abonnement Unibet Coolblue
pi_130784737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef Shaggy8675 het volgende:

[..]

Nou, als jij de stad hier een mooi en gevarieerd winkel geheel vindt... Ik woon hier pas bijna 40 jaar dus ken het wel een beetje. Maar Tilburg is echt dieptriest. de heuvelstraat is een aanfluiting, Pieter vredeplein stelt ook geen hol voor.

Nee, zelfs een flutstad als Breda of Oosterhout is nog beter om te winkelen, om nog maar te zwijgen over iets als Rotterdam oid.
Maar ook jij hebt het niet over het dwaalgebied waar zeker leuke winkels zitten. En ook op de losse winkelcentra's in de wijken zitten best leuke winkels, maar die zitten in Tilburg dus niet in het centrum (Waar dat in andere steden wel is).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_130785840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef Shaggy8675 het volgende:

[..]

Nou, als jij de stad hier een mooi en gevarieerd winkel geheel vindt... Ik woon hier pas bijna 40 jaar dus ken het wel een beetje. Maar Tilburg is echt dieptriest. de heuvelstraat is een aanfluiting, Pieter vredeplein stelt ook geen hol voor.

Nee, zelfs een flutstad als Breda of Oosterhout is nog beter om te winkelen, om nog maar te zwijgen over iets als Rotterdam oid.
Dan ga je toch lekker boven die riolen wonen, of iets meer ten westen van Tilburg. Probleem opgelost ^O^
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_130786702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker boven die riolen wonen, of iets meer ten westen van Tilburg. Probleem opgelost ^O^
Zou wel willen, maar helaas werkt de huizenmarkt niet mee in deze :N
pi_130804921
Pfoe, de sloop van het huis zit er bijna op :P
in iets minder dan 4 dagen tijd het volende behaald:
Steenstrips compleet verwijderd in huiskamer
Verlaagd balkenplafond eruit gesloopt,
alle andere plafonds eruit gesloopt
Alle isolatie verwijderd
Alle behang verwijderd
Verwarmingen losgekoppeld om er achter te kunnen

Vandaag gaan we beginnen met slijpwerk voor alle leidingen.
Verder todo:
Alle stroomkabels vervangen
Nieuwe groepenkast
Compleet nieuwe badkamer
Compleet nieuwe isolatie zowel plafond tussen huiskamer en slaapkamer, als slaapkamer en zolder
Compleet nieuwe plafonds erin (stucplaten)
Stuccen (2 muren)
Muren schilderen
Kozijnen schilderen

nog een hoop werk dus maar loopt allemaal lekker op schema. De meubels komen over maximaal 6 weken en het bed kan binnen 4 weken, maar kunnen ze zolang in het magazijn bewaren tot ik bel dat het geleverd kan worden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_130831381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:36 schreef Shaggy8675 het volgende:

[..]

Nou, als jij de stad hier een mooi en gevarieerd winkel geheel vindt... Ik woon hier pas bijna 40 jaar dus ken het wel een beetje. Maar Tilburg is echt dieptriest. de heuvelstraat is een aanfluiting, Pieter vredeplein stelt ook geen hol voor.

Nee, zelfs een flutstad als Breda of Oosterhout is nog beter om te winkelen, om nog maar te zwijgen over iets als Rotterdam oid.
Tilburg is een gezellige stad om te winkelen vind ik. Grote stad, en de winkels zitten heus niet allemaal in de Heuvelstraat of het Pieter Vreedeplein. Net buiten het centrum heb je ook mooie winkels zoals in West, bij Stappegoor etc. Ik moet wel toegeven dat Breda leuker en gevarieerder winkelen is, maar Oosterhout is echt het slechtst winkelen vind ik... :')
pi_130872225
Kwam vandaag iemand van de post aan de deur met een paar dingen die die kkpostbode niet bezorgd had. :') O.a. post van de belastingdienst, lol.
full stops and exclamation marks
pi_130872690
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 02:24 schreef krioro het volgende:
Kwam vandaag iemand van de post aan de deur met een paar dingen die die kkpostbode niet bezorgd had. :') O.a. post van de belastingdienst, lol.
:')

Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_130872932
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 02:24 schreef krioro het volgende:
Kwam vandaag iemand van de post aan de deur met een paar dingen die die kkpostbode niet bezorgd had. :') O.a. post van de belastingdienst, lol.
_O- Fijn is dat, kun je even bij mensen aan de deur post van een tijd geleden gaan bezorgen. Wat een topdag zal die persoon gehad hebben :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_130872964
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 02:24 schreef krioro het volgende:
Kwam vandaag iemand van de post aan de deur met een paar dingen die die kkpostbode niet bezorgd had. :') O.a. post van de belastingdienst, lol.
Kreeg je geld terug of moest je betalen ? :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_130874615
hahaha wij hebben hier op het werk ook een factuur ontvangen uit juli 2012, met een begeleidend briefje van postnl (of hoe de PTT deze week dan ook mag heten.
"het is gebleken dat een medewerker de werkzaamheden niet naar behoren uitvoerde"

_O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:51:24 #211
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130887311
Nou, we gaan zometeen weten of Eindhoven de Culturele Hoofdstad van 2018 gaat worden.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:01:17 #212
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_130887633
Nee hoor, Leeuwarden! Uiteraard!
pi_130888703
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:52 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Kreeg je geld terug of moest je betalen ? :P
Geen van beide. Was een formulier wat ik aangevraagd had en nooit gekregen. Maar had het toen gewoon opnieuw aangevraagd.

Niks schokkends voor mij dus, maar er zullen vast mensen zijn die belangrijke post gemist hebben.
full stops and exclamation marks
pi_130889484
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:44 schreef Guard het volgende:
hahaha wij hebben hier op het werk ook een factuur ontvangen uit juli 2012, met een begeleidend briefje van postnl (of hoe de PTT deze week dan ook mag heten.
"het is gebleken dat een medewerker de werkzaamheden niet naar behoren uitvoerde"

_O-
Ik heb hem ook idd.
Een kaartje voor iemand anders in een envelop die wel voor mij was en een stapel postcrossing-kaarten.
pi_130889526
Ton en Betsie, bedankt voor de uitnodiging voor Tons 65e verjaardag maar ik heb geen idee wie jullie zijn!
pi_130891674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ton en Betsie, bedankt voor de uitnodiging voor Tons 65e verjaardag maar ik heb geen idee wie jullie zijn!
feestje is zeker al geweest? Anders ff een facebook public event aanmaken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_130894921
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:08 schreef Guard het volgende:

[..]

feestje is zeker al geweest? Anders ff een facebook public event aanmaken
21 juli, geen idee welk jaar. Locatie was ook niet heel concreet.
pi_130997437
Pfff kreeg een appje van vriendin. Een nieuwe winkel aan de stevenzandsestraat dat PC's voor 125 euro verkoopt en laptops vanaf 225 euro. Allemaal Dell hardware.

Probeer al de hele dag uit te leggen dat het gewoon onmogelijk is om nieuwe computers of laptops van dell voor die prijs te krijgen. Het betreft schijnbaar 1 of andere turkse zaak Schijnbaar ook telefoon batterijen voor maar 5 euro.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 9 september 2013 @ 20:59:51 #219
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_131000738
Dat is op loopafstand voor mij. Hopelijk is het wat.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_131001555
If it sounds too good to be true, it usually is...
Tis of gejat spul, of je koopt een baksteen in een Dell doos.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131002167
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Guard het volgende:
If it sounds too good to be true, it usually is...
Tis of gejat spul, of je koopt een baksteen in een Dell doos.
Dat lijkt mij dus ook.
en volgens mij wordt dell nog steeds niet in de winkels verkocht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131013756
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dus ook.
en volgens mij wordt dell nog steeds niet in de winkels verkocht
Stuur Dell een mailtje met de vraag of het klopt. ;)
pi_131016166
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff kreeg een appje van vriendin. Een nieuwe winkel aan de stevenzandsestraat dat PC's voor 125 euro verkoopt en laptops vanaf 225 euro. Allemaal Dell hardware.

