abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_131852068
Hij is via www.peddles.nl dat is n winkel die bij mijn ouders in het dorp zit en ook n website heeft.
Ze hebben volgende week ook open huis. Dat is erg leuk mocht je in de buurt wonen.
pi_131871395
Ja ik zie t in Wijk en Aalburg dat is wel in mijn omgeving. Ziet er leuk uit wie weet als ik tijd heb om eens te gaan kijken..
pi_131871827
Hoe zet ik hier een foto uit photobucket? Weet iemand dat?
pi_131871991
gevonden!!! deze ga ik maken

pi_131872014
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:41 schreef mirjam70 het volgende:
Hoe zet ik hier een foto uit photobucket? Weet iemand dat?
1[img]http://www.plaatje.nl/plaatje.jpg[/img]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_131872043
dit heb ik pas gedaan, nog een hoop te gaan

pi_131872057
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

ja het is gelukt
pi_131873772
Leuk mirjam! En je begint altijd met pas een paar steekjes... :+

Ik heb inmiddels wit helemaal gedaan, nog een klein stukje zwart en lichtblauw en dan kan ik aan de confettii! *O*
pi_131928230
En klaar :+

Grapje, klaar met zwart en lichtblauw... En de eerste 5 confetti-kleuren gedaan. Op naar de rest!
  maandag 7 oktober 2013 @ 09:41:44 #160
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_131928418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:18 schreef Patapon het volgende:
Hahaha, @huppelmuts, ook met een projectje met 50 tinten grijs bezig! ;)
Inderdaad, heb er ook al spijt van :P
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_131999627
Marjolein Bastin is leuk :)

Ik heb laatst een foto gemaakt van de projectjes waar ik mee bezig was:



Misschien toch maar weer eens wat afronden... Er zitten ook wat dingen tussen die af zijn, maar waar ik nog niets mee gedaan heb, maar toch...
pi_132000492
Ah de stitch-devils O+ Lekker bezig ABC!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:07:44 #163
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_132000906
Ik was zaterdag op een verjaardag waar ook iemand was die ik op FB heb maar niet zo vaak zie irl.

Kwam meteen naar mij toe met het verzoek of ik een keer iets voor haar wilde borduren. Want ze vond het zo mooi maar kan het zelf niet :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:46:26 #164
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_132030964
@Mirjam, alles begint met 1 steekje ;)
@Lijnloos, tjee bijna af!
@ABC, die stitch devils zijn leuk :D

Ik heb van mijn schoonmoeder een grote lap Aida, naalden en borduurboekjes gekregen! *O*
Ze had vroeger een hobbywinkel en ze had nog het een en ander liggen.

De stof die ik van mijn schoonmoeder heb gehad is 14ct, ik ben benieuwd hoe de Patapons eruit gaan zien (hopelijk niet te grof). Omdat er heel veel zwart in het plaatje zit ga ik met 3 draadjes borduren.

Ik heb gister het patroon voor de Patapons uitgeteld en vanavond ga ik de eerste rijen zwart borduren.
pi_132140686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:46 schreef Patapon het volgende:
@Mirjam, alles begint met 1 steekje ;)
@Lijnloos, tjee bijna af!
@ABC, die stitch devils zijn leuk :D

Ik heb van mijn schoonmoeder een grote lap Aida, naalden en borduurboekjes gekregen! *O*
Ze had vroeger een hobbywinkel en ze had nog het een en ander liggen.

De stof die ik van mijn schoonmoeder heb gehad is 14ct, ik ben benieuwd hoe de Patapons eruit gaan zien (hopelijk niet te grof). Omdat er heel veel zwart in het plaatje zit ga ik met 3 draadjes borduren.

Ik heb gister het patroon voor de Patapons uitgeteld en vanavond ga ik de eerste rijen zwart borduren.
Haha, ja bijna... :+

Maar ik heb wel weer een nieuwe update. Nog "maar" 34451 steekjes! *O*

  † In Memoriam † zondag 13 oktober 2013 @ 23:55:31 #166
43556 miss_dynastie
pi_132144430
Ooooh, nog maar 34000 joh... :P ;)

Ik zit erover te denken hierna ook een écht groot project aan te halen, maar ik weet nog niet helemaal of ik durf....
pi_132147481
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooooh, nog maar 34000 joh... :P ;)

Ik zit erover te denken hierna ook een écht groot project aan te halen, maar ik weet nog niet helemaal of ik durf....
ik heb er in het begin best spijt van gehad dat ik zo'n groot project was gestart maar nu ik bijna het eind kan zien vind ik het supervet.

