abonnement Unibet Coolblue
pi_130236832
Hallo,

Ik ben op zoek geweest naar online aanbieders van kralen, hangers, bedels, draad (acculon) etc. en ben nu een paar aanbieders aan het vergelijken. Wat vinden jullie van de service, levering, kwaliteit/prijs- verhouding van de volgende webshops:

www.kraaltjesvanrenate.nl
www.sayila.nl
www.artasja.eu
www.goedkopekralen.nl
www.creadream.nl
www.kralenbaas.nl

Ik maak veel sieraden maar heb soms niet de creativiteit om een mooi ontwerp te verzinnen. Bij Sayila heb je bijvoorbeeld ook veel zelfmaakpakketjes, is dat dan nog wel een uitdaging voor mij?

Wat is jullie ervaring en waar bestellen jullie?

Groetjes Karin x
pi_130236855
Action.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130237177
Hobbywinkels.
pi_130237944
Ik heb daarvoor ook al diverse malen bij Action gekeken maar zij hebben maar een beperkt assortiment aan kralen en sieraden.
pi_130238666
Bij www.sayila.nl betaal je geen verzendkosten als je order boven de 10eu komt. Iemand ervaring met deze webshop? :)
pi_130240847
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef KarinHobby het volgende:
Bij www.sayila.nl betaal je geen verzendkosten als je order boven de 10eu komt. Iemand ervaring met deze webshop? :)
Heb daar wel eens besteld, ging gewoon goed hoor.

Haal zelf mn kralen meestal op vakantie in Tsjechië.
  roze dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:36:01 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130259736
Your beauty never ever scared me.
pi_130271408
creadream heb ik zeer veel besteld en is altijd keurig netjes gegaan nooit geen problemen mee ondervonden
pi_130271928
Voor het wat exclusievere spul http://www.edelsteenkralen.nl/

(gelijk een TVP voor mij, beetje voor alternatieven voor http://raven.nl/nl/categorieen/zeevis/2718_rig_accessoires/ :+ )
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:37:03 #10
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_130332509
Ik kijk het even aan maar vooralsnog riekt dit toch wel erg naar spam...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_130339473
www.optitec.nl is ook een leuke aanbieder. Van alles te koop, niet alleen kralen.
Heb daar al heel wat leuke dingetjes gekocht.

groet Simone
pi_130448373
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef KarinHobby het volgende:
Ik maak veel sieraden maar heb soms niet de creativiteit om een mooi ontwerp te verzinnen. Bij Sayila heb je bijvoorbeeld ook veel zelfmaakpakketjes, is dat dan nog wel een uitdaging voor mij?
Je hebt ook mini projecten daar (http://www.sayila.nl/sieraden-maken/projecten), dat is geen kant en klaar pakketje maar er staat wel bij welke van hun artikelen er gebruikt zijn om zoiets te maken. Dan kan je daar misschien wel inspiratie opdoen, maar dan zit je niet met een voorgekauwd iets in huis, want ik kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vindt.

Ik heb er wel eens besteld, levertijd is snel, ze hebben vaak hoge kortingen en kwaliteit is over het algemeen prima. :)
pi_130589871
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef Vluuks het volgende:

[..]

Je hebt ook mini projecten daar (http://www.sayila.nl/sieraden-maken/projecten), dat is geen kant en klaar pakketje maar er staat wel bij welke van hun artikelen er gebruikt zijn om zoiets te maken. Dan kan je daar misschien wel inspiratie opdoen, maar dan zit je niet met een voorgekauwd iets in huis, want ik kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vindt.

Ik heb er wel eens besteld, levertijd is snel, ze hebben vaak hoge kortingen en kwaliteit is over het algemeen prima. :)
Super bedankt voor al jullie reacties!

@Vluuks: Wat een uitkomst! Ik had deze zelf nog niet gevonden op hun website. Mijn voorkeur ging voor het starten van dit topic al een beetje uit naar Sayila en heb daar nu ook besteld. Ik hoop deze week nog een foto te plaatsen van mijn zelfgemaakte armband en bijpassende kralen ketting.

Veel liefs Karin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')