abonnement Unibet Coolblue
pi_130265073

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:37:04 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130265105
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het begin van de implosie van Hollywood........
Nou, gezien dat Iron Man meer dan een miljard ophaalde deze zomer en Despicable Me hard op weg is lijkt t me niet
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:38:34 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130265149
Wel is er teveel GCI deze zomer. Daarom besloot de filmmaatschappij van The Butler de film van oktober naar augustus te verplaatsen omdat ze dachten, na zoveel CGI wil men vast weer een goed drama en idd, groot succes

Ben benieuwd of The Butler die voor 3 dec gepland staat nu eerder naar NL komt
pi_130265323
Vanavond Pain & Gain maar eens checken, verstand op nul bij Michael Bay.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:47:32 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130265348
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:46 schreef Professional het volgende:
Vanavond Pain & Gain maar eens checken, verstand op nul bij Michael Bay.
Deze film is geen verstand op nul. Het is niet te vergelijken met zn andere werk. Dit is comedy, actie en een aanklacht tegen de American Dream.
pi_130266093
Oh er is een webdl van Into Darkness.. Dan laat de bluray niet lang meer op zich wachten hoop ik, want deze versie heeft niet de IMAX stukken in full screen volgens mij

Heb extreem veel zin om die voor de derde keer te zien.

Mijn favoriete zomerblockbuster van dit jaar!

[ Bericht 14% gewijzigd door wolfrolf op 20-08-2013 10:27:53 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:30:00 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130266263
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:22 schreef wolfrolf het volgende:

Mijn favoriete zomerblockbuster van dit jaar!
Van mij is dat toch Elysium, zeker na het tegenvallende MoS, Woverine en PR.
pi_130267148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Deze film is geen verstand op nul. Het is niet te vergelijken met zn andere werk. Dit is comedy, actie en een aanklacht tegen de American Dream.
Komedie en actie viel behoorlijk tegen. Het is puur een misdaadfilm.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:18:43 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130267454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komedie en actie viel behoorlijk tegen. Het is puur een misdaadfilm.
Ht was dolkomisch, die dumb fucks. In de bios werd veel gelachen hoor
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:09:22 #10
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130273409
Elysium, ik had hele hoge verwachtingen na District 9. Helaas heeft de film het niet helemaal waar kunnen maken, maar ik vond hem wel tof. Sharlto Copley trouwens, wat een psycho zet die neer _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:19:53 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130273728
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Elysium, ik had hele hoge verwachtingen na District 9. Helaas heeft de film het niet helemaal waar kunnen maken, maar ik vond hem wel tof. Sharlto Copley trouwens, wat een psycho zet die neer _O_
De hele bios joelde bij de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130275564
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ht was dolkomisch, die dumb fucks. In de bios werd veel gelachen hoor
Hier niet. :N
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:18:39 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130275689
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hier niet. :N
De domheid is echt lachwekkend.
pi_130275908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De domheid is echt lachwekkend.
En toch zijn ze niet heel snel gepakt.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:24:50 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130275926
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En toch zijn ze niet heel snel gepakt.
Dat kwam door de domheid van Miami PD
pi_130276774
Zoooo, ik ben weer terug van vakantie! Donderdag gelijk naar You're Next, ik ben super benieuwd! Heb die zaaltjes wel gemist hoor ;) hihi
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:50:12 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130276842
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zoooo, ik ben weer terug van vakantie! Donderdag gelijk naar You're Next, ik ben super benieuwd! Heb die zaaltjes wel gemist hoor ;) hihi
Oja, die komt donderdag, vorige week gezien in de VP
pi_130277424
Moet verdomme bijna helemaal naar beneden scrollen in de agenda voor Smurfs 2 in OV.
Deeltje 1 was best vermakelijk als je je in de doelgroep verplaatst... maar na het zien van de Nederlandse trailer toch maar besloten om hem in het Engels te zien :P

Make your Move niet gezien, maar is wel de grootste flop van het jaar. Heel de film zat al in de trailer en draait na morgen nergens meer lijkt het...

En: Kick-Ass 2 (2013): Extra Scene After the Credits.....

[ Bericht 12% gewijzigd door Deezertje op 20-08-2013 16:28:57 ]
pi_130280998
Draait KA2 al?!??! VET
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:25:08 #20
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130281756
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Draait KA2 al?!??! VET
Donderdag
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Redactie Frontpage dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:04:44 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130283040
Bij Purge Spui staat nu laatste kans :D
pi_130283089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:04 schreef SunChaser het volgende:
Bij Purge Spui staat nu laatste kans :D
:')

Blij dat ik daar de moeite niet voor heb genomen om af te reizen naar de bios.

Best geinig die film, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Goed ik ga STID opstarten hiero, dan maar zonder IMAX scenes :@ :W
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130286147
Onbegrijpelijk dat After Earth en Hangover 3 nog draaien... tja, contracten....
pi_130286810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Van mij is dat toch Elysium, zeker na het tegenvallende MoS, Woverine en PR.
PR lag wat betreft verhaallijn, acteerprestaties en special effects toch wel een paar km boven Elysium ;)
En het acteerwerk en de verhaallijn in PR zogen, dus dat zegt veel ;)
  Redactie Frontpage woensdag 21 augustus 2013 @ 14:37:32 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130312729
Dus er komt geen Worlds End omdat ze denken dat t geen succes wordt maar de geflopte Jobs en Paranoia staan wel gepland
pi_130314429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk dat After Earth en Hangover 3 nog draaien... tja, contracten....
Alleen maar bij ArenA hoor.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage woensdag 21 augustus 2013 @ 20:20:52 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130323576
Wtf, One Direction niet te zien met de Puc?
pi_130326818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef SunChaser het volgende:
Wtf, One Direction niet te zien met de Puc?
Kalm, kalm. Hij zal vast wel te zien zijn na 28 augustus. Het is toch voorpremière van Pathé Music? Lijkt me dat-ie vanaf donderdag 29 augustus gewoon te zien is met je PUC :-)

Besides: sinds wanneer kost een 3D-film 15 euro ;-)?
pi_130327406
Muziekfilms zijn altijd zo duur en niet te zien met je PUC ?
pi_130328308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef macca728 het volgende:
Muziekfilms zijn altijd zo duur en niet te zien met je PUC ?
de echte muziek 'films' wel idd..

de muziek filmdocu's (om ze zo mar even te noemen, ik denk dan aan de MJ film) vallen gewoon onder de normale voorstellingen.
pi_130328433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk dat After Earth en Hangover 3 nog draaien... tja, contracten....
wat dacht je van gatsby? :')

ik heb Elysium gezien, aardige popcorn film met flinke plotholes... (plotholes waar ik zelfs vragen bij stel.. dan is het ernstig gesteld met de film)
tevens 3de keer Despicable me 2 :+
  Redactie Frontpage woensdag 21 augustus 2013 @ 22:45:38 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130330314
Als een film lang draait is er dus nog vraag naar. Intouchables draaide een jaar
pi_130330538
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Als een film lang draait is er dus nog vraag naar. Intouchables draaide een jaar
die is op een gegeven moment opnieuw gaan draaien met engelse ondertiteling toch? die zal dan wel een heel specifieke doch grote groep moeten aanspreken...

morgen The Mortal Instruments: City of Bones en Kick-Ass 2 denk ik maar :)
volgens mij moet ik ook een lijstje met gemiste films gaan maken...
er zullen er een aantal zijn die ik nog wel wil zien...

iemand die weet hoe ik dat handig kan doen?
  Redactie Frontpage woensdag 21 augustus 2013 @ 23:06:30 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130331288
Ik weet dat intouchable nog steeds draaide toen de film al uit was op dvd

Ik wil Mud graag in de bios zien maar wordt toch se blurayrip ivm tijd
pi_130332084
Echt he, zat vanmiddag in een nagenoeg lege zaal. Komt er iemand binnen (stereotype FOK!ker, ietswat dik met een grote bak popcorn en twee flesjes cola en nog wat snoep, allemaal Pathé gekocht). Gaat ie PRECIES langs mij zitten terwijl de hele zaal leeg was. Waarom moet zo'n iemand dan per se langs mij zitten? Gereserveerd? Prima. Maar ga dan niet met je grote bak popcorn 2 cola en snoep langs mij zitten als hele zaal leeg is! Was ook nog bij Smurfen OV, en hij viel niet bepaald in de doelgroep maar had de grootste lol! _O- :')

Ik stiekem ook, was best een leuke film in de OV-versie. En ben fan van Barney! _O_

Lone Ranger: alleen einde was leuk. Vond het verhaal maar vaag.
En Paciffic Rim: waar heb ik naar zitten kijken? Door de trailer wist ik al hoe de film afliep door die beroemde zin die de neger op het einde roept... Hou blijkbaar niet van dat soort voorspelbare films waar het alleen om de effecten gaat. Verhaal was 4x niks en kon me totaal niet concentreren... Tegenwoordig lijken alle films wel heel erg op elkaar qua verhaallijn. Zit soms mee te denken tijdens een film en weet dan al wat voor soort grappen er komen. Best erg als alle films gewoon op elkaar lijken!

En beste kijk je geen trailers een week voor aanvang van de film, anders zit die nog vers in je geheugen en kan het tijdens de echte film alleen maar storen als je je afvraagt 'hé, wanneer komt dat stukje uit de trailer nou?!!'

Morgen Kickass en Lily Collins! :9~
pi_130332256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

die is op een gegeven moment opnieuw gaan draaien met engelse ondertiteling toch? die zal dan wel een heel specifieke doch grote groep moeten aanspreken...

morgen The Mortal Instruments: City of Bones en Kick-Ass 2 denk ik maar :)
volgens mij moet ik ook een lijstje met gemiste films gaan maken...
er zullen er een aantal zijn die ik nog wel wil zien...

iemand die weet hoe ik dat handig kan doen?
Voor mij werkt het wel om alles wat ik wil zien op imdb in mijn watchlist te zetten en alles wat ik heb gezien te raten. Wat over blijft moet ik nog eens kijken :P
pi_130333560
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef Deezertje het volgende:
Echt he, zat vanmiddag in een nagenoeg lege zaal. Komt er iemand binnen (stereotype FOK!ker, ietswat dik met een grote bak popcorn en twee flesjes cola en nog wat snoep, allemaal Pathé gekocht). Gaat ie PRECIES langs mij zitten terwijl de hele zaal leeg was. Waarom moet zo'n iemand dan per se langs mij zitten? Gereserveerd? Prima. Maar ga dan niet met je grote bak popcorn 2 cola en snoep langs mij zitten als hele zaal leeg is! Was ook nog bij Smurfen OV, en hij viel niet bepaald in de doelgroep maar had de grootste lol! _O- :')

Ik stiekem ook, was best een leuke film in de OV-versie. En ben fan van Barney! _O_

Lone Ranger: alleen einde was leuk. Vond het verhaal maar vaag.
En Paciffic Rim: waar heb ik naar zitten kijken? Door de trailer wist ik al hoe de film afliep door die beroemde zin die de neger op het einde roept... Hou blijkbaar niet van dat soort voorspelbare films waar het alleen om de effecten gaat. Verhaal was 4x niks en kon me totaal niet concentreren... Tegenwoordig lijken alle films wel heel erg op elkaar qua verhaallijn. Zit soms mee te denken tijdens een film en weet dan al wat voor soort grappen er komen. Best erg als alle films gewoon op elkaar lijken!

En beste kijk je geen trailers een week voor aanvang van de film, anders zit die nog vers in je geheugen en kan het tijdens de echte film alleen maar storen als je je afvraagt 'hé, wanneer komt dat stukje uit de trailer nou?!!'

Morgen Kickass en Lily Collins! :9~
LOL! Ik kan er zo niet tegen als er naast je 5 stoelen vrij zijn en een persoon komt dan naast je zitten. WTF bezielt je dan. Had het vanavond bij Blue Jasmine. Die bejaarde man lachte zo ontzettend kut dat we na een half uur maar 3 rijen naar voren zijn gegaan. Hoorde hem nog steeds, maar niet meer in m'n oor. Irritant, zeker omdat zo iemand naast je gaat zitten ipv een stoel ertussen te laten.
pi_130335434
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:04 schreef roelvano het volgende:

[..]

