abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:44:07 #226
241662 Jian
Well, well, well
pi_130018245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Zo... Moest de frustratie er ff uit? hahahah
gvd wel een nieuwe dikke Galaxy S4, met bijbehorende leren etui, maar geen saldo voor boodschappen, kuttokkie :{w
pi_130018924
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef Jian het volgende:

[..]

gvd wel een nieuwe dikke Galaxy S4, met bijbehorende leren etui, maar geen saldo voor boodschappen, kuttokkie :{w
_O- verkeerde rij gekozen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_130019037
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:01 schreef Margo37 het volgende:

[..]

_O- verkeerde rij gekozen.
Dat was het punt niet ...dat was bij zin 2 al duidelijk ondanks het smakelijke verhaal
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_130019089
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:04 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat was het punt niet ...
Tuurlijk wel, het duurde allemaal te lang door die tokkie, lijkt me niet dat in elke rij zulk soort volk staat, hoop ik.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:08:19 #230
241662 Jian
Well, well, well
pi_130019223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, het duurde allemaal te lang door die tokkie, lijkt me niet dat in elke rij zulk soort volk staat, hoop ik.
Het punt is dat die tokkiefiguren we een nieuwe flatscreen aan de muur hebben en wel een nieuwe dikke Galaxy S4 hebben waar ze in de rij vermogens mee staan te verbellen, maar gvd te weinig saldo om boodschappen te doen. Achterlijke figuren :{w
pi_130019382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Jian het volgende:


Het punt is dat die tokkiefiguren we een nieuwe flatscreen aan de muur hebben en wel een nieuwe dikke Galaxy S4 hebben waar ze in de rij vermogens mee staan te verbellen, maar gvd te weinig saldo om boodschappen te doen. Achterlijke figuren :{w
En jij had haast :P Kan jou de rest schelen hahahaha
Als ze mij maar niet in de weg lopen of staan, snel door de super sjeesen en wegwezen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_130019413
Gekut met quoten weer.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_130019492
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef Jian het volgende:

[..]

gvd wel een nieuwe dikke Galaxy S4, met bijbehorende leren etui, maar geen saldo voor boodschappen, kuttokkie :{w
Daar hoef je alleen maar een Abbonement voor af te sluiten... Waarom denk je dat ze alleen die ranzigheid koopt?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:15:04 #234
241662 Jian
Well, well, well
pi_130019520
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En jij had haast :P Kan jou de rest schelen hahahaha
Als ze mij maar niet in de weg lopen of staan, snel door de super sjeesen en wegwezen.
Als ik op zo'n figuur moet wachten dan slaat de ergernis bij mij helemaal toe. Ik kan dan niet geloven dat ik van het zelfde ras bent, wat een primaten }:|
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:17:04 #235
241662 Jian
Well, well, well
pi_130019606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Daar hoef je alleen maar een Abbonement voor af te sluiten... Waarom denk je dat ze alleen die ranzigheid koopt?
Ja, maar als je hem voor niks wil hebben moet je toch een best abonnement afsluiten, dat betaal je echt maandelijks terug hoor, voor niks gaat de zon op. En die ranzigheid koop ze omdat ze denkt dat vitaminen vieze beestjes zijn die in sinaasappelen zitten.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:18:25 #236
241662 Jian
Well, well, well
pi_130019663
Verder gaat alles goed trouwens ^O^
pi_130019790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, maar als je hem voor niks wil hebben moet je toch een best abonnement afsluiten, dat betaal je echt maandelijks terug hoor, voor niks gaat de zon op. En die ranzigheid koop ze omdat ze denkt dat vitaminen vieze beestjes zijn die in sinaasappelen zitten.
Vieze beestjes in sinaasappelen... Doet me denken aan Egypte :') Daar sprongen de maaien uit de sinaasappelen die daar in de bomen groeide
pi_130019873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, maar als je hem voor niks wil hebben moet je toch een best abonnement afsluiten, dat betaal je echt maandelijks terug hoor, voor niks gaat de zon op. En die ranzigheid koop ze omdat ze denkt dat vitaminen vieze beestjes zijn die in sinaasappelen zitten.
Als ze net uit de schuldsanering zijn kunnen ze weer een paar jaar en zo un Galaxy incl abbo behoort tot de eerste levensbehoeften want dan kan je online shoppen bij de wehkamp etc. etc.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:24:17 #239
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130019946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef Jian het volgende:
En daar sta je dan in de rij bij de kassa bij de super, haast, haast, haast, want ik moet zo terug zijn op kantoor voor iemand. En dan staat er zo'n dikke tokkiedoos voor me, de hele tijd te bellen met 'r dikke nieuwe Galaxy S4. Bakken satésaus, bakken fritessaus, een megafles ketchup en ham- en kipburgers, ... geen sla. En dan moet 't afrekenen, 25 euro zoveel, hop pinpas erin zonder die phone weg te halen bij 'r oor. Pieeeeep, ...... nog een keer Pieeeep ..... te weinig saldo. Dan de bakken satésaus en de megafles ketchup er maar af. Kassière aan het kloten natuurlijk, moet een pas van een collega hebben en het duurt en het duurt en dat dikke tokkiewijf belt gewoon door. Goed 17 euro zoveel, nog maar eens proberen, ..Pieeeeeep, te weinig saldo. De tokkiedoos hangt op met een rode kop en zegt dat ze wel iemand gaat bellen of de boodschappen even opzij gezet kunnen worden. Dat kan, de kassière zet de boel in de wacht en terwijl de dikke tokkiedoos met haar dikke Galaxy S4 iemand belt, ben ik eindelijk aan de beurt .............. nggggggghhhhhrrrrrrrr :(
Wegens omstandigheden doet mijn man de boodschappen, en hem kenende zou hij er wat van gezegt hebben, iets in de trant ik sta hier niet op de bus te wachten.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130020028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:24 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Wegens omstandigheden doet mijn man de boodschappen, en hem kenende zou hij er wat van gezegt hebben, iets in de trant ik sta hier niet op de bus te wachten.
Dat had ons tokkie meisje niet gehoord want ze was aan het bellen..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:26:34 #241
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130020043
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef ZOA het volgende:

