abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 24 november 2013 @ 17:53:46 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133580049
quote:
5s.gif Op zondag 24 november 2013 17:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dus jij kunt werkelijk niet naar een verplicht college omdat je telefoon leeg is?
Dan is hij naakt Sjeen.... NAAKT, dat moet je niet in de collegezaal willen hebben :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 november 2013 @ 17:54:33 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133580073
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 17:53 schreef Sjeen het volgende:
i-Spy
Die blijft het ook nog steeds volhouden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 24 november 2013 @ 17:55:42 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133580114
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:50 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh kom op. Hoe duur is een tripje naar bijvoorbeeld Rome of Praag ofzo? Voor bijvoorbeeld ¤800 kom ik erg ver.

Vergeet niet dat mijn vaste lasten heel laag zijn. ¤200 aan huur en wat verzekeringen.
Geen probleem, maar jij kunt het niet betalen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133580128
Lol iedereen haat maar ik ben aangekomen
quote:
5s.gif Op zondag 24 november 2013 17:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dus jij kunt werkelijk niet naar een verplicht college omdat je telefoon leeg is?
Ik werkelijk niet gegaan omdat ik me er zeer ongemakkelijk bij voel. Ik heb er ook daadwerkelijk een strafpunt voor gekregen.

Maar je zegt nu dat het een verzonnen topic was. Hoe kom ik dan aan die internet bankieren screenshot? Misschien leef ik anders dan jullie. Dat betekend niet dat dat niet mogelijk is.

Ik ben ook al eerder met bewijzen aangekomen. Pics van een ondergekotst bed, whatsapp gesprekken, etc.

Ik ben echt geen troll... Trolls komen namelijk niet met bewijzen.

Maar het gaat weer lekker op Fok!. In het echte leven kan je jezelf bewijzen. Hier blijkbaar niet. Ik weet niet of het komt door autisme, afgunst, jaloezie of een gebrek aan intelligentie, maar er is niets waar jullie me kunnen haten dat ik het verzonnen heb.

Bij dat topic in WGR mijn inkomen niet. En het bestelproces van amazon ook niet. Dat zien jullie immers ook op jullie scherm.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 17:57:28 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133580169
Moet je eens aan krentenbol. vragen hoe makkelijk je aan bewijzen komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133580186
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Alsof een random plaatje van internet bewijs is :')
Probeer een google image search en zie of er meer van die precieze grafieken op het internet staan.

Wacht. Laat me dat voor je doen. Het is vast ingewikkeld voor je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Geen andere formaten van deze afbeelding gevonden.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133580192
Kijk! Ik heb net 4000 cd's besteld!
  zondag 24 november 2013 @ 17:58:15 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133580200
Ik zie iemand die bang is om in de schulden te komen en dan post dat hij maandelijkse tripjes van telkens een paar honderd euro, of 500 euro per maand aan uitgaan, normale uitgaven vindt.

Dat spreekt al helemaal voor zichzelf.
The love you take is equal to the love you make.
  Licht Ontvlambaar zondag 24 november 2013 @ 17:59:34 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133580227
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:56 schreef Roadtrip het volgende:
Lol iedereen haat maar ik ben aangekomen

[..]

Ik werkelijk niet gegaan omdat ik me er zeer ongemakkelijk bij voel. Ik heb er ook daadwerkelijk een strafpunt voor gekregen.

Maar je zegt nu dat het een verzonnen topic was. Hoe kom ik dan aan die internet bankieren screenshot? Misschien leef ik anders dan jullie. Dat betekend niet dat dat niet mogelijk is.

Ik ben ook al eerder met bewijzen aangekomen. Pics van een ondergekotst bed, whatsapp gesprekken, etc.

Ik ben echt geen troll... Trolls komen namelijk niet met bewijzen.

Maar het gaat weer lekker op Fok!. In het echte leven kan je jezelf bewijzen. Hier blijkbaar niet. Ik weet niet of het komt door autisme, afgunst, jaloezie of een gebrek aan intelligentie, maar er is niets waar jullie me kunnen haten dat ik het verzonnen heb.

Bij dat topic in WGR mijn inkomen niet. En het bestelproces van amazon ook niet. Dat zien jullie immers ook op jullie scherm.
ik zeg niet dat je het verzint, ik vind je alleen wereldvreemd met een eikenhouten dressoir voor je kop...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133580238
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kijk! Ik heb net 4000 cd's besteld!
[ afbeelding ]
Dat plaatje van mijn internetbankieren kan je volgens mij niet faken.

Daarbij hoe zou jij het anders willen zien? Er is geen betere manier.

Maar ik denk dat ik me erbij neerleg. Waarom zou ik de discussie aangaan met mensen die overduidelijk minder verstand hebben over het managen van hun budget. Géén van de suggesties toen het topic nog niet anaal verkracht was had ik zelf niet kunnen bedenken.

BRB managen dat ik nog steeds financieel alles kan doen wat ik wil. Terwijl jullie pauper bezig zijn.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133580245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:10 schreef Roadtrip het volgende:
Natuurlijk bestaat er geen échte armoede in Nederland. Maar ik vind het soms erg pijnlijk om te zien wanneer mensen in een financieel moeilijke positie zitten. De stress over rekeningen die betaald moeten worden, het op alles bezuinigen en letterlijk op de centen letten, niks kunnen betalen en van dingen buitengesloten worden; het is super pijnlijk. Het zijn ook kwetsbare mensen. Grote families, alleenstaande ouders, allochtonen, studenten.Er lijkt echt een klasse verschil te ontstaan. De mensen die ontslagen zijn, de mensen wiens investeringen zuur geworden zijn, de mensen die moeite hebben om rond te komen, en de mensen die 8x per jaar op vakantie gaan, die meerdere keren per week uit eten gaan, en alles weg feesten.Ik voel me er soms erg akelig over. Dat de ene mens honderden euro’s uitgeeft zonder erover na te denken, zonder op je bankrekening te kijken, zonder te knipperen terwijl de ander keuzes op basis van financiële middelen moet maken in de supermarkt of qua opleiding.Ook in mijn vriendenkring is er een groot contrast. Er zijn mensen die 5km dronken naar huis lopen omdat ze geen taxi kunnen betalen, en bijvoorbeeld ik die een taxi neem wanneer ik overdag de bus mis en een half uur moet wachten. Maar ook met meedoen aan feestjes, uit eten gaan, op vakantie gaan, maar ook het hebben van een smartphone of goede computer; de welvaart verschillen komen érg dichtbij. Ook wanneer ik door armere stukken van de stad loop is het grafisch. Het vergelijken van prijzen en op bonnetjes kijken, het verkopen van daklozen kranten, en het bedelen op straat…Ik heb op het moment een goede baan – als ik niet ontslagen ga worden. Ik leef daarom ook een luxe leven met alles wat mijn hartje begeert. Toch vind ik het verschrikkelijk voor de mensen waarbij dit niet het geval is. Ik ben echter wel te gierig om mensen die niet dichtbij me staan financieel te helpen – het vergt veel hard werk aan mijn kant om de standaard te hanteren, en ik ga hem daarom niet gratis weggeven. Ik heb mijn hele leven nog nooit financiële moeilijkheden meegemaakt. Voor mij is de ergste consequentie dat ik misschien maar 2x per jaar op wintersport kan. Niet kan ik vanavond wel eten? Is het asociaal te zeggen dat deze mensen mijn geld niet verdienen?
The times they are a changin.
pi_133580262
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Die niet gelogen is. Ik kon het elke keer met pics onderbouwen. Nu weer.

Maar je hebt gelijk. Het topic zou nergens toe leiden met alle autistjes hier.
Kuddo's voor de moeite die je doet om aandacht te krijgen. Maar wat is nou werkelijk je probleem? Verveel je je?
  zondag 24 november 2013 @ 18:01:08 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133580267
Wat een fantast.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Licht Ontvlambaar zondag 24 november 2013 @ 18:01:26 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133580276
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:00 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat plaatje van mijn internetbankieren kan je volgens mij niet faken.

Daarbij hoe zou jij het anders willen zien? Er is geen betere manier.

Maar ik denk dat ik me erbij neerleg. Waarom zou ik de discussie aangaan met mensen die overduidelijk minder verstand hebben over het managen van hun budget. Géén van de suggesties toen het topic nog niet anaal verkracht was had ik zelf niet kunnen bedenken.

BRB managen dat ik nog steeds financieel alles kan doen wat ik wil. Terwijl jullie pauper bezig zijn.
ik kom gewoon rond...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_133580286
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:57 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Probeer een google image search en zie of er meer van die precieze grafieken op het internet staan.

Wacht. Laat me dat voor je doen. Het is vast ingewikkeld voor je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Oh Shit man.
Nu geloof ik je helemaal.
Hey Sjeen! Mag dat topic weer open? Ts is geen troll enzo.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133580306
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:00 schreef Queller het volgende:
Maar wat is nou werkelijk je probleem? Verveel je je?
Dat ie de Aandachtshoer 2013 Awards zonder problemen gaat winnen :')
pi_133580326
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:02 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Dat ie de Aandachtshoer 2013 Awards zonder problemen gaat winnen :')
Nee sorry, die is echt voor Tong :')
pi_133580355
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

The times they are a changin.
Wat is er dan precies veranderd? Ik had toen ook een goede levensstandaard. Maar ik kijk niet neer op mensen die minder verdienen. Ik ben zelf ook voor een hongerloontje bij de AH begonnen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:00 schreef Queller het volgende:

[..]

Kuddo's voor de moeite die je doet om aandacht te krijgen. Maar wat is nou werkelijk je probleem? Verveel je je?
Mijn hoop was eigenlijk dat er ook normale mensen op Fok! waren. Mensen die met me mee konden denken hoe ik mijn financiële situatie recht moest zetten zonder mijn levensstandaard omlaag te brengen.

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Oh Shit man.
Nu geloof ik je helemaal.
Hey Sjeen! Mag dat topic weer open? Ts is geen troll enzo.
Het feit is dat ik met bewijs aangekomen dat ik dit niet verzin. Maar het topic mag van mij dicht blijven. Er zijn hier mensen zoals jij die niet volwassen genoeg zijn om alleen achter het internet te mogen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133580402
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:04 schreef Roadtrip het volgende:
Mijn hoop was eigenlijk dat er ook normale mensen op Fok! waren. Mensen die met me mee konden denken hoe ik mijn financiële situatie recht moest zetten zonder mijn levensstandaard omlaag te brengen.
Je kan nog altijd je kontje verkopen achter het station: komt er meer geld binnen, soms letterlijk en kan je je levensstandaard gewoon behouden :')
pi_133580411
Echt sluitend bewijs ja.
Klopt helemaal.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133580425
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:04 schreef Roadtrip het volgende:

Mijn hoop was eigenlijk dat er ook normale mensen op Fok! waren. Mensen die met me mee konden denken hoe ik mijn financiële situatie recht moest zetten zonder mijn levensstandaard omlaag te brengen.

Meer verdienen of minder uitgeven. Punt.

Bedenk maar een nieuw aandacht-topic, want deze is uitgemolken :W
pi_133580434
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Echt sluitend bewijs ja.
Klopt helemaal.
Ik heb niets aan jouw te bewijzen. Toch zien we wel dat dat een grafiek is uniek aan fok, gemaakt vanaf de rabo internet bankieren website.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 18:07:56 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133580459
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb niets aan jouw te bewijzen. Toch zien we wel dat dat een grafiek is uniek aan fok, gemaakt vanaf de rabo internet bankieren website.
Wat bewijst die grafiek dan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_133580462
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef Queller het volgende:
aandacht-topic
Het is geen aandacht topic. Dat maken jullie ervan door er popcorn, michael jackson, mijn moeder, mijn oma en anale seks bij te halen. :')

Het had ook over, zeg, financiën kunnen gaan. :Y
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133580491
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat bewijst die grafiek dan?
Het is mijn uitgaven patroon. Iedereen schreeuwde verzonnen topic, maar je kan zien dat het niet verzonnen is. Of ik heb internet bankieren gehackt. Maar dan zat ik nu op een Caribisch eiland.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133580504
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb niets aan jouw te bewijzen. Toch zien we wel dat dat een grafiek is uniek aan fok, gemaakt vanaf de rabo internet bankieren website.
Ik zeg toch dat ik je geloof!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133580521
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het is mijn uitgaven patroon. Iedereen schreeuwde verzonnen topic, maar je kan zien dat het niet verzonnen is. Of ik heb internet bankieren gehackt. Maar dan zat ik nu op een Caribisch eiland.
Of je bent goed in paint.
Maar ik geloof je wel hoor.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133580559
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of je bent goed in paint.

:') was dat maar zo. Hele grafieken in paint kunnen opstellen zou best gaaf.

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Of je bent goed in paint.
Maar ik geloof je wel hoor.
Boeit me niet. Als je nu eens normaal met mensen om zou kunnen gaan zou ik het geweldig vinden! *O*
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 18:18:10 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133580769
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het is mijn uitgaven patroon. Iedereen schreeuwde verzonnen topic, maar je kan zien dat het niet verzonnen is. Of ik heb internet bankieren gehackt. Maar dan zat ik nu op een Caribisch eiland.
Waarom houd je vast aan die luxe uitgaven terwijl je zo, naar eigen zeggen, op schulden afkoerst?
The love you take is equal to the love you make.
pi_133580891
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom houd je vast aan die luxe uitgaven terwijl je zo, naar eigen zeggen, op schulden afkoerst?
Omdat mijn inkomen alleen maar zal stijgen en een leuke studententijd een waardevolle investering in jezelf is.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133580925
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Waarom houd je vast aan die luxe uitgaven terwijl je zo, naar eigen zeggen, op schulden afkoerst?
Omdat z'n vrinden anders denken dat ie een pauper is (wat natuurlijk ook de waarheid is).
  zondag 24 november 2013 @ 18:25:33 #183
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133580964
Laat die flapdrol nou gaarkoken in zijn eigen topic, in plaats van de WGRFB ermee te vervuilen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 24 november 2013 @ 18:26:24 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133580981
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:22 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Omdat mijn inkomen alleen maar zal stijgen en een leuke studententijd een waardevolle investering in jezelf is.
Dan wil je dus niks veranderen. Open dan ook geen topic waarin je vraagt om suggesties.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133580990
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Omdat z'n vrinden anders denken dat ie een pauper is (wat natuurlijk ook de waarheid is).
Nee natuurlijk niet :')
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133580997
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan wil je dus niks veranderen. Open dan ook geen topic waarin je vraagt om suggesties.
Ik zocht suggesties om het managebaar te houden.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 18:28:02 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133581031
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:27 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik zocht suggesties om het managebaar te houden.
En daar versta je onder? Niks veranderen aan je uitgavenpatroon?
The love you take is equal to the love you make.
pi_133581139
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En daar versta je onder? Niks veranderen aan je uitgavenpatroon?
Mijn uitgaven patroon aanpassen op een manier waarop het zo min mogelijk voelbaar is. Bijvoorbeeld b merk kleding maar wel op vakantie.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 18:34:01 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133581178
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:32 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Mijn uitgaven patroon aanpassen op een manier waarop het zo min mogelijk voelbaar is. Bijvoorbeeld b merk kleding maar wel op vakantie.
Kijk, dat je kun je dus best zelf bedenken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133581212
Laten we gewoon hier verder gaan. Het topic zal vast voor niets gesloten zijn _O_
pi_133581359
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:35 schreef ejfaar het volgende:
Laten we gewoon hier verder gaan. Het topic zal vast voor niets gesloten zijn _O_
Ik ben niet diegene die aankwam met rot reacties.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133581407
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik ben niet diegene die aankwam met rot reacties.
Ik wel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 24 november 2013 @ 21:04:34 #193
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133587745
Magoed, probeer het nog eens wanneer je wel serieus kan zijn
+ thx Sjeen :*
pi_133587878
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef hugecooll het volgende:
Magoed, probeer het nog eens wanneer je wel serieus kan zijn
+ thx Sjeen :*
Ik was serieus. :(
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 21:17:44 #195
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133588573
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik was serieus. :(
Wanneer je bereid bent om naar adviezen te luisteren i.p.v. mensen die je goedbedoeld advies geven in de zeik te zetten dan (is misschien niet je intentie, maar dat doe je wel)
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:10:24 #196
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133634222
OP gewist...
WGR / Geldsom overzetten?

Maar goed, misschien is dat in overleg gegaan. Of misschien mag dat in WGR?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 2 december 2013 @ 23:36:41 #197
58560 Oksel
Gezellig.
pi_133863564
Gaarne slotje.
WGR / Fijn! Gedoe verzekeringen.

Was er niet op uit een partij of zelf gebashed te worden, maar wat tips te krijgen.
  maandag 2 december 2013 @ 23:44:47 #198
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_133863872
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Oksel het volgende:
Gaarne slotje.
WGR / Fijn! Gedoe verzekeringen.

Was er niet op uit een partij of zelf gebashed te worden, maar wat tips te krijgen.
Pro-tip: in het vervolg niet gaan vertellen hoe je de verzekering hebt opgelicht in het verleden. :')
Hallon!
pi_133863998
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Oksel het volgende:
Gaarne slotje.
WGR / Fijn! Gedoe verzekeringen.

Was er niet op uit een partij of zelf gebashed te worden, maar wat tips te krijgen.
Mag de op terug? ;(
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:12:09 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133867080
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mag de op terug? ;(
Die staat in een spoiler, verderop in het topic. En ook nog eens gewoon geciteerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_134093295
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 15 december 2013 @ 14:18:10 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134288767
Een slotje lijkt mij enorm op zijn plek. Nutteloos gebash op iemand die al op de grond ligt.

WGR / Dikke facuur kwijtschelden en e.v.t. in hoger beroep...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134290115
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef Copycat het volgende:
Een slotje lijkt mij enorm op zijn plek. Nutteloos gebash op iemand die al op de grond ligt.

WGR / Dikke facuur kwijtschelden en e.v.t. in hoger beroep...
Ik zou het niet als gebash zien, de TS vraagt er gewoon om.
Maar slotje lijkt me op z'n plaats idd.
pi_134290143
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zou het niet als gebash zien, de TS vraagt er gewoon om.
Maar slotje lijkt me op z'n plaats idd.
Ik ben bang dat TS helemaal niet weet waar hij om vraagt :{
  zondag 15 december 2013 @ 14:55:51 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134290206
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 14:53 schreef Etsu het volgende:

Ik zou het niet als gebash zien, de TS vraagt er gewoon om.
Maar slotje lijkt me op z'n plaats idd.
De TS is psychisch overduidelijk niet in orde. En dan vraagt-ie erom?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 15 december 2013 @ 14:57:18 #206
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134290256
quote:
15s.gif Op zondag 15 december 2013 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

De TS is psychisch overduidelijk niet in orde. En dan vraagt-ie erom?
Volgens hemzelf is hij al klaar met de behandeling en is hij beter dan wie dan ook op dit forum. Zo gek is hij niet denk ik.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 15 december 2013 @ 14:58:51 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134290324
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens hemzelf is hij al klaar met de behandeling en is hij beter dan wie dan ook op dit forum. Zo gek is hij niet denk ik.
Dus je gelooft hem?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 15 december 2013 @ 15:00:52 #208
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134290390
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 14:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus je gelooft hem?
Waarom zou ik reden hebben om aan zijn woord te twijfelen ? Zijn posts zijn oprecht.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 15 december 2013 @ 15:01:40 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134290424
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou ik reden hebben om aan zijn woord te twijfelen ? Zijn posts zijn oprecht.
_O-
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 15 december 2013 @ 15:02:13 #210
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134290438
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

_O-
Sterke argumentatie weer.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 15 december 2013 @ 15:02:43 #211
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_134290448
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou ik reden hebben om aan zijn woord te twijfelen ? Zijn posts zijn oprecht.
Zou je mensen die zichzelf voor lul zetten op dit forum niet tegen zichzelf willen beschermen?
  zondag 15 december 2013 @ 15:02:56 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134290458
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sterke argumentatie weer.
Ach ja. Jij gelooft een oprechte psychiatrische patiënt.

Hihihi.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 15 december 2013 @ 15:03:44 #213
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134290482
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Zou je mensen die zichzelf voor lul zetten op dit forum niet tegen zichzelf willen beschermen?
Dat was de vraag niet. De vraag was of TS de waarheid sprak toen hij zei dat hij klaar was met zijn behandeling, en ik ben geneigd hem te geloven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 15 december 2013 @ 15:04:25 #214
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134290502
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ach ja. Jij gelooft een oprechte psychiatrische patiënt.

Hihihi.
Blijkbaar is dat om te lachen, heb je ook nog een leuke zondag, win/win situatie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 15 december 2013 @ 15:05:35 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134290540
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat om te lachen, heb je ook nog een leuke zondag, win/win situatie.
Aardig weer.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 15 december 2013 @ 15:06:35 #216
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_134290590
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet. De vraag was of TS de waarheid sprak toen hij zei dat hij klaar was met zijn behandeling, en ik ben geneigd hem te geloven.
Ik neem aan dat een positief antwoord op die vraag zou betekenen dat het topic verwijderd/gesloten wordt om TS tegen zichzelf te beschermen?

Of TS nou klaar is met zijn behandeling of niet, alle stekkertjes lijken me ook niet helemaal op hun plek te zitten.
  zondag 15 december 2013 @ 15:06:37 #217
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134290591
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aardig weer.
Ik wens jou niets dan goeds, dat moet je onderhand toch wel weten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 15 december 2013 @ 15:07:51 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134290642
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat een positief antwoord op die vraag zou betekenen dat het topic verwijderd/gesloten wordt om TS tegen zichzelf te beschermen?

Of TS nou klaar is met zijn behandeling of niet, alle stekkertjes lijken me ook niet helemaal op hun plek te zitten.
Van mij mag het topic dicht ook al ben ik nooit zo van de zelfcensuur. Dat TS een geflipte fluitketel is is overduidelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat hij liegt over zaken.

Met geflipte fluitketel bedoel ik overigens niet 'gek' maar eerder verward.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 december 2013 @ 19:28:16 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134301128
Ik begrijp dat iemand de bezem door dit topic heeft gehaald: WGR / Stroom voor kraam

Mijn oorspronkelijke post was ook foetsie maar dat was zo'n beetje de enige serieuze :D

Ik heb hem weer gepost (www.aansluitingen.nl), ik hoop dat ie bij de volgende dweilpauze mag blijven staan ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134301589
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik begrijp dat iemand de bezem door dit topic heeft gehaald: WGR / Stroom voor kraam

Mijn oorspronkelijke post was ook foetsie maar dat was zo'n beetje de enige serieuze :D

Ik heb hem weer gepost (www.aansluitingen.nl), ik hoop dat ie bij de volgende dweilpauze mag blijven staan ;)
Ja, want zij zorgen ervoor dat jij met je kraampje op de markt stroom krijgt...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 december 2013 @ 19:38:22 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134301652
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, want zij zorgen ervoor dat jij met je kraampje op de markt stroom krijgt...
Via die site kun je aansluitingen aanvragen, ook tijdelijke. Dus ook voor markten, kermissen, bouwaansluitingen enz.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134301689
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Via die site kun je aansluitingen aanvragen, ook tijdelijke. Dus ook voor markten, kermissen, bouwaansluitingen enz.
Hij heeft een kraampje... hij begint geen rommelmarkt... (die website is hier niet voor bedoeld; kraampjes krijgen de stroom óf van een centraal punt (van de markt zelf) of je maakt afspraken met collega-ondernemers. aansluitingen.nl is bedoeld voor het maken van (semi-)permanente aansluitingen inclusief meter e.d.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 december 2013 @ 19:42:55 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134301850
Geen idee wat hij precies wil maar als het iets structureels is zal er toch een aansluiting moeten komen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134564513
WGR / Hot topic is een lul

Waarom is dit topic dichtgegooid? TS stelde een vraag waarop hij nog geen antwoord heeft.
De discussie ging even over zijn typfout, maar dat neemt niet weg dat het een serieus bedoeld topic is en dat TS een vraag heeft die nog open staat.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2013 16:23:18 ]
pi_134681624
Fijne kerst aan alle modjes O+
pi_134681676
:D

Je loopt alle feedback-topics langs?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_134682082
Zo ongeveer.
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:53:15 #228
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_134988694
Kunnen deze en deze gemerged worden? Dank alvast!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:52:06 #229
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_135015102
Kan deze gesloten worden?
WGR / Nieuwe eigenaar, oneens met nieuw contract. Ontslag?

Een nieuw deel is reeds geopend door de originele TS.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_135162181
WGR / rabobank failliet

Oproepen tot een bankrun is verboden.
pi_135189946
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Als (de originele) TS behoefte heeft aan een nieuw topic, dan kan hij/zij deze zelf openen. :) (en was ook de laatste poster van het vorige topic).

(dat van dat kleurtje vind ik overigens niet relevant. )
Als je het niet relevant vindt waarom gooi het dan op slot :?
Dat de originele TS behoefte heeft aan een nieuw deeltje ziet een blind paard zelfs.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:01:00 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135190031
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135190075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef eight het volgende:

[..]

Als je het niet relevant vindt waarom gooi het dan op slot :?
Dat de originele TS behoefte heeft aan een nieuw deeltje ziet een blind paard zelfs.
Afgezien van het feit dat ik het helemaal niet zo duidelijk vind, is het gewoon ongebruikelijk om het topic op deze manier te openen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_135190122
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:06:03 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135190249
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:02 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Done :)
Thnx :)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:21:36 #236
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135306545
Kan iemand deze TT:

WGR / Studentchauffeur #134 | Spuiten dieselpompen

Veranderen in 'Spuitende dieselpompen'

Ging iets mis met typen :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:42:26 #237
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_135524383
Spammert: derk01
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_135795628
Bedankt *G*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 04:24:09 #240
19194 Oversight
◢◤
pi_136038967
;) Moggu Five..

^O^ Schop eens wat zwijgende kenners mijn kant op?

[ Bericht 10% gewijzigd door Oversight op 28-01-2014 04:43:20 ]
◢◤
pi_136069081
Misschien kijk ik niet goed, maar er was toch *ooit* een salaris-topic? Of is dat inmiddels opgedoekt? :?.
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:30:08 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136071039
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef MissLuna het volgende:
Misschien kijk ik niet goed, maar er was toch *ooit* een salaris-topic? Of is dat inmiddels opgedoekt? :?.
Je kijkt/zoekt niet goed: WGR / Fok! Salaris 2013: 'Mo money 'mo problems
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136071475
Ah, mobiel kwam 'ie niet tevoorschijn. Dank je.
Karma is a fucking bitch.
  maandag 3 februari 2014 @ 12:55:50 #244
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_136280777
Spammert

WGR / Thuiswerk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_136452393
WGR / AH-Medewerkerstopic [deel Cento Novanta Otto] De sterren van de AH!

Kan iemand het nummer in de TT even fixen? Hij is niet opgehoogd :(

Otto moet dus Nove zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 21:40:11 ]
pi_136454279
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef d4v1d het volgende:
WGR / AH-Medewerkerstopic [deel Cento Novanta Nove] De sterren van de AH!

Kan iemand het nummer in de TT even fixen? Hij is niet opgehoogd :(

Otto moet dus Nove zijn.
Aangepast.
pi_136455149
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Aangepast.
*O*
  dinsdag 11 februari 2014 @ 11:32:47 #248
22273 Dizer
Save the beard!
pi_136581005
Een vraagje, is het mogelijk om vacatures hier te plaatsen op FOK? (is daar bijvoorbeeld een topic voor aanwezig?) Of linken naar een vacacture in je sig? Thx :)
Friends don't let friends remain beardless...
pi_136581079
Nope, vacatures kunnen niet geplaatst worden in een topic (ook niet in het 'werkzoekenden'-topic). Niet in [WGR], tenminste.(maar dat is FOK!-wide, meen ik)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 11:43:09 #250
22273 Dizer
Save the beard!
pi_136581309
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Nope, vacatures kunnen niet geplaatst worden in een topic (ook niet in het 'werkzoekenden'-topic). Niet in [WGR], tenminste.(maar dat is FOK!-wide, meen ik)
Ok! Dan is het duidelijk verhaal. Thanks voor snelle reactie! :)
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:02:00 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136583658
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Nope, vacatures kunnen niet geplaatst worden in een topic (ook niet in het 'werkzoekenden'-topic). Niet in [WGR], tenminste.(maar dat is FOK!-wide, meen ik)
Waarom eigenlijk niet? Vroeger mocht je ook geen enquetes plaatsen en dat mag nu wel. En via V&A kan je spullen kopen en verkopen. Dat kon vroeger ook niet.
Misschien is het een idee om hetzelfde te doen met vacatures?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136584014
Twee redenen:

Er zit vaak een beloning voor de poster van de vacature aan vast. En belangrijker: dan zitten we binnen de kortste keren met allerlei eenmalige posters die een vacature komen plaatsen. (of Tempoteam dat wekelijks een voorraad vacatures komt dumpen)

Vacatures plaatsen kost overal geld. Waarom zou het op FOK! gratis moeten zijn? :)

Dat van die enquêtes is niet voor niets aan allerlei regels gebonden. En de vergelijking met V&A ontgaat me eerlijk gezegd ook. Bedrijfsmatig zaken verkopen mag daar ook niet, met o.a. de reden dat dat overal geld kost.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:18:25 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136584141
Oke. Prima. Alleen het argument dat het overal geld kost vind ik niet valide (al zal dat jullie worst zijn).
Ten eerste kost het lang niet overal geld en ten tweede vind ik het onzin om je hierbij te spiegelen aan "de buitenwereld".
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136584249
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Prima. Alleen het argument dat het overal geld kost vind ik niet valide (al zal dat jullie worst zijn).
Ten eerste kost het lang niet overal geld en ten tweede vind ik het onzin om je hierbij te spiegelen aan "de buitenwereld".
Bij welke veelbekeken websites waar je middenin je doelgroep zit, is het gratis? Het is voor de nationalevacaturebank.nl-achtige websites gewoon hun corebusiness en midden in hun doelgroep. :)

FOK! is simpelweg een bedrijf. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:27:02 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136584438
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Bij welke veelbekeken websites waar je middenin je doelgroep zit, is het gratis? Het is voor de nationalevacaturebank.nl-achtige websites gewoon hun corebusiness en midden in hun doelgroep. :)

FOK! is simpelweg een bedrijf. :)
Linkedin, als je het gewoon als update post. Net als hier dus. Als ik wil adverteren kost het natuurlijk wel geld, maar als ik een baan/stageplaats in een groep/op mijn timeline post is het kostenloos.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136584579
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Linkedin, als je het gewoon als update post.
Dat is natuurlijk onvergelijkbaar qua views en niet 'middenin je doelgroep'. :)

Voor een gerichte vacature betaal je daar gewoon geld. Heb je nog meer voorbeelden? :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:40:07 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136584875
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onvergelijkbaar qua views en niet 'middenin je doelgroep'. :)

Voor een gerichte vacature betaal je daar gewoon geld. Heb je nog meer voorbeelden? :)
Hoezo is het niet "middenin in mijn doelgroep" ? Hoe weet jij nou wat mijn doelgroep is?
En nee, ik heb geen andere voorbeelden, maar kom wel heel vaak leuke banen tegen voor mensen die nu in het werklozentopic van fok zitten en waarin ik zelf geen enkel voordeel heb. Ik vind het jammer, maar geen zin in een verdere discussie. Zoals ik al zei, mijn mening zal jullie worst zijn. Jullie hebben jullie eigen mening en ik de mijne.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136584898
Er zit een wereld van verschil tussen het niet eens zijn en 'jouw mening zal ons worst zijn'. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:21:58 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136586246
Niet vervelend bedoeld, maar ik heb niet de indruk dat de mening van een user op FOK! echt invloed heeft op het beleid ten aanzien van dit soort zaken. Tenzij jullie als team het er mee eens zijn natuurlijk. :P

Sowieso zou ik de discussie dan liever met alle eindbeslissers willen voeren. Is efficiënter
En nu ga ik me weer richten op zaken waar ik wel direct invloed op heb.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:30:07 #260
19194 Oversight
◢◤
pi_136586500
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
Niet vervelend bedoeld, maar ik heb niet de indruk dat de mening van een user op FOK! echt invloed heeft op het beleid ten aanzien van dit soort zaken.
*) Handleiding beleid beinvloeden beschikbaar.
◢◤
pi_136586748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
Niet vervelend bedoeld, maar ik heb niet de indruk dat de mening van een user op FOK! echt invloed heeft op het beleid ten aanzien van dit soort zaken. Tenzij jullie als team het er mee eens zijn natuurlijk. :P

Sowieso zou ik de discussie dan liever met alle eindbeslissers willen voeren. Is efficiënter
En nu ga ik me weer richten op zaken waar ik wel direct invloed op heb.
FOK! is ook geen democratie.

gr gr Danny
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:50:00 #262
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_136587260
Vacaturelinks in het werklozentopic worden verwijderd ja?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:13:52 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136597044
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

FOK! is ook geen democratie.

gr gr Danny
Dat weet ik. Daarom zei ik ook dat het Fok! aan de reet zal roesten wat ik er van vind :+ .
Gr gr
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 23:49:26 #264
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_136723337
Kan de tt aangepast worden in het ah topic??
BAM dit is 3KB
pi_136836593
Trollpoging: WGR / Werkzoekend #97
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 februari 2014 @ 07:18:36 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136837109
En weg...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_136880651
Ik heb hier een topic gepost met betrekking tot een garantiekwestie. Er wordt geflamed en geclaimd dat het een verzonnen topic is, terwijl ik in de OP al een pic had gepost. Daarnaast is de mening van die users over mij persoonlijk hier niet relevant, daarvoor kunnen ze ook een DM sturen.

Kan het misschien opgeschoond worden? Ik zou dat heel erg waarderen. Hopelijk zullen dan geen mensen dat geflame na-apen. Het is met flamen een cliché. Als één iemand begint, komt ineens een heel groepje fokkers in het topic.

WGR / Defect Ultimate Ears

Alvast bedankt! Sorry dat het nodig is hier te posten, maar blijkbaar zijn we niet allemaal even volwassen hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door Roadtrip op 19-02-2014 02:48:27 ]
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136908693
Er gebeurt niks. Ik ga het nog een keer, explicieter proberen.

Deze reacties:
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Rot op Roadtrip.
sowieso troll. :{
Bedankt voor je topic in gc over mijn post, leuk.
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 01:17 schreef Smack10 het volgende:

[..]

quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:42 schreef Copycat het volgende:
Je hebt vieze oren.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:26 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

excuses, ik was wat onduidelijk.
Dat die dingen 400 euro kosten is het deel wat ik wel geloof. Dat jij ze hebt daarentegen...
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:34 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

en dat vraag jij, die jongen die trots is op zijn geldproblemen en zijn vakantieplannen zonder enig rooie cent?
Horen niet in de WGR. Ik heb al TR's aangemaakt maar er gebeurt niks. Kan er opgeschoond worden? Zoals ik voorspeld had wordt er steeds meer gebaggerd in het topic. Wanneer één persoon begint doet iedereen mee.

Voordat er hier verzonnen topic geschreeuw komt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136908920
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:38 schreef Roadtrip het volgende:
Er gebeurt niks. Ik ga het nog een keer, explicieter proberen.

Deze reacties:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Horen niet in de WGR. Ik heb al TR's aangemaakt maar er gebeurt niks. Kan er opgeschoond worden? Zoals ik voorspeld had wordt er steeds meer gebaggerd in het topic. Wanneer één persoon begint doet iedereen mee.

Voordat er hier verzonnen topic geschreeuw komt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal ook niks gaan gebeuren. 8-)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 20 februari 2014 @ 00:28:44 #270
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_136916521
Denk het ook niet :')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:27:24 #271
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_136951329
Wel leuk geprobeerd hoor Roadtrip :)


:') :') :')
pi_137041739
anders opgelost

[ Bericht 51% gewijzigd door zwarteweduwe op 23-02-2014 20:10:11 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:34:35 #273
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137158266
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:30:09 #274
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_137176854
Een echte aanwinst voor dit forum, deze TS:

WGR / Geld verdienen met PayPal
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_137177110
Hallo volg onderstaande procedure exact en hemels geluk zal je ten deel vallen. Doe je niet precies wat er staat dan roep je ongeluk en de toorn van Danny over je af:

• Maak een topic aan
• Bezoek elk topic uit onderstaande lijst en plaats een slotje
• Zet je eigen topic onderaan de lijst
• Nu, en dat is cruciaal, ga je dit bericht aan al je vrienden doorsturen. Als je geen vrienden hebt ben je klaar.

1. topic
2. topic
3. topic
4. topic
5. WGR / Geld verdienen met PayPal
pi_137662384
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:14 schreef hottentot het volgende:
Maar goed, ik geloof er absoluut niet in, TS gaat natuurlijk niet vertellen wat en hoe hij dit gaat doen.

Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic.

Vraag van TS: Zijn bedrijven geïnteresseerd in bezuinigingen
Antwoord: Ja

Succes.....
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Blijf dan gewoon weg. :)
Nou dan blijven er niet veel mensen over op dit forum, als je in een posting geen korte samenvatting met je mening mag combineren.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_137662439
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:33 schreef hottentot het volgende:

[..]

[..]

Nou dan blijven er niet veel mensen over op dit forum, als je in een posting geen korte samenvatting met je mening mag combineren.
Het gaat mij om het zinnetje:

quote:
het gaat dus nergens over dit topic
Dan snap ik niet dat je in het topic komt posten, anders dan het afzeiken van TS. Kom je dan toch terug, dan ben je off topic bezig en dan mik ik je posts eruit. Dat zouden we vaker moeten doen, trouwens.

Als je er nog wat aan toevoegt, heb je nog een discussie. Jij komt alleen maar zeuren.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_137662545
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het gaat mij om het zinnetje:

[..]

Dan snap ik niet dat je in het topic komt posten, anders dan het afzeiken van TS. Kom je dan toch terug, dan ben je off topic bezig en dan mik ik je posts eruit. Dat zouden we vaker moeten doen, trouwens.

Als je er nog wat aan toevoegt, heb je nog een discussie. Jij komt alleen maar zeuren.
Nee ik bedoelde daarmee dat TS zijn antwoord heeft, en zonder verdere info omtrent zijn oplossing (die hij logischerwijs voor zich houd) is het verder alleen maar giswerk.

Dat jij dat gezeur vind, en sterker nog dat ik daarmee TS zou afkatten, ligt m.i. niet aan mij, maar meer aan jouw interpretatie.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_137662597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:40 schreef hottentot het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde daarmee dat TS zijn antwoord heeft, en zonder verdere info omtrent zijn oplossing (die hij logischerwijs voor zich houd) is het verder alleen maar giswerk.
Dan kun je nog steeds prima bijdragen aan het topic. Anderen doen het ook. Jij dus niet.

quote:
Dat jij dat gezeur vind, en sterker nog dat ik daarmee TS zou afkatten, ligt m.i. niet aan mij, maar meer aan jouw interpretatie.
Nee, hoor. Het is gezeur. Je geeft gewoon aan dat TS dat topic eigenlijk beter niet had kunnen openen. Gelukkig ga jij daar niet over. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_137662627
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:

Nee, hoor. Het is gezeur. Je geeft gewoon aan dat TS dat topic eigenlijk beter niet had kunnen openen. Gelukkig ga jij daar niet over. :)
Gelul.

Maar wat jij wilt....
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_137662634
Dank je :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_137662690
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Dank je :)
Graag gedaan want het zonnetje schijnt.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:04:18 #283
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_137917103
WGR / Wat kan en mag men doen inzake gevangenen met een actieve doodswens

Kijkende naar die poster z'n verleden krijg ik de indruk dat jullie 'n beetje op moeten passen met zulke topics, mensen zijn misschien onbewust advies aan het geven aan TS.
Hallon!
  woensdag 2 april 2014 @ 20:40:00 #284
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_138449044
ik heb 'storneren' gemaakt in ruzzle! wilde het even meedelen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 2 april 2014 @ 22:30:37 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_138454510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Andromache het volgende:
ik heb 'storneren' gemaakt in ruzzle! wilde het even meedelen.
jonguh.. dat is toch geen incasso!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 april 2014 @ 15:00:59 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138471234
Lijkt me niet de bedoeling.

WGR / Opgelicht op Marktplaats
The love you take is equal to the love you make.
pi_138594832
Ja, ik ben ermee bezig :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_138599879
En laat maar zitten. :)
pi_138744005
WGR / 35 procent korting AH

Waarom is deze nog steeds open? TS is een troll en veel nuttige reacties zijn er toch niet..
pi_138753351
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef d4v1d het volgende:
WGR / 35 procent korting AH

Waarom is deze nog steeds open? TS is een troll en veel nuttige reacties zijn er toch niet..
Omdat het toch wel wegzakt als we de TS de silent treatment geven
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 14 april 2014 @ 10:09:20 #292
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138858886
Kan in de titel van mijn topic, 'Direct Wonen' aangepast worden naar 'Woondirect'?
Direct Wonen is een andere organisatie en heeft hier niets mee te maken.

WGR / Ervaringen met huurakte/Direct Wonen?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_138858947
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:09 schreef Luxuria het volgende:
Kan in de titel van mijn topic, 'Direct Wonen' aangepast worden naar 'Woondirect'?
Direct Wonen is een andere organisatie en heeft hier niets mee te maken.

WGR / Ervaringen met huurakte/Woondirect?
Done
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 14 april 2014 @ 10:19:32 #294
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138859135
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Done
Thnx!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_138937657
Ik mag hopen dat Five-Horizons zijn notes en post-verwijderingen wat minder op de man gaat spelen. Ik word hier al vanaf het begin stelselmatig gebashed door een paar figuren, maar daar eens een tik aan terug uitdelen levert een note op. Zeer bijzonder aangezien ik juist van WGR zo verwachten dat ze meer waarde hechten aan inhoudelijk goede en nuttige reacties dan het eeuwige gebash wat sommigen hier alleen maar doen naast wat geheel verkeerde adviezen geven.
Ik zou dus graag zien dat hij ook eens in gaat grijpen bij die figuren.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 april 2014 @ 12:07:52 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_138937758
Ik zou graag zien dat jij niet alle topics op jezelf gaat betrekken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_138937824
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Ouder1 het volgende:
inhoudelijk goede en nuttige reacties
quote:
geheel verkeerde adviezen
Zit dáár niet het probleem, Ouder1? Jouw waarde-oordeel over je eigen adviezen resp. de adviezen van "die figuren"?
  woensdag 16 april 2014 @ 12:15:07 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138938000
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Ouder1 het volgende:
Ik mag hopen dat Five-Horizons zijn notes en post-verwijderingen wat minder op de man gaat spelen. Ik word hier al vanaf het begin stelselmatig gebashed door een paar figuren, maar daar eens een tik aan terug uitdelen levert een note op. Zeer bijzonder aangezien ik juist van WGR zo verwachten dat ze meer waarde hechten aan inhoudelijk goede en nuttige reacties dan het eeuwige gebash wat sommigen hier alleen maar doen naast wat geheel verkeerde adviezen geven.
Ik zou dus graag zien dat hij ook eens in gaat grijpen bij die figuren.
Of je leest even terug en ziet wie er zelf begon met bashen, om het over de inhoud van die verwijderde post nog maar niet te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138938080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je leest even terug en ziet wie er zelf begon met bashen, om het over de inhoud van die verwijderde post nog maar niet te hebben.
Joh bespaar je de moeite. Bij ouder1 ligt het altijd aan een ander of is het jamaar hij begon boehoehoe.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_138938150
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Joh bespaar je de moeite. Bij ouder1 ligt het altijd aan een ander of is het jamaar hij begon boehoehoe.
Boehoehoelanders, vervelende mensen.
Ja doei.
pi_138938180
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Boehoehoelanders, vervelende mensen.
Ja minder minder minder!
Echt, het is maar internet hoor.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')