abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 september 2013 @ 01:01:33 #251
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131467373
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 00:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoe zij precies te werk gaan weet ik niet. Je TT is niet bepaald genuanceerd. Dit belandt in Google icm met FOK! en het is maar de vraag of mensen verder lezen. De TT die ik ervan heb gemaakt dekt de lading niet goed, maar ik heb maar snel wat bedacht. Als je een beter alternatief hebt pas ik hem weer aan.
"Gekken die Joden zien als het ultieme kwaad" ofzo? Anyways, denk dat ik een slaappoging ga wagen, trusten :)
Krekker is de bom!
pi_131485307
Ik had daarnet een topic gemaakt over het verdwijnen van Joden topics. Dit was een serieuze vraag in een niet zo handige formulering, dat moet ik toegeven.

Ik wil me alleen wel beklagen over de manier waarop het topic op slot is gegooid:
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Etaleer die holocausthumor van je maar op stormfront
Dit vind ik een erg onterechte manier van berispen van een moderator. Dat ik achterlijke grappen maak, geeft je geen recht om me als een neo-nazi af te schilderen.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 23 september 2013 @ 17:35:39 #253
206731 Mortaxx
Doomer
pi_131485500
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:28 schreef hoink581 het volgende:
Ik had daarnet een topic gemaakt over het verdwijnen van Joden topics. Dit was een serieuze vraag in een niet zo handige formulering, dat moet ik toegeven.

Ik wil me alleen wel beklagen over de manier waarop het topic op slot is gegooid:

[..]

Dit vind ik een erg onterechte manier van berispen van een moderator. Dat ik achterlijke grappen maak, geeft je geen recht om me als een neo-nazi af te schilderen.
Ach, je hebt wel erg lange teentjes nu. Ik geef alleen maar aan dat dit soort grappen misschien op een andere plek niet verwijderd worden aangezien je klaagt dat ik ze hier weg haal. Terwijl je trouwens heel goed weet dat dit hier niet hoort. Beetje flauw om er dan ook nog een topic over te openen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131485631
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ach, je hebt wel erg lange teentjes nu. Ik geef alleen maar aan dat dit soort grappen misschien op een andere plek niet verwijderd worden aangezien je klaagt dat ik ze hier weg haal. Terwijl je trouwens heel goed weet dat dit hier niet hoort. Beetje flauw om er dan ook nog een topic over te openen.
Ik klaagde erover omdat het opeens wordt weggehaald en dat dit wel vaker gebeurd. Tevens vind ik het ook niet terecht dat je over Marokkanen en negers redelijk veel mag roepen, terwijl bij een soort gelijk topic over Joden het zonder enige verklaring verdwijnt.

Dit praat anti-semitisme niet goed, maar het klopt ook niet dat er met 2 maten wordt gemeten in vergelijking met andere etniciteiten hier op Fok!

Ik vind het laf van je dat je je verschuilt achter het feit dat je "alleen maar zegt dat het op een andere plek niet wordt weggehaald." Want hetgeen wat je ermee kunt bedoelen is namelijk: "Flikker maar op, neo-nazi." Dus als je zulk soort gezeik wil voorkomen, dan moet je daar in het vervolg als mod maar genuanceerder mee omgaan. Als een user zoiets doet pik ik het nog wel, maar als mod zou je beter moeten weten.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 23 september 2013 @ 18:07:49 #255
206731 Mortaxx
Doomer
pi_131486281
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:41 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik klaagde erover omdat het opeens wordt weggehaald en dat dit wel vaker gebeurd. Tevens vind ik het ook niet terecht dat je over Marokkanen en negers redelijk veel mag roepen, terwijl bij een soort gelijk topic over Joden het zonder enige verklaring verdwijnt.

Dit praat anti-semitisme niet goed, maar het klopt ook niet dat er met 2 maten wordt gemeten in vergelijking met andere etniciteiten hier op Fok!

Ik vind het laf van je dat je je verschuilt achter het feit dat je "alleen maar zegt dat het op een andere plek niet wordt weggehaald." Want hetgeen wat je ermee kunt bedoelen is namelijk: "Flikker maar op, neo-nazi." Dus als je zulk soort gezeik wil voorkomen, dan moet je daar in het vervolg als mod maar genuanceerder mee omgaan. Als een user zoiets doet pik ik het nog wel, maar als mod zou je beter moeten weten.
Het topic is er nog gewoon. Ik heb alleen een holocaust ontkenning, jouw grappen en reacties daarop weggehaald. En dat gebeurt "opeens" ja. Ik ga natuurlijk niet van te voren melden dat ik reacties ga weghalen.

