abonnement Unibet Coolblue
pi_131022150
Begrijp wel waarom die Sylvana wordt gemist. :')
pi_131024143
Voor het eerst in Zwolle discriminatie meegemaakt.
Ik zat gewoon in de bibliotheek met deze outfit Ik heb swag JWZ 8-)


Je zag de bibliotheek jufrouw al gelijk mij aandachtig bekijken, geen probleem al voelde het wel een beetje raar. :+

Dus ik ga zitten, moest ff wat op de computer uitprinten voor de vakantie, het rooster en een paar adresjes zodat ik ze op de tomtom gelijk in kan drukken op vakantie, en dat soort zaken!

Ik kreeg een beetje een droge bek, dus pakte een flesje cola uit mijn tas en logde me netjes in.
'MENEER KAN JE DIE FLES COLA OPBERGEN'

Ik 'Ja mevrouw ik draai hem wel even dicht'.
Zij: 'NEE OPBERGEN IK WIL HEM NIET MEER ZIEN'
En dat in combinatie met zo'n vingertje die ze naar me wees. :D

Ik zeg, mevrouw twee dingen, ik ben geen hond dus doe dat vingertje weg en ik ben inmiddels volwassen dus wens niet als een kind behandeld te worden en de fles zit al dicht en laat hem lekker op het tafeltje staan..

Toen zei ze, nou dan gooi ik hem zo in de prullenbak, wat ze niet heeft gedaan.

Ik weet zeker dat als ik eruit zag als een student van de Windesheim (blond halflang haar, fel blauwe ogen en een lichtblauw overhemd. dat ze dan niet zo agressief zou doen.

Ook ken ik een meisje die half Antilliaans hafl Nederlands die overigens ook oorspronkelijk in Rotterdam aan het eendrachtsplein heeft gewoont haar vader is ook wel eens gediscrimineerd in de bus van Zwolle naar Zwartsluis toen zei zo'n oude man tegen haar allochtonen vader 'ik ga niet naast zwarten zitten'.

Ik vind dat er landelijk aandacht moet komen voor streken in Nederland buiten de drukkere gebieden met slogans als 'Discriminatie is zo 2006 ' of 'Discriminatie kan echt niet meer'. Beetje zo'n rook campagne maar dan voor gelijke behandeling. :P
pi_131024375
Je krijgt op je donder omdat je in de bieb drinkt, wat niet mag, en vermoed dat een blanke student dat wel mag, dus het is discriminatie...

JE MAG NIET DRINKEN IN DE BIEB. Klaar, einde discussie.

En probeer je nou echt te zeggen dat ze 'in de provincie' meer discrimineren? :')
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:17:50 #279
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_131024386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef djakkaa3033 het volgende:
Voor het eerst in Zwolle discriminatie meegemaakt.
Ik zat gewoon in de bibliotheek met deze outfit Ik heb swag JWZ 8-)
[ afbeelding ]

Je zag de bibliotheek jufrouw al gelijk mij aandachtig bekijken, geen probleem al voelde het wel een beetje raar. :+

Dus ik ga zitten, moest ff wat op de computer uitprinten voor de vakantie, het rooster en een paar adresjes zodat ik ze op de tomtom gelijk in kan drukken op vakantie, en dat soort zaken!

Ik kreeg een beetje een droge bek, dus pakte een flesje cola uit mijn tas en logde me netjes in.
'MENEER KAN JE DIE FLES COLA OPBERGEN'

Ik 'Ja mevrouw ik draai hem wel even dicht'.
Zij: 'NEE OPBERGEN IK WIL HEM NIET MEER ZIEN'
En dat in combinatie met zo'n vingertje die ze naar me wees. :D

Ik zeg, mevrouw twee dingen, ik ben geen hond dus doe dat vingertje weg en ik ben inmiddels volwassen dus wens niet als een kind behandeld te worden en de fles zit al dicht en laat hem lekker op het tafeltje staan..

