abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130008531
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:44 schreef Tain het volgende:

[..]

heel mooi, maar deze discussie ging over het wel of niet nodig hebben van Kinect. Niet over de anderr zaken
Oh we mochten ons alleen beperken tot de meest recente aanpassing en die van de afgelopen weken zijn taboe?

Fijn dat ik het weet.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:46:45 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130008556
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

En volgende week is het bij MS opeens....

Zeikerd :') Ze kondigen een strategie aan die voordelen maar voornamelijk nadelen kent. De community valt er over en vind het opgeven van de vrijheden de voordelen van digitale distributie niet waard (ik ook niet) en MS past daarna alles aan nadat ze verkopen (nouja pre-orders) achterblijven.

Ze passen hun strategie aan om de markt tegemoet te komen (uiteraard met hun omzetten in het achterhoofd). Als je denkt dat MS dit terug gaat draaien heb je echt geen verstand van de zakenwereld.

Als ze terug zouden gaan naar hun originele strategie zullen de verkopen direct weer gaan dalen. De Xbox wordt niet alleen bij de launch verkocht, maar de komende 10 jaar lang. MS zal dan ook 10 jaar lang goede verkoopcijfers willen behouden.

Alle 180's die ze tot nu toe gemaakt hebben ben ik persoonlijk erg blij mee, ze zien in dat de kant die ze op wilden (nog) niet gaat werken en uiteindelijk lijken we een product te krijgen waar veel mensen toch blij mee zijn.

Het enige waar ik nog mijn twijfels bij heb is de kinect, ik zie nog steeds niet echt in hoe deze bij kan dragen tot toffe gameplay BEHALVE illumiroom. Als deze functie officieel wordt aangekondigd dan spring ik een klein gaatje in de lucht. Voor de rest zullen we er qua nevenfuncties weinig aan hebben, aangezien de console zeer veel op de Amerikaanse markt is gericht met hun tv,tv,tv.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130008568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

Oh we mochten ons alleen beperken tot de meest recente aanpassing en die van de afgelopen weken zijn taboe?

Fijn dat ik het weet.
Tuurlijk niet :') maar de afgelopen x posts gaan alleen over de Kinect aanpassing en nu ga je er weer allemaal andere zaken bijhalen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_130008602
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeikerd :') Ze kondigen een strategie aan die voordelen maar voornamelijk nadelen kent. De community valt er over en vind het opgeven van de vrijheden de voordelen van digitale distributie niet waard (ik ook niet) en MS past daarna alles aan nadat ze verkopen (nouja pre-orders) achterblijven.

Ze passen hun strategie aan om de markt tegemoet te komen (uiteraard met hun omzetten in het achterhoofd). Als je denkt dat MS dit terug gaat draaien heb je echt geen verstand van de zakenwereld.

Als ze terug zouden gaan naar hun originele strategie zullen de verkopen direct weer gaan dalen. De Xbox wordt niet alleen bij de launch verkocht, maar de komende 10 jaar lang. MS zal dan ook 10 jaar lang goede verkoopcijfers willen behouden.

Alle 180's die ze tot nu toe gemaakt hebben ben ik persoonlijk erg blij mee, ze zien in dat de kant die ze op wilden (nog) niet gaat werken en uiteindelijk lijken we een product te krijgen waar veel mensen toch blij mee zijn.

Het enige waar ik nog mijn twijfels bij heb is de kinect, ik zie nog steeds niet echt in hoe deze bij kan dragen tot toffe gameplay BEHALVE illumiroom. Als deze functie officieel wordt aangekondigd dan spring ik een klein gaatje in de lucht. Voor de rest zullen we er qua nevenfuncties weinig aan hebben, aangezien de console zeer veel op de Amerikaanse markt is gericht met hun tv,tv,tv.
Zeikerd? Omdat ik het betreur dat een bedrijf geen innovatie en doorzetting laat zien?
Dat ze zich laten leven. Hoe sterk was je mening dan al en hoe gaan ze dat in de toekomst doen?
Het is gewoon jammer dat er niemand daar het heft in handen heeft genomen en iets goeds heeft gedaan en dat ze aan komen zetten met middelmaat.

De markt wil middelmaat dus wij maken dat.

Prima joh. Maar zonde voor de toekomst. Bij ondernemen horen risico's. Sommige slagen en andere falen.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:51:18 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130008629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zeikerd? Omdat ik het betreur dat een bedrijf geen innovatie en doorzetting laat zien?
Dat ze zich laten leven. Hoe sterk was je mening dan al en hoe gaan ze dat in de toekomst doen?
Het is gewoon jammer dat er niemand daar het heft in handen heeft genomen en iets goeds heeft gedaan en dat ze aan komen zetten met middelmaat.

