abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:28:23 #151
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130305777
Gaan we nog eens een luistersessie doen? Vanavond?
pi_130307788
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nah, geen vergelijking, moest er gewoon aan denken :P
Dat komt voor mij op hetzelfde neer. Ik zeg gewoon dat ik jong ben en veel muziek ken en meteen worden die aanstellerige haters-om-te-haten erbij gehaald.
We zijn écht niet allemaal zo hoor.

Wat kan het mij schelen dat jonge knapen met een homo-stem waar de arrogantie vanaf druipt meisjesharten veroveren. (Is dat op die leeftijd ook niet normaal? En de Beatles veroverden toen toch ook al meisjesharten... maar daar hoor je ze natuurlijk nooit over.)
Wat kan het mij schelen dat er tegenwoordig minder muziek naar mijn smaak wordt gemaakt; speel ik toch gewoon de muziek waar ik zelf van hou. Ik luister ook nauwelijks nog naar de radio.

Ok, ik heb een periode gehad waar ik mij die dingen meer aantrok, maar dat was in de puberteit en dat is al een paar jaar voorbij.

Nee, ik luister niet bepaald veel "moderne" muziek (al kun je over die term discussiëren; ik vind bv. postpunk en alternatieve rock redelijk "modern") maar maakt dat dat je aan die sukkels moet denken?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:15:06 #153
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130308594
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:46 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat komt voor mij op hetzelfde neer. Ik zeg gewoon dat ik jong ben en veel muziek ken en meteen worden die aanstellerige haters-om-te-haten erbij gehaald.
We zijn écht niet allemaal zo hoor.

Wat kan het mij schelen dat jonge knapen met een homo-stem waar de arrogantie vanaf druipt meisjesharten veroveren. (Is dat op die leeftijd ook niet normaal? En de Beatles veroverden toen toch ook al meisjesharten... maar daar hoor je ze natuurlijk nooit over.)
Wat kan het mij schelen dat er tegenwoordig minder muziek naar mijn smaak wordt gemaakt; speel ik toch gewoon de muziek waar ik zelf van hou. Ik luister ook nauwelijks nog naar de radio.

Ok, ik heb een periode gehad waar ik mij die dingen meer aantrok, maar dat was in de puberteit en dat is al een paar jaar voorbij.

Nee, ik luister niet bepaald veel "moderne" muziek (al kun je over die term discussiëren; ik vind bv. postpunk en alternatieve rock redelijk "modern") maar maakt dat dat je aan die sukkels moet denken?
Ik erger me op mijn beurt dan weer aan dit soort uitspraken. Uitgaande van je top artiesten-lijstje op last.fm heb je te weinig weet van wat er de afgelopen 15 jaar is uitgebracht om zo'n uitspraak te doen.

No offence, maar ik denk dat het geen kwaad kan om eens verder te kijken. Als je post-punk (70's) al moderne muziek vindt, loop je echt een paar geweldige bands mis. Er is in die +/- 30 jaar fantastische muziek bij gekomen. Neem een Uncle Acid & The Deadbeats, zoiets kan perfect in jouw straatje passen en het is een band die pas een paar jaar bestaat.

pi_130311914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik erger me op mijn beurt dan weer aan dit soort uitspraken. Uitgaande van je top artiesten-lijstje op last.fm heb je te weinig weet van wat er de afgelopen 15 jaar is uitgebracht om zo'n uitspraak te doen.

No offence, maar ik denk dat het geen kwaad kan om eens verder te kijken. Als je post-punk (70's) al moderne muziek vindt, loop je echt een paar geweldige bands mis. Er is in die +/- 30 jaar fantastische muziek bij gekomen. Neem een Uncle Acid & The Deadbeats, zoiets kan perfect in jouw straatje passen en het is een band die pas een paar jaar bestaat.

Welke uitspraken? Je quote gewoon mijn hele tekst...

Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrepen hebt. Ik zei dat ik me afvroeg wanneer je muziek "modern" kunt noemen en heb gezegd wat ik zelf beschouw als modern. Ik heb hierbij niet gezegd dat ik nieuwere bands niets vind; wel dat ik er niet zoveel beluister. (Waaruit maken jullie dat toch op?) Wat wél zo is is dat muziek die tegenwoordig erg populair is mijn ding niet is. Mag het a.u.b., zonder een hipster genoemd te worden?

(Welk stom ei die dat hokje ook weer uitgevonden heeft...)
pi_130312231
Hipster :{w
pi_130312587
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:28 schreef Darkestrah het volgende:
Gaan we nog eens een luistersessie doen? Vanavond?
prima :D
nee, jij dan!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:44:25 #157
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130312904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Welke uitspraken? Je quote gewoon mijn hele tekst...

Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrepen hebt. Ik zei dat ik me afvroeg wanneer je muziek "modern" kunt noemen en heb gezegd wat ik zelf beschouw als modern. Ik heb hierbij niet gezegd dat ik nieuwere bands niets vind; wel dat ik er niet zoveel beluister.
Ik begrijp dat 'moderne muziek' moeilijk te definiëren is, maar als ik het goed interpreteer heb je het over "jonge knapen met een homo-stem waar de arrogantie vanaf druipt". Dat is in mijn ogen erg kortzichtig en dat is ook waar ik me aan ergerde, zeker als je daarna al indirect zegt dat je eigenlijk niet zo goed weet waar je het over hebt door te zeggen dat je niet veel naar nieuwe bands luistert.
quote:
(Waaruit maken jullie dat toch op?)
"Uitgaande van je top artiesten-lijstje op last.fm"

En jezus, de term hipsters. :') Dat is ook al een term waar ik me zo aan erger, maar meer omdat het een totaal andere betekenis heeft voor verschillende mensen. Zo wordt bijvoorbeeld Lowlands vaak genoeg geassocieerd met hipsters terwijl een hipster (zoals ik hem ken) nog niet dood gevonden wil worden op zo'n festival. Het liefst mag van mij dat woord door de shredder en is een hipster nog steeds een stuk fijn ogend damesondergoed.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:45:51 #158
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130312941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef Gehenna het volgende:

[..]

prima :D
Wellek? Nog goede (nieuwe) albums geluisterd afgelopen tijd? De nieuwe Gris vind ik erg goed en past ook bij de top 5 van vandaag.
pi_130312958
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:45 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Wellek? Nog goede (nieuwe) albums geluisterd afgelopen tijd? De nieuwe Gris vind ik erg goed en past ook bij de top 5 van vandaag.
Ik had daar net een paar opties gepost, nieuwe Gris vind ikzelf prima :)
nee, jij dan!
pi_130317915
Bestaat Bartrid nog? In dat geval, wat is FLA live matig tegenwoordig.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130318179
quote:
13s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bestaat Bartrid nog? In dat geval, wat is FLA live matig tegenwoordig.
Hee, bestaat zak_blabla nog?
:W
pi_130318279
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef cafca het volgende:

[..]

Hee, bestaat zak_blabla nog?
:W
:W
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130318391
quote:
13s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bestaat Bartrid nog? In dat geval, wat is FLA live matig tegenwoordig.
Jazeker. Heb fla een beetje uit het oog verloren na de laatste paar matige platen. Ze spelen vanavond in londen en daar ga ik dus ook niet heen....Met Chris Peterson was het nog tof live.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_130318573
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef bartrid het volgende:

[..]

Jazeker. Heb fla een beetje uit het oog verloren na de laatste paar matige platen. Ze spelen vanavond in londen en daar ga ik dus ook niet heen....Met Chris Peterson was het nog tof live.
Ik heb er een ritje Utrecht aan gewaagd. Na twee matige voorprogramma's staken ze (naja, ze, het is meer Bill Leeb met inwisselbare begeleiding) er nog wel positief bij af. Maar echt niets vergeleken bij vorige keren (al is dat denk al 5/6 jaar geleden geweest voor mij).
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130318785
FLA :? het is toch VLA?
nee, jij dan!
pi_130318881
Stond Haujobb in het voorprogramma? Dat is op zch nog wel een redelijke band. 2007in de melkweg meen ik was prima live.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_130319006
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:47 schreef bartrid het volgende:
Stond Haujobb in het voorprogramma? Dat is op zch nog wel een redelijke band. 2007in de melkweg meen ik was prima live.
Ja, en ze waren echt werkelijk triest, sneu en slecht in het kwadraat. Dan was het andere voorprogramma, 1 vd roadies met een knoppenpaneeltje, nog wel beter te pruimen, zij het wat eenzijdig en monotoon.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130319045
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130319067
quote:
19s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, en ze waren echt werkelijk triest, sneu en slecht in het kwadraat. Dan was het andere voorprogramma, 1 vd roadies met een knoppenpaneeltje, nog wel beter te pruimen, zij het wat eenzijdig en monotoon.
Dat was overigens Ivardensphere, zie ik net op m'n kaartje
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130328279
Andere projecten van Daniel Meyer die ik gezien heb waren best goed live. Nou ja live, 2 mannen achter keyboard en laptop.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:01:15 #171
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130377749
Ik was alweer vergeten dat er een My Bloody Valentine-concert aan zit te komen. Anderhalve week nog.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:03:31 #172
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_130377801
Op zich heb ik dan niets te doen, misschien dat ik 'm toch nog even meepik. :)
nee, jij dan!
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:45:06 #173
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130437749
Mijn account is vandaag jarig. w/ Vijf jaar oud alweer.
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:00:34 #174
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_130438105
quote:
19s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:45 schreef Darkestrah het volgende:
Mijn account is vandaag jarig. w/ Vijf jaar oud alweer.
*O*
nee, jij dan!
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:00:50 #175
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_130438114
Oh en die van mij dus ook binnenkort :D
nee, jij dan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')