abonnement Unibet Coolblue
pi_130411804
Achgos... Twiggy zit te miewen op haar kamer. Maar helaas voor haar, het is nu echt tijd voor mijn eigen team. Zij heeft haar zoon nog om zich mee te vermaken.

Gaat wat worden komende week, dan ben ik erg veel van huis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:39:27 #77
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_130411834
;(
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:47:25 #78
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130411975
:'(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_130412597
Inmiddels is ze uitgeklaagd. Straks mag ze weer bonden met ome Naard. Zal hij blij mee zijn. _O-
Maar nu liggen er drie grote katten zielsgelukkig verspreid over bank en kussens te slapen. O+

Hoe zou het bij PB zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_130413489
Even een wat meer vrolijke noot *O*
Van dramaqueen Bo (voorheen Hazel)
quote:
Het gaat heel goed hier. Ze heeft geplast en gepoept in de bak. Ze is echt heel aanhankelijk en komt je al mauwend vragen of je mee komt spelen. Echt super!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:58:44 #81
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_130413548
*O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_130414664
Ik wil ook niet teveel spammen met mijn gemuts hier :+ Het gaat beter dan gisteren en vanochtend vroeg. Met veel snacks en veel kriebels en aaien grommen de P's wat minder hard dan daarvoor. Pol vindt de ridder echt vreselijk eng (watje dat ze is :') ). De ridder zit in z'n kooi naast mijn bureau en dan springt Pol op het bureau om hem dan vanaf boven eens goed toe te grommen. Als ik dan kriebel (onweerstaanbaar!), krijg je van die geluiden als prrrrGRRRRpprrrr. Ze weet bij God niet hoe ze ermee om moet gaan volgens mij.

De Puma heeft haar status als huisbaas weer bevestigd, volgens mij kalmeert ze daar ook wel enigszins van. Die zit er ook anders in dan Pol volgens mij. De Puma wil de baas zijn, Pol vindt alles alleen maar eng :+

Als er langs de kooi gelopen wordt, moet er natuurlijk door beiden gegromd en geblaasd worden, maar als ze verderop liggen, dan valt het mee.

Ook onderling gaat het beter. Ik moest (ben ook een watje) echt even een tukje tussendoor doen. Toen ik wakker werd, lagen Pol en Puma alletwee naast me. Pol moet niet al te wild doen, maar dan gaat het wel. Als ze opdringerig doet, dan kan ze flink wat klappen krijgen van de Puma.

De ridder ziet zeven kleuren bagger voor de beide dames. De kooi is echt zijn toevluchtsoord geworden. Daar rommelt hij gezellig rond. Beetje slapen, beetje wassen, beetje eten, beetje plassen, beetje eten van het grid.. :P Maar het ligt er momenteel redelijk ontspannen bij moet ik zeggen. Daarbuiten vindt hij het helemaal niets. Nu is knul nog geen dag binnen, heeft hij kennis gemaakt met mij en twee heule kwade dames, dus ik kan het hem niet kwalijk nemen, dat hij momenteel liever achter tralies zit dan rondrommelt in de kamer. Ik heb vanochtend wel met het touwtjesding van tante Takke met hem gespeeld en dat was natuurlijk voor de hummel onweerstaanbaar zo'n bewegend ding met draadjes! O+ Maar daarna is het weer hup snel naar binnen. Ik vind het een beetje zielig voor de knul, maar hij doet het beter dan Pol 2 jaar terug, want die kon niets anders dan blazen van angst toen.

Heb nog geen foto's. Knul is erg bang van me, dus op af en toe een kriebeltje na, laat ik 'm maar een beetje met rust. Dat is beter volgens mij en heeft toen met Pol ook gewerkt. Niet te opdringerig doen en dan komt het vanzelf wel.
pi_130414785
Ik denk dat je het prima doet en er is vooruitgang , de Ridder zal ook wel langzaam meer gaan durven ^O^
En je kunt nooit teveel spammen :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_130414844
En even jompelen voor dramaqueen Bo *O*
Twiggy en Blauwtje O+ en fijn voor je eigen drietal dat ze weer eens even van de rust kunnen genieten O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_130415561
Klinkt goed PB! *O*
Ridder was hier ook van de vaste hangoutplek en de kooi is nu veilige haven. Goed dat hij daar al lekker rondrommelt en ook al wat met je gespeeld heeft. ^O^

En de dames ook al wat meer gekalmeerd, super! Het gaat gewoon echt goed hoor. :Y
Het was ook niet te verwachten dat je meteen zo'n successtory had als met Bo, die is koningin van het huishouden en heeft geen concurrentie van reeds aanwezige huisdieren.

