abonnement Unibet Coolblue
pi_129908888


World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
pi_129909159
^O^

En niet vergeten die 300k voor 30 kills! *O*

Ik heb nu meer dan 4m credits staan, geen idee waar ik het aan uit moet geven! :P
pi_129909414
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
^O^

En niet vergeten die 300k voor 30 kills! *O*

Ik heb nu meer dan 4m credits staan, geen idee waar ik het aan uit moet geven! :P
een tank :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_129909436
Net 4 kills, word ik door een teammaat door de mangel gehaald omdat ik HE gebruik ipv AP.

Kom op zeg, hou je bek als ik goed aan het spelen ben. Gebruikte trouwens wel Ap maar goed.
pi_129909792
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Net 4 kills, word ik door een teammaat door de mangel gehaald omdat ik HE gebruik ipv AP.

Kom op zeg, hou je bek als ik goed aan het spelen ben. Gebruikte trouwens wel Ap maar goed.
De meeste kennen geneens het verschil tussen AP en gold ammo, laat staan HE :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_129909858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Net 4 kills, word ik door een teammaat door de mangel gehaald omdat ik HE gebruik ipv AP.

Kom op zeg, hou je bek als ik goed aan het spelen ben. Gebruikte trouwens wel Ap maar goed.
Tsja, zulke idioten heb je altijd.
Ik stoor me er allang al niet meer aan, zelfs niet als ik geteamkilled wordt (wat gelukkig zelden gebeurt).
Jammer dat er zo vaak rode teams zijn, maar die laat ik gewoon vooruit lemmingen (kunnen ze gelijk voor mij scouten :P ).

Gewoon alles in je voordeel gebruiken! ^O^

Wat ik wel vervelend vind zijn sommige maps als ik 1 bepaalde kant begin ;(
pi_129910038
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

De meeste kennen geneens het verschil tussen AP en gold ammo, laat staan HE :')
Hij keek met mij mee want hij was al dood. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, zulke idioten heb je altijd.
Ik stoor me er allang al niet meer aan, zelfs niet als ik geteamkilled wordt (wat gelukkig zelden gebeurt).
Jammer dat er zo vaak rode teams zijn, maar die laat ik gewoon vooruit lemmingen (kunnen ze gelijk voor mij scouten :P ).

Gewoon alles in je voordeel gebruiken! ^O^

Wat ik wel vervelend vind zijn sommige maps als ik 1 bepaalde kant begin ;(
Tjah ik heb hem maar gereport.
pi_129910380
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij keek met mij mee want hij was al dood. :')

[..]

Tjah ik heb hem maar gereport.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gereport. Wel paar keer dat iemand zo iets lulligs deed :') . Voorbeeld:
Gaat het spel laden, zie ik een trollplatoon (2x tier 1 in een tier 5 match), natuurlijk gaan ze snel dood. Wat doen ze? Gaan ze aan de tegenpartij zeggen waar onze teamgenoten zich op de map bevinden! Echt waardeloos, zulk gedrag :r
pi_129910602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gereport. Wel paar keer dat iemand zo iets lulligs deed :') . Voorbeeld:
Gaat het spel laden, zie ik een trollplatoon (2x tier 1 in een tier 5 match), natuurlijk gaan ze snel dood. Wat doen ze? Gaan ze aan de tegenpartij zeggen waar onze teamgenoten zich op de map bevinden! Echt waardeloos, zulk gedrag :r
Kun je ook reporten, je kunt op verschillende gebieden een complain sturen. Idle report ik ook. Als genoeg mensen dat doen dan kunnen ze er wat mee.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:49:33 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129910690
Waarom zou je janken over HE? :')
pi_129910858
Weet ik niet... :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:55:05 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129910953
Goed punt wel, ik moet weer wat HE inslaan, want bepaalde tanks kan ik soms niet raken. Heel irritant als je dan nog maar 50hp moet
pi_129911008
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef hugecooll het volgende:
Goed punt wel, ik moet weer wat HE inslaan, want bepaalde tanks kan ik soms niet raken. Heel irritant als je dan nog maar 50hp moet
Daarom heb ik zowel AP als HE. Ik ging trouwens frontal en dan bouncen AP's sneller.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:58:03 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129911080
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Daarom heb ik zowel AP als HE. Ik ging trouwens frontal en dan bouncen AP's sneller.
Mja deze heeft veel penetration vandaar dat ik 100% AP had, maar normaal gesproken heb ik ook wel een lading HE bij. Maar weer es bijvullen dus :7

En veel penetration is ook nogal relatief. Stelt niet zo veel voor tegen T8 :')
pi_129911345
Ik ging tegen Matilda's, denk zelfde tier of lager. Ik had een bounce en dan swap ik sneller. :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:10:43 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129911575
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik ging tegen Matilda's, denk zelfde tier of lager. Ik had een bounce en dan swap ik sneller. :')
Matilda's...kleine dikkerds :7
pi_129911605
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Matilda's...kleine dikkerds :7
Ja precies, wel genakt en de pot gewonnen. :P
Ik ging cappen en de ander ging jagen. Ik was sneller. :7
pi_129912775
Hehe, net in een trainingroom een vliegende E-100 gezien :P
pi_129913822
nog 80k xp te gaan tot de Centurion 1 :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:08:58 #20
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129914425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
nog 80k xp te gaan tot de Centurion 1 :D
Nice :D
Heb biiiiiiijjjjjjna m'n JgPanther. Nog zo'n 4k, maar ik weet nog niet of ik 'm direct koop of nog een eventjes doorga zodat ik m'n free xp in research voor die modules kan ivnesteren. Normaal gesproken doe ik dat, maar ik weet eigenlijk niet of dat ook de beste manier is :')
pi_129914585
Lol al 2 potjes waarbij ik met mijn A-20 2 kills maak. _O-
Dat gebeurt like nooit. Lekker arti's opsmikkelen.
pi_129914788
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nice :D
Heb biiiiiiijjjjjjna m'n JgPanther. Nog zo'n 4k, maar ik weet nog niet of ik 'm direct koop of nog een eventjes doorga zodat ik m'n free xp in research voor die modules kan ivnesteren. Normaal gesproken doe ik dat, maar ik weet eigenlijk niet of dat ook de beste manier is :')
Van wat ik heb gehoord wil je de jgpanther niet stock hebben
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:20:14 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129914995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Van wat ik heb gehoord wil je de jgpanther niet stock hebben
Naja helemaal stock is ie sowieso niet, want ik heb alles van deze geresearcht, maar met m'n free xp kan ik ook nog niet meteen iets unlocken. Het lijkt me wel makkelijker om die 3k xp nu te krijgen dan met een nieuwe tank

Zo is ie als ik 'm koop
pi_129915423
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja helemaal stock is ie sowieso niet, want ik heb alles van deze geresearcht, maar met m'n free xp kan ik ook nog niet meteen iets unlocken. Het lijkt me wel makkelijker om die 3k xp nu te krijgen dan met een nieuwe tank

Zo is ie als ik 'm koop
[ afbeelding ]
De kanon als prioriteit #1 en daarna pas de motoren.
aangezien de jagdpanther de kanonen kan mounten zonder de tracks te unlocken
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:16:42 #25
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129917608
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

De kanon als prioriteit #1 en daarna pas de motoren.
aangezien de jagdpanther de kanonen kan mounten zonder de tracks te unlocken
Ah da's wel mooi. Ff paar potjes doen dan :9
pi_129928758
Wat een beesten potje was dit, stond helemaal in mijn eentje in de a8 zone in de bosjes, snipte zo iedereen neer die op mij af kwam :P
122 mm _O_


/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_129928985
Netjes _O_
pi_129929596
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een beesten potje was dit, stond helemaal in mijn eentje in de a8 zone in de bosjes, snipte zo iedereen neer die op mij af kwam :P
122 mm _O_

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^O^
pi_129933258
70 damage doen en dan nog 3e op de lijst met een tier 5 MT in een tier 6 match ^O^ :')
Dat was geen battle, dat was gewoon een slachting :')
pi_129936810
Met 27 hp tegen een full hp KV-1 overblijven. ;(
Werd uiteindelijk een draw, kreeg hem niet optijd gevonden.
pi_129938890
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef muhahaha het volgende:
Met 27 hp tegen een full hp KV-1 overblijven. ;(
Werd uiteindelijk een draw, kreeg hem niet optijd gevonden.
Draw is beter dan een nederlaag :P

1 keer was alleen ik met m'n platoongenoot nog over (beiden arty) en nog 4 tegenstanders. Ze kwamen 1 voor 1 bij de vlag en wij knalden ze 1 voor 1 af. De laatste 2 durfden niet meer en 5 minuten later een draw :D :P
pi_129951219
Is de KV-3 wat?

Het is de enige tier 7 die ik geunlockt heb en ik heb er even wat over gelezen, maar het lijkt mij op het 1e gezicht niet echt een goeie tank om mee te spelen. Z'n enige pluspunt lijkt me z'n armor.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:39:34 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129951413
KV-3 is ok, er zijn in tier 7 gewoon zoveel goede heavies: T29, Tiger, IS. Met de T29 duidelijk de beste tank, hull down en niemand die je wat kan doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129951483
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:39 schreef popolon het volgende:
KV-3 is ok, er zijn in tier 7 gewoon zoveel goede heavies: T29, Tiger, IS. Met de T29 duidelijk de beste tank, hull down en niemand die je wat kan doen.
Ok thx! Ik wacht wel effe met kopen, ik weet nog niet of HT's echt mijn ding zijn. Lijk meer fun te hebben met de MT's :)

Bestaan er eigenlijk leuke MT's tier 7 met een derper erop? :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:27:30 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129953793
Tier 7 heeft weinig 'goede' MT's denk ik. Zelf vond ik de T-71 tof, 6 round autoloader. Maar da's een LT.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129955550
Zojuist een premium dag verdient. _O_
pi_129955580
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:27 schreef popolon het volgende:
Tier 7 heeft weinig 'goede' MT's denk ik. Zelf vond ik de T-71 tof, 6 round autoloader. Maar da's een LT.
Ok, dan ga ik denk ik toch maar richting de T29 :)
De M4 lijkt me ook wel leuk, maar wil de hellcat ook wel hebben (omdat ik altijd door onzichtbare hellcats wordt afgeknalt :( )
En je kent het wel, if you can't beat em, join en! :D
pi_129955604
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
Zojuist een premium dag verdient. _O_
wtf man, das mij te veel grind! Maar gefeliciteerd! *O*
pi_129955678
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

wtf man, das mij te veel grind! Maar gefeliciteerd! *O*
64 potjes, wel een pauze van een paar uur. :P
pi_129955816
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

64 potjes, wel een pauze van een paar uur. :P
Ik had nadat ik die 300k had verdient (vandaag na 19 potjes) er al genoeg van :P
Pak strakjes nog eventjes m'n 3x-tjes en dan nok ik ermee :P

Maar well done, soldier! _O_
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:04:16 #41
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129955851
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een beesten potje was dit, stond helemaal in mijn eentje in de a8 zone in de bosjes, snipte zo iedereen neer die op mij af kwam :P
122 mm _O_

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit hey :') goed bezig
mijn x3 potje was 0dmg/0kills met bijna stock VII tegen IX ;(
pi_129955883
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had nadat ik die 300k had verdient (vandaag na 19 potjes) er al genoeg van :P
Pak strakjes nog eventjes m'n 3x-tjes en dan nok ik ermee :P

Maar well done, soldier! _O_
Zal er morgen waarschijnlijk niet van kunnen genieten, pak misschien dinsdag nog een dagje en dan is de premium weer op. ;(
pi_129956305
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zal er morgen waarschijnlijk niet van kunnen genieten, pak misschien dinsdag nog een dagje en dan is de premium weer op. ;(
Jammer weer, dan heb je het min of meer voor niks gedaan, behalve dan voor de eer en teh moneyz enzo :D
pi_129956356
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jammer weer, dan heb je het min of meer voor niks gedaan, behalve dan voor de eer en teh moneyz enzo :D
Nah, morgen zou ik sowieso niet kunnen, de premium die ik heb verdient ga ik dinsdag gebruiken. :)
pi_129956560
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nah, morgen zou ik sowieso niet kunnen, de premium die ik heb verdient ga ik dinsdag gebruiken. :)
Mooi zo! :)
Scheelt toch wel aanzienlijk moet ik zeggen, wel of geen premium.