Probeer al de hele dag uit te leggen dat het gewoon onmogelijk is om nieuwe computers of laptops van dell voor die prijs te krijgen. Het betreft schijnbaar 1 of andere turkse zaak Schijnbaar ook telefoon batterijen voor maar 5 euro.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Guard het volgende:
If it sounds too good to be true, it usually is...
Tis of gejat spul, of je koopt een baksteen in een Dell doos.
:'). Google -> ProMediaNet -> Zie nergens dat ze claimen dat het nieuw is en ook niet dat het allemaal Dell spul is.
full stops and exclamation marks
pi_131016322
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:28 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

:'). Google -> ProMediaNet -> Zie nergens dat ze claimen dat het nieuw is en ook niet dat het allemaal Dell spul is.
;( http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr

krijg de kriebels bij het lezen van die tekst.
Ik vind de hele zaak nog steeds stinken. En maar 3 maanden garantie.
En dan ga je zoeken, is het een laptopje uit 2009 :')
dus das 3 maanden winkel garantie maar geen Dell garantie meer.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 10 september 2013 @ 10:49:56 #225
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_131016638
Het zou kunnen dat ze dat spul hebben opgekocht bij veilingen van failliete bedrijven. Dan gaat de hele inventaris eruit en dat wordt aardig goedkoop verkocht dan.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_131016794
Iets met dubbeltjes en eerste rang en zo.
full stops and exclamation marks
pi_131016857
idd, ze gaat in elk geval niet meer daar halen. In de winkel was gezegd allemaal nieuw spul is.
En dan kijk je, wordt je doorgezet naar marktplaats en staat al bij zo goed als nieuw, en ga je weer verder zoeken kom je uit dat het model al uit 2008 / 2009 is.

Ik vond het gewoon al niet kloppen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131017164
quote:
nu bi promodianet ,top !! voor student , snel, kragtig en goedkopster
Huh, whut?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131085534
Blijft altijd gezellig in Tilburg:

quote:
Berucht gezin verhuist naar Tilburg
Geplaatst op
11 september 2013
Laatste update
11 september, 23:51
Foto's 1 Afbeelding
TILBURG - Een landelijk bekend staand, overlastgevend gezin is in Tilburg komen wonen. De familie is vertrokken uit Tiel, tot opluchting van de politie aldaar.

Het gezin, heeft drie à vier weken in kamers van een particuliere huurwoning in Tiel gebivakkeerd.Bedreiging, vechtpartijen en overlast waren voor de huisbaas van de Tielse woning reden om het gezin op straat te zetten. De familie woonde tot vorige maand in Amsterdam. Ook daar zorgde het gezin voor veel overlast. Het is meerdere malen uit huis geplaatst.
http://www.bd.nl/regio/ti(...)ar-tilburg-1.4001512

Al denk ik dat ze in de vogeltjesbuurt of in broekhoven zo stil zijn :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131090043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Huh, whut?
Kragtig O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131090427
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
Blijft altijd gezellig in Tilburg:

[..]

http://www.bd.nl/regio/ti(...)ar-tilburg-1.4001512

Al denk ik dat ze in de vogeltjesbuurt of in broekhoven zo stil zijn :)
Dat denk ik niet.. Mss versterkt het alleen maar. Zoiets als de familie knok (!!! Whats in a name :') ) uit oosterhout :r
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131090561
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.. Mss versterkt het alleen maar. Zoiets als de familie knok (!!! Whats in a name :') ) uit oosterhout :r
of iets voor die steave huisjes die ze nog ergens moeten dumpen ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131091112
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

of iets voor die steave huisjes die ze nog ergens moeten dumpen ?
Die zin is compleet abracadabra voor mij :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131091191
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131091320
Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat zulk aso volk zoveel de hand boven het hoofd word gehouden. Als je maar aso genoeg bent, doen ze alles voor je :{ Tis verdomme de omgekeerde wereld. Waarom hebben wij in NL niet net zoals in Rusland, van die heropvoedings-/ werkkampen? Laat ze daar maar een paar jaar verrotten. En als dat niet blijkt te werken dan zet ze maar met een enkeltje op het vliegtuig naar Rusland, om ze in een kamp daar te dumpen.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131097969
Snapt iemand iets van die parkeervergunningen?

Ik heb netjes een kaart gehaald om te parkeren voor de deur; Nieuwe Bosscheweg.

http://www.tilburg.nl/bpm(...)ar-december-2011.pdf

Rayon 3.

Nu heb ik een boete gekregen waarop staat 'Een voertuig parkeren met een rayon vergunning op een parkeerplaats voor 'kort parkeren''

Waar mag ik hem dan neer zetten? Heb ik die kaart gekocht om hem neer te mogen zetten waar ik anders ook had mogen staan? En hoe moet ik weten waar ik wel en niet mag parkeren met mijn Rayon kaart? Kan het nergens vinden.

