abonnement Unibet Coolblue
pi_130151028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:30 schreef Detroit het volgende:

[..]

En hoe is het nu met tante Minthy? ;).
Mijn tante O+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130151121
Hier de afgelopen dagen een fikse wegzakker gehad. Amper op Fok gezeten ivm weinig behoefte (nog niet eens zo erg ;) ), veel lopen janken en op m'n onderlip zitten bijten als ik in gezelschap was. Weinig slaap, ondanks slaapmedicatie. Pieker me suf, het gaat weer nergens over. Hondsmoe word je er van.
Gisteravond alleen van familie naar huis gereden, onderweg vaak de gedachte "als ik nu het stuur opzij gooi dan heeft niemand meer last van me". Vanmiddag in de supermarkt continu het idee dat andere mensen me afkeuren, het zweet brak me uit.

Het ging niet al te fijn dus :')
Nu wel aardig rustig, daar ben ik best blij mee.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130151200
Ik was net aan het typen! :P
Mobiel, gaat niet al te vlot.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130151283
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:
Minthy O+

Vandaag intake gehad bij GGZ.
Was wel fijn, september weer een afspraak om te bespreken wat ze willen gaan doen met me.

Ben nu ook wat aan het zoeken voor sociale contacten. Cursus of sporten oid. Jullie iedeeen?
Neefje! *;
Er lopen een aantal meet-reeksen hier op het forum incl Facebookgroep, zou dat iets voor je kunnen zijn?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:42:00 #130
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130151440
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
Hier de afgelopen dagen een fikse wegzakker gehad. Amper op Fok gezeten ivm weinig behoefte (nog niet eens zo erg ;) ), veel lopen janken en op m'n onderlip zitten bijten als ik in gezelschap was. Weinig slaap, ondanks slaapmedicatie. Pieker me suf, het gaat weer nergens over. Hondsmoe word je er van.
Gisteravond alleen van familie naar huis gereden, onderweg vaak de gedachte "als ik nu het stuur opzij gooi dan heeft niemand meer last van me". Vanmiddag in de supermarkt continu het idee dat andere mensen me afkeuren, het zweet brak me uit.

Het ging niet al te fijn dus :')
Nu wel aardig rustig, daar ben ik best blij mee.
Wat ben je toch in gevecht met jezelf Minth, zonde. :(.

Op je onderlip bijten bij gezelschap? Werd daar niet op gereageerd? :o.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:42:31 #131
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130151464
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mijn tante O+
Ben maar lief voor je tante, zij doet zichzelf pijn door in haar onderlip te bijten. Ze kan wel wat liefde gebruiken. O+. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_130151478
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Neefje! *;
Er lopen een aantal meet-reeksen hier op het forum incl Facebookgroep, zou dat iets voor je kunnen zijn?
Heb ik al gedaan.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130151557
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ben maar lief voor je tante, zij doet zichzelf pijn door in haar onderlip te bijten. Ze kan wel wat liefde gebruiken. O+. ;).
Minthy is lief :Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:45:24 #134
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130151613
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan.
Die nieuwe mensen leren kennen website?
Gaan daten? (wie weet doe je er leuke contacten mee op)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_130151705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:45 schreef Detroit het volgende:

[..]

Die nieuwe mensen leren kennen website?
Gaan daten? (wie weet doe je er leuke contacten mee op)
Zoek meer iets vast waar ik 1 a 2 x per week heen kan.

Daten (datingsites) is niks voor mij. Al die sites vind ik zo geforceerd
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130152229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wat ben je toch in gevecht met jezelf Minth, zonde. :(.

Op je onderlip bijten bij gezelschap? Werd daar niet op gereageerd? :o.
Balans is ver te zoeken helaas, al gaat het vandaag over het algemeen alweer wat beter dan de afgelopen dagen. Dit gelazer ben ik ook spuugzat, liever ben ik morgen weer de vrolijke, ietwat naïeve muts die best aardig door het leven zwemt. Relatief angstvrij ("normaal" kan ik het best handelen) en ajb van die hoeredepressie en schurftige burnout af.