Maar ik denk niet dat ik premium ga nemen, want dan krijg ik het gevoel dadt ik zeg maar elke dag WoT -moet- spelen omdat het anders zonde van m'n premium is :') :P
pi_129956620
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mooi zo! :)
Scheelt toch wel aanzienlijk moet ik zeggen, wel of geen premium.

Maar ik denk niet dat ik premium ga nemen, want dan krijg ik het gevoel dadt ik zeg maar elke dag WoT -moet- spelen omdat het anders zonde van m'n premium is :') :P
Dat gevoel had ik ook al ja, dan kun je wel steeds een paar dagen pakken alleen dat kost dan weer meer.

Ik heb nu 1 miljoen credits opgebouwt. :')
Ach, kan altijd nog van pas komen. :P
pi_129956803
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook al ja, dan kun je wel steeds een paar dagen pakken alleen dat kost dan weer meer.

Ik heb nu 1 miljoen credits opgebouwt. :')
Ach, kan altijd nog van pas komen. :P
Ik heb nu meer dan 4,9m credits :')
fml :'(

Maar idd, je kunt beter te veel hebben dan te weinig :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:25:20 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129957040
Ben een beetje blut, maar 1 miljoen credits nu. Gisteren de E-100 gekocht. M'n vierde tier X.

E-50M, IS-7, E-100, T110E5
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129957181
Wel spijt van mijn MT-25 aankoop, geen fijne light tank. De franse zijn sowieso een stuk kleiner.
pi_129957311
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef popolon het volgende:
Ben een beetje blut, maar 1 miljoen credits nu. Gisteren de E-100 gekocht. M'n vierde tier X.

E-50M, IS-7, E-100, T110E5
Ga je daarmee vliegen? :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:29:46 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129957335
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef popolon het volgende:
Ben een beetje blut, maar 1 miljoen credits nu. Gisteren de E-100 gekocht. M'n vierde tier X.

E-50M, IS-7, E-100, T110E5
Hm, jij speelt ook al heel lang toch?
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:30:21 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129957371
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hm, jij speelt ook al heel lang toch?
Meer dan twee jaar. Zat ook in de beta.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:31:21 #53
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129957435
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:30 schreef popolon het volgende:

[..]

Meer dan twee jaar. Zat ook in de beta.
Ah, ik wist niet eens dat het al meer dan 2 jaar uit is (beta meegerekend :P )
World of warplanes heb ik wel wat getest, maar ben er niet zo'n fan van :{
pi_129957486
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ah, ik wist niet eens dat het al meer dan 2 jaar uit is (beta meegerekend :P )
World of warplanes heb ik wel wat getest, maar ben er niet zo'n fan van :{
Inderdaad, WarThunder schijnt beter te zijn.. WOWP vind ik maar matig.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:32:29 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_129957501
Nee, als je van 't vliegen bent is War Thunder wel ok.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:34:25 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129998624
Vandaag was m'n dag duidelijk niet :{
minstens 27 potjes nodig om de 30 kills te halen. Wisselen van tanks leek ook niet echt uit te maken, magoed :')

Zat wel 1 juweeltje van een pot bij (de enige ook), ik 6 kills en m'n vaste platoonmate 5 kills (op die nieuwe map) *O*
Kreeg nog 1000 xp for event vanwege de brothers in arms :)

M'n stats zullen wel gekelderd zijn :')

Maar ach, misschien morgen of overmorgen een betere dag, ik heb tenminste die 300k weer gehaald :)
pi_130002679
Ik heb vandaag geneens de 30 kills gehaald :'), haakte na 5 potjes af zit steeds 1 victory verwijderd van 50+% wr krijg ik allemaal losses :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 06:09:45 #59
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130006384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb vandaag geneens de 30 kills gehaald :'), haakte na 5 potjes af zit steeds 1 victory verwijderd van 50+% wr krijg ik allemaal losses :')
Mja, ik heb 'net' de 30 gehaald :D
Is MM eens lief voor me, krijg ik zo'n matig team ;(

(we hadden in totaal 8 kills :') )
pi_130010392
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

wtf man, das mij te veel grind! Maar gefeliciteerd! *O*
Als je genoeg tanks hebt dan is dat minder dan 15 potjes tijdens de 3x special. :P
pi_130010627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 10:57 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Als je genoeg tanks hebt dan is dat minder dan 15 potjes tijdens de 3x special. :P
Tsja, maar ik heb maar 5 tanks ;(
Rest is artillery dat ik nooit meer speel of tier 2 en lager :P

Maar ik ben evengoed blij met die 300k actie, ik heb nog nooit zoveel credits gehad :D
pi_130012989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, maar ik heb maar 5 tanks ;(
Rest is artillery dat ik nooit meer speel of tier 2 en lager :P

Maar ik ben evengoed blij met die 300k actie, ik heb nog nooit zoveel credits gehad :D
Die is inderdaad echt heerlijk.
pi_130024332
Wat een kut spel, de potjes dat je heel goed speelt zijn altijd de potjes die je verliest,
Win je eens heb je bijna altijd kut gespeeld
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_130028072
Na bijna 200 battles, eindelijke de mastery badge op de VK3601 :)
Ja, schrok je toch even he!
pi_130032495
Godverdomme ik wil een JagdPanzer E-100
pi_130032530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, maar ik heb maar 5 tanks ;(
Rest is artillery dat ik nooit meer speel of tier 2 en lager :P

Maar ik ben evengoed blij met die 300k actie, ik heb nog nooit zoveel credits gehad :D
Ik heb er vier waaronder 1 tier 8 premium. Ik verkoop tanks veel te snel. E-100 verkocht omdat prut, IS-3 omdat kutgrind.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:15:47 #67
409619 zeezeiler99
ask me all your questions :p
pi_130033630
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
^O^

Ik heb nu meer dan 4m credits staan, geen idee waar ik het aan uit moet geven! :P
hoe kun je ooit 4m credits hebben staan?! ik heb ongeveer 300k en speel met t26e4, is-8, stug III en de kv-1( ik wil naar de kv2) heb je enige tips of zoiets?
pi_130033735
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef zeezeiler99 het volgende:

[..]

hoe kun je ooit 4m credits hebben staan?! ik heb ongeveer 300k en speel met t26e4, is-8, stug III en de kv-1( ik wil naar de kv2) heb je enige tips of zoiets?
Eh ja, het event doen? :P
pi_130036450
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Eh ja, het event doen? :P
Dit dus ^O^
En ik ben zuinig van mezelf :P

De enige tank die ik zou kunnen kopen op het moment, is de KV-3 en ik ben er nog niet over uit of ik wel die kant op wil gaan.
Ik denk dat ik richting de T29 ga via de M4 :P
Maar de soviet TD's lijken me ook wel wat, keuzes keuzes ;(

Edit: Overigens sta ik nu op 5.6m :P
pi_130036676
Superpershing

4 potjes op rij 0-100 damage :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:20:12 #71
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_130037182
Net het leukste potje ooit voor mij op WoT gespeeld.

In het mijngebied met een NC-31. 3 aangewezen, 4 vernietigd. En na 13 minuut 58 met een paar seconden verschil winnen op het veroveren van de basis van de vijand tegen de enige overlevende van de tegenpartij.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_130037858
Lekker dan.. Zit je aan het begin van een potje, net 6 enemytanks gespot, en waar is je backup? Juist.. Was al dood nadat ik 1 tank tot 10% had kunnen halen.. (En dan zat ik nog verstopt achter een huis ook..) :')
Rest zat in een lemmingtrain naar de flag te rushen en werd later dus van alle kanten tegelijk beschoten. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130037930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit dus ^O^
En ik ben zuinig van mezelf :P

De enige tank die ik zou kunnen kopen op het moment, is de KV-3 en ik ben er nog niet over uit of ik wel die kant op wil gaan.
Ik denk dat ik richting de T29 ga via de M4 :P
Maar de soviet TD's lijken me ook wel wat, keuzes keuzes ;(

Edit: Overigens sta ik nu op 5.6m :P
Ik kan de KV-2 nu kopen, ik twijfel want ik speel de KV-1S en ik heb weinig trek om weer opnieuw te moeten beginnen. :P

Wel een lastige avond, al mijn KV-1S potjes lopen vrij slecht. Ik bounce heel veel en krijg harde hits terug elke keer. ;(
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:00:51 #74
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130039165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik kan de KV-2 nu kopen, ik twijfel want ik speel de KV-1S en ik heb weinig trek om weer opnieuw te moeten beginnen. :P

Wel een lastige avond, al mijn KV-1S potjes lopen vrij slecht. Ik bounce heel veel en krijg harde hits terug elke keer. ;(
Klinkt wel bekend, ja
En ik moet ook nog steeds die KV-2 proberen, maar om nou weer zo'n tijd met die KV-1 (toch?) rond te jakkeren.... -O-
pi_130039494
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:00 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Klinkt wel bekend, ja
En ik moet ook nog steeds die KV-2 proberen, maar om nou weer zo'n tijd met die KV-1 (toch?) rond te jakkeren.... -O-
KV-1 is echt prima te doen, zodra je wat upgrades te pakken hebt kun je prima mee komen. Hij is alleen wat logger dan de KV-1S qua snelheid. :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:09:45 #76
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130039664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

KV-1 is echt prima te doen, zodra je wat upgrades te pakken hebt kun je prima mee komen. Hij is alleen wat logger dan de KV-1S qua snelheid. :)
Ik heb volgens mij alles geresearcht, ff kijken
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:10:26 #77
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130039698
Ah, is maar 26k xp, da's nog wel te overzien :)
pi_130039849
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij alles geresearcht, ff kijken
Ik speel er nog steeds mee, vandaag mijn crew op 100% gekregen. ;)
Vooral als je in de 3 tot 5 bracket zit heers je ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:13:22 #79
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130039870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik speel er nog steeds mee, vandaag mijn crew op 100% gekregen. ;)
Vooral als je in de 3 tot 5 bracket zit heers je ;)
Net weer gekocht, ben je nu aan het spelen dan?
pi_130039895
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Net weer gekocht, ben je nu aan het spelen dan?
Ja, ik moet nog 1 kill. :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:19:22 #81
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130040198
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, ik moet nog 1 kill. :')
Ik hou dat eigenlijk niet eens bij :@
pi_130040245
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik hou dat eigenlijk niet eens bij :@
Ik wel want nu ga ik slapen :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:21:20 #83
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130040313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik wel want nu ga ik slapen :P
haha trusten :D
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:03:48 #84
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130042749
Fijn als je gunner zich eens niet als een hufter gedraagt, trouwens :P
pi_130045425
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik kan de KV-2 nu kopen, ik twijfel want ik speel de KV-1S en ik heb weinig trek om weer opnieuw te moeten beginnen. :P

Wel een lastige avond, al mijn KV-1S potjes lopen vrij slecht. Ik bounce heel veel en krijg harde hits terug elke keer. ;(
Enige nadeel van de KV-2 vind ik dat ie nergens toe leidt, alleen maar naar artillery.
Ik wacht nog met het kopen van de KV-2 totdat ik vanaf de KV-1 zowel de KV-2 alsook de KV-1S kan unlocken.

