abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:54:27 #1
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130035754


...en we gaan hier weer verder met het spuien van dirt over nare (v)echtscheidingen en breakups van de celebs.

Nog even de meeste recente breuken op een rijtje:

Sylvie en Raphael van de Vaart
Khalid en Sabia Boulahrouz
Britney Spears en Jason Trawick
Taylor Swift en Harry Styles
Bradley Cooper en Zoe Saldana
Heleen en Ton van Rooijen
Ashley Judd en Dario Franchitti
Bram Moszkowicz en Gaby Hingst
Peter Jan Rens en Joke



Topicreeks: Sterren in scheiding #7
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:55:16 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130035800
Lapo:

EWdeVlieger twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 21:43:38 Het is niet mijn stijl maar hier is een heus primeurtje: Badr Hari en Estelle zijn uit elkaar..... reageer retweet
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:01:18 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130036102
Ah.... was FOK! toch de eerste.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Vivi het volgende:
Ik heb heet nieuws maar nog geen details; Estelle en Badr zijn uit elkaar. Update volgt zodra ik meer weet ..
Oh... terug naar z'n ex?! :o

EWdeVlieger twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 21:49:17 Badr schijnt weer terug te zijn bij Chantal Bakker.Luister, goeie bron maar misschien word ik zwaar door Frans Bauer gebananasplit. reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130036394
Ah als dat waar is zal er wel komende dagen weer een hoop dirt naar buiten komen *O*
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:17:02 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130037015
wow :o die zag ik niet aankomen eerlijk gezegd
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:18:21 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130037084
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
wow :o die zag ik niet aankomen eerlijk gezegd
Estelle ook niet denk ik....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130037321
Wie is Chantal, die ex met baby?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:39:56 #8
22592 crew  Ole
pi_130037973
Er waren eind juli ook al geruchten, maar die ontkende hij toen. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elle-saboteren.dhtml
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130039985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is Chantal, die ex met baby?
dat is Daphne toch?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:17:56 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130040132
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef kvd het volgende:

[..]

dat is Daphne toch?
Klopt, de baby is met Daphne.
Chantal is Chantal Oornink, die ook close was met Holleeder, een kind heeft van een schatrijke meneer Bakker, en zich in het verleden in de vriendenkring van Estelle bevond.

Volgens mij heb ik me al eens eerder afgevraagd of die Chantal niet degene was met wie ze Ruud op de bank betrapte, en of de verkering tussen Estelle en Badr niet onder andere was om Chantal "terug te pakken".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:26:33 #11
163650 Greys
pi_130040608
Voor alle sappige Badr roddels, ook even hier plaatsen pretty please, anders mis ik misschien de helft :@
SHO / [GOLFTASGATE] #42 Ruud de 'heer' des huizes.

:9 :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130146633
quote:
quote:
Khloe Kardashian zet man huis uit
Khloe Kardashian heeft haar man het huis uit gezet, nadat er al enige tijd geruchten gingen dat hij was vreemdgegaan.

Lamar Odom is inmiddels verhuisd naar een hotel, schrijft X17online.

De realityster heeft Odom in het hotel bezocht, waarna ze naar het huis van haar moeder Kris Jenner ging. Vervolgens ging ze opnieuw naar het hotel, waar ze 20 minuten bleef. Toen ze daarna naar huis reed, zag ze er depressief uit.
Klik hier!

"Khloe zag er overstuur uit toen ze uit het hotel kwam nadat ze met Lamar had gepraat. Ze zag eruit als een vrouw met een missie. Ze zag er niet gelukkig uit, maar ziek en moe van alles", vertelt een fotograaf.

Twee vrouwen beweren een romance te hebben gehad met de man van Kardashian. Zij en Odom trouwden in september 2009.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:07:10 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130171650
nvm zeer oud nieuws

[ Bericht 98% gewijzigd door borisz op 17-08-2013 19:14:57 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 augustus 2013 @ 12:43:11 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130232764
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)etrok-gaat-scheiden/

quote:
Diederik Samsom gaat scheiden. Dat bevestigt de PvdA-leider tegen NRC Handelsblad. "Het leven loopt helaas niet altijd zoals verwacht. Dit is een heel ingrijpende en verdrietige wending."
Gewoonlijk wordt weinig aandacht besteed aan het privéleven van Nederlandse politici, maar Samsom betrok als eerste zijn gezin in woord en beeld bij zijn verkiezingscampagne. In een veelbesproken campagnefilmpje toonde hij flitsen uit het leven met zijn vrouw Tineke, dochter Benthe (12) en zoon Fane (7). Hij sprak ook vaak over de handicap van zijn dochter Benthe, om te benadrukken dat hij de zorgen van mensen over de teloorgang van sociale voorzieningen begreep.

De reden om zijn kinderen te betrekken bij zijn politiek, was dat zij nou eenmaal het meeste over hem zeiden als politicus, legde Samsom uit. De toekomst van zijn kinderen, vertelde hij toen, was zijn belangrijkste reden om politiek te bedrijven. Daar verandert volgens de PvdA-leider niets aan: "Mijn kinderen zijn mijn inspiratiebron. Dat blijft zo."

Samsom en zijn vrouw blijven de zorg voor hun kinderen verdelen. Om die reden is de PvdA-leider in dezelfde buurt als zijn familie blijven wonen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_130250301
quote:
c_/

quote:
'Diederik Samsom verliefd op persvoorlichter'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Diederik Samsom zou gaan scheiden van zijn vrouw, omdat hij een relatie heeft met zijn persvoorlichter.

Dit gerucht doet de ronde in Den Haag, zo meldt RTL Boulevard.

Volgens bronnen brengen Diederik en de vrouw in kwestie afgelopen tijd veel samen door.

"Ze waren met z'n tweëen in Londen en hij nam niet zijn vrouw, maar zijn voorlichter mee naar de inhuldiging van de Koning", zo vertelt Albert Verlinde.

Samsom en zijn vermeende nieuwe vriendin spreken overigens met klem tegen dat zij een relatie hebben.
pi_130250596
:Y) Ik zie mogelijkheden voor een Nederlandse versie van Borgen.
pi_130438536
'Huwelijk Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones voorbij'

van onze redactie
AMSTERDAM -
Na 13 jaar lief en leed te hebben gedeeld, zou het helemaal over zijn tussen Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones.

Volgens de Engelse krant The Mirror is het huwelijk tussen de acteur en de actrice nu echt voorbij.
Een bron meldt: "Michael gaat de breuk binnenkort bekendmaken. Catherine wil hun huwelijk koste wat het kost redden, maar hij wil niet meer."
Volgens een andere bron zou Zeta-Jones juist een vechtscheiding willen aangaan en daarbij miljoenen eisen van Douglas.
De 68-jarige acteur en zijn vrouw zijn al een tijd niet meer samen in het openbaar gezien.
Een huwelijkscrisis werd eerder dit jaar nog ontkend, maar Michael's woordvoerder zei zaterdag dat hij er niet over wilde praten.
Het stel trouwde in 2000 en heeft twee kinderen, Dylan Michael Douglas van 13 en Carys Zeta Douglas van 10 jaar.
Catherine steunde haar man toen hij in 2010 ontdekte dat hij keelkanker had. Een jaar later bleek dat de actrice een bipolaire stoornis had, waar ze in april van dit jaar voor werd opgenomen in een kliniek.

http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Catherine___.html

Verbaasde mij wel een beetje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130438671
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
'Huwelijk Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones voorbij'

van onze redactie
AMSTERDAM -
Na 13 jaar lief en leed te hebben gedeeld, zou het helemaal over zijn tussen Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones.

Volgens de Engelse krant The Mirror is het huwelijk tussen de acteur en de actrice nu echt voorbij.
Een bron meldt: "Michael gaat de breuk binnenkort bekendmaken. Catherine wil hun huwelijk koste wat het kost redden, maar hij wil niet meer."
Volgens een andere bron zou Zeta-Jones juist een vechtscheiding willen aangaan en daarbij miljoenen eisen van Douglas.
De 68-jarige acteur en zijn vrouw zijn al een tijd niet meer samen in het openbaar gezien.
Een huwelijkscrisis werd eerder dit jaar nog ontkend, maar Michael's woordvoerder zei zaterdag dat hij er niet over wilde praten.
Het stel trouwde in 2000 en heeft twee kinderen, Dylan Michael Douglas van 13 en Carys Zeta Douglas van 10 jaar.
Catherine steunde haar man toen hij in 2010 ontdekte dat hij keelkanker had. Een jaar later bleek dat de actrice een bipolaire stoornis had, waar ze in april van dit jaar voor werd opgenomen in een kliniek.

http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Catherine___.html

Verbaasde mij wel een beetje.
Mij ook...
pi_130439436
Een week of 2 geleden was er een Amerikaanse krant die het ook al meldde, kwam voorbij in Brisant of een soortgelijk programma op de Duitse tv
pi_130442094
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Mij ook...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130560536


Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones uit elkaar

AMSTERDAM - Michael Douglas en Catherina Zeta Jones hebben aangegeven dat ze momenteel uit elkaar zijn.

De twee nemen een tijdje afstand van elkaar om na te denken over de toekomst, vertelt een bron aan People.

Douglas is momenteel op vakantie in Sardinië en Catherina zit alleen thuis in New York. Beiden hebben zo de tijd om goed na te denken over hun huwelijk.

Douglas (68) en Zeta-Jones (43) trouwden in 2000. Ze hebben samen twee kinderen, Dylan en Carys.

Bron
pi_130583566
Niet heel gek, wel erg jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130592460
quote:
'Orale seks'-uitspraak kostte huwelijk Michael Douglas de kop



AMSTERDAM -
De opmerking van Michael Douglas dat orale seks wellicht zijn keelkanker veroorzaakte, heeft zijn huwelijk met Catherine Zeta-Jones de kop gekost.






"Catherine was des duivels", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun. "Vanaf toen is hun huwelijk in een neerwaartse spiraal beland."

De onthulling deed Michael begin juni van dit jaar. De kanker werd in 2010 bij hem geconstateerd. Datzelfde jaar waren hij en Catherine tien jaar getrouwd.

De actrice is zelf onlangs behandeld voor een bipolaire stoornis. Ook dat zou niet hebben geholpen bij de huwelijkscrisis.

Michael gaat dit weekeinde naar verluidt naar het Deauville American Film Festival in Frankrijk. Daar werd de liefde tussen hem en zijn ex in 1998 openbaar.
Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 29 augustus 2013 @ 13:36:26 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130592990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bron
ik vind het niet gek dat bij die bewering de pannen van het dak gegaan zijn :o
je geeft zo langs je neus weg je vrouw de schuld van je kanker.
zou ik ook niet pikken
pi_130593228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind het niet gek dat bij die bewering de pannen van het dak gegaan zijn :o
je geeft zo langs je neus weg je vrouw de schuld van je kanker.
zou ik ook niet pikken
nou ja, dat is net zoiets als wanneer een vrouw zou zeggen dat ze baarmoederhalskanker heeft van vaginale sex. dan geeft ze toch ook haar voormalig partners niet de schuld?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:44:28 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130593279
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, dat is net zoiets als wanneer een vrouw zou zeggen dat ze baarmoederhalskanker heeft van vaginale sex. dan geeft ze toch ook haar voormalig partners niet de schuld?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130605029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind het niet gek dat bij die bewering de pannen van het dak gegaan zijn :o
je geeft zo langs je neus weg je vrouw de schuld van je kanker.
zou ik ook niet pikken
Eens.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_130608387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind het niet gek dat bij die bewering de pannen van het dak gegaan zijn :o
je geeft zo langs je neus weg je vrouw de schuld van je kanker.
zou ik ook niet pikken
Inderdaad.
Heeft ie gewoon te danken aan roken en zuipen, de mafklapper.
pi_130612261
Hij schijnt gewoon verkeerd te zijn gequote. Dus de vraag is dan of het wel een van de redenen van de scheiding is.
Hij had het erover dat die soort keelkanker veroorzaakt kan worden door orale sex. Alleen werd er ineens in het interview gezegd dat DAT de reden is waardoor hij de kanker had.

