abonnement Unibet Coolblue
pi_130037230
Ik weet niet hoe het met andere kattenliefhebbers zit, maar ik heb een onverklaarbaar, maar echt gi-gan-tisch zwak voor schildpadkatten. Die mooie oogjes, volle staarten en zachte krulhaartjes, ik ben er gans dol op. Het gaat zo ver dat ik zelfs een beetje verliefderig word als ik er eentje zie. Ik kan er eigenlijk niet achteloos aan voorbij lopen.

Nou heb ik heb ik er zelf toevallig ook eentje thuis (echt toeval hoor, ooit uit het asiel gehaald en pas toen gek geworden op schildpadkatten), dus dat is adoratie all over our place. Madam komt overal mee weg, bespeelt ons feilloos en kan feitelijk geen kwaad doen bij haar baasjes. }:|

Wellicht ten overvloede:
quote:

Schildpad kat, (Tortie Tabby)

Schildpadden zijn vrijwel altijd poezen hoewel er heel soms ook een schildpad kater voorkomt, maar deze zijn vrijwel altijd steriel. De vacht van deze katten bestaat uit drie kleuren, zwart, lichtrood en donkerrood.
Bron
Eigenlijk mogen ze geen wit hebben, want dan is het een lapje, maar veel vuilnisbakjes hebben hier en daar wel een toefje wit. Deze combinatie met wit komt alleen bij vrouwtjes voor, zo heb ik begrepen.

Enfin, waar ik eigenlijk naartoe wil is: Show hier je schildpadkat. En vertel je verhalen over je schildpadkat. O+ Ik heb wel eens gehoord dat het altijd eenkennige, maar zeer loyale katten zijn (zou voor de onze wel gelden). Je kan je afvragen in hoeverre zoiets samenhangt met de samenstelling van de vacht, maar anderzijds is dat natuurlijk ook bepaald door een zekere DNA-samenstelling, dus waarom het karakter niet.

Nu foto's van mijn prachtige, lieve, gekke, slimme, fluffy schildpad:




Overigens is ze zeer regelmatig ronduit chagrijnig en stuurs. Zo erg heb ik het nog niet eerder bij een kat meegemaakt. Volgens ons heeft ze het gewoon te hoog in haar bol.

Nu jullie! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130037359
Ik ben zo vrij geweest even een nieuw deel te openen, want ik kan me voorstellen dat delcarmen nog niet helemaal thuis is in de knopjes. Ter ere van mijn lieve Poet heb ik haar mooi weer in de OP gezet. O+
Ze is helaas overleden inmiddels.

Misschien willen de laatste posters nog even op herhaling gaan met hun beauties?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130037426
Ik heb er ook een *O*



Dotje is de naam. Paar jaar geleden uit een asiel gehaald en eigenlijk is ze heel erg bang voor alles. Als je bv. iets doet, en ze is redelijk in de buurt, rent ze meteen weg. Wellicht slechte ervaringen bij haar vorige baasjes, geen idee. Maar als je heel rustig doet en haar rustig benadert, blijft ze wel liggen/zitten. Verder is het een kroelbeest. O+
pi_130037591
Oh wat een prachtig exemplaar etsu!
Zoals ze daar zo lekker ligt, zou je niet zeggen dat ze zo onzeker is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130047821
Ja, nog maar een van Troela :)

pi_130089389
*;

Moet dit topic niet gereekst worden?
pi_130091697
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:15 schreef Little_Dolls het volgende:
*;

Moet dit topic niet gereekst worden?
:Y

Maak jij een TR?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130092878
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:Y

Maak jij een TR?
Ok.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:06:54 #9
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130101095
[http://i.fok.nl/userpics/409742/Man%20Oh%20Man....jpg]

hopen dat het lukt........
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:14:47 #10
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130101329
hahahha, nou niet dus!

Hi duderinnetje én mede-schildpad-kat-liefhebbers...,gevonden!!
Waarom precies een nieuw topic geopend als ik vragen mag?
Ik probeerde net te kopieren vanuit fotoboek maar de link die je te zien krijgt werkt niet ;(
Wellicht doe ik toch iets verkeerd hoor,maar kan je me simpel uitleggen waarom het niet lukt en wat ik kan doen om de prachtige foto's van mijn mooie Lima hier aan iedereen te laten zien?

groetjes delcarmen uit Amsterdam
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:16:59 #11
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130101390
Wat%20Een%20Heerlijk%20Kitten.jpg
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:17:25 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130101403
Het oude topic ging automatisch dicht.