Ja, voor mij liep het ook lastig. Aantal flinke baggerpotjes gespeeld, maar had vaak toch nog een kill.

Ben wel zo 4 uur verder voordat ik die 300k heb :P
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik hou dat eigenlijk niet eens bij :@
Ik turf m'n kills gewoon :@
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:32:34 #86
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130045463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik turf m'n kills gewoon :@
Daar word ik soms een beetje depri van :') gewoon gelijk doorgaan naar het volgende potje
pi_130045563
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daar word ik soms een beetje depri van :') gewoon gelijk doorgaan naar het volgende potje
Ik houd ook gelijk bij hoeveel potjes ik gespeeld heb. Weet ik achteraf hoe goed of slecht m'n dag was :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:40:58 #88
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130045652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik houd ook gelijk bij hoeveel potjes ik gespeeld heb. Weet ik achteraf hoe goed of slecht m'n dag was :P
Ahja dat kan ook :P
Gaat de laatste week blijkbaar wel beter :)


pi_130045777
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ahja dat kan ook :P
Gaat de laatste week blijkbaar wel beter :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die 1e tabel met stats? :D

Ja, bij mij zijn m'n stats ook zo omhoog geknald (vooral m'n k/d ratio! _O- )
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:47:41 #90
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130045786
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die 1e tabel met stats? :D

Ja, bij mij zijn m'n stats ook zo omhoog geknald (vooral m'n k/d ratio! _O- )
Eerste is van http://www.mywotstats.com/Player/View/510662512/EU
pi_130045945
quote:
Thanks! Ziet er leuk uit!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 04:41:25 #92
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130046815
:7
waarvan 2 in 'TD' mode :7


Replay als iemand 'm wil zien :D
http://www.noobmeter.com/replay/510662512.46195329582426878

[ Bericht 31% gewijzigd door hugecooll op 14-08-2013 05:04:23 ]
pi_130047574
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

Enige nadeel van de KV-2 vind ik dat ie nergens toe leidt, alleen maar naar artillery.
Ik wacht nog met het kopen van de KV-2 totdat ik vanaf de KV-1 zowel de KV-2 alsook de KV-1S kan unlocken.

Ja, voor mij liep het ook lastig. Aantal flinke baggerpotjes gespeeld, maar had vaak toch nog een kill.

Ben wel zo 4 uur verder voordat ik die 300k heb :P
Ja klopt, 1 van de redenenen om voor de KV-1S te gaan. Ik vind de KV-2 ook lomp groot alleen de dmg is een stuk hoger. :P
pi_130050461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja klopt, 1 van de redenenen om voor de KV-1S te gaan. Ik vind de KV-2 ook lomp groot alleen de dmg is een stuk hoger. :P
Eigenlijk is dat kanon het enige grote pluspunt van dat ding, maar dat is ook gelijk wat hem zo apart maakt. Duurt alleen een beetje lang voordat ie elite is :P
pi_130050673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat kanon het enige grote pluspunt van dat ding, maar dat is ook gelijk wat hem zo apart maakt. Duurt alleen een beetje lang voordat ie elite is :P
In de beta stond hij op de plek van de KV-1. Veel lachwekkende potjes mee gespeeld. :)
pi_130056526
Lol, net een potje stond ik in mijn eentje tegenover een andere tank.. Had ik hem in de fik gestoken toen die nog c.a. 14% had. Dus ik besloot om maar te wachten tot die dood was, maar hij hield 1% hp over. |:( Toen kostte het me nog 4 schoten om hem te doden. (kreeg steeds " You dinged him" en " Bounced" enzo.. :( )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130058125
ik lees gratis premium in de TT? :o
pi_130058804
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
ik lees gratis premium in de TT? :o
Klopt ja, 3 extra dagen. :D
pi_130058864
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Klopt ja, 3 extra dagen. :D
hoe?
pi_130058875
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

hoe?
1 potje winnen, maakt niet uit hoe of wat. _O-
pi_130061116
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:

[..]

1 potje winnen, maakt niet uit hoe of wat. _O-
Gold toch alleen het afgelopen weekend? Actie is nu geloof ik voorbij ;(
pi_130061209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gold toch alleen het afgelopen weekend? Actie is nu geloof ik voorbij ;(
Ow dat zou ik niet weten. :@
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:09:35 #103
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130067621
Nog meer menschen die regelmatig met SPG spelen btw?
pi_130067936
Zo, net een paar heerlijke potjes achter de rug.. bijna elk potje wel een kill. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:19:24 #105
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130068069
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef Marco001 het volgende:
Zo, net een paar heerlijke potjes achter de rug.. bijna elk potje wel een kill. :)
Goed bezig. Gelukkig kan je ook wat compenseren :P
laatste 38 potjes 47 kills, volgens mij zitten die 5 en 7 kills potjes daar ook bij inbegrepen :')
pi_130068079
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef hugecooll het volgende:
Nog meer menschen die regelmatig met SPG spelen btw?
Toevallig heb ik vandaag m'n tier 5 franse arty weer van onder het stof vandaan gehaald, was wel weer eens leuk :P
Echt geweldig vind ik hem niet (als ik geluk had, deed ik 400 dmg in totaal ofzo :') ), maar hij is voor de rest wel ok.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:27:43 #107
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130068451
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Toevallig heb ik vandaag m'n tier 5 franse arty weer van onder het stof vandaan gehaald, was wel weer eens leuk :P
Echt geweldig vind ik hem niet (als ik geluk had, deed ik 400 dmg in totaal ofzo :') ), maar hij is voor de rest wel ok.
Kijk die replay eens die ik heb gepost :D
net weer 4 kills btw, gaat best lekker :)
pi_130069948
Goed, en toen stond ik met m'n tier 4 light tussen allemaal T8.. :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130070057
Arty voor de 7.5 update :r
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_130070684
En een nieuwe badge: Kamikaze. :P
Slimbo ramde mij 1 sec voor ik de flag had gecapt.. Leuk, want ik had nog full hp, en hij nog maar 10. :D Hij was de last alive.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130070818
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Kijk die replay eens die ik heb gepost :D
net weer 4 kills btw, gaat best lekker :)
Ik ben nog bezig die 300k te farmen :P
Zit nu pas op 10 kills ;(
pi_130070914
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef Marco001 het volgende:
En een nieuwe badge: Kamikaze. :P
Slimbo ramde mij 1 sec voor ik de flag had gecapt.. Leuk, want ik had nog full hp, en hij nog maar 10. :D Hij was de last alive.
Heb ik ook een keer gehaald. Ik -werd- geramd en kreeg hem *O*

Ik vind het wel grappig dat ik een invincible ribbon heb :P
Gehaald op m'n Hetzer, ik wist niet eens dat ik hem had totdat iemand m'n stats had bekeken en ernaar vroeg :P

Edit: Die gast die je ramde, kreeg hij daar niet nog een medaille voor omdat hij je resette?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:19:33 #113
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130071005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gehaald. Ik -werd- geramd en kreeg hem *O*

Ik vind het wel grappig dat ik een invincible ribbon heb :P
Gehaald op m'n Hetzer, ik wist niet eens dat ik hem had totdat iemand m'n stats had bekeken en ernaar vroeg :P
Daar heb ik er ook 6 van ja. Gelukkig gaat dat een tikkie makkelijker met die AT serie en SPGs :P Ik ben nu een beetje aan het jagen op die double kill ribbon
pi_130071079
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daar heb ik er ook 6 van ja. Gelukkig gaat dat een tikkie makkelijker met die AT serie en SPGs :P Ik ben nu een beetje aan het jagen op die double kill ribbon
Dan moet je high tier arty spelen, heb live gezien hoe m'n vaste platoonmaat hem haalde met z'n S-51 :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:29:57 #115
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130071600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moet je high tier arty spelen, heb live gezien hoe m'n vaste platoonmaat hem haalde met z'n S-51 :P
huhu, ik had 'm gisteren 2x bijna ;(
pi_130072941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
niet nog een medaille voor omdat hij je resette?
Resetten gebeurde niet.. stonden met 2 man in de cap zone, 5 anderen waren op hunt naar die kerel. (echt gewoon een minuut hem achterna gezeten, rijd die opeens tegen mij aan.. :P )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130077681


Pot van een paar dagen terug, maar ik wrijf hem er toch even in!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130078092
In het kader van : ''Tanks die ik wel heb en de rest lekker niet'' :

trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130082336
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
In het kader van : ''Tanks die ik wel heb en de rest lekker niet'' :

[ afbeelding ]
Hoevaak speel je hem nog? :P

Edit: Ein-de-lijk die 300k weer binnen.
Ging voor mijn doen wel redelijk vlotjes vandaag, al had ik er ook een paar shitpotjes tussen zitten (in de 2e minuut als 1e van beide teams doodgaan (door arty)).
pi_130082569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoevaak speel je hem nog? :P

Edit: Ein-de-lijk die 300k weer binnen.
Ging voor mijn doen wel redelijk vlotjes vandaag, al had ik er ook een paar shitpotjes tussen zitten (in de 2e minuut als 1e van beide teams doodgaan (door arty)).
Wanneer ik zin het om newbies compleet in de pan te hakken als ik mij verveel of als de teams superslecht zijn :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130082710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Wanneer ik zin het om newbies compleet in de pan te hakken als ik mij verveel of als de teams superslecht zijn :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor gebruik ik de T1 cunningham :P

Niet dat dat de laatste tijd nog nodig is, want ik ga steeds beter spelen :P
pi_130082753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daarvoor gebruik ik de T1 cunningham :P

Niet dat dat de laatste tijd nog nodig is, want ik ga steeds beter spelen :P
Zal ik je eens wat leuks vertellen?

80/50/50 mm armor op een tier 3 :D
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130082861
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat leuks vertellen?

80/50/50 mm armor op een tier 3 :D
Maar met de gun die erop zit, kom je ook niet echt ver.
En je kunt er nauwelijks mee platoonen omdat je dan weer de kans hebt in een tier 5 match terecht te komen.

Die tank spelen = forever alone ;(
pi_130082904
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar met de gun die erop zit, kom je ook niet echt ver.
En je kunt er nauwelijks mee platoonen omdat je dan weer de kans hebt in een tier 5 match terecht te komen.

