abonnement Unibet Coolblue
pi_130198229
50 tot 500 euro. Loop gewoon idd de shop binnen en dat weet je genoeg, zo moeilijk is het allemaal niet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_130198345
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
50 tot 500 euro. Loop gewoon idd de shop binnen en dat weet je genoeg, zo moeilijk is het allemaal niet.
Is het ook niet, ik ben alleen wat ongeduldig (ik ga samen met een vriendin en het duurt nog even eer we beiden kunnen) en vind het qua financiële planning wel fijn om een indicatie te hebben.

Maar misschien loop ik gewoon alvast een keer zelf een shop binnen om te informeren.
pi_130198382
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:57 schreef Musil het volgende:

[..]

Is het ook niet, ik ben alleen wat ongeduldig (ik ga samen met een vriendin en het duurt nog even eer we beiden kunnen) en vind het qua financiële planning wel fijn om een indicatie te hebben.
ga er morgen naartoe, vraag hoeveel het is en klaar ben je.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_130198405
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:58 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

ga er morgen naartoe, vraag hoeveel het is en klaar ben je.
Ok ok ok :P
pi_130198933
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Musil het volgende:
Gave tattoo's hier! Vraagje aan de experts: ik wil voor het eerst een tat laten zetten. Vrij simpel: het woord 'liberté' op mijn zij (ter hoogte van mijn borst). Ik ga uiteraard binnenkort een keer een tattoo-shop binnenlopen voor meer info, maar ben toch al wel benieuwd waar ik op moet rekenen qua kosten (globale indicatie). Jullie een idee in welke richting ik zou moeten denken qua prijs?
Prijs hangt van de grootte af, de tijd die een artiest er insteekt en de tarieven die worden gehanteerd. Dat is in elke shop anders. Let wel: goedkoop is meestal duurkoop.
pi_130199004
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef artelligence het volgende:

[..]

Prijs hangt van de grootte af, de tijd die een artiest er insteekt en de tarieven die worden gehanteerd. Dat is in elke shop anders. Let wel: goedkoop is meestal duurkoop.
Dank je. Ja, ik weet dat de prijzen per artiest flink kunnen variëren. Ik heb echter geen idee of ik meer in de richting van de 50-100 euro moet denken of in de richting van 400 (bijv). Goedkoop is duurkoop helemaal mee eens, het zit wel mijn hele leven op mijn lijf immers.

Het moet btw zoiets worden qua plek en formaat
Simpel dus :)
pi_130199111
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef Musil het volgende:

[..]

Dank je. Ja, ik weet dat de prijzen per artiest flink kunnen variëren. Ik heb echter geen idee of ik meer in de richting van de 50-100 euro moet denken of in de richting van 400 (bijv). Goedkoop is duurkoop helemaal mee eens, het zit wel mijn hele leven op mijn lijf immers.
Dat is dus moeilijk inschatten voor ons. We weten niet hoe groot het wordt, hoe gedetailleerd en ik kan niet spreken voor shops.

Zie net je edit:
Hoeft niet veel te kosten. Denk iets van 100-150 euro als ik van een hoge prijs uitga.
pi_130199152
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat is dus moeilijk inschatten voor ons. We weten niet hoe groot het wordt, hoe gedetailleerd en ik kan niet spreken voor shops.
Ik snap het. Ik loop komende week wel gewoon een shop binnen. En als het te lang duurt met die vriendin ga ik m ook wel gewoon alleen laten zetten ;)
pi_130199170
Qua dat formaat hoef je iig niet aan 400 te denken hoor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_130199230
Ok, thanks! Dat geeft me iig een richting, weet ik iig dat ik er niet voor hoef te gaan sparen ;).
pi_130199535
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ben een leerling ambtenaar en ik heb 6 tattoo's. En een collega van mij heeft er nog veel meer.
Misschien wordt het tijd voor een ambtenaren met tattoo topic w/
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:48:41 #162
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_130200138
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:31 schreef Sjieraf het volgende:

[..]