LOL! Ik kan er zo niet tegen als er naast je 5 stoelen vrij zijn en een persoon komt dan naast je zitten. WTF bezielt je dan. Had het vanavond bij Blue Jasmine. Die bejaarde man lachte zo ontzettend kut dat we na een half uur maar 3 rijen naar voren zijn gegaan. Hoorde hem nog steeds, maar niet meer in m'n oor. Irritant, zeker omdat zo iemand naast je gaat zitten ipv een stoel ertussen te laten.
Vreselijk ja! Ik heb er absoluut geen hekel aan om langs mensen te zitten, duhh... dat weet je juist van een bioscoop dat er als het goed is mensen langs je zitten, zeker op een goede tijd bij een nieuwe film. En ik heb vaak een goede plek dus logisch dat er dan mensen langs je zitten.

Maar 's morgens of rond etenstijd dat de zaal zowat leeg is en alsnog mensen naast je gaan zitten (die vaak dan ook gewoon niet stil zijn of heel overdreven eten of gewoon stinken!!)... tja. En opschuiven zelf doe ik niet, heb niet voor niks die mooie plek gereserveerd he! :')
pi_130335509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vreselijk ja! Ik heb er absoluut geen hekel aan om langs mensen te zitten, duhh... dat weet je juist van een bioscoop dat er als het goed is mensen langs je zitten, zeker op een goede tijd bij een nieuwe film. En ik heb vaak een goede plek dus logisch dat er dan mensen langs je zitten.

Maar 's morgens of rond etenstijd dat de zaal zowat leeg is en alsnog mensen naast je gaan zitten (die vaak dan ook gewoon niet stil zijn of heel overdreven eten of gewoon stinken!!)... tja. En opschuiven zelf doe ik niet, heb niet voor niks die mooie plek gereserveerd he! :')
zij hebben ook een mooie plek gereserveerd.. :P

herkenbaar iets, maar ik kan mij er niet echt aan storen..
pi_130336628
Had bij elysium een man achter me zitten die maar bleef lullen en hard ook. Als de film dan net rustig was dan hoorde je hem echt schreeuwen.
Daarnaast ook nog 2 meiden die alles bespraken. Zulke mensen hebben geen fatsoen. Wat denken zij wel niet?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 02:35:14 #41
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_130336955
Gaat iemand naar You're Next morgen?
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
  Redactie Frontpage donderdag 22 augustus 2013 @ 08:08:54 #42
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130338185
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef losingmymind het volgende:
Gaat iemand naar You're Next morgen?
Al gezien. Recensies zijn goed, ik vond m kut
pi_130338672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:17 schreef Tjik het volgende:
Had bij elysium een man achter me zitten die maar bleef lullen en hard ook. Als de film dan net rustig was dan hoorde je hem echt schreeuwen.
Daarnaast ook nog 2 meiden die alles bespraken. Zulke mensen hebben geen fatsoen. Wat denken zij wel niet?
Dan moet je wat zeggen ervan.
pi_130338720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef SunChaser het volgende:
Wtf, One Direction niet te zien met de Puc?
Pathé twitterde me zojuist dat-ie gewoon met PUC te zien is :)
pi_130338803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:17 schreef Tjik het volgende:
Had bij elysium een man achter me zitten die maar bleef lullen en hard ook. Als de film dan net rustig was dan hoorde je hem echt schreeuwen.
Daarnaast ook nog 2 meiden die alles bespraken. Zulke mensen hebben geen fatsoen. Wat denken zij wel niet?
Omdraaien en oorvijgje geven. Problem solved.
pi_130339491
Mocht je Elysium in IMAX willen zien: Hij draait een week korter in IMAX bij ArenA.

"Van 5 t/m 11 september zal er groot onderhoud plaatsvinden in de IMAX zaal van Pathé Arena. Daardoor zal Elysium één week korter worden vertoond. Vanaf 12 september heten wij u weer van harte welkom in onze vernieuwde IMAX zaal. De overige voorstellingen zullen wel normaal doorgaan."
bron: http://www.pathe.nl/bioscoop/arena

Wilde overigens vandaag naar KA2 en The Mortal Instruments: City of Bones gaan bij ArenA, maar ze draaien weer ontzettend kut. Het sluit niet aan :') Een uur tussen de film en dat is best wel lang.. Ugh. De Munt hetzelfde verhaal.

[ Bericht 25% gewijzigd door roelvano op 22-08-2013 09:54:01 ]
pi_130339976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef roelvano het volgende:
Mocht je Elysium in IMAX willen zien: Hij draait een week korter in IMAX bij ArenA.

"Van 5 t/m 11 september zal er groot onderhoud plaatsvinden in de IMAX zaal van Pathé Arena. Daardoor zal Elysium één week korter worden vertoond. Vanaf 12 september heten wij u weer van harte welkom in onze vernieuwde IMAX zaal. De overige voorstellingen zullen wel normaal doorgaan."
bron: http://www.pathe.nl/bioscoop/arena

Wilde overigens vandaag naar KA2 en The Mortal Instruments: City of Bones gaan bij ArenA, maar ze draaien weer ontzettend kut. Het sluit niet aan :') Een uur tussen de film en dat is best wel lang.. Ugh. De Munt hetzelfde verhaal.
Hopelijk geen strepen meer op IMAX scherm....
Zelfde probleem heb ik ook. Maar je kan tussendoor toch ff naar Media Markt of de Lidl?
pi_130340302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 02:17 schreef Tjik het volgende:
Had bij elysium een man achter me zitten die maar bleef lullen en hard ook. Als de film dan net rustig was dan hoorde je hem echt schreeuwen.
Daarnaast ook nog 2 meiden die alles bespraken. Zulke mensen hebben geen fatsoen. Wat denken zij wel niet?
Paar klappen geven, dan zullen ze het waarschijnlijk niet meer doen de volgende keer :9
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_130342088
Zaterdag naar Kick-Ass2, ben benieuwd, ik vond deel 1 echt geniaal <3
Gewoon normaal doen ja.
pi_130356204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hopelijk geen strepen meer op IMAX scherm....
Zelfde probleem heb ik ook. Maar je kan tussendoor toch ff naar Media Markt of de Lidl?
Ja nou ja een uur is lang, hehe. En om weer even naar huis te fietsen voor een uurtje vind ik ook weer zo stom.

En ja die strepen, ik ken ze. Is het niet omdat het scherm uit meerdere delen bestaat?
pi_130361827
Potver. Zonder vooraf te melden hebben ze tijd kwartier later gemaakt en andere zaal. Nu zit ik niet meer in het midden.. Hopelijk is de film de film zo leuk,maar als je laatste bus/trein moet hebben maakt zo'n kwartier wel uit..
pi_130362191
In Pathé de Munt was gewoon mijn reservering weg, nu was ik ook slechts 10 minuten voor aanvang bij de automaat, maar bij Pathé Arena is dat nooit gebeurd. Maar ja met 1 reservering tussen allemaal 'dubbele stoelen' was mijn plek nog gewoon leeg. Handig :).

Dat was de 30e film op mijn 4-maanden ING-voucher, nog tot 13 september om te kijken hoeveel het er totaal gaan worden...

Dan begint het rekenen wanneer ik mijn volgende voucher ga verzilveren...
  Redactie Frontpage donderdag 22 augustus 2013 @ 21:20:52 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130362290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef tcr het volgende:
In Pathé de Munt was gewoon mijn reservering weg, nu was ik ook slechts 10 minuten voor aanvang bij de automaat, maar bij Pathé Arena is dat nooit gebeurd.
Bij Spui is het een half uur. Ergens wel logisch, moeten ze blijven wachten of je uberhaubt wel komt opdragen dan. Een half uur vind ik ook slecht maar 10 min is weer ander uiterste
pi_130371769
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Bij Spui is het een half uur. Ergens wel logisch, moeten ze blijven wachten of je uberhaubt wel komt opdragen dan. Een half uur vind ik ook slecht maar 10 min is weer ander uiterste
Een half uur is de regel vanuit Pathé, maar het wordt met de hand gedaan, dus in de praktijk hangt het van de drukte af.

Vandaag naar kick-ass geweest en ik ben niet teleurgesteld. Zeer prima vervolg op het eerste deel. De soundtrack is ook geweldig, beste versie van 'when the Saints'die ik heb gehoord :p
pi_130371789
Wat een raar volk heb je ook. Zat uitgerekend langs twee mensen van 25 jaar die hun SCHOENEN gingen uittrekken!! En het meisje nog de sokken ook. STINKEN! En alsof dat nog niet genoeg was gingen ze, toen de film nét was begonnen, met flitser en al foto's maken van hun blote voeten / sokken uiteraard over de stoelen heen om vervolgens op FACEBOOK te plaatsen zodat mensen het kunnen liken, want dat is echt STOER hoor met blote voeten bij de allernieuwste film te zitten!1!1 Sommige mensen zijn echt de grenzen van het digitale/sociale leven bijster laatste tijd! :P

Je had de overige mensen ook moeten kijken in de zaal toen ze foto's gingen maken, met flitser én geluidje. Foto dat je bij de film bent prima, maar doe dat tijdens de trailers. Niet als de film is begonnen!

Films vielen helaas ook tegen.

Kickass 2 had wat mij betreft een te hoog tempo. Ze stonden nergens echt bij stil en was voorbij zonder dat je het doorhad. Jammer, had sterk het idee dat ze maar een bepaald budget/tijdframe van de studio kregen en ze alles (teveel) in één film wouden proppen. En die stomme medewerkers kwamen dringend de zaal binnen toen de credits rolden, kon de extra scene na de credits niet eens afkijken! Net op YouTube gezien, das dan wel weer handig tegenwoordig ;)

City of Bones moest ik moeite doen om wakker te blijven. Lily Collins is leuk, maar de rest van het verhaal niet echt kunnen volgen. En was druk in de zaal, en daardoor veel te warm.

Kan me laatste tijd steeds minder goed concentreren bij films, misschien luxeprobleem. Te vaak naar de film zodat sommige verhaallijnen voorspelbaar worden? Alle aktiefilms lijken op elkaar en lopen vaak altijd hetzelfde af (pfiew!! wereld is toch niet vergaan!)

[ Bericht 4% gewijzigd door Deezertje op 23-08-2013 01:08:44 ]
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:40:40 #56
12621 tcr
*nix 4ever
pi_130374566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Deezertje het volgende:
...blote voeten...
Er zat in Pathé de Munt wel eentje in de buurt die niet helemaal fris was, misschien had die ook zijn schoenen/sokken uitgetrokken, niet gezien.
[/quote]
quote:
Sommige mensen zijn echt de grenzen van het digitale/sociale leven bijster laatste tijd! :P
Men kan volgens mij niet twee uur zonder hun telefoon, zelfde film aan de andere kant ook half uur voor het einde de telefoon bekijken, en dan de helderheid op vol hebben staan, de hele zaal licht op. En niet even, ook gelijk twee minuten kijken en antwoorden. Ach vakanties zijn volgende week voorbij, zal het in de middag wel wat rustiger worden in de zalen...
pi_130375290
Ik ben gisteren naar You're Next geweest! Voor een horror wel aardig hoor! Heeft ook best een hoog cijfer op iMDB, film is trouwens al vanaf 2011 uit :')

Leuke plotwendingen wat ik verrassend vond, normaal lopen horrors altijd super cliché af. Deze niet echt, het begin was wel cliché tho.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_130392062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Deezertje het volgende:
Wat een raar volk heb je ook. Zat uitgerekend langs twee mensen van 25 jaar die hun SCHOENEN gingen uittrekken!!
hahaha, doe ik ook wel eens, mijn schoenen uit. Uiteraard wel altijd schone sokken aan, en schone voeten....en niet als er iemand in de buurt zit. Foto's ervan maken doe ik dan weer niet.....