LimaLiefKrrr.jpg
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:22:27 #13
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130101569
hahahhaha,

eindelijk is het me wel gelukt én zie ik meteen mijn Lima via Lienekien hier verschijnen!!!
Te gek hoor,en lief bedoelt maar als het goed is gaat het me bij de volgende ook wel zelf lukken :)
Jajaa,ik ben uiteindelijk best handig hoor,op de pc. Moet het alleen zelf ff egt goed doorhebben...
En hoeveel is teveel eigenlijk qua foto's?? Is er een limiet?? Nu ik eenmaal 'uitgevonden' heb hoe een en ander werkt heb ik zóveel prachtig-schilpad-materiaal voor de liefhebbers... Mag ik 'los' gaan???

groetjes weer!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:23:21 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130101606
Ga maar los, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:35:39 #15
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130102032
Lima-baby.jpg

miss Lima als baby,...
met haar 'handels-merk' de V-hals!
Ja zij was een iets te jong schilpad-dametje toen zij bij haar moeder weg gehaald is,volgens de dierenarts toendertijd in brabant. En ja ,na ruim 8 en half jaar kan ik wel hier en daar zeggen,met de kennis en ervaring die ik als leek heb,dat er wel een aantal kenmerken zijn in haar gedrag die je zou kunnen omschrijven als 'lastig' of zelfs 'agressief'. Ze kent bv egt haar grens niet,in spel. Vroeger was dat heel leuk natuurlijk,en ging ik er nog in mee ook. Geen blaam richting Lima dus in mijn ogen,en of dit haar nu ook uitgesproken schildpad-kat maakt (want dat lees je wel is),het geeft haar wel karakter.
Verder is madam écht enorm op mij gericht,houd ze enorm van hondjes,zolang ze zelf maar groter is. Maar ook gaat dat spel uiteindelijk over in Lima die domineren wil,en dus op gegeven moment egt de kamer uit moet,omdat het hondje in kwestie niet meer onder de bank durft uit te komen! äls ze zich al door mij weg wil laten sturen want meestal reageerd ze het wel af op mijn handen of voeten als ik niet oppas. Haar van het bed 'jagen' leverd ook altijd heerlijke drama op. En oh ja,het melk-stimuleren (het met de pootjes één voor één op een heerlijk kussentje kneden) is ze ook nooit afgeleerd. Harstikke leuk gezicht maar toch stukken minder aangenaam als madame op m'n borst zit en bij het 'kneden' haar nageltjes heerlijk de 'vrije-loop' laat.

Is dit hierboven omschreven nou soort van blijven-hangen-kitten-gedrag,of word het hier door de mede-liefhebbers ook wel herkend als schildpad-kat gedrag??

groetjes !!
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 17:37:39 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_130102093
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben zo vrij geweest even een nieuw deel te openen, want ik kan me voorstellen dat delcarmen nog niet helemaal thuis is in de knopjes.
Nu nog met een [nieuw deel]-knop en dan hoeven wij niet meer te koppelen. :P
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:45:34 #17
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130102321
Man%20Oh%20Man....jpg

Prachtige blik toch!
Zo intens,heel doordringend. Past ook helemaal bij haar karakter,na ruim 8 1/2 jaar nog steeds zo gek/wild/speels/ruw/snel als toen in haar d'r kitten-tijd. Is dát misschien iets typisch schildpad's??
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:47:44 #18
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130102369
Foto%27s-0014.jpg

Close-upje!!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:59:17 #19
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130102662
lady%20Fur%20-%20Hur%20casa%20%282%29.jpg

plus...

Foto%27s-0011.jpg

Nu stop ik even met posten,om jullie even te laten genieten van wat volgens mij écht een mooie schildpad-kat is. Net als de turtle-printed-princesses van de andere liefhebbers hierboven hóort ze hier gewoon bij. Duderinnetje,...ik vind het geweldig!!

groetjes delcarmen
pi_130104481
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:37 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Nu nog met een [nieuw deel]-knop en dan hoeven wij niet meer te koppelen. :P
Heb ik gedaan.

