abonnement Unibet Coolblue
pi_130525552
Dortmund gaat kampioen worden, let maar op.
pi_130525626
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:21 schreef Toto69 het volgende:
FT Freiburg - Bayern München 1-1
Terechte uitslag, en tegen Frankfurt kwam Bayern ook al goed weg. Dit is niet eens een verrassing te noemen.
pi_130525632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dortmund gaat kampioen worden, let maar op.
Dortmund is ook nog niet wat het vorig seizoen was maar daarbij komt 't wel goed, bij Bayern twijfel ik eigenlijk al sinds de eerste wedstrijd.
pi_130525646
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:24 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Terechte uitslag, en tegen Frankfurt kwam Bayern ook al goed weg. Dit is niet eens een verrassing te noemen.
Inderdaad terecht, ik heb een Freiburg vol passie en strijd gezien, veel lof voor hen met name.
pi_130525683
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Inderdaad terecht, ik heb een Freiburg vol passie en strijd gezien, veel lof voor hen met name.
Precies hetzelfde als Frankfurt-Bayern, helaas werd Eintracht niet beloond voor de passie, gelukkig Freiburg wel.
pi_130525735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:25 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Precies hetzelfde als Frankfurt-Bayern, helaas werd Eintracht niet beloond voor de passie, gelukkig Freiburg wel.
Zaten ook gewoon vijf basisspelers op de bank bij Bayern. Schweinsteiger viel nog geblesseerd uit trouwens.
pi_130525777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:20 schreef Bastiefcg het volgende:

[..]

^O^

Wat zenden ze nog meer live uit bij E2?
bundesliga 1e en 2e
Pools voetbal
japans voetbal
US open
Wielrennen
Snooker
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_130525796
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zaten ook gewoon vijf basisspelers op de bank bij Bayern. Schweinsteiger viel nog geblesseerd uit trouwens.
Wat zou Pep belangrijker vinden? UEFA Super Cup of misschien een belangrijke zege in de Bundesliga die beslissend zijn in de strijd om het kampioensschap?
pi_130525808
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Bayern stond met name tegen Frankfurt veel hoger, veel ruimte achter de verdediging waardoor ze veel kansen weggeven aan de tegenstander (zowel tegen Gladbach, Frankfurt en Freiburg). Dit is een hele grote verandering die Bayern kwetsbaarder heeft gemaakt.
Ik merk dat het bij Madrid ook slechter aan toe gaat maar het was pas de 2e wedstrijd he.. Juist het agressief voorruitspelend voetbal van Bayern was vorig jaar heel sterk tegen Barca.. Vooral Schweinsteiger en Martinez die Xavi/Iniesta aanpakte was mooi om te zien! Beste pivot in de wereld als Pep ooit nog 4231 gaat gebruiken Khedira/Alonso is niet meer wat het was

Dortmund heeft inderdaad veel kans om dit jaar kampioen te worden.. Vooral omdat het elftal nog merendeels intact is en alleen Götze is weggegaan.. Mkhitaryan is echt een top speler ook Aubameyang die echt in het systeem past van Klopp op rechts
pi_130525859
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:27 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Wat zou Pep belangrijker vinden? UEFA Super Cup of misschien een belangrijke zege in de Bundesliga die beslissend zijn in de strijd om het kampioensschap?
Blijkbaar de super cup. Ribery, Robben, Lahm, Mandzukic en Alaba begonnen op de bank dus lijkt me duidelijk.
pi_130525911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Ik merk dat het bij Madrid ook slechter aan toe gaat maar het was pas de 2e wedstrijd he.. Juist het agressief voorruitspelend voetbal van Bayern was vorig jaar heel sterk tegen Barca.. Vooral Schweinsteiger en Martinez die Xavi/Iniesta aanpakte was mooi om te zien!