En daarbij, als hij het daar wel van zou hebben gekregen, dan heeft hij nooit Catherine als 'schuldige' aangewezen. Wie weet heeft hij al eerder iets opgelopen of heeft hij het gezellig gehad met een andere dame dan Catherine. Zou iig niet vreemd zijn met zijn verleden.
pi_130614942
quote:
Clint Eastwood gescheiden

van onze redactie
AMSTERDAM -
Clint Eastwood (83) en Dina (48), die samen 17 jaar lief en leed hebben gedeeld, zijn niet meer samen.

Hun huwelijk mag dan voorbij zijn, Dina heeft tegen Us Weekly gezegd dat zij en Clint nog goed contact hebben. De acteur en de nieuwslezeres zijn al 'enige tijd' uit elkaar.
Hoelang ze al gescheiden zijn, wil Dina niet onthullen. Een anonieme bron weet echter te melden dat de twee al in juni 2012 een punt achter hun huwelijk hebben gezet omdat hij niet meer verliefd op haar was.
Clint en Dina gaven elkaar op 31 maart 1996 het jawoord. Ze hebben samen een 16-jarige dochter genaamd Morgan. Clint heeft uit eerdere relaties nog zeven kinderen.
pi_130615847
Weer een huwelijk dat de real life soap over hun leven niet overleefd heeft.....
Een RLS lijkt een gegarandeerd recept voor het einde van de relatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130665489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
Weer een huwelijk dat de real life soap over hun leven niet overleefd heeft.....
Een RLS lijkt een gegarandeerd recept voor het einde van de relatie.
Maar die RLS ging over Dina en de kinderen en haar zanggroepje he, Clint wilde er niet aan meedoen (heb hem geloof ik ook maar 1 keer gezien).

Edit --> Dina schijnt alweer een nieuwe lover te hebben, haar oude vriendje van de middelbare school
http://www.dailymail.co.u(...)chool-boyfriend.html

[ Bericht 19% gewijzigd door kvd op 31-08-2013 09:49:58 ]
pi_130665518
Een vermoedelijk nieuwe (met een foutje van DailyMail):
quote:
Singer Bryan Ferry, 67, splits from wife Amanda Sheppard, 30, after two years of marriage

Roxy Music star Bryan Ferry has reportedly split from his wife Amanda Sheppard after two years of marriage.
Amanda, 30 - who is 37 years younger than 67-year old Bryan - has allegedly moved out of their home following continued arguments over the last few months, according to The Sun.
A source told the newspaper: 'They haven't seen eye-to-eye for a long time and drifted apart.'

'It made sense for Amanda to move out and think about a life without Bryan', the source continued.

The pair married in a simple private ceremony at the stunning Amanyara luxury beach resort on the Turks and Caicos Islands last week on January 4th.
Amanda - who is merely months older than his eldest son Otis and was introduced to the singer by one of his boys - wore an ethereal Lanvin white dress for the ceremony, while the old rocker looked dapper in a a dark blue suit by Anderson & Sheppard.

Before their nuptials, Ferry had said he was 'fortunate' to have snared himself a younger girlfriend.
He told the Mail On Sunday's Live magazine: 'The interesting thing is - and I don’t want to say the wrong thing in case I get into trouble with my girlfriend - you never really meet people your own age who aren’t married.
'I’m very fortunate that I work in music, where you’re in touch with different age groups, either the audience or people you work with.
'It does help. Obviously I’m not ageist!'

This was Bryan's second marriage who had previously tied the knot with Lucy Helmore, with whom he has four children, for 21 years.
He also famously dated Jerry Hall for two years before she left him for Mick Jagger.
Following his divorce from Helmore, Ferry began dating dancer Katie Turner, 35 years his junior.
Mail Online have contacted Ferry's representatives for comment.
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:19:23 #35
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130779888
Geert Hoes dumpt vriendin
Geert Hoes heeft zijn relatie met Merel Coenraad beëindigd.

"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.

Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."

Geert en Merel zijn anderhalf haar samen geweest.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:23:47 #36
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130780020
Dat is toch de Nederlandse Tom Cruise/John Travolta? Qua kast?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 september 2013 @ 16:25:02 #37
22592 crew  Ole
pi_130780057
Hij is bi
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130780218
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef Ole het volgende:
Hij is bi
En vader toch?
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:35:51 #39
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130780384
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

En vader toch?
Ook dat nog ja!
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2013 @ 16:36:30 #40
43556 miss_dynastie
pi_130780405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
Geert Hoes dumpt vriendin
Geert Hoes heeft zijn relatie met Merel Coenraad beëindigd.

"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.

Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."

Geert en Merel zijn anderhalf haar samen geweest.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
Ik zeg: wat voor onze Son, die gozer :7
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:39:39 #41
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130780515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zeg: wat voor onze Son, die gozer :7
Ja dat kan geen kwaad als zij eens flink in haar sluitspier genomen wordt! Kan dat ook op haar lijstje van klachten erbij: pijn in kont.
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:41:25 #42
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130780569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja dat kan geen kwaad als zij eens flink in haar sluitspier genomen wordt! Kan dat ook op haar lijstje van klachten erbij: pijn in kont.
_O- Ik ben zo blij dat ik met terugwerkende kracht de Sonja-gate ken, nu kan ik mee lachen!
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2013 @ 16:42:12 #43
43556 miss_dynastie
pi_130780588
edit vs quote :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2013 @ 16:42:19 #44
43556 miss_dynastie
pi_130780592
Maar maar maar... ik heb het over ware liefde heur! Of was dat wéér een andere gate? -O-
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:55:15 #45
403253 Meke
after all this time? always.
pi_130784872
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar maar maar... ik heb het over ware liefde heur! Of was dat wéér een andere gate? -O-

Neeee da's Son! :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_130785029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
Geert Hoes dumpt vriendin
Geert Hoes heeft zijn relatie met Merel Coenraad beëindigd.

"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.

Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."

Geert en Merel zijn anderhalf haar samen geweest.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
Dat is ook zo'n half sletje :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130786306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
Geert Hoes dumpt vriendin
Geert Hoes heeft zijn relatie met Merel Coenraad beëindigd.

"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.

Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."

Geert en Merel zijn anderhalf haar samen geweest.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
Die was/is toch van de herenliefde?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_130786401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Miam het volgende:

[..]

Die was/is toch van de herenliefde?
Hij zou bi zijn
pi_130786427
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef kvd het volgende:

[..]

Hij zou bi zijn
Zegt hij zelf zeker.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_130786556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Miam het volgende:

[..]

Zegt hij zelf zeker.
jep,nadat bekend was geworden dat hij wel eens bij Joling was blijven slapen.
pi_130786589
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:

[..]

jep,nadat bekend was geworden dat hij wel eens bij Joling was blijven slapen.
:D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_130786612
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:

[..]

jep,nadat bekend was geworden dat hij wel eens bij Joling was blijven slapen.
Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...
Kwak
pi_130787053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...
Volgens mij wel
Kind kwam eerst (na een kipperlichtrelatie met Manuela) in 2005.
In 2007 ontwierp hij voor Lief! en ging hij weer eens weg bij Manuela.
In 2008 gaf hij toe bi te zijn.
In 2010 was hij weer bij Manuela.
In 2011 was het over met Manuela. Hij zou toen met model Elzemieke wat hebben gehad.
In 2012 leerde hij Merel kennen.
En nu is het weer over.
pi_130787450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...
Nee joh Lief heeft zelfs een aanklacht ingediend etc tegen prenatal vanwege het gebruik van de woorden etc. En geert hoes heeft samengewerkt maar niets gestart of wat dan ook.
pi_130787527
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee joh Lief heeft zelfs een aanklacht ingediend etc tegen prenatal vanwege het gebruik van de woorden etc. En geert hoes heeft samengewerkt maar niets gestart of wat dan ook.
Hij heeft daar een lijn voor ontworpen
http://www.fashionunited.(...)Lief!_2007042310261/
pi_130787589
Ja dat zei ik toch ook samengewerkt aan een lijn :')
pi_130787723
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat zei ik toch ook samengewerkt aan een lijn :')
Oh, het ging je echt alleen om prenetal
pi_130789285
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat zei ik toch ook samengewerkt aan een lijn :')
ah, vandaar dat ik daar niks kon vinden (moest één bepaald babypakje kopen voor iemand, maar dat was echt nergens...)
Kwak
pi_131063006
Tja, hier of in het Match!-topic. Uiteindelijk zal het toch wel weer hier terecht komen
quote:
Lieke van Lexmond: 'Ik vind het heel leuk met Frank'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Al een poosje gaan de geruchten dat Lieke van Lexmond het heel gezellig heeft met haar manager Frank Wisse. "Waar rook is, is vuur", zegt Frank geheimzinnig.

Frank, die ooit een relatie had met Caroline Tensen, wil behalve die mysterieuze uitspraak niets kwijt over de aaard van hun relatie.

Lieke reageert in de Story: "Ik vind het heel bijzonder dat Frank in mijn leven is. We zien elkaar bijna elke dag en hij is een heel bijzondere man. Ik vind het heel leuk met Frank."

Op de vraag of ze nu ook een relatie heeft met haar ruim twintig jaar oudere manager, zegt Lieke: "Dat mogen de mensen zelf bedenken. Ik zeg er verder niets meer over. Frank heeft al laten weten dat waar rook is, ook vuur is. Iedereen mag dus voor zichzelf bedenken wat er tussen ons is."

Maar, zegt ze even mysterieus als Frank: "Laat ik dit zeggen: Frank is een bijzondere man en ik ben blij dat hij in mijn leven is."

  † In Memoriam † woensdag 11 september 2013 @ 16:32:54 #60
43556 miss_dynastie
pi_131063051
Is hij de stiekeme vader van Carlo Boszhardt?
pi_131063073
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Is hij de stiekeme vader van Carlo Boszhardt?
Ik dacht precies hetzelfde bij het zien van de foto. :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 11 september 2013 @ 16:34:57 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131063137
Ik dacht in de gauwigheid dat het die twee verHollandste Britten van Guys 'n Dolls waren. Dat is geen compliment.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 11 september 2013 @ 16:39:50 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131063300
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht in de gauwigheid dat het die twee verHollandste Britten van Guys 'n Dolls waren. Dat is geen compliment.
nee die zijn beiden ook toch al over de 50? :o
pi_131063498
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Is hij de stiekeme vader van Carlo Boszhardt?
Inderdaad :D en Lieke lijkt op deze foto zelfs op Caroline (Tensen)
pi_131063789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef lily het volgende:

[..]

Inderdaad :D en Lieke lijkt op deze foto zelfs op Caroline (Tensen)
Ik wou net zeggen: Lieke = Caroline Tensen, en dat is ook geen compliment :+ Ik vrees dat we nu al kunnen concluderen dat deze match de betrokkenen geen goed doet.
pi_131068426
Hoor net bij Boulevard dat Peter Blok en Maria Goos uit elkaar zijn.

Ik heb ze laatst nog een keer gezien bij zo'n Max achtige middagshow en toen spatte de liefde er al niet echt vanaf. Hij speelde laatst in de serie "Dokter Robert" die Maria Goos regisseerde.
  woensdag 11 september 2013 @ 19:21:34 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131068573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Hoor net bij Boulevard dat Peter Blok en Maria Goos uit elkaar zijn.