Die tank spelen = forever alone ;(
Premium ammo, 46 mm penetration, genoeg voor tier 3.
En ik speel (bijna) altijd alleen, niemand die dan mijn kills/credits/exp afpakt. IT'S ALL MINE!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130083011
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Premium ammo, 46 mm penetration, genoeg voor tier 3.
En ik speel (bijna) altijd alleen, niemand die dan mijn kills/credits/exp afpakt. IT'S ALL MINE!
Ik vind WoT een heel stuk minder als ik het allemaal alleen zou moeten doen.

En ik ben overigens wel bekend met het hebben van zeldzame digitale items in RPG's. Voor mij heeft het geen meerwaarde meer, die tijd heb ik gehad.

Ik speel WoT uitsluitend voor de fun (ook al lijkt het farmen van die 300k soms meer op werk lol, magoed, ik kies er tenslotte zelf voor :P ).
pi_130083043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind WoT een heel stuk minder als ik het allemaal alleen zou moeten doen.

En ik ben overigens wel bekend met het hebben van zeldzame digitale items in RPG's. Voor mij heeft het geen meerwaarde meer, die tijd heb ik gehad.

Ik speel WoT uitsluitend voor de fun (ook al lijkt het farmen van die 300k soms meer op werk lol, magoed, ik kies er tenslotte zelf voor :P ).
Ik speel WoT ook voor de fun, neemt niet weg dat ik soms platoon met vaste mensen om eens er goed voor de zitten of gewoon om full-retard te gaan. :')

Ik kan jullie trouwens allemaal aanraden om de E-25 eens te proberem - de wendbaarheid + de camo op dat ding if fenominaal!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130083176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik speel WoT ook voor de fun, neemt niet weg dat ik soms platoon met vaste mensen om eens er goed voor de zitten of gewoon om full-retard te gaan. :')

Ik kan jullie trouwens allemaal aanraden om de E-25 eens te proberem - de wendbaarheid + de camo op dat ding if fenominaal!
WG kennende (en het feit dat de E-25 een Duits voertuig is), zal die vroeger of later wel weer generft worden :P
pi_130083199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

WG kennende (en het feit dat de E-25 een Duits voertuig is), zal die vroeger of later wel weer generft worden :P
Dan mogen/moeten ze de gun wel buffen :') De snelheid/camo siwat de E-25 zo gevaarlijk maakt.
Helaas zuigen 9/10 spelers er tyfushard mee omdat ze denken alles/iedereen te kunnen fronten.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130083295
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Dan mogen/moeten ze de gun wel buffen :') De snelheid/camo siwat de E-25 zo gevaarlijk maakt.
Helaas zuigen 9/10 spelers er tyfushard mee omdat ze denken alles/iedereen te kunnen fronten.
WG kennende zal een nerf niet gelijktijdig komen met een buff.

Toen ik dat ding voor het 1st zal, had ik zoiets van "wtf! :? :D _O- "

Anyway, je moet gewoon genieten van de momenten die je in het spel hebt. Die online RPG's hebben altijd de neiging om constant weer te veranderen waarna het makkelijk wordt om te smachten naar 'die goeie ouwe tijd' :P

Wel vond ik die vliegende E-100's wel lachen! :D
pi_130083451
Iets anders, er is nieuws over de 8.8 patch (ik moet steeds aan die 8.8cm gun denken dan :') ), hier een link.

Wat punten:
* Bemanningen van tanks gaan in hun moedertaal praten en niet alleen in het Engels (Duits in een Duitse tank, Russisch in een Russische tank enz etc als ik het goed begrepen heb). Geen idee of je die optie weer uit kunt zetten.
* De Duitse motoren krijgen een nerf (voor zover ik heb begrepen geldt dit voor -alle- Duitse tanks) wat ze weer gaan compenseren op een andere manier ofzow, echt heel vaag :')
* Het service record wordt uitgebreider
* 3 oude maps komen weer terug, samen met een geheel nieuwe map die aan Karelia doet denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door magnetronkoffie op 15-08-2013 01:38:13 ]
pi_130089167
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iets anders, er is nieuws over de 8.8 patch (ik moet steeds aan die 8.8cm gun denken dan :') ), hier een link.

Wat punten:
* Bemanningen van tanks gaan in hun moedertaal praten en niet alleen in het Engels (Duits in een Duitse tank, Russisch in een Russische tank enz etc als ik het goed begrepen heb). Geen idee of je die optie weer uit kunt zetten.
* De Duitse motoren krijgen een nerf (voor zover ik heb begrepen geldt dit voor -alle- Duitse tanks) wat ze weer gaan compenseren op een andere manier ofzow, echt heel vaag :')
* Het service record wordt uitgebreider
* 3 oude maps komen weer terug, samen met een geheel nieuwe map die aan Karelia doet denken.
ook niet onbelankrijk: de lvl 6 VK's worden aangepast:

VK 30.01 H will be rebalanced and moved to Tier V as a heavy tank
VK 36.01 H will be rebalanced and reclassified as a heavy tank
:?
pi_130089295
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:07 schreef bibroni het volgende:

[..]

ook niet onbelankrijk: de lvl 6 VK's worden aangepast:

VK 30.01 H will be rebalanced and moved to Tier V as a heavy tank
VK 36.01 H will be rebalanced and reclassified as a heavy tank
:?
Klopt, daar had ik eerder al over bericht. Ik heb pas geleden de vk 36 gekocht, dus die krijgt eigenlijk een dubbele nerf. We moeten maar afwachten wat dit gaat brengen.

Ook vraag ik me af -waarom- WG dat met die motoren van de Duitsers moet doen, lijkt me nogal 'werk voor niks', tenzij ze daarmee de Duitse tanks beter/slechter willen maken. Zelf geef ik de voorkeur voor betere acceleratie, dus voor mij lijkt het er op dat het een nerf is.
pi_130089408
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt, daar had ik eerder al over bericht. Ik heb pas geleden de vk 36 gekocht, dus die krijgt eigenlijk een dubbele nerf. We moeten maar afwachten wat dit gaat brengen.

Ook vraag ik me af -waarom- WG dat met die motoren van de Duitsers moet doen, lijkt me nogal 'werk voor niks', tenzij ze daarmee de Duitse tanks beter/slechter willen maken. Zelf geef ik de voorkeur voor betere acceleratie, dus voor mij lijkt het er op dat het een nerf is.
Was druk aan het sparen voor de VK36... leek me wel leuk om die te houden en een extra slot met een Tiger te vullen. Nu maar eerst afwachten wat de aanpassing wordt, als het niet meer interessant is maar gelijk door sparen voor de Tiger.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:19:31 #134
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130089498
is dit beetje hetzelfde als War Thunder maar dan met tanks?
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_130089723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
is dit beetje hetzelfde als War Thunder maar dan met tanks?
Ik ken War Thunder niet maar het is een 15 vs 15 gevecht van tanks in een afgesloten omgeving. Je kunt je tanks upgraden en nieuwe tanks vrijspelen met ervaring en credits die je verdient in gevechten.
Voor mij is het grootste voordeel dat het gratis te spelen is, hoewel dat bij echt hoge niveau tanks wat lastiger schijnt te worden (ik heb nu een aantal lvl 7's en dat gaat nog heel best gratis).
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:35:19 #136
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130089894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:28 schreef bibroni het volgende:

[..]

Ik ken War Thunder niet maar het is een 15 vs 15 gevecht van tanks in een afgesloten omgeving. Je kunt je tanks upgraden en nieuwe tanks vrijspelen met ervaring en credits die je verdient in gevechten.
Voor mij is het grootste voordeel dat het gratis te spelen is, hoewel dat bij echt hoge niveau tanks wat lastiger schijnt te worden (ik heb nu een aantal lvl 7's en dat gaat nog heel best gratis).
is wel hetzelfde dus, war thunder is ook zon beetje 15 v 15 maar merk wel dat je toch echt wel geld erin moet gaan stoppen om beetje ver te komen
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_130091063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
is dit beetje hetzelfde als War Thunder maar dan met tanks?
Geen idee, ik heb nooit warthunder gespeeld.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:35 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

is wel hetzelfde dus, war thunder is ook zon beetje 15 v 15 maar merk wel dat je toch echt wel geld erin moet gaan stoppen om beetje ver te komen
Ik gebruik gold puur om het spel voor mezelf prettiger te maken. Soms lijkt een bepaalde tank me wel interessant, maar de voorganger totaal niet. Die sla ik dan vervolgens over :P (alleen maar als het niet te duur wordt :P )
pi_130091363
De vergelijking klopt wel redelijk goed. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130091948
WoT met War Thunder ground forces vergelijken.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130116252
Waarom zit er geen ignore optie in de game :').

Serieus man, mensen die constant klapperen en als je dan naar de endscreen gaan staan ze maar net boven je. :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:54:27 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_130119360
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
In het kader van : ''Tanks die ik wel heb en de rest lekker niet'' :

[ afbeelding ]
Ik heb gelukkig de Tetrarch nog, seal clubbing all the way.

En de mini Maus, maar die is vrij hard aangepakt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 02:05:02 #142
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130119440
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
In het kader van : ''Tanks die ik wel heb en de rest lekker niet'' :

[ afbeelding ]
24mil, ga je lekker? :D
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 02:06:13 #143
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130119451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zit er geen ignore optie in de game :').

Serieus man, mensen die constant klapperen en als je dan naar de endscreen gaan staan ze maar net boven je. :')
standaard ook, als je doodgaat is je team noob...ook als jij de enige bent in je team die doodging
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 04:48:23 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_130120267
Het leuke van Clan Wars, check 'Avg. Tier' voor de laatste 24 uur:

Is maar 9.0 omdat ik 1 battle m'n T-49 gespeelt heb.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_130120804
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 02:06 schreef hugecooll het volgende:

[..]

standaard ook, als je doodgaat is je team noob...ook als jij de enige bent in je team die doodging
Ze vonden dat ik in de KV-1S te ver achterbleef, niet pushte etc. Gaat er 1 me na de match lastig vallen in zijn eigen taal, waar ik dus niks van kan maken en let wel; hij was al vroeg dood. :')

/ignore
pi_130124364
Ze blijven die German tanks maar nerven volgens mij?

Terwijl ik in de matchmaking 80% van de tijd ergens onderaan het rijtje sta en dus kansloos ben.
Hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen. Tier V tegen tier VII is echt kansloos.
pi_130124435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ze blijven die German tanks maar nerven volgens mij?

Terwijl ik in de matchmaking 80% van de tijd ergens onderaan het rijtje sta en dus kansloos ben.
Hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen. Tier V tegen tier VII is echt kansloos.
Die volgorde is puur op tank/spelers naam. Niet op kracht. Dat je tegen VII gaat ligt aan je battlegroep, de kans is net zo groot dat je tegen III moet. ;)
pi_130124501
3601 kan een hoop generfed worden voor hij niet meer goed is hoor. _O_
pi_130124524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die volgorde is puur op tank/spelers naam. Niet op kracht. Dat je tegen VII gaat ligt aan je battlegroep, de kans is net zo groot dat je tegen III moet. ;)
Hoezo op spelers naam? Kijkt hij wat je gepresteerd hebt de afgelopen tijd ofzo?

