abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 08:22:33 #76
521 ruby
Hell yeah!
pi_381243
quote:
Op 05 oktober 2000 23:01 schreef LionHeart het volgende:
Ik vind Leo niet zo sympathiek overkomen deze uitzending.
Nee absoluut niet nee! Wat een arrogante kwijl is die vent zeg, bah. Naja, in het BB-huis vond ik het ook maar een freak. Maar ja, zulke assholes zijn wel leuk voor de kijkcijfers.

Bye bye, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 08:58:42 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381280
quote:
Op 06 oktober 2000 00:46 schreef Moor het volgende:
Maar de prijs voor de meest onsympathieke, lullige en niet eens geméénde motivatie gaat toch wel naar dat oppervlakkigheids-monster Ferdi:
"Annette geef ik 1 punt, omdat ze de meeste moeite heeft met nomineren...blablabla... en aparte potjes koken dat hoeft niet zo voor MIJN team...."
Af te lezen aan de reactie van Beau hierop denk ik dat Ferdi dit 'Team-verhaal' heeft toegelicht bij de eerste nominaties, maar dat VOO dat er dus uitgelaten heeft.
Ik kan me zo voorstellen dat Ferdi voor zichzelf bedacht heeft met welke mensen/wat voor soort mensen hij over wil blijven en dat hij dat voor zichzelf een team noemt in plaats van groep.
Als ik het zo bekijk klinkt het nog een soort logisch en vergeef ik hem de term team wel.
***
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:18:33 #78
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_381309
quote:
Op 05 oktober 2000 22:03 schreef Edis het volgende:
Is Gordon onbekend dan???
of anders: is Gordon een man dan???

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_381314
Oke Miranda is genomineerd, zij krijgt de meeste stemmen tegen. Maar hoe zit het nu als zij de woensdag voor de verwijdering vrijwillig afnokt. Moet degene die dan nummer 2 staat ook nokken. Das Lache dat zou ik gedaan hebben.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_381337
Ik vond Esther Mohammed Ali enorm goed op zn plaats wijzen: Heb ik jou wat gevraagd?
Hij hield daarna ook direct zijn mond!
En wat zat die Leo weer irritant te doen zeg!

Maar heb me weer rot gelachen dus!
En daar gaat het om!

pi_381386
Misschien ben ik de enige, maar ik vind Beau echt in een glansrol zitten. Hij las Leo zo fijn de les. Heerlijk dat die man eindelijk 'es niet helemaal wegkomt met z'n zogenaamd zelfverzekerde 'ik heb alles onder controle'-houding.
Beau: "Ik zag je in die DBK en daar zat echt een gebroken man hoor!"
Leo: "Nee hoor, ik ben niet een keer gebroken."
Yeah right! En die keer dat Hummie inhet holst van de nacht moets komen om hem toe te spreken en te troosten dan?
Rolf die zou er een beetje ongeinteresseerd bij heben staan koekeloeren en dan was het als een nachtkaars uit gegaan. Nee, Hulde voor Beau!
  Moderator vrijdag 6 oktober 2000 @ 11:47:39 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_381433
quote:
Op 06 oktober 2000 11:11 schreef penelope_pitstop het volgende:
Misschien ben ik de enige, maar ik vind Beau echt in een glansrol zitten. Hij las Leo zo fijn de les. Heerlijk dat die man eindelijk 'es niet helemaal wegkomt met z'n zogenaamd zelfverzekerde 'ik heb alles onder controle'-houding.
Beau: "Ik zag je in die DBK en daar zat echt een gebroken man hoor!"
Leo: "Nee hoor, ik ben niet een keer gebroken."
Yeah right! En die keer dat Hummie inhet holst van de nacht moets komen om hem toe te spreken en te troosten dan?
Rolf die zou er een beetje ongeinteresseerd bij heben staan koekeloeren en dan was het als een nachtkaars uit gegaan. Nee, Hulde voor Beau!
Ik begin ze ook steeds beter te vinden, Beau en Esther. Gewoon lekker straight, zeggen waar het op staat.

