abonnement Unibet Coolblue
pi_130311907
Vervelend.

Koop een WP8 mobiel _O_

Mensen, laat die homescreens zien :P
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_130312041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:49 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Home + Power, om exact te zijn. Op de Huawei Ascend W1 zit de powerknop bovenaan, dus niet aan de zijkant. :P

Verder heb ik dan na anderhalf jaar eindelijk ontdekt hoe ik mensen aan Whatsapp toevoeg, ipv dat ik hun het werk moet laten doen. Het is een beetje omslachtig, maar het werkt alsvolgt:
1) Voeg contact toe aan personen groep.
2) Start whatsapp, ga naar instellingen, en tik op Favorieten. Deze update dan als het goed is met een iets hoger getal.
3) Sluit whatsapp nu af met de terug toets.
4) Start whatsapp opnieuw op, contact zou nu beschikbaar moeten zijn! *O*
Ohja, bij m'n Lumia zit de power knop in het midden :P

Nog geen Surface RT overigens, de post is weer eens traag ;(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 15:21:01 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130313957




Handige app trouwens dat imgur!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130315237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Handige app trouwens dat imgur!
Mooi^O^

Ja klopt, heel erg handig. Gebruik het ook soms voor FOK!
Nog wat andere handige apps die je aanbeveelt? :)

Oh, en Rotation Lock komt waarschijnlijk in GDR3 *O*
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:00:17 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130315425
Audiocloud (soundcloud)
Beem plus (Digitally Imported)
ING Bank
Pic Stitch
Flashlight
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130315517
quote:
Beem plus (Digitally Imported)
quote:
Pic Stitch
Waar zijn deze apps voor en wat is Digitally Imported?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:07:28 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130315678
DI is een internetradiostation voor Dance muziek.
Met pic stitch kun je een aantal foto's in één afbeelding stoppen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130315702
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Audiocloud (soundcloud)
Beem plus (Digitally Imported)
ING Bank
Pic Stitch
Flashlight
is pic stitch beter dan photosynth
pi_130315745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Audiocloud (soundcloud)
sounddrivin gebruik ik daarvoor, is audiocloud beter ? :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:13:29 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130315886
Geen idee, ben over beide tevreden en die alternatieven ken ik niet :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130315938
Waar blijft de GDR3 update :(
pi_130315954
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee, ben over beide tevreden en die alternatieven ken ik niet :P
photosynth is van Microsoft research en sounddrivin heb ik ook op Windows 8, dus daarom ook de keus op WP8
pi_130316120
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Handige app trouwens dat imgur!
Valt me mee dat je jezelf niet een double-wide tile hebt gegeven, eigengeiler dat je bent!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130330540
ik kan op dit moment niets verzenden met whatsapp, jullie?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_130330969
fixd
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  donderdag 22 augustus 2013 @ 06:58:15 #166
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_130337842
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Waar blijft de GDR3 update :(
nog heel ver weg, GDR2 is nog aan het uitrollen :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 22 augustus 2013 @ 07:17:04 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_130337927
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een goeie podcast app, ik ben na een zoektoch uitgekomen bij podcast picker.

Ik volg een aantal podcast, een aantal zijn fijn om gelijk te kunnen luisteren (want actueel) en andere die behandel ik als een soort van audiobook. Waardoor het dus fijn is als de app de positie van dat ''audiobook'' zou onthouden zodat je verder kunt gaan waar je gebleven was nadat je klaar bent met de actuele podcasts en podcast picker was de enige die me dat gemak kon bieden.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_130338714
Ik heb 2 vraagjes over mijn lumia 920. Ik heb 1 persoon die heeft meerdere nummers. Die had ik allemaal in 1 contact gekoppeld. Maar nu vervallen zijn mobiele nummers en blijft er eentje over. Maar hoe verwijder ik 1 mobiel nummer per persoon. Bij bewerken lukt dat niet echt. En als ik op het nummer ga staan kan ik alleen kopieren kiezen.

En bij whatsapp is mijn spellingscorrectie uit. Iemand enig idee hoe ik die weer aan kan zetten?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:12:29 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130338935
Nummer bewerken, wissen en opslaan. Net getest, werkt.

Bij WA lukt het me niet op woordenboek uit te zetten, dus geen idee hoe je het aanzet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130339017
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:58 schreef Klonk het volgende:

[..]

nog heel ver weg, GDR2 is nog aan het uitrollen :Y
Ik bedoel idd GDR2 :P
pi_130339581
In Latijns-Amerika snappen ze het:

quote:
Windows Phone streeft iPhone voorbij in Latijns-Amerika
Windows Phone is in Latijns-Amerika het tweede besturingssysteem achter Android. iOS is inmiddels ingehaald. Dat meldt Microsoft, het bedrijf achter Windows Phone, op basis van nieuwe cijfers van onderzoeksbureau IDC.

In het tweede kwartaal had Windows Phone over de hele regio genomen de tweede plek in handen. Dat heeft het te danken aan een tweede plaats in Mexico, Colombia en Peru. In bijvoorbeeld Argentinië, Brazilië en Chili staat Windows Phone nog achter iOS op de derde plek.

Volgens Microsoft zit er echter wel groei in die landen. Specifieke marktaandelen of verkoopcijfers deelt het bedrijf niet. In totaal zijn in 20 Latijns-Amerikaanse landen Windows Phone-toestellen verkrijgbaar.

Over het algemeen zijn de goedkopere toestellen in Latijns-Amerika populairder. De groei in marktaandeel heeft Microsoft waarschijnlijk te danken aan de betaalbare Lumia 520 en 720. Binnenkort komt daar nog een 4,7 inch-Lumia van 279 euro bij.

Onlangs maakte het bedrijf al bekend in 'tien grote landen' meer marktaandeel te hebben dan de iPhone. Welke landen dat zijn, wilde Microsoft niet bekendmaken. Mexico, Colombia en Peru zijn er daar in ieder geval drie van.
http://www.nu.nl/tech/355(...)latijns-amerika.html

Ik heb zelf trouwens een Lumia 520, bevalt prima :)
pi_130340046
Mij bevalt die ook goed. Snap eerlijk gezegd niet waarom mensen zoveel geld uitgeven voor een mobieltje dat iets betere games kan of een wat mooier scherm heeft. Deze werkt al fijn genoeg. :P
pi_130340135
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nummer bewerken, wissen en opslaan. Net getest, werkt.

Bij WA lukt het me niet op woordenboek uit te zetten, dus geen idee hoe je het aanzet.
Ga ik proberen.
WA had ik per ongeluk op het knopje nld gedrukt waardoor hij op engels staat. Net weer teruggezet en nu werkt het weer gewoon.
pi_130340158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nummer bewerken, wissen en opslaan. Net getest, werkt.

Bij WA lukt het me niet op woordenboek uit te zetten, dus geen idee hoe je het aanzet.
Waar druk op je op nummer bewerken dan?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:21:17 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130340250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:16 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Waar druk op je op nummer bewerken dan?
Op het potloodje onderaan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')