abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 13:01:40 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132652246
Met sport 1 go kan je 'gewoon' die zes kanalen zien op computer/tablet etc
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132686859
Tim Visser is daar iig niet van de partij: kuitbeenbreuk :(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:12:09 #103
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132686875
De voor Schotland uitkomende rugbyer Tim Visser heeft een kuitbeen gebroken.
Dat blijkt uit een MRI-scan,die in het ziekenhuis van Edinburgh werd gemaakt.
Visser staat minimaal acht weken aan de kant.

Visser liep de blessure vrijdag al op in het duel van zijn club Edinburgh met Benetton Treviso.Vanwege de zwelling in zijn been kon de ernst van de blessure nu pas worden vastgesteld.Visser wordt woensdag geopereerd.

Bron: http://nos.nl/teletekst/#642_01
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_132687614
Balen voor hem...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132709551
Hee guys! Even een kort vraagje voor degenen die zelf ook rugbyen:

Een vriend vroeg laatst of ik morgen met hem naar zijn rugbytraining wou komen. Ik was op dat moment redelijk dronken aan het worden en heb dus zonder na te denken ja gezegd. Op zich heb ik er niet veel spijt van (het lijkt me op zich leuk) maar ik heb het nog nooit gedaan, gezien of whatever. Ik weet dat het ongeveer als American Football gaat met de scrums en het niet naar voren mogen gooien etc, maar meer ook niet.

Is het nu wel handig om meteen mee te doen met een training? Ik heb het idee dat ik daar echt voor jan lul ga rondlopen op deze manier.
pi_132711563
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:46 schreef CrosbyStills het volgende:
Hee guys! Even een kort vraagje voor degenen die zelf ook rugbyen:

Een vriend vroeg laatst of ik morgen met hem naar zijn rugbytraining wou komen. Ik was op dat moment redelijk dronken aan het worden en heb dus zonder na te denken ja gezegd. Op zich heb ik er niet veel spijt van (het lijkt me op zich leuk) maar ik heb het nog nooit gedaan, gezien of whatever. Ik weet dat het ongeveer als American Football gaat met de scrums en het niet naar voren mogen gooien etc, maar meer ook niet.

Is het nu wel handig om meteen mee te doen met een training? Ik heb het idee dat ik daar echt voor jan lul ga rondlopen op deze manier.
Als je het nog nooit gedaan hebt moet je er ook zeker niet aan beginnen. Ik bedoel, de rest van die lui konden het direct al enorm goed toen ze ooit begonnen.

Nee maar serieus, gewoon meedoen. Ja, je zal er niks van snappen en je loopt in de weg maar niemand is te beroerd om het je te leren, sterker nog dat vinden de meesten wel leuk. Je leert het het snelst door het te doen.... Van een beetje aan de kant staan kijken leer je geen fuck. Waar ga je?

Wat uitleg: http://m.youtube.com/watch?v=g2Q8O4qKc7A

[ Bericht 4% gewijzigd door Nielsch op 29-10-2013 23:38:52 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132723325
Ik heb geen idee waar het is :p maar gelukkig is je reactie positief :)
pi_132723752
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef CrosbyStills het volgende:
Ik heb geen idee waar het is :p maar gelukkig is je reactie positief :)
Nou succes dan vanavond! Remember; we zijn allemaal een keer ergens begonnen. Veel mensen beginnen met rugby als ze al volwassen zijn, dus niemand zal onbegrip hebben voor jouw situatie. Over het algemeen worden nieuwe rugbyspelers heel hartelijk ontvangen, ook als ze totaal nieuw zijn. En als je eenmaal lid bent, behoor je tot een geweldige familie en waar je ook gaat in deze wereld, van Nieuw Zeeland tot Madagascar en van Canada tot Wales, je bent altijd welkom bij de plaatselijke rugbyclub.