Dus als je wel eens iemand ziet in De Kuip of Schouwburgplein die op zijn sokken in de zaal zit...dat ben ik :)
pi_130408303
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Deezertje het volgende:
Wat een raar volk heb je ook. Zat uitgerekend langs twee mensen van 25 jaar die hun SCHOENEN gingen uittrekken!! En het meisje nog de sokken ook. STINKEN! En alsof dat nog niet genoeg was gingen ze, toen de film nét was begonnen, met flitser en al foto's maken van hun blote voeten / sokken uiteraard over de stoelen heen om vervolgens op FACEBOOK te plaatsen zodat mensen het kunnen liken, want dat is echt STOER hoor met blote voeten bij de allernieuwste film te zitten!1!1 Sommige mensen zijn echt de grenzen van het digitale/sociale leven bijster laatste tijd! :P

Je had de overige mensen ook moeten kijken in de zaal toen ze foto's gingen maken, met flitser én geluidje. Foto dat je bij de film bent prima, maar doe dat tijdens de trailers. Niet als de film is begonnen!

Films vielen helaas ook tegen.

Kickass 2 had wat mij betreft een te hoog tempo. Ze stonden nergens echt bij stil en was voorbij zonder dat je het doorhad. Jammer, had sterk het idee dat ze maar een bepaald budget/tijdframe van de studio kregen en ze alles (teveel) in één film wouden proppen. En die stomme medewerkers kwamen dringend de zaal binnen toen de credits rolden, kon de extra scene na de credits niet eens afkijken! Net op YouTube gezien, das dan wel weer handig tegenwoordig ;)

City of Bones moest ik moeite doen om wakker te blijven. Lily Collins is leuk, maar de rest van het verhaal niet echt kunnen volgen. En was druk in de zaal, en daardoor veel te warm.

Kan me laatste tijd steeds minder goed concentreren bij films, misschien luxeprobleem. Te vaak naar de film zodat sommige verhaallijnen voorspelbaar worden? Alle aktiefilms lijken op elkaar en lopen vaak altijd hetzelfde af (pfiew!! wereld is toch niet vergaan!)
Thank God, ik dacht dat het aan mij lag. Een film heb ik na 3 kwartier vaak al gezien. Had het ook met die One Direction film afgelopen week. Na 3 kwartier heb ik zoiets van; uhh wat willen ze nu nog gaan doen en hoe lang gaat het duren. 1D was een beetje cheesy.
Ook This is the end gezien en heb me erg vermaakt. Leuke film en heel jammer dat Pathé 'm niet gaat draaien. Moest een beetje aan movie43 denken maar dan goed. Overdreven maar wel erg grappig :)
pi_130408904
Waar heb jij this is the end gezien dan :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130409950
Ben blij dat ik Star Trek Into Darkness in IMAX heb gekeken, want de IMAX gefilmde stukken komen dus niet beeldvullend op de BluRay :{ Wat een flater.

Was ook al met MI: Ghost Protocol zo en nu weer dus. Echt te suf gewoon. Zonde zonde.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:54:49 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130409987
Volgens mij hebben weinig films dat, TDKR en transformers 2 weet ik
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:57:20 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130410009
Fozen Ground is ook al online
pi_130410013
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij hebben weinig films dat, TDKR en transformers 2 weet ik
Dark Knight, Dark Knight Rises en een limited oplage van Transformers 3 (Wall-Mart exclusief, http://www.blu-ray.com/mo(...)Fallen-Blu-ray/7747/)

Jammer. Ik keek uit naar de openingscene om die weer in IMAX te zien. JJ Abrams was toch best enthousiast over het filmen in IMAX enzo dus ik had er wel op gehoopt. ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:02:23 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130410078
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dark Knight, Dark Knight Rises en een limited oplage van Transformers 3 (Wall-Mart exclusief, http://www.blu-ray.com/mo(...)Fallen-Blu-ray/7747/)
(
Transformers 2 ook

De openingsscene was idd mooi van STID
pi_130410217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Transformers 2 ook

De openingsscene was idd mooi van STID
Aardig voorbeeld hoe ze dat "croppen' voor een regulier en IMAX shot. De CGI shots werden in 1.66:1 aspect ratio aangeleverd en "verknipt" voor de betreffende voorstelling.

lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:15:23 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130410279
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Aardig voorbeeld hoe ze dat "croppen' voor een regulier en IMAX shot. De CGI shots werden in 1.66:1 aspect ratio aangeleverd en "verknipt" voor de betreffende voorstelling.

[ afbeelding ]
Ben blij dat t pan en scan wel over is. Zo heb ik jarenlang gedacht dat er in Die Hard was geknipt, de scene waar die politieman het gebouw in ging en er een badguy om t hoekje stond, maar die badguy was er uitgekropt

Ik had in 1997 al een breedbeeldtv en moest import widescreenversion vhs kopen bij Fame en andere obscure winkels
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:18:34 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130429596
Kickass 2, goede film
pi_130430454
Ik ga hem morgenochtend zien, net nog even dee 1 gekeken.....vette film
pi_130435366
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
Waar heb jij this is the end gezien dan :(
persvoorstelling ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:15:33 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130435378
Waarom klappen ze de Millers niet gewoon in de bios, die film is al een maand 3 weken uit in de VS en er draait geen recente comedy in de bios. The Heat is ook al oud
Nu is t 2x Young Adult, Horror, Extreme actie, SciFi
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_130435392
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:15 schreef Stefan het volgende:
Waarom klappen ze de Millers niet gewoon in de bios, die film is al een maand oud er draait geen recente comedy in de bios. The Heat is ook al oud
Nu is t 2x Young Adult, Horror, Extreme actie, SciFi
Dat ligt toch niet aan Pathé maar bij de filmmaatschappij?

Zag overigens gisteravond dat The Millers inmiddels gewoon te downloaden is in HD
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:19:49 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130435409
Of t de filmmaatschappij of Pathe is, het is raar. Net als 2 maanden wachten met Pain and Gain, white House Down en 2 Guns. The Butler komt zelfs pas 2 december
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:20:37 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130435416
Vraag me af of ze Paranoia. LoveLace en Jobs nog gaan draaien nu ze alle drie zo geflopt zijn
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_130436196
Wat is er in godsnaam in Schouwburgplein dat heel de foyer afgeladen is met mensen? Wil ik ook eens wat te drinken halen....staan er rijen tot aan Schiedam zowat. ....
pi_130437912
En niet te vergeten: Anchorman 2: The Legend Continues.
Leuke film voor de feestdagen in de USA, wij krijgen hem op Valentijnsdag! :')
pi_130438116
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:19 schreef Stefan het volgende:
Of t de filmmaatschappij of Pathe is, het is raar. Net als 2 maanden wachten met Pain and Gain, white House Down en 2 Guns. The Butler komt zelfs pas 2 december
Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:06:39 #78
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130438222
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:00 schreef roelvano het volgende:

[..]

Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.
Nog erger, denk dat veel mensen m dan al hebben gedownload
Net als Mud, die is ook al uit op BDrip
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_130440585
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef lolinderuimte het volgende:
Wat is er in godsnaam in Schouwburgplein dat heel de foyer afgeladen is met mensen? Wil ik ook eens wat te drinken halen....staan er rijen tot aan Schiedam zowat. ....
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130453281
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht... :') Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.

En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek' :(
pi_130453312
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht... :') Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.

En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek' :(
Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130455459
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.
Het is een bedrijf, dus ja. Crisis of geen crisis, vraag en aanbod.
pi_130458569
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht... :') Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.

En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek' :(
Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:39:02 #84
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130458678
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef roelvano het volgende:

[..]

Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.
Jij bent hem echt gaan zien :')?
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130458869
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Jij bent hem echt gaan zien :')?
Haha ja ik zag 'm bij persvoorstelling ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:43:27 #86
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130458896
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef roelvano het volgende:

[..]

Haha ja ik zag 'm bij persvoorstelling ;)
Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijn
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130458958
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijn
Haha, nou daarna This is the End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :p

[ Bericht 1% gewijzigd door roelvano op 25-08-2013 21:54:22 (Verkeerde filmtitel :')) ]
pi_130459176
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef roelvano het volgende:

[..]

Haha, nou daarna The World's End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :p
Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_130459267
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef superjojo het volgende:

[..]

Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?
Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)
Nogmaals erg jammer, ik vond 'm erg vermakelijk.
pi_130459301
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef roelvano het volgende:

[..]

Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)
Nogmaals erg jammer, ik vond 'm erg vermakelijk.
The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.
pi_130459386
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.
Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.

My bad!
pi_130459762
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef roelvano het volgende:

[..]

Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.

My bad!
Houd je aan de feiten. Zeker als journalist. :P
pi_130459804
Lijkt me slim dat Pathé voortaan de zaakjes (onderhandelingen) beter op orde heeft voordat ze de trailers uitzenden in de bios. Als ze dat niet deden was er nu veel minder geklaag. Niet élke film komt ook daadwerkelijk uit bij Pathé, maar als je trailers in de bios ziet mag je er idd wel vanuit gaan dat hij ook gaat draaien daar (in de praktijk helaas niet, vaak zat trailers voor films die alleen maar in Randstad komen).

Safety not guarenteed had ik begin van dit jaar thuis gezien, draaide in de sneak in de zomer en komt nu helemaal niet meer uit bij Pathe.... :P Voortaan dus naar de sneak gaan om afgedankte titels te kijken!
pi_130459875
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Houd je aan de feiten. Zeker als journalist. :P
Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaar :')
pi_130459907
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt me slim dat Pathé voortaan de zaakjes (onderhandelingen) beter op orde heeft voordat ze de trailers uitzenden in de bios. Als ze dat niet deden was er nu veel minder geklaag. Niet élke film komt ook daadwerkelijk uit bij Pathé, maar als je trailers in de bios ziet mag je er idd wel vanuit gaan dat hij ook gaat draaien daar (in de praktijk helaas niet, vaak zat trailers voor films die alleen maar in Randstad komen).
Het probleem is dat een distributeur soms pas enkele weken voor release gaat bepalen of een film wel of niet draait, bij twijfel. Voor de zekerheid laten ze dan wel trailers draaien en posters verspreiden.

Pathe is niet de schuldige. Behalve bij This is the End. Die hebben ze gewoon afgewezen, ondanks posters en trailers.
pi_130460193
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:20 schreef Stefan het volgende:
Vraag me af of ze Paranoia. LoveLace en Jobs nog gaan draaien nu ze alle drie zo geflopt zijn
Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.
pi_130460290
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef roelvano het volgende:

[..]

Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaar :')
Waar schrijf je voor? Even nieuwsgierig. :P
pi_130460301
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.
Als ze maar vaak genoeg het woord 'sex' communiceren in de filmomschrijving komen de Europeanen wel naar de bios! Sex sells! ;) (niet in het preutse Amerika, daar kijk je het lekker veilig thuis, vandaar ook meteen de day one webdl- release via Amazon etc.) :)
pi_130460396
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?

Heb morgen een jaar mn gold-card en heb afgelopen jaar zo'n 164 films gezien.
Althans, sommige films vaker gezien dan een keer en er zitten natuurlijk ook PAC-films van Pac-fest erbij. En af en toe wel een kaartje gehaald maar uiteindelijk niet gegaan, of eerder weggegaan bij een film dus het is niet geheel betrouwbaar.

Vandaag m'n tickets eens bekeken via pathe.nl en fysieke exemplaren. Ja, die bewaar ik en ik weet eigenlijk niet waarom. Jullie dan?
Mijn meest bezochte maand is oktober met 23 films :') Vaker een filmdagje ingelast en had veel niet gezien ivm kaart die ik pas sinds eind augustus heb. En natuurlijk was het PAC-festival destijds.
Ik haal m'n kaart er in ieder geval wel uit :')
pi_130462524
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef roelvano het volgende:
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?

Heb morgen een jaar mn gold-card en heb afgelopen jaar zo'n 164 films gezien.
Althans, sommige films vaker gezien dan een keer en er zitten natuurlijk ook PAC-films van Pac-fest erbij. En af en toe wel een kaartje gehaald maar uiteindelijk niet gegaan, of eerder weggegaan bij een film dus het is niet geheel betrouwbaar.