Toen zei ze, nou dan gooi ik hem zo in de prullenbak, wat ze niet heeft gedaan.

Ik weet zeker dat als ik eruit zag als een student van de Windesheim (blond halflang haar, fel blauwe ogen en een lichtblauw overhemd. dat ze dan niet zo agressief zou doen.

Houd je gewoon aan de regels in plaats van meteen de rassenkaart te spelen. Jankbek :{w
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:20:29 #280
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_131024462
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef stbabylon het volgende:

En probeer je nou echt te zeggen dat ze 'in de provincie' meer discrimineren? :')
Tuurlijk discrimineren we hier meer...
Oh nee wacht, hier stikt het niet van de lafbekken die te bang zijn om iemand met een kleurtje erop te wijzen dat ze normaal moeten doen. Maar dat is natuurlijk discriminatie volgens onze cultuurverrijkers.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:25:36 #281
202014 JJH
Knetter. O+
pi_131024597
Och jeetje, ik ben lang en blond en heb blauwe ogen. :o
pi_131024655
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Je krijgt op je donder omdat je in de bieb drinkt, wat niet mag, en vermoed dat een blanke student dat wel mag, dus het is discriminatie...

JE MAG NIET DRINKEN IN DE BIEB. Klaar, einde discussie.

En probeer je nou echt te zeggen dat ze 'in de provincie' meer discrimineren? :')
Ik had serieus een slokje genomen, en het ging meer op de toon hoe ze het zei..
Ik drink standaard achter de pc bij me thuis en nog nooit een druppel over mijn toetsenbord gevallen.

Ik Rotterdam zijn ze gewoon chiller, dan zeggen ze, Vriend kan je even die cola wegdoen en geven ze een gemoedelijk klopje op je schouder hier zijn ook de conducteurs strenger, met een onbeperkt reizen kaartje vragen ze standaard in Zwolle naar me ID terwjil in Rotterdam dat vaak niet hoeft,

Het zijn gewoon de kleine dingen hier wat opvalt. Maar daar deal ik gewoon mee, ik ben hier immers zelf heen gekomen. :)
pi_131024681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef JJH het volgende:
Och jeetje, ik ben lang en blond en heb blauwe ogen. :o
Heet je toevallig ook 'Jelle ' Of 'Jelke' of 'Jelmer' of van die standaard namen? :P
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:29:50 #284
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_131024718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Ik had serieus een slokje genomen, en het ging meer op de toon hoe ze het zei..
Ik drink standaard achter de pc bij me thuis en nog nooit een druppel over mijn toetsenbord gevallen.

Je bent niet thuis als je in de bieb achter een pc zit.
Thuis masturbeer ik standaard achter de pc, hoef ik in de bieb ook niet te flikken.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:29:52 #285
202014 JJH
Knetter. O+
pi_131024719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:28 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Heet je toevallig ook 'Jelle ' Of 'Jelke' of 'Jelmer' of van die standaard namen? :P
Ik heb een standaard Nederlandse naam ja. :Y
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:30:34 #286
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_131024735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:28 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Heet je toevallig ook 'Jelle ' Of 'Jelke' of 'Jelmer' of van die standaard namen? :P
Discriminatie! Wij vragen jou toch ook niet of je misschien Umfufu of Cottonpicker heet?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_131024738
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:27 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Ik had serieus een slokje genomen, en het ging meer op de toon hoe ze het zei..
Ik drink standaard achter de pc bij me thuis en nog nooit een druppel over mijn toetsenbord gevallen.