Ik hoop deze week nog de pagina waar ik mee bezig ben af te krijen en dan doe ik ook weer n update. Het gaat even niet zo snel bij mij. De bruiloft van mn vriendin nadert en daar ben ik erg druk mee.
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 11:02:59 #168
43556 miss_dynastie
pi_132150180
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 06:48 schreef annelotje het volgende:

[..]

ik heb er in het begin best spijt van gehad dat ik zo'n groot project was gestart maar nu ik bijna het eind kan zien vind ik het supervet.

Ik hoop deze week nog de pagina waar ik mee bezig ben af te krijen en dan doe ik ook weer n update. Het gaat even niet zo snel bij mij. De bruiloft van mn vriendin nadert en daar ben ik erg druk mee.
Ja, maar dat is vaak he, beginnen is moeilijk... maar ik wil wel graag op het punt komen dat het einde in zicht is en ik ben er ergens een beetje bang voor dat ik dat nooit bereik... aan de andere kant is het wel het mooiste borduurpatroon dat ik ooit gezien heb, volgens mij.... binnenkort de marktplaatsman maar eens mailen voor 115 strengen :o :)

Ga je nog iets knutselen voor de bruiloft?
pi_132150433
Ik vond beginnen aan het project wel heel leuk, maar na een tijdje wordt het inderdaad zo'n punt dat je best weinig progress ziet (althans, het is er wel, maar duurt zo lang voor het een substantieel deel is van het geheel)... En nu heb ik ook dat ik het heel graag af wil maken/hebben... ben zo benieuwd hoe het dan is. Het liefst zou ik een maand vakantie nemen en er dag en nacht aan werken, maar helaas.

Ik ben wel bang dat ik hierna weer een groot project wil/moet doen c_/ Misschien dat ik dan een patroon van HAED doe (met die draakjes en iets met computers of zo, heb ooit zoiets gezien).

edit: Deze dus, die vind ik zo tof:


[ Bericht 12% gewijzigd door Lijnloos op 14-10-2013 11:21:16 ]
pi_132154970
jaa een maand vakantie lijkt me helemaal geweldig! Dan zou ie af zijn hihi.
Wel vet zeg die draak!

@missdynasty ik heb de bruidsjurk van de bruid in het klein gemaakt voor het bruidsmeisje en ik heb een sluier gemaakt en voor de bruid en het bruidsmeisje een bolero. De jurk moet ik ik nog afwerken en ik moet ook nog een ringkussen maken.
En zaterdag is het vrijgezellenfeest met een high tea bij mij. Die moet ik dus nog maken en het huis versieren dus best druk nog. En best veel tule! ik heb bijna 10 meter tule verwerkt en kan geen tule meer zien haha.
Foto's volgen als de grote dag is geweest.
pi_132155455
hier nog 2 foto's waar ik ook mee bezig ben en wat al te lang in een zak ergens ligt



pi_132156607
Oh die efteling is gaaf!
pi_132156890
er is al weer een nieuw borduurpakket uit van de efteling!!!, maar deze wil ik nog wel afmaken
pi_132157161
Ik doe net of ik dat niet heb gelezen! Ik moet nog veel te veel afmaken hihi
pi_132157316
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef annelotje het volgende:
Ik doe net of ik dat niet heb gelezen! Ik moet nog veel te veel afmaken hihi
+1 O-)
pi_132157560
hahaha ik herken het heb dat ook hoor, heb er al zwijmelend naar zitten kijken van zal ik of toch nog maar niet....
pi_132158025
Die draakjes zijn gaaf he lijnloos ;)

Alleen zit er wel veel confetti in de werken van hem heb ik gemerkt.

