abonnement Unibet Coolblue
pi_130454841
Wat een schatje, dat eendje!
pi_130455865
Wow, die Southpark kussen-voorkant is echt leuk geworden BrainTeaser!!!
Ik heb labeltjes besteld, 't zijn deze geworden:
pi_130459663
Mooi geworden, dat south park kussen!

Dat granny kussen to be is ook mooi :) Welk garen van Drops is dat?

Verder nog een schattig eendje en zebra!

Leuk label Peet! Hoe maken jullie je labels netjes en goed vast? Naaien jullie dat hele label vast, of doen jullie 'm dubbel en Naaien dan 1 kant vast? Zodat je z'n flubbeltje overhoudt zeg maar, waar babies graag mee spelen?
pi_130459964
Leuk labeltje, misschien ook maar eens naar kijken...
pi_130461347
Wat een leuke zebra en eend! Dat tunisch gehaakte kussen is ook prachtig! Heb sinds dit weekend ook een tunische haaknaald dankzij een kennis, ik ga het morgen eens proberen! Ik hoop dat ik uiteindelijk ook met afbeeldingen kan haken!
pi_130464300
Ik weet eigelijk niet of dit hier mag (zie niet in waarom niet) maar ik zoek (bij uitzondering) testers voor een uit te brengen patroon in mijn etsyshop. Het gaat om een 'itty bitty mini bunting' patroon. Het wordt gemaakt van katoen met een 3.5 mm naald.
Ik zoek testers die mijn patroon kunnen testen (duh :D ) wat inhoudt dat je het checkt op consistentie, of het allemaal wel goed te volgen is, of er grove spelfouten in staan en in general of het gewoon klaar is om uitgebracht te worden.

Omdat ik morgen mijn etsyshopje ga openen zou ik het fijn vinden als je dit binnen 2 dagen kan maken zodat ik het ook snel kan enlisten. Ikzelf doe er ongeveer een uurtje over om een mini-versie te maken maar ik ken mijn eigen patroon, dus reken iets meer tijd voor jezelf. Voor het patroon moet je wel enigzins bekend zijn met decreasen, het staat ook wel uitgelegd maar enige basiskennis is wel prettig.

De testers krijgen van mij dan het normaliter betaalde (engelse!) patroon toegestuurd, met een eervolle vermelding op de enige echte haakmaarraak facebook :P

Zeg je nou van joh Kirsten, leuk dat wil ik wel doen, laat dan even een berichtje achter hier. Ik zoek 3 mensen, en wie het eerst komt wie het eerst maalt. PM me ook even je emailadres en dan zie je morgenochtend het patroon tegemoet. Ik verwacht dan van jullie een reactie uiterlijk woensdagavond, zeg 20.00 zodat ik nog de tijd heb om het patroon aan te passen voordat het de shop in gaat.

En voor de indruk wat het dus precies is (dit is een heel slingertje maar voor het testen zijn 4 vlaggetjes prima)


Alvast bedankt voor de eventuele hulp :)
Oja, je mag behoorlijk kritisch zijn hoor daar kan ik prima tegen :) Graag zelfs!
pi_130465182
He zonde, heb nog niet genoeg berichtjes geplaatst om te kunnen pm-en. Succes in ieder geval met je tesy shopje.
  maandag 26 augustus 2013 @ 00:32:30 #158
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_130465930
Kirsten, ik wil wel helpen. Heb nog nooit een patroon getest maar het lijkt niet heel moeilijk...dus moet vast goedkomen. Ik zal je ook pm'en.

Bietel, ik heb het kussen met Drops Paris gehaakt.

En sinds wanneer moet je een aantal post hebben voordat je pm's kan sturen? :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 augustus 2013 @ 06:59:59 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130468797
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
Kirsten, ik wil wel helpen. Heb nog nooit een patroon getest maar het lijkt niet heel moeilijk...dus moet vast goedkomen. Ik zal je ook pm'en.

Bietel, ik heb het kussen met Drops Paris gehaakt.

En sinds wanneer moet je een aantal post hebben voordat je pm's kan sturen? :?
sinds een tijdje omdat er veel gespamd werd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130469179
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:08 schreef Puutje1977 het volgende:
He zonde, heb nog niet genoeg berichtjes geplaatst om te kunnen pm-en. Succes in ieder geval met je tesy shopje.
Dat maakt niet uit Puutje, je kan me ook ff een mailtje sturen op kirsten at haakmaarraak punt nl. Dan heb ik jouw emailadres en dan mail ik hem je zo!

Tyler, thanks voor je hulp, hij komt er zo aan :)
pi_130479614
Eens kijken of het lukt om foto's te plaatsen! Mochten ze te groot zijn dan verander ik het even, ik heb ze met een app gemaakt, dus vandaar. Ik heb alle 9 MyBoshi mutsen op tijd afgekregen en de ontvangers waren er erg blij mee!