Maar dank voor het alsnog reeksen. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130104496
Wat is ze prachtig delcarmen! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 15 augustus 2013 @ 20:38:34 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_130107765
Wat een mooi dametje!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_130108432
Wat stom dat ik niet weet hoe ik foto's kan inscannen, want heb er hier ook nog enkelen van wijlen "Poes" (ja, simpele naam hé)...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:20:45 #24
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130140435
he goedenavond,
leuk toch weer om te lezen hoe het forum hier 'verder' gaat.
En @ duderinnetje én eigenlijk little_dolls ook; ik las dat jullie (schildpad)-poesjes overleden zijn.
Heel triest om mee te maken lijkt me.
Maar overwegen jullie ook om een nieuw katje aan te schaffen?
Of is is dít wellicht al gebeurd ondertussen,en loop ik 8ter de feiten aan??

En ja,kies je dan uiteindelijk bewust weer voor iets schildpad-geprints?
Ik had voor Lima nog nooit van de benaming gehoord zelfs,en zoals duderinnetje geloof ik ooit schreef; het is liefde en adoratie voor het schitterende vachtje all over the place.
Zowel voor Lima al ruim 8 jaar maar als ik er nu een op straat tegenkom móet ik wel ff stilstaan.
Het gaat zelfs zover dat als mijn zusje een schilpad 'betrapt' ergens buiten óf binnen, zij haar telefoon pakt om er voor mij een mooie foto van te maken!!

Gaat dit te ver? :@
Ik geniet er gewoon van,mijn zusje stiekem ook hoor.... zij is ondertussen,door je jaren ook heen, Lima's #II fan geworden/gegroeid.

Hier nog een foto,als het lukt.
Mijn fotoboek foto's heb ik nu gepost hier en zijn prachtig,de rest bleek te groot qua formaat voor in het fotoboek,heel vervelend.
Nu ga ik dus proberen,vanuit "mijn afbeeldingen" te gaan posten... Hmmmm,ben zelf benieuwd

groetjes vanuit Amsterdam weer

[img]http://file:///C:/Users/elduardo/Pictures/FotoShoot-spring2006.jpg[/img]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:38:35 #25
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130141159
Nou...het is niet gelukt zoals men kan zien 8)7
iemand nog tips hoe ik,zónder dat ik mijn foto's ergens online eerst moet gaan up-loaden,toch hier voor jullie kan posten?
Hoe koppel ik bv een url aan zo'n plaatje van mijn Limster??
Door dit forum krijg ik wel zin om weer is wat nieuw materiaal te 'schieten' van mijn ondeugende Lima.
Iets waar zij doorgaans totaal geen zin in heeft trouwens: zodra ze mij met een camera aan ziet komen of op haar gericht ziet,gaat ze er vandoor! Weg prachtige pose/snooze-momentje/en-profieletje......
@ duderinnetje nog even; gaat het hier eigenlijk om de mooie plaatjes van onze,vooral,dames?? Of om verhalen die bij deze schildpad-katjes horen?? öf gaat het gelijk op??? Van beide heb ik er genoeg hoor *O*

groetjes
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:51:39 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130141679
Je kunt foto's uploaden naar bijv. tinypic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130142632
Lima is moooooi O+

Tijd dat ik van Miets ook weer eens een paar mooie upload..........
pi_130142669
Oh..wat een heerlijk koppie heeft ze. Zo zijn de oto's beter te zien dan in het foto album.
Mijn foto's upload ik via photobucket en na wat aanloopmoeilijkheden (ben een beetje ITBlondt) lukt het me nu redelijk.

