abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:00:58 #151
364681 over_hedge
pi_130258698
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vond het weer niet om aan te zien..

Net een familie ofso, zoontje Zach en pappie en mammie Dexter/Hannah op bezoek bij oma's voor een stamppotje :')

Die twist met Zach was leuk, al was dat mesje en bloed onder de nagels wel heel cheesy hoor.
Vind het niveau erg laag, kijk het wel af maar zat ondertussen gewoon met mijn telefoon te kloten.. het pakt me totaal niet meer en daar baal ik van.
waarom kijk je nog? Je vind het altijd alleen maar kut..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:20:11 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130259256
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik kijk Dexter niet voor (slechte) grappen. :') Of is dat dat de schrijvers het opgegeven hebben en dan maar schijtlollig gaan doen?
Nee. Het gaat juist om de interessante dynamiek tussen die verschillende karakters en de onwerkelijke situatie die dat oplevert.

Maar goed, als je alleen maar kijkt om het te kunnen afzeiken mis je dat soort dingen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_130259389
Ik begon Zack net leuk te vinden -O-

Ik verdenk:
Debrah
Masuka's dochter
De persoon uit vogels verleden
Vogel
Die nieuwe vriend van Cassy
Debrahs baas
Harisson :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:26:00 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_130259400
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik kijk Dexter niet voor (slechte) grappen. :') Of is dat dat de schrijvers het opgegeven hebben en dan maar schijtlollig gaan doen?
De serie zit vanaf het begin al tegen het komisch absurdistische aan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_130259632
Ik heb genoten, leuke aflevering. Met name het ''gezinnetje'' Dexter/Hannah/Zach vond ik wel leuk gedaan. Helemaal dat awkward etentje bij ''oma'' Vogel :D

Nee tof hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_130260381
Ik vind dit eigenlijk een tof seizoen en ook weer een toffe aflevering. Hannah. :9

Ik zet in op dat "Ryan Gosling" de brain surgeon is. :Y Hoe die precies weet wat Dexter is weet ik verder niet maar de vorige aflevering heeft hij Zach zien staan bij Dexter en daar zegt hij niets over tegen Quinn. Denk ook dat hij die moord van Cassie in Zach's schoenen wilde schuiven alhoewel ik niet weet wat de motivatie zou zijn maar als het zo is dan wordt het nog wel uitgelegd. :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:07:54 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_130260763
Ik ben er uit: het is Debra!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:08:03 #158
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130260769
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:56 schreef Shogo het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een tof seizoen en ook weer een toffe aflevering. Hannah. :9

Ik zet in op dat "Ryan Gosling" de brain surgeon is. :Y Hoe die precies weet wat Dexter is weet ik verder niet maar de vorige aflevering heeft hij Zach zien staan bij Dexter en daar zegt hij niets over tegen Quinn. Denk ook dat hij die moord van Cassie in Zach's schoenen wilde schuiven alhoewel ik niet weet wat de motivatie zou zijn maar als het zo is dan wordt het nog wel uitgelegd. :P
Als dit zo is dan is hij de zoon van Oma. Of een neefje van een zus/broer die tragisch om het leven is gekomen (waarschijnlijk dan weer door hem, maar nooit bewezen oid).
Oma is hoe dan ook een dikke spin midden in het web.
pi_130263181
Verreweg het minste seizoen. Ik moet me echt om de tien minuten inhouden om me niet te gaan aftrekken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 04:47:14 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130263196
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 04:39 schreef Trebo het volgende:
Verreweg het minste seizoen. Ik moet me echt om de tien minuten inhouden om me niet te gaan aftrekken.
Misschien heeft dat een andere oorzaak.
Oh.
pi_130263752
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

waarom kijk je nog? Je vind het altijd alleen maar kut..
Omdat ik niet stop met kijken als het 'even' minder is.. Ik wil gewoon weten hoe het af loopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet af en toe zal spuien. Weet niet wat dat is hier op FOK! dat je alleen maar lyrics mag zijn :')