(Foto's staan 3 berichten verder)

[ Bericht 12% gewijzigd door Miii3 op 26-08-2013 16:10:52 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 augustus 2013 @ 15:48:40 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_130479719
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:44 schreef Miii3 het volgende:
Eens kijken of het lukt om foto's te plaatsen! Mochten ze te groot zijn dan verander ik het even, ik heb ze met een app gemaakt, dus vandaar. Ik heb alle 9 MyBoshi mutsen op tijd afgekregen en de ontvangers waren er erg blij

[ http://imageshack.us/photo/my-images/560/b90s.jpg (copy/paste deze link) ]

[ http://imageshack.us/photo/my-images/32/nf6z.jpg (copy/paste deze link) ]

Hmmm, de foto's werken niet...
imageshack werkt niet samen met FOK!
kunt beter gebruik maken van photobucket of imgur oid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_130479905
Oh die mutsen zijn echt cool geworden! leuk om ze allemaal bij elkaar te zien.
pi_130480310
Dan doe ik het via photobucket, Dankje! Hopen dat het nu wel lukt:





En Dankje Annelotje!
pi_130482015
Oh die zijn echt leuk allemaal! Je hebt veel leuke kleurencombinaties gebruikt.
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:03:22 #166
211083 Angelof9
I must go first
pi_130482061
Wat heb je gebruikt voor de foto's, een ballon ofzo?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_130482146
@puutje Dankje! Diegene voor wie ze waren hebben zelf de kleuren uitgekozen, ik heb alleen gekozen in welke volgorde de kleuren kwamen haha

@angelof: ja, ik heb inderdaad een ballon gebruikt. Wilde eerst zon piepschuim hoofd gebruiken, maar die worden niet in de buurt verkocht en wilde de mutsen zaterdag afgeven.
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:07:10 #168
211083 Angelof9
I must go first
pi_130482175
Die piepschuim hoofden zijn belachelijk duur. Goed idee van de ballon!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_130482850
quote:
6s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef kirsten. het volgende:
Ik weet eigelijk niet of dit hier mag (zie niet in waarom niet) maar ik zoek (bij uitzondering) testers voor een uit te brengen patroon in mijn etsyshop. Het gaat om een 'itty bitty mini bunting' patroon. Het wordt gemaakt van katoen met een 3.5 mm naald.
Ik zoek testers die mijn patroon kunnen testen (duh :D ) wat inhoudt dat je het checkt op consistentie, of het allemaal wel goed te volgen is, of er grove spelfouten in staan en in general of het gewoon klaar is om uitgebracht te worden.

Omdat ik morgen mijn etsyshopje ga openen zou ik het fijn vinden als je dit binnen 2 dagen kan maken zodat ik het ook snel kan enlisten. Ikzelf doe er ongeveer een uurtje over om een mini-versie te maken maar ik ken mijn eigen patroon, dus reken iets meer tijd voor jezelf. Voor het patroon moet je wel enigzins bekend zijn met decreasen, het staat ook wel uitgelegd maar enige basiskennis is wel prettig.

De testers krijgen van mij dan het normaliter betaalde (engelse!) patroon toegestuurd, met een eervolle vermelding op de enige echte haakmaarraak facebook :P

Zeg je nou van joh Kirsten, leuk dat wil ik wel doen, laat dan even een berichtje achter hier. Ik zoek 3 mensen, en wie het eerst komt wie het eerst maalt. PM me ook even je emailadres en dan zie je morgenochtend het patroon tegemoet. Ik verwacht dan van jullie een reactie uiterlijk woensdagavond, zeg 20.00 zodat ik nog de tijd heb om het patroon aan te passen voordat het de shop in gaat.

En voor de indruk wat het dus precies is (dit is een heel slingertje maar voor het testen zijn 4 vlaggetjes prima)
[ afbeelding ]

Alvast bedankt voor de eventuele hulp :)
Oja, je mag behoorlijk kritisch zijn hoor daar kan ik prima tegen :) Graag zelfs!
nog hulp nodig Kirsten? :)
pi_130486773
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef Miii3 het volgende:
Dan doe ik het via photobucket, Dankje! Hopen dat het nu wel lukt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En Dankje Annelotje!
_O_ *O* O+ helemaal top!. Heb je bewust een merkje van boshi er op of ben je dit zelf ?
By DMB
pi_130487340
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef Miii3 het volgende:
Dan doe ik het via photobucket, Dankje! Hopen dat het nu wel lukt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En Dankje Annelotje!
brengt me op ideeen voor de kleuren voor mijn pa voor zn muts ;)
By DMB
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:20:59 #172
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_130488464
Ligt het nou aan mij of is het best moeilijk om een haaknaald van 1mm of kleiner te vinden? :o

Gelukkig toch gevonden, via dit topic *O*
Kaleidoscopiklimax
pi_130494769
@Creado: dit is het merk van de wol. MyBoshi is wol ontwikkelt speciaal voor deze mutsen, daardoor zit dit label erop. Dit schijnt een nieuwe trend te worden volgens een aantal wolwinkeltjes, o.a. Op echtstudio ook te vinden. Mijn uitleg is een beetje warrig misschien, als je googled op MyBoshi vind je een duidelijkere uitleg van wat het nu precies inhoudt haha.
pi_130495628
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:18 schreef Miii3 het volgende:
@Creado: dit is het merk van de wol. MyBoshi is wol ontwikkelt speciaal voor deze mutsen, daardoor zit dit label erop. Dit schijnt een nieuwe trend te worden volgens een aantal wolwinkeltjes, o.a. Op echtstudio ook te vinden. Mijn uitleg is een beetje warrig misschien, als je googled op MyBoshi vind je een duidelijkere uitleg van wat het nu precies inhoudt haha.
aha, heb jij de muts in spiraal gemaakt of join bij iedere nieuwe kleur?

Hoe joinen jullie stokjes?
By DMB
pi_130496563
Ik ben niet zo weg van die myboshi :@ ik vind dat je er zo goed aan kan zien dat het zo simpel in elkaar zit ofzo. Wel mooi gemaakt hoor, die voorbeelden net, maar niet mijn stijl zeg maar. Net als zpaghetti....
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')