En als het aan mij ligt..laat maar komen die foto's, kattenfoto's, lief/stout/ontroerend/gewoon leuk, daar kan je nooit te veel van zien. En net als jij kreeg ik ook weer zin om mijn dames voor de camera te zetten (alleen lopen ze steeds weg _O- ). Ik ga hier nog even een weekendje door met katarazzie spelen om weer een voorraadje foto's te krijgen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:21:57 #29
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130213949
dankjewel lienekien,
die tip naar tinypic snap zéfs ik!
Kijken of het lukt dan ook maar meteen hé...



het gedichtje rechts-boven op de foto was uiteraard een geintje,maar wel héel passend,helaas :N
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:23:31 #30
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130214053
[img][IMG]http://i42.tinypic.com/34no7iq.jpg[/IMG][/img]

deze dan eventueel....
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:27:41 #31
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130214294
OMG 8)7
Maar ik blijf proberen..

.
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:37:24 #32
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130214887
Hahaaa,gelukt!!
Aanhouder wint hé...
Nu maar hopen dat men om het gedichtje net zo hard kan lachen als ik,of is het misschien net iets te plat om te posten misschien??
Ik ging stuk toen ik dit terug kreeg,mooie woorden maar uiteindelijk een wat 'brutale/ordinaire' twist. Net als de dame op de foto eigenlijk.
Heel natuurlijk ook :%
Het plaatje maakt ook wel weer veel goed toch,zeg nou zelluf!

En anders heb ik deze nog,iets milder....

  zondag 18 augustus 2013 @ 21:54:45 #33
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130215852


...zij houd er ook van,¡SALUD!

... 8teraf (na al die cervezas) krijg je dan dit;



Hahahaa,we houden gewoon van elkaar!!
pi_130216234
Lily 10 dagen op vakantie, eindelijk weg van dat balkonetje.


Jagen in het veld, gaat ook prima met 3 pootjes ^O^


Lekkere muis gevangen _O_


Slapen IN de kachel


Was nogal heet.


Nog een muisje als avondeten


Moeten maar snel weer is gaan :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:04:56 #35
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130277483
@ kadooosh;

wat een prachtige kat zeg!! Weer een heel andere tekening/uiterlijk dan mijn Lima.
Hier en daar ook duidelijk wit,terwijl Lima haar witte haren op 1 hand te tellen zijn..
Bijzonder toch,het maakt een kat echt 'eigen' vind ik :s)
En begrijp ik het goed,is zij een binnenkat normaal gesproken??
En dan toch 10 dagen zomaar ergens lekker buiten kunnen genieten van al die heerlijk katten-streken die ik mijn Lima ook zo zou gunnen...
Zij heeft ook wel is een paar vogels en 2 muizen hier drie hoog gevangen,maar das toch anders.
Muizen heb ik daarna gelukkig overigens nooit meer last van gehad!
Het instinctje werkt dus nog prima,maar toch... Ondanks de gevaren waar ze binnen nooit aan blootgesteld zou kúnnen worden,gun ik haar ook wel een buiten-leven.
Zeker als je dan die foto's van Lily bekijkt... Lima en ik droomden gewoon even weg (...een huisje/beneden-verdieping met een tuintje,stel je toch eens voor hé....)!!
pi_130310441
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:27 schreef delcarmen het volgende:
OMG 8)7
Maar ik blijf proberen..

[ afbeelding ].
wat?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_130361313
Eergisteren is er een schildpad poesje bij ons binnengekomen in de opvang, ze liep eenzaam en verloren rond in Sittard. Op bijgevoegde foto kunnen jullie haar zien. Het gaat wel niet zo heel erg goed met haar, ze lijkt last te hebben van slijm in haar keeltje en wil ook niet eten. Ze is naar schatting 7/8 weken oud.



[ Bericht 4% gewijzigd door Garfield1985 op 22-08-2013 21:28:32 ]
pi_130362405
[quote]1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:55 schreef Garfield1985 het volgende:
Eergisteren is er een schildpad poesje bij ons binnengekomen in de opvang, ze liep eenzaam en verloren rond in Sittard. Op bijgevoegde foto kunnen jullie haar zien. Het gaat wel niet zo heel erg goed met haar, ze lijkt last te hebben van slijm in haar keeltje en wil ook niet eten. Ze is naar schatting 7/8 weken oud.