Iemand? :s)
pi_131098245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snapt iemand iets van die parkeervergunningen?

Ik heb netjes een kaart gehaald om te parkeren voor de deur; Nieuwe Bosscheweg.

http://www.tilburg.nl/bpm(...)ar-december-2011.pdf

Rayon 3.

Nu heb ik een boete gekregen waarop staat 'Een voertuig parkeren met een rayon vergunning op een parkeerplaats voor 'kort parkeren''

Waar mag ik hem dan neer zetten? Heb ik die kaart gekocht om hem neer te mogen zetten waar ik anders ook had mogen staan? En hoe moet ik weten waar ik wel en niet mag parkeren met mijn Rayon kaart? Kan het nergens vinden.

Iemand? :s)
Kan je het niet navragen waar je die kaart gehaald hebt?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131098380
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Kan je het niet navragen waar je die kaart gehaald hebt?
Het nummer dat op de boete staat heb ik nu 9 keer gebeld, 9 keer direct voicemail. Er staat ook op de boete; spreek uw naam en telefoonnummer is dan bellen we u binnen 5 werkdagen terug.

5 werkdagen? Wat is dat nou weer voor onzin :')
pi_131098401
Ook dit opde site van gemeente Tilburg:

Meer informatie naheffing parkeerbelasting (boete)
Bel parkeerbeheer, 14 013 (kantooruren, 08-18 uur).
Ga naar de parkeerbalie in de stadswinkel. Neemt u alstublieft de parkeerboete en uw parkeervergunning, parkeerticket, ontheffing of gehandicaptenparkeerkaart mee.
Er kan niet direct vastgesteld worden of de boete juist is opgelegd. Binnen vijf werkdagen krijgt u bericht.

Wat doen die mensen dan? Waarom moet dat dan weer 5 dagen duren? Alsof ik alle tijd heb om even naar de parkeerbalie in de stadswinkel te gaan op kantooruren.
pi_131102707
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snapt iemand iets van die parkeervergunningen?

Ik heb netjes een kaart gehaald om te parkeren voor de deur; Nieuwe Bosscheweg.

http://www.tilburg.nl/bpm(...)ar-december-2011.pdf

Rayon 3.

Nu heb ik een boete gekregen waarop staat 'Een voertuig parkeren met een rayon vergunning op een parkeerplaats voor 'kort parkeren''

Waar mag ik hem dan neer zetten? Heb ik die kaart gekocht om hem neer te mogen zetten waar ik anders ook had mogen staan? En hoe moet ik weten waar ik wel en niet mag parkeren met mijn Rayon kaart? Kan het nergens vinden.

Iemand? :s)
Hoezo kan je het niet vinden? Het staat precies aangegeven in die PDF.

Je mag met een parkeervergunning parkeren op een parkeerplaats voor vergunninghouders (soms enkel op bepaalde tijden), niet zonder meer op een gewone betaalde parkeerplaats.

Had laatst toevallig gekeken naar plaatsen voor vergunninghouders in het centrum, niet naar die zone. Maar ik kijk nu, je mag daar alleen ma-vr 09:00u-15:00u op het Boerhaaveplein parkeren met je vergunning.

[ Bericht 2% gewijzigd door krioro op 12-09-2013 19:25:52 ]
full stops and exclamation marks
pi_131105556
Zijn hier mensen met kabeltelevisie die ook Nederland 2 op alle drie de publieke zenders hebben?
Dit, dus.
pi_131105743
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Zijn hier mensen met kabeltelevisie die ook Nederland 2 op alle drie de publieke zenders hebben?
nopes, ziggo hier.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131105839
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Zijn hier mensen met kabeltelevisie die ook Nederland 2 op alle drie de publieke zenders hebben?
Ja. Net al geprobeerd om Ned 1 en 3 te vinden, maar over het complete spectrum van de frequentie komen ze niet voor... Dus het lijkt alsof het verkeerd wordt uitgezonden :(

Ik heb geen digitale tv, en mijn internet is op het moment te langzaam om via internet te kijken :(
pi_131105876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Ja. Net al geprobeerd om Ned 1 en 3 te vinden, maar over het complete spectrum van de frequentie komen ze niet voor... Dus het lijkt alsof het verkeerd wordt uitgezonden :(
Blij dat het niet aan mijn tv ligt dan :)
Dit, dus.
pi_131105922
Nu, dus maar naar 2 voor 12 kijken...
Wat een straf zeg :P
pi_131106104
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Blij dat het niet aan mijn tv ligt dan :)
Ned 1 en 3 doen het weer :D
pi_131115616
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:09 schreef krioro het volgende:

[..]

