abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130108561
*O* PIETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130108602
Morgen eindelijk weer de vrijdag met Pietertje

Topshow.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130108646
Liesbeth wordt morgen gesandwicht door Pieters
pi_130108695
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef snellejelle het volgende:
Liesbeth wordt morgen gesandwicht door Pieters
Die tikt liever een ruitje in.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130108792
TT valt wel een beetje uit de toon... Het is stompzinnig, niet stomzinnig.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130109267
quote:
9s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef alors het volgende:
TT valt wel een beetje uit de toon... Het is stompzinnig, niet stomzinnig.
ik weet het (nu).
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:25:01 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130109573
Dat er nog steeds kandidaten zijn die niet snappen dat je je moet laten zakken. :') Mazzel dat ze alsnog won.
pi_130111182
Ik erger me ook elke dag weer aan kandidaten die bij de lijstjes-ronde dingen gaan roepen die helemaal niet kunnen met de alfabetische rangschikking. Bijvoorbeeld vanavond weer met Dominique die 'ananas' roept.
Volgens mij heeft de helft niet eens door dat ze op alfabet staan :')
pi_130111195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
Dat er nog steeds kandidaten zijn die niet snappen dat je je moet laten zakken. :') Mazzel dat ze alsnog won.
Het zal de spanning wel zijn.
pi_130112243
Pieter Derks de laatste en daarna de finaleweek? Als ik eerlijk ben verdient Dominique t trouwens meer om door te gaan dan iemand zoals ronald Snijders, volgens mij is ze veel slimmer dan hij.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_130112403
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pieter Derks de laatste en daarna de finaleweek? Als ik eerlijk ben verdient Dominique t trouwens meer om door te gaan dan iemand zoals ronald Snijders, volgens mij is ze veel slimmer dan hij.
Dan zou ze er goed aan hebben gedaan om niet 20 seconden te blijven nadenken bij een vraag waar ze geen antwoorden meer op weet.
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2013 @ 22:34:34 #63
91830 MaximusTG
pi_130112502
Tja, in een spel waar de eindscores vaak in de 200, 300 punten range liggen, en de laatste vraag voor ieder is goed voor 150! punten dan krijg je niet altijd een eerlijk/goed beeld van de "slimheid" van die persoon. Je kunt net zelf pech hebben met jouw vraag, of juist geluk dat je alles weet, en dat je vervolgens ook nog bv de laatste weet van de andere kandidaat. Levert je toch 200 punten op dan.
Verder wordt er willekeurig gejureerd. Soms is een antwoord pas goed als het letterlijk is wat er staat, soms mag het hetzelfde betekenen.
Zoals nu dus bv "kakkerig accent" goed gerekend werd, terwijl "Gooische R" gezocht werd. Prima hoor, maar waarom werd dan in een van de eerdere afleveringen "Apple" fout gerekend bij associatie bij de iPad, omdat ze "Appeltje" wilden horen (die is een double facepalm waard trouwens). Zo gaat het constant bij deze "quiz".
pi_130113111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ik erger me ook elke dag weer aan kandidaten die bij de lijstjes-ronde dingen gaan roepen die helemaal niet kunnen met de alfabetische rangschikking. Bijvoorbeeld vanavond weer met Dominique die 'ananas' roept.
Volgens mij heeft de helft niet eens door dat ze op alfabet staan :')
Deze week, met de universiteitenlijstjesvraag, stond het niet op alfabetische volgorde! :o Rijksuniversiteit Groningen stond onder Universiteit Utrecht, als ik het me goed herinner. Ik was helemaal van mijn à propos.
Somebody that I used to know
pi_130113331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pieter Derks de laatste en daarna de finaleweek? Als ik eerlijk ben verdient Dominique t trouwens meer om door te gaan dan iemand zoals ronald Snijders, volgens mij is ze veel slimmer dan hij.
Het gaat er niet alleen om hoeveel je weet, het gaat er vooral ook om om tactisch te spelen en op tijd te passen. Dat is ook een vorm van slimheid.
Die Pieter van vandaag kende ik trouwens niet, maar weer zo iemand die denkt dat ie leuk is terwijl ie het niet is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_130113411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Het gaat er niet alleen om hoeveel je weet, het gaat er vooral ook om om tactisch te spelen en op tijd te passen. Dat is ook een vorm van slimheid.
Die Pieter van vandaag kende ik trouwens niet, maar weer zo iemand die denkt dat ie leuk is terwijl ie het niet is.
Maar de quiz zit niet zo briljant in elkaar als Met het mes op tafel, waarbij je met 0,0 kennis toch kan winnen. Hier word je namelijk gewoon weggespeeld door je tegenspeler.
Somebody that I used to know
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:42:42 #67
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130115651
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Deze week, met de universiteitenlijstjesvraag, stond het niet op alfabetische volgorde! :o Rijksuniversiteit Groningen stond onder Universiteit Utrecht, als ik het me goed herinner. Ik was helemaal van mijn à propos.
Het is inderdaad niet altijd op alfabet. Wel vaak.
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:26:11 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130121904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pieter Derks de laatste en daarna de finaleweek? Als ik eerlijk ben verdient Dominique t trouwens meer om door te gaan dan iemand zoals ronald Snijders, volgens mij is ze veel slimmer dan hij.
Nee in de week van 26 augustus is de finale week.
pi_130122560
Pieter Jouke *O*
Ik vind het altijd heerlijk om te zien hoe zijn (absurde) humor mensen in verwarring brengt. Een gouden koppel samen met Ronald Snijders.

In the coolest little capital of the world
pi_130125545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
Ik erger me ook elke dag weer aan kandidaten die bij de lijstjes-ronde dingen gaan roepen die helemaal niet kunnen met de alfabetische rangschikking. Bijvoorbeeld vanavond weer met Dominique die 'ananas' roept.
Volgens mij heeft de helft niet eens door dat ze op alfabet staan :')
Volgens mij staan de lijstjes anders. Dit kun je goed zien in het finale-spel. Voor de kandidaten staan de antwoorden allemaal onder elkaar. Waar het voor de kijker anders staat.

Sowieso blij dat Dominique weg is. Die warme aardappel in de mond doet ze maar ergens anders.

Pieter :Y)

Sowieso is Maarten van Rossem autistisch. Totaal niet menselijk en kan zich niet inleven waar andere mensen aan hechten/waarderen.

En nee, ik ben geen Van Rossem hater in tegendeel zelfs. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Zipportal op 16-08-2013 11:55:53 ]
pi_130125842
quote:
Sowieso is Maarten van Rossem autistisch. Totaal niet menselijk en kan zich niet inleven wat andere mensen waarderen aan hechten.
Ik kan van Rossem ook altijd goed waarderen, ben naar verschillende van zijn lezingen geweest, maar in dit programma komt hij wel heel erg snobistisch over altijd. Een beetje over de top eigenlijk. Hij vindt het hartstikke leuk om in het programma te zitten (anders zat hij er niet), maar die chagrijnige act is langzamerhand wel een beetje grijs gedraaid.
In the coolest little capital of the world
pi_130126981
"Dominique wat jammer, maar ja, we krijgen er Liesbeth voor terug. Dus we gaan er niet op achteruit!"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_130127290
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef marcodej het volgende:
"Dominique wat jammer, maar ja, we krijgen er Liesbeth voor terug. Dus we gaan er niet op achteruit!"
Haha love Philip <3
pi_130143161
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:58 schreef alors het volgende:
*O* PIETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130143182
Mijn lieve heer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')