Vandaag m'n tickets eens bekeken via pathe.nl en fysieke exemplaren. Ja, die bewaar ik en ik weet eigenlijk niet waarom. Jullie dan?
Mijn meest bezochte maand is oktober met 23 films :') Vaker een filmdagje ingelast en had veel niet gezien ivm kaart die ik pas sinds eind augustus heb. En natuurlijk was het PAC-festival destijds.
Ik haal m'n kaart er in ieder geval wel uit :')
Damn! Dat is vaak!

Addict :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130463466
192, en dat is volgens mij nog alleen vanaf mijn Gold upgrade vorig jaar :p
pi_130463962
1 jaar 164 films? volgens mij heb ik het eerste jaar iets van 200x een film gezien, dat red ik dit en vorig jaar zeker niet.. ben bij wijze van spreken al blij als ik 3 films per maand kijk :X
pi_130464358
Ik zit op 207 films.

Maar dan wel verspreid over de 5 jaar dat ik nu mijn abo heb.
pi_130464359
Pain & Gain :')

Ik moest wel een beetje lachen om Dwayne Johnson met z'n naiviteit :') Verder best geinig gemaakt maar geen moment echt superboeiend.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130464398
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik zit op 207 films.

Maar dan wel verspreid over de 5 jaar dat ik nu mijn abo heb.
Ik heb geen idee, want een ING PUC wordt na 4 maanden compleet gewist en de historie is dan dus niet meer in te zien. Een dezer weken maar weer eens een voucher inwisselen voor weer 4 maanden plezierrrr
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 00:44:34 #106
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130466197
quote:
1s.gif [b]Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Pathe is niet de schuldige. Behalve bij This is the End. Die hebben ze gewoon afgewezen, ondanks posters en trailers.
[/quote]

Was het niet zo dat de filmmaatschappij niet akkoord ging met voorwaarden van Pathe?
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 00:47:01 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130466278
Vandaag Smurfs gezien. Slecht
Elysium voor 2e keer
Mortal istruments, na een half uur weggelopen, bagger
Daarna kickass voor 2e keer
pi_130467562
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag Smurfs gezien. Slecht
Elysium voor 2e keer
Mortal istruments, na een half uur weggelopen, bagger
Daarna kickass voor 2e keer
soms sta ik wel te kijken van meningen van anderen :D..
Elysium ga je voor de 2de keer naar toe, maar een film als smurfs of mortal instruments vind je dan weer slecht... :{
iedereen z'n mening natuurlijk, maar apart vind ik het toch wel altijd :)
pi_130468503
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Pain & Gain :')

Ik moest wel een beetje lachen om Dwayne Johnson met z'n naiviteit :') Verder best geinig gemaakt maar geen moment echt superboeiend.
Hier kan ik mij helemaal in vinden. De trailer is leuker dan de film zelf -O-
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 08:29:14 #110
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130469317
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 01:47 schreef mschol het volgende:

[..]

soms sta ik wel te kijken van meningen van anderen :D..
Elysium ga je voor de 2de keer naar toe, maar een film als smurfs of mortal instruments vind je dan weer slecht... :{
iedereen z'n mening natuurlijk, maar apart vind ik het toch wel altijd :)
Elysium vind ik de beste zomerblockbuster van 2013, veel beter dan MoS, Wolverine en Pacific Rim
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 08:30:15 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130469331
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Pain & Gain :')

Ik moest wel een beetje lachen om Dwayne Johnson met z'n naiviteit :') Verder best geinig gemaakt maar geen moment echt superboeiend.
Vond m geweldig, dag later meteen thuis gekeken op de HD rip
Vond m leuker dan The Heat
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 09:01:53 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130469715
PAC festival 29 sept

What Maisie Knew 10:30 - 12:10 uur
Lunch pauze
All is Lost 13:15 - 15:00 uur
The Butler 15:30 - 17:45 uur
Diner pauze
The Way Way Back 19:15 - 21:00 uur
Fruitvale Station 21:30 - 23:00 uur
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 09:03:07 #113
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130469729
Lunchpauze van een uur
dinerpauze van 1.5 uur
een half uur tussen elke film, komt nog eens 10 min aan aftiteling bij

Veel te lange pauzes dus
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:14:46 #114
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_130473673
Heeft iemand enig idee waarom Pathé (en blijkbaar heel veel andere bioscopen) This is the end die aankomende donderdag zou uitkomen niet meer op de planning heeft staan?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 12:15:48 #115
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130473707
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:14 schreef Yesse het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom Pathé (en blijkbaar heel veel andere bioscopen) This is the end die aankomende donderdag zou uitkomen niet meer op de planning heeft staan?
Als ik me niet vergis Omdat de distributeur het niet eens werd met Pathe over de verdeling van geld
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:24:40 #116
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_130473939
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis Omdat de distributeur het niet eens werd met Pathe over de verdeling van geld
Ah lekker van Universal dan, want tot nu toe heb ik alleen in Antwerpen een vertoning kunnen vinden...
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 12:30:03 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130474086
dit is het officiële antwoord op de vraag over This is The End en The World's End bij Pathe:

Wat betreft This is the End: Pathe Cinemas heeft binnen haar inkoopbeleid de afweging gemaakt om THIS IS THE END niet te vertonen. We betreuren dit zeer voor de bezoekers, maar wij kunnen niet anders dan dit besluit respecteren. We doen ons uiterste best om THIS IS THE END nog bij andere bioscopen in de grote steden te laten vertonen.

Wat betreft The World's End: Universal Pictures International Netherlands verwacht niet dat deze film in Nederland haar commerciële doelstellingen kan halen en daarom is besloten deze film niet uit te brengen.
pi_130474931
Overigens kun je als je @universal_NL snel RT nog kaarten winnen voor de voorvertoning van This is the End, vanavond om 19.00u ergens in Amsterdam.
  maandag 26 augustus 2013 @ 13:59:15 #119
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_130476669
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:00 schreef roelvano het volgende:
Overigens kun je als je @universal_NL snel RT nog kaarten winnen voor de voorvertoning van This is the End, vanavond om 19.00u ergens in Amsterdam.
Ik zag het inderdaad. Maar ik zou met 3 vrienden gaan en ik zou nooit pp tijd in Amsterdam kunnen zijn :p

Maar niet echt handig, tot nu toe zijn er bijna nog geen voorstellingen. Nu maar hopen het nog moet komen..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_130479019
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef roelvano het volgende:
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?

Ik ga zo'n 2 a 3 keer per week naar de bioscoop, dus op 164 ga ik niet komen in een jaar vrees ik.
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 15:24:37 #121
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130479066
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:22 schreef lolinderuimte het volgende:

[..]

Ik ga zo'n 2 a 3 keer per week naar de bioscoop, dus op 164 ga ik niet komen in een jaar vrees ik.
12x per maand red ik niet, ik zit zo tegen de 8 per maand. Heel soms meer, soms iets minder
Heb nog geen Patheloze maand gehad, record is 6 op 1 dag
  Redactie Frontpage maandag 26 augustus 2013 @ 15:25:16 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130479085
Gisteren trouwens rondleiding gezien met buitenlandse studenten die werd verteld dat de PuC bestaat, was voor t Spui
pi_130479432
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ah lekker van Universal dan, want tot nu toe heb ik alleen in Antwerpen een vertoning kunnen vinden...
http://cinemec.nl/00/cine(...)his_is_the_End_.html

Is in Ede, Gelderland :P
hhhhh
pi_130480606
Ik vond Kick Ass 2 niet zo super boeiend, wel leuke quotes en oneliners maar deel 1 was wel echt veel vetter.
Gewoon normaal doen ja.
pi_130503268
Heb Kick Ass 2 ook gisteren gezien. Natuurlijk is deel 1 beter, zoals bij veel sequels. Maar vond hem wel vermakelijk, bijrollen waren wel grappig.
After credits ook gezien?
  Redactie Frontpage dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:51:04 #126
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130503286
Ik bleef idd zitten omdat ik wist dat t zou komen
En het was de scene waarop ik hoopte :Y
pi_130503410
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 07:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik bleef idd zitten omdat ik wist dat t zou komen
En het was de scene waarop ik hoopte :Y
Ik was de enige in Haarlem die bleef zitten en de personeelsleden keken me nog net niet naar buiten. Maar ik had het ook wel verwacht. :)

Over "The World's End gesproken", er is een petitie gaande:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=32787
pi_130503418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:07 schreef Professional het volgende:

[..]

Ik was de enige in Haarlem die bleef zitten en de personeelsleden keken me nog net niet naar buiten. Maar ik had het ook wel verwacht. :)

Over "The World's End gesproken", er is een petitie gaande:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=32787
Gaat toch niet lukken.
pi_130503645
zometeen (9:55) kick-ass 2 met daaraan aansluitend The Mortal Instruments: City of Bones om 12:15
ben benieuwd :)
pi_130504003
Ik wil ook City of Bones bekijken... maar moet echt twee uur na mijn werk wachten :'(
  FOK!fotograaf dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:00:00 #131
364681 over_hedge
pi_130504048
Ik vond kick ass 2 leuker dan 1 :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:37:41 #132
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130504821
Ik vond Kickass 2 erg leuk en heb 1 niet gezien, ben benieuwd of 1 dan juist tegenvalt.

dat effect heb ik wel gehad bij Before Sunrise en The Hangover -O-
Confidence through competence
pi_130510502
Ik heb de After Credits niet gezien :(
Gewoon normaal doen ja.
pi_130510991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb de After Credits niet gezien :(
Dit dus, straks even youtube raad plegen
pi_130511736
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef Viro het volgende:

[..]

Dit dus, straks even youtube raad plegen
Ga ik meteen doen straks :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_130515474
Kickass was geinig, ik vind hem niet direct beter als 1

Imorrtals city of bones was goed te doen, maar geen memorabele film ofzo, morgen ben ik hem vast weer vergeten :)
pi_130517682
Vond dat in Kick Ass deel 2 wat meer humor en oneliners zaten i.v.m. deel 1. Vond beiden films mwah.
pi_130518770
aangezien de ochtendtrip naar de bios wel beviel ga ik morgen denk ik the lone ranger en Percy Jackson: Sea Of Monsters kijken, sluiten weer mooi op elkaar aan.
pi_130521176
Gaan jullie wanneer kan naar álle films of alleen die jullie leuk lijken?
pi_130521565
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef Tjik het volgende:
Gaan jullie wanneer kan naar álle films of alleen die jullie leuk lijken?
1 tot 2 jaar terug keek ik eigenlijk alles wel..
maar sinds dus ongeveer 1 a 2 jaar kijk ik alleen wat enigsinds leuk lijkt...
pi_130521940
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef Tjik het volgende:
Gaan jullie wanneer kan naar álle films of alleen die jullie leuk lijken?
Als ik tijd en zin heb wel. Of ik moet echt lang moeten reizen (voor City/Tuschinski) films die ik thuis ook al kan kijken. En als het genre me totaal niet aanstaat (sci-fi) dan blijf ik ook vaak thuis.