Ik kan me herinneren dat ik een maand geleden namelijk nog 70% van de tijd bovenaan het lijstje stond.

Ik snap niet waarom ze gewoon puur naar kracht en tier kijken.
pi_130124544
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
3601 kan een hoop generfed worden voor hij niet meer goed is hoor. _O_
Ze wachten maar even totdat die van mij elite is. ;(
pi_130124595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:11 schreef BaraCuda het volgende:

Hoezo op spelers naam? Kijkt hij wat je gepresteerd hebt de afgelopen tijd ofzo?

Ik kan me herinneren dat ik een maand geleden namelijk nog 70% van de tijd bovenaan het lijstje stond.

Ik snap niet waarom ze gewoon puur naar kracht en tier kijken.
Gaat puur op kracht en tier. Ik heb die xvm mod en kan zien wie een goede wn6 rating heeft en wie niet. Met het rangschikken van spelers houden ze daar geen Rekening mee. Ik sta soms bovenaan en soms redelijk onderaan en als ik dan kijk naar de tiers dan heb ik de hoogste tier als ik bovenaan sta en de laagste tier als ik onderaan sta. Oja, hij rangschikt ook op tank type. Aangezien ik heavy speel sta ik vaker bovenaan. :)
pi_130130678
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 02:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

24mil, ga je lekker? :D
Dat krijg je ervan als je de E-25 speelt zonder gold ammo :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:33:45 #153
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130130731
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je de E-25 speelt zonder gold ammo :')
Die E-25 is wel een beest trouwens. Ik heb al meerdere potjes gehad waarin ik ze even 7-9 kills zie krijgen :D
pi_130130834
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:33 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Die E-25 is wel een beest trouwens. Ik heb al meerdere potjes gehad waarin ik ze even 7-9 kills zie krijgen :D
Mensne die klagen dat de E-25 slecht is maken mij keihard aan het lachen :') leer er mee spelen, losers! Ik speel altijd met 60 AP shells, totaal geen moeite om damage te doen. De snelheid/camo is een tweede weapen opzich. })
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:37:27 #155
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130130862
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Mensne die klagen dat de E-25 slecht is maken mij keihard aan het lachen :') leer er mee spelen, losers! Ik speel altijd met 60 AP shells, totaal geen moeite om damage te doen. De snelheid/camo is een tweede weapen opzich. })
Ik ben nog niemand tegengekomen die zegt dat de E-25 slecht is :o ik zou er zo m'n panther/m10 voor inruilen als dat kon :o
pi_130130967


Ik mis hem, zwaar. Ik vertik het om ook maar een enkel potje op de MT-25 te spelen.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130131407
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]

Ik mis hem, zwaar. Ik vertik het om ook maar een enkel potje op de MT-25 te spelen.
Heb je nu gewoon je naam zitten photoshoppen op die screens? :')
pi_130131514
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:57 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Heb je nu gewoon je naam zitten photoshoppen op die screens? :')
Nee? :') de l is een hoofdletter i, try it.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130132710
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zit er geen ignore optie in de game :').

Serieus man, mensen die constant klapperen en als je dan naar de endscreen gaan staan ze maar net boven je. :')
Zit er wel in , druk eens op ctrl , krijg je een cursor , rechtermuisknop op degene z'n naam , en hoppa ignore.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_130132741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:37 schreef Altron het volgende:

[..]

Zit er wel in , druk eens op ctrl , krijg je een cursor , rechtermuisknop op degene z'n naam , en hoppa ignore.
Er staat disable voice en report waaronder een aantal opties. Zal vanavond nog eens kijken dan want sommige mensen zijn behooooooorlijk vervelend.
pi_130132925
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Er staat disable voice en report waaronder een aantal opties. Zal vanavond nog eens kijken dan want sommige mensen zijn behooooooorlijk vervelend.
Als mensen mij voor n00b uitmaken, dan geef ik ze gelijk en dik ik het nog wat in ook! Zijn ze gelijk stil! _O-
pi_130133108
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als mensen mij voor n00b uitmaken, dan geef ik ze gelijk en dik ik het nog wat in ook! Zijn ze gelijk stil! _O-
Mja ik speel het spel voor mijn lol, niet om elke pot gevloek te zien wanneer er een paar naar de vijand rushen en zichzelf stukrijden. :P
pi_130133167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja ik speel het spel voor mijn lol, niet om elke pot gevloek te zien wanneer er een paar naar de vijand rushen en zichzelf stukrijden. :P
dan moet je niet met mij spelen.
pi_130133229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Er staat disable voice en report waaronder een aantal opties. Zal vanavond nog eens kijken dan want sommige mensen zijn behooooooorlijk vervelend.
Tegenwoordig zit de ignore optie er ook in gelukkig :)

En inderdaad , zitten een stel retards tussen , niet normaal.
De eerste 5 tiers had ik zoiets van... hmm nice community , bijna nooit irritante gasten.

Maar hoe hoger je komt in de tiers , hoe irritanter die gasten worden.
Vooral dat domme gelul altijd in het begin.

- Rijden 2 tanks een kant op wat iemand niet aan staat ''Ok....we lost!''
- Begin van het potje. ''Omg we got a 37% win chance...we are fucked!''
- Regelmatig in hogere tier 8/9/10 matches , als je iemand killed met normale ammo , maar je raakt hem op z'n weak spot met een lagere tier tank ''OMG GOLD AMMO NOOB !!!!''

Dat soort lomp gelul altijd.
Vaak maak ik er een keiharde ''je moeder'' grap op , en dan zijn ze gelijk stil.

Had vorige keer nog zo'n gast die bleef maar spammen met dat commando waar je kan aangeven dat er iemand rijd in A5 of B9 etc.
Stond op een heuvel , heb hem naar beneden geduwd waar hij uiteindelijk keihard geownd werd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Altron op 16-08-2013 15:58:23 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_130133316
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Nee? :') de l is een hoofdletter i, try it.
Ah juist. :P
pi_130133513
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:

dan moet je niet met mij spelen.
Jij bent zo een roidrager? _O_
Was ik ook, vroeger.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Altron het volgende:

- Regelmatig in hogere tier 8/9/10 matches , als je iemand killed met normale ammo , maar je raakt hem op z'n weak spot met een lagere tier tank ''OMG GOLD AMMO NOOB !!!!''
Dat is inderdaad rete irritant, dafuq boeit het of iemand dat wel of niet gebruikt.

Dat duwen ja, iemand blokkeerde mij ook een keer, werd ik afgeknalt. ;(
Homo kroop in eerste instantie nog voor ook.
pi_130133554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij bent zo een roidrager? _O_
Was ik ook, vroeger.
Vooral mijn platoon moet het vaak ontgelden _O_ Meestal voor het potje begonnen is. :P
pi_130133595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij bent zo een roidrager? _O_
Was ik ook, vroeger.

[..]

Dat is inderdaad rete irritant, dafuq boeit het of iemand dat wel of niet gebruikt.

Dat duwen ja, iemand blokkeerde mij ook een keer, werd ik afgeknalt. ;(
Homo kroop in eerste instantie nog voor ook.
Hehe , ja sommige gasten zijn echt zo fucking irritant.
Sta je om een hoekje te kijken , wil je achteruit rijden omdat het halve team van de tegentander er aan komt rijden , staat er iemand je te blocken en wordt je geownd... altijd nice idd...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_130133609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Altron het volgende:
Stond op een heuvel , heb hem naar beneden geduwd waar hij uiteindelijk keihard geownd werd.
Mensen die mij duwen schiet ik altijd direct af. :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:12:52 #170
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130133921
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Altron het volgende:

- Rijden 2 tanks een kant op wat iemand niet aan staat ''Ok....we lost!''
Die is wel heel typisch idd :D
pi_130134163
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mensen die mij duwen schiet ik altijd direct af. :P
Die gast had geen schijn van kans , ik doe het natuurlijk wel op een slimme manier.
Hij had het ook verdiend , was alleen maar irritant aan het spammen nadat weet ik hoeveel gasten al hadden gevraagd of hij een keer z'n muil dicht kon houden.

Als gasten mij zomaar zonder reden duwen of raken , knal ik ze ook altijd neer.

Ik speel 9 van de 10x samen met een maat en m'n broer in een platoon , en dan lekker op teamspeak :D
Van de week nog zo'n gast , die schiet m'n broer zonder reden zomaar volop in z'n rug toen we weg reden van de spawn.
Het leuke was dat ik en die maat van me dus achter die kerel reden , knalden we hem gelijk aan gort , byebye :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_130134262
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vooral mijn platoon moet het vaak ontgelden _O_ Meestal voor het potje begonnen is. :P
Lijkt me heerlijk. :D
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:24:36 #173
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130134308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:20 schreef Altron het volgende:

[..]

Die gast had geen schijn van kans , ik doe het natuurlijk wel op een slimme manier.
Ik doe dat vrij schaamteloos met arty :D
pi_130134338
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik doe dat vrij schaamteloos met arty :D
lol :D
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:26:04 #175
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130134364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:25 schreef Altron het volgende:

[..]

lol :D
Je kan je ook goed indekken door 'fucking gunner, sorry' te zeggen :P
pi_130134397
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk. :D
keer platoontje dan maar _O_
pi_130134611
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

keer platoontje dan maar _O_
Als je wilt verliezen. :7
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:01:38 #178
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130135517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:20 schreef Altron het volgende:
Ik speel 9 van de 10x samen met een maat en m'n broer in een platoon , en dan lekker op teamspeak :D
Van de week nog zo'n gast , die schiet m'n broer zonder reden zomaar volop in z'n rug toen we weg reden van de spawn.
Het leuke was dat ik en die maat van me dus achter die kerel reden , knalden we hem gelijk aan gort , byebye :D
Het is dan ook gewoon dom om dat soort grappen uit te halen bij een platoon :P
Ik heb het weleens gehad dat een van die gasten in een platoon vet irritant was en me na een tijdje aanviel toen ik zei dat ie z'n bek moest houden. Ik dat gastje afgeschoten, komt z'n vriendje het ook proberen :') ook maar even afgeragd....in een TD :')
pi_130137238
lol, net een of ander gastje die mij steeds uit zat te schelden voor noob omdat ik volgens hem direct rushde(uhuh, met een Engelse T5 heavy.. :') ) Grappige was alleen dat hij al na 3 minuten dood was, met maar 1 kill.. Ik was de enige overlevende, 5 kills.. :P
Toen durfde hij opeens niets meer terug te zeggen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:08:19 #180
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130137892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:53 schreef Marco001 het volgende:
Toen durfde hij opeens niets meer terug te zeggen.
Ik vraag me af hoe vaak dit gebeurt
Dat je eerst een hele discussie hebt, en daarna zoiets hebt van HA! DIE IS UITGELULD!
En dan is die gast eigenlijk al een tijdje geleden terug naar z'n garage gegaan :D
pi_130140411
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe vaak dit gebeurt
Dat je eerst een hele discussie hebt, en daarna zoiets hebt van HA! DIE IS UITGELULD!
En dan is die gast eigenlijk al een tijdje geleden terug naar z'n garage gegaan :D
hij had een private chat geopend. :'(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130141587
Net de PZ IV gekocht, maar tering de stock gun is een echte proppenschieter, nog even nog grinden dus. :')
pi_130146541
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef Doler12 het volgende:
Net de PZ IV gekocht, maar tering de stock gun is een echte proppenschieter, nog even nog grinden dus. :')
Het wordt pas echt leuk als je de derp erop zet :P
Sommigen vinden de 7,5cm KwK beter dan de derp, maar das meer wat je smaak is.