Ik heb ze laatst nog een keer gezien bij zo'n Max achtige middagshow en toen spatte de liefde er al niet echt vanaf. Hij speelde laatst in de serie "Dokter Robert" die Maria Goos regisseerde.
Hij schijnt het te doen met die blonde van Gooische Vrouwen. Die ligt in het geheim ook in scheiding, begreep ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131068599
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij schijnt het te doen met die blonde van Gooische Vrouwen. Die ligt in het geheim ook in scheiding, begreep ik.
Tjitske Reidinga?
  woensdag 11 september 2013 @ 19:22:42 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131068628
Die ja.
Dat zingt rond in bepaalde kringen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131068654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Hoor net bij Boulevard dat Peter Blok en Maria Goos uit elkaar zijn.

Ik heb ze laatst nog een keer gezien bij zo'n Max achtige middagshow en toen spatte de liefde er al niet echt vanaf. Hij speelde laatst in de serie "Dokter Robert" die Maria Goos regisseerde.
Hij speelde met Tjitske Reidinga in Dokter Robert.
Hij speelde met Tjitske Reidinga de hele zomer in De Ideale Vrouw.
En binnenkort speelt hij met Tjitske Reidinga in De Tijd Voorbij.

Dus tja... kat op het spek binden...



Volgens mij is zij met Vincent Croiset getrouwd.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_131081204
Peter en Maria hadden niet zo heel lang geleden al een stevige relatiecrisis. Meen zelfs dat Dokter Robert daar uit voortkwam.

Ennuh als je het doet met wie je steeds speelt, dan doet Vincent Croiset het vast met Jennifer Hoffman ;)
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † donderdag 12 september 2013 @ 12:33:38 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131091195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Tjitske Reidinga?
Dan gaat-ie er toch, zij het lichtjes, op vooruit op de schaal van jong en blond.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_131091480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef lily het volgende:

[..]

Inderdaad :D en Lieke lijkt op deze foto zelfs op Caroline (Tensen)
OMG, idd, Caroline ook nog _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_131305428
Klinkt alsof ze misschien wel uit elkaar gaan....

quote:
William en Noortje eeuwig verloofd?
In december 2011 vroeg William Spaaij (30) zijn geliefde Noortje Herlaar (28) ten huwelijk. Een jaar later riep William dapper dat het nu wel binnen een half jaar moest gebeuren.Maar inmiddels zijn we bijna twee jaar verder en is er nog niet getrouwd!

De praktijk heeft ons helaas geleerd dat er vaker wel dan niet van uitstel afstel komt. Is daar ook hier sprake van? Noortje: : Eerlijk gezegd zijn we ons plan om te gaan trouwen aan het heroverwegen.”

http://www.telegraaf.nl/prive/21899322/__William_eeuwig_verloofd___.html
  woensdag 18 september 2013 @ 09:02:24 #75
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_131305551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:54 schreef Suusje79 het volgende:
Klinkt alsof ze misschien wel uit elkaar gaan....

[..]

Laten we het hopen voor haar ;) Ik vind hem zo'n kwallenbak! (niet dat zij er dan hetzelfde over moet denken natuurlijk :') )
pi_131306659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:54 schreef Suusje79 het volgende:
Klinkt alsof ze misschien wel uit elkaar gaan....

[..]

Zou mij niks verbazen. Duurt wel erg lang zo! :(
Ik vind ze leuk samen maar ergens lijkt het ook te perfect. :P
  woensdag 18 september 2013 @ 10:27:38 #77
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131307287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:02 schreef Starlie het volgende:

[..]

Laten we het hopen voor haar ;) Ik vind hem zo'n kwallenbak! (niet dat zij er dan hetzelfde over moet denken natuurlijk :') )
Ik vind het juist precies andersom :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_131307727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik vind het juist precies andersom :D
^^ :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131307776
Ja, vind hem ook leuk!! :D
  woensdag 18 september 2013 @ 11:04:02 #80
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_131308014
O in Wie is de Mol vond ik hem echt verschrikkelijk! Moet eerlijk bekennen dat ik haar alleen van foto's ken :@
pi_131310376
quote:
Liz Hurley bevestigt breuk

De geruchten dat de bruiloft van Liz Hurley en Shane Warne van de baan is, zijn woensdag door de actrice bevestigd.

"Mijn excuses aan mijn loyale volgers voor de twitter-stilte van de afgelopen tijd. Te pijnlijk en persoonlijk op dit moment", schrijft ze op de microblogsite.

Dinsdag bracht The Sun het nieuws dat Liz en Shane na een verloving van twee jaar ieder hun eigen weg gaan. Diezelfde dag nog werd Liz op straat gespot zonder verlovingsring met de saffieren steen.

Liz en Shane kregen het niet voor elkaar om hun lange afstandsrelatie te laten slagen. Zij woont in Engeland, terwijl hij in Australië vertoeft. Ook het feit dat Shane nog steeds goed contact heeft met zijn ex Simone, met wie hij drie kinderen heeft, zou zijn relatie met Liz weinig goeds hebben gedaan.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131380726
O+ Sylvia Hoeks is ook weer vrijgezel na een relatie van 8 jaar. O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 september 2013 @ 18:43:38 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131388416
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef dennis83 het volgende:
O+ Sylvia Hoeks is ook weer vrijgezel na een relatie van 8 jaar. O+
goed nieuws :7
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_131388823
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef dennis83 het volgende:
O+ Sylvia Hoeks is ook weer vrijgezel na een relatie van 8 jaar. O+
Toch best lang 8 jaar :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_131527297
quote:
Relatie Patrick Martens en Freek Bartels voorbij
Patrick Martens en Freek Bartels zijn uit elkaar.
Dat heeft het management van Bartels bevestigd tegenover RTL Boulevard. "Ze hebben inderdaad een punt gezet achter hun relatie. Ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan."

De 35-jarige Martens en 26-jarige Bartels vormden sinds het najaar van 2011 een stel. Martens is vanaf volgende maand te zien bij RTL Telekids met Het Mysterie Van... en Bartels repeteert momenteel voor de musical Love Story.

Door: Novum
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:07:02 #86
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131528168
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef alors het volgende:

[..]

;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  ESF Reporter dinsdag 24 september 2013 @ 21:11:58 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_131528438
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef alors het volgende:

[..]

Neeeee :'(
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:13:47 #88
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_131535619
Ik had eigenlijk nog maar pas ontdekt dat zij een stel waren :@
Don't you love her madly?
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:55:39 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131537796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:08 schreef Lovechild het volgende:
Ik had eigenlijk nog maar pas ontdekt dat zij een stel waren :@
Ik heb nog niet eens ontdekt wie het zijn :') :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:58:12 #91
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_131537913
Heb er ook nog nooit van gehoord.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_131538323
Ik heb Patrick zaterdag aan mijn kassa gehad bij de Klaas Vaak Premiere.
Maar daar is ie geweest met een vrouw en een kleine meid.
pi_131538888
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij schijnt het te doen met die blonde van Gooische Vrouwen. Die ligt in het geheim ook in scheiding, begreep ik.
:o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131539653
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef alors het volgende:

[..]

Is het raar dat ik geen idee heb wie het zijn ? :@ :')

Ze zijn overigens niet de enigen in deze reeks bij wie ik denk: :?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131539683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:39 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee die zijn beiden ook toch al over de 50? :o
Hij is eerder over de 60 :')...uit 1949 op precies te zijn, zij uit 58. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 25 september 2013 @ 01:11:06 #96
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131539786
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Is het raar dat ik geen idee heb wie het zijn ? :@ :')

Ze zijn overigens niet de enigen in deze reeks bij wie ik denk: :?


O+

En 'raar' ligt vooral aan wat voor tv je kijkt denk ik zo :+ Links is Freek, heeft 'Op zoek naar Joseph' gewonnen en speelt sindsdien in musicals. Rechts is Patrick, heeft ooit in goede tijden gespeeld en daarna vooral kinderprogramma's (Zoop en Nickiets op zaterdagochtend :+ )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_131539797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:11 schreef Meke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+

En 'raar' ligt vooral aan wat voor tv je kijkt denk ik zo :+ Links is Freek, heeft 'Op zoek naar Joseph' gewonnen en speelt sindsdien in musicals. Rechts is Patrick, heeft ooit in goede tijden gespeeld en daarna vooral kinderprogramma's (Zoop en Nickiets op zaterdagochtend :+ )
Oké, nu weet ik waarom ik ze niet ken, geen programma's welke ik volg. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 25 september 2013 @ 01:33:40 #98
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_131540021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:11 schreef Meke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+

En 'raar' ligt vooral aan wat voor tv je kijkt denk ik zo :+ Links is Freek, heeft 'Op zoek naar Joseph' gewonnen en speelt sindsdien in musicals. Rechts is Patrick, heeft ooit in goede tijden gespeeld en daarna vooral kinderprogramma's (Zoop en Nickiets op zaterdagochtend :+ )
Nog steeds geen idee.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_131541015
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik heb Patrick zaterdag aan mijn kassa gehad bij de Klaas Vaak Premiere.
Maar daar is ie geweest met een vrouw en een kleine meid.
Maar dat is niet gek. Hij is bijvoorbeeld heel goed bevriend met Georgia Verbaan. Zij heeft ook een kleine meid. Maar als zij het was, had je haar vast wel herkend :D
Don't you love her madly?
pi_131553495
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Copycat het volgende:
Die ja.
Dat zingt rond in bepaalde kringen.
deze heb ik ook gehoord ja :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_131555101
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_131555124
Ripley was me voor...
  woensdag 25 september 2013 @ 16:12:16 #103
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_131555222
Las van de week op de Grazia FB pagina dat Gwyneth Paltrow al geruime tijd een affaire zou hebben, kan er verder niets over terugvinden. Maar dat zou dan ook einde huwelijk betekenen!
  † In Memoriam † woensdag 25 september 2013 @ 16:20:22 #104
43556 miss_dynastie
pi_131555484
Gwyneth? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand het met haar zou willen doen als 't niet hoeft :o
pi_131555688
quote:
Wat een mooi stel! Jammer.
pi_131555942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef Starlie het volgende:
Las van de week op de Grazia FB pagina dat Gwyneth Paltrow al geruime tijd een affaire zou hebben, kan er verder niets over terugvinden. Maar dat zou dan ook einde huwelijk betekenen!
Als ik een beetje rond-Google, schijnt het een 'literair figuur' te zijn. Tenminste volgens Star Magazine die met het nieuws naar buiten kwam.

http://www.showbizspy.com(...)literary-figure.html
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131596107
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef Starlie het volgende:
Las van de week op de Grazia FB pagina dat Gwyneth Paltrow al geruime tijd een affaire zou hebben, kan er verder niets over terugvinden. Maar dat zou dan ook einde huwelijk betekenen!
Ik denk niet einde huwelijk:

quote:
'I would be forgiving': Gwyneth Paltrow says cheating and sex addiction are NOT deal breakers in a relationship
http://www.dailymail.co.u(...)rs-relationship.html
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:38:28 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131740101
Ik wist niet dat deze twee uit elkaar waren:

of post ik oud nieuws?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131740175
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wist niet dat deze twee uit elkaar waren:
[ afbeelding ]
of post ik oud nieuws?
Ik wist niet eens dat ze bij elkaar waren :D dus voor mij geen oud nieuws :+

Georgina O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:41:11 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131740195
quote:
Relatie Georgina Verbaan ten einde
De relatie van Georgina Verbaan met trompettist Rob van de Wouw is voorbij.

Foto: ANP
Haar management laat aan Shownieuws weten dat ze een tijdje terug gezamenlijk tot de conclusie zijn gekomen dat hun relatie op dit moment niet werkt.
De voormalige geliefden willen samen en in goede verstandhouding voor hun dochter Odilia (2,5) zorgen. Eerder werd bekend dat Verbaan een nieuwe woning in Amsterdam heeft.
Voordat Verbaan een relatie kreeg met de trompettist had zij vijf jaar lang een relatie met Jort Kelder. Die relatie liep op een einde doordat de actrice werd gefilmd terwijl zij zoende met presentator Pieter van der Wielen.
Sinds juni al.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:45:22 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131740346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:34 schreef ChatGirl het volgende:

Als ik een beetje rond-Google, schijnt het een 'literair figuur' te zijn. Tenminste volgens Star Magazine die met het nieuws naar buiten kwam.