De markt wil middelmaat dus wij maken dat.

Prima joh. Maar zonde voor de toekomst. Bij ondernemen horen risico's. Sommige slagen en andere falen.
Goh, zeikte jij niet juist zo op alle DRM? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:52:00 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130008636
Maar hoe zat het ook alweer met dat geheugen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:52:11 #82
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130008637
Wat ik me afvraag waarom die discussies zo aan de gang blijven? De meeste mensen zijn er nu toch wel uit wat ze willen? De Xbone op de PS4. En klaar.

En dat gedoe over MS snap ik echt niet. Ja hun communicatie en PR is ruk. Maar zo boden iets aan wat future-proof was en ik persoonlijk geloofde wel in die strategie. Maar de menigte wilde dat niet en dus heeft MS nu ALLES teruggedraaid en nu hoor ik de meeste mensen weer zeggen dat ze geen console willen van een bedrijf zonder ruggengraat en die die wispelturig is. Haha. Wat wil de consument nu?

Ik heb sinds dag 1 de Xbone in pre-order staan en daar blijft hij want uiteindelijk is het hetzelfde als bij de Xbox360 en PS3, namelijk dat het wel los loopt en iedereen straks tevreden is. Maar ook respect voor Sony.
En Atari en Sega en Nintendo en de Megaduck! ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:53:12 #83
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130008656
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hoe zat het ook alweer met dat geheugen?
:D dat staat misschien voor volgende week op de planning: 16GB DDR5
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:55:51 #84
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130008709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:53 schreef L3viathan het volgende:

[..]

:D dat staat misschien voor volgende week op de planning: 16GB DDR5
Hahaha rolflmao dumbass.

MS heeft al aangegeven dat ze bij 8 GB DDR3 geheugen blijven.
Het gerucht van de overstap naar 12 GB is van tafel.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130008724
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Goh, zeikte jij niet juist zo op alle DRM? :')
Ik ben niet tegen DRM. Ik ben tegen piracy. Ik was wel kritisch over hoe MS dat wilde implementeren en daar waren genoegen redenen voor. Te ambitieus. Teveel in 1 keer.

Spijtiger is het dat hun eigen ideeën niks waard waren. Niet je beleid helder uitleggen maar alles over boord gooien. Hebben ze jaren en jaren over na kunnen denken. Dat geeft weinig hoop voor de toekomst als de huidige groep blijft en er niks drastisch gaat veranderen.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:58:29 #86
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130008760
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen DRM. Ik ben tegen piracy. Ik was wel kritisch over hoe MS dat wilde implementeren en daar waren genoegen redenen voor. Te ambitieus. Teveel in 1 keer.

Spijtiger is het dat hun eigen ideeën niks waard waren. Niet je beleid helder uitleggen maar alles over boord gooien. Hebben ze jaren en jaren over na kunnen denken. Dat geeft weinig hoop voor de toekomst als de huidige groep blijft en er niks drastisch gaat veranderen.
Ik denk dat we uiteindelijk de console zullen hebben die MS voor ogen had.
Maar dat ze dit stapsgewijs gaan uitrollen.

Dat altijd online zijn mbt de cloud etc, dat is toch pas echt relevant over een jaartje of 2.
De eerste 2 jaar gaat niet een voordeel zien of merken van of de XBone of de PS4.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:06:13 #87
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130008943
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:55 schreef Giester het volgende:

[..]

Hahaha rolflmao dumbass.

MS heeft al aangegeven dat ze bij 8 GB DDR3 geheugen blijven.
Het gerucht van de overstap naar 12 GB is van tafel.
Was ook niet serieus bedoeld... overigens ben ik ook van plan om deze unit in huis te halen..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_130009082
Waarom zou je de eerste editie van zo'n nieuwe console willen hebben?

Ik speel nog wel even door op mijn 360 met GTA V, Assassin's Creed IV, Dark Souls II en Batman: Arkham Origins.

Als de kinderziektes uit dat nieuwe apparaat zijn gehaald, haal ik er wel een wellicht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:13:42 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130009140
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zou je de eerste editie van zo'n nieuwe console willen hebben?

Ik speel nog wel even door op mijn 360 met GTA V, Assassin's Creed IV, Dark Souls II en Batman: Arkham Origins.