[img=http://www1.picturepush.com/photo/a/13617059/640/13617059.jpg]
[/quote]
Ah gossie wat een mini
[img]http://www1.picturepush.com/photo/a/13617059/640/13617059.jpg[/img]
Gebeurt iets raar met foto?
pi_130362727
Ik probeer het vanaf mijn gsm te uploaden maar dit wil niet echt lukken, als ik straks thuis ben dan pas ik het even aan via de pc.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:52:51 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130363852
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:41:24 #41
409742 delcarmen
SalimaTortiePrncss
pi_130371225
Ha,het is lienekien wederom wél gelukt!
maar wát triest zeg zo'n begin van je leventje,moederziel al1 en verlaten.
Fijn dan ook om te weten dat ze nu in ieder geval wel goed verzorgd word en vanaf hier haar leven al1 maar beter kan worden.
Wat een schattig katje zeg,schildpadje met een beetje meer wit dit x O+

Sterkte en succes Garfield1985 met dit schitterende diertje
pi_130418569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef delcarmen het volgende:
Goedenavond allemaal,
harstikke leuk zeg die reakties,na zo'n lange post waar ik toch wel over getwijfeld had.
Ik had het ook kunnen houden bij 'gewoon' miss Lima,een prachtige schildpadkat. Das toch uiteindelijk de opzet van dit forum. Maar zoals ik zelf ook geloof,ik las het hier net terug ook al,zij en ik lijken voorbestemd,vooral omdat ikzelf NOOIT aan een kat gedacht had,zeker op dát moment in mijn leven. En dan volsta je niet met drie regels en een paar foto's (die ik overigens wel ga proberen nu hier te krijgen na de tip...)

Over de 'ophef' over de reactie van Little_dolls; ik snap wel beetje waar het vandaan komt. Ik denk dat ik wel zoiets had van wat duderinnetje zei,dat je hier als eerste komt,met zó'n verhaal en dat dan uitgerekend dáar je eerste reactie over gaat!!!!! Hahaaaa,das tog een beetje een downer,voor mij wel in ieder geval.
Maar zoals je hoort,ik kan er ook om lachen, Ik ging er toch ook van uit dat het vooral leerzaam bedoeld was zullen we maar zeggen. :s)

Terug naar schildpad-liefde zeg ik,en voor iedereen die nog twijfelde; ja,ben een man (netjes en leuk ook die kleine correctie daar!)

groetjes
Ik ben gelukkig niet langer de ENIGE kerel hier die helemaal weg zwijmelt bij katten :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
Ik heb er ook een *O*

[ afbeelding ]

Dotje is de naam. Paar jaar geleden uit een asiel gehaald en eigenlijk is ze heel erg bang voor alles. Als je bv. iets doet, en ze is redelijk in de buurt, rent ze meteen weg. Wellicht slechte ervaringen bij haar vorige baasjes, geen idee. Maar als je heel rustig doet en haar rustig benadert, blijft ze wel liggen/zitten. Verder is het een kroelbeest. O+
Dotje is ook al zo prachtig :@

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:45 schreef delcarmen het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtige blik toch!
Zo intens,heel doordringend. Past ook helemaal bij haar karakter,na ruim 8 1/2 jaar nog steeds zo gek/wild/speels/ruw/snel als toen in haar d'r kitten-tijd. Is dát misschien iets typisch schildpad's??
Die blik *;

Miauwt Lima ook zo veel?

En zoals ze hierboven ligt met dia pootjes is ook zó adorable he O+


quote:
thnx Lienekien ;)


quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 00:41 schreef delcarmen het volgende:
Ha,het is lienekien wederom wél gelukt!
maar wát triest zeg zo'n begin van je leventje,moederziel al1 en verlaten.
Fijn dan ook om te weten dat ze nu in ieder geval wel goed verzorgd word en vanaf hier haar leven al1 maar beter kan worden.
Wat een schattig katje zeg,schildpadje met een beetje meer wit dit x O+

Sterkte en succes Garfield1985 met dit schitterende diertje
Thnx Carmen, ben benieuwd aankomende dinsdag hoe het haar vergaan is de afgelopen dagen, heb er (nog) niks van gezien op facebook dus ik ga even uit van het gezegde ' geen nieuws is goed nieuws'
pi_130419083
Ow Del Carmen, jij vroeg telkens hoe het in zijn werk ging om foto's te uploaden en hier te plaatsen maar vaak zonder succes he?
Ik zal het je uitleggen:

zie je die knopjes precies boven dit typvenstertje? naast dat Youtube icoontje staan 2 icoontjes met gekleurde bolletjes, daar kun je op klikken en die verwijzen naar flickr.com.
Voordat je die kunt gebruiken moet je eerst even een account aanmaken op die site, daarna kun je er foto's naar uploaden. de betreffende link van de foto's die je upload kun je vervolgens knippen en plakken in de adres balk die verschijnt als je dus op die knopjes hieronder klikt.
Let op: de 1e is voor het plaatsen van losse foto's ( de meest gebruikte dus) de 2e is voor het plaatsen van een compleet album met foto's.