Ik Rotterdam zijn ze gewoon chiller, dan zeggen ze, Vriend kan je even die cola wegdoen en geven ze een gemoedelijk klopje op je schouder hier zijn ook de conducteurs strenger, met een onbeperkt reizen kaartje vragen ze standaard in Zwolle naar me ID terwjil in Rotterdam dat vaak niet hoeft,

Het zijn gewoon de kleine dingen hier wat opvalt. Maar daar deal ik gewoon mee, ik ben hier immers zelf heen gekomen. :)
Maar dat ligt niet aan je kleurtje, dat ligt eraan dat je een westerling bent. Ik kan nu een opmerking maken dat we die gewoon hier niet moeten, maar laat ik het eens serieus houden. Mensen in het oosten zijn om te beginnen veel geslotener en netter. Waar je in het westen meteen al heel familiare doet, kijken ze hier wat meer de kat uit de boom. Daar staat wel tegenover dat als je eenmaal binnen bent, je wordt behandeld als familie. In het westen kom je niet eens binnen.
pi_131024745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:29 schreef beelz het volgende:

[..]

Je bent niet thuis als je in de bieb achter een pc zit.
Thuis masturbeer ik standaard achter de pc, hoef ik in de bieb ook niet te flikken.
Zo gruwelijk flauw is dat he!
pi_131024753
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef djakkaa3033 het volgende:
Voor het eerst in Zwolle discriminatie meegemaakt.
Ik zat gewoon in de bibliotheek met deze outfit Ik heb swag JWZ 8-)
[ afbeelding ]

Je zag de bibliotheek jufrouw al gelijk mij aandachtig bekijken, geen probleem al voelde het wel een beetje raar. :+

Dus ik ga zitten, moest ff wat op de computer uitprinten voor de vakantie, het rooster en een paar adresjes zodat ik ze op de tomtom gelijk in kan drukken op vakantie, en dat soort zaken!

Ik kreeg een beetje een droge bek, dus pakte een flesje cola uit mijn tas en logde me netjes in.
'MENEER KAN JE DIE FLES COLA OPBERGEN'

Ik 'Ja mevrouw ik draai hem wel even dicht'.
Zij: 'NEE OPBERGEN IK WIL HEM NIET MEER ZIEN'
En dat in combinatie met zo'n vingertje die ze naar me wees. :D

Ik zeg, mevrouw twee dingen, ik ben geen hond dus doe dat vingertje weg en ik ben inmiddels volwassen dus wens niet als een kind behandeld te worden en de fles zit al dicht en laat hem lekker op het tafeltje staan..

Toen zei ze, nou dan gooi ik hem zo in de prullenbak, wat ze niet heeft gedaan.

Ik weet zeker dat als ik eruit zag als een student van de Windesheim (blond halflang haar, fel blauwe ogen en een lichtblauw overhemd. dat ze dan niet zo agressief zou doen.

Ook ken ik een meisje die half Antilliaans hafl Nederlands die overigens ook oorspronkelijk in Rotterdam aan het eendrachtsplein heeft gewoont haar vader is ook wel eens gediscrimineerd in de bus van Zwolle naar Zwartsluis toen zei zo'n oude man tegen haar allochtonen vader 'ik ga niet naast zwarten zitten'.

Ik vind dat er landelijk aandacht moet komen voor streken in Nederland buiten de drukkere gebieden met slogans als 'Discriminatie is zo 2006 ' of 'Discriminatie kan echt niet meer'. Beetje zo'n rook campagne maar dan voor gelijke behandeling. :P
Hoezo is dit discriminatie? Hoezo gelijk denken dat het te maken heeft met je huidskleur of je outfit dat bibliotheek verhaal?

Dus één lompe boer zegt wat en dat is gelijk aandacht komen voor streken in Nederland, want die ene lompe boer is gelijk voor alles buiten de randstad?

DAT is pas discriminatie. Importgasten zoals jij moeten niet naar Zwolle komen. Lekker in de Randstad blijven met je 'discriminatie' 'ik ben beter' mentaliteit.
pi_131024775
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:20 schreef beelz het volgende:

[..]