Op racisme en discriminatie naar andere groepen wordt trouwens ook gemodereerd.

Dat jij dat uit mijn sluitpost haalt is jouw interpretatie waarin ik mij niet herken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131487649
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 18:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Het topic is er nog gewoon. Ik heb alleen een holocaust ontkenning, jouw grappen en reacties daarop weggehaald. En dat gebeurt "opeens" ja. Ik ga natuurlijk niet van te voren melden dat ik reacties ga weghalen.

Op racisme en discriminatie naar andere groepen wordt trouwens ook gemodereerd.

Dat jij dat uit mijn sluitpost haalt is jouw interpretatie waarin ik mij niet herken
Makkelijk lullen Mortaxx. :W
pi_131491699
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:55 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Makkelijk lullen Mortaxx. :W
Je hebt je zegje gedaan, Mortaxx heeft duidelijk verantwoord waarom hij zo heeft gehandeld en ik kan slechts onderstrepen dat er bij KLB gewoon ook streng op wordt gelet dat er niet gediscrimineerd word richting wie dan ook. Leven en laten leven enzulks!
pi_131491736
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 20:38 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Je hebt je zegje gedaan, Mortaxx heeft duidelijk verantwoord waarom hij zo heeft gehandeld en ik kan slechts onderstrepen dat er bij KLB gewoon ook streng op wordt gelet dat er niet gediscrimineerd word richting wie dan ook. Leven en laten leven enzulks!
Het gaat me vooral om het feit dat hij niet wil toegeven dat die comment over Stormfront verkeerd geïnterpreteerd kan worden en dat dat vooral mijn probleem is. Dat is niet representatief of wel soms?
pi_131491905
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het gaat me vooral om het feit dat hij niet wil toegeven dat die comment over Stormfront verkeerd geïnterpreteerd kan worden en dat dat vooral mijn probleem is. Dat is niet representatief of wel soms?
In het algemeen kan ik slechts benadrukken dat je in je reacties niet te ver moet gaan, laten we het vooral gezellig houden.
pi_131595914
KLB / baby laten vallen

-Kuttopic
-Misleidende TT
-Alsof dit echt is :')
-Vorm van dierenmishandeling
  donderdag 26 september 2013 @ 20:06:34 #261
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_131595948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
KLB / baby laten vallen

-Kuttopic
-Misleidende TT
-Alsof dit echt is :')
-Vorm van dierenmishandeling
Ja lap zeg, amai.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_131595989
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:06 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ja lap zeg, amai.
Ik accepteer dat je je wil aanpassen aan mij, maar ik ga wel aanpassen aan jullie ^O^
pi_131595993
Hoi,

Mag ik een slotje op mijn eigen topic.

KLB / Ik zal nooit meer zeggen: kutter dan dit kan het niet worden...

Achteraf heb ik spijt om een dergelijke klacht te posten in klb.Blijkbaar is klb hiervoor niet de juiste plaats.
Van veel FOK!ers kreeg ik steunbetuigingen, waarvoor dank, maar met name de laatste posts van bepaalde FOK!ers raken me heel hard.

Ik snap het gewoon niet.
pi_131596254
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:07 schreef gargamelnl het volgende:
Hoi,

Mag ik een slotje op mijn eigen topic.

KLB / Ik zal nooit meer zeggen: kutter dan dit kan het niet worden...

Achteraf heb ik spijt om een dergelijke klacht te posten in klb.Blijkbaar is klb hiervoor niet de juiste plaats.
Van veel FOK!ers kreeg ik steunbetuigingen, waarvoor dank, maar met name de laatste posts van bepaalde FOK!ers raken me heel hard.

Ik snap het gewoon niet.
FOK! niet snappen :')
pi_131596269
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
KLB / baby laten vallen
-Vorm van dierenmishandeling
Hoe in godsnaam?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 september 2013 @ 20:15:04 #266
206731 Mortaxx
Doomer
pi_131596294
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:07 schreef gargamelnl het volgende:
Hoi,

Mag ik een slotje op mijn eigen topic.

KLB / Ik zal nooit meer zeggen: kutter dan dit kan het niet worden...

