abonnement Unibet Coolblue
pi_131521597
Dobbey wat goed!!! Dat is een heleboel jompels waard hoor! *O* *O* *O*

En over de medicatie, ik heb even contact opgenomen met het ziekenhuis en ik kon het inleveren. Misschien kun je het ze even vragen. Ik had echt 300 IU puregon, een halve doos Menopur, 200 utrogestan tabletten, een dosis van 5000 pregnyl en nog wat decapeptyl. Ik was echt heel blij dat ik het in kon leveren. Anders was ik echt op internet op zoek gegaan naar iemand die het goed kon gebruiken, want ik weet dat het bij de apotheek vernietigd wordt. :( |:(
pi_131521839
Dobbey, goed nieuws! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:40 schreef _NIKKI_ het volgende: want ik weet dat het bij de apotheek vernietigd wordt. :( |:(
Er wordt gewerkt aan verpakkingen waaraan je kunt zien of een geneesmiddel goed bewaard is. Hopelijk komt dat er snel, dan zijn ze in ieder geval niet meer " verplicht" om de boel te vernietigen. (en dan nog zou ik de restanten liever doneren eigenlijk)
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:13:03 #253
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_131522869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:40 schreef _NIKKI_ het volgende:

En over de medicatie, ik heb even contact opgenomen met het ziekenhuis en ik kon het inleveren. Misschien kun je het ze even vragen. Ik had echt 300 IU puregon, een halve doos Menopur, 200 utrogestan tabletten, een dosis van 5000 pregnyl en nog wat decapeptyl. Ik was echt heel blij dat ik het in kon leveren. Anders was ik echt op internet op zoek gegaan naar iemand die het goed kon gebruiken, want ik weet dat het bij de apotheek vernietigd wordt. :( |:(
Ik heb nog meer staan maar de deca is nog een volle verpakking. Ik zal morgen is ff de kasten in duiken.. Als je ziet hoeveel spuiten e.d. ik nog heb das echt niet normaal... Zijn gewoon dozen vol
pi_131524430
Ja dat was hier dus ook zo, hele stapels medicijnen en spuiten. Toch was het wel een soort van drempel waar ik even overheen moest voor ik het weg kon doen. Het is zo'n tijd een stukje van je leven geweest en nu is het gewoon weg. Later deze week nog even mijn naaldencontainer naar de apotheek brengen en dan is een tijdperk afgesloten.
Alhoewel, ik kan het allemaal nog steeds moeilijk bevatten en genieten van het zwanger zijn lukt ook nog niet echt, maar iedere dag, iedere echo is een stapje dichter bij het einddoel. Gewoon geduld hebben en vertrouwen, maar dat is verdomd moeilijk.
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:56:40 #255
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_131524719
Dobbey goed nieuws!! *O*

Nikki :*
pi_131526208
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:51 schreef kahlie het volgende:

[..]

Poezebeest, wat jammer dat het niet gelukt is :( Dikke :*
Gezien je verhaal, ben je getest op anti-stoffen? Mijn zus namelijk wel en die had een aantal rare antistoffen in haar lijf. Daar was het idee ook dat er een afstoting plaats vond (maar dan in week 6-7) en die heeft dus tot week 12 Prednison geslikt om het auto-imuumsysteem te dempen. In Nederland wordt dat niet af of aangeraden. In Belgie doen ze het wel. Misschien is dat bespreekbaar in jouw ziekenhuis?
Ik ga vrijdag het ziekenhuis erover bellen, maar wat ik tot nu toe lees is dat uitgebreid bloedonderzoek naar immuunsysteem niet in Nederland wordt gedaan. Ik heb een afspraak in Gent gemaakt maar dat kan pas in januari. Er is echter een immunoloog in Duitsland die dit onderzoek ook doet. Ik moet alleen even uitzoeken hoe snel ik daar terecht zou kunnen. En dan keuzes maken.

Ben inmiddels ongesteld, dus deze poging is echt voorbij.

Dobbey; goed nieuws! Wat fijn, weer een stap dichterbij.

Snoenk; balen van de punctie, maar mooie opbrengst! Ik duim voor mooie embryo's!
pi_131535276
Dobbey: wat fijn, je bent nu zo dichtbij je allereerste echte kans. Superspannend!

Nikki: ik wens je een onbezorgde, roze wolk.

Poezebeest: balen van het ongesteld zijn. Wel fijn de definitieve duidelijkheid?

Skoenk, wat een rottige behandeling. Wel een goede opbrengst, zeg.

Mijn menstruatie is intussen voorbij. Maandag een echo en dan waarschijnlijk pregnyl spuiten, of dinsdag, of woensdag. Hoe snel na het spuiten met pregnyl springt een ei en "moet" ik seks hebben?