Gwyneth, met Nico Dijkshoorn? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:03:10 #112
163650 Greys
pi_131740814
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik denk niet einde huwelijk:

[..]

http://www.dailymail.co.u(...)rs-relationship.html
Ze vindt het zélf geen deal breaker. Maar da's makkelijk gezegd natuurlijk als zij degene is met de affaire, dus het is nog even afwachten of hubby er net zo over denkt :+ Al zal dat wel...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131749922
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wist niet dat deze twee uit elkaar waren:
[ afbeelding ]
of post ik oud nieuws?
ja was in de zomer al bekend gemaakt
misschien daarom een aantal mensen ontschoten?
pi_131808097
Oh oh... Tim Burton en een mysterieuze blonde dame

quote:
Tim Burton — the movie director longtime partner of Helena Bonham Carter — appears to be kissing a mystery blonde after leaving a movie theater in Hampstead, London, after watching “The Wicker Man."

A witness saw the pair walk to a dark alleyway, where they appeared to embrace and kiss before driving away in the unidentified woman’s car.

The “Edward Scissorhands” director has been with Bonham Carter for 12 years, and they have two children, Billy, 10, and Nell, 6. They met while filming “Planet of the Apes” in 2001 (when he said he found her most attractive as her hairy character Ari).

The odd couple — known as “Mr. and Mrs. Mad Hatter” — share adjoining London houses, with shared spaces, but at night they sleep in their respective dwellings.

Burton reps didn’t get back to us.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:55:11 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131808812
:o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131809166
Ach, misschien hebben ze een open relatie met die aparte slaapkamers ofzo. :P

Moet er niet aan denken trouwens, Tim Burton, ieks.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131814908
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:08 schreef Goodbye het volgende:
Ach, misschien hebben ze een open relatie met die aparte slaapkamers ofzo. :P

Moet er niet aan denken trouwens, Tim Burton, ieks.
Ze hebben zelfs een derde huis, voor de nanny en kinderen...
pi_131814962
_O- "'the unindentified woman's car"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 oktober 2013 @ 17:50:17 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131815000
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh oh... Tim Burton en een mysterieuze blonde dame
[ afbeelding ]

[..]

Hopelijk is dit iets onschuldigs!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131995974
Het is nu eindelijk officieel, na een jaar wel of niet uit elkaar zijn is het bevestigd:

quote:
'We are much happier this way': Kris and Bruce Jenner confirm they have separated after 22 years of marriage... and kept 'split a secret for one year'
http://www.dailymail.co.u(...)lit-secret-year.html
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:19:28 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131996037
Goh, wat toneelspel in de RLS dan...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131996277
van wat ik begrijp gaan ze ook helemaal niet scheiden? Of lees ik verkeerd?

quote:
Us Weekly report that the couple kept the separation a secret for an entire year and are not divorcing because they have no prenuptial agreement in place.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:41:12 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131996288
Dan zijn ze dus wel uit elkaar maar blijven voor de wet getrouwd?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:42:04 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131996300
Zo lees ik het ook, vooral uit financiële overwegingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:48:19 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131996407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:19 schreef Leandra het volgende:
Goh, wat toneelspel in de RLS dan...
Je verwacht het niet, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:53:41 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131996470
Niet scheiden omdat je geen huwelijkse voorwaarden hebt :D

Je zou gewoon over dingen kunnen onderhandelen natúúrlijk...

Maar dan nog, geen huwelijkse voorwaarden terwijl je beiden al een keer gescheiden bent en kinderen hebt :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131996569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:53 schreef Leandra het volgende:
Niet scheiden omdat je geen huwelijkse voorwaarden hebt :D

Je zou gewoon over dingen kunnen onderhandelen natúúrlijk...

Maar dan nog, geen huwelijkse voorwaarden terwijl je beiden al een keer gescheiden bent en kinderen hebt :X
Ik vermoed dat er meer speelt (in hun hoofd dan). Er is een hele business om die familie gebouwd, ze zijn met elkaar een merk geworden waar tot nu toe flink voor wordt betaald. Scheiden zal een tot een vermindering van het inkomen kunnen leiden.
(alhoewel ze door hun stukje toneelspel waarschijnlijk zichzelf zo voor schut hebben gezet dat de inkomsten vanzelf al minder gaan worden)
pi_132021467
quote:
The $125m couple with NO prenup: Kris Jenner will 'duke it out with Bruce over their massive wealth'

Kris Jenner is ramping up for the biggest fight of her life.
After the Tuesday announcement that she was splitting with Bruce Jenner, her husband of 22 years, the next day it was revealed by RadarOnline that the Keeping Up With The Kardashians producer will have to duke it out with the Olympian for their $125m fortune.
She most likely will have to split all their combined wealth as the couple - unlike her daughters Kim and Khloe Kardashian - didn't have a prenuptial agreement.

Bruce, 63, is legally entitled to half of the pie that Kris, 57, cooked up over the past decade.
Last year she closed her biggest deal when she got E! to hand over $40m for three seasons of Keeping Up With the Kardashians.
The mother of six has also received 10 percent for brokering such massive deals for her daughters as the Kardashian Kollection for Sears, an OPI nail polish endorsement agreement, and Quicktrim ads.

'This is going to be a very bitter pill for Kris to swallow because when they divorce is finalized, she’ll have to split half the family fortune with Bruce,' a source told Radar.
'Kris demanded that Kim and Khloe get prenups, but in a touch of irony, she didn’t get one when she married Bruce.'
There are also a ton of assets to be divvied up.
The two share a mansion in Hidden Hills - a gated community not far from Calabasas - which is worth several millions.
They also have a collection of luxury cars, which includes at least two Bentleys: one a black hardtop and the other a white convertible.

During the early days of their marriage Bruce was 'the bread winner,' according to the site.
He made over $100m in the '80s with major endorsement deals that included a tie in with Wheaties cereal and Bruce Jenner Aviation. The Olympian was also a 'very popular' motivational speaker.
'But as the Kardashian brand and fortune grew, Bruce joked to Kris that she should have gotten a prenup so he couldn’t take anything from her,' a source tells Radar.
The insider also points out that Kris never thought the wealth she had created could one day slip away from her and she 'won’t give it up without a fight.'
'To say Kris is obsessed with money is an understatement,” the insider added.

Bruce, on the other hand, seems out of the loop about all the money his wife has brought in.
In 2012, after it was announced the Kardashian family had landed that amazing $40m E! deal, Bruce came off as unaware about it.
'I didn’t even know it happened!' he said during a TV interview.
'I don’t follow any of that stuff. The girls are into the money thing. Honestly, a couple days ago I was watching the news and then this ticker comes across the screen saying, "Kardashians sign a new deal" and I was like, "We did? That’s kind of nice."'
Still, his wife was stingy with what he could spend.
'Later that day I get yelled at because I spent $300 on a credit card,' he adds.
'[Kris] saw it come through from Heliparts for my RC heli.'
The Radar insider insists there are some things Bruce just doesn't care about, like the Hidden Hills house. The athlete has already found his own residence, a rental in Malibu, that he has been spending most of his time at, as chronicled on their reality show.

'He’ll probably ask that she just buy him out… which Kris won’t want to do because it means spending her own money,' the site's source says.
'If they end up divorcing, one thing is certain - Kris is not going to part with a penny more than she has to.'
UsWeekly reported on Wednesday that the two are in no rush to meet with lawyers because they have yet to move on with other people (though Kris' sister Karen Houghton told InTouch Weekly that Bruce has indeed been talking to attorneys).
Each is free to date other people, US reports, but neither has gone there.
'If that happens, they may have to reconsider their non-divorce situation,' the publication added.
Kris, who has worked with the weekly over the years cooperating on exclusives, told the publication, 'We are not fighting over money.'
pi_132035966
quote:
Mariah Carey in relatiecrisis'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Mariah Carey en haar man Nick Cannon zouden op het punt staan om te gaan scheiden.

Ze hebben volgens het Amerikaanse tijdschrift National Enquirer niet alleen ernstige huwelijksproblemen, ook zouden zowel Mariah als Nick zijn vreemdgegaan.

Een bron zegt dat de zangeres, die al enige tijd haar trouwring niet meer draagt, zich voorbereidt op een vechtscheiding. Een woordvoerder van het stel heeft nog niet gerucht op de geruchten.

Mariah en Nick trouwden in april 2008. Zij hebben samen de 2-jarige tweeling Monroe en Moroccan.

  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2013 @ 13:04:11 #130
43556 miss_dynastie
pi_132036050
Ze heeft van de week d'r eh.... eigenschappen nog online gezet in een geile tweet, dat wees niet echt op een echtscheiding :+
pi_132121604
quote:
Kylie Minogue na vijf jaar weer single

Kylie Minogue en haar vriend Andres Velencoso zijn na een relatie van vijf jaar uit elkaar. Volgens Mirror is de Australische zangeres kapot van verdriet.

Volgens een vriend van Minogue is er niemand anders in het spel. De relatie van de 45-jarige zangeres en het 35-jarige Spaanse model is stukgelopen door drukke werkschema's.
De woordvoerder van Minogue bevestigde de breuk en zegt dat de twee als vrienden uit elkaar zijn gegaan.

Minogue heeft een groot deel van dit jaar in de studio gezeten in Los Angeles om nieuw materiaal op te nemen, terwijl Andres een acteercarrière van de grond probeert te krijgen.
Ondanks dat het stel elkaar de laatste tijd nog maar weinig zag, is de klap toch groot voor de zangeres, weet de ingewijde.
pi_132127118
Wow, wat een mooie man, die Andres. Ik neem hem wel over!
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:12:10 #133
123170 alors
zlata1234
pi_132128467
quote:
11s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:29 schreef conleche het volgende:
Wow, wat een mooie man, die Andres. Ik neem hem wel over!
Oh hij deed ook voor H&M campagnes, mooie man, mooi stel, jammer.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 oktober 2013 @ 22:49:12 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132141919
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132251687
quote:
Vrouw Timbaland vraagt scheiding aan
De echtgenote van muziekproducer en rapper Timbaland wil na een huwelijk van vijf jaar scheiden.

Monique Mosley heeft de echtscheidingspapieren al ingediend bij de rechtbank, weet de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.

Monique eist onder meer een vergoeding van haar juridische kosten en alimentatie voor zichzelf en voor hun 5-jarige dochtertje. Daarnaast wil ze dat de 41-jarige multimiljonair ook alimentatie gaat betalen voor haar 10-jarige kind uit een eerdere relatie, omdat Timbaland het kind 'privé en in het openbaar aanduidt als zijn eigen'.

Timbaland, die eigenlijk als Timothy Zachery Mosley heet, werkte met sterren als Missy Elliott, Jay-Z, LL Cool J, Justin Timberlake en Nelly Furtado. Dankzij de vele hits die hij scoorde is hij zo'n tachtig miljoen dollar waard.

Door: Novum
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:37:52 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132251755
Alimentatie vragen voor je bastaard kind omdat hij het kind en plein public niet buiten het gezin wil laten vallen en het zijn zoon/dochter noemt... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132253215


Kris gooit Bruce even onder een bus :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_132253626
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132253721
hij laat wel zijn haar groeien... ;)
pi_132253915
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]

Kris gooit Bruce even onder een bus :)
Zou mij niet eens verbazen als dit waar is. _O-
pi_132254863
Dat is toch net een vrouw! Niet het meest vrouwelijke exemplaar maar toch.


pi_132255409
Ik zag het bij die foto op de cover van dat blad ook al, vrouwelijke trekjes idd.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132464362
Die oorbellen maken het alleen maar erger.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132540810
quote:
Orlando Bloom en Miranda Kerr gaan scheiden
Acteur Orlando Bloom en model Miranda Kerr gaan na een huwelijk van drie jaar uit elkaar.