Hoezo kan je het niet vinden? Het staat precies aangegeven in die PDF.

Je mag met een parkeervergunning parkeren op een parkeerplaats voor vergunninghouders (soms enkel op bepaalde tijden), niet zonder meer op een gewone betaalde parkeerplaats.

Waar zie je dat dan sfaan? Ik kan t nog steeds nergens vinden.

Er staat op de plaats waar ik geparkeerd had ook: geldig met bewonersticket. Wat is dat dan?
pi_131115721
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waar zie je dat dan sfaan? Ik kan t nog steeds nergens vinden.

Er staat op de plaats waar ik geparkeerd had ook: geldig met bewonersticket. Wat is dat dan?
Bewonersticket is zo'n kaartje dat je met je plastic kaart kunt kopen in de automaat.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131121018
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waar zie je dat dan sfaan? Ik kan t nog steeds nergens vinden.

Er staat op de plaats waar ik geparkeerd had ook: geldig met bewonersticket. Wat is dat dan?
Open PDF, klik op Rayon 3, zie blauw gearceerde deel plus tekst onder de afbeelding.

Dat over bewonerstickets wist ik niet overigens.

[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 13-09-2013 10:42:09 ]
full stops and exclamation marks
pi_131124381
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:17 schreef krioro het volgende:

[..]

Open PDF, klik op Rayon 3, zie blauw gearceerde deel plus tekst onder de afbeelding.

Dat over bewonerstickets wist ik niet overigens.
Gedaan. Blauw gearceerde deel is een parkeerplaats, daar stond ie niet. Stond gewoon aan de weg (nieuwe bosscheweg, ter hoogte van bergmansstraat).

Tekst onder afbeelding: werkingstijd vergunning: maandag t/m vrijdag 09:00 t/m 15:00.
Dat mag ik hopen ja, op alle andere tijden is het gratis parkeren!

Dus ik kan het nog niet zien in dat pdfje, of interpreteer ik het verkeerd?
pi_131124771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gedaan. Blauw gearceerde deel is een parkeerplaats, daar stond ie niet. Stond gewoon aan de weg (nieuwe bosscheweg, ter hoogte van bergmansstraat).

Tekst onder afbeelding: werkingstijd vergunning: maandag t/m vrijdag 09:00 t/m 15:00.
Dat mag ik hopen ja, op alle andere tijden is het gratis parkeren!

Dus ik kan het nog niet zien in dat pdfje, of interpreteer ik het verkeerd?
Je vergunning is dus alleen geldig op die blauw gearceerde parkeerplaats, binnen die tijden.
full stops and exclamation marks
pi_131124940
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:47 schreef krioro het volgende:

[..]

Je vergunning is dus alleen geldig op die blauw gearceerde parkeerplaats, binnen die tijden.
Alleen op de parkeerplaats dus?

Dat is echt sowieso niet waar. Voor de deur hier staat een hele rits auto's met exact dezelfde vergunning als dat ik heb.
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:08:20 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131125276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alleen op de parkeerplaats dus?

Dat is echt sowieso niet waar. Voor de deur hier staat een hele rits auto's met exact dezelfde vergunning als dat ik heb.
Ik heb er nog eens goed naar gekeken en er staat nergens dat die parkeervergunning alleen voor het parkeerterrein geldt.. Ik zou toch eens naar die balie gaan hoor.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:56:38 #254
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_131145734
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alleen op de parkeerplaats dus?

Dat is echt sowieso niet waar. Voor de deur hier staat een hele rits auto's met exact dezelfde vergunning als dat ik heb.
Met zo'n bewonersticket erbij dan?

