abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 september 2013 @ 10:57:41 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131506569
:D Mag ze dat niet dan?
Dr kuifje O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:05:17 #202
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_131506748
Ja hoor, dat mag ze wel! :D Zolang ze maar van de planten af blijft! :D Ze heeft er alleen al maanden niet meer gelegen! Vond het daarom wel een leuk foto moment!

Ja, haar kuifje blijven we er voorlopig in houden. O+ Die houden we zelf ook bij. Binnenkort gaat ze ook weer eens naar de hondenkapper. Ze heeft flink wat spriet haar (bij haar achterpoten zie je dat goed)
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:13:04 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131506960
:D Dat ie van dr kuif afblijft he!!!!
Vrijdag krijgen die twee haarballen van mij weer een grote beurt. Zaterdag gaan we naar show, wel gewoon als toeschouwer, maar dan moeten ze er wel een beetje toonbaar bijlopen natuurlijk.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131507548
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Ooohh Jacky! Betrapt! Lekker relaxen op de rugleuning en naar buiten kijken! :') Dat heeft ze toch al maanden niet meer gedaan! :D _O-

[ afbeelding ]
Drentse patrijs of een stabijtje? :)
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:32:31 #205
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_131507568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:31 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Drentse patrijs of een stabijtje? :)
Engelse springer spaniel :P Maar wel een kleine meid voor haar soort. Ze had oorspronkelijk iets groter moeten worden.
pi_131507625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:32 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Engelse springer spaniel :P Maar wel een kleine meid voor haar soort. Ze had oorspronkelijk iets groter moeten worden.
Verschil zal dan wel goed zichtbaar zijn als ze gaat staan. Leek net een bruine stabij zoals ze er zo bij ligt. Mooie hond :Y
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:44:24 #207
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_131507880
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:34 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Verschil zal dan wel goed zichtbaar zijn als ze gaat staan. Leek net een bruine stabij zoals ze er zo bij ligt. Mooie hond :Y
Het wordt vaak gezegd hoor, veel mensen vragen in eerste instantie patrijs of stabij. Als je ze alledrie googled zie je ook gewoon best veel overeenkomsten.

Ze had alleen een tikkeltje groter moeten zijn. Maar zolang ze gezond is, mag ze best een wat kleinere meid zijn! ;)

Hier nog een staande van het strand, paar weken geleden:

  dinsdag 24 september 2013 @ 11:47:53 #208
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131507959
:D Ze lijkt vooral laagpotig toch?
Sjon hier heeft ook zo een rare bouw :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131508017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Spannend, bij zo een groot ras lijkt het me helemaal lastig kiezen!
Chinezen die ken ik allemaal wel, vooral die die showen dan.
Ja, ik vond het best lastig. Zoveel mensen kennen we niet, we zitten niet zo in de show-wereld, en om eerlijk te zijn heb ik daar ook niet zo veel mee. Ik zie het meer als een noodzakelijk kwaad. Nori heeft in principe haar startkwalificatie gehaald nu, maar ze gaat in de hoop op een iets betere beoordeling in januari nog een show doen en dan in juni de kampioensclubmatch van de NLV en dan hebben we het wel gezien. Ze vindt er zelf ook geen drol aan, in haar keurrapport van vorige week stond dan ook 'not a very happy girl'. Nee, idd, ze had waarschijnlijk gehoopt dat ze lekker door de bagger mocht crossen om een dummy te apporteren. Er moet nog wel wat extra ringtraining en lekkere koekjes aan te pas komen om haar wat enthousiaster te krijgen dus :P

Bij het kiezen van die reuen heb ik dus maar vooral gelet op de gezondheidsuitslagen, kleur (chocolade), en enige jachtaanleg. En verder wil ik de genenpoel zo groot mogelijk houden dus liefst een reu die weinig dekkingen heeft gedaan en/of een import-reu. Oh ja, en geen herhalingen in de stamboom. En dan wil ik ook nog wat meer weten over het karakter van de reuen, ze moeten goed sociaal zijn en geen lompe, ongeleide projectielen. Een hele waslijst dus :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:53:23 #210
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131508120
:D Ik wil juist perse degelijke lijnteelt honden hebben. Niet tezeer inteelt maar wel lijnteelt, outcross weet je echt totaal niet wat dat worden gaat,daar kan alles uit komen.
Ik show al jaren niet meer en ik ga nog maar 1 keer per jaar kijken op show ook ( komend weekend, yay, zoveel zin an :D *O* ) maar het groepje is redelijk klein en ik ken iedereen wel en je ziet elk weekend de resultaten op FB voorbij komen, dus dat is vrij makkelijk bij te houden.
Ik vind shows echt supergezellig O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131508187
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
My BirthdayBoy

Hoera Loebesje 3 jaar!

[ link | afbeelding ]
DSC_6310 by Thinkk-Pinkk, on Flickr

[ link | afbeelding ]
DSC_6308 by Thinkk-Pinkk, on Flickr

mag ik al?