Als de kinderziektes uit dat nieuwe apparaat zijn gehaald, haal ik er wel een wellicht.
Opzich een verstandige zet denk ik. Maar je zou eigenlijk anno 2013 moeten kunnen verwachten dat ze eens in 1 keer een goed product op de markt zouden kunnen zetten he? :').

Ik bedoel, hoe ingewikkeld is het nou allemaal met zoveel jaren ervaring met consoles maken?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130009142
Nielsch: jij hoeft geen garantie?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:14:06 #91
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130009153
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zou je de eerste editie van zo'n nieuwe console willen hebben?

Ik speel nog wel even door op mijn 360 met GTA V, Assassin's Creed IV, Dark Souls II en Batman: Arkham Origins.

Als de kinderziektes uit dat nieuwe apparaat zijn gehaald, haal ik er wel een wellicht.
Kinderziektes zijn goed voor de weerstand.
Vraag maar aan mijn Ohm.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:16:22 #92
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130009207
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Het enige wat ze gewisseld hebben is dat je Kinect uit kan zetten als je niet gamed. Als straks 99% van de games toch Kinect vereist dan is er toch niks veranderd?
Je bent werkelijk zo naief om te denken dat uitgevers daar dan geld in gaan steken als gamers hem ongegrond uit zetten uit vrees dat er iemand mee zit te kijken hoe ze op de bank zitten?

Welnee, als het uit kan gaat het vaak uit en alleen een kleine golf zal er dik gebruik van gaan maken met deze policy.

Enige wat MS had hoeven aan te passen was dat het ding niet eens per 24 uur online moest zijn maar gewoon wanneer je eerstvolgend contact met internet maakt.
Was technisch het makkelijkst, bood het meeste voordeel en sloot het best aan op praktijk.

Daarnaast hadden ze gvd een helder verhaal moeten hebben ipv enkel features te slingeren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:17:50 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130009250
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hoe zat het ook alweer met dat geheugen?
Theorie versus praktijkgeneuzel :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:19:05 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_130009280
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Theorie versus praktijkgeneuzel :')
Ja, van die mensen die het Ultimate Game Perfomance, Super Nuclear Turbo Extreme Powercore 3000+ moederbord+RAM kopen

+2 FPS :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:24:00 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130009416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen DRM. Ik ben tegen piracy.
Want daar heb jij persoonlijk last van? ;')

Piracy ga je toch niet tegen, uiteindelijk wordt toch elk systeem wel gekraakt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:24:16 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130009426
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hoe zat het ook alweer met dat geheugen?
Smeerlap :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130009482
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Want daar heb jij persoonlijk last van? ;')

Piracy ga je toch niet tegen, uiteindelijk wordt toch elk systeem wel gekraakt.
De PS3 heeft bijna het tegendeel bewezen. In het begin de verhalen dat hij gekraakt zou zijn voor de release zoals de xbox. Toen zou het wel wel binnen 6 maanden gebeuren.

Jaren en jaren en toen hij er was stelde het nauwelijks iets voor.
En ja, piracy/gekraakte systemen heb ik last van. Met gekraakte systemen komen cheaters en zijn de ontwikkelaars minder genegen om te ontwikkelen zoals bij de DS is gebeurd.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:27:48 #98
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130009522
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, van die mensen die het Ultimate Game Perfomance, Super Nuclear Turbo Extreme Powercore 3000+ moederbord+RAM kopen

+2 FPS :').
De hoeveelheid die werkelijk gebruikt wordt boeit meer dan de verversingssnelheid en bijbehorende bandbreedte iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:28:19 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130009537
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

De PS3 heeft bijna het tegendeel bewezen. In het begin de verhalen dat hij gekraakt zou zijn voor de release zoals de xbox. Toen zou het wel wel binnen 6 maanden gebeuren.

Jaren en jaren en toen hij er was stelde het nauwelijks iets voor.
En ja, piracy/gekraakte systemen heb ik last van. Met gekraakte systemen komen cheaters en zijn de ontwikkelaars minder genegen om te ontwikkelen zoals bij de DS is gebeurd.
ELKE console is gekraakt :') True, bij de PS3 duurde het een lange tijd maar ook die hield niet stand.

Cheaters op consoles komen niet zo veel voor, dat is echt een PC probleem en een grote reden waarom ik PC gaming altijd minder interessant zal blijven vinden.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:28:44 #100
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130009547
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Smeerlap :P
Schrale troost, hij fapt op een fabrikant die al 3 hele generaties een generatie achterloopt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')