Persoonlijk vind ik de Pz4 net nog even wat leuker dan de Hetzer :P
pi_130146712
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het wordt pas echt leuk als je de derp erop zet :P
Sommigen vinden de 7,5cm KwK beter dan de derp, maar das meer wat je smaak is.

Persoonlijk vind ik de Pz4 net nog even wat leuker dan de Hetzer :P
Net de 7.5 gekocht en hier het resultaat. De derp is veels te langzaam voor mijn smaak, heb hem ook niet op mijn hetser en Stug.
pi_130146849
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef Doler12 het volgende:
Net de PZ IV gekocht, maar tering de stock gun is een echte proppenschieter, nog even nog grinden dus. :')
Dan hoop ik voor je dat je nooit de Aufkl. Panther haalt. :D
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:46:11 #186
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130170937
wtf, 5k credits per tank die genoemd is naar een dier? :D
http://worldoftanks.eu/en/news/44/august-safari-special/
ff kijken
pi_130170960
Elk weekend tegenwoordig een event. Wat willen ze van ons? :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130171077
Pfff,m fuckzooi.. Zit nu steeds in noobparties.. :( Allemaal treintjes de ene kant op, waardoor ik maar in mijn eentje de andere kant moet dekken(waar 75% van de enemy langs komt..) :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:52:46 #189
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130171145
Tiger II geteamkilld, misschien krijg ik daar ook 5k voor :')
pi_130171159
Heb wel eens in een T29 6 tanks van dezelfde tier in mijn eentje tegengehouden ( Goede hulldown goeden en gaan met die teringbanaan ), kijk ik op de map, worden 13 tanks moeiteloos gesloopt door 8 van hun :') royal sadness.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:53:58 #191
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130171174
T29 is dan ook gewoon een beest :D
pi_130171209
Eventjes een screen uit de oude doos.


Ben ik gemeen als ik met deze tank wacht totdat ik als enige over ben om das daarna /rapemode te gaan? :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:55:44 #193
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130171229
Hmm ook niet m'n beste eerste victory ;(
ik twijfel nu wel of die 'for event' is omdat ik die Tiger II afschoot of omdat ik een GW Panther gebruik _O-
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:56:16 #194
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130171252
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Eventjes een screen uit de oude doos.
[ afbeelding ]

Ben ik gemeen als ik met deze tank wacht totdat ik als enige over ben om das daarna /rapemode te gaan? :')
haha doe je goed. Is dat zo'n goede tank dan? :o
En ik wil ook zo'n eerste potje:
pi_130171325
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef hugecooll het volgende:

[..]

haha doe je goed. Is dat zo'n goede tank dan? :o
Als ik door vrijwel alleen maar solo te spelen er een WR van 76% op heb, nogal. :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:59:23 #196
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130171349
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Als ik door vrijwel alleen maar solo te spelen er een WR van 76% op heb, nogal. :')
Hm ik geloof niet dat ik die vaak met zo veel kills zie, dus kan het niet aan jou liggen?
pi_130171350
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wel eens in een T29 6 tanks van dezelfde tier in mijn eentje tegengehouden ( Goede hulldown goeden en gaan met die teringbanaan ), kijk ik op de map, worden 13 tanks
Net dus ook weer.. Heb maar ge-altf4't...
Stond achterin het veld met de Gille, diverse hits uitgedeeld, ondertussen zie ik het team per 10 seconden minder worden en is de enemy ook nog eens door de defense geglipt en gingen ze mij met 4! man bestoken.. Voor de 3e keer vandaag.. |:(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130171393
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hm ik geloof niet dat ik die vaak met zo veel kills zie, dus kan het niet aan jou liggen?
Ik heb er 5 Kolobanov Medals op, weet ik veel hoeveel Steel Walls, Cool Headed en Top guns.
Dus ja, die hoge winrate ligt zeker wel aan het feit dat deze tank enorm OP is op T2-3.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130171491
Zelfde potje:

3k potential damage op een tank met 280 hp. (8>
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:06:16 #200
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130171622
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zelfde potje: [ afbeelding ]

3k potential damage op een tank met 280 hp. (8>
Ah die heeft ook wel veel armor daarom :P
zo'n KV1 heeft iets van 90?
edit: 75 maar :o

Die tank kan je niet meer krijgen zeker? ;(
pi_130182089
16 potjes 31 kills en m'n 1e Pascucci's medal! *O*
pi_130208954
7 potjes gedaan en nu al 2 kills! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Toch nog gehaald in 21 potjes (31 kills) *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door magnetronkoffie op 18-08-2013 22:43:21 ]
pi_130209441
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:06 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ah die heeft ook wel veel armor daarom :P
zo'n KV1 heeft iets van 90?
edit: 75 maar :o

Die tank kan je niet meer krijgen zeker? ;(
Als je mazzel hebt kan je nog een code via eBay scoren, of via een helleweg een russiche retailbox bestellen.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_130226650
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:46 schreef hugecooll het volgende:
wtf, 5k credits per tank die genoemd is naar een dier? :D
http://worldoftanks.eu/en/news/44/august-safari-special/
ff kijken
Fijn ook als je vooral Duitse Tanks bezit ;-) Iedereen moet mij hebben ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 08:47:07 #205
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130226664
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:46 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Fijn ook als je vooral Duitse Tanks bezit ;-) Iedereen moet mij hebben ;)
Wat dat betreft hadden ze het beter nazihunten kunnen noemen, ja
pi_130228781
Hebben jullie ook het idee dat als je in platoon speelt je betere matchmaking krijgt?
pi_130229080
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:45 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat als je in platoon speelt je betere matchmaking krijgt?
Slechter juist, ik verlies veel meer. :')
pi_130229513
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Slechter juist, ik verlies veel meer. :')
Nouja, ik bedoel meer het feit dat je niet tegen tier 8 moet met je tier 5 tankje, maar dat het gewoon redelijk in balans is.
pi_130230129
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:10 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Nouja, ik bedoel meer het feit dat je niet tegen tier 8 moet met je tier 5 tankje, maar dat het gewoon redelijk in balans is.
Het tierverschil bij MM is 2 tiers, dus als het goed is kom je (vrijwel) nooit met een tier 5 tank in een tier 8 match.
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:45 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat als je in platoon speelt je betere matchmaking krijgt?
Nee, merk ik niks van.

Wat me wel opvalt is dat het lijkt alsof er steeds weer meer arty is. Sommige potjes zijn er zelfs 7 of 8 in totaal.
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:36:51 #210
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130230271

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het lijkt alsof er steeds weer meer arty is. Sommige potjes zijn er zelfs 7 of 8 in totaal.
Hmm kan je oneven krijgen? Door platoons of zo?
pi_130230328
quote:
Je moet ook EU2 hebben :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:38:03 #212
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130230336
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet ook EU2 hebben :P
EU2 doet al helemaal niets

WOT EU2
Server not ready. Please try again later.
pi_130230364
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Hmm kan je oneven krijgen? Door platoons of zo?
Soms heb je bijvoorbeeld 3 arty in totaal, 2 tier 3 in 1 team en 1 tier 4 in het andere team. Zonder platoon.
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:39:19 #214
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130230399
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Soms heb je bijvoorbeeld 3 arty in totaal, 2 tier 3 in 1 team en 1 tier 4 in het andere team. Zonder platoon.
Hmm dat kom je in latere tiers niet meer tegen geloof ik. Best matig ook :P
pi_130230408
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

EU2 doet al helemaal niets

WOT EU2
Server not ready. Please try again later.
Misschien server onderhoud of zo??
Ik heb nog niet geprobeerd in te loggen, dus ik weet niet wat er loos is.
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:40:31 #216
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130230470
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien server onderhoud of zo??
Ik heb nog niet geprobeerd in te loggen, dus ik weet niet wat er loos is.
Doe eens proberen dan. Onderhoud is meestal rond 6-7
pi_130230573
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

Het tierverschil bij MM is 2 tiers, dus als het goed is kom je (vrijwel) nooit met een tier 5 tank in een tier 8 match.

Wel als je maatje een LT van hetzelfde tier speelt. :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:43:39 #218
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130230599
Lijkt erop dat het gewoon down is hoor? (website ook trouwens)
Dum de dum
pi_130231116
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het tierverschil bij MM is 2 tiers, dus als het goed is kom je (vrijwel) nooit met een tier 5 tank in een tier 8 match.

[..]

Nee, merk ik niks van.

Wat me wel opvalt is dat het lijkt alsof er steeds weer meer arty is. Sommige potjes zijn er zelfs 7 of 8 in totaal.
Al een aantal keer gehad dat ik met T4 light tegen T7 en 1x zelfs T8 moest..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130231253
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Al een aantal keer gehad dat ik met T4 light tegen T7 en 1x zelfs T8 moest..
Klopt, light tanks hebben een andere pairing.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:10:21 #221
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130235906
Lights zijn zgn scout tanks (en sommige zijn daar best slecht in :')) en komen altijd in hogere tier matches.

Een T5+ light zal vaak in T8 - 9 zitten, T6 en T7 vrijwel altijd, met soms een T10 (dan kan je net zo goed stenen als ammo meenemen ...)
Dum de dum
pi_130239026
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Lights zijn zgn scout tanks (en sommige zijn daar best slecht in :')) en komen altijd in hogere tier matches.

Een T5+ light zal vaak in T8 - 9 zitten, T6 en T7 vrijwel altijd, met soms een T10 (dan kan je net zo goed stenen als ammo meenemen ...)
Ben jij daar goed in en zo ja, met welke tank?
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:37:17 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_130239219
Er zijn maar een paar tier 4/5 LT's die geen 'scout status' hebben. De T-80 is een voorbeeld.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_130240172
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef popolon het volgende:
Er zijn maar een paar tier 4/5 LT's die geen 'scout status' hebben. De T-80 is een voorbeeld.
Hm dat wist ik niet. De duits LT die ik nu heb mag die status ook wel inleveren. Traag log ding. ;(
pi_130241489
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef popolon het volgende:
Er zijn maar een paar tier 4/5 LT's die geen 'scout status' hebben. De T-80 is een voorbeeld.
Klopt, dat kun je makkelijk op wiki checken of ingame (als je xvm ( *O* ) hebt geloof ik), dan maak je een platoon aan, drukt op gereed (dus niet op battle! :P ) en houd je de muiscursor boven je tank, dan staat er wat voor MM die tank heeft :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:24:48 #226
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130244694
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ben jij daar goed in en zo ja, met welke tank?
* Fe2O3 aait z'n WZ-131

Jammer van de damage ....