Straks begint werk/school weer dus dan heb ik wel minder tijd. Maar gevaar laatste tijd bij Pathe is dat alles heel snel weer verdwijnt. Je moet dus wel gelijk in de eerste week gaan wil je een 'niet zo populaire' film überhaupt zien.
pi_130522167
En deze week slechts 3 nieuwe films voor terug...
http://www.pathe.nl/special/laatstekans

Gok dat die 1D film alle zalen in beslag neemt :(
pi_130523110
1D :r
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130524135
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef Tjik het volgende:
Gaan jullie wanneer kan naar álle films of alleen die jullie leuk lijken?
Ik ga naar films die ik goed vind en naar films die ik anders zou downloaden. Films die ik te slecht vind om te downloaden sla ik ook over in de bioscoop, evenals 3d.
pi_130529101
Oke dan, want net als The Mortal Instruments lijkt me geen flikker aan en dat is ook wel meer een meidenfilm eigenlijk. Toch wel veel van jullie die hem gaan kijken :P
pi_130533879
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef Tjik het volgende:
Oke dan, want net als The Mortal Instruments lijkt me geen flikker aan en dat is ook wel meer een meidenfilm eigenlijk. Toch wel veel van jullie die hem gaan kijken :P
ik kreeg een enorme twilight vibe bij die film, brr...

maar ondanks dat vond ik em vermakelijk.. (en daar vind ik het toch om draaien als ik een film kijk, hoe slecht c.q. goed de film ook is)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:36:36 #147
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130536466
The Conjuring in de sneak _O_

Horrorfilm van het jaar, echt heel goed gemaakt. Ook mooi dat een kwart van de zaal wegloopt bij het aankondigen van de film _O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130537948
zowiezo een horrorfilm in de sneak gooien, echt jammerlijk, zoveel films die echt beter zullen zijn en meer publiek aantrekken..
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 00:14:51 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130538110
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
The Conjuring in de sneak _O_

Horrorfilm van het jaar, echt heel goed gemaakt. Ook mooi dat een kwart van de zaal wegloopt bij het aankondigen van de film _O-
Echt kut, het duurde gewoon een kwartier dat mensen wegliepen en anderen gingen op hun plek zitten, dan irritante kutgasten die clapclap doen, joelen. Goede film maar dit moet je niet in de sneak doen
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 00:15:21 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130538138
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef Tjik het volgende:
Oke dan, want net als The Mortal Instruments lijkt me geen flikker aan en dat is ook wel meer een meidenfilm eigenlijk. Toch wel veel van jullie die hem gaan kijken :P
Na 30 min weggelopen
pi_130538432
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Na 30 min weggelopen
weglopen van films is echt zo kut...

eenmaal begonnen, kijk ik ze af ook...
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 00:22:27 #152
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130538467
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef mschol het volgende:

[..]

weglopen van films is echt zo kut...
Neehoor, zonde om tegen je zin te blijven zitten
Als je op tijd een kaart haalt kun je zo naar een andnere film
pi_130538789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Neehoor, zonde om tegen je zin te blijven zitten
Afgezien daarvan (dat is te persoonlijk, maar dat heb ik dus alleen 1x meegemaakt bij een bollywood productie), is het storend voor de mensen die wel kijken, iemand die halverwege de film opstaat en wegloopt (en e.v.t. weer terug komt ;( ) .. dat vind ik echt irritant..
quote:
Als je op tijd een kaart haalt kun je zo naar een andnere film
dan moet je een uur van te voren een kaart halen, leuk voor mensen die naast een bios wonen, anders praktisch onmogelijk
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 00:32:08 #154
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130538841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]

Afgezien daarvan (dat is te persoonlijk, maar dat heb ik dus alleen 1x meegemaakt bij een bollywood productie), is het storend voor de mensen die wel kijken, iemand die halverwege de film opstaat en wegloopt (en e.v.t. weer terug komt ;( ) .. dat vind ik echt irritant..

[..]

dan moet je een uur van te voren een kaart halen, leuk voor mensen die naast een bios wonen, anders praktisch onmogelijk
Ik kijk meerdere film achter elkaar en ga tijdens de film vaak ff een kaartje halen
En ik blijf niet zitten omdat iemand anders er last van krijgt. Er gaan ook wel eens mensen naar de wc
  woensdag 28 augustus 2013 @ 00:34:48 #155
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130538955
Je kan ook gewoon zonder kaartje bij een film naar binnen, was te laat om een kaartje te halen bij de automaat voor Pacific Rim, rij bij de kassa was erg lang, toen gewoon maar kaartje voor een andere film gehaald en bij Pacific Rim gaan zitten.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130539129
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je kan ook gewoon zonder kaartje bij een film naar binnen, was te laat om een kaartje te halen bij de automaat voor Pacific Rim, rij bij de kassa was erg lang, toen gewoon maar kaartje voor een andere film gehaald en bij Pacific Rim gaan zitten.
Boefje.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 00:40:33 #157
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130539155
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Boefje.
Ik voelde me inderdaad vrij badass 8-)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130539199
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik kijk meerdere film achter elkaar
same here
quote:
en ga tijdens de film vaak ff een kaartje halen
niet echt een filmliefhebber dan imho... (dan kijk je namelijk gewoon de hele film, zonder wat te missen)
overigens wordt je bij spui niet meer naar boven gelaten als je eenmaal beneden bent... (tenzij je een kaartje voor een film hebt die zo begint)
quote:
En ik blijf niet zitten omdat iemand anders er last van krijgt. Er gaan ook wel eens mensen naar de wc
De keren dat ik mensen naar de wc heb zien gaan zijn denk ik nog op 2 handen te tellen.. in 5 jaar PUC tijd...
pi_130539250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef mschol het volgende:

[..]

weglopen van films is echt zo kut...

eenmaal begonnen, kijk ik ze af ook...
Als ik twijfel over een film ga ik aan de zijkant zitten om eventueel gemakkelijk weg te kunnen zonder voor anderen langs te hoeven. In de praktijk alleen 1 keer weggelopen toen ik zo moe was dat ik mijn ogen nauwelijks nog open kon houden.
pi_130539282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:41 schreef mschol het volgende:

[..]

De keren dat ik mensen naar de wc heb zien gaan zijn denk ik nog op 2 handen te tellen.. in 5 jaar PUC tijd...
Mijn ervaringen zijn helaas anders. De keren dat ik GEEN mensen naar de wc heb zien gaan zijn op de vingers van 1 hand te tellen.
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 00:43:48 #161
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130539283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:41 schreef mschol het volgende:

niet echt een filmliefhebber dan imho... (dan kijk je namelijk gewoon de hele film, zonder wat te missen)
:')

Elke film heeft momenten dat je even wegbent

quote:
overigens wordt je bij spui niet meer naar boven gelaten als je eenmaal beneden bent... (tenzij je een kaartje voor een film hebt die zo begint)


Nee hoor, ik wordt altijd weer naar boven gelaten, moet je wel t kaartje laten zien van de film waarin je zit
pi_130539287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als ik twijfel over een film ga ik aan de zijkant zitten om eventueel gemakkelijk weg te kunnen zonder voor anderen langs te hoeven. In de praktijk alleen 1 keer weggelopen toen ik zo moe was dat ik mijn ogen nauwelijks nog open kon houden.
als ik echt twijfel over een film kijk ik hem thuis :P
pi_130539455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef SunChaser het volgende:

[..]

:')

Elke film heeft momenten dat je even wegbent
Dat je even weg bent? je slaapt tijdens je pathe bezoeken? :D :P

quote:
[..]

Nee hoor, ik wordt altijd weer naar boven gelaten, moet je wel t kaartje laten zien van de film waarin je zit
mijn ervaring is iig anders... :)
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 00:51:32 #164
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130539601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:48 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat je even weg bent? je slaapt tijdens je pathe bezoeken? :D :P

Bij 3D voorstellingen vallen idd vaak mn ogen dicht
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 00:52:29 #165
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130539636
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:48 schreef mschol het volgende:

mijn ervaring is iig anders... :)
Nog nooit tegengehouden, zou ook raar zijn want je mag wel popcorn kopen
Daarbij liggen mn spullen in de zaal
pi_130539888
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:52 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nog nooit tegengehouden, zou ook raar zijn want je mag wel popcorn kopen
Daarbij liggen mn spullen in de zaal
ik laat nooit spullen liggen, ik kijk wel uit, je bent het daar zo kwijt...
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 01:04:52 #167
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130540021
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 01:00 schreef mschol het volgende:

[..]

ik laat nooit spullen liggen, ik kijk wel uit, je bent het daar zo kwijt...
Alleen een tas en een jas zodat ze me wel boven moeten laten in t geval dat, alles gaat mee :)
pi_130543746
Ik ben 1x weggelopen bij een film, bij The Heat....niet omdat ik hem heel slecht vond, maar ik moest zo erg poepen dat ik echt moest rennen.....na 20 min. op het toilet te hebben doorgebracht maar naar huis gegaan.
Een paar maanden geleden zat ik in lantaren/Venster bij een voorstellin van Lore, met echt heel veel bejaarden. Het was echt een aaneenschakeling van mensen die opstonden om koffie te halen en/of naar de wc te gaan.
ik had voorheen een Cineville pas, maar ben geswitched naar Pathe omdat in Rotterdam het echte tuig bij Lantaren/venster komt, inclusief bhet elitaire personeel......
pi_130543777
zometeen Percy jackson en daarna denk ik lone ranger (al zit ik daar nog over te twijfelen, ze sluiten wel mooi aan)
pi_130543808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:20 schreef lolinderuimte het volgende:
Ik ben 1x weggelopen bij een film, bij The Heat....niet omdat ik hem heel slecht vond, maar ik moest zo erg poepen dat ik echt moest rennen.....na 20 min. op het toilet te hebben doorgebracht maar naar huis gegaan.
Een paar maanden geleden zat ik in lantaren/Venster bij een voorstellin van Lore, met echt heel veel bejaarden. Het was echt een aaneenschakeling van mensen die opstonden om koffie te halen en/of naar de wc te gaan.
ik had voorheen een Cineville pas, maar ben geswitched naar Pathe omdat in Rotterdam het echte tuig bij Lantaren/venster komt, inclusief bhet elitaire personeel......
Lol :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_130558030
Mailtje over PUC-festival. Wil op zich wel gaan, alleen hebben ze het in de kutste zaal (3) gedaan in Arnhem! Daar de hele dag vertoeven is echt een marteling op een scherm dat geen bioscoopscherm is (te klein), het geluid amper stereo is, en waar je er ook niet echt goed voorzit... moet je de hele tijd 'omhoog' kijken.

Meeste van die films zijn al te downloaden als ze daar draaien gok ik.
The way way back kwam in juni uit in de USA, hier oorspronkelijk oktober maar is nu wéér verzet naar eind december zie ik. Dit terwijl het een zomerfilm is met zomervibe! Maar ja, is een FOX film en die hebben nogal rare gewoontes om hier zomerfilms te laten zien in de kerst..

Zie net dat Drinking Buddies ook al als WebDL te downloaden is... zijn misschien niet de top films maar lijkt wel een trend te worden. Gok dat deze pas zomer 2014 nog een keer hier komt...
Nog even en ik kan mijn PUC weer opzeggen :P Heb hem juist omdat je bioscoopfilms gewoon meteen wilt zien en niet 4 maanden wachten op de dvd/download...

[ Bericht 23% gewijzigd door Deezertje op 28-08-2013 17:04:44 ]
pi_130561860
Ik heb zo'n ING Pathé abonnementje voor 4 maanden geactiveerd, mooi man :P
pi_130568255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:17 schreef Deezertje het volgende:
Mailtje over PUC-festival. Wil op zich wel gaan, alleen hebben ze het in de kutste zaal (3) gedaan in Arnhem! Daar de hele dag vertoeven is echt een marteling op een scherm dat geen bioscoopscherm is (te klein), het geluid amper stereo is, en waar je er ook niet echt goed voorzit... moet je de hele tijd 'omhoog' kijken.

Meeste van die films zijn al te downloaden als ze daar draaien gok ik.
The way way back kwam in juni uit in de USA, hier oorspronkelijk oktober maar is nu wéér verzet naar eind december zie ik. Dit terwijl het een zomerfilm is met zomervibe! Maar ja, is een FOX film en die hebben nogal rare gewoontes om hier zomerfilms te laten zien in de kerst..

Zie net dat Drinking Buddies ook al als WebDL te downloaden is... zijn misschien niet de top films maar lijkt wel een trend te worden. Gok dat deze pas zomer 2014 nog een keer hier komt...
Nog even en ik kan mijn PUC weer opzeggen :P Heb hem juist omdat je bioscoopfilms gewoon meteen wilt zien en niet 4 maanden wachten op de dvd/download...
Je bedoelt het PAC-festival, neem ik aan? Ik ga naar Tuschinski. Daar wordt het in de grote zaal gehouden wat ik echt een goede zet vind.
pi_130588009
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef Izzit het volgende:

[..]