Of moet ik het volgende keer wat zachter formuleren voor je?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:00:08 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_130263786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 04:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien heeft dat een andere oorzaak.
Waarschijnlijk Dr. Vogel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:17:35 #163
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130263964
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef speknek het volgende:
Damn deze aflevering ging retehard. Te hard eigenlijk, want ik begon Zack net leuk te vinden. Die autorit met D H en Z _O_, had ik eigenlijk best een seizoen van willen zien. Volgens mij is de poep nu aan.
Ik vond de aflevering retesaai eigenlijk. Zelden me zo niet geboeid gevoeld tijdens een serie (enkele afleveringen 24 daargelaten).

Echt, tis dat het het laatste seizoen is, anders was ik gestopt met volgen. Als dit het tweede of derde seizoen was geweest had ik iig definitief afgehaakt.

Hannah boeit geen reet behalve als plotdevice, Zach begon leuk te worden maar we zitten gvd alweer op aflevering 8 beste mensen... Tijd dat er een rode lijn komt want het is me een partij brak...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:28:11 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_130264095
Ik denk dat de rode lijn er vrij duidelijk inzit eigenlijk, aangenomen dat ik goed heb wie de moordenaar is, wat en waarom.

SPOILER: Niet lezen als je het einde van de serie niet gespoilerd wil krijgen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wacht.

SPOILER: nog waarschijnlijker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door speknek op 20-08-2013 08:33:37 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:37:34 #165
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130264194
Te voor de hand liggend wellicht.

Neemt niet weg dat ik dit hele seizoen nog geen puntjes van mijn stoel heb gezeten, geen hartkloppingen heb opgelopen, de random en te flauwe verloopjes om van Dexter kost wat kost een verknipte family man te maken, het is gewoon afbreuk aan het personage. Geen gejaag meer, geen spanning, de enige verbazing die nog overblijft is niet toe te schrijven aan goedgeschreven plots maar aan de totale willekeur ervan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!fotograaf dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:38:00 #166
364681 over_hedge
pi_130264202
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Omdat ik niet stop met kijken als het 'even' minder is.. Ik wil gewoon weten hoe het af loopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet af en toe zal spuien. Weet niet wat dat is hier op FOK! dat je alleen maar lyrics mag zijn :')

Of moet ik het volgende keer wat zachter formuleren voor je?
Er zijn hier gewoon een aantal mensen die elke week weer komen zeuren over hoe slecht het wel niet is. Geen idee of jij het ook elke week doet, maar dan denk ik echt van waarom kijk je nog als je iets zo slecht vind.

Zoveel anders dan andere seizoenen is het ook niet. Kan me niet voorstellen dat als je vorige 2 seizoenen leuk vond dat je het nu opeens allemaal kut vind.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_130264457
De serie is niet spanned meer. In de eerste seizoenen (met toppunt seizoen 4 met trinity) zat ik af en toe op het puntje van mijn stoel vanwege de spanning. Nu is het meer een drama serie geworden. Dat heeft ook zijn charmes (The Wire, en de West Wing zijn uitstekende dramaseries), maar ik vind dat Dexter te geforceerd richting familieman wordt ontwikkeld. Het moorden, en het volgen van seriemoordenaars, is een voetnoot in de serie geworden, en juist daar zat voor mij de aantrekkingskracht van de serie. Gelukkig is dit het laatste seizoen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:56:35 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130265558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Er zijn hier gewoon een aantal mensen die elke week weer komen zeuren over hoe slecht het wel niet is. Geen idee of jij het ook elke week doet, maar dan denk ik echt van waarom kijk je nog als je iets zo slecht vind.

Zoveel anders dan andere seizoenen is het ook niet. Kan me niet voorstellen dat als je vorige 2 seizoenen leuk vond dat je het nu opeens allemaal kut vind.
De klagers hebben er iig wel genoeg grond voor ;)

Daarnaast was het vorige seizoen op een sterke opening na ook weinig memorabel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130269367
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Als dit zo is dan is hij de zoon van Oma. Of een neefje van een zus/broer die tragisch om het leven is gekomen (waarschijnlijk dan weer door hem, maar nooit bewezen oid).
Oma is hoe dan ook een dikke spin midden in het web.
Het zal inderdaad wel op zoiets aankomen. Erover nadenkend heeft "Ryan Gosling" wel gelegenheid gehad om aan de auto van Zach te knoeien.