Ik heb net even het patroon bekeken en in deze zit iets minder confetti :P
pi_132158134
Ik vind trouwens dat iedere pagina van een HAED een werkje op zich is. Dus elke keer dat er een pagina af is, is er voor mij een werkje af. Dan ga ik ook door naar een ander patroon.

welk patroon wil je gaan doen miss_ dynasty?
pi_132159641
@lijnloos: dat patroon dat je laat zien heb ik je trouwens vorig jaar ofzo gestuurd :p
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 18:09:51 #180
43556 miss_dynastie
pi_132162047
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:14 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vond beginnen aan het project wel heel leuk, maar na een tijdje wordt het inderdaad zo'n punt dat je best weinig progress ziet (althans, het is er wel, maar duurt zo lang voor het een substantieel deel is van het geheel)... En nu heb ik ook dat ik het heel graag af wil maken/hebben... ben zo benieuwd hoe het dan is. Het liefst zou ik een maand vakantie nemen en er dag en nacht aan werken, maar helaas.

Ik ben wel bang dat ik hierna weer een groot project wil/moet doen c_/ Misschien dat ik dan een patroon van HAED doe (met die draakjes en iets met computers of zo, heb ooit zoiets gezien).

edit: Deze dus, die vind ik zo tof:
[ afbeelding ]
Oh, die is leuk!

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:38 schreef mirjam70 het volgende:
hier nog 2 foto's waar ik ook mee bezig ben en wat al te lang in een zak ergens ligt

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Oe leuk, dat Efteling-patroon heb ik pas ook bemachtigd :)

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef hermelien1989 het volgende:
Ik vind trouwens dat iedere pagina van een HAED een werkje op zich is. Dus elke keer dat er een pagina af is, is er voor mij een werkje af. Dan ga ik ook door naar een ander patroon.

welk patroon wil je gaan doen miss_ dynasty?
Hoe bedoel je, dan ga ik door naar een ander patroon? :@

Ik wil deze doen:

pi_132162972
Wow die is ook groot of niet?
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 19:08:07 #182
43556 miss_dynastie
pi_132163719
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef annelotje het volgende:
Wow die is ook groot of niet?
400 bij 517 steken :)
Als ik het zo opschrijf, denk ik: waar begin je aan _O-
pi_132164495
Haha die is mooi ja ;)

Ik heb 3 patronen lopende. Ik werk telkens aan 1 patroon en als de blz af is ga ik naar een van de andere 2 patronen ( of als ik echt geen zin meer heb in een bepaald patroon)
pi_132165032
Die HEAD zijn echt supermooi :)

Ik heb dus ook meerdere projectjes, en de grote duren superlang, maar tussendoor kleintjes houden het wel leuk.

Lijnloos, hij lijkt wel bijna af, weet je al wat je ermee gaat doen als je klaar bent?
pi_132165799
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:52 schreef hermelien1989 het volgende:
@lijnloos: dat patroon dat je laat zien heb ik je trouwens vorig jaar ofzo gestuurd :p
:Y I know! Daarom ook :D

@ABC... nou niet echt. Inlijsten waarschijnlijk (als ik een niet al te dure lijst kan vinden, IKEA is my friend hoop ik) en dan ophangen. Geen idee nog waar trouwens ;)
pi_132166030
Wauw die HEAD patronen zijn echt gaaf! Il doe maar net of ik die niet gezien heb!
Mijn poezen zijn ingelijst!


pi_132166346
Mooi Daantje O+
pi_132166362
oooh mooi zeg! Heb je dat zelf gedaan?

Ik heb bedongen dat de mijne in de woonkamer komt te hangen! En dat terwijl mn vriend niets aan zelfgemaakte dingen vind.
pi_132166411
Ik mocht hem van mijn man in elk geval niet proberen te verkopen en ik denk dat ie ook wel in de woonkamer mag/komt.
pi_132166559
Nee niet zelf gedaan.... heb een lijstenmaker in de familie. ....
pi_132169460
Oh dat is handig! Ik moet maar eens rondvraag gaan doen wat het gaat kosten om het te laten doen. Vind het zonde om zelf te gaan prutsen met iets waar ik 2 jaar mee bezig ben geweest. En omdat ie dus in de woonkamer komt moet ie zeker wel netjes zijn.