Klopt, Bayern speelde in de wedstrijden tegen Barca agressief vooruit....maar vanuit een gesloten concept. In eerste instantie verdedigen waarna Barcelona werd overlopen door de middenvelders van Bayern met loopvermogen.

quote:
Dortmund heeft inderdaad veel kans om dit jaar kampioen te worden.. Vooral omdat het elftal nog merendeels intact is en alleen Götze is weggegaan.. Mkhitaryan is echt een top speler ook Aubameyang die echt in het systeem past van Klopp op rechts
Elftal klopt, net als vorig seizoen, alleen was toen Bayern 2 klassen beter. Dortmund gaat weer hoger ogen gooien.
pi_130525982
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:28 schreef Rozzje het volgende:

[..]
..
Mooi elftal heeft Real nu trouwens, ben benieuwd wat ze gaan doen dit seizoen.
pi_130526309
Tabelle:

1. Bayern 4 3 1 0 7:2 10

2. Dortmund 3 3 0 0 7:1 9

3. Leverkusen 3 3 0 0 8:3 9

4. Mainz 3 3 0 0 7:3 9

5. Hertha BSC 3 2 1 0 9:3 7

6. Bremen 3 2 0 1 2:1 6

7. Hannover 3 2 0 1 4:4 6

8. Hoffenheim 3 1 2 0 10:6 5

9. Wolfsburg 3 1 0 2 4:4 3

10. Mönchengladbach 3 1 0 2 6:7 3

11. Frankfurt 3 1 0 2 3:7 3

12. Augsburg 3 1 0 2 2:6 3

13. Nürnberg 3 0 2 1 4:6 2

14. Freiburg 4 0 2 2 6:9 2

15. Schalke 3 0 1 2 4:9 1

16. Hamburg 3 0 1 2 4:9 1

17. Stuttgart 3 0 0 3 3:6 0

18. Braunschweig 3 0 0 3 1:5 0
pi_130526333
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Mooi elftal heeft Real nu trouwens, ben benieuwd wat ze gaan doen dit seizoen.
Vind het toch wel jammer dat Özil niet onder Ancelotti meer respect krijgt.. Is al 2x gewisseld al vroeg in de wedstrijd terwijl hij toch wel onder Löw makkelijk 90 min kan spelen..Er gaan zelfs geruchten rond dat hij weg gaat maar hij speelt al 3 jaar geweldig voor Real.. Het duo van Cristiano en Mesut is toch wel iets speciaals.. Met Bale die waarschijnlijk binnenkort een speler van Real is hebben ze echt een sterk elftal..Voor mij blijft Real/Bayern echt de absolute wereld top..

Jammer genoeg gaat Lewandowski na dit seizoen naar Bayern en Gündoan hoogstwaarschijnlijk naar Madrid (Klopp wou dit seizoen geen exodus van BvB dus mochten spelers als Lewandowski en Gündoan niet vertrekken maar Perez heeft een deal gesloten met Klopp dat Gündoğan na dit jaar naar Real gaat)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rozzje op 27-08-2013 20:43:57 ]
pi_130526453
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:38 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Vind het toch wel jammer dat Özil niet onder Ancelotti meer respect krijgt.. Is al 2x gewisseld al vroeg in de wedstrijd terwijl hij toch wel onder Löw makkelijk 90 min kan spelen..Er gaan zelfs geruchten rond dat hij weg gaat maar hij speelt al 3 jaar geweldig voor Real.. Het duo van Cristiano en Mesut is toch wel iets speciaals.. Met Bale die waarschijnlijk binnenkort een speler van Real is hebben ze echt een sterk elftal..Voor mij blijft Real/Bayern echt de absolute wereld top..

Jammer genoeg gaat Lewandowski na dit seizoen naar Bayern en Gündoan hoogstwaarschijnlijk naar Madrid (Klopp wou dit seizoen geen exodus van BvB dus mochten spelers als Lewandowski en Gundogan niet vertrekken maar Perez heeft een deal gesloten met Klopp dat Gündoğan na dit jaar naar Real gaat)
Jammer dat Gündogan naar Madrid gaat, valt het elftal toch enigszins uit elkaar, Lewandowski vind ik nog wel vervangbaar (hoe belangrijk hij ook is geweest).