Ik bijt aardig onopvallend en een trillende onderlip valt ook niet echt op blijkbaar :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130152363
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan.
Goedzo!

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Zoek meer iets vast waar ik 1 a 2 x per week heen kan.

Daten (datingsites) is niks voor mij. Al die sites vind ik zo geforceerd
Sport of een andere vereniging die aansluit bij een hobby kan dan goed zijn. Hier (klein dorpje) heb je amper verenigingen maar kan je bijv ouderen helpen met internet oid. Lijkt me ook wel tof :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:03:04 #138
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130152467
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Balans is ver te zoeken helaas, al gaat het vandaag over het algemeen alweer wat beter dan de afgelopen dagen. Dit gelazer ben ik ook spuugzat, liever ben ik morgen weer de vrolijke, ietwat naïeve muts die best aardig door het leven zwemt. Relatief angstvrij ("normaal" kan ik het best handelen) en ajb van die hoeredepressie en schurftige burnout af.

Ik bijt aardig onopvallend en een trillende onderlip valt ook niet echt op blijkbaar :P
Ik begrijp dat je liever eergisteren dan vandaag al probleemvrij zou zijn, maar als je nu niet de dingen zou ervaren die je nu ervaart zou je waarschijnlijk even hard weer in dezelfde valkuilen trappen. Of het dal waarin je kiepert nog veel dieper...
Minthy mag zich ook wel eens minder voelen, al vind ze het zelf maar wat vervelend. ;).

Waren er veel mannen in jouw omgeving dan toen je in je onderlip beet? Mannen vinden dat misschien wel schattig, zo'n trillend onderlipje. :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_130152517
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Goedzo!

[..]

Sport of een andere vereniging die aansluit bij een hobby kan dan goed zijn. Hier (klein dorpje) heb je amper verenigingen maar kan je bijv ouderen helpen met internet oid. Lijkt me ook wel tof :P
Ja, maar met oudjes kun je niet uitgaan he :+

Leeftijdsgenoten bedoel ik dus :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130152797
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je liever eergisteren dan vandaag al probleemvrij zou zijn, maar als je nu niet de dingen zou ervaren die je nu ervaart zou je waarschijnlijk even hard weer in dezelfde valkuilen trappen. Of het dal waarin je kiepert nog veel dieper...
Minthy mag zich ook wel eens minder voelen, al vind ze het zelf maar wat vervelend. ;).

Waren er veel mannen in jouw omgeving dan toen je in je onderlip beet? Mannen vinden dat misschien wel schattig, zo'n trillend onderlipje. :P.
Nuchtere ik vindt het goed dat ik dit zelf eens meemaak, aan de andere kant van de tafel zitten. Ik denk dat het je uiteindelijk ook een betere hulpverlener maakt. De ongeduldige ik is er schijtzat van dat iedereen maar elke keer hoopvol vraagt hoe het gaat en dat ik dan geen vooruitgang kan noemen. Ik snauw en grauw ook aardig op het moment, zijn anderen niet gewend en ze schrikken daarvan. Vind ik niet zo tof :')

Nee, familie :P
Van mannen/daten blijf ik maar even weg, ik ben toch negatief over mezelf en daar zit niemand op te wachten.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130152872
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ja, maar met oudjes kun je niet uitgaan he :+

Leeftijdsgenoten bedoel ik dus :P
Gut jong, ik weet niet eens hoe oud je bent! :D
Ik sprak vanuit m'n eigen leeftijd, oud :+

Tja, dan blijf ik bij sport en/of hobby.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:18:22 #142
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130153136
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:10 schreef minthy het volgende:

[..]