Dat melden Amerikaanse media waaronder E! Online.

Kerr's manager zou de scheiding hebben bevestigd aan de entertainmentsite.

De twee gingen een paar maanden geleden al met wederzijdse instemming uit elkaar, aldus de manager. Na een relatie van in totaal zes jaar hebben ze besloten officieel te gaan scheiden. Een reden voor de breuk is niet bekendgemaakt.

Bloom en Kerr leerden elkaar kennen in 2007 en trouwden in 2010 na slechts een maand verlovingstijd. De 36-jarige acteur en het 30-jarige model hebben samen een zoontje, Flynn, van 2,5 jaar oud.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:33:26 #145
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132540857
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:31 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer!
pi_132541116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:31 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toch wel? Laatst werd dat toch ook al beweerd en toen werd het stellig ontkend.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:06:37 #147
123170 alors
zlata1234
pi_132541593
Rook en dus toch vuur, jammer zeg, zo'n mooi stel...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132541795
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:06 schreef alors het volgende:
Rook en dus toch vuur, jammer zeg, zo'n mooi stel...
Dat dus ja. Altijd rook en vuur.....

Jammer idd!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:30:44 #149
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132542182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:31 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja, dat ging al langer rond in de wandelgangen daar. Weet niet echt wat ik van ze vind, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:23:30 #150
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_132584452
Zonde van zo'n leuk stel ... ben benieuwd waarom...
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:31:45 #151
43556 miss_dynastie
pi_132584655
Die zat eraan te komen :)
pi_132584861
Ik vind Orlando helemaal niet leuk....paar jaar terug had hij een autoongeluk en wilde toen ladderzat weglopen..het is dat er paparazzi bij waren...daarom liep hij terug.
pi_132586358
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Orlando helemaal niet leuk....paar jaar terug had hij een autoongeluk en wilde toen ladderzat weglopen..het is dat er paparazzi bij waren...daarom liep hij terug.
Ladderzat?

quote:
Orlando Bloom 'Grateful No One Was Seriously Injured'

Orlando Bloom was involved in a car accident early Friday morning in the Hollywood area of Los Angeles.

The 30-year-old Pirates of the Caribbean star was not injured, nor was he under the influence, according to LAPD officer April Harding.

"Police interviewed Bloom at the scene and at the hospital, and determined that he did not display signs or symptoms of intoxication. No field sobriety test was issued," Harding tells PEOPLE.

The accident occurred around 2:15 a.m., TMZ.com was first to report. Bloom was driving a 2003 Toyota Matrix registered to Dariusz Wolski, the director of photography on the Pirates movies, when another vehicle made a sudden lane change, causing him to swerve and hit two parked cars, police said.

"Bloom believed he was being followed by the paparazzi," Harding said. "He believed the car that cut him off was driven by a photographer."

Earlier in the night, Bloom had dinner in West Hollywood then headed to Green Door, an intimate lounge in Hollywood where he partied until about 2 a.m.

An onlooker at Green Door tells PEOPLE, "Orlando had a drink in his hand but was pretty mellow, he was only casually drinking. There weren't any girls in particular he was with for the night, he was just hanging with a group of people."

Two women in the car with Bloom were injured. A 35-year-old sitting in the back seat suffered a fractured neck. The other passenger, 30, was seated in front and cut by her seat belt.

"[He] is grateful that no one was seriously injured ... He spent last night at the hospital to be with his childhood friend who sustained a minor neck injury. He is thankful that emergency services arrived so quickly and that the ER staff at Cedars Sinai took such good care of his friend," the actor's rep, Robin Baum, said in a statement.

The incident is considered an accident, and no further investigation is pending, police said.
quote:
But police spokesman Ana Aguirre said the actor was not drunk or on drugs.
"No alcohol was involved and he wasn't speeding," she said.
Witnesses told police that the actor crashed his Toyota Matrix into a parked Porsche Cayenne after being cut up by another car.
http://www.dailymail.co.u(...)zi-LA-car-crash.html


En de reden om weg te lopen zou ook zo kunnen worden gegeven (er staan nogal wat paparazzi bij, je denkt dat het niet jou schuld is, dus om de paps te ontvluchten loop je weg). Netjes? Nee, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Hij is nergens voor aangeklaagd, hij is nergens van beschuldigd.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:35:53 #154
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_132592438
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Die zat eraan te komen :)
Waarom? :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:37:10 #155
43556 miss_dynastie
pi_132592512
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Revanches het volgende:

[..]

Waarom? :)
Omdat er steeds meer geruchten kwamen. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, in elk geval...
pi_132593112
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Revanches het volgende:
Zonde van zo'n leuk stel ... ben benieuwd waarom...
quote:
'Huwelijk Orlando Bloom en Miranda Kerr al jaar niet goed'

Het einde van het huwelijk van Orlando Bloom en Miranda Kerr zat er al zeker een jaar aan te komen. Volgens ingewijden zagen de twee elkaar nog maar amper.

Vrienden van het koppel vertellen aan Page Six dat de twee het wel erg druk hadden met hun carrière.
Zo zat Bloom voor zijn rollen in The Hobbit en Zulu veel in Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika, terwijl Kerr de hele wereld over reist voor haar modellencarrière.

Het model erkende in januari al dat ze haar man weinig zag. “We Skypen veel, vooral vanwege onze zoon. Maar ik ben gewoon geen fan van bellen, ik sms liever.”
De geruchten dat de twee uit elkaar zouden gaan deden al enige tijd de ronde. Zo plaatste Kerr aan het begin van het jaar een foto waarop haar hand te zien was, maar niet haar trouwring en werd het model enkele weken ervoor gezien terwijl zij flirtte met Leonardo DiCaprio.
Familie
Bloom heeft zich tegenover TMZ voor het eerst uitgelaten over de scheiding. Hoewel de acteur weinig kwijt wilde over de reden waarom, maakte hij duidelijk aan de paparazzo dat hij en Kerr goed met elkaar om zullen blijven gaan.
"We zijn familie, niet gewoon vrienden", aldus de acteur over het model.
Kerr en Bloom begonnen in 2007 met daten. Drie jaar later, in juli 2010, stapten de twee in het huwelijksbootje. In januari 2011 werd zoontje Flynn geboren.
Ik vlak zijn tegenspeelster uit Romeo and Juliet (toneel) ook niet uit...ze schijnen nogal graag met elkaar te zoenen verklaarde hij gisteren

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Revanches het volgende:

[..]

Waarom? :)
De geruchten gaan al een jaar rond...een greep uit de pagina's van vorig jaar:
http://blog.zap2it.com/po(...)ded-for-divorce.html
http://www.refinery29.com(...)rlando-bloom-divorce
http://www.take40.com/news/36586/miranda-kerr's-mother-in-law-speaks-out-about-divorce-rumours!
http://www.vh1.com/celebr(...)ful-people-marriage/

enzovoort enzovoort
pi_132611762
oei...mijn gedachtengang was niet zo raar:
quote:
After rift with wife, Romeo Orlando Bloom 'finds love with Juliet co-star Condola Rashad'

He revealed he had split from his supermodel wife just days ago.
And now the reason behind the sudden announcement of the break-up of Orlando Bloom and Miranda Kerr’s three-year marriage has become clear – his affection for his latest co-star Condola Rashad.
The closeness between the pair had been widely reported. But now we can reveal that friends say the Hollywood superstar is quietly dating 26-year-old Condola, who plays Juliet opposite his Romeo on Broadway.
One pal said: ‘Another announcement from Orlando could be on the horizon. Their fondness for each other is obvious.’
However, despite the split, Bloom and 30-year-old former Victoria’s Secret model Miranda appear to remain close.
Yesterday, the pair went for a stroll in New York’s Central Park with their two-year-old son Flynn, looking content in each others’ company.
They linked arms affectionately as they walked through the park, and were all smiles as they arrived at Miranda’s apartment.
‘We’re not friends, we’re family,’ Bloom told reporters.
Last week Orlando, 36, and Condola – who has twice been nominated for a prestigious Tony Award – spoke about their mutual affection in interviews promoting their production.
On Friday, the day Bloom confirmed his split from Miranda, he spoke of how much he is enjoying kissing his co-star.
‘We sometimes get applause after our first kiss because it just goes on and on,’ he told a US talk show. ‘Sometimes I’m like, “I’m not letting go.”’
Condola has been equally enthusiastic in her praise, declaring: ‘What’s funny is we didn’t have to force it.
'We had a connection from the minute we met, a sense of comfort. We’ve built the relationship we have just by being around each other.'

pi_132612724
http://uk.eonline.com/new(...)and-juliet-photocall

Miranda Kerr, Don't Worry: Orlando Bloom Is Kissing Condola Rashad for Romeo and Juliet Photo Call
Thu., Aug. 8, 2013

Uhhuh :D



Gekke smaak, die Orlando :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132659476
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Revanches het volgende:
Zonde van zo'n leuk stel ... ben benieuwd waarom...
Zonde weer voor het kindje...ik heb gelezen dat ze elkaar veel te weinig zagen door hun werk.
pi_132663163
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef Koningin het volgende:

[..]

Zonde weer voor het kindje...ik heb gelezen dat ze elkaar veel te weinig zagen door hun werk.
Dat zal dan voor de komst van het kindje toch ook wel geweest zijn toch?
pi_132665011
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zal dan voor de komst van het kindje toch ook wel geweest zijn toch?
In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maar ;) )
Zij reist natuurlijk ook van hot naar her. Denk dat er na de komst van Flynn minder tijd voor elkaar was.
Je zag ze een poos haast niet meer samen, toen de geruchten kwamen dat er misschien een scheiding aan zat te komen was er een media-offensief en verschenen ze ineens samen op feesten, rode lopers enzovoort. Maar dat is ook maar tijdelijk geweest.

(en de geruchten gaan ook nog dat hij nogal jaloers was op haar flirterijtje met Justin Bieber en het feit dat ze Flynn had geleerd Bieber Fever te zeggen 8)7 )
pi_132666576
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef kvd het volgende:

[..]

In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maar ;) )
Zij reist natuurlijk ook van hot naar her. Denk dat er na de komst van Flynn minder tijd voor elkaar was.
Je zag ze een poos haast niet meer samen, toen de geruchten kwamen dat er misschien een scheiding aan zat te komen was er een media-offensief en verschenen ze ineens samen op feesten, rode lopers enzovoort. Maar dat is ook maar tijdelijk geweest.

(en de geruchten gaan ook nog dat hij nogal jaloers was op haar flirterijtje met Justin Bieber en het feit dat ze Flynn had geleerd Bieber Fever te zeggen 8)7 )
Orlando die jaloers is op Justin? _O-
pi_132667625
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Orlando die jaloers is op Justin? _O-
:Y
quote:
'Bieber Fever': How Miranda Kerr's cuddles with teenage pop idol Justin Bieber drove her husband Orlando Bloom crazy
http://www.dailymail.co.u(...)ndo-Bloom-crazy.html

8)7
pi_132668884
quote:
Ik kan dit niet serieus nemen. :N
pi_132669162
http://www.x17online.com/(...)ndo_blooms_crash.php

hier de video dat hij wegloopt na het ongeluk..het is dat de paparazzi hem waarschuwen dat hij dan een probleem heeft.
pi_132669352
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik kan dit niet serieus nemen. :N
Ik denk dat niemand dit serieus kan nemen
pi_132682350
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef kvd het volgende:

[..]

In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maar ;) )
Zij reist natuurlijk ook van hot naar her. Denk dat er na de komst van Flynn minder tijd voor elkaar was.
Je zag ze een poos haast niet meer samen, toen de geruchten kwamen dat er misschien een scheiding aan zat te komen was er een media-offensief en verschenen ze ineens samen op feesten, rode lopers enzovoort. Maar dat is ook maar tijdelijk geweest.