[ link | afbeelding ]
DSC_6304 by Thinkk-Pinkk, on Flickr

[ link | afbeelding ]
DSC_6317 by Thinkk-Pinkk, on Flickr

mjummjumjummjummjum

[ link | afbeelding ]
DSC_6319 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Ik kom hier nooit (waarom nu wel, geen idee :')), maar wat een toffe foto's, vooral die bovenste! O+

En nu ik hier toch ben even een kusje voor oh-oh :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:57:32 #212
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131508235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:55 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik kom hier nooit (waarom nu wel, geen idee :')), maar wat een toffe foto's, vooral die bovenste! O+

En nu ik hier toch ben even een kusje voor oh-oh :P
O+ Likje voor jou Oognipje!
Je mist me he??
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131508408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

O+ Likje voor jou Oognipje!
Je mist me he??
Ik mis die likjes van je ja ;( Krijg ze veel te weinig!
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:06:29 #214
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131508461
Ik mis de Oognipjes ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131508498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik mis de Oognipjes ;(
We kunnen hier onze nieuwe SC van maken? :7
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:08:24 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131508508
:P I think not dame!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:08:38 #217
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131508515
Er zit niks anders op, je moet een hond kopen, en snel!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131508529
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Er zit niks anders op, je moet een hond kopen, en snel!
Zal ik de verhalen en foto's van mijn vaders FB plukken en hier pasten? :')
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:09:32 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131508540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zal ik de verhalen en foto's van mijn vaders FB plukken en hier pasten? :')
OMG OMG JAAAAAAAAAAAA :D O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131508563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

OMG OMG JAAAAAAAAAAAA :D O+
:P
pi_131508626
Even een berichtje van Luna!
Wordt nu wel ff geschreven door mijn ouwe maat Bo, want ik lig me toch te pitten...

Los, vrijheid!!!!! Net terug van een 'scheurpartij' door de duinen! Vandaag is het 26 dagen geleden dat mijn loopse periode begon, 18 dagen ben ik aan de lijn gehouden....wat heb ik dat vervloekt, baasje E. ook hoor!
Afgelopen maandag wilde Jockie me nog prikken met z'n stokkie, maar vandaag durfde baasje het aan, vertrouwend op zijn intuïtie. Ik mocht LOS !!!!!

1,5 uur achter de konijnen aan gescheurd!!!!! Goh, wat ben ik blij en wat ben ik uit mijn stekkertje gegaan, niet normaal meer joh!!!

Baasje E. heeft meteen de lange lijn gewassen en ik hoorde hem zeggen dat hij hoopt dat 'kutding' nooit meer nodig te hebben...

Bo was meteen ook weer een 'andere' hond, hij heeft flink doorgestapt, baasje hoefde niet eens op hem te wachten!!!!

Morgen ook weer naar de duinen heeft baasje beloofd!!!! Wat een FEEST!!!!!
pi_131508738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:55 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik kom hier nooit (waarom nu wel, geen idee :')), maar wat een toffe foto's, vooral die bovenste! O+

En nu ik hier toch ben even een kusje voor oh-oh :P
Dankjewel!

De rest ook trouwens. Loebes was een hele happy blije verjaardagshond.
En nog steeds trouwens. Alleen dan zonder jarig. Hij vind alles best dat is wel fijn ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:19:31 #223
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131508857
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
Even een berichtje van Luna!
Wordt nu wel ff geschreven door mijn ouwe maat Bo, want ik lig me toch te pitten...

Los, vrijheid!!!!! Net terug van een 'scheurpartij' door de duinen! Vandaag is het 26 dagen geleden dat mijn loopse periode begon, 18 dagen ben ik aan de lijn gehouden....wat heb ik dat vervloekt, baasje E. ook hoor!
Afgelopen maandag wilde Jockie me nog prikken met z'n stokkie, maar vandaag durfde baasje het aan, vertrouwend op zijn intuïtie. Ik mocht LOS !!!!!

1,5 uur achter de konijnen aan gescheurd!!!!! Goh, wat ben ik blij en wat ben ik uit mijn stekkertje gegaan, niet normaal meer joh!!!

Baasje E. heeft meteen de lange lijn gewassen en ik hoorde hem zeggen dat hij hoopt dat 'kutding' nooit meer nodig te hebben...

Bo was meteen ook weer een 'andere' hond, hij heeft flink doorgestapt, baasje hoefde niet eens op hem te wachten!!!!

Morgen ook weer naar de duinen heeft baasje beloofd!!!! Wat een FEEST!!!!!
Hahahahahaha prikken met zijn stokkie?
OMFG echt, goud waard _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131508962
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:53 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik wil juist perse degelijke lijnteelt honden hebben. Niet tezeer inteelt maar wel lijnteelt, outcross weet je echt totaal niet wat dat worden gaat,daar kan alles uit komen.
Ik show al jaren niet meer en ik ga nog maar 1 keer per jaar kijken op show ook ( komend weekend, yay, zoveel zin an :D *O* ) maar het groepje is redelijk klein en ik ken iedereen wel en je ziet elk weekend de resultaten op FB voorbij komen, dus dat is vrij makkelijk bij te houden.
Ik vind shows echt supergezellig O+
Komend weekend in Maastricht? Daar is vast mijn neef ook aanwezig (bij de Norwich en Norfolk, en hij showt regelmatig doggen). Doe je hem de groeten? :P

En qua lijnteelt, bij labradors heb je zo ontzettend veel honden die allemaal min of meer uniform van type zijn dat het m.i. niet verkeerd is om je lijnen wat te mixen. Als je ziet dat 1 reu gewoon meer dan 800 pups kan verwekken dan vind ik dat dat de verkeerde kant op gaat. Je houdt je genenpoel op die manier te klein en dat gaat vroeger of later problemen geven. Ik heb niet het idee dat je totaal onverwachte uitkomsten gaat krijgen als je twee verschillende lijnen kruist; zolang gezondheid en karakter in beide lijnen maar goed zitten zal dat in de pups ook naar voren komen, en dat vind ik persoonlijk het belangrijkst. En daarnaast een beetje jachtaanleg en een knap koppie dan O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:25:34 #225
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131509011
Maar het probleem met outcross is juist dat je onmogelijk al die lijnen helemaal kan gaan nalopen, dus alle uitkomsten onmogelijk kan voorspellen. Maat kan varieren van de kleinste tot de grootste, karakter van de liefste tot de felste, etc ;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')