Hieronder 2 recente foto's van Miets via Flickr geupload:




[ Bericht 1% gewijzigd door Garfield1985 op 24-08-2013 21:13:53 ]
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:36:10 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130419696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:09 schreef Garfield1985 het volgende:
Ow Del Carmen, jij vroeg telkens hoe het in zijn werk ging om foto's te uploaden en hier te plaatsen maar niemand leek je echt te ' helpen' he?

Ik dacht het wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130421611
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht het wel.
Sorry, ik zie nu hoe het er staat maar de klemtoon op die zin moest iets anders liggen dan het over kwam ;)

Ik bedoelde ermee dat niemand hem direct op die flickr knop wees maar wel ( alle goede bedoelingen ten spijt) met iets gevorderde manieren van foto's posten waar hij in dit 'fok beginners stadium' nog niks aan heeft of de kennis (nog) niet voor heeft om dat gefixt te krijgen.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:44:55 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130423896
Ik zie toch echt dat hij foto's heeft gepost.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130424793
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie toch echt dat hij foto's heeft gepost.
Inmiddels wel ja, maar als je terug leest zie je dat het niet altijd lukt.
pi_130436640
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef delcarmen het volgende:
@ kadooosh;

wat een prachtige kat zeg!! Weer een heel andere tekening/uiterlijk dan mijn Lima.
Hier en daar ook duidelijk wit,terwijl Lima haar witte haren op 1 hand te tellen zijn..
Bijzonder toch,het maakt een kat echt 'eigen' vind ik :s)
En begrijp ik het goed,is zij een binnenkat normaal gesproken??
En dan toch 10 dagen zomaar ergens lekker buiten kunnen genieten van al die heerlijk katten-streken die ik mijn Lima ook zo zou gunnen...
Zij heeft ook wel is een paar vogels en 2 muizen hier drie hoog gevangen,maar das toch anders.
Muizen heb ik daarna gelukkig overigens nooit meer last van gehad!
Het instinctje werkt dus nog prima,maar toch... Ondanks de gevaren waar ze binnen nooit aan blootgesteld zou kúnnen worden,gun ik haar ook wel een buiten-leven.
Zeker als je dan die foto's van Lily bekijkt... Lima en ik droomden gewoon even weg (...een huisje/beneden-verdieping met een tuintje,stel je toch eens voor hé....)!!
Ja op haar buik zit helemaal veel wit. Heb er niet echt een goeie foto van.

Ze is normaal een binnenkat ja. Enig wat ze heeft is een balkon(wel 9m2) dus dit was echt super voor haar. Was bang dat als ze terug was dat ze depressief zou worden maar ze vond het helemaal niet erg.
En nu hebben we muizen in de muren zitten dus heb ik even wat gaten opengemaakt(afdekkapje telefoon enzo ;) ).

Valt mij op dat veel schilpadkatten het vaak niet erg vinden om op hun buikje geaaid te worden. Vaak kom ik in de slaapkamer en dan gaat ze al op haar rug liggen _O- .
Lijkt hier wel alsof ze 10kilo weegt... luie poes :+

Ze weegt overigens onder de 4kg, op strikt dieet omdat ze maar 3 poten heeft...

[ Bericht 6% gewijzigd door Kadooosh op 25-08-2013 12:50:18 ]
pi_130437514
Pinkie heeft niet echt een speciaal plekje nodig om te gaan liggen. Mevrouw ploft gewoon overal neer als ze daar zin in heeft, bij voorkeur ergens midden in de kamer...

...
pi_130510031
Wat zijn ze toch prachtig O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')