Morgen mee met de 20 weken echo van een vriendin. Lijkt me heel bijzonder.
pi_131535933
Poezebeest en Droomvrouwtje :* Wat kut!
Snoenk, klote dat het zo ging, maar hopelijk zit er een mooie bij die 13!
Dobbey, eindelijk weer een stap dichterbij! *O*

Nikki, wat goed van je!
pi_131540887
Dobbey, weer een stap dichterbij, wat fijn! Jompels zijn goed *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:33 schreef Poezebeest het volgende:

Ik ga vrijdag het ziekenhuis erover bellen, maar wat ik tot nu toe lees is dat uitgebreid bloedonderzoek naar immuunsysteem niet in Nederland wordt gedaan. Ik heb een afspraak in Gent gemaakt maar dat kan pas in januari. Er is echter een immunoloog in Duitsland die dit onderzoek ook doet. Ik moet alleen even uitzoeken hoe snel ik daar terecht zou kunnen. En dan keuzes maken.
Aangezien mijn zus zowel in Belgie als in Nederland is lekgeprikt weet ik ook niet waar het is gedaan. Ik dacht dat of IgE of IgM matig verhoogd was. In ieder geval werd het gezien als een afweerreactie die te hoog is. Gezien de vele auto-imuumziektes in de familie (astma, schildklier, reumavormen, nieren e.d.) en de telkens terugkeren de miskramen hebben ze toen gekozen voor prednison toedienen in een lage dosering. Nederland schijnt dat niet te doen, maar Belgie wel zei ze toen, maar goed, dat is ook alweer bijna 2 jaar geleden.

Mijn zus is ook van mening dat de tumor die verwijderd is mogelijk effect heeft gehad, maar dat zullen we natuurlijk nooit weten. Ook dat kan een reden zijn dat de afweer verhoogd was, want het was wel een hormoongevoelige tumor. Dat was ook zo'n mooie... "Hoi, ja, de buikoperatie is goed gegaan, alles is weer netjes van binnen. Oh en ze hebben wel mijn blindedarm weggehaald want daar zat een tumor in. Nu mogen we straks verder *blah blah IVF stuff*."
  woensdag 25 september 2013 @ 06:17:05 #260
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_131540914
Arja 36 uur later heb je een eisprong
pi_131541601
Kahlie; Jeetje wat een verhaal van die tumor. Maar je zus is er rustig onder en die vertelde het alsof ze een nieuw rokje had gekocht? Gaan ze nu voor een tweede kindje? Nederland geeft idd geen prednison, maar ik wil eerst weten of mijn gevoel klopt en als dat zo is dan zien we wel weer verder wat de mogelijkheden zijn.
  woensdag 25 september 2013 @ 08:48:04 #262
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_131542012
:o Kahlie echt? Ik ben wel heel nuchter aangelegd en kan makkelijk over dingen heen stappen maar zo snel
  woensdag 25 september 2013 @ 08:53:31 #263
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_131542115
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Arja het volgende:

Mijn menstruatie is intussen voorbij. Maandag een echo en dan waarschijnlijk pregnyl spuiten, of dinsdag, of woensdag. Hoe snel na het spuiten met pregnyl springt een ei en "moet" ik seks hebben?

Als het goed is krijg je van het ziekenhuis mee wanneer je moet spuiten en heel romantisch wanneer je aan de bak mag. Bij ons was het bijvoorbeeld zondag spuiten, maandagavond, dinsdagochtend en woensdagavond gymnastiek tijd en daarna was het weer op de bank plaats nemen en wachten..
Ik heb dit hele gedoe zwaarder gevonden dan de hele ivf maanden die er aan vooraf gingen. :N


En voor de rest iedereen bedankt voor de *O* *O* . Ik heb net contact gehad met het ziekenhuis en 10 oktober krijgen we de defintieve uitslag van het medisch team en de afspraak voor het gesprek met maatschappelijk werk. Het is nu eindelijk een questie van weken ipv maanden O+
pi_131578736
Hier zijn we aan de 'laatste ronde' bezig. Gevoelsmatig ben ik me er al bij neer aan het leggen, dat Daan ons enige kind blijft. Misschien dat de vakantie nu nog voor een wonder zorgt, maar daar geloof ik niet zo in.

We waren er een paar keer dichtbij, maar het heeft helaas nier zo mogen zijn.

Over 2 weken word ik 39 jaar en eigenlijk hadden we de grens bij 40 gelegd dus dat geeft ons tot eind van het jaar, maar omdat we nu lekker op vakantie zijn, zie ik dat een beetje als laatste kans.