(en de geruchten gaan ook nog dat hij nogal jaloers was op haar flirterijtje met Justin Bieber en het feit dat ze Flynn had geleerd Bieber Fever te zeggen 8)7 )
Wel nog tijd gehad om Flynn te maken...
pi_132683160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:21 schreef Koningin het volgende:

[..]

Wel nog tijd gehad om Flynn te maken...
daar is maar 1 minuut voor nodig he ;)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:26:18 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132689902
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_132691384
quote:
vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijn
pi_132691617
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:

[..]

vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijn
Zangpartner?
pi_132694719
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:27 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zangpartner?
Vast Tim Douwsma
pi_132698089
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:

[..]

vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijn
Ik had dit ook allang verwacht eigenlijk.
pi_132700695
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:27 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zangpartner?
Ja die blonde gast
,
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:04 schreef kvd het volgende:

[..]

Vast Tim Douwsma

yep die ja

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik had dit ook allang verwacht eigenlijk.
ik ook, vond het nog lang duren....maar ik vind het wel een leuk setje
pi_132700784
Dus binnenkort is het volgens jullie ook uit tussen Tim en Marrit?
pi_132700831
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef kvd het volgende:
Dus binnenkort is het volgens jullie ook uit tussen Tim en Marrit?
speculeren mag he :-)

ik vind het gewoon een leuk paar
pi_132700895
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef sherezade het volgende:

[..]

speculeren mag he :-)

ik vind het gewoon een leuk paar
[ afbeelding ]
Dat mag zeker :Y
pi_132701003
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef kvd het volgende:
Dus binnenkort is het volgens jullie ook uit tussen Tim en Marrit?
Zou niet de eerste keer zijn.
http://www.bruno.nl/nieuw(...)arit-weer-samen.html
pi_132701447
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zou niet de eerste keer zijn.
http://www.bruno.nl/nieuw(...)arit-weer-samen.html
Oh wow, dat meisje lijkt wel minderjarig :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132702885
Ik zit eens even te zoeken...ook Tim en Marrit hebben een matching tattoo (juli vorig jaar gezet, dus net na het hernieuwen van de relatie)


https://twitter.com/timdouwsma/status/225341446042042368/photo/1
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:55:56 #182
403253 Meke
after all this time? always.
pi_132703699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:38 schreef kvd het volgende:
Ik zit eens even te zoeken...ook Tim en Marrit hebben een matching tattoo (juli vorig jaar gezet, dus net na het hernieuwen van de relatie)
[ afbeelding ]

https://twitter.com/timdouwsma/status/225341446042042368/photo/1
Gezet in Marmaris.. Mag hopen dat het henna is? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_133220183
moet het in hun reeks of ook hier
estelle en badr zijn uit elkaar
http://www.nu.nl/achterkl(...)adr-hari-elkaar.html
pi_133258220
Kan even de link niet plaatsen, maar op nu.nl staat dat lange Frans en vrouw gaan scheiden.
pi_133258596
Lange Frans en zijn vrouw Daniëlle van Aalderen gaan scheiden. De twee hebben 'in goed overleg' besloten uit elkaar te gaan.

Foto: ANP
Dat laat het koppel donderdag weten in een persbericht dat is verstuurd aan verschillende entertainmentsites.
Het koppel laat in een persbericht weten dat alle zaken in goed gezamenlijk overleg met elkaar worden geregeld, rekening houdend met ieders belangen en de belangen van de kinderen.
Het is niet duidelijk hoe de twee verder zullen gaan in professioneel opzicht. Van Aalderen is sinds een paar jaar niet alleen de partner, maar ook de manager van de rapper.
Lange Frans en Van Aalderen trouwden vijf jaar geleden. Het koppel heeft samen twee kinderen, de vijf-jarige Willem en dochter Danie van twee.
pi_133259160
No way. Dat zag ik echt niet aankomen :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133259608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
No way. Dat zag ik echt niet aankomen :o
Dat het goed in gezamenlijk overleg geregeld wordt bedoel je zeker :P
pi_133260187
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:48 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Dat het goed in gezamenlijk overleg geregeld wordt bedoel je zeker :P
Inderdaad. Dit verwachtte ik ook allang.
  donderdag 14 november 2013 @ 19:24:39 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133261068
Ik las gisteren nog een roddelblad van juli dit jaar, waarin ze twee pagina's breed op het strand liggend vertelden dat hun relatie nu echt in rustiger vaarwater gekomen was....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133261269
quote:
0s.gif
Op donderdag
14 november 2013 19:24
schreef
Leandra het
volgende:

Ik las gisteren nog een roddelblad van juli dit jaar, waarin ze twee
pagina's breed op het strand liggend vertelden dat hun relatie nu echt
in rustiger vaarwater gekomen was....
Voor SHO-begrippen had dit al een voorteken moeten zijn :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 14 november 2013 @ 19:30:35 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133261311
Wie zou bij de boedelscheiding de pistolen krijgen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 november 2013 @ 19:31:12 #192
22592 crew  Ole
pi_133261337
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Voor SHO-begrippen had dit al een voorteken moeten zijn :+
Dat hebben we vaker gezien inderdaad!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_133261373
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
Wie zou bij de boedelscheiding de pistolen krijgen?
Volgens mij was al duidelijk dat Danielle de pistolen zelf wilde houden maar dat ze de kogels aan Baas B wilde geven :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 14 november 2013 @ 19:32:49 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133261411
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Voor SHO-begrippen had dit al een voorteken moeten zijn :+
True, ik had direct moeten terugzoeken of iemand het al gemeld had..... dan had het geleken alsof ik inside information had.
Over Lange Frans :r nota bene :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 november 2013 @ 21:32:37 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133266623
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:24 schreef Leandra het volgende:
Ik las gisteren nog een roddelblad van juli dit jaar, waarin ze twee pagina's breed op het strand liggend vertelden dat hun relatie nu echt in rustiger vaarwater gekomen was....
tot dan toe konden ze zich bezighouden met de shit om zich heen. Nu kwamen ze toe aan elkaar..... en dat blijkt niks te zijn :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133266703
Ik keek er juist altijd van op dat ze het zo lang volhielden; zij lijkt me zooo labiel. Maar goed, nu kan Frans weer een olijk duo vormen met Baas B, want die laatste mist hem volgens een recent interview.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 november 2013 @ 21:53:30 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133427551
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133427603
Aaaaw -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133427668
die waren van de week samen (met kind) nog op vakantie toch?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 november 2013 @ 22:20:13 #200
163650 Greys
pi_133429288
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef kvd het volgende:
die waren van de week samen (met kind) nog op vakantie toch?
Er stond van de week een foto van ze in Celebs en hun koters, maar geen idee van wanneer die foto precies was. EDIT: heeft ze op 17 november op twitter gezet :o Shiny happy met zijn drietjes.

https://twitter.com/shakira/status/402188785406181376

Benieuwd of het waar is dan.
If so, zonde, leek me een leuk stel en nog zo'n jong kindje :{

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 19-11-2013 22:28:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133436936
Nooo! Dat zou wel heel triest zijn.
pi_133437817
Whoei, ik hoor net bij het item "De radio draait door" op 3FM een fragment van SlamFM met Lange Frans en die heeft het (uiteindelijk huilend) over veel drank en veel drugs en dat hij veel meer kapot heeft gemaakt dan hij ooit goed kan maken. Dat is toch best heftig.
Don't you love her madly?
pi_133438252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:17 schreef Lovechild het volgende:
Whoei, ik hoor net bij het item "De radio draait door" op 3FM een fragment van SlamFM met Lange Frans en die heeft het (uiteindelijk huilend) over veel drank en veel drugs en dat hij veel meer kapot heeft gemaakt dan hij ooit goed kan maken. Dat is toch best heftig.
Maar dat wisten we toch al?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133438265
quote:
Ik hoop dat het niet waar is... -O- anders gaat het cliché over voetballers ook weer op...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133439831
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het niet waar is... -O- anders gaat het cliché over voetballers ook weer op...
Hoezo dat dan?
pi_133440171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Dat ze hun paling altijd graag buiten de deur laten zwemmen :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133440550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat ze hun paling altijd graag buiten de deur laten zwemmen :P
Misschien heeft Shakira haar Mossel wel ter beschikking gesteld ;)
pi_133449308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar dat wisten we toch al?
Oh, het was mij blijkbaar éven ontgaan :@
Don't you love her madly?
pi_133573364
M'n "knip-en-plak-knop" is stuk, maar op de Telegraaf staat een stukje dat Daniëlle op Twitter de vuile was buiten hangt over de scheiding van haar en Frans.
Don't you love her madly?
pi_133573719
quote:
Daniëlle: 'Lange Frans doet zielig'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Daniëlle van Aalderen, de vrouw van Lange Frans, doet op Twitter uit de doeken hoe zíj eigenlijk denkt over de scheiding.

"Ik ben geen BN'er, ik ben Daniëlle, moeder van twee kinderen en ik kan ieder vertellen hoe verdrietig het is om met iemand te moeten leven die doet alsof alles goed gaat maar eigenlijk zwaar verslaafd is. De financiële problemen, de stress die erbij komt kijken," onthult de ex van Frans Frederiks, beter bekend als Lange Frans.

De rapper in scheiding kon zijn tranen niet bedwingen in een radio-uitzending maandag. "Het doet mij zoveel verdriet om iemand te horen huilen op de radio maar gewoon door blijft gaan met dezelfde fouten maken", vindt Daniëlle. "Voor zijn carrière moest alles weggecijferd worden. Ik was meer tijd en energie kwijt aan hem dan aan de kinderen, dat kan niet langer."

"Amper naar je kinderen omkijken en zielig doen. De kinderen zijn het slachtoffer, niet Frans!", aldus de ex van de rapper die beseft dat mensen zich vast een mening gaan vormen over haar openhartige verhaal op Twitter. "Ik ben ik en ik ben eerlijk! Dank!".
Ik vind haar eigenlijk erg impulsief en labiel overkomen.
pi_133573820
Op haar twitter weer allemaal labiele tweetjes achter elkaar.
Over drugsgebruik gesproken, vraag me af wat zij op heeft. :')

https://twitter.com/DanielleDiane84
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 november 2013 @ 17:23:01 #212
163650 Greys
pi_133579022
Ja, nu afgeven op hem dat hij amper omkeek naar de kinderen, maar zelf als moeder in de landelijke media komen dat je met pistolen liep te zwaaien bij een kennis van je man is natuurlijk opvoedkundig reuze goed :') Kijk eens naar jezelf, wicht, en houd die vuile was bij je. Wat een schijnheil, alsof zij de ideale moeder was. Destijds nam hij het ook voor haar op. Andersom hoeft hij dat niet te verwachten zo te zien.

Disclaimer: Lange Frans is vast een lul hoor. Maar zij doet er volgens mij niet veel voor onder.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 24 november 2013 @ 17:40:28 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133579598
Het is vooral de vraag wie er op de kinderen paste terwijl zij gewapend verhaal ging halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133579610
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:40 schreef Leandra het volgende:
Het is vooral de vraag wie er op de kinderen paste terwijl zij gewapend verhaal ging halen.
denk baas b
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_133579799
We weten uiteraard niet hoe het echt was thuis bij die twee.
De waarheid zal wel in het midden liggen denk ik. Maar feit is wel dat Lange Frans altijd zijn hand boven haar hoofd heeft gehouden naar buiten toe. Hij heeft haar altijd verdedigd en nooit ' slecht' over haar gepraat of geschreven.
Zij dus andersom nu wel. Ze maakt een minder stabiele indruk dan Lange Frans zelf.
Maar hoe het ook zit, voor de kinderen is het gewoon toch triest.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator / Miss SHO zondag 24 november 2013 @ 17:50:18 #216
22592 crew  Ole
pi_133579944
Lange Frans heeft een eigen topic
SHO / Lange Frans gaat scheiden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_133580992
Ah, vandaar dat ik steeds met oud nieuws kom, nog niet eerder meegekregen :@
Don't you love her madly?
pi_133599705
LeAnn Rimes and Eddie Cibrian have separated, Gossiping Pens can be the first to exclusively reveal.