Nuchtere ik vindt het goed dat ik dit zelf eens meemaak, aan de andere kant van de tafel zitten. Ik denk dat het je uiteindelijk ook een betere hulpverlener maakt. De ongeduldige ik is er schijtzat van dat iedereen maar elke keer hoopvol vraagt hoe het gaat en dat ik dan geen vooruitgang kan noemen. Ik snauw en grauw ook aardig op het moment, zijn anderen niet gewend en ze schrikken daarvan. Vind ik niet zo tof :')

Nee, familie :P
Van mannen/daten blijf ik maar even weg, ik ben toch negatief over mezelf en daar zit niemand op te wachten.
Kijk, je bent het nu al op een betere manier aan het kaderen!
Dat snauwen en grauwen dient ook een doel, hoe vervelend jij het misschien ook vind: je bent bepaalde grenzen aan het verleggen/herleggen die overduidelijk in het verleden niet in jouw voordeel waren.

Maar echt hè, als je nu in het moment blijft en jezelf afvraagt of er op dit moment iets mis met je is, iets wat jou reden geeft ontevreden over jezelf te zijn, is dat er dan? :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_130153569
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Gut jong, ik weet niet eens hoe oud je bent! :D
Ik sprak vanuit m'n eigen leeftijd, oud :+

Tja, dan blijf ik bij sport en/of hobby.
Te jong voor jou helaas.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130154125
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:18 schreef Detroit het volgende:

[..]

Kijk, je bent het nu al op een betere manier aan het kaderen!
Dat snauwen en grauwen dient ook een doel, hoe vervelend jij het misschien ook vind: je bent bepaalde grenzen aan het verleggen/herleggen die overduidelijk in het verleden niet in jouw voordeel waren.

Maar echt hè, als je nu in het moment blijft en jezelf afvraagt of er op dit moment iets mis met je is, iets wat jou reden geeft ontevreden over jezelf te zijn, is dat er dan? :).
Dat komt doordat ik iets rustiger ben, dan lukt het ook weer om iets meer nuchter naar alles te kijken.

Ja, ik denk in alles negatief over mezelf. Vind mezelf spuuglelijk (kijk ook amper in spiegels), dik, dom en een aansteller. Dat heb ik altijd, ongeacht m'n stemming, al druk ik dat gevoel wat gemakkelijker weg als ik aardig in m'n vel zit.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130154136
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

Te jong voor jou helaas.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 02:03:38 #146
362234 Sound.Cloud
Beginnend Amateur
pi_130156412
Kom mezelf ook even melden. Afgelopen jaar flink down geweest. Geprobeerd het met Alcohol weg te spoelen maar dat is niet gelukt. Ging alleen verder achteruit.

Gaat sinds een jaar beter. 20 kilo afgevallen, meer gaan sporten. Meer vrienden gemaakt. Toch erachter gekomen dat een depressie en alcoholverslaving langer bij je blijft dan je denkt. Vooral familie en vrienden die niet vragen of er iets is/ hoe het gaat heeft nogal een effect gehad. Merk toch dat positief zijn moeilijk blijft. Ben weer bij de psych. Zit verder niet aan de medicatie.

Hoe zit het bij jullie met een terugval? Hoevaak heb je hier last van (groot of klein)? En hoe ga je hiermee om? Bedankt. Zal de komende tijd hier wel blijven hangen :)
pi_130161140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 02:03 schreef Sound.Cloud het volgende:
Kom mezelf ook even melden. Afgelopen jaar flink down geweest. Geprobeerd het met Alcohol weg te spoelen maar dat is niet gelukt. Ging alleen verder achteruit.

Gaat sinds een jaar beter. 20 kilo afgevallen, meer gaan sporten. Meer vrienden gemaakt. Toch erachter gekomen dat een depressie en alcoholverslaving langer bij je blijft dan je denkt. Vooral familie en vrienden die niet vragen of er iets is/ hoe het gaat heeft nogal een effect gehad. Merk toch dat positief zijn moeilijk blijft. Ben weer bij de psych. Zit verder niet aan de medicatie.

