abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:52:58 #201
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130256284
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:49 schreef Ties02 het volgende:
Moeten ze deze ook onderzoeken, kijk eens wat aanstootgevend


[ afbeelding ]
Zelfs Ajax... Niet te geloven.. Aanpakken dat tuig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.telegraaf.nl/t(...)doek_Ajax-PSV__.html
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130256431
Achja lekker belangrijk weer allemaal


Blaise _O_
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:00:08 #203
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130256508
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:57 schreef Ties02 het volgende:
Achja lekker belangrijk weer allemaal

Blaise _O_
Ik keek hem net ja. _O_

Hij hoeft alleen maar in het stadion te zijn en twente scoort meteen belachelijk veel. :D
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:25:06 #204
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130266160
quote:
‘FC Twente vindt bier Grolsch te duur’

FC Twente wil meer verdienen aan het bier, dat rond thuiswedstrijden in de Grolsch Veste geschonken wordt. De club zou zelfs overwegen om over te stappen op een ander merk bier dan Grolsch, meldt De Twentsche Courant Tubantia.

Vorig jaar bevestigde een woordvoerder van Heineken al dat het door FC Twente was benaderd om een bod uit te brengen. Voorzitter Joop Munsterman wilde er destijds niks over zeggen en meldde dat hij verwachtte er wel uit te komen met de huidige contractpartner.

Dat lijkt nog steeds niet het geval. FC Twente zou overwegen om over te stappen op een ander merk om zo het bier onder gunstigere voorwaarden te kunnen verkopen. Overigens nemen zowel FC Twente als Grolsch het woord conflict niet in de mond. “We hebben een zeer langdurige relatie met de club, ik meen zelfs al 48 jaar. Grolsch is van plan die relatie voort te zetten”, zegt een woordvoerder van Grolsch. “We zijn continu in ge­sprek met leveranciers om te toet­sen of er wel marktconforme tarie­ven worden betaald”, zegt men bij FC Twente.
:{

http://www.fctwente.nu/fo(...)grolsch-te-duur.html

Geen andere pils graag. :{w
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130266205
quote:
De Heineken veste *O*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:40:49 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_130266533
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

De Heineken veste *O*
De Bavaria Burcht! *O*
For great justice!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:42:30 #207
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130266579
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Q. het volgende:

[..]

De Bavaria Burcht! *O*
Het schultenbrau paleis. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130266894
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Q. het volgende:

[..]

De Bavaria Burcht! *O*
Bavaria :r :r :r
pi_130268286
Hertog Jan is ook lekkerder dan Grolsch. Zeg ik als Tukker en als zoon van iemand die 35 jaar bij Grolsch heeft gewerkt :P

HertogJanBurcht
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_130269721
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:31 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dat valt allemaal wel mee die euforie. Het is meer euforie dat het niet zo erg is als verwacht. En er zit best leuk en aardig voetballend vermogen in deze ploeg, en het middenveld staat een stuk beter dan vorig seizoen.

Niemand hier verwacht dat we opeens weer titelkandidaat zijn of zo. PSV en Ajax gaan gewoon boven Twente eindigen. Maar als dit team bij elkaar blijft zijn ze niet heel veel minder dan ploegen als Feyenoord en Vitesse.
Feyenoord is momenteel hopeloos uit vorm en Vitesse zonder Bony stelt op dit moment ook niet veel voor. Op Ajax en PSV na zie ik niet veel ploegen die beter zijn. Feyenoord misschien als ze weer in vorm raken. We zullen zien wat de de komende weken brengt. Ik denk dat we eind september wel kunnen zien hoe Twente ervoor staat ten opzichte van de concurrentie :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:31:49 #211
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130269795
Nee nee geen bier in het stadion! Dat zet jeugd immers aan tot drinken en we hebben een voorbeeldfunctie. Ik stem voor de RaaK ranja veste.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:45:06 #212
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130270328
Ik zeg dat we voortaan in het Punica Paleis spelen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:49:03 #213
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130270470
En dan met het roosvicee café.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_130270553
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik stem voor de RaaK ranja veste.
We kunnen de doelen laten sponsoren door RaaK. Wellicht snapt Castaignos het dan :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:58:32 #215
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130270814
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:51 schreef Moody het volgende:

[..]

We kunnen de doelen laten sponsoren door RaaK. Wellicht snapt Castaignos het dan :P
Haha idd.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:10:51 #216
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130271231
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Feyenoord is momenteel hopeloos uit vorm en Vitesse zonder Bony stelt op dit moment ook niet veel voor. Op Ajax en PSV na zie ik niet veel ploegen die beter zijn. Feyenoord misschien als ze weer in vorm raken. We zullen zien wat de de komende weken brengt. Ik denk dat we eind september wel kunnen zien hoe Twente ervoor staat ten opzichte van de concurrentie :)
Az misschien wel. Die spelen vooralsnog wel aardig voetbal.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130273973
quote:
UPDATE 19.8.2013

Een verrassende wending in de transfersoap van Corona. Vandaag kopt TC Tubantia dat Twente nog altijd de hoop heeft gevestigd op de komst van Jesus Manuel Corona Ruiz. De Twentse beleidsmakers werken weer met man en macht aan de komst van de zeer getalenteerde rechtsbuiten. Volgens diverse bronnen in de Grolsch Veste is de overgang nu zo goed als beklonken en komt de kwikzilverachtige Mexicaan ons deze maand versterken.