Hopelijk ben jij er nu ook weer wat geruster in. :*
En niet schrikken als het opeens weer mis lijkt te gaan, zodra de ridder dapperder wordt zal De Puma echt nog een paar keer duidelijk moeten maken dat zij de Baas is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_130418172
PB, blijf je ons wel een beetje op de hoogte houden van de werdervaren van de drie (vier) Ps? :D

Ik kreeg net een foto van een berg speeltjes die al klaarliggen voor Twiggy. Zonder dat ze haar nog maar hebben gezien! *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_130418236
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
PB, blijf je ons wel een beetje op de hoogte houden van de werdervaren van de drie (vier) Ps? :D

Ik kreeg net een foto van een berg speeltjes die al klaarliggen voor Twiggy. Zonder dat ze haar nog maar hebben gezien! *;
Wat lief van de toekomstige baasjes van Twiggy O+ , ze krijgt vast een goed huisje ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_130420845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat lief van de toekomstige baasjes van Twiggy O+ , ze krijgt vast een goed huisje ^O^
Ga ik wel vanuit. :Y O+ Maar zaterdag pas zekerheid!

Inmiddels heeft hier een stok+koordje aan een blauwtje rondgestuiterd, vervolgens een roze boa met een blauwtje, een blauwtje in gevecht met de mamma en nu ligt hij al zeker een kwartier smakkend alle tetten le(e)g(er) te lebberen. Mag ook wel, arme Twiggy moet echt afbouwen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:17:39 #89
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_130422885
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
PB, blijf je ons wel een beetje op de hoogte houden van de werdervaren van de drie (vier) Ps? :D

Ik kreeg net een foto van een berg speeltjes die al klaarliggen voor Twiggy. Zonder dat ze haar nog maar hebben gezien! *;
:D O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_130434872
Knul geeft zelf aan wanneer hij eruit wil ^O^ Hard mieuwend zit hij dan voor het klepje. Klepje open gedaan en dan springt hij er zelf uit en dan stuitert hij - in eerste instantie bekeken door twee zeer verbaasde katten - een beetje door de kamer. Toen Pol iets te dichtbij kwam, was dat toch wel eng en toen ging hij snel weer in z'n kooi. Ik heb Pol maar even in de gang gezet. Nu rent de ridder - hard gillend - door de kamer. De Puma blijft tot nu toe in haar mandje zitten in de krabpaal en geeft geen kick

/lief dagboek enzo :+
pi_130434874
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 07:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
/lief dagboek enzo
ga zo dooorrrrrrrrr
pi_130434919
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 07:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Knul geeft zelf aan wanneer hij eruit wil ^O^ Hard mieuwend zit hij dan voor het klepje. Klepje open gedaan en dan springt hij er zelf uit en dan stuitert hij - in eerste instantie bekeken door twee zeer verbaasde katten - een beetje door de kamer. Toen Pol iets te dichtbij kwam, was dat toch wel eng en toen ging hij snel weer in z'n kooi. Ik heb Pol maar even in de gang gezet. Nu rent de ridder - hard gillend - door de kamer. De Puma blijft tot nu toe in haar mandje zitten in de krabpaal en geeft geen kick

/lief dagboek enzo :+
Zijn naam past echt bij hem ,het is een dappere ridder O+
Ik vind dat je het prima doet en dit gaat heel goed vooruit ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_130434922
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 07:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

ga zo dooorrrrrrrrr
Nou nog even dan :+ De Puma vond het toch nodig om uit de krabpaal te springen en flink te grommen en te blazen (maar minder erg dan dat ik had verwacht en ook geen fysieke aanvallen, het lijkt wel of ze weet dat ze die kleine niet al te hard kan grijpen en zich dus maar uitleeft op arme Pol). Die heb ik dus maar even van ochtendvoer voorzien en dus ook de kamer uitgebonjourd. Nu rent de ridder inmiddels alweer een minuut of 20 door de kamer (hij kan heel hard mieuwen _O- ). Hij heeft meer lef dan Pol toen. Ik ben uiteraard heel eng. Als ik beweeg dan schiet hij als een muis z'n holletje weer in.
pi_130434958
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 07:40 schreef indaha het volgende:

[..]

Zijn naam past echt bij hem ,het is een dappere ridder O+
Ik vind dat je het prima doet en dit gaat heel goed vooruit ^O^
Dit valt me helemaal niet tegen nee. De ridder ligt nu bij m'n voet een beetje te relaxen. Ik durf nauwelijks te bewegen :+
  zondag 25 augustus 2013 @ 08:03:38 #95
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130434970
Ridder O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_130435116
Spinnende ridders! O+ Kinkriebels FTW :7
pi_130435232
quote:
17s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Spinnende ridders! O+ Kinkriebels FTW :7
^O^ *O*
pi_130435737
quote:
17s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Spinnende ridders! O+ Kinkriebels FTW :7
*O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_130435805
quote:
17s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Spinnende ridders! O+ Kinkriebels FTW :7
*O* *O* *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:54:17 #100
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_130435820
dan kan ik niet achterblijven hé

*O* *O* maal 1000
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')