Hoe zit het bij jullie met een terugval? Hoevaak heb je hier last van (groot of klein)? En hoe ga je hiermee om? Bedankt. Zal de komende tijd hier wel blijven hangen :)
Welkom :)
Qua terugvallen heb ik geen idee eigenlijk, ben sowieso overwegend negatief op het moment. Ik probeer het over me heen te laten komen al vlucht ik vrij snel de deur uit als het me te gek wordt overdag. Ik de avond sluit ik me graag op en af van iedereen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:30:59 #148
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130161761
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat komt doordat ik iets rustiger ben, dan lukt het ook weer om iets meer nuchter naar alles te kijken.

Ja, ik denk in alles negatief over mezelf. Vind mezelf spuuglelijk (kijk ook amper in spiegels), dik, dom en een aansteller. Dat heb ik altijd, ongeacht m'n stemming, al druk ik dat gevoel wat gemakkelijker weg als ik aardig in m'n vel zit.
Nu lijk je inderdaad wat positiever over te komen, rustiger zoals jij zelf zegt.
Jij zegt dan dat je de negatieve gevoelens over jezelf wegdrukt, maar is er niet een klein deel in jezelf dat je op zo'n moment gewoon okay vind? minthy cannot be all that bad!

Daarom hoop ik dat je voortaan alleen nog maar oordeelt over jezelf als je jezelf beter voelt, want als dat niet zo is dan ben je jezelf zo aan het afzeiken dat je jezelf misschien net zo goed bij het afval kunt zetten. En nee, dat ben jij zeker niet waard, om bij het afval gezet te worden!
Plus dat er objectief helemaal geen reden is om jezelf zo lelijk te vinden, als de hele wereld het daar nou misschien mee eens is, maar dat is volgens mij niet zo. ;).

minthy FTW!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_130161888
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Miniem het volgende:
Minthy O+

Vandaag intake gehad bij GGZ.
Was wel fijn, september weer een afspraak om te bespreken wat ze willen gaan doen met me.

Ben nu ook wat aan het zoeken voor sociale contacten. Cursus of sporten oid. Jullie iedeeen?
Powerliften in de sportschool.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:38:26 #150
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_130161903
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 02:03 schreef Sound.Cloud het volgende:
Kom mezelf ook even melden. Afgelopen jaar flink down geweest. Geprobeerd het met Alcohol weg te spoelen maar dat is niet gelukt. Ging alleen verder achteruit.

Gaat sinds een jaar beter. 20 kilo afgevallen, meer gaan sporten. Meer vrienden gemaakt. Toch erachter gekomen dat een depressie en alcoholverslaving langer bij je blijft dan je denkt. Vooral familie en vrienden die niet vragen of er iets is/ hoe het gaat heeft nogal een effect gehad. Merk toch dat positief zijn moeilijk blijft. Ben weer bij de psych. Zit verder niet aan de medicatie.
Een depressie is inderdaad geen kattendrek. En dan ook nog alcoholverslaving erbij, heavy!

Waarom vraagt je familie er niet naar? Omdat ze het niet zien? Of jij er niet over vertelt?

quote:
Hoe zit het bij jullie met een terugval? Hoevaak heb je hier last van (groot of klein)? En hoe ga je hiermee om? Bedankt. Zal de komende tijd hier wel blijven hangen :)
Terugvallen kunnen bij mij leiden tot een paar dagen achter elkaar die gewoon wat minder zijn, waarin negatieve gedachten en zelfverwijten alomtegenwoordig zijn en relativeren gewoon niet zo goed meer lukt. Het uitzitten van zo'n periode is dan bij mij de "tactiek".

Al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd wat minder moeite heb om negatieve gevoelens en gedachten als ze naar boven komen drijven gelijk te relativeren. Hopelijk dat dat zo blijft in de toekomst. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')