Misschien wordt het tijd voor een ambtenaren met tattoo topic w/
Dan doe ik ook mee :D
Heb nu in totaal 6 tattoo's. Waaronder een backpiece en ik ben aan een sleeve begonnen (nu 1/3 sleeve welke later wordt uitgebreid naar 3/4, dinsdag tweede zit)
pi_130200425
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Musil het volgende:
Gave tattoo's hier! Vraagje aan de experts: ik wil voor het eerst een tat laten zetten. Vrij simpel: het woord 'liberté' op mijn zij (ter hoogte van mijn borst). Ik ga uiteraard binnenkort een keer een tattoo-shop binnenlopen voor meer info, maar ben toch al wel benieuwd waar ik op moet rekenen qua kosten (globale indicatie). Jullie een idee in welke richting ik zou moeten denken qua prijs?
bij inkstitution rekenen ze voor een woord 80 euro :)
pi_130201875
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:48 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Dan doe ik ook mee :D
Heb nu in totaal 6 tattoo's. Waaronder een backpiece en ik ben aan een sleeve begonnen (nu 1/3 sleeve welke later wordt uitgebreid naar 3/4, dinsdag tweede zit)
Gaaf hoor een sleeve. Ik vind dat ook wel heel vet. Zelf zit ik erover te denken om bij mijn linkerheup nog een ganzenveer met inktpot te zetten. Daar de tekst bij today is where your book begins. The rest is still unwritten.
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:25:05 #165
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_130229895


's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_130249470
Even een vraag voor de kenners, hadden hier afgelopen weekend een discussie over. Op Lowlands heb ik een kerel zien lopen die zijn hele rechterarm compleet zwart had laten maken, van z'n schouder tot aan z'n pols. Nu zei iemand dat als je dat met je hele lichaam zou doen, je zou sterven aangezien je huid geen zuurstof meer zou krijgen. Maar hoe zit dat dan met mensen die van top tot teen onderzitten?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 augustus 2013 @ 20:34:40 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_130249515
Vrijdag ga ik! Spannend :@

Eerste keer inkt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_130249644
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef The_Voice_Within het volgende:
Even een vraag voor de kenners, hadden hier afgelopen weekend een discussie over. Op Lowlands heb ik een kerel zien lopen die zijn hele rechterarm compleet zwart had laten maken, van z'n schouder tot aan z'n pols. Nu zei iemand dat als je dat met je hele lichaam zou doen, je zou sterven aangezien je huid geen zuurstof meer zou krijgen. Maar hoe zit dat dan met mensen die van top tot teen onderzitten?
Dat is onzin.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_130249751
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat is onzin.
Vond het ook vreemd, aangezien er genoeg mensen op deze aarde rondlopen die echt van top tot teen vol zitten.
pi_130249914
Je huid wordt gewoon via je bloed van zuurstof voorzien, dus lijkt me ook onzin inderdaad. Zuurstof van buitenaf is (behalve voor je longen) vooral belangrijk voor de ogen geloof ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_130251525
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vrijdag ga ik! Spannend :@

Eerste keer inkt.
Spannend! Maar wel leuk om naar uit te kijken ;-). Wat laat je zetten en bij wie?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 augustus 2013 @ 21:36:48 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_130252696
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Spannend! Maar wel leuk om naar uit te kijken ;-). Wat laat je zetten en bij wie?
Bij House of Tattoos in Amsterdam, was vandaag even langs gelopen en met de ideeën die ik had kon ik het beste even mailen. Monica gaat hem zetten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_130255414
quote:
Die eerste is gaaf!

Maar die handen van de 2e zien er echt niet uit. Een aantal vingers zien er uit of ze platgeslagen zijn. Sowieso die vingertoppen :') en de duim aan de rechterkant is nog dunner dan de pink. Plus de duim ziet er uit alsof ie ontwricht is :{
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 06:25:07 #174
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130263368
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef The_Voice_Within het volgende:
Even een vraag voor de kenners, hadden hier afgelopen weekend een discussie over. Op Lowlands heb ik een kerel zien lopen die zijn hele rechterarm compleet zwart had laten maken, van z'n schouder tot aan z'n pols. Nu zei iemand dat als je dat met je hele lichaam zou doen, je zou sterven aangezien je huid geen zuurstof meer zou krijgen. Maar hoe zit dat dan met mensen die van top tot teen onderzitten?
Te veel James Bond gekeken.
pi_130263956
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef The_Voice_Within het volgende:
Even een vraag voor de kenners, hadden hier afgelopen weekend een discussie over. Op Lowlands heb ik een kerel zien lopen die zijn hele rechterarm compleet zwart had laten maken, van z'n schouder tot aan z'n pols. Nu zei iemand dat als je dat met je hele lichaam zou doen, je zou sterven aangezien je huid geen zuurstof meer zou krijgen. Maar hoe zit dat dan met mensen die van top tot teen onderzitten?
Het klopt dat als je je huid helemaal dichtzet (dus van top tot teen in latex bijvoorbeeld) je gemakkelijk out kunt gaan en daarmee in shock kunt raken na verloop van tijd omdat je lichaam zijn warmte niet kwijt kan. Het is dan ook helemaal afgesloten.

Echter

Dat doe je niet met tatoeages. Je kunt ook gewoon zweet op je tatoeages hebben.

Opgelost!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')