En, in tegenstelling tot Rolf en Daphne: ze weten waar ze het over hebben, ze zijn duidelijk op de hoogte van wat zich in het huis afspeelt en spelen daar in hun vraagstelling lekker adrem op in. En dat is toch wel het minste wat je eigenlijk van een presentator mag verwachten

Maar erudiete Rolf voelde zich daar te groot voor vorig jaar. En vooral te intelligent.
Ondertussen kon hij nog geen drie regels onthouden, en liep elk intervieuw uit op een tenenkrommende afgang voor die poser, die nepper.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_381441
quote:
Op 05 oktober 2000 23:44 schreef Moor het volgende:
So much for : "Er worden geen zingende vijftigers uit het snabbelcircuit over de schutting geworpen, "

een hortend en stotend op gang komende Gordon is zo mogelijk nog erger....


Sorry Moor, maareh... didn't I say not to trust?
pi_381450
quote:
Op 06 oktober 2000 00:07 schreef Jane het volgende:
Bah, wat een naar mannetje is die Leo. Brrrrrrr!
Ik vond zowaar M. Ali de sympathiekste van de vier ex-bewoners. Gevolgd door Rex, die volgens mij gewoon totaal de weg kwijt raakte in dat huis. Vond hem zelfs wel grappig toen hij opmerkte dat zelfs Milosocvic op dit moment waarschijnlijk niet 90% van de stemmen tegen zich had.
Ik zou het niet eenser met je kunnen zijn . Jolanda zat net te doen alsof ze haar neus ophaalde voor het programma door maar vooral te zeggen dat ze niet keek (Je hebt er zelf ingezeten, muts!). Ali (dood en doodzonde dat ie eruit is gestemd) kwam bijzonder sympathiek over (wie was dat dan, de eerste week in dat huis? Lijkt niet op Ali nu). En Rex was inderdaad veel leuker nu. Zeker na Leo , pfoe, het is eruit oh nee : Ik krijg echt de rillingen van die man!

"Is dat alles"???

Hoe fokking belangrijk denk jij wel niet dat je bent man?

Dus ja, Ali en Rex met afstand de leukste. Hebben de bewoners ff mazzel dat de minst leuke bewoners uit zichzelf opstappen...

pi_381455
quote:
Op 06 oktober 2000 11:11 schreef penelope_pitstop het volgende:
Misschien ben ik de enige, maar ik vind Beau echt in een glansrol zitten. Hij las Leo zo fijn de les. Heerlijk dat die man eindelijk 'es niet helemaal wegkomt met z'n zogenaamd zelfverzekerde 'ik heb alles onder controle'-houding.
Beau: "Ik zag je in die DBK en daar zat echt een gebroken man hoor!"
Leo: "Nee hoor, ik ben niet een keer gebroken."
Yeah right! En die keer dat Hummie inhet holst van de nacht moets komen om hem toe te spreken en te troosten dan?
Rolf die zou er een beetje ongeinteresseerd bij heben staan koekeloeren en dan was het als een nachtkaars uit gegaan. Nee, Hulde voor Beau!
Nee hoor, je bent niet de enige.
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 12:10:25 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381457
quote:
Op 06 oktober 2000 11:47 schreef Gert het volgende:
Ik begin ze ook steeds beter te vinden, Beau en Esther. Gewoon lekker straight, zeggen waar het op staat.

En, in tegenstelling tot Rolf en Daphne: ze weten waar ze het over hebben, ze zijn duidelijk op de hoogte van wat zich in het huis afspeelt en spelen daar in hun vraagstelling lekker adrem op in. En dat is toch wel het minste wat je eigenlijk van een presentator mag verwachten

Maar erudiete Rolf voelde zich daar te groot voor vorig jaar. En vooral te intelligent.
Ondertussen kon hij nog geen drie regels onthouden, en liep elk intervieuw uit op een tenenkrommende afgang voor die poser, die nepper.


Ze behandelen de bewoners gewoon naar wat ze zijn: mensen die mee doen aan een spelletje! Geen BN-ers, dat maken wij ervan.
Iemand die met Lingo meedoet, gaat toch ook niet ineens een plaatje maken?