De zaakwaarnemer van Corona, Matias Bunge, gaf vandaag tegenover verslaggever Jeroen Kapteijns van de Telegraaf aan, dat Corona sowieso deze zomer de stap naar Europa gaat zetten en dat FC Twente een serieuze optie is voor de speler. Wordt ongetwijfeld later deze week vervolgd!
Er is dus weer hoop :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:33:22 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_130274150
SPANNEND! *O*
For great justice!
pi_130274369
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef Moody het volgende:

[..]

Er is dus weer hoop :)
Op het fctwente.net forum, waar er een aantal vaak inside informatie hebben (Dirty Harry) melden inderdaad dat het de goede kant op gaat of dat de deal zelfs als rond is.

Ben benieuwd.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:43:20 #220
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130274495
Ik zie het al gebeuren dat het op de allerlaatste dag van de transfermarkt beslist wordt en hij naar een andere club gaat. Sta je daar als Twente...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130275116
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat het op de allerlaatste dag van de transfermarkt beslist wordt en hij naar een andere club gaat. Sta je daar als Twente...
Ik denk toch dat Twente wel zo slim is om een deadline te geven.

Hetzelfde geldt voor een vertrek van Tadic. Tot die datum kan hij worden verkocht en voor minimaal zoveel geld. Transfers op de laatste dag moet gewoon niet aan worden meegewerkt..
pi_130275616
Tadic gaat nog niet weg, althans ik hoop het niet. Lever je erg veel creativiteit in. Transferwindow is natuurlijk nog open en er kan nog van alles gebeuren.
pi_130277936
Als Corona komt wordt het de Corona Veste

pi_130279460

quote:
Promes: "Hoop dat N'Kufo zag wat ik deed"

De start van de Eredivisie staat in het teken van ontluikende talenten. Relatief onbekende spelers die met opvallende acties ineens de aandacht trekken. Niet in het minst bij de grotere clubs. "Ik ben voetballiefhebber", zegt Quincy Promes, bij FC Twente een van de voorbeelden van de nieuwe lichting, in gesprek met het ANP. "Dat probeer ik op het veld ook uit te stralen."

Promes was de middenvelder die een groot aandeel had in de promotie van Go Ahead Eagles het afgelopen seizoen naar de Eredivisie. Nu krijgt hij een stapje hoger de kans bij FC Twente. Tegen FC Utrecht scoorde Promes het afgelopen weekeinde twee keer en had hij één assist. "Dat is een prestatie om tevreden mee te zijn", zo blikt hij terug. "Aan de andere kant moet ik nu niet denken dat ik een van de belangrijkste spelers ben. Ik moet gewoon hard blijven werken."

Toch durft Promes zich te profileren. "Ik zeg niet dat ik tot nu toe de sterren van de hemel speel. Wat ik wel zeg is dat als ik op het veld sta, ik dingen durf. Ik ga ervoor. Ik speel vrijuit en ik wil me laten zien. Dat geldt momenteel voor veel jonge jongens. Kijk naar PSV, naar bijvoorbeeld Zakaria Bakkali. Die jongen weet wat hij kan en straalt dat uit. Op een goede manier. Dergelijke spelers maken de Eredivisie volgens mij heel interessant."

"Het was een eerbetoon aan N'Kufo"

Bij een van zijn treffers nam Promes zondag een opvallende pose aan, niet direct door iedereen begrepen. Het was de houding van het standbeeld van Blaise N'Kufo bij de ingang van het stadion. De topscorer aller tijden van de club, die stopte in het kampioensjaar 2010, was zondag te gast in de Veste. Promes: "Het was een eerbetoon. Toen N'Kufo bij FC Twente kwam was ik nog een broekie. Tot afgelopen zaterdag had ik hem nog nooit persoonlijk ontmoet. Nu heb ik hem even de hand geschud. Ik hoop dat hij heeft gezien wat ik deed."

Promes debuteerde in 2012 in het eerste elftal van FC Twente. In het seizoen daarop leende de club hem uit aan Go Ahead Eagles. "Het is in Deventer voor mij een heel mooi jaar geweest. Ik heb veel gespeeld, veel gescoord en veel geleerd. Ik ben sterker teruggekomen, met het doel me nu ook hier te bewijzen. Tot nu toe gaat het goed; we hebben ruim gewonnen in de Kuip van Feyenoord en ook nog eens uitgehaald tegen FC Utrecht. Vooraf hadden we hiervoor getekend."

Bij de Eagles had hij een andere rol. Promes: "Iedereen weet dat ik middenvelder ben. Bij FC Twente speel ik vooralsnog rechtsbuiten. Dat maakt niet zo veel uit. Van de trainers mag ik een beetje zwerven, naar de bal toe gaan. Op die manier is het voor mij een mooie positie."

http://www.voetbalprimeur(...)kufo-zag-wat-ik-deed
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:40:44 #225
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130280521
Corona erbij dus hopelijk. Heel seizoen tiktak voetbal. Heerlijk! Djordevich voorin om af te ronden. Kan niet stuk.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')