was dus de eerste die me te binnen schootquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef AlexanderC het volgende:
"Kook! op eigen benen, met Fokke & Sukke"
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was dus de eerste die me te binnen schoot
Wat voor recepten staan erin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:26 schreef trovey het volgende:
"Kook ook", een basisreceptenboek met uitleg over de ingredienten...al jaren een vaste begeleider hier.
Bij mij is de keuken 2 etages lager dan waar mijn koelkast staat. Dus het is heel onhandig met allemaal dingen, kookgerei en ingrediënten naar beneden te sjouwen. Ik heb dus liever dat de recept weinig ingrediënten bevat. Ook sta ik ook graag niet te lang in de keuken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:26 schreef Mirjam het volgende:
je zegt dat je moeite hebt met koken, waar loop je concreet tegenaan?
Gewoon normale recepten, geen liflafjes. Leer je b.v. hoe je fatsoenlijk bepaalde vleessoorten moet klaarmaken zonder dat je een leren lap krijgt en wat je allemaal kan doen met allerlei ingrediënten dus veel variatie.quote:
Wat zegt ze nou? Kook ook!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef Spanky78 het volgende:
Zoek naar een goed basiskookboek, waarin staat hoe je vlees gaart, hoelang je alllerlei zaken kookt, bakt of in de oven zet... dus niet alleen recepten, maar ook alle technieken en info over de ingredienten die je egbruikt.
ug, ik moet een keer in bladeren, misschien dat ik het morgen tegenkom in de boekenwinkel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |