abonnement Unibet Coolblue
pi_135320037
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, maar ook nu is het prijsverschil niet noemenswaardig
Dat kan. Bij mijn Tamron 24-70VC was het verschil wel erg groot. ¤950 bij Cameratools, ¤700 bij Onestop Digital.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:11:27 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135320107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Dat kan. Bij mijn Tamron 24-70VC was het verschil wel erg groot. ¤950 bij Cameratools, ¤700 bij Onestop Digital.
805 bij amazon.de
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135320706
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

805 bij amazon.de
Niet toen ik wilde bestellen. Maar dan nog. Net zo snel in huis en ¤105 goedkoper...
pi_135326602
...the fuck? 867 euro?

http://www.onestop-digita(...)iew&product_id=34256

Ik ben overigens benieuwd wat de zwarte X100s gaat kosten op onestop :P
pi_135338771
Wauw, de sigma 70-200 f/2.8 is 200 euro goedkoper!
http://www.onestop-digita(...)iew&product_id=33752
  zaterdag 11 januari 2014 @ 07:14:39 #56
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_135346598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef J03llV het volgende:

[..]

Hongkong is in China :?
Zoals als andere al zeiden:

quote:
The Special Administrative Regions of the People's Republic of China (SAR) are autonomous territories that fall within the sovereignty of the People's Republic of China, yet do not form part of Mainland China.

[...]

At present, there are two SARs, namely the Hong Kong SAR and the Macau SAR, former British and Portuguese dependencies,[5] transferred to China in 1997 and 1999

[...]

Under the One China, Two Systems principle, the two SARs continue to possess their own governments, multi-party legislatures, legal systems, police forces, monetary systems, separate customs territory, immigration policies, national sports teams, official languages, postal systems, academic and educational systems, and substantial competence in external relations that are different or independent from the People's Republic of China.
http://en.wikipedia.org/w(...)7s_Republic_of_China
pi_135367783
Zit er wel gewoon een Nederlandstalig menu op zo'n camera? Of moet ik ook een LOI-cursus Chinees bestellen? :')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:08:58 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135368103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef DonJames het volgende:
Zit er wel gewoon een Nederlandstalig menu op zo'n camera? Of moet ik ook een LOI-cursus Chinees bestellen? :')
Gewoon Engels meestal, soms Nederlands. Zal per merk/model verschillen.
pi_135478096
Fuji X100S is binnengekomen. (Maandag middag 12 uur verzonden, vandaag 12 uur binnen gekregen).

Geen extra kosten hoeven te betalen aan de douane. Perfect verpakt. Goed contact met de shop.
pi_135478582
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Gewoon Engels meestal, soms Nederlands. Zal per merk/model verschillen.
Thanks. Ik had ze even gemaild met die vraag, binnen 3 uur antwoord. Het menu kan gewoon in het Nederlands.
pi_135478637
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef DownBusiness het volgende:
Fuji X100S is binnengekomen. (Maandag middag 12 uur verzonden, vandaag 12 uur binnen gekregen).

Geen extra kosten hoeven te betalen aan de douane. Perfect verpakt. Goed contact met de shop.
Hmmm...dit klinkt wel allemaal erg aantrekkelijk,zeker als ik ook nog de verschillen lees in eindbedragen.Je zou bijna een dief van je eigen portemonnee worden als je het niet deed.
  maandag 20 januari 2014 @ 19:08:20 #62
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_135729310
Nog meer mensen die na het lezen van dit topic iets hebben besteld bij Onestop Digital?

Ik wil misschien een 6D over laten komen :@!
Hmz...
pi_135730328
Nouja ik dus al twee keer. Wat wil je weten?
  maandag 20 januari 2014 @ 20:07:27 #64
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_135732867
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nouja ik dus al twee keer. Wat wil je weten?
OF JE NIET BETAALD WORDT DOOR HUN :( !
Hmz...
  maandag 20 januari 2014 @ 20:08:44 #65
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_135732952
En hoe zit dat met garantie?
Hmz...
pi_135733321
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:07 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

OF JE NIET BETAALD WORDT DOOR HUN :( !
Grapjas :)

Maar natuurlijk wordt ik niet betaald door hen :) Hoe het met garantie zit weet ik niet precies. Bij mijn Fuji heb ik de camera gewoon kunnen registreren op de website. Hetzelfde geldt voor mijn objectief.
pi_135735368
Ben altijd benieuwd hoeveel goede verhalen mensen nodig hebben om het zelf aan te durven.

Aan de ene kant snap ik de scepsis wel, het voelt toch een stuk veiliger om bij de fotozaak in de buurt te kopen dan helemaal in HK. Maar er staan inmiddels, 4 of al 5 goede ervaringen in een topic van 2 bladzijdes. En niet een negatieve. Een vrij hoog gemiddelde als je het mij vraagt ;)

Ik heb ook weinig slechts te melden. Besteld. Twee dagen later werd het pakketje geregistreerd bij DHL. Volgende middag in huis. Bijna 400 euro bespaard. Netjes verpakt. Etc. :)
pi_135735582
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Uncle het volgende:
Ben altijd benieuwd hoeveel goede verhalen mensen nodig hebben om het zelf aan te durven.

Aan de ene kant snap ik de scepsis wel, het voelt toch een stuk veiliger om bij de fotozaak in de buurt te kopen dan helemaal in HK. Maar er staan inmiddels, 4 of al 5 goede ervaringen in een topic van 2 bladzijdes. En niet een negatieve. Een vrij hoog gemiddelde als je het mij vraagt ;)

Ik heb ook weinig slechts te melden. Besteld. Twee dagen later werd het pakketje geregistreerd bij DHL. Volgende middag in huis. Bijna 400 euro bespaard. Netjes verpakt. Etc. :)
Thank you for your kind words, we will transfer your salary to your bank account.

gr gr from Hong Kong
pi_135736385
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef DonJames het volgende:

[..]

Thank you for your kind words, we will transfer your salary to your bank account.

gr gr from Hong Kong
Sounds good :Y

Maar wat verwacht je dan? :') Als je alleen op slechte ervaringen zit te wachten dan bestel je daar toch gewoon lekker niet, van mij hoeft het niet hoor :) Ik snap de (hopelijk) knipoog in jouw reactie wel hoor, maar op deze manier valt er natuurlijk überhaupt niet te praten. Iemand vraagt om ervaringen, en als hij goede verhalen hoort dan worden we allemaal gesponsord uit HK? ^O^
pi_135736562
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef Uncle het volgende:

[..]

Sounds good :Y

Maar wat verwacht je dan? :') Als je alleen op slechte ervaringen zit te wachten dan bestel je daar toch gewoon lekker niet, van mij hoeft het niet hoor :) Ik snap de (hopelijk) knipoog in jouw reactie wel hoor, maar op deze manier valt er natuurlijk überhaupt niet te praten. Iemand vraagt om ervaringen, en als hij goede verhalen hoort dan worden we allemaal gesponsord uit HK? ^O^
Het was maar een garpje :*

Ik heb inmiddels vele reviews gelezen over die tent, en heb er alle vertrouwen in ^O^
  maandag 20 januari 2014 @ 22:09:07 #71
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_135740058
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef Uncle het volgende:
Ben altijd benieuwd hoeveel goede verhalen mensen nodig hebben om het zelf aan te durven.

Aan de ene kant snap ik de scepsis wel, het voelt toch een stuk veiliger om bij de fotozaak in de buurt te kopen dan helemaal in HK. Maar er staan inmiddels, 4 of al 5 goede ervaringen in een topic van 2 bladzijdes. En niet een negatieve. Een vrij hoog gemiddelde als je het mij vraagt ;)

Ik heb ook weinig slechts te melden. Besteld. Twee dagen later werd het pakketje geregistreerd bij DHL. Volgende middag in huis. Bijna 400 euro bespaard. Netjes verpakt. Etc. :)
Het is voor mij gewoon veel geld. Een grote investering en wil gewoon 100% zeker zijn :)!
Ik was al wel zo goed als overtuigd maar wou het toch nog een keer vragen :@!
Hmz...
pi_135740117
Ik heb wat extension tubes besteld, ook netjes aangekomen binnen een paar dagen. Van Canon bodies weet ik dat mits gekocht in het buitenland je 1 jaar garantie hebt bij Canon NL, daarna soms / vaak nog 1 jaar in het land van aankoop. Dan moet ie dus teruggestuurd. Ik zou dat risico durven nemen, die Canon bodies gaan bijna nooit stuk en als je ze laat stuiteren is het toch geen garantie ;)
pi_135740251
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:09 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Het is voor mij gewoon veel geld. Een grote investering en wil gewoon 100% zeker zijn :)!
Ik was al wel zo goed als overtuigd maar wou het toch nog een keer vragen :@!
Ik snap het ook wel hoor :) Maar het prijsverschil is op sommige artikelen ook zo groot inmiddels dat het eigelijk ook al bijna niet meer te verantwoorden is naar je eigen portemonnee om het niet te doen. ;)

Er dan wel vanuit gaande dat je bij een winkel bestelt waar je al goede verhalen over gehoord hebt. Er zijn immers ook voldoende webshops met nog lagere prijzen waar ik ook geen geld naar over zou maken :N

Over Nederlandse winkels lees je immers ook dikwijls verhalen van slechte service of adviezen :P Maar klagen op internet is altijd leuker dan positieve dingen plaatsen dus wellicht is dat ook niet helemaal representatief...
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:49:05 #74
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_135746354
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:13 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor :) Maar het prijsverschil is op sommige artikelen ook zo groot inmiddels dat het eigelijk ook al bijna niet meer te verantwoorden is naar je eigen portemonnee om het niet te doen. ;)

Er dan wel vanuit gaande dat je bij een winkel bestelt waar je al goede verhalen over gehoord hebt. Er zijn immers ook voldoende webshops met nog lagere prijzen waar ik ook geen geld naar over zou maken :N

Over Nederlandse winkels lees je immers ook dikwijls verhalen van slechte service of adviezen :P Maar klagen op internet is altijd leuker dan positieve dingen plaatsen dus wellicht is dat ook niet helemaal representatief...
Daar heb je gelijk in :)!

Denk dat de 6D gewoon uit Hongkong gaat komen, hou ik weer wat geld over voor accessoires O-) !
Hmz...
  dinsdag 21 januari 2014 @ 01:30:11 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135746758
In het PS4 topic werd gemeld dat volgende week weer een BTW-vrij actie komt, dus dat is wellicht nog even de moeite waard om af te wachten, aangezien dat ook aardig wat geld kan schelen.
pi_135746846
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal bestellen!! Nu!!
pi_135776529
Ik heb speciaal een account gemaakt om te laten horen wat mijn ervaringen zijn. Net besteld en netjes order- en betalingsbevestiging ontvangen.

Ik laat van me horen wat ik ontvangen heb!
pi_135777275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef bartelomeusdevries het volgende:
Ik heb speciaal een account gemaakt om te laten horen wat mijn ervaringen zijn. Net besteld en netjes order- en betalingsbevestiging ontvangen.
Wat heb je besteld?
quote:
Ik laat van me horen wat ik ontvangen heb!
Of weet je niet wat je hebt besteld? :D
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 januari 2014 @ 21:39:46 #79
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_135778134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat heb je besteld?

[..]

Of weet je niet wat je hebt besteld? :D
Staat er toch echt

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef bartelomeusdevries het volgende:
Net besteld
't Is een net
branchevervaging, ik wen er maar niet aan
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:43:32 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135778354
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Staat er toch echt

[..]

't Is een net
branchevervaging, ik wen er maar niet aan
Hopelijk heeft het een baan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135778473
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Staat er toch echt

[..]

't Is een net
branchevervaging, ik wen er maar niet aan
Ah, ik zie het. Dat komt natuurlijk van de zustersite www.onestop-shrimpfishingsupplies.com
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:45:06 #82
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_135781950
De website is stuk :o Ze zijn failliet :'(
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_135794043
980 voor een X100s vind ik ook nog niet eens heel erg veel goedkoper. Prijzen in de wat toeristischere winkelcentra zijn vaak ook minder laag dan je zou hopen/verwachten, en ik denk dat ze bij die webshop ook niet gek zijn ;) Misschien dat er ook nog verschil in zit of je hem daar ter plekke in een winkel koopt, of in een webshop.

Ik heb destijds mijn X100 ter plekke in Bangkok gekocht voor omgerekend 750 euro, toen ie net uit was en zelfs nog niet eens geleverd kon worden in Nederland (!)

Verder moet je heel erg uitkijken hoe het zit met garantie, al is Fujifilm wat dat betreft heel erg coulant (mijn X100 is ruim 2 jaar na aankoop nog gratis gefixed door Fujifilm Nederland ivm sticky blades).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_135799886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:11 schreef Ener-G het volgende:
980 voor een X100s vind ik ook nog niet eens heel erg veel goedkoper.
Bij Onestop kost hij momenteel ¤809.39 ;)
pi_135801098
Oh dat is lang niet gek, mits je mazzel hebt dat je niet alsnog een importheffing aan je broek krijgt :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_135801234
Die wordt 'vergoed' door Onestop digital. Dus de gegeven prijs is wat je uiteindelijk kwijt bent. Op Tweakers forum zijn users die wel een douane heffing kregen en het inderdaad ook netjes terug kregen van Onestop zoals ze ook beloven op hun website. En snel overigens. ;)
pi_135802330
Nice.. dat is wel tof :)

Nikon Df voor 2158 euro bij onestop, bij konijn moet ie 2849 kosten. Tempting.. :D
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_135802898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:52 schreef Ener-G het volgende:
Nice.. dat is wel tof :)

Nikon Df voor 2158 euro bij onestop, bij konijn moet ie 2849 kosten. Tempting.. :D
Canon 1Dx uit Hong Kong: dik 1400 euro goedkoper :D
pi_135803196
Ja belachelijk he.. voor 1400 kan je twee keer heenenweer vliegen..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_135923175
Nou mannen, ten eerste:

Chapeau voor de analyse van mijn Nederlands!

En ten tweede, waarvoor ik hier kwam:

De bestelling betrof een Fujifilm X100s. Ik heb de camera dinsdag 21/01/2014 besteld op 'http://www.onestop-digital.com/' om 20:03.

Op 23 januari 2014, na een gezonde dosis zenuwen of het hier nou een elaboraat van fraude betrof, een mail ontvangen van 'sales@onestop-digital.com' waarvan het onderwerp luidde: Order #67943 Dispatched.

Vanaf dat moment werd mij mogelijk gemaakt op de site van DHL, de pakketservice, door middel van een toegestuurde track&trace code te zien waar het pakket zich bevond, tot op het moment dat het vrijdag in mijn handen belandde.

De verpakking zag er uit zoals te zien is in onderstaande montage van afbeeldingen waarin ik het pakket uitpak.



Het toegestuurde product is gloednieuw en zoals omschreven op de site van OnestopDigital.

Ik hoop dat iemand die twijfelt om iets bij OnestopDigital te bestellen hier misschien iets aan heeft.

Voor de rest wens ik alle fervent Fokkers een fijn bestaan op dit prachtige forum. Fok uit.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:00:40 #91
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_135925054
Maare, hoe zit het met garantie dan? Ik was in 2010 in Tokyo, wilde ik een spiegelreflex gaan kopen, maar dan zat je met lokale garantie opgescheept. Wilde je op de body wereldwijde garantie, wat vaak wel standaard voor lenzen geldt, dan ging de prijs knalomhoog en kon je 'em net zo goed in de EU halen. Modellen zijn dan ook vaak niet bedoelt voor de Europese markt en hebben soms zelfs andere firmware en alles.

Als dat gewoon snor zit, best interessant! Heb gisteren wat gespeeld met de Sony A7, RX10 en Olympus OM-D E-M1. De RX10 viel wat tegen, die digitaal aangedreven zoom/focusring o.a. was toch niet wat ik ervan verwachtte. De A7 was lekker handzaam, mooie viewfinder en tof gestyled ook, maar zie niet zozeer de meerwaarde van een compacte vormfactor als je er toeters van lenzen opzetten moet. Kom ik toch weer bij M43 uit en de Olympus, hoewel 'ie natuurlijk overal omschreven wordt als dé camera van 2013 zo'n beetje, verraste me best, had 'em ervoor wel gezien in vitrines, maar niet mee gespeeld, maar wow, die viewfinder alleen al _O_ en dan de hele styling en layout (knopjes, maar ook hoe je heel fijn met duim en wijsvinder tegelijkertijd je shutter en aperture instelt met de draaiwieltjes, de mode-knop met een lock-on/off switch, i.p.v. ingedrukt houden of iets geks), echt sweet. En dan de performance. :D Was behoorlijk onder de indruk... De 12-40mm f/2.8 is natuurlijk ook vrij epic, al was die uitverkocht bij de zaak; hij had wel nog wat foto's die hij ermee gemaakt had toen hij 'em mocht testen tijdens de introductie in Hamburg ofzo. Real nice. Doe er dan nog eens de 45mm f/1.8 en de 75mm f/1.8 erbij, dan heb je toch een boel leuks al.

Maar goed, wil je de OM-D E-M1 kit met 12-40mm f/2.8, dan kom je uit op 2200 zo'n beetje Europawijd. Maar als je 'em voor een paar honderd euro (!) goedkoper snel en gloedjenieuw bij Onestop-digital kunt halen, dan wordt dat wel heeeeeel interessant. Kun je ook je valuta kiezen, want dan zou in AUD betalen nog het goedkoopste zijn als ik de wisselkoersen VS listed prices zo bekijk.

Misschien als er over een week weer salaris is gestort maar doen dan... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135929872
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:00 schreef shiznuts het volgende:
Maare, hoe zit het met garantie dan?
Plaatselijke garantie inderdaad. 12 maanden, en je moet hem opsturen naar Hong Kong.
quote:
..Modellen zijn dan ook vaak niet bedoelt voor de Europese markt en hebben soms zelfs andere firmware en alles.
Ik heb je gemaild, het menu van de Eos 6D die ze leveren kan gewoon in het Nederlands.
quote:
... Kun je ook je valuta kiezen, want dan zou in AUD betalen nog het goedkoopste zijn als ik de wisselkoersen VS listed prices zo bekijk.
Je moet in EUR betalen, anders annuleren ze de bestelling:

Voor bestellingen die naar de Eurozone worden gestuurd (België, Duitsland, Ierland, Spanje, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Finland, Griekenland, Slovenië, Cyprus, Malta, Slowakije en Estland) moeten de betalingen in Euro worden gedaan, anders annuleren wij de bestellingen en storten wij het geld terug. In dat geval zijn wij niet verantwoordelijk voor een eventueel verlies van uw geld door de wisselkoers.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:10:41 #93
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_135930845
Ah, ok. ;)
Maar goed, daar is de prijs dan naar. Tnx.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135934522
Ik heb bij mijn X100s in Dollars betaald xD Was goedkoper.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:38:48 #95
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_135945964
Gewoon in AUD proberen dus eigs. Heb ook weleens een pakketje naar hier via Australië zien gaan. Schijnbaar komt de verwarring tussen Australia en Austria snel tot stand. Daarom de T-shirts hier ook met 'No kangaroos'. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136085251
Damn, wat zijn die lui snel met antwoorden :D Had gewoon via het contactformulier op de site gevraagd of ze met Chinees nieuwjaar dicht zijn, 10 minuten later hadden ze het antwoord al gemaild. ^O^

Het antwoord is trouwens ja, t/m 4 februari.
  maandag 10 februari 2014 @ 04:55:31 #97
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_136537145
Zeggen ze dat Oostenrijk uitgezonderd is van de BTW-terug-garantie. :'( In dat geval deze week nog ff geen OM-D EM-1. Dan maar in maart bestellen als ik een week in NL ben. Had ik net besloten dat ik 'em toch wel graag wilde en keek ik er al naar uit mee te spelen, krijg je zoiets. Typisch weer. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136537359
Kun je de taal dan instellen in Nederlands :$?
pi_136537519
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2014 04:55 schreef shiznuts het volgende:
Zeggen ze dat Oostenrijk uitgezonderd is van de BTW-terug-garantie. :'( In dat geval deze week nog ff geen OM-D EM-1. Dan maar in maart bestellen als ik een week in NL ben. Had ik net besloten dat ik 'em toch wel graag wilde en keek ik er al naar uit mee te spelen, krijg je zoiets. Typisch weer. :P
Vast wel iemand die hem even kan doorsturen als je in Nederland laat bezorgen toch? :P
  maandag 10 februari 2014 @ 10:03:33 #100
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_136539056
Mja. Da's dan lullig als zij eerst de BTW zouden moeten aftikken voor me. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')