Ik sluit Dr. Vogel uit door de scene in een eerdere aflevering waar ze gewoon alleen thuis was en dat pakketje voor de deur had staan. Of het moet echt een goedkope twist worden waardoor kijkers om de tuin worden geleid, maar ik ga daar niet vanuit.
pi_130271026
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Shogo het volgende:

[..]

Het zal inderdaad wel op zoiets aankomen. Erover nadenkend heeft "Ryan Gosling" wel gelegenheid gehad om aan de auto van Zach te knoeien.

Ik sluit Dr. Vogel uit door de scene in een eerdere aflevering waar ze gewoon alleen thuis was en dat pakketje voor de deur had staan. Of het moet echt een goedkope twist worden waardoor kijkers om de tuin worden geleid, maar ik ga daar niet vanuit.
Buiten dat vraag ik me af hoe die iele oma die mannen vermoord moet hebben.. eentje werd zelfs opgehangen en weer verplaatst

of denk ik nu weer te rationeel?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:10:42 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_130271225
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De klagers hebben er iig wel genoeg grond voor ;)

Daarnaast was het vorige seizoen op een sterke opening na ook weinig memorabel.
Maar dit seizoen is toch wel gewoon objectief beter dan het vorige, en seizoen vijf?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:12:43 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130271295
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar dit seizoen is toch wel gewoon objectief beter dan het vorige, en seizoen vijf?
5 had veel meer structuur en ondanks dat het anders was, was het wel goed. Vorig seizoen begon aardig maar verzandde in een nodeloze soap met welliswaar een knaller van een finale, maar als geheel was het teveel los zand. Stoere gay rus kan dat niet redden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130271771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Buiten dat vraag ik me af hoe die iele oma die mannen vermoord moet hebben.. eentje werd zelfs opgehangen en weer verplaatst

of denk ik nu weer te rationeel?
Ja exact. Dat zou erg knap zijn. Maar sowieso klopt het dan niet meer met de scene uit een eerdere aflevering.
pi_130272060
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Shogo het volgende:

[..]

Het zal inderdaad wel op zoiets aankomen. Erover nadenkend heeft "Ryan Gosling" wel gelegenheid gehad om aan de auto van Zach te knoeien.

Ik sluit Dr. Vogel uit door de scene in een eerdere aflevering waar ze gewoon alleen thuis was en dat pakketje voor de deur had staan. Of het moet echt een goedkope twist worden waardoor kijkers om de tuin worden geleid, maar ik ga daar niet vanuit.
En welke andere functie heeft die man eigenlijk in de serie? (hetzelfde kun je uiteraard vragen over die dochter van Masuka). Quinn is hem ook op het spoor dus misschien kon hij hiermee twee vliegen in een klap slaan.Maar er moet een connectie zijn tussen Vogel en hem, die overigens de naam Oliver Saxon draagt. Nog iets: Vogel zei dat ze de ouders van Zach had gebeld om te vragen waar hij was. Maar was hij niet uit zichzelf naar hem toegekomen of was hij gestuurd door zijn ouders?
pi_130273511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En welke andere functie heeft die man eigenlijk in de serie? (hetzelfde kun je uiteraard vragen over die dochter van Masuka). Quinn is hem ook op het spoor dus misschien kon hij hiermee twee vliegen in een klap slaan.Maar er moet een connectie zijn tussen Vogel en hem, die overigens de naam Oliver Saxon draagt. Nog iets: Vogel zei dat ze de ouders van Zach had gebeld om te vragen waar hij was. Maar was hij niet uit zichzelf naar hem toegekomen of was hij gestuurd door zijn ouders?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Blaxje op 20-08-2013 14:28:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')