En Ronaldo en Özil blijft een geweldig duo, Di Maria er nog bij en je hebt een heerlijke aanval. Bayern en Real zijn op dit moment die sterkste clubs, vooral het meest compleet.
pi_130526871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:40 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Jammer dat Gündogan naar Madrid gaat, valt het elftal toch enigszins uit elkaar, Lewandowski vind ik nog wel vervangbaar (hoe belangrijk hij ook is geweest).

En Ronaldo en Özil blijft een geweldig duo, Di Maria er nog bij en je hebt een heerlijke aanval. Bayern en Real zijn op dit moment die sterkste clubs, vooral het meest compleet.
Idd je zag ook hoe belangrijk Gündoğan was voor Dortmund tegen Malaga.. Het duo op het middenveld voor Duitsland moet ook Schweinsteiger - Gündoğan worden.. Khedira lijkt soms wel op een #9 hoe vaak hij wel niet naar voren gaat :')

Ben benieuwd hoe dit seizoen gaat aflopen met al die transfers.. CL gaat heel spannend worden dat weet ik nu al
pi_130527157
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:48 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Idd je zag ook hoe belangrijk Gündoğan was voor Dortmund tegen Malaga.. Het duo op het middenveld voor Duitsland moet ook Schweinsteiger - Gündoğan worden.. Khedira lijkt soms wel op een #9 hoe vaak hij wel niet naar voren gaat :')

Ben benieuwd hoe dit seizoen gaat aflopen met al die transfers.. CL gaat heel spannend worden dat weet ik nu al
Eens. Khedira...Real is misschien ook wel te hoog gegrepen voor die jongen.

Wat vind je dan als Bale naar Real komt? Ik zie echt 100 keer liever Di Maria, dan bijvoorbeeld Bale die misschien komt. Di Maria is een veel mooiere voetballer.
pi_130527518
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Eens. Khedira...Real is misschien ook wel te hoog gegrepen voor die jongen.

Wat vind je dan als Bale naar Real komt? Ik zie echt 100 keer liever Di Maria, dan bijvoorbeeld Bale die misschien komt. Di Maria is een veel mooiere voetballer.
Gestoord voor woorden.. 100M voor een speler die pas 1 seizoen goed speelt.. En dan ook nog een vrije rol heeft/had onder AVB.. Bale zijn transferwaarde is ongv 50M en ik zou maximaal 70M betalen voor Bale.. Echt geen 100M Cristiano kwam naar Real toen hij al de CL won en landskampioen werd met Manchester.. Echt gekkenwerk van Perez maar hij haalt wie hij wilt.. Zo'n beetje de don van Madrid.. Di Maria speelt prima op rechts en is verdedigend ook sterk.. Je kan zelfs Isco op rechts zetten en dan Mesut op 10 waar hij al 3 jaar speelt voor Madrid..

Benzema
Ronaldo - Mesut - Isco
Modric - Casemiro
Marcelo - Ramos - Pepe - Carvajal
Lopez

Zo zie ik Real liever spelen.. Met Khedira/Ilarra die wisselen met Casemiro en Di Maria met Isco.. Maar Ancelotti wilt ook dat Cristiano meer als een spits gaat spelen inplaats van echt links.. Je verspilt echt veel van zijn voetballende kwaliteiten als je hem zo gaat gebruiken maar goed.. Ik ben maar een voetbal fan
pi_130533071
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:00 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Gestoord voor woorden.. 100M voor een speler die pas 1 seizoen goed speelt.. En dan ook nog een vrije rol heeft/had onder AVB.. Bale zijn transferwaarde is ongv 50M en ik zou maximaal 70M betalen voor Bale.. Echt geen 100M Cristiano kwam naar Real toen hij al de CL won en landskampioen werd met Manchester.. Echt gekkenwerk van Perez maar hij haalt wie hij wilt.. Zo'n beetje de don van Madrid.. Di Maria speelt prima op rechts en is verdedigend ook sterk.. Je kan zelfs Isco op rechts zetten en dan Mesut op 10 waar hij al 3 jaar speelt voor Madrid..