While rumors have been rampant about the couple’s status for quite some time (with LeAnn even shopping for baby clothes to A) convince us that she’s pregnant (she’s not) and B) convince us that her and her hubby are fine (they’re not)), Gossiping Pens has learned that they are, indeed, headed towards splitsville – and yes, ultimately, divorce.

The couple have tried to work things out – however, they ultimately amicable decided to call it quits (though we wonder if LeAnn’s crazy was just too much for Eddie to handle), our source tells us, and an announcement could be imminent.

Rimes and Cibrian married in 2011.

Read more at ONTD: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/?skip=30#ixzz2ldRPAYy9
pi_133599709
The latest report from In Touch Weekly claims that Jennifer Aniston and Justin Theroux have hit a rough patch, with Justin calling off the wedding and moving back to New York City, leaving Jennifer heartbroken and alone in Los Angeles.

A source explains, “They’ve hit a rough patch. Right now, there are no wedding plans, no baby plans — nothing. Jen always used to be the one who was working nonstop on films while Justin was writing and producing. But now that he’s both filming and producing, their dynamic has changed. It’s not Justin’s fault — he wants to work more again. But it’s caused them to drive apart and spend much less time together.”

How sad. Jennifer’s the one who got him a great agent and helped reboot his career, and his response is to ditch her for the sake of his ‘career’. Pretty harsh, non?

Read more at ONTD: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/?skip=50#ixzz2ldRinPm1
pi_133599922
Arme Jennifer -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_133600169
Wat sneu -O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133600778
Treft zij nou altijd de sukkeltjes of lijkt het maar zo?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 25 november 2013 @ 10:21:42 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133601712
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Treft zij nou altijd de sukkeltjes of lijkt het maar zo?
Wat versta je onder sukkeltje?
The love you take is equal to the love you make.
pi_133614473
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat versta je onder sukkeltje?
Brad Pitt kennelijk :P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_133614923
Ik ben niet op de hoogte, dus wellicht zit ik er naast, maar ik lees elk half jaar de 'aaaaaah wat sneu voor Jennifer' berichten. :D Het lijkt of ze altijd gedumpt wordt en de kneusjes treft die nooit lang blijven plakken.

Brad Pitt, ja eh, na Brad ja. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133615296
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben niet op de hoogte, dus wellicht zit ik er naast, maar ik lees elk half jaar de 'aaaaaah wat sneu voor Jennifer' berichten. :D Het lijkt of ze altijd gedumpt wordt en de kneusjes treft die nooit lang blijven plakken.

Brad Pitt, ja eh, na Brad ja. ;)
ben je niet in de war met mogelijke zwangerschappen van haar? Sinds Brad en voor Justin heeft ze 2 langere relaties gehad (Vince Vaughn bijna anderhalf jaar en John Mayer bijna een jaar) en nog 2 of 3 vermeende relaties.
pi_133615935
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 17:45 schreef kvd het volgende:

[..]

ben je niet in de war met mogelijke zwangerschappen van haar? Sinds Brad en voor Justin heeft ze 2 langere relaties gehad (Vince Vaughn bijna anderhalf jaar en John Mayer bijna een jaar) en nog 2 of 3 vermeende relaties.
1,5 en 1 jaar vind ik dus kort ;)

En ik vind ze qua uiterlijk ook best kneuzig, maar ja wat wil je na Brad.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 25 november 2013 @ 18:12:16 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133616067
Misschien is ze zelf wel een kneus.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 25 november 2013 @ 18:14:04 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133616122
Ik vind haar zo'n one-trick pony. Romcommetje hier, romcommetje daar en cashen maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133616570
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

1,5 en 1 jaar vind ik dus kort ;)

En ik vind ze qua uiterlijk ook best kneuzig, maar ja wat wil je na Brad.
tsja, het is niet lang, maar ze duren wel langer dan een half jaar ;)
pi_133634844
2 nieuwe breuken

quote:
Olcay Gulsen is weer vrijgezel

van onze redactie
AMSTERDAM -
Olcay Gulsen bevestigde vanavond in Shownieuws dat haar relatie met Frans Ghazi over is.

Het koppel had sinds augustus een relatie en woonden samen. Hun eerste ontmoeting was bijzonder.
Olcay was op zoek naar een nieuwe woning, waarop een vriendin aangaf dat een vriend, Frans, zijn appartement snel wilde verhuren. Uiteindelijk is Frans nooit verhuisd en is Olcay vrijwel meteen bij hem ingetrokken.
Olcay heeft eerder aangegeven dat ze last heeft van bindingsangst en dat ze altijd snel uitgekeken is op iemand. Momenteel verblijft ze in New York en wil niet verder ingaan op de breuk.
Naast de verbroken relatie gaat alles goed met het fashionicoon.
quote:
'Actrice Malin Akerman breekt met echtgenoot'
Aan het huwelijk tussen Malin Akerman en haar echtgenoot Roberto Zincone lijkt na zes jaar een einde te zijn gekomen.

Dat meldt Us Weekly. Het nieuws komt amper zeven maanden nadat de 35-jarige Zweeds-Canadese actrice beviel van hun eerste kindje, zoon Sebastian.
De reden van de breuk is nog niet bekendgemaakt, maar een ingewijde verklaarde tegenover het tijdschrift dat de twee 'als vrienden’ uiteen zijn gegaan en dat ze zich nu volledig concentreren op 'wat het beste is voor hun zoontje’. Hoewel Akerman en Zincone al wel gescheiden leven, zouden ze nog niet hebben besloten of ze een echtscheiding zullen aanvragen.
De Trophy Wife-ster en de Italiaanse muzikant kennen elkaar sinds 2003 toen beiden onderdeel uitmaakten van de rockband The Petalstones. Akerman was daarin de zangeres en Zincone de drummer. In 2005 verliet Akerman de band toen haar acteercarrière serieuze vormen begon aan te nemen.
pi_133635932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:44 schreef kvd het volgende:
2 nieuwe breuken

[..]

[..]

Nooit van Malin Akerman en Roberto Zincone gehoord, maar dat ze 'als vrienden' uit elkaar gaan terwijl ze een baby van 7 maanden hebben, doet vermoeden dat ze een heel slecht pr-bureau hebben ingeschakeld ;(
pi_133668489
peter Blok en Maria goos inderdaad gescheiden door affaire van Peter met Tjitske reidinga.
Ik kan de telegraaf premium niet lezen maar daar staat het.

bron: telegraaf prive pagina
  woensdag 27 november 2013 @ 09:57:00 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133668524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:55 schreef utrecht1970 het volgende:
peter Blok en Maria goos inderdaad gescheiden door affaire van Peter met Tjitske reidinga.
Ik kan de telegraaf premium niet lezen maar daar staat het.

bron: telegraaf prive pagina
Zie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133668674
Tjitske Reidinga had affaire met Peter Blok
AMSTERDAM - Het huwelijk van scenarioschrijfster Maria Goos (57) en Peter Blok (53) bleek niet meer te redden, nadat hij een affaire kreeg met tegenspeelster Tjitske Reidinga (41).

Voorlopig slaagt Tjitske er met echtgenoot Vincent Croiset (41) hun gezinsgeluk te behouden.

In de foyers, kleedkamers en coulissen wordt er al sinds de zomer over gefluisterd. Het is dé liefdesaffaire die in de Nederlandse theaterwereld maandenlang stof deed opwaaien.

Lees het hele verhaal in De Telegraaf van vandaag.

Maria pikte het niet, vincent blijkbaar wel.
pi_133669463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:32 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nooit van Malin Akerman en Roberto Zincone gehoord, maar dat ze 'als vrienden' uit elkaar gaan terwijl ze een baby van 7 maanden hebben, doet vermoeden dat ze een heel slecht pr-bureau hebben ingeschakeld ;(
Als je zulke goede vrienden bent gebleven, kan je net zo goed gezellig samen voor je baby zorgen. :P
pi_133670429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Tjitske Reidinga had affaire met Peter Blok
AMSTERDAM - Het huwelijk van scenarioschrijfster Maria Goos (57) en Peter Blok (53) bleek niet meer te redden, nadat hij een affaire kreeg met tegenspeelster Tjitske Reidinga (41).

Voorlopig slaagt Tjitske er met echtgenoot Vincent Croiset (41) hun gezinsgeluk te behouden.

In de foyers, kleedkamers en coulissen wordt er al sinds de zomer over gefluisterd. Het is dé liefdesaffaire die in de Nederlandse theaterwereld maandenlang stof deed opwaaien.

Lees het hele verhaal in De Telegraaf van vandaag.

Maria pikte het niet, vincent blijkbaar wel.
Als ik het niet dacht! :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 27 november 2013 @ 11:30:26 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133670565
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:

Hij schijnt het te doen met die blonde van Gooische Vrouwen. Die ligt in het geheim ook in scheiding, begreep ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 november 2013 @ 11:45:16 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133670928
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef Miam het volgende:

Als ik het niet dacht! :D
Nee had ik niet verwacht Peter en Maria waren 30 jaar getrouwd en Tjitske en Vincent ook getrouwd..ik weet wel dat Peter en Maria gescheiden zijn.
pi_133675192
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee had ik niet verwacht Peter en Maria waren 30 jaar getrouwd en Tjitske en Vincent ook getrouwd..ik weet wel dat Peter en Maria gescheiden zijn.
Oke. ja laatst genoemde was ik van op de hoogte ook, evenals het vermeende vreemdgaan.
Tjitske is niet goed wijs, want Vincent is echt wel leuk!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_133676559
Zijn Katja en Thijs de volgende? Zou mij niet verbazen.....

pi_133676713
Zou mij ook niet verbazen, nee.
pi_133676971
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef vencodark het volgende:
Zou mij ook niet verbazen, nee.
Hoezo? Jij kent ze persoonlijk?
pi_133677039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hoezo? Jij kent ze persoonlijk?
Nee, meer omdat die Katja mij echt een chagrijnige bitch lijkt. :@
pi_133677127
Sinds ik Katja bij '24 uur met...' zag, denk ik enkel nog aan 'dat mens heeft borderline'. Wat een zenuwpees was ze daar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 27 november 2013 @ 15:40:54 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133677150
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds ik Katja bij '24 uur met...' zag, denk ik enkel nog aan 'dat mens heeft borderline'. Wat een zenuwpees was ze daar.
ADHD.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133677227
dwangneuroses zei ze
pi_133677292
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, meer omdat die Katja mij echt een chagrijnige bitch lijkt. :@
;)
pi_133677520
Volgens mij lijken die acteursrelaties leuker dan ze in het echt zijn. Ze maken lange dagen, onregelmatig werk, grote ego's en de meeste acteurs vind ik enorme onzekere neuroten. Lijkt mij echt de hel om met zo iemand samen te wonen. Knap dat er een paar zijn die het echt lang volhouden.
pi_133677703
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

ADHD.
Ik vind het echt een borderliner. Labiel als de neten. En lekker aandachtshoeren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133677791
En die Thijs lijkt me zo'n dominant mannetje. Die hebben vaak van die labiele vrouwen bij wie alles naar binnen slaat. Katja vertelde in 24 uur met ... dat ze alles telt en dat ze daarvoor pilletjes slikt. Gekmakend lijkt me dat.
pi_133678187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef dennis83 het volgende:
Volgens mij lijken die acteursrelaties leuker dan ze in het echt zijn. Ze maken lange dagen, onregelmatig werk, grote ego's en de meeste acteurs vind ik enorme onzekere neuroten. Lijkt mij echt de hel om met zo iemand samen te wonen. Knap dat er een paar zijn die het echt lang volhouden.
Dus dat. Ze hebben tevens vaak van die typische actreurstrekjes; alsof ze altijd een rol spelen. Halina Reijn en Carice van Houten hebben dat ook heel erg.