Zolang je een beetje tegen een stootje kan komt het wel goed. Wij krijgen regelmatig nieuwe jongens op het veld (liefst wel in introductietrainingen maar daarbuiten ook wel) en sommige blijven hun hele leven hangen, anderen kunnen het niet aan en zijn na 1 keer weer vertrokken. Nouja ook prima, ze hebben het in ieder geval geprobeerd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132723882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef CrosbyStills het volgende:
Ik heb geen idee waar het is :p maar gelukkig is je reactie positief :)
In welke plaats woont die vriend dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132728815
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nou succes dan vanavond! Remember; we zijn allemaal een keer ergens begonnen. Veel mensen beginnen met rugby als ze al volwassen zijn, dus niemand zal onbegrip hebben voor jouw situatie. Over het algemeen worden nieuwe rugbyspelers heel hartelijk ontvangen, ook als ze totaal nieuw zijn. En als je eenmaal lid bent, behoor je tot een geweldige familie en waar je ook gaat in deze wereld, van Nieuw Zeeland tot Madagascar en van Canada tot Wales, je bent altijd welkom bij de plaatselijke rugbyclub.

Zolang je een beetje tegen een stootje kan komt het wel goed. Wij krijgen regelmatig nieuwe jongens op het veld (liefst wel in introductietrainingen maar daarbuiten ook wel) en sommige blijven hun hele leven hangen, anderen kunnen het niet aan en zijn na 1 keer weer vertrokken. Nouja ook prima, ze hebben het in ieder geval geprobeerd.
Goed om te horen :) Plaats hou ik liever voor mezelf :Y

Maar wel bedankt! Heb er heel veel zin in!
pi_132748255
Yoo! Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad. Leuke mensen! :D

Qua training ging het op zich heel goed voor de eerste keer. Natuurlijk ben je in het begin bang om te tackelen/getackeld worden, maar ze zeiden dat ik al best veel durfde. Waar ze echter al heel erg onder de indruk van waren was hoe goed ik medespelers kon vinden om de bal af te geven, ze zeiden dat ik talent had! :D

Vrijdag weer een traininkje meepakken en misschien uiteindelijk lid worden!
pi_132784698
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 00:46 schreef CrosbyStills het volgende:
Yoo! Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad. Leuke mensen! :D

Qua training ging het op zich heel goed voor de eerste keer. Natuurlijk ben je in het begin bang om te tackelen/getackeld worden, maar ze zeiden dat ik al best veel durfde. Waar ze echter al heel erg onder de indruk van waren was hoe goed ik medespelers kon vinden om de bal af te geven, ze zeiden dat ik talent had! :D

Vrijdag weer een traininkje meepakken en misschien uiteindelijk lid worden!
Mooi!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132786685
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132884687
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef CrosbyStills het volgende:
Ik heb geen idee waar het is :p maar gelukkig is je reactie positief :)
Weet je al waar het is?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 november 2013 @ 20:38:27 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133088518
Alvast wat uitslagen
Georgia 19–15 Canada
Italy 20–50 Australia
England 31–12 Argentina
Scotland 42–17 Japan
Portugal 13–36 Fiji
Romania 19–18 Tonga
Wales 15–24 South Africa
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133088991
Mooie wedstrijd Wales - Zuid-Afrika.
FF een vraagje:
Wat is een 'uncontested scrum' . Na waarschuwingen van de ref werd van beide teams een speler naar de sinbin gestuurd. Daarna was er dus voor 10 minuten een 'uncontested scrum'.
geen goud zonder schuim
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:15:36 #117
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_133090190
Wales kon na de "sin binning" van de twee spelers geen geschikte speler leveren voor de front row. Hierdoor waren de scrums tijdens de sin bin van deze spelers uncontested.
Het is simpelweg onverantwoord om spelers in de front row te plaatsen die hier niet voor getraind zijn.
Vandaar uncontested scrums.
pi_133094388
Ok tnx.
geen goud zonder schuim
pi_133095298
Pumas heeft zo te zien een behoorlijk probleem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 16 november 2013 @ 15:35:01 #120
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_133318792
Hakka


Nu England - Nieuw Zeeland
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 15:41:21 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133318912
Wales - ARG op de Beeb.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133321362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:35 schreef chufi het volgende:
Haka
[ afbeelding ]

Nu England - Nieuw Zeeland
Wat een heerlijke pot. Niet het perfecte rugby, af en toe slordig aan beide kanten, maar alles was aanwezig.

EN All Blacks winnen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133344589
Wat heeft Schotland lelijke tenues :{
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 november 2013 @ 16:32:36 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133345532
Try Zuid-Afrika :)

En nog een try. Gaat hard.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133345851
Zuid-Afrika maakt Schotland helemaal in _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')