel dan even om dat door te geven, dan hoef ik niet te haasten en afspraken te verzetten. En 3. Als het dan al gebeurt is, biedt dan je excuses aan en laat merken dat je het erg vervelend vindt.

Tot slot. Toen ik aangaf dat ik mijn aanbetaling terug wilde moest ze ook nog vragen of dat wel kon. Nou, wat had je dan verwacht? Dat ik drie keer langskom, jij mijn tekening verliest en ik ga zeggen, die aanbetaling heb je verdient? Kansloos!! Onprofessioneel en tamelijk arrogant en respectloos. Eus? Echt niet doen!

Misschien suggesties voor een andere? hoor het graag!
toch?
pi_130325152
Verkapte Tattoo Eus bash
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_130325158
eus is een prima tattoo-artiest, hij is niet de meest sociale man maar je komt daar toch ook niet om beste vrienden te worden, of wel?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130325221
en je moet je afvragen hoe belangrijk die tekening voor je wad als je zelf niet even een kopie bewaart...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130325284
Ik ben op zoek naar een alternatief. Mijn hoop was namelijk volledig op Eus gezet juist omdat ik veel goede verhalen hoorde... Mijn ervaring is niet verkapt hoor. Helemaal eerlijk en direct als je het mij vraagt, echter... Nu dus op zoek naar een andere tattooshop, Suggesties Mirjam, Deadprez? Aan dit soort reacties heb ik niet zoveel.
toch?
pi_130325458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Luuk0172 het volgende:
Ik ben op zoek naar een alternatief. Mijn hoop was namelijk volledig op Eus gezet juist omdat ik veel goede verhalen hoorde... Mijn ervaring is niet verkapt hoor. Helemaal eerlijk en direct als je het mij vraagt, echter... Nu dus op zoek naar een andere tattooshop, Suggesties Mirjam, Deadprez? Aan dit soort reacties heb ik niet zoveel.
ja, Eus, maar dat wil je niet horen. je kunt Rob of Wim proberen, dan weet je zeker dat je met een gedrocht op je licvhaam eindigt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130325464
De tekening is gebaseerd op een schilderij, erg persoonlijk! Dus een beetje vreemd om zo te reageren maar goed, vrij forum toch!!! ;) Vond het ook moeilijk om hem achter te laten, was ik niet op voorbereid, maar je gaat er niet van uit dat ze hem kwijtraken. In een mapje stoppen en klaar toch?

Nogmaals... Iemand alternatieven? Ja ik wilde mijn ervaring met Eus Tattoo in Leiden delen maar nu dus ook verder en op zoek naar een andere shop. Ben niet echt bekend met Tattooshops.
toch?
pi_130325514
Geen rob en wim dus... !! duidelijk!! :)
toch?
pi_130325603
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef Mirjam het volgende:
eus is een prima tattoo-artiest, hij is niet de meest sociale man maar je komt daar toch ook niet om beste vrienden te worden, of wel?
Wat een onzin, TS klaagt toch niet dat die knakker niet sociaal is :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_130325710
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Griebus het volgende:

[..]

Wat een onzin, TS klaagt toch niet dat die knakker niet sociaal is :')
sociaal/handig/probleemoplossend, vul maar wat in :+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130325723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

sociaal/handig/probleemoplossend, vul maar wat in :+
Ja daag, gewoon onbetrouwbaar, klaar
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_130325801
Zo, dat is slordig :X

Ik zou zeggen: ga naar Tattoo Bob in Rotterdam, maar dat komt omdat ik geen andere ken ;)
pi_130325811
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ja daag, gewoon onbetrouwbaar, klaar
op basis van het kwijtraken van 1 velletje papier ja?
ik weet dat eus en aanverwanten niet zo handig kunnen zijn, maar het werk dat ze zetten is wel van bijzonder goede kwaliteit. Ik zou dus niet meteen het label onbetrouwbaar erop plakken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130325888
Wat is dat met al die standaard namen van tattoo shops :') Hier heb je Tattoo Arie. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_130325907
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat met al die standaard namen van tattoo shops :') Hier heb je Tattoo Arie. :')
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130325955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

op basis van het kwijtraken van 1 velletje papier ja?
ik weet dat eus en aanverwanten niet zo handig kunnen zijn, maar het werk dat ze zetten is wel van bijzonder goede kwaliteit. Ik zou dus niet meteen het label onbetrouwbaar erop plakken
Welke fokking nitwit raakt iets kwijt wat een klant net aan hem heeft gegeven en reageert daarna alsof het de normaalste zaak van de wereld is? :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_130326007
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Griebus het volgende:

[..]

Welke fokking nitwit raakt iets kwijt wat een klant net aan hem heeft gegeven en reageert daarna alsof het de normaalste zaak van de wereld is? :')
nou, eus dus? :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130326049
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nou, eus dus? :D
Goeie reclame :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_130326728
wat een eikel zeg, ja en dat "alleen" voor het kwijt raken van een papiertje.. ow en niet bellen ow en ook nog niet zijn excuses aanbieden. 8)7

gewoon lang doorzoeken en die persoon nooit aanraden aan iemand anders.. :{w
FOK zeg...
pi_130326759
Hier ook slechte ervaring met Tattoo Eus...
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:01:57 #21
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_130328101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Luuk0172 het volgende:
Ik ben op zoek naar een alternatief. Mijn hoop was namelijk volledig op Eus gezet juist omdat ik veel goede verhalen hoorde... Mijn ervaring is niet verkapt hoor. Helemaal eerlijk en direct als je het mij vraagt, echter... Nu dus op zoek naar een andere tattooshop, Suggesties Mirjam, Deadprez? Aan dit soort reacties heb ik niet zoveel.
Bekijk via fb eens River of ink. Zit ook in leiden. Vraag naar Marvin.

Een ware kunstenaar is het. En tevens een super Chille gast.
pi_130329125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nou, eus dus? :D
Gaat ook niet om het feit dat ie hem kwijt is maar de bizarre afhandeling.
pi_130329531
"Bekijk via fb eens River of ink. Zit ook in leiden. Vraag naar Marvin.

Een ware kunstenaar is het. En tevens een super Chille gast."

Ik ga er naar kijken Joe-Momma! Bedankt!!
toch?
pi_130329784
tatsz zijn toch nooit een succes
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:16:59 #25
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_130331774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Luuk0172 het volgende:
"Bekijk via fb eens River of ink. Zit ook in leiden. Vraag naar Marvin.

Een ware kunstenaar is het. En tevens een super Chille gast."

Ik ga er naar kijken Joe-Momma! Bedankt!!
Succes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')