Zo werken die plattegronden iig zeker wel. Kijk bijvoorbeeld naar de eerste zone, daar staan de afzonderlijke parkeerplaatsen voor vergunninghouders exact aangegeven in het blauw.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb er nog eens goed naar gekeken en er staat nergens dat die parkeervergunning alleen voor het parkeerterrein geldt.. Ik zou toch eens naar die balie gaan hoor.
Snap werkelijk niet hoe het onduidelijk is voor jullie.
full stops and exclamation marks
pi_131156003
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef krioro het volgende:

[..]

Met zo'n bewonersticket erbij dan?

Zo werken die plattegronden iig zeker wel. Kijk bijvoorbeeld naar de eerste zone, daar staan de afzonderlijke parkeerplaatsen voor vergunninghouders exact aangegeven in het blauw.

[..]

Snap werkelijk niet hoe het onduidelijk is voor jullie.
Snap je dat niet?

Ik zal je eens zeggen hoe het zit.

Ik mag met mijn rayonvergunning gewoon voor de deur parkeren! En ook in enorm veel straten hier omheen. Dus niet zoals jij zegt alleen in het blauwe vakje. Gewoon, zonder bewonersticket! Alleen niet aan de overkant van de weg.

Fijn dat het voor jou allemaal zo duidelijk is en dat je zegt dat de plattegronden zo zeker wel werken, maar blijkbaar heb je het toch gewoon mis. Hoe duidelijk is het dan voor je?

Overigens is mijn boete geseponeerd. Eerst naar de gemeente gegaan; gaven me meteen gelijk. Kregen die boetes aan de lopende band, werd waarschijnlijk geseponeerd.

Vervolgens later nog door parkeerwacht gebeld (had voicemail ingesproken). Werd me verteld dat de boete sowieso geseponeerd wordt, en ook vertelde ze me hoe het zat met parkeren (en dat jij dus fout zat met je blauwe zones, hoe duidelijk het ook voor je moge zijn). Die blauwe zones zijn totaal niet van toepassing op mijn rayon. Daar staat niet voor niks niets over bij. Sterker nog; in die blauwe zone van mijn rayon mag ik maar op een klein strookje parkeren.
pi_131157763
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Snap je dat niet?

Ik zal je eens zeggen hoe het zit.

Ik mag met mijn rayonvergunning gewoon voor de deur parkeren! En ook in enorm veel straten hier omheen. Dus niet zoals jij zegt alleen in het blauwe vakje. Gewoon, zonder bewonersticket! Alleen niet aan de overkant van de weg.

Fijn dat het voor jou allemaal zo duidelijk is en dat je zegt dat de plattegronden zo zeker wel werken, maar blijkbaar heb je het toch gewoon mis. Hoe duidelijk is het dan voor je?

Overigens is mijn boete geseponeerd. Eerst naar de gemeente gegaan; gaven me meteen gelijk. Kregen die boetes aan de lopende band, werd waarschijnlijk geseponeerd.

Vervolgens later nog door parkeerwacht gebeld (had voicemail ingesproken). Werd me verteld dat de boete sowieso geseponeerd wordt, en ook vertelde ze me hoe het zat met parkeren (en dat jij dus fout zat met je blauwe zones, hoe duidelijk het ook voor je moge zijn). Die blauwe zones zijn totaal niet van toepassing op mijn rayon. Daar staat niet voor niks niets over bij. Sterker nog; in die blauwe zone van mijn rayon mag ik maar op een klein strookje parkeren.
OK. Dan had ik het mooi mis. :) Zo las ik het én is het mij uitgelegd door iemand van de gemeente, al ging dat dus wel over een andere zone.
full stops and exclamation marks
pi_131268818
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Snap je dat niet?

Ik zal je eens zeggen hoe het zit.

Ik mag met mijn rayonvergunning gewoon voor de deur parkeren! En ook in enorm veel straten hier omheen. Dus niet zoals jij zegt alleen in het blauwe vakje. Gewoon, zonder bewonersticket! Alleen niet aan de overkant van de weg.

Fijn dat het voor jou allemaal zo duidelijk is en dat je zegt dat de plattegronden zo zeker wel werken, maar blijkbaar heb je het toch gewoon mis. Hoe duidelijk is het dan voor je?

Overigens is mijn boete geseponeerd. Eerst naar de gemeente gegaan; gaven me meteen gelijk. Kregen die boetes aan de lopende band, werd waarschijnlijk geseponeerd.