Supercool dat de jouwe waarschijnlijk ook een plekje in de woonkamer krijgt Lijn!
  † In Memoriam † dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:08:21 #192
43556 miss_dynastie
pi_132183425
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:27 schreef hermelien1989 het volgende:
Haha die is mooi ja ;)

Ik heb 3 patronen lopende. Ik werk telkens aan 1 patroon en als de blz af is ga ik naar een van de andere 2 patronen ( of als ik echt geen zin meer heb in een bepaald patroon)
Oh zo! Ja, dat heb ik dus niet, meerdere projecten lopen... al moet ik dat misschien ook maar eens gaan doen als ik zoiets groots aanhaal.... punt is alleen dat ik al zo traag ben, althans, als ik het vergelijk met de mensen hier...
  † In Memoriam † dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:08:33 #193
43556 miss_dynastie
pi_132183431
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:01 schreef daantje1044 het volgende:
Wauw die HEAD patronen zijn echt gaaf! Il doe maar net of ik die niet gezien heb!
Mijn poezen zijn ingelijst!


[ afbeelding ]
Wow O+
pi_132183759
ik ben ook erg traag, maar dat maakt me niet uit ;) Als ik er maar plezier aan heb :P

Zelfs nu ik de hele dag thuiszit komt er niets uit mijn handen...
Vooral niet nu ik tot volgende week woensdag een hyper actieve hond op bezoek heb :P
pi_132218853
Wauw Daantje, supermooi!

En tja, we hebben hier wat snelle borduursters zitten, maar bij komt het ook af, ooit.... M'n moeder heeft vorig jaar een borduurwerk afgemaakt waar ze aan begonnen is toen ze zwanger was van mij (daar heeft ze dus meer dan 25 jaar over gedaan, maar wel met andere, kleinere projectjes tussendoor). Als ik mijn huidige grote projecten af heb, ga ik ook wel aan iets groots weer beginnen, die zijn wel leuker als ze af zijn :)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:50:52 #196
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_132287063
Ik ben nu ongeveer op ¼ van mijn patroon.
Ik heb echt spijt dat ik een 50 tinten grijs patroon heb gekozen :')

Ligt het aan mij of is zwarte draad dunner dan de rest? Het lijkt wel alsof de kruissteek zwart niet zo'n heel "hokje" bedekt zoals de rest wel doen -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:51:48 #197
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_132287091
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef appelbanaancitroen het volgende:
Wauw Daantje, supermooi!

En tja, we hebben hier wat snelle borduursters zitten, maar bij komt het ook af, ooit.... M'n moeder heeft vorig jaar een borduurwerk afgemaakt waar ze aan begonnen is toen ze zwanger was van mij (daar heeft ze dus meer dan 25 jaar over gedaan, maar wel met andere, kleinere projectjes tussendoor). Als ik mijn huidige grote projecten af heb, ga ik ook wel aan iets groots weer beginnen, die zijn wel leuker als ze af zijn :)
Toen ik nog werkte had ik kleine projectjes voor in de trein, moest ruim anderhalf uur reizen, en thuis gewoon een groter projectje :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_132287238
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nu ongeveer op ¼ van mijn patroon.
Ik heb echt spijt dat ik een 50 tinten grijs patroon heb gekozen :')

Ligt het aan mij of is zwarte draad dunner dan de rest? Het lijkt wel alsof de kruissteek zwart niet zo'n heel "hokje" bedekt zoals de rest wel doen -O-
Dat gevoel heb ik soms ook... Maar denk ook dat het komt doordat het contrast het hoogst is bij die kleur en dus het meest opvalt dat er nog wat wit doorkomt.

Ik heb zin om vanavond weer flink aan de slag te gaan en morgen in de auto *O*
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:12:34 #199
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_132287579
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:57 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik soms ook... Maar denk ook dat het komt doordat het contrast het hoogst is bij die kleur en dus het meest opvalt dat er nog wat wit doorkomt.

Ik heb zin om vanavond weer flink aan de slag te gaan en morgen in de auto *O*
Mjah dat denk ik ook!!

oef in de auto kan ik niet borduren denk ik.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_132288121
In de auto gaat ook niet heel snel, vooral omdat ik het patroon niet goed kwijt kan (en ik mag het van mijn man niet meer aan zijn hoofdsteun vast plakbanden of pleisteren :@ )... maar ik vind het fijn vermaak op de afstanden van ong. 1 uur of meer...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')