Go Beau, Go Esther!

***
pi_381565
quote:
Op 06 oktober 2000 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Ferdi voor zichzelf bedacht heeft met welke mensen/wat voor soort mensen hij over wil blijven en dat hij dat voor zichzelf een team noemt in plaats van groep.
Als ik het zo bekijk klinkt het nog een soort logisch en vergeef ik hem de term team wel.
Klopt. Met de term 'team' is op zich niets mis wat mij betreft, maar de uitspraak MIJN team i.p.v. ONS team is toch wel veelzeggend. Jezelf voorop stellen; alsof je leider zou zijn, i.p.v. jezelf als onderdeel zien van een gelijkwaardig team, waarin ieder zijn eigen rol heeft. Ferdie is volgens mij nog door niemand als leider naar voren geschoven en hij gedraagt zich ook niet zo. Hij komt op mij juist onverschillig over. Ook naar de anderen toe.

Hoewel ik Kim in het begin weinig zeggend vond (bakvisje) komt ze nu toch meer los. Probeerde een wat 'dieper' gesprek met Ferdie te voeren en kwam er m.i. achter dat Ferdie niet weet wat ie wil, niet van diepgang houdt en er ongeinteresseerd maar wat op los leeft. Denk dat Ferdie totaal geen kans meer bij haar maakt, voorzover daar sprake van zou zijn.
Als Kim zo doorgaat maakt ze een hele grote kans op de eindoverwinning!

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_381700
quote:
Op 05 oktober 2000 23:01 schreef LionHeart het volgende:
--
Ik vind Leo niet zo sympathiek overkomen deze uitzending.
--
Ik vond hem overkomen als een verwend ettertje
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 11:33:53 #89
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_382663
Ik vond Desiré erg goed ('hij is de enige die me kan kwetsen en doet dat ook') (zie Nederland er echter wel voor aan dit net als Mohammed Ali als dolksteek in de rug te beschouwen). Zou ze zelfs kunnen winnen?
[/quote]

Dat was inderdaad wel mooi. Ben benieuwd naar Robins reactie als ie erachter komt, want die wordt pislink. Ik snap trouwens niet dat niemand 'Dees' nomineert, want het is toch een behoorlijk zeikwijf. Blijkbaar herkent NL hier iets in?

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 11:39:41 #90
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_382664
quote:
Op 06 oktober 2000 00:46 schreef Moor het volgende:
Waar blijft het Anti-Ferdi-genootschap ?
Ja hiero! Honderduizend keer herhalen dat ie toch doet wat ie zelf wil (nog wel erg puber). Kim veroordelen dat ze bij een studentenvereniging wil. Kakkers? Wat weet jij daar nou van, UL.
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_382672
quote:
Op 06 oktober 2000 12:06 schreef weathergirl het volgende:
Jolanda zat net te doen alsof ze haar neus ophaalde voor het programma door maar vooral te zeggen dat ze niet keek (Je hebt er zelf ingezeten, muts!).
Juist ja!! Dat vond ik ook zo irritant. Afgezien van het feit dat ik haar echt klasse vindt, vond ik de onverschilligheid die ze ten toon spreidde tenenkrommend. Waarom heeft ze zich überhaupt met BB ingegeven dan?!?!?!?
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:37:09 #92
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_382936
Ik vond de motivering van Georgie om Miranda te nomineren wel opvallend. Bij sporten zou het zo zijn dat de nieuweling ook eerst op de bank begint. Waarschijnlijk heeft die knakker nooit in zijn leven gesport, anders zou hij wel weten dat de besten in het veld staan en de minsten op de bank, ongeacht anciënniteit.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 19:55:31 #93
5972 MohammedAli
Wil je klappen?
pi_383231
quote:
Op 05 oktober 2000 23:44 schreef Moor het volgende:
een hortend en stotend op gang komende Gordon is zo mogelijk nog erger....
Dat komt omdat Gordon niet puur is! Gordon kan van mij het dak op!
Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')