Vervolgens later nog door parkeerwacht gebeld (had voicemail ingesproken). Werd me verteld dat de boete sowieso geseponeerd wordt, en ook vertelde ze me hoe het zat met parkeren (en dat jij dus fout zat met je blauwe zones, hoe duidelijk het ook voor je moge zijn). Die blauwe zones zijn totaal niet van toepassing op mijn rayon. Daar staat niet voor niks niets over bij. Sterker nog; in die blauwe zone van mijn rayon mag ik maar op een klein strookje parkeren.
Wow, frustrated much? :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131269519
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Vervolgens later nog door parkeerwacht gebeld (had voicemail ingesproken). Werd me verteld dat de boete sowieso geseponeerd wordt, en ook vertelde ze me hoe het zat met parkeren (en dat jij dus fout zat met je blauwe zones, hoe duidelijk het ook voor je moge zijn)
Blijft dan nog de vraag waarom ze die boete hebben uitgeschreven als iedereen meteen zegt dat het onterecht is...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 17 september 2013 @ 08:47:31 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131269563
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Blijft dan nog de vraag waarom ze die boete hebben uitgeschreven als iedereen meteen zegt dat het onterecht is...
Waar mensen werken, worden fouten gemaakt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131269731
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt...
Dat kan altijd natuurlijk, maar het blijkt dat dit geen uitzonderingsgevalletje is...
quote:
.....Eerst naar de gemeente gegaan; gaven me meteen gelijk. Kregen die boetes aan de lopende band.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131271991
Lol @ saturn vannacht:

Nog even wat fotos van de nachtrelease in Tilburg:












En wat een verschil dan ongeveer 50 meter bij de Bart Smit:


En nee, ik was er niet bij :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131272042
dan spoor je toch niet? als je midden in de nacht voor een game in de rij gaat staan...
Overigens roepen de winkels dat over zichzelf af, dat soort taferelen met die speciale nachtopeningen.
als ze dat niet doen en gewoon vanochtend om negen uur beginnen met de verkoop staan er echt geen 700 man het rolluik te verdrukken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131272478
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:50 schreef Guard het volgende:
dan spoor je toch niet? als je midden in de nacht voor een game in de rij gaat staan...
Overigens roepen de winkels dat over zichzelf af, dat soort taferelen met die speciale nachtopeningen.
als ze dat niet doen en gewoon vanochtend om negen uur beginnen met de verkoop staan er echt geen 700 man het rolluik te verdrukken
Ik vrees met dit spel dat er dan nog wel zoveel mensen voor de deur hadden gestaan.
Mensen melden zich zelf gewoon nog ziek vandaag of hebben een vrije dag gepland.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131272572
Godsamme zeg :') bij mij ligt ie vanmiddag gewoon in de brievenbus als we uit het werk thuiskomen :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131272599
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godsamme zeg :') bij mij ligt ie vanmiddag gewoon in de brievenbus als we uit het werk thuiskomen :')
ben je gaan werken? :o

;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131273964
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godsamme zeg :') bij mij ligt ie vanmiddag gewoon in de brievenbus als we uit het werk thuiskomen :')
ik haal hem over een paar weken wel, eerst huis verbouwen afronden, dan nieuwe pc kopen en dan GTA :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131274470
Wat een zielig volk staat daar te wachten bij de Saturn :') En dat om een freaking game _O-

Nee daar kan ik mijn verstand dus echt absoluut niet bij :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131274934
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef Guard het volgende:

[..]

ben je gaan werken? :o

;)
Ja, slechte he ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131274952
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:04 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik haal hem over een paar weken wel, eerst huis verbouwen afronden, dan nieuwe pc kopen en dan GTA :P
Neee het moet NUUUUUUUUUUU
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131275229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Neee het moet NUUUUUUUUUUU
Doe jij voor mij dan een alienware pc kopen en gta5 ? :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131277123
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Doe jij voor mij dan een alienware pc kopen en gta5 ? :P
Nee, maar je mag wel eens komen xboxen? :@
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131277558
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nee, maar je mag wel eens komen xboxen? :@
met roti ? :9~
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131277612
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:51 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Doe jij voor mij dan een alienware pc kopen en gta5 ? :P
alienware pc? :@ :?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131278156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

alienware pc? :@ :?
Zo noemt Dell zijn gaming-pc productlijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131278243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

alienware pc? :@ :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Zo noemt Dell zijn gaming-pc productlijn
Zijn nogal zware bakjes, compleet ingerichte game pc's
Wel prijzig, en idd van dell
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131279789
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

met roti ? :9~
Nee dat wordt zo'n troep
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131280216
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

[..]