Benzema
Ronaldo - Mesut - Isco
Modric - Casemiro
Marcelo - Ramos - Pepe - Carvajal
Lopez

Zo zie ik Real liever spelen.. Met Khedira/Ilarra die wisselen met Casemiro en Di Maria met Isco.. Maar Ancelotti wilt ook dat Cristiano meer als een spits gaat spelen inplaats van echt links.. Je verspilt echt veel van zijn voetballende kwaliteiten als je hem zo gaat gebruiken maar goed.. Ik ben maar een voetbal fan
Isco ook lekker spelertje, goede opstelling maar ik zou graag wanneer ik als voetballiefhebber naar Real kijk de beste voetballers willen zien, ook Di Maria. O+ O+ O+
pi_130533129
ontopic: 4 Duitse clubs in de CL, Bayern, Bvb, Leverkusen en S04

Bundesliga _O_
pi_130599618
Programma Duitse ploegen EL:

VfB Stuttgart-NK Rijeka
Eintracht Frankfurt-FK Qarabag

-Stuttgart verloor vorige week met 2:1 met Labbadia, met Schneider moet het wel om te zetten zijn..
Frankfurt met 0:2 gewonnen vorige week, ik verwacht dat we de groepsfase gaan halen.

-Ik wil dan deze loting:

Girondins Bordeaux
AZ
Eintracht Frankfurt
Rapid Wien

Mocht dit uitkomen ga ik alle wedstrijden (zowel uit als thuis) proberen te bezoeken.
pi_130600562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Programma Duitse ploegen EL:

VfB Stuttgart-NK Rijeka
Eintracht Frankfurt-FK Qarabag

-Stuttgart verloor vorige week met 2:1 met Labbadia, met Schneider moet het wel om te zetten zijn..
Frankfurt met 0:2 gewonnen vorige week, ik verwacht dat we de groepsfase gaan halen.

-Ik wil dan deze loting:

Girondins Bordeaux
AZ
Eintracht Frankfurt
Rapid Wien

Mocht dit uitkomen ga ik alle wedstrijden (zowel uit als thuis) proberen te bezoeken.
Lakic zat toch ook bij jullie?
pi_130601571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lakic zat toch ook bij jullie?
Zit er nog steeds ;)

Maar speelt niet meer zoveel nu Vaclav Kadlec van Sparta Praag is gehaald. Frankfurt is denk ik te hoog gegrepen voor Lakic. Wel een goede spits desondanks.
pi_130601633
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Zit er nog steeds ;)

Maar speelt niet meer zoveel nu Vaclav Kadlec van Sparta Praag is gehaald. Frankfurt is denk ik te hoog gegrepen voor Lakic. Wel een goede spits desondanks.
Was bij Heracles echt een publiekslieveling. Ook bij de dames erg in trek haha. Hoe hebben jullie Kadlec gehaald dan? Las dat er veel grotere clubs achter hem aanzaten.
pi_130602030
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Was bij Heracles echt een publiekslieveling. Ook bij de dames erg in trek haha. Hoe hebben jullie Kadlec gehaald dan? Las dat er veel grotere clubs achter hem aanzaten.
Heeft het aardig gedaan bij Heracles als je de statistieken zo bekijkt.

Hoe we Kadlec gehaald hebben? Is gewoon een verstandige jongen denk ik die via Frankfurt een stap hogerop wil maken. En hij krijgt geen slecht salaris.

Duurde trouwens wel maanden voordat hij definitief binnen was, lang getouwtrek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')