[..]

Als ze net uit de schuldsanering zijn kunnen ze weer een paar jaar en zo un Galaxy incl abbo behoort tot de eerste levensbehoeften want dan kan je online shoppen bij de wehkamp etc. etc.
Gebruik mijn smartfonehet meest om foto's te maken en filmpjes van de dieren, maak vaak niet eens de gratis belminuten op.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130020099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Gebruik mijn smartfonehet meest om foto's te maken en filmpjes van de dieren, maak vaak niet eens de gratis belminuten op.
Ik bedoelde jou toch ook niet?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:28:34 #243
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130020120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat had ons tokkie meisje niet gehoord want ze was aan het bellen..
Nou ik weet ut nie he, die zou het wel heel hard zeggen.
Gebeurd ook wel eens bij de supermarkt hier, en als hij begint gaat meestal de hele rij mee mopperen
Die erachter staan.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:29:10 #244
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130020140
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik bedoelde jou toch ook niet?
Weet ik :Y
Heb dat toestel wel altijd bij me als ik de deur uit ga, voor het geval he!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130020278
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef Jian het volgende:
En daar sta je dan in de rij bij de kassa bij de super, haast, haast, haast, want ik moet zo terug zijn op kantoor voor iemand. En dan staat er zo'n dikke tokkiedoos voor me, de hele tijd te bellen met 'r dikke nieuwe Galaxy S4. Bakken satésaus, bakken fritessaus, een megafles ketchup en ham- en kipburgers, ... geen sla. En dan moet 't afrekenen, 25 euro zoveel, hop pinpas erin zonder die phone weg te halen bij 'r oor. Pieeeeep, ...... nog een keer Pieeeep ..... te weinig saldo. Dan de bakken satésaus en de megafles ketchup er maar af. Kassière aan het kloten natuurlijk, moet een pas van een collega hebben en het duurt en het duurt en dat dikke tokkiewijf belt gewoon door. Goed 17 euro zoveel, nog maar eens proberen, ..Pieeeeeep, te weinig saldo. De tokkiedoos hangt op met een rode kop en zegt dat ze wel iemand gaat bellen of de boodschappen even opzij gezet kunnen worden. Dat kan, de kassière zet de boel in de wacht en terwijl de dikke tokkiedoos met haar dikke Galaxy S4 iemand belt, ben ik eindelijk aan de beurt .............. nggggggghhhhhrrrrrrrr :(
En dan over een uurtje komt er hier een user in de RLS.. heej Jian stond jij achter mij bij de kassa daarstraks ..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_130020754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef Jian het volgende:
En daar sta je dan in de rij bij de kassa bij de super, haast, haast, haast, want ik moet zo terug zijn op kantoor voor iemand. En dan staat er zo'n dikke tokkiedoos voor me, de hele tijd te bellen met 'r dikke nieuwe Galaxy S4. Bakken satésaus, bakken fritessaus, een megafles ketchup en ham- en kipburgers, ... geen sla. En dan moet 't afrekenen, 25 euro zoveel, hop pinpas erin zonder die phone weg te halen bij 'r oor. Pieeeeep, ...... nog een keer Pieeeep ..... te weinig saldo. Dan de bakken satésaus en de megafles ketchup er maar af. Kassière aan het kloten natuurlijk, moet een pas van een collega hebben en het duurt en het duurt en dat dikke tokkiewijf belt gewoon door. Goed 17 euro zoveel, nog maar eens proberen, ..Pieeeeeep, te weinig saldo. De tokkiedoos hangt op met een rode kop en zegt dat ze wel iemand gaat bellen of de boodschappen even opzij gezet kunnen worden. Dat kan, de kassière zet de boel in de wacht en terwijl de dikke tokkiedoos met haar dikke Galaxy S4 iemand belt, ben ik eindelijk aan de beurt .............. nggggggghhhhhrrrrrrrr :(
_O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130020811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef ZOA het volgende:

[..]

En dan over een uurtje komt er hier een user in de RLS.. heej Jian stond jij achter mij bij de kassa daarstraks ..
*O* Ik ben niet dik en heb een Nokia dus ik was het niet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130020900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

*O* Ik ben niet dik en heb een Nokia dus ik was het niet
Alhoewel je met de eerste 2 letters aardig op weg bent en in de buurt woont.. je heet idd geen Tokkie
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_130021017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

*O* Ik ben niet dik en heb een Nokia dus ik was het niet
Ben 4 kilo te zwaar en heb geen mobiel ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:34:13 #250
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130022861
En ik woon niet in Amsterdam *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')