Zijn nogal zware bakjes, compleet ingerichte game pc's
Wel prijzig, en idd van dell
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Zo noemt Dell zijn gaming-pc productlijn
Cheers beide. I did not knew that :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131281129
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nee dat wordt zo'n troep
ruimen we daarna wel op
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef theKiD het volgende:

[..]

[..]

Cheers beide. I did not knew that :D
U bent nooit te oud om te leren, zelfs met jouw respectabele leeftijd van 90 ;-)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131283409
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:48 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ruimen we daarna wel op

[..]

U bent nooit te oud om te leren, zelfs met jouw respectabele leeftijd van 90 ;-)
:7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131293229
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:48 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ruimen we daarna wel op

[..]

U bent nooit te oud om te leren, zelfs met jouw respectabele leeftijd van 90 ;-)
Roti krijg je keimoeilijk uit je kleren man ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131307302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Roti krijg je keimoeilijk uit je kleren man ;(
Gebruiken we wel knoeidoekjes :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131307561
Gewoon nie zôo knèlle ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131309003
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:40 schreef Guard het volgende:
Gewoon nie zôo knèlle ;)
een nog beter idee :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131471773
quote:
Sporenonderzoek zaak dode vrouw Tilburg afgerond
Geplaatst op
23 september 2013
Laatste update
23 september, 09:02
Videos 1 Foto's 1 Afbeelding Fotograaf: Jack Brekelmans/JV Media
* UPDATE 07.10 UUR * TILBURG - Het sporenonderzoek op de plaats waar zondagnacht een dode vrouw is aangetroffen, is maandochtend rond 3.00 uur afgerond. De vrouw werd een paar minuten voor middernacht gevonden in een auto bij de Stokhasseltlaan nabij de Heikantlaan in Tilburg.

De auto stond stil op de rijbaan ter hoogte van de bushalte, de voorruit gebroken. De vrouw was de enige inzittende, met haar gordel nog om. Een passerende chauffeur van een taxibusje vond het vreemd dat de auto op de weg stond en alarmeerde de politie. De vrouw had geen hartslag toen ze werd aangetroffen. Reanimeren mocht niet meer baten.

De recherche onderzoekt de toedracht van de zaak en heeft daar verder nog geen mededelingen over gedaan.
http://www.bd.nl/regio/ti(...)g-afgerond-1.4018290
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 23 september 2013 @ 11:17:03 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131472791
quote:
Bij mij om de hoek... akelig bericht!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131473023
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bij mij om de hoek... akelig bericht!
Jij ging toch weg uit die hoek ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 23 september 2013 @ 13:09:47 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131475664
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 11:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Jij ging toch weg uit die hoek ?
Over drie weken ben ik verhuisd naar Rijen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131554485
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131554794
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bij mij om de hoek... akelig bericht!
Bij mij aan het eind van de straat :'( gelukkig pak ik de laatste tijd de fiets :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131554876
quote:
Ah ik fietste laatst al langs een afgezet stuk met: wegens filmopname afgezet. Was al benieuwd :D
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131559533
quote:
Hm. Ik rijd daar nu (weer/tijdelijk) vrij vaak; net nog, morgen weer. Gelukkig zelf nog geen dooien op de weg gezien.
full stops and exclamation marks
pi_131577410
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 26 september 2013 @ 08:50:50 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131577805
quote:
Pfft, alweer. Akelig gedoe allemaal :{
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131583777
*gaat even bijlezen...*
pi_131600863
quote:
Maar daarvan is al bekend dat het geen moord was
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131601991
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Maar daarvan is al bekend dat het geen moord was
Maakt het niet minder erg...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131603049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef Guard het volgende:

[..]

Maakt het niet minder erg...
dat klopt idd, blijft even erg :'(
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_131764923
Fikse brand ergens volgens mij, ik hoor een boel brandweersirenes
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_131772534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef Guard het volgende:
Fikse brand ergens volgens mij, ik hoor een boel brandweersirenes
betrof een melding in de dolomietenlaan woningbrandje zie ik net
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')