Maar ik bedoelde dat sommige tanks die als scout geclassed zijn daar helemaal niet voor geschikt zijn. Of ik goed ben laat ik maar in het midden :')
Dum de dum
pi_130247923
Ik win echt helemaal geen klap meer. Vaak maak ik zelf nog best wel wat kills en andere teammaten ook, maar de rest verneukt de hele pot.
pi_130257692
Hallo trouwens :)

Ik speek nu een korte tijd WoT en heb er 2600 battles opzitten. Tot nu toe is het nog steeds een leuke game met uitdagingen en meld mezelf even in dit topic want je kunt nooit genoeg mensen kennen om mee samen te spelen :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:36:19 #229
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130257852
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:31 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hallo trouwens :)

Ik speek nu een korte tijd WoT en heb er 2600 battles opzitten. Tot nu toe is het nog steeds een leuke game met uitdagingen en meld mezelf even in dit topic want je kunt nooit genoeg mensen kennen om mee samen te spelen :)
:W
doe eens overzichtje van je tanks
pi_130257914
Tot nu toe alleen de duitse lijn ontwikkeld...
normaal tot t9 e-75
td tot en met jagdpanther
en arty tot de gw panther
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:43:11 #231
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130258104
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Tot nu toe alleen de duitse lijn ontwikkeld...
normaal tot t9 e-75
td tot en met jagdpanther
en arty tot de gw panther
Ah goed bezig :7
Ik ben bijna van m'n gw panther af *O*
pi_130258223
Ik heb in de gw panther nog niet gespeeld, wil eerst de e-100 hebben voordat ik daar verderga. Hoe ver ben je zelf met de td's?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:53:12 #233
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130258475
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik heb in de gw panther nog niet gespeeld, wil eerst de e-100 hebben voordat ik daar verderga. Hoe ver ben je zelf met de td's?
Uhm ik heb een AT 15 en een JagdPanther
Verder dus G.W. Panther en IS
pi_130258489
ook netjes :) Hoe bevalt de gw panther?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:55:32 #235
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130258533
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:53 schreef Sgt.Warlock het volgende:
ook netjes :) Hoe bevalt de gw panther?
Hmmm 'op zich' is ie wel leuk, maar de gemiddelde damage output vind ik wat aan de lage kant. Als je een halve minuut moet wachten voor je weer kan schieten, dan is zo'n 100-500 damage imo veel te laag. Tegen T7 is dat wel wat hoger, maar als je voornamelijk tegen T8 en T9 moet is dat best wel matig.

Ik weet niet precies hoe het wordt berekend, maar 900-1500 shell damage gaat 'm niet worden (je hebt wel soms mazzel dat je ineens iemand in 1 schot afmaakt, maar toch)
pi_130258736
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef hugecooll het volgende:

Ik weet niet precies hoe het wordt berekend, maar 900-1500 shell damage gaat 'm niet worden (je hebt wel soms mazzel dat je ineens iemand in 1 schot afmaakt, maar toch)
Het is erg afhankelijk van de armor van de tegenstander. Als je HE gebruikt gaat er heel veel potentiele damage verloren.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:03:19 #237
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130258787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is erg afhankelijk van de armor van de tegenstander. Als je HE gebruikt gaat er heel veel potentiele damage verloren.
Huhu, maar hoe telt die armor dan? Want als je kiest voor HEAT (premium) dan stuitert je shell gewoon weg, ook al heeft ie 180-300 penetration
pi_130258802
Klopt. En verder is het zo dat de hoek van impact een hoop goedmaakt. ( en de afstand maakt ook uit)
Ik gebruik een mod die de afstand en tijd laat zie voordat de kogel bij het doelwit is
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_130258824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:03 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Huhu, maar hoe telt die armor dan? Want als je kiest voor HEAT (premium) dan stuitert je shell gewoon weg, ook al heeft ie 180-300 penetration
Dat ligt aan de hoek waarop de shell de vijand raakt. Vanaf een bepaalde hoek mis je altijd.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:09:32 #240
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130258976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Klopt. En verder is het zo dat de hoek van impact een hoop goedmaakt. ( en de afstand maakt ook uit)
Ik gebruik een mod die de afstand en tijd laat zie voordat de kogel bij het doelwit is
Afstand maakt toch niet uit voor HE/HEAT?
pi_130259022
ze zeggen van niet... maar mijn ervaring is toch anders om eerlijk te zijn... je hebt namelijjk ook een afwijking per meter die je schiet
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:12:51 #242
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:23:29 #243
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130263542
HE//heat pent vrij ondiep, HE heeft bijv. wel meer kans om crew//modules te raken?

Gisteren nog geoneshotted door een GW, das altijd meh :/
Dum de dum
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:31:38 #244
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130263580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:23 schreef Fe2O3 het volgende:
HE//heat pent vrij ondiep, HE heeft bijv. wel meer kans om crew//modules te raken?

Gisteren nog geoneshotted door een GW, das altijd meh :/
Ja klopt, HE heeft meer kans om modules/crew te slopen en als het door je armor gaat ben je eigenlijk ofwel in 1 keer dood, of je crew en modules zijn dusdanig afgeragd dat je net zo goed het water in kunt rijden :P (van arty iig)

HEAT heeft trouwens wel veel penetration
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:54:18 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_130274858
Clan Wars: Savannah, landing, battle with owner
Complete: 8/20/2013 1:39:18 AM
[SPICY] It Goes In Hot, It Comes Out Hot vs. [TKO] Tank Kompanies Only
Victory

^O^ We staan weer op de kaart na een paar dagen van afwezigheid.

Een oude CW game, tier VI. Een vette middle push. :D

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_130281447
Hmm...mijn beurt om niet op de server (EU2) te kunnen komen blijkbaar :{
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:43:48 #247
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130284563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hmm...mijn beurt om niet op de server (EU2) te kunnen komen blijkbaar :{
Dan weet je ook eens hoe het voelt -O-
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:42:36 #248
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_130291343
Wat is World of Warplanes een irritant spel ten opzicht van World of Tanks
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_130291932
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef trigt013 het volgende:
Wat is World of Warplanes een irritant spel ten opzicht van World of Tanks
Eens, ik heb dan veel liever Warthunder..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130294250
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

HEAT heeft trouwens wel veel penetration
en HEAT is enorm ruk als je op tanks met slope/angle zit te hengsten.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:30:07 #251
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130294314
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

en HEAT is enorm ruk als je op tanks met slope/angle zit te hengsten.
Nogal ja. Het vervelende is ook dat het de ene keer gigantisch veel damage doet en vanuit dezelfde hoek op dezelfde tank is het volgende schot gewoon 0
dan kan je beter met HE door blijven schieten -O-
pi_130294604
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef hugecooll het volgende:
ogal ja. Het vervelende is ook dat het de ene keer gigantisch veel damage doet en vanuit dezelfde hoek op dezelfde tank is het volgende schot gewoon 0
dan kan je beter met HE door blijven schieten
Inderdaad. :(
Gaat erg lekker trouwens vandaag. (not... :( ) WR van 38% ofzo.. |:(
Wel mijn 1e tank ge-acet. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:36:30 #253
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130294660
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad. :(
Gaat erg lekker trouwens vandaag. (not... :( ) WR van 38% ofzo.. |:(
Wel mijn 1e tank ge-acet. :)
da's eh 3 gewonnen 5 verloren?
pi_130294897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

da's eh 3 gewonnen 5 verloren?
Maar dan een veelvoud daarvan ja..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:42:03 #255
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130294957
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Maar dan een veelvoud daarvan ja..
je hebt het er maar druk mee. Ik moest vandaag nog 20k xp voor m'n GW Tiger P...ik geloof dat ik nu nog steeds iets van 10k moet :')
pi_130296634
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]

je hebt het er maar druk mee. Ik moest vandaag nog 20k xp voor m'n GW Tiger P...ik geloof dat ik nu nog steeds iets van 10k moet :')
Wotlabs is geupdate: 36 battles, 41% gewonnen. 330WN7.. Beetje minder als normaal de laatste tijd(zit vaak rond de 380, maar zit ook nog maar in T4/5 en scoor met damage niet veel punten.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:28:39 #257
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130297499
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:11 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wotlabs is geupdate: 36 battles, 41% gewonnen. 330WN7.. Beetje minder als normaal de laatste tijd(zit vaak rond de 380, maar zit ook nog maar in T4/5 en scoor met damage niet veel punten.
Ik weet niet precies wat die WN7 is, maar dat klinkt wel als laag als ik het vergelijk met de mijne
pi_130299908
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:28 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat die WN7 is, maar dat klinkt wel als laag als ik het vergelijk met de mijne
Mijn WN7 zat nu geloof ik rond de 1000 of zo, maar het is ook afhankelijk van welke tier je speelt.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:23:54 #259
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130299954
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mijn WN7 zat nu geloof ik rond de 1000 of zo, maar het is ook afhankelijk van welke tier je speelt.
wat is WN7 dan? mijne is 1277 atm
tevens: wtf :o
pi_130300022
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:23 schreef hugecooll het volgende:

[..]

wat is WN7 dan? mijne is 1277 atm
tevens: wtf :o
WN7 is geloof ik een opvolger van WN6 en hoe hoger, hoe beter :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:26:05 #261
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130300046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

WN7 is geloof ik een opvolger van WN6 en hoe hoger, hoe beter :P
Ja maar waar staat het voor? :o
pi_130300075
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja maar waar staat het voor? :o
Voor hoe lang je e-penis is gemeten in pixels :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:27:28 #263
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130300105
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor hoe lang je e-penis is gemeten in pixels :P
Ah, komt wel redelijk in de buurt dan
pi_130300135
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ah, komt wel redelijk in de buurt dan
Gelukkig is ie variabel :P
pi_130300163
Ik zit op de 761. :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:29:55 #266
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130300199
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelukkig is ie variabel :P
Mijne ook _O-
pi_130300204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik zit op de 761. :P
Tomaat of nie? :P
pi_130300373
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tomaat of nie? :P
Tomaar? :?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:38:09 #269
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130300500
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Tomaar? :?
BEJJE EEN RODE KUTNOOB?????
pi_130300553
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

BEJJE EEN RODE KUTNOOB?????
DAT JA! _O-
pi_130300719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

BEJJE EEN RODE KUTNOOB?????
haha
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_130303681
Maar wat ZEGT WN7 nou dan? Heb er zelf een van 1144 met een efficiency van 950..... geen idee wat ik er mee moet.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:33:33 #273
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130303791
wn7? wasda?

Stats volgens wotlabs, eff 1213 en wn7 1317

vanavond maar weer es een rondje rijden
Dum de dum
pi_130303850
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Fe2O3 het volgende:
wn7? wasda?

Stats volgens wotlabs, eff 1213 en wn7 1317

vanavond maar weer es een rondje rijden
Bleh: hebben ze iets aan de arty veranderd (pas sinds een week weer bezig na een hiatus van 5 maanden ofzo) -- ik mik op iemand en wacht nog twee seconden NADAT de richtring helemaal klein geworden is: vliegt de shell alsnog 4 meter naast
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:41:52 #275
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130303875
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:39 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Bleh: hebben ze iets aan de arty veranderd (pas sinds een week weer bezig na een hiatus van 5 maanden ofzo) -- ik mik op iemand en wacht nog twee seconden NADAT de richtring helemaal klein geworden is: vliegt de shell alsnog 4 meter naast
altijd al zo geweest :/ daarom heb ik ook geen arties boven tier 4 a 5; 2 min wachten en dan 100meter ernaast schieten is bleh
Dum de dum
pi_130303886
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:41 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

altijd al zo geweest :/ daarom heb ik ook geen arties boven tier 4 a 5; 2 min wachten en dan 100meter ernaast schieten is bleh
En dat zijn dus mijn avonden met de hummel en de GWPanther. En dan lachen dat je teammates op je staan te schelden dat je niks doet (trouwens, de damage is ook teruggedraait. Een SU100 doet meer damage dan een stuk artillery!)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:46:06 #277
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130303918
Ja dat is nog het mooiste, het gescheld op je als arty als 99 v/d 100 shells weer eens overal naast gaan. Vooral met mijn franse arties, die hebben amper splash.