Katja heeft wel wat borderline-achtigs inderdaad, dat was ook duidelijk te merken bij Ranking the Stars. Als ze even geen aandacht kreeg, ging ze heel overdreven toch proberen in the picture te komen.
pi_133678383
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het echt een borderliner. Labiel als de neten. En lekker aandachtshoeren.
zo zijn de meeste vrouwen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_133679453
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef superniger het volgende:

[..]

zo zijn de meeste vrouwen.
:)
pi_133682835
Ik moest aan dit topic denken toen ik hoorde van Peter Blok en Tjitske Reidinga.
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 november 2013 @ 18:50:00 #256
163650 Greys
pi_133683089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dus dat. Ze hebben tevens vaak van die typische actreurstrekjes; alsof ze altijd een rol spelen. Halina Reijn en Carice van Houten hebben dat ook heel erg.
Als je ze niet irl kent kan je dat toch onmogelijk zeggen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133684787
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef superniger het volgende:

[..]

zo zijn de meeste vrouwen.
Wat komt er altijd veel geniaals uit de knullen van VBL. O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:38:40 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133684863
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat komt er altijd veel geniaals uit de knullen van VBL. O+
Nee, wat jij zegt is zo fijnzinnig.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 november 2013 @ 19:47:13 #259
22592 crew  Ole
pi_133685224
Ho maar weer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_133685273
Het werd net leuk.
pi_133685684
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:16 schreef superniger het volgende:

[..]

zo zijn de meeste vrouwen.
_O- En je hebt nog best een beetje gelijk ook.
pi_133697189
beetje volledig
pi_133701213
Ik ken deze mensen niet, maar binnenkort gaan ze scheiden:

quote:
do 28 nov 2013, 05:30
Waarom liep relatie ouders spaak?

AMSTERDAM -
Nienke Römer en Frederik Brom zijn elf jaar samen. Het acteursechtpaar, beiden 38 jaar, heeft twee dochters, Nele van 9 jaar en Rosa van 4 jaar. „Om ons heen zien we de eerste echtscheidingen. Inclusief huilende moeders op het schoolplein. Gelukkig heeft onze relatie de tests overleefd”, zegt Nienke.
Bron
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 28 november 2013 @ 06:24:41 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133701221
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 06:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken deze mensen niet, maar binnenkort gaan ze scheiden:

[..]

Bron
Dat ze zouden gaan scheiden, haal ik niet uit dat citaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133701223
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 06:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat ze zouden gaan scheiden, haal ik niet uit dat citaat.
Nee, de scheiding wordt altijd vooraf gegaan door in de media roepen dat het "met ons echt geweldig gaat"!! :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_133701341
Nienke is de zus van Thijs (van Katja)
pi_133702008
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, de scheiding wordt altijd vooraf gegaan door in de media roepen dat het "met ons echt geweldig gaat"!! :')
ik begreep 'm. En dat op de vroege ochtend :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_133716862
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2013 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik begreep 'm. En dat op de vroege ochtend :')
Ik vond hem best duidelijk SHO ook :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 28 november 2013 @ 19:03:58 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133717382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vond hem best duidelijk SHO ook :')
Ik kom hier kennelijk niet zo vaak als jullie. :') Oh, de schande, de schaamte.
The love you take is equal to the love you make.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 19:27:34 #270
163650 Greys
pi_133718258
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 06:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken deze mensen niet,
Even onthouden, denk dat je gelijk gaat krijgen :P
Hij ziet er uit alsof hij de buurvrouw lust.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO donderdag 28 november 2013 @ 20:07:37 #271
22592 crew  Ole
pi_133719821
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kom hier kennelijk niet zo vaak als jullie. :') Oh, de schande, de schaamte.
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 28 november 2013 @ 23:01:41 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_133728851
Ik ken Frederik Brom vooral van Toren C.
  Moderator donderdag 28 november 2013 @ 23:02:52 #273
184769 crew  Deisyy
pi_133728898
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Even onthouden, denk dat je gelijk gaat krijgen :P
Hij ziet er uit alsof hij de buurvrouw lust.

[ afbeelding ]
Daar zou ik wel naast willen wonen :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 28 november 2013 @ 23:06:28 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_133729083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vond hem best duidelijk SHO ook :')
zekers. Al wordt het meestal gebruikt bij prille zwangerschappen: 'Of we ooit een kindje willen? Ja, dat zie ik wel gebeuren. Maar eerst nog even [insert project dat geplugd moet worden] en dan zien we wel verder'. 11 weken later volgt dan het blijde nieuws.
pi_133736343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Aventura het volgende:
Ik ken Frederik Brom vooral van Toren C.
Frederik Brom in Toren C?
pi_133877134
quote:
Huub Stapel en vrouw na 40 jaar uit elkaar
Huub Stapel gaat scheiden. De acteur en zijn vrouw wonen, na veertig jaar samen te zijn geweest, sinds enige tijd niet meer samen.

Dat meldt Stapel dinsdag bij monde van zijn agent aan NU.nl.
"Na veel gelukkige jaren heb ik tot mijn spijt gemerkt dat ons samenzijn niet meer is wat ik ervan verwachte", aldus de acteur, die bekend is van films als Amsterdamned, De Lift en Sint.
Stapel laat weten inmiddels apart van zijn vrouw te zijn gaan wonen "om alles goed op een rij te kunnen zetten". De 59-jarige acteur trouwde in 2004 - op zijn 50ste verjaardag - met Resie Jansen, met wie hij toen al bijna dertig jaar samen was. Het stel heeft twee zonen.
Stapel: "Ik zou het voor mijn gezin zeer op prijs stellen als wij in alle rust over onze toekomst na kunnen denken."
http://www.nu.nl/achterkl(...)-40-jaar-elkaar.html

Tjonge, dat is ook wat na 40 jaar :{
pi_133877395
Jeetje, ook al vanaf zo jong bij elkaar.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:32:56 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133877465
Ik vraag me dan altijd af wat ze nog wel verwachten van een samenzijn als dat al 40 jaar duurt en je rond de 60 bent.
Wel pittig, je kent eigenlijk geen volwassen leven zonder elkaar....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133877690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:32 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat ze nog wel verwachten van een samenzijn als dat al 40 jaar duurt en je rond de 60 bent.
Wel pittig, je kent eigenlijk geen volwassen leven zonder elkaar....
Waarschijnlijk ruilt hij haar in voor een jonger model, vrouwen zijn net auto`s.

:)
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:30:57 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133879252
Goh, enige tijd geleden vertelde hij nog in een nachtelijk BNN- radiointerview volledig uit zichzelf dat het allemaal zo goed zat en dat het vertrouwen zo waardevol is.

Kortom: hij is verliefd geworden op een jong chickie en draait als een blad aan een hormonale boom om. :s)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:32:42 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133879305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ruilt hij haar in voor een jonger model, vrouwen zijn net auto`s.

:)
De eerste jaren een hoge afschrijving?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133879311
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Goh, enige tijd geleden vertelde hij nog in een nachtelijk BNN- radiointerview volledig uit zichzelf dat het allemaal zo goed zat en dat het vertrouwen zo waardevol is.

Kortom: hij is verliefd geworden op een jong chickie en draait als een blad aan een hormonale boom om. :s)
Zou maar zo kunnen! Zou hij ook nog aan een tweede leg beginnen denk je? Rob de Nijs was zelfs 10 jaar ouder dan Huub toen hij een kind kreeg, dus het kan prima ;)
pi_133879366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

De eerste jaren een hoge afschrijving?
Kleine en grote beurt gehad, nog ff een winterbeurtje en nieuwe banden, distrubutieriem vervangen maar nu is het toch echt tijd om haar in te ruilen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:36:06 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133879440
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:32 schreef piglet het volgende:

[..]

Zou maar zo kunnen! Zou hij ook nog aan een tweede leg beginnen denk je? Rob de Nijs was zelfs 10 jaar ouder dan Huub toen hij een kind kreeg, dus het kan prima ;)
Nee vast niet. Die Stapel lijkt me iemand die best veel onverdeelde aandacht behoeft.

Vind het overigens geen vervelende vent hoor, voor zover ik hem ken uit interviews. Maar het lijkt me wel een 'mannetje'.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:32:22 #285
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133881223
Zonde dat je na 40 jaar relatie uit elkaar gaat ;(
pi_133881402
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Even onthouden, denk dat je gelijk gaat krijgen :P
Hij ziet er uit alsof hij de buurvrouw lust.

[ afbeelding ]
Oh, dat is die kerel uit Overspel! (hoe toepasselijk....).
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:46:57 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133881625
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee vast niet. Die Stapel lijkt me iemand die best veel onverdeelde aandacht behoeft.

Vind het overigens geen vervelende vent hoor, voor zover ik hem ken uit interviews. Maar het lijkt me wel een 'mannetje'.
Hij zat recentelijk in Sterren op het doek. Ik vond hem niet sympathiek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133881911
Heb Huub Stapel in verschillende programma's gezien. Ik vond hem arrogant overkomen. Niet sympathiek inderdaad. Een haantje.
Is dat zo?
pi_133882807
Dus na 31 jaar relatie ga je toch maar eens trouwen en dat hou je dan maar 9 jaar vol.
Don't you love her madly?
pi_133884906
If it ain't broke, don't fix it.
Gaan trouwen als je al zolang samen bent.. |:(
Sowieso, trouwen :')
pi_133899436
De volgende?

quote:
dinsdag 3 december 2013, 23:17
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy''

© ANP KIPPA Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Wel een beetje Sylvie hoor; je eigen drama gebruiken om dit goed te praten.
pi_133899458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
De volgende?

[..]

Wel een beetje Sylvie hoor; je eigen drama gebruiken om dit goed te praten.
Maar wat doet het in dit topic? Het is geen scheiding
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 08:25:23 #293
184769 crew  Deisyy
pi_133899716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar wat doet het in dit topic? Het is geen scheiding
Nog niet. Katja en Thijs, die vechten voor hun huwelijk staan ook in dit topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 december 2013 @ 08:29:08 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133899748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
De volgende?

[..]

Wel een beetje Sylvie hoor; je eigen drama gebruiken om dit goed te praten.
Vanavond in Boulevard?
Ohnee als het over hemzelf gaat niet natuurlijk.

Kwalbert :r
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2013 @ 09:18:28 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133900307
quote:
13s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Vanavond in Boulevard?
Ohnee als het over hemzelf gaat niet natuurlijk.

Kwalbert :r
dat is een goeie :D
toen georgina verbaan een andere vent aflebberde werd dat uitgebreid vermeld
pi_133900653
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat is een goeie :D
toen georgina verbaan een andere vent aflebberde werd dat uitgebreid vermeld
en yo en wes in de parkeergarage
pi_133900778
quote:
13s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Vanavond in Boulevard?
Ohnee als het over hemzelf gaat niet natuurlijk.

Kwalbert :r
Idd ja :')
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 4 december 2013 @ 09:47:52 #298
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133900833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 07:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
De volgende?


Wel een beetje Sylvie hoor; je eigen drama gebruiken om dit goed te praten.
ik zit nu naar show laat te kijken op UG ! Patty en Beau praten nu over.
pi_133901024
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy''
van onze redactie


AMSTERDAM -
Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...

Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar

Bron
pi_133901030
Kwalbert ook uit elkaar?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 december 2013 @ 09:59:17 #301
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133901038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy''
van onze redactie


AMSTERDAM -
Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...

Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar

Bron
Te laat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')