Je bedoelt het PAC-festival, neem ik aan? Ik ga naar Tuschinski. Daar wordt het in de grote zaal gehouden wat ik echt een goede zet vind.
Jaaa, zin in! Ik zit lekker in zo'n loge, genieten! Tweede keer Tuschinski. Doe wel een joggingbroek aan dit keer. Hoe lelijk ze ook zijn, ze zijn wel zo fijn bij zo'n hele bioscoopdag.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:00:37 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130588441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik echt twijfel over een film kijk ik hem thuis :P
Exact. Mijn vrije tijd is beperkt genoeg om niet naar Barbie's bruiloftprinsessentaartavontuur 4 3D te gaan, omdat het kán.

Ik snap dat ook niet, net zoals die kutpubers die naar de film gaan en de zaal verwarren met een cafe/ hun slaapkamer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130588491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb zo'n ING Pathé abonnementje voor 4 maanden geactiveerd, mooi man :P
Wat is dat? Ik heb ook ING :P
pi_130588982
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat is dat? Ik heb ook ING :P
In de rentewinkel kan je dat lkopen, 40 euro voor 4 maanden.
pi_130589278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat is dat? Ik heb ook ING :P
Check https://rentepunten.ing.nl/productdetails/5705217#38175
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:49:03 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130589637
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wat is dat? Ik heb ook ING :P
Rentepuntenverhaal, 4 maanden voor veertig euro oid.
Vriendin heeft het ook en wil hem aanhouden omdat we het er wel uithalen, zeker met zijn tweeen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130590448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

In de rentewinkel kan je dat lkopen, 40 euro voor 4 maanden.
En je kan ze aan elkaar linken, dus mits binnen de geldigheid van de bonnen kan je ze achter elkaar gebruiken zonder extra kosten :D
pi_130590761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:17 schreef bigbass het volgende:

[..]

En je kan ze aan elkaar linken, dus mits binnen de geldigheid van de bonnen kan je ze achter elkaar gebruiken zonder extra kosten :D
Ah, dat mag ? Dus je kan eigenlijk voor E 120 een jaarabonnement nemen ?
Das.. fors goedkoper dan het bij Pathe zelf te doen ;)
pi_130590921
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:30 schreef Grouch het volgende:

[..]

Ah, dat mag ? Dus je kan eigenlijk voor E 120 een jaarabonnement nemen ?
Das.. fors goedkoper dan het bij Pathe zelf te doen ;)
Ja, dat mag. Nagevraagd bij de Pathe en zelf al 3 of 4 keer gedaan nu. Let wel op dat de laatste vouchers die ik heb besteld geldig zijn tot 30-09-2014, dus dat je daar niet voorbij plant ;)
pi_130591391
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef bigbass het volgende:

[..]

Ja, dat mag. Nagevraagd bij de Pathe en zelf al 3 of 4 keer gedaan nu. Let wel op dat de laatste vouchers die ik heb besteld geldig zijn tot 30-09-2014, dus dat je daar niet voorbij plant ;)
En ze brengen bij de vervolgafsluiting niet een boete in rekening voor "kort geleden abonnement hebben beeindigd" zoals ze met het reguliere abonnement wel doen ?

Wauw. Vrijwel geen nadelen dan :o Afgezien van het feit dat je bij ING moet bankieren, maar alla ;)
pi_130591942
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

In de rentewinkel kan je dat lkopen, 40 euro voor 4 maanden.
Stopt een dergelijk abonnement automatisch eigenlijk, of niet? Op mijn pas staat wel: geldig tot 28-12-2013
pi_130592047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef Grouch het volgende:

[..]

En ze brengen bij de vervolgafsluiting niet een boete in rekening voor "kort geleden abonnement hebben beeindigd" zoals ze met het reguliere abonnement wel doen ?

Wauw. Vrijwel geen nadelen dan :o Afgezien van het feit dat je bij ING moet bankieren, maar alla ;)
Nee, dit valt buiten die regeling.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Stopt een dergelijk abonnement automatisch eigenlijk, of niet? Op mijn pas staat wel: geldig tot 28-12-2013
Het stopt inderdaad automatisch na die 4 maanden.
pi_130592101
Oh nice, vanmiddag maar weer ergens heen gaan, nu ik nog vakantie heb. Kick Ass 2 was gisteren al hartstikke leuk.
pi_130616473
R.I.P.D. ook niet meer bij Pathé lijkt het?
pi_130631726
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Deezertje het volgende:
R.I.P.D. ook niet meer bij Pathé lijkt het?
Nope, blijkbaar...
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:34:57 #189
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_130637920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Deezertje het volgende:
R.I.P.D. ook niet meer bij Pathé lijkt het?
Mis je niet veel aan ;)
pi_130642731
Vanavond een keertje vreemdgaan in Utopolis, This Is The End moet namelijk wel gezien worden.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:28:08 #191
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130643252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Deezertje het volgende:
R.I.P.D. ook niet meer bij Pathé lijkt het?
he Movie ______ R.I.P.D. (2013) WEBDL 1080P DD 2.0 NL Subs Made By : .~* SRT *~. _______
pi_130643755
:D, the millers _O-
Onverwacht vond ik hem toch wel erg leuk..
die laatste 'blooper' _O-
pi_130645399
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef mschol het volgende:
:D, the millers _O-
Onverwacht vond ik hem toch wel erg leuk..
die laatste 'blooper' _O-
Ik ben er ook vanmiddag geweest en ik heb hetzelfde gevoel erover. Veel leuker dan ik verwacht had.
pi_130656805
2e keer Kick-Ass 2 was ook zeer vermakelijk. Was niet van plan hem zo snel opnieuw te zien, maar 2 vrienden wilden hem nog zien en ik heb toch UNL.
pi_130670849
Zojuist Elysium in IMAX gezien. Had er geen zin in, maar in het kader van: Gold-pas en toch beetje nieuwsgierig ernaartoe gegaan zonder verdere verwachtingen.

Wauw, wat een toffe film. Geen minuut verveeld en duurde ook niet te lang, vond ik dan. MoS duurde dat wel, haha.

Misschien vanmiddag nog wat andere films.
pi_130677558
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:06 schreef roelvano het volgende:
Zojuist Elysium in IMAX gezien. Had er geen zin in, maar in het kader van: Gold-pas en toch beetje nieuwsgierig ernaartoe gegaan zonder verdere verwachtingen.

Wauw, wat een toffe film. Geen minuut verveeld en duurde ook niet te lang, vond ik dan. MoS duurde dat wel, haha.

Misschien vanmiddag nog wat andere films.
Heb je District 9 niet gezien? Zo nee zou ik die zeker ook kijken als ik jou was.
pi_130678580
MoS?
pi_130688350
We're the Millers was aanzienlijk vermakelijker dan ik had verwacht :) Voorspelbaar en infantiel, dat wel, maar soms is dat gewoon leuk :P
pi_130691203
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef Viro het volgende:
MoS?
Man Of Steel

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef Grouch het volgende:
We're the Millers was aanzienlijk vermakelijker dan ik had verwacht :) Voorspelbaar en infantiel, dat wel, maar soms is dat gewoon leuk :P
het is leuk gebracht met, imho, ook nog een stel acteurs die goed op de rollen kunnen aansluiten.. en dan hoeft het allemaal niet van hoogstaand niveau te zijn :P
pi_130696358
Gisteravond Mortal Instruments gezien... niet superslecht...maar ook niet echt goed... bleef met veel vragen zitten..


Zometeen We're the millers... ben benieuwd, hou wel van het genre :P
pi_130709817
Cloudy 2 eind september uit... hier pas half februari!!! (bijna een half jaar later!)
Wolf of Wallstreet november... hier pas februari!
Anchorman 2 eind december... hier 14 februari!

Zoals elk jaar krijgen wij alle najaarsfilms met minimaal 3 maanden vertraging. Ze leren het ook nooit!

Zo heb ik natuurlijk niks aan mijn PUC en als de film dan ook nog niet scoort in de USA schrappen ze hem hier gewoon. En ik heb juist een PUC om niet zoveel te hoeven downloaden en bioscoop is gewoon beter beeld en geluid :)
pi_130711970
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 10:33 schreef wc-eend het volgende:
Gisteravond Mortal Instruments gezien... niet superslecht...maar ook niet echt goed... bleef met veel vragen zitten..
Er komen nog 4 delen, dus je krijgt vast antwoord op je vragen.

Maar ik vond het een erg cliche film, vooral dat het stelletje op elkaar valt en die zoenscene in de regen. :') En heel veel dingen waren voor mijn gevoel niet goed afgerond of te weinig mee gedaan.
pi_130716328
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er komen nog 4 delen, dus je krijgt vast antwoord op je vragen.

Maar ik vond het een erg cliche film, vooral dat het stelletje op elkaar valt en die zoenscene in de regen. :') En heel veel dingen waren voor mijn gevoel niet goed afgerond of te weinig mee gedaan.
Ik ben benieuwd of er een vervolg komt... de film schijnt aardig geflopt te zijn... 60.000.000 kosten... iets van 27.000.000 opbrengsten...

Wacht het rustig af...
  zondag 1 september 2013 @ 21:47:25 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130723426
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef mschol het volgende:
:D, the millers _O-
Onverwacht vond ik hem toch wel erg leuk..
die laatste 'blooper' _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik ben er ook vanmiddag geweest en ik heb hetzelfde gevoel erover. Veel leuker dan ik verwacht had.
Net geweest, eens met bovenstaande :)
Confidence through competence
pi_130728678
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:15 schreef Deezertje het volgende:
Cloudy 2 eind september uit... hier pas half februari!!! (bijna een half jaar later!)
Wolf of Wallstreet november... hier pas februari!
Anchorman 2 eind december... hier 14 februari!

Zoals elk jaar krijgen wij alle najaarsfilms met minimaal 3 maanden vertraging. Ze leren het ook nooit!

Zo heb ik natuurlijk niks aan mijn PUC en als de film dan ook nog niet scoort in de USA schrappen ze hem hier gewoon. En ik heb juist een PUC om niet zoveel te hoeven downloaden en bioscoop is gewoon beter beeld en geluid :)
Niet dat het minder erg is, maar The Wolf of Wallstreet komt 9 januari uit in Nederland. Al wordt het vast nog een keer verzet, hehe.
Juist die film ben ik erg benieuwd naar. Vast wel een HD-versie van te krijgen voor NL release.
pi_130728846
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef roelvano het volgende:

[..]

Niet dat het minder erg is, maar The Wolf of Wallstreet komt 9 januari uit in Nederland. Al wordt het vast nog een keer verzet, hehe.
Juist die film ben ik erg benieuwd naar. Vast wel een HD-versie van te krijgen voor NL release.
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef roelvano het volgende:

[..]

Niet dat het minder erg is, maar The Wolf of Wallstreet komt 9 januari uit in Nederland. Al wordt het vast nog een keer verzet, hehe.
Juist die film ben ik erg benieuwd naar. Vast wel een HD-versie van te krijgen voor NL release.
Ja, en dat is het 'probleem' juist. Doordat ze hier soms films heel erg laat uitbrengen, kan je 'm allang ergens vinden en moet ik mezelf echt inhouden om hem niet alvast te kijken... Je zou denken dat tegenwoordig alles digitaal is en je films makkelijk een week later dan USA release zou kunnen vertonen ;) Maar ja... filmdistributeurs en dat hele spelletje...
pi_130742108
Huh raar, was bij Pathé Arena en tijdens de reclame van Doritos o.i.d. kwam er heel even inde iondertiteling "Quality over Quantity Releases presents" met allerlei ASCII-tekentjes.

Dat is zo'n online groep die voor de hobby ondertitels maken en DVDs op internet tieft.
Wat doet dat in vredesnaam thuis bij de Pathé?
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 14:54:01 #208
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130742177
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef RacerDKB het volgende:
Huh raar, was bij Pathé Arena en tijdens de reclame van Doritos o.i.d. kwam er heel even inde iondertiteling "Quality over Quantity Releases presents" met allerlei ASCII-tekentjes.