Misschien es doorgaan op m'n Kv en die S-51 unlocken en dat proberen
Dum de dum
pi_130304601
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:43 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

En dat zijn dus mijn avonden met de hummel en de GWPanther. En dan lachen dat je teammates op je staan te schelden dat je niks doet (trouwens, de damage is ook teruggedraait. Een SU100 doet meer damage dan een stuk artillery!)
Inderdaad.. Doe met mijn duitse Arty(Grille) met de stockgun hooguit 200dmg met zeldzame uitschieters naar de 300dmg. Als ik ze al raak inderdaad. Had gister zelfs met arty een critical hit met 0dmg. |:(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:35:35 #279
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130304651
module stuk geschoten :p vaak tracks ...

Hoop maps zijn ook of te klein voor arty of te lastig om een goede plek te vinden zodat je de hele map kan bestrijken
Dum de dum
pi_130304851
Vooral de steden maps. Ben blij als ik dan 1 kill maak (naast de damage die ik kan doen)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_130309497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

BEJJE EEN RODE KUTNOOB?????
JA EN WAT DAN NOG??
pi_130309511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:19 schreef Ordos20 het volgende:
Maar wat ZEGT WN7 nou dan? Heb er zelf een van 1144 met een efficiency van 950..... geen idee wat ik er mee moet.
Dat is een getal dat aangeeft hoe goed je bent (hoe skilled je bent).
Hoe hoger, hoe beter je bent.

Op deze pagina kun je zien wat de efficiency en WN7 ratings betekenen (de gekleurde blokjes als je stukje naar beneden scrollt).

Om maar een voorbeeld te noemen van bovengenoemde pagina:
Mijn huidige winrate (gemiddelde over al m'n games) is 53%. Dat valt in het lichtgroene hokje en betekent dat mijn winrate "good" is.
Mijn huidige WN7 rating is 1061, wat in het gele hokje valt en betekent dat ik "average" ben.
Mijn huidige Eff(iciency rating) is 1028, wat idem in het gele vakje valt, dus opnieuw "average".
Als ik kijk naar mijn totale bereik, dan zou ik dus een gemiddelde speler moeten zijn.

Als ik naar mijn noobmeter van de afgelopen week kijk, is m'n WN7 van de laatste week gestegen naar 1417 (dit is dus m'n gemiddelde van alleen maar m'n afgelopen week), wat volgens wotlabs in het donkergroene vakje zou vallen, oftewel "very good".
Mijn Eff was de afgelopen week 1380, waarbij ik uitkom in het lichtgroene vakje, oftewel "good".
Daaraan kan iedereen zien dat ik vooruitgang aan het boeken ben :)

Hier een uitleg over WN7 rating
Hier een uitleg over performance rating (performance rating is weer een andere rating van noobmeter).

Kijk ik naar jouw waardes (WN7 1144 en Eff 950), dan val je onder "good" en "average", oftewel je bent iets boven het gemiddelde! *O*
pi_130309619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

JA EN WAT DAN NOG??
NEE JE BENT ORANJE, NIET ROOD :P
pi_130309631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

NEE JE BENT ORANJE, NIET ROOD :P
Ow ik dacht dat ie verwees naar mijn tanks aangezien Rusland het land van de rode kleur is. :D
pi_130310187
Ik heb dmv xvm gezien (door te kijken wat voor kleur de spelers hebben) dat in tier 6 de spelers al een stuk beter zijn dan in tiers 5 en 4.
Ik farm m'n kills daarom ook voornamelijk in tier 5 (en af en toe m'n tier 4 Hetzer want die is fantastisch in tier 4 battles :P ) simpelweg omdat de spelers daar veel makkelijker af te knallen zijn :D

Kom ik met m'n tier 5 tank tier 3 vijanden tegen, dan ga ik ook anders spelen (meer aanvallend) dan wanneer ik als tier 5 tegen tier 7 moet (dan speel ik meer vanaf de achterlinie).
In een tier 7 battle (dus tiers 5 t/m 7) heb ik al geluk als ik 1 kill maak, terwijl in een tier 5 battle (zeg maar wanneer de tiers 3 t/m 5 zijn) is het (afhankelijk van de map ook) prijsschieten! *O*

Gisteren had ik 31 kills in 18 battles weer, goed voor m'n e-penis WN7 en eff :P

-

Ik ben gister wel nog langer doorgegaan omdat m'n vaste platoonmaat nog 6 kills nodig had, heb ik hem daarna alle kills gegeven en ging ik voor hem spotten en ons slachtoffer afleiden zodat m'n platoonmaat hem kon afknallen :P

Aan de ene kant wel jammer dat die 300k actie over ruim een week alweer voorbij is, maar zou ook wel een beetje te gek worden als het eeuwig zo zou blijven. Ik heb in elk geval geen creditproblemen meer :D

-

Zit er aan te denken nog een paar nieuwe lijntjes te openen:
De Su-85 en opvolgers lijken me wel wat (vooral de Su-152 :D ), evenals de T49 (hellcat! :9~ ) en de M4 (T29 *O* ) en ik denk dat ik verder wil gaan op de E-100 lijn (zit nu bij de VK 36).
Ik denk niet dat ik de opvolger van de Stug3 ga kopen, die lijkt me niet zo fantastisch, ik wacht de 2e TD lijn van de Duitsers wel af die dacht ik in 8.9 zouden komen :)
pi_130310210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow ik dacht dat ie verwees naar mijn tanks aangezien Rusland het land van de rode kleur is. :D
En de Chinezen dan? ;(
pi_130310612
Die moffenbak voor de PZ IV, wat een cholerading is dat. :')
Echt een hel om voor de PZ IV te farmen, zeker omdat hij light is en dus ook gerust tegen hogere tiers mag knokken.

Ik ben blij als de creditcrisis weer voorbij is, 30 kills bezorgen me slapeloze nachten. :')
De meeste kills haal ik inderdaad met de KV-1. :D
Potjes met 3 of meer komen genoeg voor. Alleen als ik tegen hogere tiers moet doe ik niet zoveel meer.
pi_130310754
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Die moffenbak voor de PZ IV, wat een cholerading is dat. :')
Echt een hel om voor de PZ IV te farmen, zeker omdat hij light is en dus ook gerust tegen hogere tiers mag knokken.

Ik ben blij als de creditcrisis weer voorbij is, 30 kills bezorgen me slapeloze nachten. :')
De meeste kills haal ik inderdaad met de KV-1. :D
Potjes met 3 of meer komen genoeg voor. Alleen als ik tegen hogere tiers moet doe ik niet zoveel meer.
De Pz 4 is een medium, maar hij is idd wel snel dood :P
Gewoon vanaf de 2e lijn snipen met je derp (je gaat wel wat schoten missen, maar je damaged alles, zelfs tier 7's). Heb je de derp al voor de Pz 4?
Voordat ik de derp had geunlockt, speelde ik de Pz 4 gewoon als een soort veredelde scout.

En als je niet van de derp houdt van de Pz 4 en liever met de 75mm speelt, dan ben je toch beter af met de Pz 3/4 :P
pi_130310805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De Pz 4 is een medium, maar hij is idd wel snel dood :P
Gewoon vanaf de 2e lijn snipen met je derp (je gaat wel wat schoten missen, maar je damaged alles, zelfs tier 7's). Heb je de derp al voor de Pz 4?
Voordat ik de derp had geunlockt, speelde ik de Pz 4 gewoon als een soort veredelde scout.

En als je niet van de derp houdt van de Pz 4 en liever met de 75mm speelt, dan ben je toch beter af met de Pz 3/4 :P
De bak die VOOR de Pz 4 komt maat ....
pi_130310832
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

De bak die VOOR de Pz 4 komt maat ....
Ow shit, verkeerd gelezen :@

Ik heb al die scouts voor de Pz 4 gewoon overgeslagen :P
pi_130310863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow shit, verkeerd gelezen :@

Ik heb al die scouts voor de Pz 4 gewoon overgeslagen :P
Daar heb je verstandig aan gedaan want het is echt een hoerebak. Met een top van 40 km/u en een profiel van een Tiger ben je echt zo kapot en qua damage kun je alleen arti's opvreten. De keren dat ik gepaired werd tegen tier 3/4 kan ik me niet herinneren. :')
pi_130314178
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Die moffenbak voor de PZ IV, wat een cholerading is dat. :')
Echt een hel om voor de PZ IV te farmen, zeker omdat hij light is en dus ook gerust tegen hogere tiers mag knokken.

Ik ben blij als de creditcrisis weer voorbij is, 30 kills bezorgen me slapeloze nachten. :')
De meeste kills haal ik inderdaad met de KV-1. :D
Potjes met 3 of meer komen genoeg voor. Alleen als ik tegen hogere tiers moet doe ik niet zoveel meer.
Het is inderdaad een kut grind, vooral omdat low tier light tanks nutteloos zijn geworden, voor scouting
pi_130314210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:26 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een kut grind, vooral omdat low tier light tanks nutteloos zijn geworden, voor scouting
Ik vind de franse light tanks goed, ze zijn snel, klein en wendbaar. :)
pi_130314801
Ik heb alleen een tier X TD, ik moet betalen om te mógen spelen :(
pi_130316986
Ik heb een aantal Consumables gekregen welke missie was dat?
pi_130320601
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb een aantal Consumables gekregen welke missie was dat?
quote:
[message=40735091,noline]Zertaxka schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:24[/message]:
http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-gamescom-here/

[...]

Paar erg leuke missies en een paar die elkaar lekker overlappen met lopende missies _/-\o_
Van tweakers
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:34:22 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_130326603
*pimp*



m.a.w. in m'n eerste paar duizend games wist ik ook niks van stats, ben pas een paar maanden bezig dat een beetje bij te houden. Ook aardig wat specifieke 'tank faqs' gelezen, helpt echt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_130330767
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:41 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

altijd al zo geweest :/ daarom heb ik ook geen arties boven tier 4 a 5; 2 min wachten en dan 100meter ernaast schieten is bleh
Ik zit er nu ook over te denken om de Arty niet verder te ontwikkelen.. Dit schiet zo namelijk echt niet op..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:09:24 #299
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130331425
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik zit er nu ook over te denken om de Arty niet verder te ontwikkelen.. Dit schiet zo namelijk echt niet op..
Heb je m'n replay nog gezien? Valt namelijk best wel mee hoor. Misschien niet als je crew 50% is :P
pi_130331669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:09 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Heb je m'n replay nog gezien? Valt namelijk best wel mee hoor. Misschien niet als je crew 50% is :P
Neuh, kijk nooit echt veel replays...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:19:33 #301
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130331882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Neuh, kijk nooit echt veel replays...
Je hoeft er ook niet veel te kijken ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')