Achteraf heb ik spijt om een dergelijke klacht te posten in klb.Blijkbaar is klb hiervoor niet de juiste plaats.
Van veel FOK!ers kreeg ik steunbetuigingen, waarvoor dank, maar met name de laatste posts van bepaalde FOK!ers raken me heel hard.

Ik snap het gewoon niet.
Déjà vu met deze post?
Heb hem dicht gedaan ter beoordeling. Zit nu mobiel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131596336
quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:14 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Hoe in godsnaam?
Hij laat hem vallen en dan beweert hij dat hij erop staat, dit is gewoon bewust gedaan :'(
pi_131596516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:07 schreef gargamelnl het volgende:
Hoi,

Mag ik een slotje op mijn eigen topic.

KLB / Ik zal nooit meer zeggen: kutter dan dit kan het niet worden...

Achteraf heb ik spijt om een dergelijke klacht te posten in klb.Blijkbaar is klb hiervoor niet de juiste plaats.
Van veel FOK!ers kreeg ik steunbetuigingen, waarvoor dank, maar met name de laatste posts van bepaalde FOK!ers raken me heel hard.

Ik snap het gewoon niet.
Sommigen vinden het nou eenmaal leuk om op internet andere mensen te pesten. Nogal zielig. Meestal zijn dat ook de mensen die in het echt hun mond niet open durven te trekken. Vooral niets van aantrekken.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef changed.by.joy het volgende:
FOK! niet snappen :')
Aan asociaal gedrag valt niets te snappen, of het nou op FOK! is of niet. Daarnaast vraag ik me af of we jou nog wel serieus kunnen nemen, nader je Susteren een baas noemde :')
pi_131596543
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Sommigen vinden het nou eenmaal leuk om op internet andere mensen te pesten. Nogal zielig. Meestal zijn dat ook de mensen die in het echt hun mond niet open durven te trekken. Vooral niets van aantrekken.

[..]

Aan asociaal gedrag valt niets te snappen, of het nou op FOK! is of niet. Daarnaast vraag ik me af of we jou nog wel serieus kunnen nemen, nader je Susteren een baas noemde :')
Iemand op internet serieus nemen :') :')
pi_131596952
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Déjà vu met deze post?
Heb hem dicht gedaan ter beoordeling. Zit nu mobiel
Ja, ik weet het. idd déjà vu. Ik stoot mij wel vaker voor de 25e keer aan dezelfde steen. ;(
pi_131597017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef gargamelnl het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. idd déjà vu. Ik stoot mij wel vaker voor de 25e keer aan dezelfde steen. ;(
Ach, dan ben je in ieder geval geen ezel.
pi_131597797
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Sommigen vinden het nou eenmaal leuk om op internet andere mensen te pesten. Nogal zielig. Meestal zijn dat ook de mensen die in het echt hun mond niet open durven te trekken. Vooral niets van aantrekken.

[..]

Aan asociaal gedrag valt niets te snappen, of het nou op FOK! is of niet. Daarnaast vraag ik me af of we jou nog wel serieus kunnen nemen, nader je Susteren een baas noemde :')
De eerste alinea benoem je dat je het zielig vind dat mensen andere pesten en in de tweede haal je dat onderuit door susteren verkapt belachelijk te maken.
pi_131598222
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

De eerste alinea benoem je dat je het zielig vind dat mensen andere pesten en in de tweede haal je dat onderuit door susteren verkapt belachelijk te maken.
Ik zeg alleen dat Susteren geen baas is.
Daarnaast zal ik op het moment dat Susteren een topic opent over een overleden familielid/vriend ook totaal anders reageren dan in zijn andere topics, maar dat lijkt mij ook niet meer dan logisch. Anderen helaas niet.
pi_131601431
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat Susteren geen baas is.
Daarnaast zal ik op het moment dat Susteren een topic opent over een overleden familielid/vriend ook totaal anders reageren dan in zijn andere topics, maar dat lijkt mij ook niet meer dan logisch. Anderen helaas niet.
Hier geef je weer af op anderen.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 september 2013 @ 22:13:05 #275
206731 Mortaxx
Doomer
pi_131601496
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:11 schreef changed.by.joy het volgende:

[..]

Hier geef je weer af op anderen.
Hoi dit is FB. Deze discussie mag op een andere plek gevoerd worden :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')