Dat is zo'n online groep die voor de hobby ondertitels maken en DVDs op internet tieft.
Wat doet dat in vredesnaam thuis bij de Pathé?
Is een reclamestunt die al een paar weken viral is. Overigens ook op tv is deze reclame te zien
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 14:54:20 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130742188
Ben mn PuC kwijt. Kutzooi
pi_130742525
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben mn PuC kwijt. Kutzooi
bewaar die dan ook in je portemonnaie! :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 15:05:56 #211
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130742535
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 15:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

bewaar die dan ook in je portemonnaie! :')
ja daar vond ik m nie :(
pi_130742678
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

ja daar vond ik m nie :(
al in broek/jas/vestzakken gezocht?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130742830
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben mn PuC kwijt. Kutzooi
op de grond gevallen in de bioscoop? (en dus onder je stoel..)

1x meegemaakt, gelukkig kwam ik er achter voor ik de bios uit was...
gelijk gemeld en ook waar ze konden zoeken.. (stoel/rij nummer), had em vrij snel weer in handen gelukkig :D
pi_130749371
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

[..]

Ja, en dat is het 'probleem' juist. Doordat ze hier soms films heel erg laat uitbrengen, kan je 'm allang ergens vinden en moet ik mezelf echt inhouden om hem niet alvast te kijken... Je zou denken dat tegenwoordig alles digitaal is en je films makkelijk een week later dan USA release zou kunnen vertonen ;) Maar ja... filmdistributeurs en dat hele spelletje...
Precies! Ik wil 'm gewoon in de bioscoop kunnen zien, klaar.
Als ze nou een logische verklaring hebben, dan heeft men er, denk/hoop ik, meer begrip voor. Maar dit is gewoon ruk.
pi_130750101
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:45 schreef roelvano het volgende:

[..]

Precies! Ik wil 'm gewoon in de bioscoop kunnen zien, klaar.
Als ze nou een logische verklaring hebben, dan heeft men er, denk/hoop ik, meer begrip voor. Maar dit is gewoon ruk.
Een logische verklaring zou kunnen zijn het drukken van kosten en het tegengaan van piraterij. Als je een film gelijktijdig in tig talen wil uitbrengen, moeten er dus voor alle talen voortijdig exemplaren verspreid worden aan vertalers. Dat brengt een verhoogd risico met zich mee dat een en ander uitlekt voor de film ook maar in 1 bioscoop heeft gedraaid.
pi_130750400
Wat een ruk planning deze nieuwe speelweek. Kan je meteen zien dat werk/school weer begonnen is en ze alle films rond dezelfde tijd starten 's avonds en 's middags minder voorstellingen! :(
pi_130750530
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Wat een ruk planning deze nieuwe speelweek. Kan je meteen zien dat werk/school weer begonnen is en ze alle films rond dezelfde tijd starten 's avonds en 's middags minder voorstellingen! :(
Werk ging de afgelopen periode ook gewoon door hoor. Iemand moet toch de BV Holland draaiende houden...
pi_130750625
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een logische verklaring zou kunnen zijn het drukken van kosten en het tegengaan van piraterij. Als je een film gelijktijdig in tig talen wil uitbrengen, moeten er dus voor alle talen voortijdig exemplaren verspreid worden aan vertalers. Dat brengt een verhoogd risico met zich mee dat een en ander uitlekt voor de film ook maar in 1 bioscoop heeft gedraaid.
voor de vertaling is een lap tekst voldoende opzich
pi_130750738
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef mschol het volgende:

[..]

voor de vertaling is een lap tekst voldoende opzich
Voor een goede vertaling niet, dan mis je context, maar bij sommige blockbusters die wel een wereldwijde release hadden (Dark Knight Rises bijvoorbeeld) was duidelijk te zien dat de vertalers geen beelden tot hun beschikking hadden.
Bovendien kan dan nog altijd het script uitlekken en dat willen filmmaatschappijen doorgaans liever ook niet.
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 19:26:43 #220
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130751080
Ik denk dat ze wel beelden hebben, crappy lowres, maar het gaat er meer om dat vertaalwerk niks meer mag kosten tegenwoordig

De vertalers van QoQ zijn beter dan die echte ingehuurde
pi_130751504
QoQ ken ik niet, ik download uit principe geen custom vertalingen. Mijn ervaring is dat de meeste hobbyvertalers zowel het Engels als het Nederlands onmachtig zijn.
pi_130751674
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat ze wel beelden hebben, crappy lowres, maar het gaat er meer om dat vertaalwerk niks meer mag kosten tegenwoordig

De vertalers van QoQ zijn beter dan die echte ingehuurde
Nou, ik zie vaak spelfouten of letterlijke vertalingen van spreekwoorden.
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 19:39:52 #223
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130751774
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Viro het volgende:

[..]

Nou, ik zie vaak spelfouten of letterlijke vertalingen van spreekwoorden.
Maar die zie ik bij officiele DVD vertalingen ook, vooral veel interpretatiefouten
pi_130751823
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar die zie ik bij officiele DVD vertalingen ook, vooral veel interpretatiefouten
Pasje al gevonden Stefan?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 19:41:14 #225
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130751857
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Pasje al gevonden Stefan?
Nee
Zouden ze m in Pathe bewaren of gooien ze m weg
pi_130751934
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee
Zouden ze m in Pathe bewaren of gooien ze m weg
weetik niet

welke ben je als laatst geweest, moet je ff bellen ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130751994
Het zou me niet meer dan logisch lijken dat ze hem bewaren en contact met je opnemen als ze hem vinden.
pi_130752000
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar die zie ik bij officiele DVD vertalingen ook, vooral veel interpretatiefouten
Ja klopt, maar niet zoveel als bij QoQ of andere internetvertalers. Maar de officiële vertalers moeten, zoals eerder gepost, het doen zonder beeld.
pi_130752636
De World War Z UNRATED cut is gearriveerd _O_ _O_ *O* *O* Leecherdeleech leech

Ik vond em al zeer tof, nu wordt ie (denk ik) nog veel gruwelijker _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130753795
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee
Zouden ze m in Pathe bewaren of gooien ze m weg
Als ze hem hebben gevonden is er een grote kans dat ze je bellen.
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 20:50:42 #231
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130755792
Ben ooit een sjaal kwijtgeraakt. Kledingstukken gaan na een maand naar het Leger Des Heils
pi_130755900
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef SunChaser het volgende:
Ben ooit een sjaal kwijtgeraakt. Kledingstukken gaan na een maand naar het Leger Des Heils
Ik betwijfel of ze dat ook met Pathépasjes doen.
  Redactie Frontpage maandag 2 september 2013 @ 20:56:25 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130756144
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze dat ook met Pathépasjes doen.
Nouja, weggooien is weer 30 euro kassa
pi_130761499
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze dat ook met Pathépasjes doen.
:'( :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 01:26:30 #235
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130767585
In Amerika draaide WWZ Unrated n een week in imax. Ik wil ook
  dinsdag 3 september 2013 @ 02:18:17 #236
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130767879
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
De World War Z UNRATED cut is gearriveerd _O_ _O_ *O* *O* Leecherdeleech leech

Ik vond em al zeer tof, nu wordt ie (denk ik) nog veel gruwelijker _O_
Ik helemaal blij downloaden, met de verwachting dat ik het andere einde zou zien, is het hetzelfde einde als in de bios. Verward met de DIRECTOR'S cut natuurlijk 8)7
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130767882
Dit is de directors cut
Het alternatieve einde hebben ze al in de film gestopt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 3 september 2013 @ 02:20:11 #238
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130767885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 02:19 schreef Mirjam het volgende:
Dit is de directors cut
Het alternatieve einde hebben ze al in de film gestopt
Nee ik wilde het originele einde zien, de film hoef ik niet nog een keer te zien, heb ik twee maanden geleden al gedaan
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 09:31:43 #239
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130770025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 02:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Nee ik wilde het originele einde zien, de film hoef ik niet nog een keer te zien, heb ik twee maanden geleden al gedaan
Ja, maar dan is dit nog wel de directorscut. Een DC is de versie zoals de de regisseur hem graag in de bios had willen zien :)
pi_130774298
Zaterdag naar Jobs.. Ik hou niet zo van de kerel maar ben toch erg benieuwd naar zijn verhaal...
pi_130774543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef Tjik het volgende:
Zaterdag naar Jobs.. Ik hou niet zo van de kerel maar ben toch erg benieuwd naar zijn verhaal...
ik hou niet van die kerel, ik 'walg' van die acteur maar ben wel benieuwd naar z'n verhaal.. maar ik ga echt niet naar die film...
pi_130774689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef Tjik het volgende:
Zaterdag naar Jobs.. Ik hou niet zo van de kerel maar ben toch erg benieuwd naar zijn verhaal...
Kijk dan gewoon "The Pixar Story". Wordt ie ook in opgehemeld; maar heb je tenminste nog wat Nemo ertussendoor :P
pi_130774692
Donderdag naar 'the Conjuring', is er iemand die naar de voorpremiére gaat?
Gewoon normaal doen ja.
pi_130774731
Ik bedoel meer: ik hou niet per se van Steve Jobs of Apple :P Ashton kan ik wel waarderen.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 13:25:11 #245
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130775277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Donderdag naar 'the Conjuring', is er iemand die naar de voorpremiére gaat?
Al gezien in de sneak
Goede film, had wel kutpubliek in de zaal
pi_130776780
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130776804
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:25 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Al gezien in de sneak
Goede film, had wel kutpubliek in de zaal
Oja zoiets las ik idd. Ben benieuwd :9 schijnt 1 van de engste OOIT te zijn maar goed dat roepen ze over elke horror/thriller.
Gewoon normaal doen ja.
pi_130777859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oja zoiets las ik idd. Ben benieuwd :9 schijnt 1 van de engste OOIT te zijn maar goed dat roepen ze over elke horror/thriller.
Yeah, right.

Zal best spann0nd zijn, maar de allerengste ooit? :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 15:23:46 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130778211
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:07 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Yeah, right.

Zal best spann0nd zijn, maar de allerengste ooit? :')
Zeker niet met pauper sneakpubliek, de ene helft loopt weg en de andere helft zoekt een betere plek en dan gaan mensen roepen en klappen en gillen
pi_130778736
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zeker niet met pauper sneakpubliek, de ene helft loopt weg en de andere helft zoekt een betere plek en dan gaan mensen roepen en klappen en gillen
Hier was ik ook bang voor, maar het publiek in Haarlem gedroeg zich overwegend goed. Natuurlijk waren er wel wat momentjes dat het publiek vervelend deed, maar ik kon wel goed in de film komen.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 15:51:58 #251
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130779057
Na 3 telefoonnummers eindelijk t juiste klantenservicenummer gekregen
Je moet bij verlies niet de PuC klantenservice hebben maar t algemene klantenservicenummer: 0900 2357284
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 15:53:50 #252
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130779113
Nee meneer u zult persoonlijk langs moeten gaan :')
pi_130781125
Theaters hebben geen openbaar telefoonnummer, maar de contactpagina via pathe.nl werkt eigenlijk heel goed als je het direct aan een theater richt. Berichten komen snel aan en worden als het goed is ook snel beantwoord. Maar bij het theater langsgaan is natuurlijk altijd het meest effectief.
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:38:15 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130782499
Nergens this is the end, noch At world's end... Shame...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 18:03:33 #255
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130783347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Nergens this is the end, noch At world's end... Shame...
Wel ergens
http://www.biosagenda.nl/filmagenda_this-is-the-end_23192.html
pi_130785572
Draait Gravity maar 1 week in IMAX? Daarna Metellica... volgens mij ben ik net in de week van Gravity op vakantie! :(