Wel verdrietig, maar ik heb er vrede mee. We waren al bezig met pleegzorg dus dat zetten we door. Al hadden we graag nog een kleintje van ons erbij gehad.

Anyway, misschien dat deze maand een wonder gebeurt (en daarna ook blijft want zwanger worden is al meerdere keren gelukt, blijven alleen slechts 1 keer)

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 26-09-2013 10:51:18 ]
  donderdag 26 september 2013 @ 09:59:40 #265
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_131579058
Happy :*

Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is... Enerzijds heb je al een super kereltje rondlopen maar dat maakt de wens om een 2e niet kleiner.. Ik blijf hopen op een klein wondertje voor jullie!
  donderdag 26 september 2013 @ 10:23:55 #266
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_131579612
Even een snel berichtje, ben op vakantie en zag dat happy reageerde.

Een hele dikke knuf voor jou! :*


Voor alle andere meiden ook een dikke knuffel. Zodra ik terug ben van vakantie reageer ik even uitgebreidt! Ik duim voor jullie allemaal, tijd voor goed nieuwe en strepen in dit topic
Be happy with the little things in life
pi_131580276
Dank, moest het even van mij afschrijven. Sorry dat ik niet echt op anderen reageer, maar hoop echt dat voor jullie een mooie zwangerschap in het verschiet ligt. Good things happen to good people!
pi_131581077
Oh Happy, ik word een beetje verdrietig van je berichtje... Dat zwanger worden wel lukt maar blijven niet terwijl je met een soort deadline zit vind ik heel naar voor je. Maar gelukkig heb je er zelf al een beetje vrede mee, vind ik knap van je. :*
pi_131583211
Happy ik heb me weleens afgevraagd hoe het met je ging, maar durfde niet te vragen omdat ik niet wist hoe je erin stond. Ik hoop echt dat er nog een wondertje mag gebeuren voor jullie. Ik vind het wel heel knap hoe je erin staat. :*
pi_131584007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:13 schreef Poezebeest het volgende:
Kahlie; Jeetje wat een verhaal van die tumor. Maar je zus is er rustig onder en die vertelde het alsof ze een nieuw rokje had gekocht? Gaan ze nu voor een tweede kindje? Nederland geeft idd geen prednison, maar ik wil eerst weten of mijn gevoel klopt en als dat zo is dan zien we wel weer verder wat de mogelijkheden zijn.
Ja, sterker nog ze vond het ongepast dat we er vragen over hadden, want daar ging het toch niet om. Pas een paar maanden later drong het door en is ze nog door de molen gegaan om te checken of alles verder ok was in Nederland.

Inmiddels is ze terug van haar afspraak in België gisteren. Ze is schoon, geen cystes en ze mag dus beginnen. Ze hebben haast (in het ziekenhuis ook) vanwege de lage AMH waarde. Ze willen heel graag een tweede en dat gun ik ze zeker. Helaas ligt het niet bij mij.

Happy, wat jammer dat het er op dit moment uit ziet dat het er bij eentje blijft. Ik duim dat je laatste kans toch dat broertje of zusje gaat brengen.
pi_131584057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:48 schreef dobbey het volgende:
:o Kahlie echt? Ik ben wel heel nuchter aangelegd en kan makkelijk over dingen heen stappen maar zo snel
Ze was er gewoon helemaal niet mee bezig. 10 oktober is het zo, wat fijn dat er nu eindelijk vaart in het traject zit voor jullie.
pi_131588030
Nogmaals dank. Tuurlijk denk je achteraf wel eens hadden we maar niet 2 jaar gewacht na Daan, maar ja, dat draai je niet meer terug en eerder waren we er niet klaar voor gevoelsmatig. Dus het is wat het is. Maar goed, we hebben deze maand in ieder geval weer een reeele kans, dus over een dag of 10 weten we meer.

DV, fijne vakantie nog.

Poezebeest, ben benieuwd of er nog iets uit het gesprek komt morgen.

Dobbey, 10 oktober is echt al heel snel :)
pi_131590336
Happy, misschien een stomme vraag maar zijn jullie gewoon zelf bezig of zitten jullie in de mmm?
pi_131591880
We zijn gewoon zelf bezig. Heb wel de standaard onderzoeken gehad maar daar ziet alles er goed uit. Heb sinds Daan 3 vroege miskramen gehad, maar daar was ook geen verklaring voor.

Ik heb ook een erg regelmatige cyclus met eisprong.
  vrijdag 27 september 2013 @ 08:36:25 #275
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_131609992
Balen HappyMe. Hoop dat het nog snel wel lukt voor jullie! :*

Hier vandaag wachtdag 9...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')