Tuurlijk discrimineren we hier meer...
Oh nee wacht, hier stikt het niet van de lafbekken die te bang zijn om iemand met een kleurtje erop te wijzen dat ze normaal moeten doen. Maar dat is natuurlijk discriminatie volgens onze cultuurverrijkers.
Touché
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:32:09 #291
202014 JJH
Knetter. O+
pi_131024786
Maar, whatabout de pepernoten die alweer in de winkels liggen. :D
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:33:26 #292
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_131024834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef JJH het volgende:
Maar, whatabout de pepernoten die alweer in de winkels liggen. :D
Uitvinding van de blanke man om de zwarte broeders te onderdrukken. :{w
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_131024847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:32 schreef JJH het volgende:
Maar, whatabout de pepernoten die alweer in de winkels liggen. :D
Hoe kun je in godesnaam vergeten hoe men daar hier over denkt?
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:34:38 #294
202014 JJH
Knetter. O+
pi_131024872
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoe kun je in godesnaam vergeten hoe men daar hier over denkt?
:D _O-
pi_131024926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:34 schreef JJH het volgende:

[..]

:D _O-
Topics vol! Hele topics!
pi_131024970
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar dat ligt niet aan je kleurtje, dat ligt eraan dat je een westerling bent. Ik kan nu een opmerking maken dat we die gewoon hier niet moeten, maar laat ik het eens serieus houden. Mensen in het oosten zijn om te beginnen veel geslotener en netter. Waar je in het westen meteen al heel familiare doet, kijken ze hier wat meer de kat uit de boom. Daar staat wel tegenover dat als je eenmaal binnen bent, je wordt behandeld als familie. In het westen kom je niet eens binnen.
Precies zoals je het nu zegt inderdaad!

Het is hier meer van ''Doe maar normaal''.
In de randstad is het allemaal meer lachen, vreemde praten veel sneller tegen je, als je hier tegen een vreemde gaat aan lullen dan staan ze echt te kijken van Wtf wie ben jij. :P

Ook de chickies zijn met stappen veel terughoudener, als je hier tegen ze aandanst krijg je gelijk een vingertje en een duw en een boos kijkende porier,
Maar verder zijn er ook genoeg pluspunten, de rust, de oprechtheid van sommige mensen en de eerlijkheid spreken me hier juist meer aan! Ze rodelen hier veel minder en dat is ook wel weer fijn.

Achja ieder gebied heeft ze plus en nadelen :P
pi_131025003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:29 schreef beelz het volgende:

[..]

Je bent niet thuis als je in de bieb achter een pc zit.
Thuis masturbeer ik standaard achter de pc, hoef ik in de bieb ook niet te flikken.
Hahaha, dat laatste is wel een geniale opmerking eigenlijk..
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:38:57 #298
202014 JJH
Knetter. O+
pi_131025012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:37 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Precies zoals je het nu zegt inderdaad!

Het is hier meer van ''Doe maar normaal''.
In de randstad is het allemaal meer lachen, vreemde praten veel sneller tegen je, als je hier tegen een vreemde gaat aan lullen dan staan ze echt te kijken van Wtf wie ben jij. :P

Ook de chickies zijn met stappen veel terughoudener, als je hier tegen ze aandanst krijg je gelijk een vingertje en een duw en een boos kijkende porier,
Maar verder zijn er ook genoeg pluspunten, de rust, de oprechtheid van sommige mensen en de eerlijkheid spreken me hier juist meer aan! Ze rodelen hier veel minder en dat is ook wel weer fijn.

Achja ieder gebied heeft ze plus en nadelen :P
Rodelen, dat is lang geleden. :o
pi_131025042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:38 schreef JJH het volgende:

[..]

Rodelen, dat is lang geleden. :o
Ik afgelopen februari voor het eerst, foei, wat ging ik hard onderuit de eerste keer in de sleeplift _O-
  Moderator dinsdag 10 september 2013 @ 15:40:51 #300
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_131025075
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')