Edit: oh, Metellica alleen na 22:00 uur 's avonds in IMAX... aparte keuze! Snap sowieso niet waarom hier een film van moet komen..
pi_130785643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef SunChaser het volgende:
Nee meneer u zult persoonlijk langs moeten gaan :')
Oh, toen ik mijn PUC verloren was (gestolen, hele tas incl portemonnee) heb ik gewoon een nieuwe pas aan kunnen vragen telefonisch.
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 september 2013 @ 23:41:10 #258
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130799745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oh, toen ik mijn PUC verloren was (gestolen, hele tas incl portemonnee) heb ik gewoon een nieuwe pas aan kunnen vragen telefonisch.
Kost toch 30 euro?
pi_130800356
10 toch? En ook daarvoor zul je toch naar het theater moeten.
  Redactie Frontpage woensdag 4 september 2013 @ 00:45:04 #260
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130801352
Oja, opzeggen en weer lid worden is 30
pi_130801456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:13 schreef Deezertje het volgende:
Draait Gravity maar 1 week in IMAX? Daarna Metellica... volgens mij ben ik net in de week van Gravity op vakantie! :(

Edit: oh, Metellica alleen na 22:00 uur 's avonds in IMAX... aparte keuze! Snap sowieso niet waarom hier een film van moet komen..
Nee toch?! 3 okt t/m 16 okt. in IMAX. tijden staan al online ;)

En Metallica alleen na 22.15u in IMAX is toch bizar :p? Hebben Metallica-fans overdag een normaal leven met een baan oid :) ?
pi_130801510
zo, Percy Jackson en blue jasmine gezien

De eerste was aardig, heb mij ermee vermaakt maar ik ergerde mij wel aan dat continu'e huggen van Percy en Annabeth.. :{ |:( 8)7

blue jasmine vond ik ook niet denderend, hij verveelde niet, maar vond hem ook niet echt wauw wat goed...
pi_130803929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef F_JD het volgende:
10 toch? En ook daarvoor zul je toch naar het theater moeten.
Tien idd, maar je kan ze sowieso wel bellen om door te geven dat je 'm verloren bent. Je moet namelijk in het theather een nieuwe foto laten maken ter plekke. En je legitimeren enzo. Maar is toch geen probleem aangezien je toch vaak in de bioscoop komt?
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 4 september 2013 @ 09:18:55 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130804086
quote:
Je weet wat ik bedoel. Vooral Worlds End baal ik van.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130806985
Er gaan geruchten rond dat de Duitse bluray release van ST Into Darkness wel de fullscreen imax scenes gaat hebben

Interessant en tevens irritant dat ik dat niet eerder wist ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 4 september 2013 @ 11:22:57 #266
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130807366
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
Er gaan geruchten rond dat de Duitse bluray release van ST Into Darkness wel de fullscreen imax scenes gaat hebben

Interessant en tevens irritant dat ik dat niet eerder wist ;(
Maakt dat zoveel uit? Ik merk het niet eens en die zooi als ratio's boeit me vrij weinig, maar hier wordt er vrij druk over gedaan.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130809434
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Maakt dat zoveel uit? Ik merk het niet eens en die zooi als ratio's boeit me vrij weinig, maar hier wordt er vrij druk over gedaan.
Je mist gewoon 40% beeldinformatie met de 2.35:1 gecropte versie.

Vind ik jammer.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 4 september 2013 @ 13:30:21 #268
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130810714
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Je mist gewoon 40% beeldinformatie met de 2.35:1 gecropte versie.

Vind ik jammer.
Tjah... Ik snap het ook niet want het is gewoon de digitale master op 1080P renderen en dan op schijf zetten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130853926
Zooooooo, ik ben tot 5 januari weer onder de pannen met een ING PUC *O* Direct maar even voor Elysium IMAX (beetje lastminute, maar soit) en Gravity IMAX gereserveerd.

White house down gaat zo te zien dus een week of 3 draaien in IMAX? Ik denk dat ik die maar voor nop in een "normale" zaal @ Pathé de kuip ga checken ofzo.

[ Bericht 15% gewijzigd door wolfrolf op 05-09-2013 17:56:53 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage donderdag 5 september 2013 @ 18:30:17 #270
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130854932
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:08 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Gaat toch niet lukken.
U zei :')
pi_130855125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

U zei :')
Grote verrassing inderdaad. :P
  Redactie Frontpage donderdag 5 september 2013 @ 18:47:22 #272
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130855409
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:37 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Grote verrassing inderdaad. :P
Had liever This Is The End in Pathe gehad
pi_130855916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Had liever This Is The End in Pathe gehad
Die kun je ook bij een andere bios zien.
  Redactie Frontpage donderdag 5 september 2013 @ 19:13:14 #274
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130856292
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Die kun je ook bij een andere bios zien.
Ja, zonde, ik wacht wel op de webrip
pi_130856620
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Die kun je ook bij een andere bios zien.
Daar heb je toch niet een PUC voor?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130859693
Vandaag geen puf voor Riddick. Goede keuze? Heb het laatste tijd wel gehad met al die actiefilms die op dezelfde manier eindigen (wereld is TOCH niet vergaan!!!!)... Allemaal zelfde verhaal, opbouw, van te voren al weten hoe het afloopt.
pi_130859927
ik heb wel even tijd gemaakt voor riddick.. vond em niet echt boeiend...
pi_130861783
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef mschol het volgende:
ik heb wel even tijd gemaakt voor riddick.. vond em niet echt boeiend...
Ik vond de trailer al weinig belovend eerlijk gezegd, dus ik ben niet verbaast.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 5 september 2013 @ 21:30:35 #279
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130862487
Riddick lijkt me echt zo'n crapfilm, personage spreekt me niet aan, locatie spreekt me niet aan en Vin Diesel is echt een baggeracteur :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:00:51 #280
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130864170
He wasn't hiding ;(
Confidence through competence
  donderdag 5 september 2013 @ 22:03:24 #281
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130864335
Net terug van het Meisje met de Negen Pruiken / Heute bin ich blond.

Het meisje met negen pruiken (2013) - IMDb
http://de.wikipedia.org/wiki/Heute_bin_ich_blond

Matige verfilming van een matige biografie vol met self-entitlement, kankersurvivor of niet.
Confidence through competence
  Redactie Frontpage donderdag 5 september 2013 @ 22:06:12 #282
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130864502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Riddick lijkt me echt zo'n crapfilm, personage spreekt me niet aan, locatie spreekt me niet aan en Vin Diesel is echt een baggeracteur :')
En het overmatige overenthousiaste kleurgebruik danwel gebrek aan kleur sprak me ook niet aan
pi_130867071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik vond de trailer al weinig belovend eerlijk gezegd, dus ik ben niet verbaast.
het verbaasde mij niet helemaal dat ik hem niet boeiend vond, maar ik had meer actie verwacht.. :P (hij was in dat opzicht dus nog slechter als de lage verwachting die ik al had :D)
pi_130873597
Ik ben gisteravond naar 'The Conjuring' geweest!
Vette film, continu spannend. Vind 'm die 7,7 op iMDB echt wel waard. Zitten ook wel grappige stukjes tussen :9 En het is niet zo'n film waar je nachten niet van kan slapen vind ik. Heb prima geslapen (met een paar biertjes op, dat dan weer wel...... :') )
Gewoon normaal doen ja.
pi_130876409
Iemand van jullie al naar Borgman geweest trouwens? Hij draait op stomme tijden en alleen maar in Tuschinski :/ Waarom geen City.
pi_130877316
Ook naar The Conjuring geweest, eindelijk weer eens een intense, suspensefull thriller/horror _O_ Zeker de moeite waard.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130892004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:57 schreef roelvano het volgende:
Iemand van jullie al naar Borgman geweest trouwens? Hij draait op stomme tijden en alleen maar in Tuschinski
Om die reden heb ik hem ook nog niet gezien, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt.
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:26:30 #288
12621 tcr
*nix 4ever
pi_130892397
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef mschol het volgende:
ik heb wel even tijd gemaakt voor riddick.. vond em niet echt boeiend...
Ik had op een gegeven moment een enorm 'Aliens' gevoel, nee niet boeiend, maar ja nog een week op mijn huidige voucher PUC.

Gelukkig nog twee reserve vouchers...
pi_130892863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:57 schreef roelvano het volgende:
Iemand van jullie al naar Borgman geweest trouwens? Hij draait op stomme tijden en alleen maar in Tuschinski :/ Waarom geen City.
Praktisch bij elke film bij elke Pathé die trailer draaien, en dan als ie eenmaal uit is slechts bij 4 van de 22 bioscopen draaien, en dan ook nog op klotetijden |:(

Pathé is soms lekker bezig, het is dat ik enkel via die ING-actie PUC neem en het per maand toch weinig kost, anders zou ik het niet zo snel doen wegens dit soort geleuter.

Hopelijk gaan ze The World's End dan wel fatsoenlijk draaien, nu die zeer waarschijnlijk toch wel naar Nederland komt.
pi_130894597
Ik zal nóóit een "gewone" PUC nemen. Mocht de ING PUC actie verdwijnen, dan is het finito.

Tis gewoon te duur dan wmb.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2013 @ 22:25:48 #291
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130902389
Hoe is een PUC te duur als je voor 19 euro onbeperkt naar de film kan in een bioscoop waar een los kaartje 11 euro is
pi_130902434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Hoe is een PUC te duur als je voor 19 euro onbeperkt naar de film kan in een bioscoop waar een los kaartje 11 euro is
dit dus...

dubbeltje en eerste rij enzo.. :')
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:45:33 #293
12621 tcr
*nix 4ever
pi_130903350
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zal nóóit een "gewone" PUC nemen. Mocht de ING PUC actie verdwijnen, dan is het finito.

Tis gewoon te duur dan wmb.
Ben het er niet mee eens dat het TE duur is, wel als je maar 1x per maand gaat, maar bij 2x is een PUC al rendabel. Mijn UPC abbo met 25 euro omlaag gezet, dus die gewone PUC kan er wel uit.

Maar voorlopig blijf ik bij mijn ING vouchers, naast de prijs vind ik de 'pauze' optie wel lekker. Gewoon even een paar weekjes geen bios, tijd voor andere hobby's.
pi_130903730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Hoe is een PUC te duur als je voor 19 euro onbeperkt naar de film kan in een bioscoop waar een los kaartje 11 euro is
11 euro voor een los kaartje vind ik bespottelijk. Dat de prijzen per bioscoop nogal uiteenlopen (bij de ene kost een regulier ticket 9 euro, bij de andere 11 euro) is ook erg raarr. Het aantal films waarvoor ik 9 euro zou betalen is erg laag. Dat is overigens ook exact de reden dat ik een Unlimited heb, het verlaagt de drempel nogal.
pi_130904021
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

11 euro voor een los kaartje vind ik bespottelijk. Dat de prijzen per bioscoop nogal uiteenlopen (bij de ene kost een regulier ticket 9 euro, bij de andere 11 euro) is ook erg raarr. Het aantal films waarvoor ik 9 euro zou betalen is erg laag. Dat is overigens ook exact de reden dat ik een Unlimited heb, het verlaagt de drempel nogal.
de filosofie achter de prijs verschillen kan ik wel begrijpen eigenlijk:

afhankelijk van het sort publiek dat ze willen trekken (en dat is ook te zien aan de films die er draaien) gaat de ticket prijs omhoog of omlaag.

Neem DH: Spuimarkt heeft 'goedkope' tickets van 9 euro..
buitenhof heeft tickets van 10-11 euro, en een total ander film aanbod (over het algemeen)
maar bij films die in beide bioscopen draaien merk je dat het bij buitenhof over het algemeen rustiger en 'netter' publiek is..
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2013 @ 23:07:50 #296
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130904366
Je hebt ook andere bioscoopketens waar de prijs lager zit maar de drempel is nu lekker laag
pi_130904458
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Hoe is een PUC te duur als je voor 19 euro onbeperkt naar de film kan in een bioscoop waar een los kaartje 11 euro is
laat ik het wat nuanceren.

Met die ING PUC heb je relaxte blokken van 4 maanden en geen her-inschrijf boete van een tientje of 3.

Maar ja, ik ben ook zuunig :@ :@
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2013 @ 23:13:51 #298
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130904580
herinschrijf, gewoon lid blijven, al ga je een keer naar 2 films
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2013 @ 23:14:18 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130904600
Ik moet nog wat inhalen trouwens
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2013 @ 23:14:31 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130904610
game of
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2013 @ 23:14:43 #301
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130904616
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')